Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Hexagon Composites

Hexagon Composites

2026 Q1-rapport
45 dager siden
0,30 NOK/aksje
Siste utbytte
0,00%Direkteavkastning

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
667--
19 109--
2 588--
122--
5 000--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
6. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
8. mai
2025 Q4-rapport
12. feb.
2025 Q3-rapport
6. nov. 2025
2025 Q2-rapport
14. aug. 2025
2025 Q1-rapport
15. mai 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 9 t siden
    Ser ut som mange har troen på oppgang (kursmål) er det priset inn for lite risiko? for optimistisk. Tilbake i HEX idag.
    for 1 t siden
    Ser du på kursen så ville jeg ikke akkurat sagt at det ser ut som at mange har troen på oppgang. Aksjen har falt kontinuerlig fra 12 kr, nå er den straks 8. Ville heller sagt at folk ser ut til å ha stødig tro på nedgang jeg?
  • for 9 t siden
    Hei, begynner å se en massiv oppside her, innen året? En aksje værdt å følge med på!
    for 2 t siden
    ·
    Gjør leksene dine. Les rapporter, nyheter og de siste kunngjøringene. Men jeg vil si deg at aksjen her har høy risiko, og lider av store vedvarende kursfall. HEX produserer fuel systems for tunge kjøretøy og lagringsløsninger, for Naturgass. En teknologi som ikke er bredt anvendt i verden ennå. Markedet har hatt en grov nedgang, langt verre enn ventet, i løpet av det siste året, hvor man i år forventer en gradvis vekst igjen, dog ikke på nivå med 2023-2024. Aksjen her er blitt utvannet to ganger nå det siste året, så hver aksje eier en mindre andel av firmaet. En viktig endring for denne virksomheten, er dens fokusskifte. I 2025 og første halvdel av 2026, lå fokuset på å styrke finansene, ved å hente inn kapital utenfra, for å restrukturere gjeld i virksomheten. Det har vært en suksess, og gjelden er nå billigere og i en mindre størrelse enn før. Fokuset ligger nå på å utnytte dette markedet i vekst, ved å levere bedre og mer innovative produkter verden over. Jeg er selv investert siden november 2025, og jeg selger ikke (på lang sikt).
  • deaktivert
    for 11 t siden · Endret
    Da tenker jeg i dag er siste frist for å få tak i denne aksjen til denne prisen.... Snart er det "take off". Jeg overtegnet og har ikke solgt en eneste.... Fordi jeg har trua og tror startlinjen er her og nå... Hver må velge sitt og lykke til
    for 5 t siden
    Takk for tipset Moa-1🙌🏻🙌🏻🙌🏻
  • deaktivert
    for 2 døgn siden
    for 11 t siden
    Det beste er at man tenker selv. Jeg har kalkulert hvor mye kursmålet 25 var før emisjonene da selskapet tjente penger. Glemte å nevne at HEX hadde store verdier i Hexagon Purus og Cryoshelter. Cryoshelter har tilnærmet 0 verdi og aksjekursen i Hexagon Purus har kollapset. Det er ikke så vanskelig å bli mistenksom.....
  • for 3 døgn siden
    Da fikk jeg så mange aksjer i emisjonen som jeg ba om. Så det ble 13 millioner solgte. Så ble ikke fulltegnet
    for 8 t siden
    Hvor ser man hva man fikk? Første gang jeg kjøper i emisjon og finne ikke noe foreløpig
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
45 dager siden
0,30 NOK/aksje
Siste utbytte
0,00%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 9 t siden
    Ser ut som mange har troen på oppgang (kursmål) er det priset inn for lite risiko? for optimistisk. Tilbake i HEX idag.
    for 1 t siden
    Ser du på kursen så ville jeg ikke akkurat sagt at det ser ut som at mange har troen på oppgang. Aksjen har falt kontinuerlig fra 12 kr, nå er den straks 8. Ville heller sagt at folk ser ut til å ha stødig tro på nedgang jeg?
  • for 9 t siden
    Hei, begynner å se en massiv oppside her, innen året? En aksje værdt å følge med på!
    for 2 t siden
    ·
    Gjør leksene dine. Les rapporter, nyheter og de siste kunngjøringene. Men jeg vil si deg at aksjen her har høy risiko, og lider av store vedvarende kursfall. HEX produserer fuel systems for tunge kjøretøy og lagringsløsninger, for Naturgass. En teknologi som ikke er bredt anvendt i verden ennå. Markedet har hatt en grov nedgang, langt verre enn ventet, i løpet av det siste året, hvor man i år forventer en gradvis vekst igjen, dog ikke på nivå med 2023-2024. Aksjen her er blitt utvannet to ganger nå det siste året, så hver aksje eier en mindre andel av firmaet. En viktig endring for denne virksomheten, er dens fokusskifte. I 2025 og første halvdel av 2026, lå fokuset på å styrke finansene, ved å hente inn kapital utenfra, for å restrukturere gjeld i virksomheten. Det har vært en suksess, og gjelden er nå billigere og i en mindre størrelse enn før. Fokuset ligger nå på å utnytte dette markedet i vekst, ved å levere bedre og mer innovative produkter verden over. Jeg er selv investert siden november 2025, og jeg selger ikke (på lang sikt).
  • deaktivert
    for 11 t siden · Endret
    Da tenker jeg i dag er siste frist for å få tak i denne aksjen til denne prisen.... Snart er det "take off". Jeg overtegnet og har ikke solgt en eneste.... Fordi jeg har trua og tror startlinjen er her og nå... Hver må velge sitt og lykke til
    for 5 t siden
    Takk for tipset Moa-1🙌🏻🙌🏻🙌🏻
  • deaktivert
    for 2 døgn siden
    for 11 t siden
    Det beste er at man tenker selv. Jeg har kalkulert hvor mye kursmålet 25 var før emisjonene da selskapet tjente penger. Glemte å nevne at HEX hadde store verdier i Hexagon Purus og Cryoshelter. Cryoshelter har tilnærmet 0 verdi og aksjekursen i Hexagon Purus har kollapset. Det er ikke så vanskelig å bli mistenksom.....
  • for 3 døgn siden
    Da fikk jeg så mange aksjer i emisjonen som jeg ba om. Så det ble 13 millioner solgte. Så ble ikke fulltegnet
    for 8 t siden
    Hvor ser man hva man fikk? Første gang jeg kjøper i emisjon og finne ikke noe foreløpig
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
667--
19 109--
2 588--
122--
5 000--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
6. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
8. mai
2025 Q4-rapport
12. feb.
2025 Q3-rapport
6. nov. 2025
2025 Q2-rapport
14. aug. 2025
2025 Q1-rapport
15. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
45 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
6. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
8. mai
2025 Q4-rapport
12. feb.
2025 Q3-rapport
6. nov. 2025
2025 Q2-rapport
14. aug. 2025
2025 Q1-rapport
15. mai 2025

