Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Det var flere som lo av meg her da jeg 24 november påpekte en bullish divergence i RSI ved kurs 85kr. Nå, to uker senere er kursen nesten 95 kr. Så var ikke helt basic teknisk analyse helt meningsløst allikevel, eller?
Tror du må ha litt mer enn ett datapunkt før du kan konkludere med at teknisk analyse virker. Ren gjetting vil også gi deg noen treff hvis du gjør det mange nok ganger.
Sammendrag
Höegh Autoliners ASA har levert en imponerende utbytteavkastning på 38% og kan skilte med en forward P/E på bare 3.9x – nøkkeltall som roper verdi. Men aksjen kommer etter en tøff periode, ned nesten 30% fra sin 52-ukers høyeste, med nye amerikanske havneavgifter som truer kostnadsbasen og fremtidige fortjenester.
Del
🚢 Avkastningskonge Med en Hake
Utbyttemagnet: Med en avkastning på 38% betaler Höegh ut mer enn de fleste globale shippingkolleger – hjulpet av høy kontantstrømgenerering (aksjonæravkastning på 39.7%) og en aggressiv utbyttepolitikk. Legg til 47.9% egenkapitalavkastning og en EBITDA-margin på 47.6%, og du har et selskap som går for fullt på alle lønnsomhetssylindere.
Verdsettelse dyp verdi: Den fremadrettede P/E på 3.9x og et estimert virkelig verdi på kr108.87 (omtrent 15% over nåværende pris) antyder at aksjen er billig etter nesten enhver målestokk. Finansiell helse er merket STOR, med nettogjeld/EBITDA på en konservativ
Pro+
.
🌊 Risikofaktorer som Lurer Under Overflaten
Amerikansk havneavgiftssjokk: I oktober 2025 ble nye amerikanske havneavgifter pålagt selskapet med bare fire dagers varsel. Den estimerte smellen? En straffende $60–70 millioner årlig, med Q4 2025 alene som ser et “bitt” på $20 millioner. Dette er ikke abstrakt: aksjen falt 8.33% på én dag da investorer fordøyde nyhetene. Les mer
Inntjeningstrykk: Q3 2025 så EBITDA ned 6% kvartal-over-kvartal, og grunnleggende EPS-vekst har kraftig reversert til -31.9% år-over-år. Analytikere har nedjustert inntjeningen, med konsensus nå “Nøytral” (3.5/5).
Markedsvolatilitet: Aksjen er volatil – den nylige prisutviklingen har vært uforsonlig, med et 52-ukers intervall fra kr57.56 til kr133.60 og en nylig underprestasjon ettersom kostnadsfrykten øker.
📊 Kartlegger Historien
La oss visualisere hvordan disse nøkkeltallene forholder seg:
⚠️ Bunnlinjen
Stor oppside, stor usikkerhet: Höegh Autoliners er et sjeldent dyp-verdi, høy-avkastningsspill med solide finanser. Men det plutselige amerikanske havneavgiftsregimet er en vesentlig risiko som kan erodere de saftige marginene og dempe fremtidige utbytter. Hvis ledelsen kan videresende kostnader eller tilpasse seg, er oppsiden reell. Hvis ikke, kan investorer se “verdifellen” i aksjon.
Viktige risikoer å følge med på:
Videre amerikanske regulerings- eller avgiftssjokk
Manglende evne til å opprettholde utbytter på nåværende nivåer
Vedvarende fraktratefall eller kostnadsinflasjon
Dette innholdet er kun til informasjonsformål og ikke investeringsråd.
👉 Ønsker du en side-ved-side sammenligning av Höegh Autoliners ASA med Wallenius Wilhelmsen og andre RoRo-kolleger?
Stemmer jo ikke vedr utbytte siste år.
Tar man høyde for dagens kurs, har utbytte siste fire kvartaler vært rundt 25%.
Utbyttet kvartalet før dette var høyere pga salg av skip, og blir feil å ta med i normal beregning.
Ratene er på vei ned, men kompenseres til en viss grad av at volumet holder seg høyt. November hadde høye havneavgifter i 1/3 av tiden, så det er grunn til å forvente at nettoen blir bedre i desember.
"Høegh Autoliners hadde en sterk måned i november med transport av 1,3 millioner kubikkmeter last, ifølge selskapets seneste månedlige rapport. mandag.
De siste tre månedene fra september til november fraktet det norske rederiet totalt 3,8 millioner kubikkmeter gods.
