Customer service

Hva betyr feilkoden jeg får?

Login-1000, 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1006, 1100 eller 1101

Kontakt Nordnet kundeservice på telefon 03023.

BID-1118

Feilmeldingen skyldes trolig en feil på datamaskinen eller med internettilkoblingen. Start datamaskinen din på nytt og prøv igjen etter 5-10 minutter. Dersom dette ikke hjelper kan din Internettleverandør hjelpe deg. Får du fortsatt denne feilmeldingen etter det kan du kontakte oss på telefon 03023.

BID-1200

Feilen kan skyldes at du har ventet for lenge med å skrive inn passord ved innlogging. Forsøk å logge inn igjen.

BID-1433

Får du denne feilkoden gjør følgende: Start datamaskinen din på nytt. Ikke gå til Nordnet.no via favoritt/bokmerke. Gå til Nordnet ved å skrive inn adressen www.nordnet.no i adressefeltet og trykk enter. Slett den gamle favoritten/bokmerket og legg det inn på nytt . Fortsetter du å få feilkode BID-1433 etter dette, ta kontakt med oss på telefon.

BID-1337

Feilmeldingen skyldes:

  • Tap av data i kommunikasjonen med Nets
  • Problem med proxy hos sluttbruker
  • Problem med klient hos sluttbruker

Dersom dette skjer er det normalt å prøve igjen. Fungerer det fortsatt ikke kan du kontakte din bank, noter gjerne tidspunktet for feilen før du kontakter dem.

BID-1439

Prøv igjen. Dersom feilen vedvarer kan du kontakte din bank, noter gjerne tidspunktet for feilen før du kontakter dem.

Kontakt oss

Kundeservice
23 33 30 23
Meglerbord
23 33 30 23 (tast 1)

Åpningstider Kundeservice

Mandag - Fredag
08:30 - 17:00

Åpningstider Meglerbordet

Mandag - Fredag
08:30 - 22:00

Handel i USA

Mandag - Fredag
15:30 - 22:00
Cookies (informasjonskapsler) hjelper oss å levere våre tjenester. Ved å bruke våre tjenester, aksepterer du vår bruk av cookies.Les mer