2025 Q3-rapport
47 dager siden45min
1,214 NOK/aksje
Siste utbytte
3,90 %Direkteavkastning
Ordredybde
Oslo Børs
Antall
Kjøp
699
Selg
Antall
198
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 85 | - | - | ||
| 154 | - | - | ||
| 10 | - | - | ||
| 64 | - | - | ||
| 20 | - | - |
Høy
82,8VWAP
Lav
81,7OmsetningAntall
2,4 29 794
VWAP
Høy
82,8Lav
81,7OmsetningAntall
2,4 29 794
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 13. feb. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 28. okt. | |
| 2025 Q2-rapport | 21. aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 8. mai | |
| 2024 Q4-rapport | 14. feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 30. okt. 2024 |
Data hentes fra FactSet, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·for 3 døgn sidenOslo-noterte Klaveness Combination Carriers (KCC) har inngått en ny charteravtale for å holde sitt eldste skip i drift langt utover 25-årsalderen. Den norske rederen sa at den hadde signert en 32-måneders befraktningskontrakt (COA) med start i mars 2026, når det 73 000-dwt store skipet Barcarena (bygget 2001) når sin milepælsbursdag. Avtalen, for hvilken ingen prisinformasjon ble avslørt, ble inngått med Alumina do Norte do Brasil (Alunorte). Befrakteren er det største aluminiumoksidraffineriet utenfor Kina. Fartøyet vil importere kaustisk soda-løsningen til det brasilianske anlegget. Cabu-skipet, ett av to bygget i 2001 i KCC-flåten, kan også transportere tørrbulk. Selskapet la til: «Når markedsmuligheter oppstår, vil Barcarena også frakte tørrlaster på nordgående reiser, noe som optimerer fartøyutnyttelsen og reduserer ballasttiden.» Fartøyet fullførte sin 25-års fornyelsesdokking denne måneden, noe som forlenger dets driftslevetid. KCC eier og driver åtte Cabus og åtte Cleanbu oljeprodukt- og tørrlastskip. Tre nye 83 000-dwt Cabus leveres neste år. Det hadde vært spekulasjoner om at de to 2001-årgangsenhetene kunne fortsette å operere mens ratene holdt seg høye. Administrerende direktør Engebret Dahm hadd fortalt under en inntjeningssamtale i oktober at selv om de nye skipene vil være større og mer effektive enn de nåværende fartøyene, var intensjonen å holde veteranene operative. Han hadde forventet at den første av duoen skulle gå i tørrdokk i fjerde kvartal, avhengig av at skipet sikret en kontrakt på to til tre år. Det andre fartøyet, Banastar, fyller ikke 25 før neste oktober. «Vi vil sannsynligvis handle med henne til Australia frem til da, og så sikter vi mot å kunne sette henne i nye handler og føre henne gjennom 25-års dokkingen i siste del av neste år,» sa Dahm under samtalen. «Så intensjonen er å holde de to damene i drift, gitt den høye kvaliteten, tekniske kvaliteten og ytelsen.» CEOen sa at KCC har «lagt mye penger» i å vedlikeholde Cabus-skipene, fordi når skipene blir eldre, må eieren vise «en topp ytelse og en teknisk standard av topp kvalitet når SIRE- og havnestatsinspektører kommer om bord». Dahm la til at tørrdokkingskostnadene ikke vil være mye høyere enn de 20-årige spesialundersøkelsene — omtrent $3.5m per skip. Copyright. TradeWinds, rett og slett best!for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenTakk for nydelig info. Troen på fremtiden for KCC øker for min del. Ledelsen virker å være skikkelig på hugget på flere måter. Jeg tror vel aldri på enorme stigninger med denne aksjen, men i mitt hode tror jeg på minst 20% i året inkludert utbytter. De som kom inn på under 60 traff bunnen perfekt. Jeg er snart på GAV🥳
- for 3 døgn sidenfor 3 døgn sidenOslo (Infront TDN Direkt): Klaveness Combination Carriers' strategi for de kommende årene vil være rettet mot videre ekspansjon og verdiskaping. Det fremgår av en melding i forbindelse med selskapets kapitalmarkedsdag onsdag. Selskapet opprettholder utbyttepolitikken om å dele ut minst 80 prosent av justert frikontantstrøm til egenkapitalen gjennom kvartalsvise utbetalinger. -Vi vil styrke effektiviteten på tvers av virksomheten og utvide til nye frakter med nye kunder innen våre to kombinasjonssegmenter for å løfte inntjeningen ytterligere. Vi vil også utforske nye kombinasjons-konsepter med ambisjonen om å gå inn i nye markeder over tid. Med solid finansiell posisjon og uendret utbyttepolitikk er KCC godt posisjonert til å levere attraktive aksjonærutbytter, sier konsernsjef Engebret Dahm. Strategiske ambisjoner 2026--2030 innebærer følgende: Ta CABU-virksomheten inn i en ny fase med levering av CABU III-nybygg i 2026, øke markedsandelen i Australia og diversifisere til nye regioner. Videreutvikle og ekspandere CLEANBU-segmentet ved å tilføre nye kunder og frakter, særlig rettet mot ruter øst for Suez, og etablere et sterkt fundament for videre flåtevekst. Utforske nye combination carrier-konsepter basert på bred erfaring fra eksisterende konsepter. Utnytt den markedsledende posisjonen innen lavutslippsskipsfart og levere på høye ambisjoner om dekarbonisering. Fortsette å prioritere direkte avkastning til aksjonærene gjennom høye kvartalsvise utbytteutbetalinger.
- ·9. des.KCC: Utvidet trading av 2001-bygde CABU-fartøyet MV Barcarena Oslo, 9. desember 2025: Et datterselskap av Klaveness Combination Carriers ASA («KCC» eller «Selskapet») har inngått en 32-måneders befraktningskontrakt med oppstart mars 2026 med Alumina do Norte do Brasil (Alunorte), det største aluminiumoksidraffineriet utenfor Kina, for transport av kaustisk sodaløsning til deres aluminiumoksidraffineri i Brasil. Kontrakten vil sysselsette MV Barcarena, et av de 2001-bygde CABU-fartøyene. Når markedsmuligheter oppstår, vil MV Barcarena også frakte tørrlaster på nordgående reiser, optimaliserer fartøyutnyttelsen og reduserer ballasttiden. Fartøyet fullførte i begynnelsen av desember den 25-års fornyelsesdokkingen, som forlenger dets driftslevetid. For ytterligere spørsmål, vennligst kontakt: Engebret Dahm, CEO Telefon: +47 957 46 851 Liv Dyrnes, CFO og Deputy CEO Telefon: +47 976 60 561 Om Klaveness Combination Carriers ASA: KCC er verdensledende innen kombinasjonsfartøy, eier og driver åtte CABU- og åtte CLEANBU-kombinasjonsfartøy med tre CABU-fartøy under bygging for levering i 2026. KCCs kombinasjonsfartøy er bygget for transport av både våte og tørre bulklaster, og opereres i trader hvor fartøyene effektivt kombinerer tørre og våte laster med minimum ballast. Gjennom sin høye utnyttelse og effektivitet utslipper fartøyene opptil 40% mindre CO2 per transportert tonn sammenlignet med standard tank- og tørrlastfartøy i nåværende og målrettede kombinasjonstradingmønstre.
- 7. des.7. des.Til dere i Oslo området, så minner jeg om at KCC skal ha Capital Markets Day nå førstkommende Onsdag🚢Det vil også være mulighet for 1 til 1 samtaler etter lunsj 😃 Registrer her: https://www.combinationcarriers.com/capital-markets-day-2025
- 28. nov. · Endret28. nov. · EndretI går nådde BCI(produkt tank indeks) høyeste nivå for året, og BDI(tørrbulk indeks) høyeste nivå på 2 år. Blir interessant å se hva som skjer når KCC legger frem regnskap for Q4 og kineserne åpner etter nyttår i mars 2026… Da med 2 nye båter på vannet.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
2025 Q3-rapport
47 dager siden45min
1,214 NOK/aksje
Siste utbytte
3,90 %Direkteavkastning
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·for 3 døgn sidenOslo-noterte Klaveness Combination Carriers (KCC) har inngått en ny charteravtale for å holde sitt eldste skip i drift langt utover 25-årsalderen. Den norske rederen sa at den hadde signert en 32-måneders befraktningskontrakt (COA) med start i mars 2026, når det 73 000-dwt store skipet Barcarena (bygget 2001) når sin milepælsbursdag. Avtalen, for hvilken ingen prisinformasjon ble avslørt, ble inngått med Alumina do Norte do Brasil (Alunorte). Befrakteren er det største aluminiumoksidraffineriet utenfor Kina. Fartøyet vil importere kaustisk soda-løsningen til det brasilianske anlegget. Cabu-skipet, ett av to bygget i 2001 i KCC-flåten, kan også transportere tørrbulk. Selskapet la til: «Når markedsmuligheter oppstår, vil Barcarena også frakte tørrlaster på nordgående reiser, noe som optimerer fartøyutnyttelsen og reduserer ballasttiden.» Fartøyet fullførte sin 25-års fornyelsesdokking denne måneden, noe som forlenger dets driftslevetid. KCC eier og driver åtte Cabus og åtte Cleanbu oljeprodukt- og tørrlastskip. Tre nye 83 000-dwt Cabus leveres neste år. Det hadde vært spekulasjoner om at de to 2001-årgangsenhetene kunne fortsette å operere mens ratene holdt seg høye. Administrerende direktør Engebret Dahm hadd fortalt under en inntjeningssamtale i oktober at selv om de nye skipene vil være større og mer effektive enn de nåværende fartøyene, var intensjonen å holde veteranene operative. Han hadde forventet at den første av duoen skulle gå i tørrdokk i fjerde kvartal, avhengig av at skipet sikret en kontrakt på to til tre år. Det andre fartøyet, Banastar, fyller ikke 25 før neste oktober. «Vi vil sannsynligvis handle med henne til Australia frem til da, og så sikter vi mot å kunne sette henne i nye handler og føre henne gjennom 25-års dokkingen i siste del av neste år,» sa Dahm under samtalen. «Så intensjonen er å holde de to damene i drift, gitt den høye kvaliteten, tekniske kvaliteten og ytelsen.» CEOen sa at KCC har «lagt mye penger» i å vedlikeholde Cabus-skipene, fordi når skipene blir eldre, må eieren vise «en topp ytelse og en teknisk standard av topp kvalitet når SIRE- og havnestatsinspektører kommer om bord». Dahm la til at tørrdokkingskostnadene ikke vil være mye høyere enn de 20-årige spesialundersøkelsene — omtrent $3.5m per skip. Copyright. TradeWinds, rett og slett best!for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenTakk for nydelig info. Troen på fremtiden for KCC øker for min del. Ledelsen virker å være skikkelig på hugget på flere måter. Jeg tror vel aldri på enorme stigninger med denne aksjen, men i mitt hode tror jeg på minst 20% i året inkludert utbytter. De som kom inn på under 60 traff bunnen perfekt. Jeg er snart på GAV🥳
- for 3 døgn sidenfor 3 døgn sidenOslo (Infront TDN Direkt): Klaveness Combination Carriers' strategi for de kommende årene vil være rettet mot videre ekspansjon og verdiskaping. Det fremgår av en melding i forbindelse med selskapets kapitalmarkedsdag onsdag. Selskapet opprettholder utbyttepolitikken om å dele ut minst 80 prosent av justert frikontantstrøm til egenkapitalen gjennom kvartalsvise utbetalinger. -Vi vil styrke effektiviteten på tvers av virksomheten og utvide til nye frakter med nye kunder innen våre to kombinasjonssegmenter for å løfte inntjeningen ytterligere. Vi vil også utforske nye kombinasjons-konsepter med ambisjonen om å gå inn i nye markeder over tid. Med solid finansiell posisjon og uendret utbyttepolitikk er KCC godt posisjonert til å levere attraktive aksjonærutbytter, sier konsernsjef Engebret Dahm. Strategiske ambisjoner 2026--2030 innebærer følgende: Ta CABU-virksomheten inn i en ny fase med levering av CABU III-nybygg i 2026, øke markedsandelen i Australia og diversifisere til nye regioner. Videreutvikle og ekspandere CLEANBU-segmentet ved å tilføre nye kunder og frakter, særlig rettet mot ruter øst for Suez, og etablere et sterkt fundament for videre flåtevekst. Utforske nye combination carrier-konsepter basert på bred erfaring fra eksisterende konsepter. Utnytt den markedsledende posisjonen innen lavutslippsskipsfart og levere på høye ambisjoner om dekarbonisering. Fortsette å prioritere direkte avkastning til aksjonærene gjennom høye kvartalsvise utbytteutbetalinger.
- ·9. des.KCC: Utvidet trading av 2001-bygde CABU-fartøyet MV Barcarena Oslo, 9. desember 2025: Et datterselskap av Klaveness Combination Carriers ASA («KCC» eller «Selskapet») har inngått en 32-måneders befraktningskontrakt med oppstart mars 2026 med Alumina do Norte do Brasil (Alunorte), det største aluminiumoksidraffineriet utenfor Kina, for transport av kaustisk sodaløsning til deres aluminiumoksidraffineri i Brasil. Kontrakten vil sysselsette MV Barcarena, et av de 2001-bygde CABU-fartøyene. Når markedsmuligheter oppstår, vil MV Barcarena også frakte tørrlaster på nordgående reiser, optimaliserer fartøyutnyttelsen og reduserer ballasttiden. Fartøyet fullførte i begynnelsen av desember den 25-års fornyelsesdokkingen, som forlenger dets driftslevetid. For ytterligere spørsmål, vennligst kontakt: Engebret Dahm, CEO Telefon: +47 957 46 851 Liv Dyrnes, CFO og Deputy CEO Telefon: +47 976 60 561 Om Klaveness Combination Carriers ASA: KCC er verdensledende innen kombinasjonsfartøy, eier og driver åtte CABU- og åtte CLEANBU-kombinasjonsfartøy med tre CABU-fartøy under bygging for levering i 2026. KCCs kombinasjonsfartøy er bygget for transport av både våte og tørre bulklaster, og opereres i trader hvor fartøyene effektivt kombinerer tørre og våte laster med minimum ballast. Gjennom sin høye utnyttelse og effektivitet utslipper fartøyene opptil 40% mindre CO2 per transportert tonn sammenlignet med standard tank- og tørrlastfartøy i nåværende og målrettede kombinasjonstradingmønstre.
- 7. des.7. des.Til dere i Oslo området, så minner jeg om at KCC skal ha Capital Markets Day nå førstkommende Onsdag🚢Det vil også være mulighet for 1 til 1 samtaler etter lunsj 😃 Registrer her: https://www.combinationcarriers.com/capital-markets-day-2025
- 28. nov. · Endret28. nov. · EndretI går nådde BCI(produkt tank indeks) høyeste nivå for året, og BDI(tørrbulk indeks) høyeste nivå på 2 år. Blir interessant å se hva som skjer når KCC legger frem regnskap for Q4 og kineserne åpner etter nyttår i mars 2026… Da med 2 nye båter på vannet.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Oslo Børs
Antall
Kjøp
699
Selg
Antall
198
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 85 | - | - | ||
| 154 | - | - | ||
| 10 | - | - | ||
| 64 | - | - | ||
| 20 | - | - |
Høy
82,8VWAP
Lav
81,7OmsetningAntall
2,4 29 794
VWAP
Høy
82,8Lav
81,7OmsetningAntall
2,4 29 794
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 13. feb. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 28. okt. | |
| 2025 Q2-rapport | 21. aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 8. mai | |
| 2024 Q4-rapport | 14. feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 30. okt. 2024 |
Data hentes fra FactSet, Quartr
2025 Q3-rapport
47 dager siden45min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 13. feb. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 28. okt. | |
| 2025 Q2-rapport | 21. aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 8. mai | |
| 2024 Q4-rapport | 14. feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 30. okt. 2024 |
Data hentes fra FactSet, Quartr
1,214 NOK/aksje
Siste utbytte
3,90 %Direkteavkastning
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·for 3 døgn sidenOslo-noterte Klaveness Combination Carriers (KCC) har inngått en ny charteravtale for å holde sitt eldste skip i drift langt utover 25-årsalderen. Den norske rederen sa at den hadde signert en 32-måneders befraktningskontrakt (COA) med start i mars 2026, når det 73 000-dwt store skipet Barcarena (bygget 2001) når sin milepælsbursdag. Avtalen, for hvilken ingen prisinformasjon ble avslørt, ble inngått med Alumina do Norte do Brasil (Alunorte). Befrakteren er det største aluminiumoksidraffineriet