2025 Q3-rapport
50 dager siden1t 5min
Ordredybde
Antall
Kjøp
95
Selg
Antall
95
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Høy
449,27VWAP
Lav
440,33OmsetningAntall
7 342,5 22 587 800
VWAP
Høy
449,27Lav
440,33OmsetningAntall
7 342,5 22 587 800
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 28. jan. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| Årlig generalforsamling 2025 | 6. nov. | |
| 2025 Q3-rapport | 22. okt. | |
| 2025 Q2-rapport | 23. juli | |
| 2025 Q1-rapport | 22. apr. | |
| 2024 Q4-rapport | 29. jan. |
Data hentes fra Quartr, FactSet
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·for 19 t sidenAkkurat nå har Waymo et klart sikkerhetsfortrinn. Morgan Stanley anslår at bilene deres kjører omtrent 360,000 miles per ulykke. Teslas tidlige robotaxidata er nærmere 50,000 miles per ulykke, selv om utvalget fortsatt er lite og forbedres. Tesla, derimot, har kostnadsfordelen. Dets robotaxikostnad er omtrent $0.81 per mile, sammenlignet med $1.36–$1.43 for Waymos nåværende system. Banken tror Waymo vil senke kostnadene sine når neste generasjons maskinvare skaleres i 2027. 2032: Waymo 38% Tesla 29% Uber 22% Lyft 7% https://www.tipranks.com/news/tsla-googl-tesla-and-waymo-set-for-a-major-robotaxi-breakout-in-2026-says-morgan-stanley·for 3 t siden · EndretWaymo ser alltid “bedre” ut når man bare ser på tall fra små, ekstremt kontrollerte områder og sammenligner dem med Tesla, som trener på hele verden. Det er litt som å si at en svømmer er den beste i verden fordi han har perfekte tider i et badebasseng – mens Tesla trener i åpent hav, alle årstider, alle veier, alle land. Waymos sikkerhetstall er fine, men de er bare relevante i nøyaktig de sonene hvor Waymo allerede har kjørt hundretusener av miles og simpelthen lært alle scenarier utenat. Det er ikke generalisert intelligens. Det er geofenced repetisjon. Teslas stikkprøve virker lavere, fordi de trener i et kaotisk datasett uten geofence – og likevel forbedrer de seg dag for dag. Det er forskjellen på et regelbasert system og et nevralt nettverk som lærer globalt. I tillegg: Waymo har en strukturell begrensning som ikke kan patches med programvare: maskinvarekostnad + geofence = ekstremt lav skalering. Teslas fordel er ikke bare pris per mile – det er at alle biler i verden leverer sanntidsdata inn i samme modell. Det er skalerbarhet på et nivå Waymo aldri kommer i nærheten av, uansett hvor mange powerpoints Morgan Stanley lager. Waymo stopper ofte unødvendig, ja – ikke fordi de er “forsiktige”, men fordi systemet ikke forstår situasjonen og derfor må velge den eneste sikre reaksjonen: stopp. Teslas system lærer å forutsi – og det er nettopp der menneskelig-nivå ytelse oppstår. Kort sagt: • Waymo er øyas mester. • Tesla trener til verdensmesterskapet.
- for 23 t sidenfor 23 t siden“Waymo never really had a chance against Tesla. This will be obvious in hindsight.” -Elon Musk Det har vært ganske obvious for meg lenge. Hva med deg?for 2 t sidenfor 2 t sidenSkulle ønske jeg hadde like god innsikt som dere altså. Hvordan ser dere sånne ting?
