Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

96,15NOK
+4,45% (+4,10)
Idag
Høy96,15
Lav93,40
Omsetning
52,4 MNOK
96,15NOK
+4,45% (+4,10)
Idag
Høy96,15
Lav93,40
Omsetning
52,4 MNOK

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

96,15NOK
+4,45% (+4,10)
Idag
Høy96,15
Lav93,40
Omsetning
52,4 MNOK
96,15NOK
+4,45% (+4,10)
Idag
Høy96,15
Lav93,40
Omsetning
52,4 MNOK

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

96,15NOK
+4,45% (+4,10)
Idag
Høy96,15
Lav93,40
Omsetning
52,4 MNOK
96,15NOK
+4,45% (+4,10)
Idag
Høy96,15
Lav93,40
Omsetning
52,4 MNOK
2025 Q3-rapport
39 dager siden36min
1,5729 NOK/aksje
Siste utbytte
24,79 %Direkteavkastning

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antall
Kjøp
227
Selg
Antall
1 205

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
256--
373--
30--
346--
485--
Høy
96,15
VWAP
-
Lav
93,4
OmsetningAntall
52,4 553 067
VWAP
-
Høy
96,15
Lav
93,4
OmsetningAntall
52,4 553 067

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
5. feb. 2026
Historisk
2025 Q3-rapport30. okt.
2025 Q2-rapport22. aug.
2025 Q1-rapport25. apr.
2024 Q4-rapport14. feb.
2024 Q3-rapport24. okt. 2024
Data hentes fra Quartr, FactSet

