2026 Q1-rapport
45 dager siden
‧37min
0,30 NOK/aksje
Siste utbytte
0,00%Direkteavkastning
Ordredybde
Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 667 | - | - | ||
| 19 109 | - | - | ||
| 2 588 | - | - | ||
| 122 | - | - | ||
| 5 000 | - | - |
Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Data hentes fra FactSet, Quartr| Kommende | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 6. aug. |
| Historisk | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 8. mai | ||
2025 Q4-rapport 12. feb. | ||
2025 Q3-rapport 6. nov. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 14. aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 15. mai 2025 |
Kunder besøkte også
Forum
Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
- for 9 t sidenSer ut som mange har troen på oppgang (kursmål) er det priset inn for lite risiko? for optimistisk. Tilbake i HEX idag.for 1 t sidenSer du på kursen så ville jeg ikke akkurat sagt at det ser ut som at mange har troen på oppgang. Aksjen har falt kontinuerlig fra 12 kr, nå er den straks 8. Ville heller sagt at folk ser ut til å ha stødig tro på nedgang jeg?
- for 9 t sidenHei, begynner å se en massiv oppside her, innen året? En aksje værdt å følge med på!Gjør leksene dine. Les rapporter, nyheter og de siste kunngjøringene. Men jeg vil si deg at aksjen her har høy risiko, og lider av store vedvarende kursfall. HEX produserer fuel systems for tunge kjøretøy og lagringsløsninger, for Naturgass. En teknologi som ikke er bredt anvendt i verden ennå. Markedet har hatt en grov nedgang, langt verre enn ventet, i løpet av det siste året, hvor man i år forventer en gradvis vekst igjen, dog ikke på nivå med 2023-2024. Aksjen her er blitt utvannet to ganger nå det siste året, så hver aksje eier en mindre andel av firmaet. En viktig endring for denne virksomheten, er dens fokusskifte. I 2025 og første halvdel av 2026, lå fokuset på å styrke finansene, ved å hente inn kapital utenfra, for å restrukturere gjeld i virksomheten. Det har vært en suksess, og gjelden er nå billigere og i en mindre størrelse enn før. Fokuset ligger nå på å utnytte dette markedet i vekst, ved å levere bedre og mer innovative produkter verden over. Jeg er selv investert siden november 2025, og jeg selger ikke (på lang sikt).
- deaktivertfor 11 t siden · EndretDa tenker jeg i dag er siste frist for å få tak i denne aksjen til denne prisen.... Snart er det "take off". Jeg overtegnet og har ikke solgt en eneste.... Fordi jeg har trua og tror startlinjen er her og nå... Hver må velge sitt og lykke til
- deaktivertfor 2 døgn sidenHer er analysen/anbefalingen fra 08.mai: https://www.finansavisen.no/industri/2026/05/08/8349791/sb1-markets-roper-kjop-etter-kriseemisjonfor 11 t sidenDet beste er at man tenker selv. Jeg har kalkulert hvor mye kursmålet 25 var før emisjonene da selskapet tjente penger. Glemte å nevne at HEX hadde store verdier i Hexagon Purus og Cryoshelter. Cryoshelter har tilnærmet 0 verdi og aksjekursen i Hexagon Purus har kollapset. Det er ikke så vanskelig å bli mistenksom.....
- for 3 døgn sidenDa fikk jeg så mange aksjer i emisjonen som jeg ba om. Så det ble 13 millioner solgte. Så ble ikke fulltegnetfor 8 t sidenHvor ser man hva man fikk? Første gang jeg kjøper i emisjon og finne ikke noe foreløpig
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
2026 Q1-rapport
45 dager siden
‧37min
0,30 NOK/aksje
Siste utbytte
0,00%Direkteavkastning
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Forum
Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
- for 9 t sidenSer ut som mange har troen på oppgang (kursmål) er det priset inn for lite risiko? for optimistisk. Tilbake i HEX idag.for 1 t sidenSer du på kursen så ville jeg ikke akkurat sagt at det ser ut som at mange har troen på oppgang. Aksjen har falt kontinuerlig fra 12 kr, nå er den straks 8. Ville heller sagt at folk ser ut til å ha stødig tro på nedgang jeg?
- for 9 t sidenHei, begynner å se en massiv oppside her, innen året? En aksje værdt å følge med på!Gjør leksene dine. Les rapporter, nyheter og de siste kunngjøringene. Men jeg vil si deg at aksjen her har høy risiko, og lider av store vedvarende kursfall. HEX produserer fuel systems for tunge kjøretøy og lagringsløsninger, for Naturgass. En teknologi som ikke er bredt anvendt i verden ennå. Markedet har hatt en grov nedgang, langt verre enn ventet, i løpet av det siste året, hvor man i år forventer en gradvis vekst igjen, dog ikke på nivå med 2023-2024. Aksjen her er blitt utvannet to ganger nå det siste året, så hver aksje eier en mindre andel av firmaet. En viktig endring for denne virksomheten, er dens fokusskifte. I 2025 og første halvdel av 2026, lå fokuset på å styrke finansene, ved å hente inn kapital utenfra, for å restrukturere gjeld i virksomheten. Det har vært en suksess, og gjelden er nå billigere og i en mindre størrelse enn før. Fokuset ligger nå på å utnytte dette markedet i vekst, ved å levere bedre og mer innovative produkter verden over. Jeg er selv investert siden november 2025, og jeg selger ikke (på lang sikt).
