Niu Technologies ADR(NIU)
(NIU)
Kvartalsrapport (Q4)
45 dager siden‧56min
Ordredybde
Stengt
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Volumvektet snittpris (VWAP)
-Volumvektet snittpris (VWAP)
-Omsetning (USD)
229 594Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2024 Kvartalsrapport (Q1) | 20. mai |
Historisk | ||
---|---|---|
2023 Årsrapport | 24. apr. | |
2023 Kvartalsrapport (Q4) | 18. mars | |
2023 Kvartalsrapport (Q3) | 20. nov. 2023 | |
2023 Kvartalsrapport (Q2) | 14. aug. 2023 | |
2023 Kvartalsrapport (Q1) | 22. mai 2023 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q4)
45 dager siden‧56min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2024 Kvartalsrapport (Q1) | 20. mai |
Historisk | ||
---|---|---|
2023 Årsrapport | 24. apr. | |
2023 Kvartalsrapport (Q4) | 18. mars | |
2023 Kvartalsrapport (Q3) | 20. nov. 2023 | |
2023 Kvartalsrapport (Q2) | 14. aug. 2023 | |
2023 Kvartalsrapport (Q1) | 22. mai 2023 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 31. jan.31. jan.Prisingen begynner å bli god. Det vil ikke ta lang tid før NIU også blir et kjent merke i Europa. I Kina er det et veldig kjent premium brand. Har Europa noen gode egne alternativ som er dyktigere enn NIU på branding og leverer like solid kvalitet? Dette er nok ikke et dårlig marked å være i fremover etter hvert som scooterparken rundt om i Europa og resten av verden vil bli elektrisk. I motsetning til kinesiske bilmerker, er NIU nå priset langt under pre-covid levels.
- 16. mars 202316. mars 2023Bilde vedlagt. Mange snakker om NIO, men få ser på el-scooter- og urban mobility-selskapet NIU. Se på veksten i antall solgte enheter og inntekter, både i Kina og internasjonalt. Selskapet prises nå til 2 mrd RBM, men hadde i 2021 inntekter på 3.7mrd og net profits på over 200 mill. YTD 22 (Q3) hadde de 2.5mrd i inntekt, men lavere marginer grunnet økte kostnader og en vridning mot billigere modeller og elsparkesykler. Klarer de 4-5 mrd innen et par år, viser god vekst og net profit margin går tilbake til 6-9%, altså 240-450 mill RMB ved 4-5mrd, må MCAP øke vesentlig vel (?)... 2022 var en hump i veien, 6% nedgang i inntekter mot en vekst foregående år på 92% (18), 40,5% (19), 17,7% (20) og 51.6% (21). Balansen kan vel også sies å være sterk. CA/CL=1.56, mye cash, litt mye inventories som skal ut og acc pay som skal betales(neg), men veldig lite gjeld. Det jeg synes er best med selskapet er at jeg har god erfaring med produktene og i motsetning til NIO, XPeng etc. som taper penger, har NIU tjent penger og vist at modellen fungerer. Jeg tror på videre vekst i Kina og internasjonalt. Hva tenker dere andre om tallene? Merk at Q4 kommer snart og ikke nødvendigvis blir så bra, men ved en videre nedgang begynner MCAP å virke veldig lav.16. apr. 202316. apr. 2023Intressant. Det var en boom runt 2021, kollade på dem då sålde typ 250k cyklar i Kina men runt 5k i Europa vilket kanske stämmer, men svårt att värdera siffrorna, tror de är uppblåsta. Runt 2021 var de värderade ungefär till 30miljarderSEK, ungefär som en mindre biltillverkare. Unga köper bensindriven mopedbil i stället och det säljs väldigt få nya?
- 14. sep. 202214. sep. 2022Is anyone here looking at Niu? $400M market cap, they did $3.7B (Billions!) in revenue last 12 months, although slowing sales the last 2Q due to covid lockdown issues in China. What is causing this absurd valuation? Is it the general market? Is it because it's a Chinese company? Is it because it might be delisted? This company is acutally profitable when the sales are not capped by lockdowns. Is the total market cap not $400M due to some funny business with the outstanding flow? What is it?19. mars 202319. mars 2023The link above doesn't work. Those of you who want the Chinese report can use this link https://www.google.com/url?q=http://seatone.net.cn/uploads/tan/972.pdf&sa=U&ved=2ahUKEwim4IuY0Of9AhWhRvEDHXAlBqoQFnoECAgQAg&usg=AOvVaw1NXwHqTbCvITTwfQ6BzawO Or Google 中国两轮电动车行业白皮书 and use the first link to download
- 25. jan. 202225. jan. 2022Svårt att bedöma försäljningen, tror det var en stort hopp för två år sedan och nu är det relativt låg men ökande försäljning? Elsparkcyklar och bensindrivet konkurrerar?30. juli 202230. juli 2022För tre år sedan stack de ut, nu finns Drax, Piaggio, Vässla etc i samma segment med samma erbjudande i stort sett även om de har stort sortiment.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Kvartalsrapport (Q4)
45 dager siden‧56min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 31. jan.31. jan.Prisingen begynner å bli god. Det vil ikke ta lang tid før NIU også blir et kjent merke i Europa. I Kina er det et veldig kjent premium brand. Har Europa noen gode egne alternativ som er dyktigere enn NIU på branding og leverer like solid kvalitet? Dette er nok ikke et dårlig marked å være i fremover etter hvert som scooterparken rundt om i Europa og resten av verden vil bli elektrisk. I motsetning til kinesiske bilmerker, er NIU nå priset langt under pre-covid levels.