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 2 t siden
    for 2 t siden
    Nesten 5% oppgang på WAWI bare i dag etter kontraktsforlengelse. Kommer nok til å dryppe positive nyhetsoppdateringer på HAUT også før nyttår.
    for 1 t siden
    for 1 t siden
    Kommentaren er slettet.
    for 1 t siden
    for 1 t siden
    Da får du heller google dette eller bruke chat GPT.
  • for 6 t siden
    for 6 t siden
    Det var flere som lo av meg her da jeg 24 november påpekte en bullish divergence i RSI ved kurs 85kr. Nå, to uker senere er kursen nesten 95 kr. Så var ikke helt basic teknisk analyse helt meningsløst allikevel, eller?
    for 2 t siden
    for 2 t siden
    Tror du må ha litt mer enn ett datapunkt før du kan konkludere med at teknisk analyse virker. Ren gjetting vil også gi deg noen treff hvis du gjør det mange nok ganger.
  • for 6 t siden
    ·
    for 6 t siden
    ·
    Sammendrag Höegh Autoliners ASA har levert en imponerende utbytteavkastning på 38% og kan skilte med en forward P/E på bare 3.9x – nøkkeltall som roper verdi. Men aksjen kommer etter en tøff periode, ned nesten 30% fra sin 52-ukers høyeste, med nye amerikanske havneavgifter som truer kostnadsbasen og fremtidige fortjenester. Del 🚢 Avkastningskonge Med en Hake Utbyttemagnet: Med en avkastning på 38% betaler Höegh ut mer enn de fleste globale shippingkolleger – hjulpet av høy kontantstrømgenerering (aksjonæravkastning på 39.7%) og en aggressiv utbyttepolitikk. Legg til 47.9% egenkapitalavkastning og en EBITDA-margin på 47.6%, og du har et selskap som går for fullt på alle lønnsomhetssylindere. Verdsettelse dyp verdi: Den fremadrettede P/E på 3.9x og et estimert virkelig verdi på kr108.87 (omtrent 15% over nåværende pris) antyder at aksjen er billig etter nesten enhver målestokk. Finansiell helse er merket STOR, med nettogjeld/EBITDA på en konservativ Pro+ . 🌊 Risikofaktorer som Lurer Under Overflaten Amerikansk havneavgiftssjokk: I oktober 2025 ble nye amerikanske havneavgifter pålagt selskapet med bare fire dagers varsel. Den estimerte smellen? En straffende $60–70 millioner årlig, med Q4 2025 alene som ser et “bitt” på $20 millioner. Dette er ikke abstrakt: aksjen falt 8.33% på én dag da investorer fordøyde nyhetene. Les mer Inntjeningstrykk: Q3 2025 så EBITDA ned 6% kvartal-over-kvartal, og grunnleggende EPS-vekst har kraftig reversert til -31.9% år-over-år. Analytikere har nedjustert inntjeningen, med konsensus nå “Nøytral” (3.5/5). Markedsvolatilitet: Aksjen er volatil – den nylige prisutviklingen har vært uforsonlig, med et 52-ukers intervall fra kr57.56 til kr133.60 og en nylig underprestasjon ettersom kostnadsfrykten øker. 📊 Kartlegger Historien La oss visualisere hvordan disse nøkkeltallene forholder seg: ⚠️ Bunnlinjen Stor oppside, stor usikkerhet: Höegh Autoliners er et sjeldent dyp-verdi, høy-avkastningsspill med solide finanser. Men det plutselige amerikanske havneavgiftsregimet er en vesentlig risiko som kan erodere de saftige marginene og dempe fremtidige utbytter. Hvis ledelsen kan videresende kostnader eller tilpasse seg, er oppsiden reell. Hvis ikke, kan investorer se “verdifellen” i aksjon. Viktige risikoer å følge med på: Videre amerikanske regulerings- eller avgiftssjokk Manglende evne til å opprettholde utbytter på nåværende nivåer Vedvarende fraktratefall eller kostnadsinflasjon Dette innholdet er kun til informasjonsformål og ikke investeringsråd. 👉 Ønsker du en side-ved-side sammenligning av Höegh Autoliners ASA med Wallenius Wilhelmsen og andre RoRo-kolleger?
    for 6 t siden
    for 6 t siden
    Stemmer jo ikke vedr utbytte siste år. Tar man høyde for dagens kurs, har utbytte siste fire kvartaler vært rundt 25%. Utbyttet kvartalet før dette var høyere pga salg av skip, og blir feil å ta med i normal beregning.
    for 5 t siden
    for 5 t siden
    Stol aldri på ChatGPT i investeringsbeslutninger......
  • for 7 t siden · Endret
    for 7 t siden · Endret
    Ratene er på vei ned, men kompenseres til en viss grad av at volumet holder seg høyt. November hadde høye havneavgifter i 1/3 av tiden, så det er grunn til å forvente at nettoen blir bedre i desember.
  • for 7 t siden · Endret
    for 7 t siden · Endret
    for 6 t siden
    for 6 t siden
    "Høegh Autoliners hadde en sterk måned i november med transport av 1,3 millioner kubikkmeter last, ifølge selskapets seneste månedlige rapport. mandag. De siste tre månedene fra september til november fraktet det norske rederiet totalt 3,8 millioner kubikkmeter gods. Gjennomsnittlig brutto fraktrate i november var 90,3 dollar per kubikkmeter, en liten nedgang på 0,4 prosent sammenlignet med gjennomsnittet de siste tre månedene. – Høegh Autoliners leverer enda en sterk måned i november, sier konsernsjef Andreas Enger. Han trekker frem at den ettårige suspensjonen av amerikanske havneavgifter som trådte i kraft 10. november gir velkommen operasjonell lettelse for selskapet. I midten av desember skal rederiet ta imot sitt syvende Aurora-klasse skip, noe som vil øke transportkapasiteten fra 2026. Andelen av såkalt HH/BB-volumer utgjorde 22 prosent av den totale transporten i november, det samme som gjennomsnittet de siste tre månedene. Den gjennomsnittlige netto fraktraten i november var 77,6 dollar per kubikkmeter, en nedgang på 0,7 prosent fra tremånedersperioden"
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2025 Q3-rapport
39 dager siden36min
1,5729 NOK/aksje
Siste utbytte
24,79 %Direkteavkastning