Gjennomsnittlig brutto fraktrate i november var 90,3 dollar per kubikkmeter, en liten nedgang på 0,4 prosent sammenlignet med gjennomsnittet de siste tre månedene.
– Høegh Autoliners leverer enda en sterk måned i november, sier konsernsjef Andreas Enger.
Han trekker frem at den ettårige suspensjonen av amerikanske havneavgifter som trådte i kraft 10. november gir velkommen operasjonell lettelse for selskapet.
I midten av desember skal rederiet ta imot sitt syvende Aurora-klasse skip, noe som vil øke transportkapasiteten fra 2026.
Andelen av såkalt HH/BB-volumer utgjorde 22 prosent av den totale transporten i november, det samme som gjennomsnittet de siste tre månedene.
Den gjennomsnittlige netto fraktraten i november var 77,6 dollar per kubikkmeter, en nedgang på 0,7 prosent fra tremånedersperioden"
1
Vis mer
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter & pressemeldinger
Analyser
i dag kl. 06:00
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA (HAUTO) - November 2025 Trading Update
5 des. 08:16
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA: Mandatory notification of transaction by closely associated person to a primary insider
27 nov. 08:00
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA - Mandatory notification of transaction from a primary insider
25 nov. 12:05
∙
Selskapshendelser
HAUTO: Financial calendar
10 nov. 06:30
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA: Ex dividend USD 0.1573 today
10 nov. 06:00
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA (HAUTO) - October 2025 Trading Update
30 okt. 06:35
∙
Pressemelding
HAUTO: Key information relating to the cash dividend to be paid by Höegh Autoliners ASA
30 okt. 06:30
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA: Third quarter results and distribution of dividends
27 okt. 09:27
∙
Selskapshendelser
Aktierna med flest investerarestimat - vecka 44
20 okt. 06:00
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA: Invitation to presentation of third quarter 2025 results
16 okt. 13:30
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA - Company presentation at ABG Shipping Seminar 16 October 2025
13 okt. 09:14
∙
Selskapshendelser
De mest populære aksjene før rapportsesongen - Kitron i topp
7 okt. 05:26
∙
Selskapshendelser
Höegh Autoliners ebitda inkommer i den lägre delen av angivet intervall
7 okt. 05:00
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA (HAUTO) - September 2025 Trading Update
8 sep. 05:00
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA (HAUTO) - August 2025 Trading Update
1 sep. 05:30
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA: Ex dividend USD 0.7181 today
22 aug. 16:14
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA - Mandatory notification of trade from primary insider
22 aug. 10:54
∙
Selskapshendelser
REDERI: SEKTORN STIGER TYDLIGT PÅ OSLO BÖRS EFTER RAPPORT
22 aug. 05:35
∙
Pressemelding
HAUTO: Key information relating to the cash dividend to be paid by Höegh Autoliners ASA
22 aug. 05:30
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA: Second quarter results and distribution of dividends
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Relaterte produkter
Bull & Bear
2025 Q3-rapport
39 dager siden36min
1,5729 NOK/aksje
Siste utbytte
24,79 %Direkteavkastning
Vis
Nyheter og Analyser
Nyheter & pressemeldinger
Analyser
i dag kl. 06:00
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA (HAUTO) - November 2025 Trading Update
5 des. 08:16
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA: Mandatory notification of transaction by closely associated person to a primary insider
27 nov. 08:00
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA - Mandatory notification of transaction from a primary insider
25 nov. 12:05
∙
Selskapshendelser
HAUTO: Financial calendar
10 nov. 06:30
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA: Ex dividend USD 0.1573 today
10 nov. 06:00
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA (HAUTO) - October 2025 Trading Update
30 okt. 06:35
∙
Pressemelding
HAUTO: Key information relating to the cash dividend to be paid by Höegh Autoliners ASA
30 okt. 06:30
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA: Third quarter results and distribution of dividends
27 okt. 09:27
∙
Selskapshendelser
Aktierna med flest investerarestimat - vecka 44
20 okt. 06:00
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA: Invitation to presentation of third quarter 2025 results
16 okt. 13:30
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA - Company presentation at ABG Shipping Seminar 16 October 2025
13 okt. 09:14
∙
Selskapshendelser
De mest populære aksjene før rapportsesongen - Kitron i topp
7 okt. 05:26
∙
Selskapshendelser
Höegh Autoliners ebitda inkommer i den lägre delen av angivet intervall
7 okt. 05:00
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA (HAUTO) - September 2025 Trading Update
8 sep. 05:00
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA (HAUTO) - August 2025 Trading Update
1 sep. 05:30
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA: Ex dividend USD 0.7181 today
22 aug. 16:14
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA - Mandatory notification of trade from primary insider
22 aug. 10:54
∙
Selskapshendelser
REDERI: SEKTORN STIGER TYDLIGT PÅ OSLO BÖRS EFTER RAPPORT
22 aug. 05:35
∙
Pressemelding
HAUTO: Key information relating to the cash dividend to be paid by Höegh Autoliners ASA
22 aug. 05:30
∙
Pressemelding
Höegh Autoliners ASA: Second quarter results and distribution of dividends
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Det var flere som lo av meg her da jeg 24 november påpekte en bullish divergence i RSI ved kurs 85kr. Nå, to uker senere er kursen nesten 95 kr. Så var ikke helt basic teknisk analyse helt meningsløst allikevel, eller?
Tror du må ha litt mer enn ett datapunkt før du kan konkludere med at teknisk analyse virker. Ren gjetting vil også gi deg noen treff hvis du gjør det mange nok ganger.
Sammendrag
Höegh Autoliners ASA har levert en imponerende utbytteavkastning på 38% og kan skilte med en forward P/E på bare 3.9x – nøkkeltall som roper verdi. Men aksjen kommer etter en tøff periode, ned nesten 30% fra sin 52-ukers høyeste, med nye amerikanske havneavgifter som truer kostnadsbasen og fremtidige fortjenester.
Del
🚢 Avkastningskonge Med en Hake
Utbyttemagnet: Med en avkastning på 38% betaler Höegh ut mer enn de fleste globale shippingkolleger – hjulpet av høy kontantstrømgenerering (aksjonæravkastning på 39.7%) og en aggressiv utbyttepolitikk. Legg til 47.9% egenkapitalavkastning og en EBITDA-margin på 47.6%, og du har et selskap som går for fullt på alle lønnsomhetssylindere.
Verdsettelse dyp verdi: Den fremadrettede P/E på 3.9x og et estimert virkelig verdi på kr108.87 (omtrent 15% over nåværende pris) antyder at aksjen er billig etter nesten enhver målestokk. Finansiell helse er merket STOR, med nettogjeld/EBITDA på en konservativ
Pro+
.
🌊 Risikofaktorer som Lurer Under Overflaten
Amerikansk havneavgiftssjokk: I oktober 2025 ble nye amerikanske havneavgifter pålagt selskapet med bare fire dagers varsel. Den estimerte smellen? En straffende $60–70 millioner årlig, med Q4 2025 alene som ser et “bitt” på $20 millioner. Dette er ikke abstrakt: aksjen falt 8.33% på én dag da investorer fordøyde nyhetene. Les mer
Inntjeningstrykk: Q3 2025 så EBITDA ned 6% kvartal-over-kvartal, og grunnleggende EPS-vekst har kraftig reversert til -31.9% år-over-år. Analytikere har nedjustert inntjeningen, med konsensus nå “Nøytral” (3.5/5).
Markedsvolatilitet: Aksjen er volatil – den nylige prisutviklingen har vært uforsonlig, med et 52-ukers intervall fra kr57.56 til kr133.60 og en nylig underprestasjon ettersom kostnadsfrykten øker.
📊 Kartlegger Historien
La oss visualisere hvordan disse nøkkeltallene forholder seg:
⚠️ Bunnlinjen
Stor oppside, stor usikkerhet: Höegh Autoliners er et sjeldent dyp-verdi, høy-avkastningsspill med solide finanser. Men det plutselige amerikanske havneavgiftsregimet er en vesentlig risiko som kan erodere de saftige marginene og dempe fremtidige utbytter. Hvis ledelsen kan videresende kostnader eller tilpasse seg, er oppsiden reell. Hvis ikke, kan investorer se “verdifellen” i aksjon.
Viktige risikoer å følge med på:
Videre amerikanske regulerings- eller avgiftssjokk
Manglende evne til å opprettholde utbytter på nåværende nivåer
Vedvarende fraktratefall eller kostnadsinflasjon
Dette innholdet er kun til informasjonsformål og ikke investeringsråd.
