Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Hexagon Composites

Hexagon Composites

6,67NOK
+1,99% (+0,13)
Idag
Høy6,73
Lav6,55
Omsetning
2,5 MNOK
6,67NOK
+1,99% (+0,13)
Idag
Høy6,73
Lav6,55
Omsetning
2,5 MNOK

Hexagon Composites

Hexagon Composites

6,67NOK
+1,99% (+0,13)
Idag
Høy6,73
Lav6,55
Omsetning
2,5 MNOK
6,67NOK
+1,99% (+0,13)
Idag
Høy6,73
Lav6,55
Omsetning
2,5 MNOK

Hexagon Composites

Hexagon Composites

6,67NOK
+1,99% (+0,13)
Idag
Høy6,73
Lav6,55
Omsetning
2,5 MNOK
6,67NOK
+1,99% (+0,13)
Idag
Høy6,73
Lav6,55
Omsetning
2,5 MNOK
Kvartalsrapport (Q3)
11 dager siden43min
6,7542 NOK/aksje
Siste utbytte

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antall
Kjøp
8 518
Selg
Antall
1 076

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
955--
473--
7 022--
3 431--
1 807--
Høy
6,73
VWAP
-
Lav
6,55
OmsetningAntall
2,5 376 329
VWAP
-
Høy
6,73
Lav
6,55
OmsetningAntall
2,5 376 329

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q4)
12. feb. 2026
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q3)6. nov.
2025 Kvartalsrapport (Q2)14. aug.
2025 Kvartalsrapport (Q1)15. mai
2024 Generalforsamling5. mai
2024 Kvartalsrapport (Q4)13. feb.
Data hentes fra Millistream, Quartr