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 2 t siden
    for 2 t siden
    Nesten 5% oppgang på WAWI bare i dag etter kontraktsforlengelse. Kommer nok til å dryppe positive nyhetsoppdateringer på HAUT også før nyttår.
    for 1 t siden
    for 1 t siden
    Kommentaren er slettet.
    for 1 t siden
    for 1 t siden
    Da får du heller google dette eller bruke chat GPT.
  • for 6 t siden
    for 6 t siden
    Det var flere som lo av meg her da jeg 24 november påpekte en bullish divergence i RSI ved kurs 85kr. Nå, to uker senere er kursen nesten 95 kr. Så var ikke helt basic teknisk analyse helt meningsløst allikevel, eller?
    for 2 t siden
    for 2 t siden
    Tror du må ha litt mer enn ett datapunkt før du kan konkludere med at teknisk analyse virker. Ren gjetting vil også gi deg noen treff hvis du gjør det mange nok ganger.
  • for 6 t siden
    ·
    for 6 t siden
    ·
    Sammendrag Höegh Autoliners ASA har levert en imponerende utbytteavkastning på 38% og kan skilte med en forward P/E på bare 3.9x – nøkkeltall som roper verdi. Men aksjen kommer etter en tøff periode, ned nesten 30% fra sin 52-ukers høyeste, med nye amerikanske havneavgifter som truer kostnadsbasen og fremtidige fortjenester. Del 🚢 Avkastningskonge Med en Hake Utbyttemagnet: Med en avkastning på 38% betaler Höegh ut mer enn de fleste globale shippingkolleger – hjulpet av høy kontantstrømgenerering (aksjonæravkastning på 39.7%) og en aggressiv utbyttepolitikk. Legg til 47.9% egenkapitalavkastning og en EBITDA-margin på 47.6%, og du har et selskap som går for fullt på alle lønnsomhetssylindere. Verdsettelse dyp verdi: Den fremadrettede P/E på 3.9x og et estimert virkelig verdi på kr108.87 (omtrent 15% over nåværende pris) antyder at aksjen er billig etter nesten enhver målestokk. Finansiell helse er merket STOR, med nettogjeld/EBITDA på en konservativ Pro+ . 🌊 Risikofaktorer som Lurer Under Overflaten Amerikansk havneavgiftssjokk: I oktober 2025 ble nye amerikanske havneavgifter pålagt selskapet med bare fire dagers varsel. Den estimerte smellen? En straffende $60–70 millioner årlig, med Q4 2025 alene som ser et “bitt” på $20 millioner. Dette er ikke abstrakt: aksjen falt 8.33% på én dag da investorer fordøyde nyhetene. Les mer Inntjeningstrykk: Q3 2025 så EBITDA ned 6% kvartal-over-kvartal, og grunnleggende EPS-vekst har kraftig reversert til -31.9% år-over-år. Analytikere har nedjustert inntjeningen, med konsensus nå “Nøytral” (3.5/5). Markedsvolatilitet: Aksjen er volatil – den nylige prisutviklingen har vært uforsonlig, med et 52-ukers intervall fra kr57.56 til kr133.60 og en nylig underprestasjon ettersom kostnadsfrykten øker. 📊 Kartlegger Historien La oss visualisere hvordan disse nøkkeltallene forholder seg: ⚠️ Bunnlinjen Stor oppside, stor usikkerhet: Höegh Autoliners er et sjeldent dyp-verdi, høy-avkastningsspill med solide finanser. Men det plutselige amerikanske havneavgiftsregimet er en vesentlig risiko som kan erodere de saftige marginene og dempe fremtidige utbytter. Hvis ledelsen kan videresende kostnader eller tilpasse seg, er oppsiden reell. Hvis ikke, kan investorer se “verdifellen” i aksjon. Viktige risikoer å følge med på: Videre amerikanske regulerings- eller avgiftssjokk Manglende evne til å opprettholde utbytter på nåværende nivåer Vedvarende fraktratefall eller kostnadsinflasjon Dette innholdet er kun til informasjonsformål og ikke investeringsråd. 👉 Ønsker du en side-ved-side sammenligning av Höegh Autoliners ASA med Wallenius Wilhelmsen og andre RoRo-kolleger?
    for 6 t siden
    for 6 t siden
    Stemmer jo ikke vedr utbytte siste år. Tar man høyde for dagens kurs, har utbytte siste fire kvartaler vært rundt 25%. Utbyttet kvartalet før dette var høyere pga salg av skip, og blir feil å ta med i normal beregning.
    for 5 t siden
    for 5 t siden
    Stol aldri på ChatGPT i investeringsbeslutninger......
  • for 7 t siden · Endret
    for 7 t siden · Endret
    Ratene er på vei ned, men kompenseres til en viss grad av at volumet holder seg høyt. November hadde høye havneavgifter i 1/3 av tiden, så det er grunn til å forvente at nettoen blir bedre i desember.
  • for 7 t siden · Endret
    for 7 t siden · Endret
    for 6 t siden
    for 6 t siden
    "Høegh Autoliners hadde en sterk måned i november med transport av 1,3 millioner kubikkmeter last, ifølge selskapets seneste månedlige rapport. mandag. De siste tre månedene fra september til november fraktet det norske rederiet totalt 3,8 millioner kubikkmeter gods. Gjennomsnittlig brutto fraktrate i november var 90,3 dollar per kubikkmeter, en liten nedgang på 0,4 prosent sammenlignet med gjennomsnittet de siste tre månedene. – Høegh Autoliners leverer enda en sterk måned i november, sier konsernsjef Andreas Enger. Han trekker frem at den ettårige suspensjonen av amerikanske havneavgifter som trådte i kraft 10. november gir velkommen operasjonell lettelse for selskapet. I midten av desember skal rederiet ta imot sitt syvende Aurora-klasse skip, noe som vil øke transportkapasiteten fra 2026. Andelen av såkalt HH/BB-volumer utgjorde 22 prosent av den totale transporten i november, det samme som gjennomsnittet de siste tre månedene. Den gjennomsnittlige netto fraktraten i november var 77,6 dollar per kubikkmeter, en nedgang på 0,7 prosent fra tremånedersperioden"
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antall
Kjøp
227
Selg
Antall
1 205