👉 Ønsker du en side-ved-side sammenligning av Höegh Autoliners ASA med Wallenius Wilhelmsen og andre RoRo-kolleger?
Stemmer jo ikke vedr utbytte siste år.
Tar man høyde for dagens kurs, har utbytte siste fire kvartaler vært rundt 25%.
Utbyttet kvartalet før dette var høyere pga salg av skip, og blir feil å ta med i normal beregning.
Ratene er på vei ned, men kompenseres til en viss grad av at volumet holder seg høyt. November hadde høye havneavgifter i 1/3 av tiden, så det er grunn til å forvente at nettoen blir bedre i desember.
"Høegh Autoliners hadde en sterk måned i november med transport av 1,3 millioner kubikkmeter last, ifølge selskapets seneste månedlige rapport. mandag.
De siste tre månedene fra september til november fraktet det norske rederiet totalt 3,8 millioner kubikkmeter gods.
Gjennomsnittlig brutto fraktrate i november var 90,3 dollar per kubikkmeter, en liten nedgang på 0,4 prosent sammenlignet med gjennomsnittet de siste tre månedene.
– Høegh Autoliners leverer enda en sterk måned i november, sier konsernsjef Andreas Enger.
Han trekker frem at den ettårige suspensjonen av amerikanske havneavgifter som trådte i kraft 10. november gir velkommen operasjonell lettelse for selskapet.
I midten av desember skal rederiet ta imot sitt syvende Aurora-klasse skip, noe som vil øke transportkapasiteten fra 2026.
Andelen av såkalt HH/BB-volumer utgjorde 22 prosent av den totale transporten i november, det samme som gjennomsnittet de siste tre månedene.
Den gjennomsnittlige netto fraktraten i november var 77,6 dollar per kubikkmeter, en nedgang på 0,7 prosent fra tremånedersperioden"
1
Vis mer
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Oslo Børs
Antall
Kjøp
227
96,15
Selg
Antall
96,35
1 205
Siste handler
Vis flere
Tid
Pris
Antall
Kjøpere
Selger
96
256
-
-
96
373
-
-
96
30
-
-
95,85
346
-
-
95,85
485
-
-
Høy
96,15
VWAP
-
Lav
93,4
OmsetningAntall
52,4 553 067
VWAP
-
Høy
96,15
Lav
93,4
OmsetningAntall
52,4 553 067
Risikoinformasjon om aksjehandel
Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Vis alle
Kommende
2025 Q4-rapport
5. feb. 2026
Historisk
2025 Q3-rapport
30. okt.
2025 Q2-rapport
22. aug.
2025 Q1-rapport
25. apr.
2024 Q4-rapport
14. feb.
2024 Q3-rapport
24. okt. 2024
Data hentes fra Quartr, FactSet
Relaterte produkter
Bull & Bear
1,5729 NOK/aksje
Siste utbytte
24,79 %Direkteavkastning
Vis
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Det var flere som lo av meg her da jeg 24 november påpekte en bullish divergence i RSI ved kurs 85kr. Nå, to uker senere er kursen nesten 95 kr. Så var ikke helt basic teknisk analyse helt meningsløst allikevel, eller?
Tror du må ha litt mer enn ett datapunkt før du kan konkludere med at teknisk analyse virker. Ren gjetting vil også gi deg noen treff hvis du gjør det mange nok ganger.
Sammendrag
Höegh Autoliners ASA har levert en imponerende utbytteavkastning på 38% og kan skilte med en forward P/E på bare 3.9x – nøkkeltall som roper verdi. Men aksjen kommer etter en tøff periode, ned nesten 30% fra sin 52-ukers høyeste, med nye amerikanske havneavgifter som truer kostnadsbasen og fremtidige fortjenester.
Del
🚢 Avkastningskonge Med en Hake
Utbyttemagnet: Med en avkastning på 38% betaler Höegh ut mer enn de fleste globale shippingkolleger – hjulpet av høy kontantstrømgenerering (aksjonæravkastning på 39.7%) og en aggressiv utbyttepolitikk. Legg til 47.9% egenkapitalavkastning og en EBITDA-margin på 47.6%, og du har et selskap som går for fullt på alle lønnsomhetssylindere.
Verdsettelse dyp verdi: Den fremadrettede P/E på 3.9x og et estimert virkelig verdi på kr108.87 (omtrent 15% over nåværende pris) antyder at aksjen er billig etter nesten enhver målestokk. Finansiell helse er merket STOR, med nettogjeld/EBITDA på en konservativ
Pro+
.
