Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.
16,70DKK
−0,60% (−0,10)
Idag
Høy16,85
Lav16,55
Omsetning
0,3 MDKK
16,70DKK
−0,60% (−0,10)
Idag
Høy16,85
Lav16,55
Omsetning
0,3 MDKK
16,70DKK
−0,60% (−0,10)
Idag
Høy16,85
Lav16,55
Omsetning
0,3 MDKK
16,70DKK
−0,60% (−0,10)
Idag
Høy16,85
Lav16,55
Omsetning
0,3 MDKK
16,70DKK
−0,60% (−0,10)
Idag
Høy16,85
Lav16,55
Omsetning
0,3 MDKK
16,70DKK
−0,60% (−0,10)
Idag
Høy16,85
Lav16,55
Omsetning
0,3 MDKK
2025 Q3-rapport
85 dager siden

Ordredybde

DenmarkSpotlight Stock Market DK
Antall
Kjøp
1 778
Selg
Antall
1 423

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
4 000NRDNRD
1 000NRDNON
1 000NRDNON
862DDBNRD
138DDBNON
Høy
16,85
VWAP
16,65
Lav
16,55
OmsetningAntall
0,3 19 030
VWAP
16,65
Høy
16,85
Lav
16,55
OmsetningAntall
0,3 19 030

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Nordnet Bank AB14 3769 808+4 5685 426
SSW Market Making GmbH817677+1400
Danske Bank A/S1 5941 500+940
Nordea Bank Abp7 7398 776−1 0374 598
Skandinaviska Enskilda Banken AB1151 926−1 81181
Avanza Bank AB542 008−1 9540

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Avanza Bank AB542 008−1 9540
Skandinaviska Enskilda Banken AB1151 926−1 81181
Nordea Bank Abp7 7398 776−1 0374 598
Danske Bank A/S1 5941 500+940
SSW Market Making GmbH817677+1400
Nordnet Bank AB14 3769 808+4 5685 426

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2025 Q4-rapport
26. feb.

2 dager

Historisk
2025 Q3-rapport
1. des. 2025
2025 Q2-rapport
28. aug. 2025
2025 Q1-rapport
25. apr. 2025
2024 Q4-rapport
27. feb. 2025
2024 Q3-rapport
21. nov. 2024