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
256--
373--
30--
346--
485--
Høy
96,15
VWAP
-
Lav
93,4
OmsetningAntall
52,4 553 067
VWAP
-
Høy
96,15
Lav
93,4
OmsetningAntall
52,4 553 067

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
5. feb. 2026
Historisk
2025 Q3-rapport30. okt.
2025 Q2-rapport22. aug.
2025 Q1-rapport25. apr.
2024 Q4-rapport14. feb.
2024 Q3-rapport24. okt. 2024
Data hentes fra Quartr, FactSet

Relaterte produkter

2025 Q3-rapport
39 dager siden36min

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
5. feb. 2026
Historisk
2025 Q3-rapport30. okt.
2025 Q2-rapport22. aug.
2025 Q1-rapport25. apr.
2024 Q4-rapport14. feb.
2024 Q3-rapport24. okt. 2024
Data hentes fra Quartr, FactSet

Relaterte produkter

1,5729 NOK/aksje
Siste utbytte
24,79 %Direkteavkastning

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 2 t siden
    for 2 t siden
    Nesten 5% oppgang på WAWI bare i dag etter kontraktsforlengelse. Kommer nok til å dryppe positive nyhetsoppdateringer på HAUT også før nyttår.
    for 1 t siden
    for 1 t siden
    Kommentaren er slettet.
    for 1 t siden
    for 1 t siden
    Da får du heller google dette eller bruke chat GPT.
  • for 6 t siden
    for 6 t siden
    Det var flere som lo av meg her da jeg 24 november påpekte en bullish divergence i RSI ved kurs 85kr. Nå, to uker senere er kursen nesten 95 kr. Så var ikke helt basic teknisk analyse helt meningsløst allikevel, eller?
    for 2 t siden
    for 2 t siden
    Tror du må ha litt mer enn ett datapunkt før du kan konkludere med at teknisk analyse virker. Ren gjetting vil også gi deg noen treff hvis du gjør det mange nok ganger.
  • for 6 t siden
    ·
    for 6 t siden
    ·
    Sammendrag Höegh Autoliners ASA har levert en imponerende utbytteavkastning på 38% og kan skilte med en forward P/E på bare 3.9x – nøkkeltall som roper verdi. Men aksjen kommer etter en tøff periode, ned nesten 30% fra sin 52-ukers høyeste, med nye amerikanske havneavgifter som truer kostnadsbasen og fremtidige fortjenester. Del 🚢 Avkastningskonge Med en Hake Utbyttemagnet: Med en avkastning på 38% betaler Höegh ut mer enn de fleste globale shippingkolleger – hjulpet av høy kontantstrømgenerering (aksjonæravkastning på 39.7%) og en aggressiv utbyttepolitikk. Legg til 47.9% egenkapitalavkastning og en EBITDA-margin på 47.6%, og du har et selskap som går for fullt på alle lønnsomhetssylindere. Verdsettelse dyp verdi: Den fremadrettede P/E på 3.9x og et estimert virkelig verdi på kr108.87 (omtrent 15% over nåværende pris) antyder at aksjen er billig etter nesten enhver målestokk. Finansiell helse er merket STOR, med nettogjeld/EBITDA på en konservativ Pro+ . 🌊 Risikofaktorer som Lurer Under Overflaten Amerikansk havneavgiftssjokk: I oktober 2025 ble nye amerikanske havneavgifter pålagt selskapet med bare fire dagers varsel. Den estimerte smellen? En straffende $60–70 millioner årlig, med Q4 2025 alene som ser et “bitt” på $20 millioner. Dette er ikke abstrakt: aksjen falt 8.33% på én dag da investorer fordøyde nyhetene. Les mer Inntjeningstrykk: Q3 2025 så EBITDA ned 6% kvartal-over-kvartal, og grunnleggende EPS-vekst har kraftig reversert til -31.9% år-over-år. Analytikere har nedjustert inntjeningen, med konsensus nå “Nøytral” (3.5/5). Markedsvolatilitet: Aksjen er volatil – den nylige prisutviklingen har vært uforsonlig, med et 52-ukers intervall fra kr57.56 til kr133.60 og en nylig underprestasjon ettersom kostnadsfrykten øker. 