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenNordnet har regnet seg frem til en P/E på 293 for Tesla. Warren Buffett har tidligerre sagt at han ikke liker å kjøpe aksjer med P/E høyere enn 10. Tesla har og må forvente hard konkurranse innen alle satsningsområder. Når skal selskapet begynne å tjene penger? Justert for Buffett's bedriftsøkonomiske hensyn burde aksjekursen ha ligget på ca. 15 dollar med P/E 10. Bør du da selge nå eller holde? Du kan jo håpe at det enda finnes noen kloke hoder som vil kjøpe aksjen til en enda høyere pris. Så hold du!!!! til ballongen sprekker.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
2025 Q3-rapport
50 dager siden1t 5min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·for 19 t sidenAkkurat nå har Waymo et klart sikkerhetsfortrinn. Morgan Stanley anslår at bilene deres kjører omtrent 360,000 miles per ulykke. Teslas tidlige robotaxidata er nærmere 50,000 miles per ulykke, selv om utvalget fortsatt er lite og forbedres. Tesla, derimot, har kostnadsfordelen. Dets robotaxikostnad er omtrent $0.81 per mile, sammenlignet med $1.36–$1.43 for Waymos nåværende system. Banken tror Waymo vil senke kostnadene sine når neste generasjons maskinvare skaleres i 2027. 2032: Waymo 38% Tesla 29% Uber 22% Lyft 7% https://www.tipranks.com/news/tsla-googl-tesla-and-waymo-set-for-a-major-robotaxi-breakout-in-2026-says-morgan-stanley·for 3 t siden · EndretWaymo ser alltid “bedre” ut når man bare ser på tall fra små, ekstremt kontrollerte områder og sammenligner dem med Tesla, som trener på hele verden. Det er litt som å si at en svømmer er den beste i verden fordi han har perfekte tider i et badebasseng – mens Tesla trener i åpent hav, alle årstider, alle veier, alle land. Waymos sikkerhetstall er fine, men de er bare relevante i nøyaktig de sonene hvor Waymo allerede har kjørt hundretusener av miles og simpelthen lært alle scenarier utenat. Det er ikke generalisert intelligens. Det er geofenced repetisjon. Teslas stikkprøve virker lavere, fordi de trener i et kaotisk datasett uten geofence – og likevel forbedrer de seg dag for dag. Det er forskjellen på et regelbasert system og et nevralt nettverk som lærer globalt. I tillegg: Waymo har en strukturell begrensning som ikke kan patches med programvare: maskinvarekostnad + geofence = ekstremt lav skalering. Teslas fordel er ikke bare pris per mile – det er at alle biler i verden leverer sanntidsdata inn i samme modell. Det er skalerbarhet på et nivå Waymo aldri kommer i nærheten av, uansett hvor mange powerpoints Morgan Stanley lager. Waymo stopper ofte unødvendig, ja – ikke fordi de er “forsiktige”, men fordi systemet ikke forstår situasjonen og derfor må velge den eneste sikre reaksjonen: stopp. Teslas system lærer å forutsi – og det er nettopp der menneskelig-nivå ytelse oppstår. Kort sagt: • Waymo er øyas mester. • Tesla trener til verdensmesterskapet.
- for 23 t sidenfor 23 t siden“Waymo never really had a chance against Tesla. This will be obvious in hindsight.” -Elon Musk Det har vært ganske obvious for meg lenge. Hva med deg?for 2 t sidenfor 2 t sidenSkulle ønske jeg hadde like god innsikt som dere altså. Hvordan ser dere sånne ting?