- 16. mars 202316. mars 2023Bilde vedlagt. Mange snakker om NIO, men få ser på el-scooter- og urban mobility-selskapet NIU. Se på veksten i antall solgte enheter og inntekter, både i Kina og internasjonalt. Selskapet prises nå til 2 mrd RBM, men hadde i 2021 inntekter på 3.7mrd og net profits på over 200 mill. YTD 22 (Q3) hadde de 2.5mrd i inntekt, men lavere marginer grunnet økte kostnader og en vridning mot billigere modeller og elsparkesykler. Klarer de 4-5 mrd innen et par år, viser god vekst og net profit margin går tilbake til 6-9%, altså 240-450 mill RMB ved 4-5mrd, må MCAP øke vesentlig vel (?)... 2022 var en hump i veien, 6% nedgang i inntekter mot en vekst foregående år på 92% (18), 40,5% (19), 17,7% (20) og 51.6% (21). Balansen kan vel også sies å være sterk. CA/CL=1.56, mye cash, litt mye inventories som skal ut og acc pay som skal betales(neg), men veldig lite gjeld. Det jeg synes er best med selskapet er at jeg har god erfaring med produktene og i motsetning til NIO, XPeng etc. som taper penger, har NIU tjent penger og vist at modellen fungerer. Jeg tror på videre vekst i Kina og internasjonalt. Hva tenker dere andre om tallene? Merk at Q4 kommer snart og ikke nødvendigvis blir så bra, men ved en videre nedgang begynner MCAP å virke veldig lav.16. apr. 202316. apr. 2023Intressant. Det var en boom runt 2021, kollade på dem då sålde typ 250k cyklar i Kina men runt 5k i Europa vilket kanske stämmer, men svårt att värdera siffrorna, tror de är uppblåsta. Runt 2021 var de värderade ungefär till 30miljarderSEK, ungefär som en mindre biltillverkare. Unga köper bensindriven mopedbil i stället och det säljs väldigt få nya?
- 14. sep. 202214. sep. 2022Is anyone here looking at Niu? $400M market cap, they did $3.7B (Billions!) in revenue last 12 months, although slowing sales the last 2Q due to covid lockdown issues in China. What is causing this absurd valuation? Is it the general market? Is it because it's a Chinese company? Is it because it might be delisted? This company is acutally profitable when the sales are not capped by lockdowns. Is the total market cap not $400M due to some funny business with the outstanding flow? What is it?19. mars 202319. mars 2023The link above doesn't work. Those of you who want the Chinese report can use this link https://www.google.com/url?q=http://seatone.net.cn/uploads/tan/972.pdf&sa=U&ved=2ahUKEwim4IuY0Of9AhWhRvEDHXAlBqoQFnoECAgQAg&usg=AOvVaw1NXwHqTbCvITTwfQ6BzawO Or Google 中国两轮电动车行业白皮书 and use the first link to download
- 25. jan. 202225. jan. 2022Svårt att bedöma försäljningen, tror det var en stort hopp för två år sedan och nu är det relativt låg men ökande försäljning? Elsparkcyklar och bensindrivet konkurrerar?30. juli 202230. juli 2022För tre år sedan stack de ut, nu finns Drax, Piaggio, Vässla etc i samma segment med samma erbjudande i stort sett även om de har stort sortiment.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Stengt
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Volumvektet snittpris (VWAP)
-Volumvektet snittpris (VWAP)
-Omsetning (USD)
229 594Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2024 Kvartalsrapport (Q1) | 20. mai |
Historisk | ||
---|---|---|
2023 Årsrapport | 24. apr. | |
2023 Kvartalsrapport (Q4) | 18. mars | |
2023 Kvartalsrapport (Q3) | 20. nov. 2023 | |
2023 Kvartalsrapport (Q2) | 14. aug. 2023 | |
2023 Kvartalsrapport (Q1) | 22. mai 2023 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr