Gå til hovedinnhold

Velkommen til nye nordnet.no

Vi er stolte over endelig å lansere vår nye nettside som inneholder en rekke forbedringer for deg som kunde. Fra lørdag 1.juni kommer du til den nye nettsiden når du går inn på nordnet.no. Den gamle nettsiden vil fortsatt være tilgjengelig, og du kan bruke disse ut året samtidig som vi fortsetter å utvikle og forbedre de nye nettsidene.

Den nye nettsiden har et mer moderne design, og nye tekniske løsninger gjør siden mer brukervennlig. Vi har selvfølgelig forståelse for at det som er nytt også kan være vanskelig, og at det for mange kan ta litt tid å bli kjent med ny navigering, ny måter å finne informasjon etc. Vi tror allikevel at du, ettersom du blir kjent med de nye nettsidene, vil oppleve dette som en forbedring. Vi er samtidige ydmyke og ønsker din feedback på hvordan vi kan forbedre brukeropplevelsen på de nye nettsidene ytterligere i tiden som kommer.

Gratis realtidskurser for alle nordiske markeder

En av fordelene med de nye nettsidene er støtte for strømmende realtidskurser. Vi feirer lanseringen ved å tilby alle kunder gratis realtidskurser for Oslo Børs, Stockholmsbørsen, Københavnsbørsen og Helsinkibørsen. Dette gjelder både kurser og ordredybde!

Allerede nå vil du ha strømmende realtidskurser på instrumentsider og ved ordrelegging, mens realtid i markedsoversikt, kontooversikt, dine lister og kurslister kommer i løpet av sommeren.

Nyheter på den nye nettsiden

Den nye nettsiden er bygd på samme designstruktur som mobil-appen, slik at vi nå sikrer en mer helhetlig opplevelse i alle våre tjenester.

Vi har fått mange tilbakemeldinger på at den gamle nettsiden fungerer dårlig på mobil og tablet (f.eks iPad). Den nye siden er såkalt responsiv, det vil si at den funker like bra på mobilen som på iPaden (sidene tilpasser seg skjermstørrelsen du bruker).

En annen grunnleggende egenskap ved de nye sidene (her er det noe jobb igjen, men det er på gang) er at de er orientert etter deg som kunde og ikke etter dine kontoer. Et konkret eksempel på dette er Nordnets meldingstjeneste, hvor du tidligere har mottatt en melding per konto (når eksempel de amerikanske børsene er stengt 4.juli). Med den nye kundeorienterte nettsiden vil du kun få en melding til deg som kunde om dette.

Andre nyheter og fordeler på den nye nettsiden (basert på egne erfaringer etter å ha brukt den nye siden en stund):

Vi vil igjennom sommeren og utover høsten jobbe med å flere flytte sider og mer funksjonalitet fra den gamle nettsiden, samt forbedre den ny nettsiden ytterligere.

Vi vil ha din tilbakemelding

Vi har fått mye feedback på vår gamle nettside opp gjennom årene, og vi har har hatt en tett dialog med mange kunder når vi har utviklet den nye nettsiden. Tusen takk til alle som har bidratt!

Vi ønsker bare en ting; nemlig å få en så god nettside som mulig for deg som sparer og investerer. Vi setter derfor pris på ris, ros, tips og ideer for hvordan vi kan bli enda bedre. Ta kontakt med oss på telefon 23 33 30 00, e-post kundeservice@nordnet.no eller via nettisdene her for å gi oss tilbakemeldinger på hvordan den nye nettsiden kan bli enda bedre. Du kan selvfølgelig også benytte kommentarfeltet under.

Bruk gjerne helgen på å gjøre deg kjent med den nye siden før første handelsdag på mandag. Skulle du oppleve noen problemer, eller ha noen spørsmål til nettsiden i helgen kan du ringe kundeservice på 23 33 30 00 mellom kl 10.00 og 15.00 lørdag og søndag. Vi holder også et chat-event på mandag hvor du kan få mer informasjon om den nye nettsiden.

Lykke til med investeringene og med bruken av den nye nettisden.

Hilsen Anders

Er du ikke Nordnet-kunde? Bli kunde her.

I kommentarfeltet nedenfor kan du kommentere innholdet i dette blogginnlegget, og ta del i andre leseres kommentarer. Kommentarene representerer ikke Nordnets meninger. Nordnet gjennomgår ikke kommentarene før publisering, men fjerner upassende kommentarer hvis det forekommer. Vil du vite mer om hvordan Nordnet behandler personopplysningene dine, klikk her.

guest
39 Kommentarer
nyeste
eldste mest stemmer
Se alle kommentarer
Gjest
Gjest
04.07.2019 21:37

Ønsker også lenger historikk enn 5 år og mulighet for logaritmisk graf. Og selvfølgelig må det komme mulighet for å legge på tekniske indikatorer, som lagres til neste pålogging, som på netfonds. Mye jobb å måtte hente frem alt hver gang. Når dette er på plass begynner det å ligne noe.

Gjest
Gjest
Svar på  Gjest
05.07.2019 08:44

Historikk og teknisk analyse/indikatorer er tilbakemeldinger vi kjenner til og som ligger i listen vi jobber med. /Anders

Gjest
Gjest
03.07.2019 16:53

Den automatiske oppdateringen på de nye sidene klarer ikke oppdatere matchingkurs i åpning/sluttauksjon. Ved manuell oppdatering vises matchingkurs kun til neste automatiske oppdatering. Dette er, som bruker Korn under her sier, kritisk funksjonalitet! Når blir dette fikset??
Det bør også være mulig å oppdatere manuelt uten å måtte laste inn hele siden på nytt. Som på den gamle siden.