🌊 Risikofaktorer som Lurer Under Overflaten
Amerikansk havneavgiftssjokk: I oktober 2025 ble nye amerikanske havneavgifter pålagt selskapet med bare fire dagers varsel. Den estimerte smellen? En straffende $60–70 millioner årlig, med Q4 2025 alene som ser et “bitt” på $20 millioner. Dette er ikke abstrakt: aksjen falt 8.33% på én dag da investorer fordøyde nyhetene. Les mer
Inntjeningstrykk: Q3 2025 så EBITDA ned 6% kvartal-over-kvartal, og grunnleggende EPS-vekst har kraftig reversert til -31.9% år-over-år. Analytikere har nedjustert inntjeningen, med konsensus nå “Nøytral” (3.5/5).
Markedsvolatilitet: Aksjen er volatil – den nylige prisutviklingen har vært uforsonlig, med et 52-ukers intervall fra kr57.56 til kr133.60 og en nylig underprestasjon ettersom kostnadsfrykten øker.
📊 Kartlegger Historien
La oss visualisere hvordan disse nøkkeltallene forholder seg:
⚠️ Bunnlinjen
Stor oppside, stor usikkerhet: Höegh Autoliners er et sjeldent dyp-verdi, høy-avkastningsspill med solide finanser. Men det plutselige amerikanske havneavgiftsregimet er en vesentlig risiko som kan erodere de saftige marginene og dempe fremtidige utbytter. Hvis ledelsen kan videresende kostnader eller tilpasse seg, er oppsiden reell. Hvis ikke, kan investorer se “verdifellen” i aksjon.
Viktige risikoer å følge med på:
Videre amerikanske regulerings- eller avgiftssjokk
Manglende evne til å opprettholde utbytter på nåværende nivåer
Vedvarende fraktratefall eller kostnadsinflasjon
Dette innholdet er kun til informasjonsformål og ikke investeringsråd.
👉 Ønsker du en side-ved-side sammenligning av Höegh Autoliners ASA med Wallenius Wilhelmsen og andre RoRo-kolleger?
Stemmer jo ikke vedr utbytte siste år.
Tar man høyde for dagens kurs, har utbytte siste fire kvartaler vært rundt 25%.
Utbyttet kvartalet før dette var høyere pga salg av skip, og blir feil å ta med i normal beregning.
Ratene er på vei ned, men kompenseres til en viss grad av at volumet holder seg høyt. November hadde høye havneavgifter i 1/3 av tiden, så det er grunn til å forvente at nettoen blir bedre i desember.
"Høegh Autoliners hadde en sterk måned i november med transport av 1,3 millioner kubikkmeter last, ifølge selskapets seneste månedlige rapport. mandag.
De siste tre månedene fra september til november fraktet det norske rederiet totalt 3,8 millioner kubikkmeter gods.
Gjennomsnittlig brutto fraktrate i november var 90,3 dollar per kubikkmeter, en liten nedgang på 0,4 prosent sammenlignet med gjennomsnittet de siste tre månedene.
– Høegh Autoliners leverer enda en sterk måned i november, sier konsernsjef Andreas Enger.
Han trekker frem at den ettårige suspensjonen av amerikanske havneavgifter som trådte i kraft 10. november gir velkommen operasjonell lettelse for selskapet.
I midten av desember skal rederiet ta imot sitt syvende Aurora-klasse skip, noe som vil øke transportkapasiteten fra 2026.
Andelen av såkalt HH/BB-volumer utgjorde 22 prosent av den totale transporten i november, det samme som gjennomsnittet de siste tre månedene.
Den gjennomsnittlige netto fraktraten i november var 77,6 dollar per kubikkmeter, en nedgang på 0,7 prosent fra tremånedersperioden"
1
Vis mer
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Oslo Børs
Antall
Kjøp
227
96,15
Selg
Antall
96,35
1 205
Siste handler
Vis flere
Tid
Pris
Antall
Kjøpere
Selger
96
256
-
-
96
373
-
-
96
30
-
-
95,85
346
-
-
95,85
485
-
-
Høy
96,15
VWAP
-
Lav
93,4
OmsetningAntall
52,4 553 067
VWAP
-
Høy
96,15
Lav
93,4
OmsetningAntall
52,4 553 067
Risikoinformasjon om aksjehandel
Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.