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 1 t siden
    for 1 t siden
    Har salgssiden skrumpet inn? Lav omsetning og litt opp i dag… ☺️
  • for 12 t siden
    for 12 t siden
    Det er jaggu ikke mangel på misvisende på disse trådene, nå er Traderen... godt i gang ser jeg, da hans kortsiktige investering har tatt slutt. Og da går det over til forbannelse, og spredning av svada. For det første har USA benyttet naturgass i kjøretøyene i mange år, inkludert i Trump sin forrige periode. Bruk hue og tenk etter potensialet, og det forundrer meg mye om ikke UPS er en av mange kunder og sluttbrukere som tar en større utskifting av sin flåte, som inkluderer de nye med X15N motorer. Den aldrende tungtransport flåten, som også inkluderer naturgass trenger også å skiftes ut. Og her kommer bl. annet X15N motoren til Cummins som det er sterkt interesse for. USA Driver en av verdens største og mest mangfoldige flåter, med mer enn 325 000 kjøretøy, inkludert 115 000 pakkeleveringsbiler i USA. I dag går omtrent 65 % av lastebilene til UPS daglige flåte som går på naturgass." https://www.truckinginfo.com/10249530/ups-scales-rng-fleet-to-drive-cleaner-long-haul-operations
    for 1 t siden
    for 1 t siden
    Jeg tror at det skulle stå "UPS Driver en av verdens største" og ikke USA. HEX er leverandør til klasse 5-8 kjøretøyer (inkludert busser og søppelbiler). I 2024 var registrert 13,5 mil lastebiler i USA. Fra 2024 https://stonge.com/insights/blog/trucking-by-the-numbers/
  • for 22 t siden · Endret
    for 22 t siden · Endret
    Vi kan vel like godt konkludere i etterpåklokskapens tid: - Emisjonen vi hadde for en knapp måned siden ble pushet direkte mot retail, altså oss. DNB og SEB ringte rundt til massiv mengde kunder og fikk lurt de til å signere småkjøp, som lett ble til 600 millioner kroner når det var mange nok de kunne lure. - DNB og SEB hadde kursmål på 18-20 kroner på den tiden, og kunne bruke det som brekkstang og lure folk inn. - Interessant nok, så ville ingen store investorer delta på denne emisjonen. Ingen store institusjoner flagget at de kjøpte seg inn. Flakk selv kom med en fin liten finte: Han hadde itilfeldigvis ikke mulighet denne gangen. Men han kunne si at hadde emisjonen bare skjedd litt senere så kunne han ha blitt med... - Nå i ettertid, så har DNB og Danske Bank magisk kommet med nye kurser som er langt unna det de hadde rett etter emisjonen ble gjennomført. - Her tror jeg det kanskje kan åpne seg muligheter for å saksøke og gå løs på DNB og flere banker og lure på hvordan de kunne ha så høy kurs rett etter emisjonen og bomme så grovt. Og samtidig gå løs på retail, ikke institusjoner, for å få inn penger med det som bakgrunn. - Det som også er veldig interessant her er at Composites disclosa at de skulle betale ned 200 millioner kroner på lånene de hadde, men har i ettertid brukt nesten 400 millioner. Altså penger som de trenger til å holde ut til markedet eventuelt endrer seg. Nei i stedet så valgte de altså å bruke disse midlene til å betale ned kreditorer. - Ikke har IR i Composites svart en eneste epost fra oss heller. Det gjelder svært mange som har forsøkt å nå de. Det hele virker som en gjeng som har misbrukt retail sammen med bankene. Om noen vil lansere søksmål mot selskapet så ta kontakt. Jeg er med.
    for 1 t siden
    for 1 t siden
    Her var det mye sutring og svada. Konspirasjonsteorier og snakk om saksøking.. Hjelpes, ta tapet som en mann og kom deg ut? Medlem en mnd og tørr ikke vise porteføljen sin.. Jeg venter på kjøp.