Gjest
Gjest
Svar på  Gjest
05.07.2019 08:43

Hei Bob. Kopierer inn svaret under til Korn her også: Hei. På de nye nettsidene kan du velge å se ordredybden i 5 nivåer eller 1 nivå. Hvis du før børs velger å se 1 nivå (Trykk på linken “Vis færre” under ordredybden) så vises matchningskursen. Hvis du har ordreboken med 5 nivåer oppe ser du beste kjøpere og selgere på vanlig måte. Vi har dialog med de som utvikler Appen om å få dette på plass der også.

Gjest
Gjest
Svar på  Gjest
05.07.2019 15:39

Det fungerer heller ikke ved kun ett nivå. Du ser matchingkursen i det du oppdaterer siden, men når den automatiske oppdateringen slår inn forsvinner matchingkurs (nesten alltid), og du ser beste kjøper/selger.
Bob

Gjest
Gjest
Svar på  Gjest
10.07.2019 16:02

Tilbakemelding?
Altså, det fungerer ikke, selv om man velger å se bare ett nivå. Er det bare jeg som har det problemet?

Gjest
Gjest
30.06.2019 15:51

Från en katastrof till en annan! Jag blev kapad av Netfonds när E-trade via Saxo gick överstyr 2012. Det visade sig bli riktigt bra. Så är jag tillbaka i ytlighetens Nordnet! Jag var en gång aktieägare och det visade sig att de hade flera svaga VD:ar och misskötte verksamheten jämfört med Avanza (och Netfonds). Sedan några månader är jag helt utestängd från att ens kunna se mitt företags depå med en kvarts miljon i behållning (om inte Nordnet lagt beslag på pengarna). Skandal. Den här Anders på Oslokontoret har redan rykte om sig att vara ytlig och mest intresserad av… Les mer »

Gjest
Gjest
27.06.2019 10:57

Gi oss PrimeTrader tilbake!

Gjest
Gjest
26.06.2019 16:29

Når blir feilen med manglende balansekurs i åpnings og sluttauksjonen rettet. Denne feilen har vart uforsvarlig lenge og gjelder både nye nettsider og APP. Handler i auksjonen skjer dermed nærmest i blinde. Dette er kritisk funksjonalitet som jeg antar dere skjønner???

Gjest
Gjest
Svar på  Gjest
05.07.2019 08:42

Hei. På de nye nettsidene kan du velge å se ordredybden i 5 nivåer eller 1 nivå. Hvis du før børs velger å se 1 nivå (Trykk på linken “Vis færre” under ordredybden) så vises matchningskursen. Hvis du har ordreboken med 5 nivåer oppe ser du beste kjøpere og selgere på vanlig måte. Vi har dialog med de som utvikler Appen om å få dette på plass der også. /Anders

Gjest
Gjest
20.06.2019 09:15

se der ja. appen har virkelig kommet seg. bra jobba.!

Gjest
Gjest
19.06.2019 16:25

Jeg fatter ikke hvorfor dere ikke implementerer PrimeTrader som et av verktøyene i Nordnet. Den er ti ganger bedre enn deres egne sider. Det eneste PrimeTrader mangler er avansert ordreinnlegging med skjulte volum etc. Ellers er den perfekt for å holde oversikten over alle posisjoner og annen informasjon. Den står og jobber hele dagen uten at du trenger å logge deg inn i gjen med mindre du skal handle via den. Jeg er allerede DRITA LEI av å måtte logge meg inn flere ganger om dagen. Jeg legger opp flere faner med forskjellige aksjer som jeg følger. Da blir jeg… Les mer »

Gjest
Gjest
17.06.2019 11:53

Infront webTrader oppdaterer seg ikke med hverken priser eller handler. Gudbedre for noe søppel. Er det dette vi skal leve med? Er i ferd med å bli kunde i Nordea for å teste deres løsning. Er den bedre, blir jeg garantert flyktning.
PrimeTrader var 100% pålitelig, med full oversikt hele tiden.

Gjest
Gjest
15.06.2019 17:15

Jeg driver ikke med dette på heltid, men har brukt Netfonds i 5 -6 år og alltid vært fornøyd med brukervennligheten. Men NORDNET er som hå hoppe tilbake til steinalderen. Umulig å få oversikten, hvor finner man all historikken, er den blåst bort?

Gjest
Gjest
Svar på  Gjest
18.06.2019 13:45

Hei, Om du vil se transaksjonene du hadde hos Netfonds vil du finne de via «Mine sider» – Transaksjoner og sluttsedler, klikk deretter på transakjsoner Netfonds øverst til høyre. Om du har hatt flere konti hos Netfonds, kan du bytte konto i rullgardinmenyen. Håper dette var til hjelp.

Gjest
Gjest
13.06.2019 18:11

Anders – får meg vegg fra Nordnet. Jeg har ikke bedt om det, og du mener jeg skal sette meg inn i det over helgen. Nordea tror at det er bare å laste arbeidsbyrden over på kunden. Få den vekk !

Gjest
Gjest
13.06.2019 06:51

Dette er helt villt. Har vært på de inne her på nordnet nå siden tirsdag, og brukt mye tid her for å prøve så godt jeg kan til å vende meg til denne siden. Det går rett og slett ikke ann å få oversikt her inne. – Dere mangler stjernetegn på de forskjellige aksjene som viser når det har kommet nyheter. – Dere har ikke bud/tilbud’s tall på ordre. – dere viser ikke den totale ordredybden av antall aksjer som ligger til kjøp/salg. – er man inne på en spesifikk aksje, og ser på nyheter, så kommer alle nyhetene på… Les mer »

Gjest
Gjest
12.06.2019 20:48

Hvor finner jeg Netfonds gjesteportefølje?