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 3 t siden
    ·
    for 3 t siden
    ·
    Det kommer nok til å ta hele dagen eller mer å få solgt de aksjene til 16,70. Sjelden lav omsetning i dag ...
    for 6 min siden
    ·
    for 6 min siden
    ·
    Så fikk jeg lagt til 4000 til beholdningen. Så er jeg på 30k totalt og nok også i ferd med å nå min grense... :)
    for 3 min siden
    ·
    for 3 min siden
    ·
    Av 😎👌
  • for 18 t siden
    ·
    for 18 t siden
    ·
    Spennende!
    for 4 t siden
    ·
    for 4 t siden
    ·
    På møtet på torsdag, kl. 15:00, er det mulighet for å sende inn spørsmål til Q&A. Gode data fra Fase I er en deal-breaker for hele casen. Uten gode data for uTREAT, så er det reelt ingen plattform m.m. Jeg vil derfor oppfordre at andre (i tillegg til meg selv) stiller spørsmål vedrørende de helt avgjørende emnene i forbindelse med Fase I. Andreas og Ulrich vil jo gjerne fortelle hvor godt det går (forhåpentligvis), men de må IKKE nevne data og direkte resultater. Så vi skal gi dem noen spørsmål som de har mulighet til å besvare uten å komme i problemer med Finanstilsynet. Det dreier seg om emnene: Tumoropptak/Dosenivå Reproducerbarhet Varians/Heterogenitet Nedenfor litt inspirasjon 😎 "Hvordan vurderer dere at de absorberte tumordosene hittil forholder seg til det nivået man normalt anser som relevant for å oppnå en biologisk effekt?" "Hva vurderer dere aktuelt kan bli den mest sannsynlige begrensende faktoren i den videre doseøkningen?" "Har tumoropptak og dosimetri hittil vist seg å være ensartet mellom pasientene?" "Hvor komfortable er dere aktuelt med sikkerhetsmarginen i forhold til de mest strålefølsomme organene?" "Når dere ser på doseøkningen hittil, beveger dere dere da i det tempoet og på det nivået som dere opprinnelig hadde planlagt?"
    for 4 t siden
    ·
    for 4 t siden
    ·
    Jeg sendte i går følgende spørsmål som jeg håper på svar på: 1️⃣ Reproducerbarhet – uTREAT Uten å gå i detaljer med upubliserte data – kan dere bekrefte om det farmakokinetiske og dosimetriske bildet fra den første pasienten i fase 1-studien med uTREAT ser ut til å være konsistent med det dere har observert i etterfølgende pasienter? 2️⃣ Terapeutisk vindu – uTREAT Basert på den første pasientens dosimetri i fase 1-studien med uTREAT – vurderer dere fortsatt at det er et terapeutisk vindu hvor dosen potensielt kan optimaliseres eller skaleres, uten å kompromittere sikkerheten? 3️⃣ Tidlige biologiske signaler – uTREAT Har de første pasientene i fase 1-forløpet med uTREAT gitt dere økt biologisk eller radiologisk selvtillit i forhold til det terapeutiske potensialet, selv om studiet primært er designet som et sikkerhetsstudie? 4️⃣ Strategisk interesse – uTREAT-plattformen Har offentliggjørelsen av de første kliniske dataene fra uTREAT medført en merkbar endring i dialogen eller interessen fra potensielle industrielle eller strategiske partnere?
  • for 20 t siden · Endret
    ·
    for 20 t siden · Endret
    ·
    for 15 t siden
    ·
    for 15 t siden
    ·
    En 5-600... Mindre kan vel ikke gjøre det😁
  • for 1 døgn siden · Endret
    ·
    for 1 døgn siden · Endret
    ·
    Hvor er Curasight-casen akkurat nå? Den er i en klassisk klinisk overgangsfase: • Kjører business-as-usual • Posisjonerer Upar • Utvider internasjonale relasjoner • Holder investormiljøet varmt De avgjørende triggerne er i Fase I (uTREAT) og er fortsatt ikke offentliggjort: • Reproducerbar dosimetri • Interpasient-varians • Komfortabel organ-margin opptak Q2-topline readout er det første reelle datapunktet som kan endre casen for alvor og sende den markant i været, da det er avgjørende for hele den teranostiske plattformens tankegang. Inntil da kjører Curasight business-as-usual. Det betyr at de: • følger sin kliniske plan • deltar i relevante konferanser • oppdaterer markedet innenfor regulatoriske rammer • forbereder basket • holder BD-dialoger åpne Alt dette ville de gjøre uansett om: • Det var konkrete oppkjøpsdialoger • Det var NDA-er • Det er ren eksekvering av deres strategi/pipeline Konferanser kan legitimere, synliggjøre og posisjonere UPAR som den potensielt