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenNordnet har regnet seg frem til en P/E på 293 for Tesla. Warren Buffett har tidligerre sagt at han ikke liker å kjøpe aksjer med P/E høyere enn 10. Tesla har og må forvente hard konkurranse innen alle satsningsområder. Når skal selskapet begynne å tjene penger? Justert for Buffett's bedriftsøkonomiske hensyn burde aksjekursen ha ligget på ca. 15 dollar med P/E 10. Bør du da selge nå eller holde? Du kan jo håpe at det enda finnes noen kloke hoder som vil kjøpe aksjen til en enda høyere pris. Så hold du!!!! til ballongen sprekker.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
95
Selg
Antall
95
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Høy
449,27VWAP
Lav
440,33OmsetningAntall
7 342,5 22 587 800
VWAP
Høy
449,27Lav
440,33OmsetningAntall
7 342,5 22 587 800
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 28. jan. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| Årlig generalforsamling 2025 | 6. nov. | |
| 2025 Q3-rapport | 22. okt. | |
| 2025 Q2-rapport | 23. juli | |
| 2025 Q1-rapport | 22. apr. | |
| 2024 Q4-rapport | 29. jan. |
Data hentes fra Quartr, FactSet
2025 Q3-rapport
50 dager siden1t 5min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 28. jan. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| Årlig generalforsamling 2025 | 6. nov. | |
| 2025 Q3-rapport | 22. okt. | |
| 2025 Q2-rapport | 23. juli | |
| 2025 Q1-rapport | 22. apr. | |
| 2024 Q4-rapport | 29. jan. |
Data hentes fra Quartr, FactSet
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·for 19 t sidenAkkurat nå har Waymo et klart sikkerhetsfortrinn. Morgan Stanley anslår at bilene deres kjører omtrent 360,000 miles per ulykke. Teslas tidlige robotaxidata er nærmere 50,000 miles per ulykke, selv om utvalget fortsatt er lite og forbedres. Tesla, derimot, har kostnadsfordelen. Dets robotaxikostnad er omtrent $0.81 per mile, sammenlignet med $1.36–$1.43 for Waymos nåværende system. Banken tror Waymo vil senke kostnadene sine når neste generasjons maskinvare skaleres i 2027. 2032: Waymo 38% Tesla 29% Uber 22% Lyft 7% https://www.tipranks.com/news/tsla-googl-tesla-and-waymo-set-for-a-major-robotaxi-breakout-in-2026-says-morgan-stanley·for 3 t siden · EndretWaymo ser alltid “bedre” ut når man bare ser på tall fra små, ekstremt kontrollerte områder og sammenligner dem med Tesla, som trener på hele verden. Det er litt som å si at en svømmer er den beste i verden fordi han har perfekte tider i et badebasseng – mens Tesla trener i åpent hav, alle årstider, alle veier, alle land. Waymos sikkerhetstall er fine, men de er bare relevante i nøyaktig de sonene hvor Waymo allerede har kjørt hundretusener av miles og simpelthen lært alle scenarier utenat. Det er ikke generalisert intelligens. Det er geofenced repetisjon. Teslas stikkprøve virker lavere, fordi de trener i et kaotisk datasett uten geofence – og likevel forbedrer de seg dag for dag. Det er forskjellen på et regelbasert system og et nevralt nettverk som lærer globalt. I tillegg: Waymo har en strukturell begrensning som ikke kan patches med programvare: maskinvarekostnad + geofence = ekstremt lav skalering. Teslas fordel er ikke bare pris per mile – det er at alle biler i verden leverer sanntidsdata inn i samme modell. Det er skalerbarhet på et nivå Waymo aldri kommer i nærheten av, uansett hvor mange powerpoints Morgan Stanley lager. Waymo stopper ofte unødvendig, ja – ikke fordi de er “forsiktige”, men fordi systemet ikke forstår situasjonen og derfor må velge den eneste sikre reaksjonen: stopp. Teslas system lærer å forutsi – og det er nettopp der menneskelig-nivå ytelse oppstår. Kort sagt: • Waymo er øyas mester. • Tesla trener til verdensmesterskapet.
- for 23 t sidenfor 23 t siden“Waymo never really had a chance against Tesla. This will be obvious in hindsight.” -Elon Musk Det har vært ganske obvious for meg lenge. Hva med deg?for 2 t sidenfor 2 t sidenSkulle ønske jeg hadde like god innsikt som dere altså. Hvordan ser dere sånne ting?
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenNordnet har regnet seg frem til en P/E på 293 for Tesla. Warren Buffett har tidligerre sagt at han ikke liker å kjøpe aksjer med P/E høyere enn 10. Tesla har og må forvente hard konkurranse innen alle satsningsområder. Når skal selskapet begynne å tjene penger? Justert for Buffett's bedriftsøkonomiske hensyn burde aksjekursen ha ligget på ca. 15 dollar med P/E 10. Bør du da selge nå eller holde? Du kan jo håpe at det enda finnes noen kloke hoder som vil kjøpe aksjen til en enda høyere pris. Så hold du!!!! til ballongen sprekker.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
95
Selg
Antall
95
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Høy
449,27VWAP
Lav
440,33OmsetningAntall
7 342,5 22 587 800
VWAP
Høy
449,27Lav
440,33OmsetningAntall
7 342,5 22 587 800
Meglerstatistikk
Fant ingen data






