Velkommen til Kundeservice

Hva kan vi hjelpe deg med?

03023 Man-Fre 8.30-17.00

Kundeservice / Øvrig

Send oss dine forbedringsforslag

Vi ønsker hele tiden å forbedre vår service og våre tjenester. Derfor tar vi gjerne i mot ideer, forbedringsforslag og synspunkter fra deg via meldingssentralen eller ved å ringe Kundeservice.

Hvordan klager jeg?

Har du synspunkter eller føler deg misfornøyd med noen av våre tjenester, eller på den kundebehandling du har fått, skal du i første omgang kontakte kundeservice. Ved handelsrelaterte spørsmål henvender du deg til våre meglere.

Når kan jeg klage eller reklamere på Nordnets tjenester?

Om du etter at du har vært i kontakt med kundeservice fortsatt føler deg misfornøyd og har krav på økonomisk erstatning, har du mulighet å få din sak fremlagt for klagemålsansvarlig hos Nordnet. Din klage skal foreligge skriftlig. Angi tidspunkt og hendelsesforløp så utfyllende du kan. Legg gjerne ved den dokumentasjon du har i form av kvitteringer, korrespondanse etc. Dette er for å sikkerhetsstille at nødvendige fakta og bakgrunn for klagen kommer med i reklamasjonen. Angi også ditt erstatningskrav.

Klager og reklamasjoner skal sendes til Nordnet via Meldingssentralen eller med vanlig post til adresse:

Nordnet

Reklamasjonsansvarlig

Postboks 302 Sentrum

0103 Oslo

Hvor sender jeg min klage eller reklamasjon?

Vi ønsker å svare alle klager så raskt som mulig og vår målsetning er at alle klagesaker skal besvares innen 14 dager. Om uttredelsen av en sak krever lengre behandlingstid vil du få informasjon om dette.

Ekstern veiledning og mulighet til overprøving

Om vi ikke har kunnet imøtekomme din klage har du mulighet til å få råd og veiledning av Norges Fondsmeglerforbundlenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu. Om du vil få din sak vurdert utenfor Nordnet kan du henvende deg til Bankklagenemdalenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu eller till de alminnelige domstolene.

Opp

Finansielle verdipapirer kan både øke og minke i verdi. Det er en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert. Før du investerer i et fond bør du lese prospektet som er tilgjengelig hos fondsforvalter og nøkkelinformasjonen du finner på ordreleggingssiden og på fondets produktside på nordnet.no.