nye RLT-plattformen - hvilket er en del av deres strategi og nødvendig. Hva betyr de kommende eventene? TD Cowen (mars) Realistisk forventning: • Pipeline-status • Bekreftelse av rekruttering • Strategisk innramming av teranostisk plattform • Understreking av “continued progress” Vi skal ikke forvente: • Konkrete Gy-tall • Varians • Tumor-shrink-data • Basket-detaljer Det er en posisjonerings- og møteplattform – ikke et data-event. -------------------------------------- Generalforsamling Forventninger: • Operasjonell status • Kapitalberedskap • Governance Men ingen kliniske data som viser gjennombrudd. --------------------------------------- SNMMI (mai/juni) Vil bli brukt til å posisjonere uPAR som et seriøst target i RLT-miljøet og vise data til det faglige publikum, samt skape akademisk traction. Det handler om å få uPAR inn i den profesjonelle samtalen på linje med PSMA, SSTR og FAPI. Hvis den skal være en plattform, må den aksepteres i miljøet. __________________________________ SÅ helt iskaldt er vi her med casen: • Fase I kjører • Ingen safety-issues • Target engagement bekreftet • Dosimetri mangler • Reproducerbarhet mangler • Basket (Fase II) ikke startet -> avventer Fase I • Ingen avtaler annonsert -> avventer ovenstående Alt annet er sekundært og spekulasjoner/hype..! ------------------------------------------------------ Ps: ALL kursdrivende informasjon SKAL skje via FBM. Det vil si informasjon som: - Er presis - Ikke offentlig - Direkte eller indirekte vedrører selskapet - Ville ha merkbar kurs-påvirkning ….så er den saken nok avklart 😉
    for 1 døgn siden · Endret
    ·
    for 1 døgn siden · Endret
    ·
    God beskrivelse, er helt enig. Spennende tider vi går i møte.
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Er ikke dette en litt kjedelig usikkerhet, som denne meldingen også er? Korriger meg hvis jeg tar feil: 1) Det KAN ikke være noe forretningsmessig avgjørende. Det skulle vel meldes i markedet og ikke skytes ut planlagt? 2) Selv en truffet Curium-milepæl skal vel meldes ut umiddelbart etter? 3) Partnerskap, mulig oppkjøp, alt det handler om utvidelse av det forretningsmessige kjerneområdet som kunne ha en direkte innvirkning på kursen - det skal vel meldes og man må kunne utlede at det IKKE er en slik ting? 4) En på FB nevnte at det kunne være noe med personale. - og det virker vel i bunn og grunn mer sannsynlig? Eller at man for eksempel flytter hovedkontor, kontor, foretar en omstrukturering eller annet. For det er vel ting som man godt kan slippe unna med å ikke melde ut straks? Virkelig en spennende ute + løse. Jeg kunne godt forestille meg at kursen stikker helt av mandag morgen - i forventningen om et eller annet helt vilt... Men altså.. kan det overhodet være noe vilt i den forstand? Jeg vet det er mange kloke hoder her inne som også har fulgt den i mange år - kanskje noen har en vibe på noe. Men å tro det er noe direkte relatert til oppkjøp, partnerskap, Curium-milepæl eller annet som har en direkte forbindelse med kursen er da mega naivt? Det er i beste fall noe med at man oppretter et US-kontor som per -ett-eller-annet skal fungere som det kommersielle sentrum med en håndfull nyansatte stjerner i spissen for virksomheten. (for det ville vel nettopp være en innledende øvelse til et oppkjøp hvor det nok ikke er utenkelig at makten jo overføres, selv om for eksempel Andreas 'stays on'. Shit, det blir mange, mange dager nå hvor det vil bli spekulert helt vanvittig. Personlig er jeg ikke helt fan av denne meldingen. Jeg synes det er noe som Curasight har gjort godt siden i sommer spesielt. Holdt seg for fine til å 'leke' med markedet. Man har hatt en tidslinje og egentlig bare spist seg gjennom den. Dette er litt et skifte, synes jeg, hva angår den eksterne kommunikasjonen. De vet hvor stort fokus det er akkurat nå på hva for Big Stuff som skal skje når - og så lager man en slik +1 uke lang teaser på noe som vel ikke kan være noe av det man drømte om kunne skje så raskt. Spennende. Wow, det kommer aktivitet alle steder og sikkert både med og uten sølvpapir i hatten.