utenfor Kina. Fartøyet vil importere kaustisk soda-løsningen til det brasilianske anlegget. Cabu-skipet, ett av to bygget i 2001 i KCC-flåten, kan også transportere tørrbulk. Selskapet la til: «Når markedsmuligheter oppstår, vil Barcarena også frakte tørrlaster på nordgående reiser, noe som optimerer fartøyutnyttelsen og reduserer ballasttiden.» Fartøyet fullførte sin 25-års fornyelsesdokking denne måneden, noe som forlenger dets driftslevetid. KCC eier og driver åtte Cabus og åtte Cleanbu oljeprodukt- og tørrlastskip. Tre nye 83 000-dwt Cabus leveres neste år. Det hadde vært spekulasjoner om at de to 2001-årgangsenhetene kunne fortsette å operere mens ratene holdt seg høye. Administrerende direktør Engebret Dahm hadd fortalt under en inntjeningssamtale i oktober at selv om de nye skipene vil være større og mer effektive enn de nåværende fartøyene, var intensjonen å holde veteranene operative. Han hadde forventet at den første av duoen skulle gå i tørrdokk i fjerde kvartal, avhengig av at skipet sikret en kontrakt på to til tre år. Det andre fartøyet, Banastar, fyller ikke 25 før neste oktober. «Vi vil sannsynligvis handle med henne til Australia frem til da, og så sikter vi mot å kunne sette henne i nye handler og føre henne gjennom 25-års dokkingen i siste del av neste år,» sa Dahm under samtalen. «Så intensjonen er å holde de to damene i drift, gitt den høye kvaliteten, tekniske kvaliteten og ytelsen.» CEOen sa at KCC har «lagt mye penger» i å vedlikeholde Cabus-skipene, fordi når skipene blir eldre, må eieren vise «en topp ytelse og en teknisk standard av topp kvalitet når SIRE- og havnestatsinspektører kommer om bord». Dahm la til at tørrdokkingskostnadene ikke vil være mye høyere enn de 20-årige spesialundersøkelsene — omtrent $3.5m per skip. Copyright. TradeWinds, rett og slett best!for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenTakk for nydelig info. Troen på fremtiden for KCC øker for min del. Ledelsen virker å være skikkelig på hugget på flere måter. Jeg tror vel aldri på enorme stigninger med denne aksjen, men i mitt hode tror jeg på minst 20% i året inkludert utbytter. De som kom inn på under 60 traff bunnen perfekt. Jeg er snart på GAV🥳
- for 3 døgn sidenfor 3 døgn sidenOslo (Infront TDN Direkt): Klaveness Combination Carriers' strategi for de kommende årene vil være rettet mot videre ekspansjon og verdiskaping. Det fremgår av en melding i forbindelse med selskapets kapitalmarkedsdag onsdag. Selskapet opprettholder utbyttepolitikken om å dele ut minst 80 prosent av justert frikontantstrøm til egenkapitalen gjennom kvartalsvise utbetalinger. -Vi vil styrke effektiviteten på tvers av virksomheten og utvide til nye frakter med nye kunder innen våre to kombinasjonssegmenter for å løfte inntjeningen ytterligere. Vi vil også utforske nye kombinasjons-konsepter med ambisjonen om å gå inn i nye markeder over tid. Med solid finansiell posisjon og uendret utbyttepolitikk er KCC godt posisjonert til å levere attraktive aksjonærutbytter, sier konsernsjef Engebret Dahm. Strategiske ambisjoner 2026--2030 innebærer følgende: Ta CABU-virksomheten inn i en ny fase med levering av CABU III-nybygg i 2026, øke markedsandelen i Australia og diversifisere til nye regioner. Videreutvikle og ekspandere CLEANBU-segmentet ved å tilføre nye kunder og frakter, særlig rettet mot ruter øst for Suez, og etablere et sterkt fundament for videre flåtevekst. Utforske nye combination carrier-konsepter basert på bred erfaring fra eksisterende konsepter. Utnytt den markedsledende posisjonen innen lavutslippsskipsfart og levere på høye ambisjoner om dekarbonisering. Fortsette å prioritere direkte avkastning til aksjonærene gjennom høye kvartalsvise utbytteutbetalinger.