Relaterte produkter

0,30 NOK/aksje
Siste utbytte
0,00%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 9 t siden
    Ser ut som mange har troen på oppgang (kursmål) er det priset inn for lite risiko? for optimistisk. Tilbake i HEX idag.
    for 1 t siden
    Ser du på kursen så ville jeg ikke akkurat sagt at det ser ut som at mange har troen på oppgang. Aksjen har falt kontinuerlig fra 12 kr, nå er den straks 8. Ville heller sagt at folk ser ut til å ha stødig tro på nedgang jeg?
  • for 9 t siden
    Hei, begynner å se en massiv oppside her, innen året? En aksje værdt å følge med på!
    for 2 t siden
    ·
    Gjør leksene dine. Les rapporter, nyheter og de siste kunngjøringene. Men jeg vil si deg at aksjen her har høy risiko, og lider av store vedvarende kursfall. HEX produserer fuel systems for tunge kjøretøy og lagringsløsninger, for Naturgass. En teknologi som ikke er bredt anvendt i verden ennå. Markedet har hatt en grov nedgang, langt verre enn ventet, i løpet av det siste året, hvor man i år forventer en gradvis vekst igjen, dog ikke på nivå med 2023-2024. Aksjen her er blitt utvannet to ganger nå det siste året, så hver aksje eier en mindre andel av firmaet. En viktig endring for denne virksomheten, er dens fokusskifte. I 2025 og første halvdel av 2026, lå fokuset på å styrke finansene, ved å hente inn kapital utenfra, for å restrukturere gjeld i virksomheten. Det har vært en suksess, og gjelden er nå billigere og i en mindre størrelse enn før. Fokuset ligger nå på å utnytte dette markedet i vekst, ved å levere bedre og mer innovative produkter verden over. Jeg er selv investert siden november 2025, og jeg selger ikke (på lang sikt).
  • deaktivert
    for 11 t siden · Endret
    Da tenker jeg i dag er siste frist for å få tak i denne aksjen til denne prisen.... Snart er det "take off". Jeg overtegnet og har ikke solgt en eneste.... Fordi jeg har trua og tror startlinjen er her og nå... Hver må velge sitt og lykke til
    for 5 t siden
    Takk for tipset Moa-1🙌🏻🙌🏻🙌🏻
  • deaktivert
    for 2 døgn siden
    for 11 t siden
    Det beste er at man tenker selv. Jeg har kalkulert hvor mye kursmålet 25 var før emisjonene da selskapet tjente penger. Glemte å nevne at HEX hadde store verdier i Hexagon Purus og Cryoshelter. Cryoshelter har tilnærmet 0 verdi og aksjekursen i Hexagon Purus har kollapset. Det er ikke så vanskelig å bli mistenksom.....
  • for 3 døgn siden
    Da fikk jeg så mange aksjer i emisjonen som jeg ba om. Så det ble 13 millioner solgte. Så ble ikke fulltegnet
    for 8 t siden
    Hvor ser man hva man fikk? Første gang jeg kjøper i emisjon og finne ikke noe foreløpig
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
667--
19 109--
2 588--
122--
5 000--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data