- deaktivertfor 11 t siden · EndretDa tenker jeg i dag er siste frist for å få tak i denne aksjen til denne prisen.... Snart er det "take off". Jeg overtegnet og har ikke solgt en eneste.... Fordi jeg har trua og tror startlinjen er her og nå... Hver må velge sitt og lykke til
- deaktivertfor 2 døgn sidenHer er analysen/anbefalingen fra 08.mai: https://www.finansavisen.no/industri/2026/05/08/8349791/sb1-markets-roper-kjop-etter-kriseemisjonfor 11 t sidenDet beste er at man tenker selv. Jeg har kalkulert hvor mye kursmålet 25 var før emisjonene da selskapet tjente penger. Glemte å nevne at HEX hadde store verdier i Hexagon Purus og Cryoshelter. Cryoshelter har tilnærmet 0 verdi og aksjekursen i Hexagon Purus har kollapset. Det er ikke så vanskelig å bli mistenksom.....
- for 3 døgn sidenDa fikk jeg så mange aksjer i emisjonen som jeg ba om. Så det ble 13 millioner solgte. Så ble ikke fulltegnetfor 8 t sidenHvor ser man hva man fikk? Første gang jeg kjøper i emisjon og finne ikke noe foreløpig
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 667 | - | - | ||
| 19 109 | - | - | ||
| 2 588 | - | - | ||
| 122 | - | - | ||
| 5 000 | - | - |
Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
Data hentes fra FactSet, Quartr| Kommende | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 6. aug. |
| Historisk | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 8. mai | ||
2025 Q4-rapport 12. feb. | ||
2025 Q3-rapport 6. nov. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 14. aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 15. mai 2025 |
2026 Q1-rapport
45 dager siden
‧37min
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Data hentes fra FactSet, Quartr| Kommende | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 6. aug. |
| Historisk | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 8. mai | ||
2025 Q4-rapport 12. feb. | ||
2025 Q3-rapport 6. nov. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 14. aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 15. mai 2025 |
0,30 NOK/aksje
Siste utbytte
0,00%Direkteavkastning
Forum
Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
- for 9 t sidenSer ut som mange har troen på oppgang (kursmål) er det priset inn for lite risiko? for optimistisk. Tilbake i HEX idag.for 1 t sidenSer du på kursen så ville jeg ikke akkurat sagt at det ser ut som at mange har troen på oppgang. Aksjen har falt kontinuerlig fra 12 kr, nå er den straks 8. Ville heller sagt at folk ser ut til å ha stødig tro på nedgang jeg?
- for 9 t sidenHei, begynner å se en massiv oppside her, innen året? En aksje værdt å følge med på!Gjør leksene dine. Les rapporter, nyheter og de siste kunngjøringene. Men jeg vil si deg at aksjen her har høy risiko, og lider av store vedvarende kursfall. HEX produserer fuel systems for tunge kjøretøy og lagringsløsninger, for Naturgass. En teknologi som ikke er bredt anvendt i verden ennå. Markedet har hatt en grov nedgang, langt verre enn ventet, i løpet av det siste året, hvor man i år forventer en gradvis vekst igjen, dog ikke på nivå med 2023-2024. Aksjen her er blitt utvannet to ganger nå det siste året, så hver aksje eier en mindre andel av firmaet. En viktig endring for denne virksomheten, er dens fokusskifte. I 2025 og første halvdel av 2026, lå fokuset på å styrke finansene, ved å hente inn kapital utenfra, for å restrukturere gjeld i virksomheten. Det har vært en suksess, og gjelden er nå billigere og i en mindre størrelse enn før. Fokuset ligger nå på å utnytte dette markedet i vekst, ved å levere bedre og mer innovative produkter verden over. Jeg er selv investert siden november 2025, og jeg selger ikke (på lang sikt).
- deaktivertfor 11 t siden · EndretDa tenker jeg i dag er siste frist for å få tak i denne aksjen til denne prisen.... Snart er det "take off". Jeg overtegnet og har ikke solgt en eneste.... Fordi jeg har trua og tror startlinjen er her og nå... Hver må velge sitt og lykke til
- deaktivertfor 2 døgn sidenHer er analysen/anbefalingen fra 08.mai: https://www.finansavisen.no/industri/2026/05/08/8349791/sb1-markets-roper-kjop-etter-kriseemisjonfor 11 t sidenDet beste er at man tenker selv. Jeg har kalkulert hvor mye kursmålet 25 var før emisjonene da selskapet tjente penger. Glemte å nevne at HEX hadde store verdier i Hexagon Purus og Cryoshelter. Cryoshelter har tilnærmet 0 verdi og aksjekursen i Hexagon Purus har kollapset. Det er ikke så vanskelig å bli mistenksom.....
- for 3 døgn sidenDa fikk jeg så mange aksjer i emisjonen som jeg ba om. Så det ble 13 millioner solgte. Så ble ikke fulltegnetfor 8 t sidenHvor ser man hva man fikk? Første gang jeg kjøper i emisjon og finne ikke noe foreløpig
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 667 | - | - | ||
| 19 109 | - | - | ||
| 2 588 | - | - | ||
| 122 | - | - | ||
| 5 000 | - | - |
Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Meglerstatistikk
Fant ingen data