- ·9. des.KCC: Utvidet trading av 2001-bygde CABU-fartøyet MV Barcarena Oslo, 9. desember 2025: Et datterselskap av Klaveness Combination Carriers ASA («KCC» eller «Selskapet») har inngått en 32-måneders befraktningskontrakt med oppstart mars 2026 med Alumina do Norte do Brasil (Alunorte), det største aluminiumoksidraffineriet utenfor Kina, for transport av kaustisk sodaløsning til deres aluminiumoksidraffineri i Brasil. Kontrakten vil sysselsette MV Barcarena, et av de 2001-bygde CABU-fartøyene. Når markedsmuligheter oppstår, vil MV Barcarena også frakte tørrlaster på nordgående reiser, optimaliserer fartøyutnyttelsen og reduserer ballasttiden. Fartøyet fullførte i begynnelsen av desember den 25-års fornyelsesdokkingen, som forlenger dets driftslevetid. For ytterligere spørsmål, vennligst kontakt: Engebret Dahm, CEO Telefon: +47 957 46 851 Liv Dyrnes, CFO og Deputy CEO Telefon: +47 976 60 561 Om Klaveness Combination Carriers ASA: KCC er verdensledende innen kombinasjonsfartøy, eier og driver åtte CABU- og åtte CLEANBU-kombinasjonsfartøy med tre CABU-fartøy under bygging for levering i 2026. KCCs kombinasjonsfartøy er bygget for transport av både våte og tørre bulklaster, og opereres i trader hvor fartøyene effektivt kombinerer tørre og våte laster med minimum ballast. Gjennom sin høye utnyttelse og effektivitet utslipper fartøyene opptil 40% mindre CO2 per transportert tonn sammenlignet med standard tank- og tørrlastfartøy i nåværende og målrettede kombinasjonstradingmønstre.
- 7. des.7. des.Til dere i Oslo området, så minner jeg om at KCC skal ha Capital Markets Day nå førstkommende Onsdag🚢Det vil også være mulighet for 1 til 1 samtaler etter lunsj 😃 Registrer her: https://www.combinationcarriers.com/capital-markets-day-2025
- 28. nov. · Endret28. nov. · EndretI går nådde BCI(produkt tank indeks) høyeste nivå for året, og BDI(tørrbulk indeks) høyeste nivå på 2 år. Blir interessant å se hva som skjer når KCC legger frem regnskap for Q4 og kineserne åpner etter nyttår i mars 2026… Da med 2 nye båter på vannet.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Oslo Børs
Antall
Kjøp
699
Selg
Antall
198
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 85 | - | - | ||
| 154 | - | - | ||
| 10 | - | - | ||
| 64 | - | - | ||
| 20 | - | - |
Høy
82,8VWAP
Lav
81,7OmsetningAntall
2,4 29 794
VWAP
Høy
82,8Lav
81,7OmsetningAntall
2,4 29 794
Meglerstatistikk
Fant ingen data