  • for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Fallet til Hex skyldes ene og alene Trumps politikk. Nå kan det se ut som det rakner litt for Maga og tidligere lojale bryter ut. Sist Marjorie Taylor Greene. Epstein filene er ødeleggende for han og flere påstår at dette kan være slutten for Maga. Det kan medføre at flere republikanske senatorer ikke har noe annet valg enn å gå mot Trump. De som støtter han nå stemples som personer som støtter pedofili.. Om han ikke ryker før mellomvalget i 2026 så ryker han i allefall der slik situasjonen er nå. Lys i tunnelen for både demokrati og grønne selskaper som Hex?😊
    for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    November 14 Renewable Natural Gas Gains Interest From Fleets " the diesel gallon equivalent for natural gas is roughly $1.50 to $2 cheaper than diesel" https://www.ttnews.com/articles/rng-gains-fleet-interest Bestilling av klasse 5-8 kjøretøy hadde en nedgang på 17% i oktober i forhold til året før. Dette er betydelig bedre i forhold til august (katastrofe) og september. Hele nedgangen for HEX kan kompenseres hvis flere velger gass fremfor diesel.  ----------------------------------- Dere må husk den konkurstruede Quantafuel som ble kjøpt opp av Viridor for 1 mrd i 2023. I 2025 skulle selges for 100 mrd. Quantafuel strev med sin teknologi og hadde lite inntekter mens HEXs teknologi er ferdigutviklet og omsetter for flere mrd. De som har penger og er tålmodig kan kjøpe opp HEX nå og selge med stor gevinst om 2-3 år. De vet hvilket potensialet som ligger i HEX. https://www.finansavisen.no/industri/2025/03/01/8246411/mulig-bud-pa-quantafuel-eier
  • for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    Må bruke hue litt du også Gamle_Erik. Hexagon har tapt massive penger til tross for "den store utrullingen" av X15N. Man kan vel ekstrapolere seg frem til at Cummins samarbeidet desverre ikke er godt nok for at tullingene i Composites skal klare å stoppe det store etegildet og tapssluket de har bygd opp. De trenger truckmarkedet og det er på sparebluss etter at Trump kom med nye regler som ikke gjør det spesielt lukrativt mer å gå over til gass. Penger er det om rår, miljø kommer senere. Så er da spørsmålet her om vil truckmarkedet ta seg såppas kjapt opp at Hexagon vil starte å tjene mye penger igjen i Q1 2026. De har 4 måneder på seg, frem til at de trolig må skaffe mer penger. Du er ganske naiv om du tror at diesel og truck skal snu i løpet av 4 måneder. Den eneste redningen Hexagon Composites (og Purus) har er Europa. Og den inntekten vil komme fra SES Composites. Så da er spørsmålet om det skjer store omveltninger der også i løpet av de neste 4 månedene...
    for 21 t siden · Endret
    for 21 t siden · Endret
    Trader… Jeg er imponert at du vet mer enn Cummins og markedet for X15N som kanskje kun for noen sto frem en representant fra Cummins i en podcast. I tillegg oppdaterte Cummins markedet ved å legge ut en fyldig info, som ikke så like mørkt på det som svært kortsiktige spekulanter. Cummins representanten kunne ikke stått frem og snakket varmt om sin X15N motor de nå leverer ut til viktige kunder, dersom man ikke har underleverandører som leverer. De har ikke tilpasset produkter i motorene fra Temu. https://www.cummins.com/news/2025/11/05/trash-torque
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q3)
11 dager siden43min
6,7542 NOK/aksje
Siste utbytte