📊 Kartlegger Historien La oss visualisere hvordan disse nøkkeltallene forholder seg: ⚠️ Bunnlinjen Stor oppside, stor usikkerhet: Höegh Autoliners er et sjeldent dyp-verdi, høy-avkastningsspill med solide finanser. Men det plutselige amerikanske havneavgiftsregimet er en vesentlig risiko som kan erodere de saftige marginene og dempe fremtidige utbytter. Hvis ledelsen kan videresende kostnader eller tilpasse seg, er oppsiden reell. Hvis ikke, kan investorer se “verdifellen” i aksjon. Viktige risikoer å følge med på: Videre amerikanske regulerings- eller avgiftssjokk Manglende evne til å opprettholde utbytter på nåværende nivåer Vedvarende fraktratefall eller kostnadsinflasjon Dette innholdet er kun til informasjonsformål og ikke investeringsråd. 👉 Ønsker du en side-ved-side sammenligning av Höegh Autoliners ASA med Wallenius Wilhelmsen og andre RoRo-kolleger?
    for 6 t siden
    for 6 t siden
    Stemmer jo ikke vedr utbytte siste år. Tar man høyde for dagens kurs, har utbytte siste fire kvartaler vært rundt 25%. Utbyttet kvartalet før dette var høyere pga salg av skip, og blir feil å ta med i normal beregning.
    for 5 t siden
    for 5 t siden
    Stol aldri på ChatGPT i investeringsbeslutninger......
  • for 7 t siden · Endret
    for 7 t siden · Endret
    Ratene er på vei ned, men kompenseres til en viss grad av at volumet holder seg høyt. November hadde høye havneavgifter i 1/3 av tiden, så det er grunn til å forvente at nettoen blir bedre i desember.
  • for 7 t siden · Endret
    for 7 t siden · Endret
    for 6 t siden
    for 6 t siden
    "Høegh Autoliners hadde en sterk måned i november med transport av 1,3 millioner kubikkmeter last, ifølge selskapets seneste månedlige rapport. mandag. De siste tre månedene fra september til november fraktet det norske rederiet totalt 3,8 millioner kubikkmeter gods. Gjennomsnittlig brutto fraktrate i november var 90,3 dollar per kubikkmeter, en liten nedgang på 0,4 prosent sammenlignet med gjennomsnittet de siste tre månedene. – Høegh Autoliners leverer enda en sterk måned i november, sier konsernsjef Andreas Enger. Han trekker frem at den ettårige suspensjonen av amerikanske havneavgifter som trådte i kraft 10. november gir velkommen operasjonell lettelse for selskapet. I midten av desember skal rederiet ta imot sitt syvende Aurora-klasse skip, noe som vil øke transportkapasiteten fra 2026. Andelen av såkalt HH/BB-volumer utgjorde 22 prosent av den totale transporten i november, det samme som gjennomsnittet de siste tre månedene. Den gjennomsnittlige netto fraktraten i november var 77,6 dollar per kubikkmeter, en nedgang på 0,7 prosent fra tremånedersperioden"
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antall
Kjøp
227
Selg
Antall
1 205

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
256--
373--
30--
346--
485--
Høy
96,15
VWAP
-
Lav
93,4
OmsetningAntall
52,4 553 067
VWAP
-
Høy
96,15
Lav
93,4
OmsetningAntall
52,4 553 067

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data