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 1 t siden
    for 1 t siden
    Har salgssiden skrumpet inn? Lav omsetning og litt opp i dag… ☺️
  • for 12 t siden
    for 12 t siden
    Det er jaggu ikke mangel på misvisende på disse trådene, nå er Traderen... godt i gang ser jeg, da hans kortsiktige investering har tatt slutt. Og da går det over til forbannelse, og spredning av svada. For det første har USA benyttet naturgass i kjøretøyene i mange år, inkludert i Trump sin forrige periode. Bruk hue og tenk etter potensialet, og det forundrer meg mye om ikke UPS er en av mange kunder og sluttbrukere som tar en større utskifting av sin flåte, som inkluderer de nye med X15N motorer. Den aldrende tungtransport flåten, som også inkluderer naturgass trenger også å skiftes ut. Og her kommer bl. annet X15N motoren til Cummins som det er sterkt interesse for. USA Driver en av verdens største og mest mangfoldige flåter, med mer enn 325 000 kjøretøy, inkludert 115 000 pakkeleveringsbiler i USA. I dag går omtrent 65 % av lastebilene til UPS daglige flåte som går på naturgass." https://www.truckinginfo.com/10249530/ups-scales-rng-fleet-to-drive-cleaner-long-haul-operations
    for 1 t siden
    for 1 t siden
    Jeg tror at det skulle stå "UPS Driver en av verdens største" og ikke USA. HEX er leverandør til klasse 5-8 kjøretøyer (inkludert busser og søppelbiler). I 2024 var registrert 13,5 mil lastebiler i USA. Fra 2024 https://stonge.com/insights/blog/trucking-by-the-numbers/
  • for 22 t siden · Endret
    for 22 t siden · Endret
    Vi kan vel like godt konkludere i etterpåklokskapens tid: - Emisjonen vi hadde for en knapp måned siden ble pushet direkte mot retail, altså oss. DNB og SEB ringte rundt til massiv mengde kunder og fikk lurt de til å signere småkjøp, som lett ble til 600 millioner kroner når det var mange nok de kunne lure. - DNB og SEB hadde kursmål på 18-20 kroner på den tiden, og kunne bruke det som brekkstang og lure folk inn. - Interessant nok, så ville ingen store investorer delta på denne emisjonen. Ingen store institusjoner flagget at de kjøpte seg inn. Flakk selv kom med en fin liten finte: Han hadde itilfeldigvis ikke mulighet denne gangen. Men han kunne si at hadde emisjonen bare skjedd litt senere så kunne han ha blitt med... - Nå i ettertid, så har DNB og Danske Bank magisk kommet med nye kurser som er langt unna det de hadde rett etter emisjonen ble gjennomført. - Her tror jeg det kanskje kan åpne seg muligheter for å saksøke og gå løs på DNB og flere banker og lure på hvordan de kunne ha så høy kurs rett etter emisjonen og bomme så grovt. Og samtidig gå løs på retail, ikke institusjoner, for å få inn penger med det som bakgrunn. - Det som også er veldig interessant her er at Composites disclosa at de skulle betale ned 200 millioner kroner på lånene de hadde, men har i ettertid brukt nesten 400 millioner. Altså penger som de trenger til å holde ut til markedet eventuelt endrer seg. Nei i stedet så valgte de altså å bruke disse midlene til å betale ned kreditorer. - Ikke har IR i Composites svart en eneste epost fra oss heller. Det gjelder svært mange som har forsøkt å nå de. Det hele virker som en gjeng som har misbrukt retail sammen med bankene. Om noen vil lansere søksmål mot selskapet så ta kontakt. Jeg er med.
    for 1 t siden
    for 1 t siden
    Her var det mye sutring og svada. Konspirasjonsteorier og snakk om saksøking.. Hjelpes, ta tapet som en mann og kom deg ut? Medlem en mnd og tørr ikke vise porteføljen sin.. Jeg venter på kjøp.
  • for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Fallet til Hex skyldes ene og alene Trumps politikk. Nå kan det se ut som det rakner litt for Maga og tidligere lojale bryter ut. Sist Marjorie Taylor Greene. Epstein filene er ødeleggende for han og flere påstår at dette kan være slutten for Maga. Det kan medføre at flere republikanske senatorer ikke har noe annet valg enn å gå mot Trump. De som støtter han nå stemples som personer som støtter pedofili.. Om han ikke ryker før mellomvalget i 2026 så ryker han i allefall der slik situasjonen er nå. Lys i tunnelen for både demokrati og grønne selskaper som Hex?😊
    for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    November 14 Renewable Natural Gas Gains Interest From Fleets " the diesel gallon equivalent for natural gas is roughly $1.50 to $2 cheaper than diesel" https://www.ttnews.com/articles/rng-gains-fleet-interest Bestilling av klasse 5-8 kjøretøy hadde en nedgang på 17% i oktober i forhold til året før. Dette er betydelig bedre i forhold til august (katastrofe) og september. Hele nedgangen for HEX kan kompenseres hvis flere velger gass fremfor diesel.  ----------------------------------- Dere må husk den konkurstruede Quantafuel som ble kjøpt opp av Viridor for 1 mrd i 2023. I 2025 skulle selges for 100 mrd. Quantafuel strev med sin teknologi og hadde lite inntekter mens HEXs teknologi er ferdigutviklet og omsetter for flere mrd. De som har penger og er tålmodig kan kjøpe opp HEX nå og selge med stor gevinst om 2-3 år. De vet hvilket potensialet som ligger i HEX. https://www.finansavisen.no/industri/2025/03/01/8246411/mulig-bud-pa-quantafuel-eier
  • for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    Må bruke hue litt du også Gamle_Erik. Hexagon har tapt massive penger til tross for "den store utrullingen" av X15N. Man kan vel ekstrapolere seg frem til at Cummins samarbeidet desverre ikke er godt nok for at tullingene i Composites skal klare å stoppe det store etegildet og tapssluket de har bygd opp. De trenger truckmarkedet og det er på sparebluss etter at Trump kom med nye regler som ikke gjør det spesielt lukrativt mer å gå over til gass. Penger er det om rår, miljø kommer senere. Så er da spørsmålet her om vil truckmarkedet ta seg såppas kjapt opp at Hexagon vil starte å tjene mye penger igjen i Q1 2026. De har 4 måneder på seg, frem til at de trolig må skaffe mer penger. Du er ganske naiv om du tror at diesel og truck skal snu i løpet av 4 måneder. Den eneste redningen Hexagon Composites (og Purus) har er Europa. Og den inntekten vil komme fra SES Composites. Så da er spørsmålet om det skjer store omveltninger der også i løpet av de neste 4 månedene...
    for 21 t siden · Endret
    for 21 t siden · Endret
    Trader… Jeg er imponert at du vet mer enn Cummins og markedet for X15N som kanskje kun for noen sto frem en representant fra Cummins i en podcast. I tillegg oppdaterte Cummins markedet ved å legge ut en fyldig info, som ikke så like mørkt på det som svært kortsiktige spekulanter. Cummins representanten kunne ikke stått frem og snakket varmt om sin X15N motor de nå leverer ut til viktige kunder, dersom man ikke har underleverandører som leverer. De har ikke tilpasset produkter i motorene fra Temu. https://www.cummins.com/news/2025/11/05/trash-torque
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antall
Kjøp
8 518
Selg
Antall
1 076

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
955--
473--
7 022--
3 431--
1 807--
Høy
6,73
VWAP
-
Lav
6,55
OmsetningAntall
2,5 376 329
VWAP
-
Høy
6,73
Lav
6,55
OmsetningAntall
2,5 376 329

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q4)
12. feb. 2026
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q3)6. nov.
2025 Kvartalsrapport (Q2)14. aug.
2025 Kvartalsrapport (Q1)15. mai
2024 Generalforsamling5. mai
2024 Kvartalsrapport (Q4)13. feb.
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q3)
11 dager siden43min

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q4)
12. feb. 2026
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q3)6. nov.
2025 Kvartalsrapport (Q2)14. aug.
2025 Kvartalsrapport (Q1)15. mai
2024 Generalforsamling5. mai
2024 Kvartalsrapport (Q4)13. feb.
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterte produkter

6,7542 NOK/aksje
Siste utbytte

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 1 t siden
    for 1 t siden
    Har salgssiden skrumpet inn? Lav omsetning og litt opp i dag… ☺️
  • for 12 t siden
    for 12 t siden
    Det er jaggu ikke mangel på misvisende på disse trådene, nå er Traderen... godt i gang ser jeg, da hans kortsiktige investering har tatt slutt. Og da går det over til forbannelse, og spredning av svada. For det første har USA benyttet naturgass i kjøretøyene i mange år, inkludert i Trump sin forrige periode. Bruk hue og tenk etter potensialet, og det forundrer meg mye om ikke UPS er en av mange kunder og sluttbrukere som tar en større utskifting av sin flåte, som inkluderer de nye med X15N motorer. Den aldrende tungtransport flåten, som også inkluderer naturgass trenger også å skiftes ut. Og her kommer bl. annet X15N motoren til Cummins som det er sterkt interesse for. USA Driver en av verdens største og mest mangfoldige flåter, med mer enn 325 000 kjøretøy, inkludert 115 000 pakkeleveringsbiler i USA. I dag går omtrent 65 % av lastebilene til UPS daglige flåte som går på naturgass." https://www.truckinginfo.com/10249530/ups-scales-rng-fleet-to-drive-cleaner-long-haul-operations
    for 1 t siden
    for 1 t siden
    Jeg tror at det skulle stå "UPS Driver en av verdens største" og ikke USA. HEX er leverandør til klasse 5-8 kjøretøyer (inkludert busser og søppelbiler). I 2024 var registrert 13,5 mil lastebiler i USA. Fra 2024 https://stonge.com/insights/blog/trucking-by-the-numbers/
  • for 22 t siden · Endret
    for 22 t siden · Endret
    Vi kan vel like godt konkludere i etterpåklokskapens tid: - Emisjonen vi hadde for en knapp måned siden ble pushet direkte mot retail, altså oss. DNB og SEB ringte rundt til massiv mengde kunder og fikk lurt de til å signere småkjøp, som lett ble til 600 millioner kroner når det var mange nok de kunne lure. - DNB og SEB hadde kursmål på 18-20 kroner på den tiden, og kunne bruke det som brekkstang og lure folk inn. - Interessant nok, så ville ingen store investorer delta på denne emisjonen. Ingen store institusjoner flagget at de kjøpte seg inn. Flakk selv kom med en fin liten finte: Han hadde itilfeldigvis ikke mulighet denne gangen. Men han kunne si at hadde emisjonen bare skjedd litt senere så kunne han ha blitt med... - Nå i ettertid, så har DNB og Danske Bank magisk kommet med nye kurser som er langt unna det de hadde rett etter emisjonen ble gjennomført. - Her tror jeg det kanskje kan åpne seg muligheter for å saksøke og gå løs på DNB og flere banker og lure på hvordan de kunne ha så høy kurs rett etter emisjonen og bomme så grovt. Og samtidig gå løs på retail, ikke institusjoner, for å få inn penger med det som bakgrunn. - Det som også er veldig interessant her er at Composites disclosa at de skulle betale ned 200 millioner kroner på lånene de hadde, men har i ettertid brukt nesten 400 millioner. Altså penger som de trenger til å holde ut til markedet eventuelt endrer seg. Nei i stedet så valgte de altså å bruke disse midlene til å betale ned kreditorer. - Ikke har IR i Composites svart en eneste epost fra oss heller. Det gjelder svært mange som har forsøkt å nå de. Det hele virker som en gjeng som har misbrukt retail sammen med bankene. Om noen vil lansere søksmål mot selskapet så ta kontakt. Jeg er med.
    for 1 t siden
    for 1 t siden
    Her var det mye sutring og svada. Konspirasjonsteorier og snakk om saksøking.. Hjelpes, ta tapet som en mann og kom deg ut? Medlem en mnd og tørr ikke vise porteføljen sin.. Jeg venter på kjøp.
  • for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Fallet til Hex skyldes ene og alene Trumps politikk. Nå kan det se ut som det rakner litt for Maga og tidligere lojale bryter ut. Sist Marjorie Taylor Greene. Epstein filene er ødeleggende for han og flere påstår at dette kan være slutten for Maga. Det kan medføre at flere republikanske senatorer ikke har noe annet valg enn å gå mot Trump. De som støtter han nå stemples som personer som støtter pedofili.. Om han ikke ryker før mellomvalget i 2026 så ryker han i allefall der slik situasjonen er nå. Lys i tunnelen for både demokrati og grønne selskaper som Hex?😊
    for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    November 14 Renewable Natural Gas Gains Interest From Fleets " the diesel gallon equivalent for natural gas is roughly $1.50 to $2 cheaper than diesel" https://www.ttnews.com/articles/rng-gains-fleet-interest Bestilling av klasse 5-8 kjøretøy hadde en nedgang på 17% i oktober i forhold til året før. Dette er betydelig bedre i forhold til august (katastrofe) og september. Hele nedgangen for HEX kan kompenseres hvis flere velger gass fremfor diesel.  ----------------------------------- Dere må husk den konkurstruede Quantafuel som ble kjøpt opp av Viridor for 1 mrd i 2023. I 2025 skulle selges for 100 mrd. Quantafuel strev med sin teknologi og hadde lite inntekter mens HEXs teknologi er ferdigutviklet og omsetter for flere mrd. De som har penger og er tålmodig kan kjøpe opp HEX nå og selge med stor gevinst om 2-3 år. De vet hvilket potensialet som ligger i HEX. https://www.finansavisen.no/industri/2025/03/01/8246411/mulig-bud-pa-quantafuel-eier
  • for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    Må bruke hue litt du også Gamle_Erik. Hexagon har tapt massive penger til tross for "den store utrullingen" av X15N. Man kan vel ekstrapolere seg frem til at Cummins samarbeidet desverre ikke er godt nok for at tullingene i Composites skal klare å stoppe det store etegildet og tapssluket de har bygd opp. De trenger truckmarkedet og det er på sparebluss etter at Trump kom med nye regler som ikke gjør det spesielt lukrativt mer å gå over til gass. Penger er det om rår, miljø kommer senere. Så er da spørsmålet her om vil truckmarkedet ta seg såppas kjapt opp at Hexagon vil starte å tjene mye penger igjen i Q1 2026. De har 4 måneder på seg, frem til at de trolig må skaffe mer penger. Du er ganske naiv om du tror at diesel og truck skal snu i løpet av 4 måneder. Den eneste redningen Hexagon Composites (og Purus) har er Europa. Og den inntekten vil komme fra SES Composites. Så da er spørsmålet om det skjer store omveltninger der også i løpet av de neste 4 månedene...
    for 21 t siden · Endret
    for 21 t siden · Endret
    Trader… Jeg er imponert at du vet mer enn Cummins og markedet for X15N som kanskje kun for noen sto frem en representant fra Cummins i en podcast. I tillegg oppdaterte Cummins markedet ved å legge ut en fyldig info, som ikke så like mørkt på det som svært kortsiktige spekulanter. Cummins representanten kunne ikke stått frem og snakket varmt om sin X15N motor de nå leverer ut til viktige kunder, dersom man ikke har underleverandører som leverer. De har ikke tilpasset produkter i motorene fra Temu. https://www.cummins.com/news/2025/11/05/trash-torque
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antall
Kjøp
8 518
Selg
Antall
1 076

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
955--
473--
7 022--
3 431--
1 807--
Høy
6,73
VWAP
-
Lav
6,55
OmsetningAntall
2,5 376 329
VWAP
-
Høy
6,73
Lav
6,55
OmsetningAntall
2,5 376 329

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data