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Eller hvorfor ikke et listebytte?. Fremtiden får vise, rett og slett, og det føles unødvendig å spekulere. Føles spennende uansett.
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    ja, det tenkte jeg faktisk også. men ja, det er nok mest sannsynlig at det "bare" er litt nytt i fase 1.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2025 Q3-rapport
85 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 3 t siden
    ·
    for 3 t siden
    ·
    Det kommer nok til å ta hele dagen eller mer å få solgt de aksjene til 16,70. Sjelden lav omsetning i dag ...
    for 6 min siden
    ·
    for 6 min siden
    ·
    Så fikk jeg lagt til 4000 til beholdningen. Så er jeg på 30k totalt og nok også i ferd med å nå min grense... :)
    for 3 min siden
    ·
    for 3 min siden
    ·
    Av 😎👌
  • for 18 t siden
    ·
    for 18 t siden
    ·
    Spennende!
    for 4 t siden
    ·
    for 4 t siden
    ·
    På møtet på torsdag, kl. 15:00, er det mulighet for å sende inn spørsmål til Q&A. Gode data fra Fase I er en deal-breaker for hele casen. Uten gode data for uTREAT, så er det reelt ingen plattform m.m. Jeg vil derfor oppfordre at andre (i tillegg til meg selv) stiller spørsmål vedrørende de helt avgjørende emnene i forbindelse med Fase I. Andreas og Ulrich vil jo gjerne fortelle hvor godt det går (forhåpentligvis), men de må IKKE nevne data og direkte resultater. Så vi skal gi dem noen spørsmål som de har mulighet til å besvare uten å komme i problemer med Finanstilsynet. Det dreier seg om emnene: Tumoropptak/Dosenivå Reproducerbarhet Varians/Heterogenitet Nedenfor litt inspirasjon 😎 "Hvordan vurderer dere at de absorberte tumordosene hittil forholder seg til det nivået man normalt anser som relevant for å oppnå en biologisk effekt?" "Hva vurderer dere aktuelt kan bli den mest sannsynlige begrensende faktoren i den videre doseøkningen?" "Har tumoropptak og dosimetri hittil vist seg å være ensartet mellom pasientene?" "Hvor komfortable er dere aktuelt med sikkerhetsmarginen i forhold til de mest strålefølsomme organene?" "Når dere ser på doseøkningen hittil, beveger dere dere da i det tempoet og på det nivået som dere opprinnelig hadde planlagt?"
    for 4 t siden
    ·
    for 4 t siden
    ·
    Jeg sendte i går følgende spørsmål som jeg håper på svar på: 1️⃣ Reproducerbarhet – uTREAT Uten å gå i detaljer med upubliserte data – kan dere bekrefte om det farmakokinetiske og dosimetriske bildet fra den første pasienten i fase 1-studien med uTREAT ser ut til å være konsistent med det dere har observert i etterfølgende pasienter? 2️⃣ Terapeutisk vindu – uTREAT Basert på den første pasientens dosimetri i fase 1-studien med uTREAT – vurderer dere fortsatt at det er et terapeutisk vindu hvor dosen potensielt kan optimaliseres eller skaleres, uten å kompromittere sikkerheten? 3️⃣ Tidlige biologiske signaler – uTREAT Har de første pasientene i fase 1-forløpet med uTREAT gitt dere økt biologisk eller radiologisk selvtillit i forhold til det terapeutiske potensialet, selv om studiet primært er designet som et sikkerhetsstudie? 4️⃣ Strategisk interesse – uTREAT-plattformen Har offentliggjørelsen av de første kliniske dataene fra uTREAT medført en merkbar endring i dialogen eller interessen fra potensielle industrielle eller strategiske partnere?
  • for 20 t siden · Endret
    ·
    for 20 t siden · Endret
    ·
    for 15 t siden
    ·
    for 15 t siden
    ·
    En 5-600... Mindre kan vel ikke gjøre det😁
  • for 1 døgn siden · Endret
    ·
    for 1 døgn siden · Endret
    ·
    Hvor er Curasight-casen akkurat nå? Den er i en klassisk klinisk overgangsfase: • Kjører business-as-usual • Posisjonerer Upar • Utvider internasjonale relasjoner • Holder investormiljøet varmt De avgjørende triggerne er i Fase I (uTREAT) og er fortsatt ikke offentliggjort: • Reproducerbar dosimetri • Interpasient-varians • Komfortabel organ-margin opptak Q2-topline readout er det første reelle datapunktet som kan endre casen for alvor og sende den markant i været, da det er avgjørende for hele den teranostiske plattformens tankegang. Inntil da kjører Curasight business-as-usual. Det betyr at de: • følger sin kliniske plan • deltar i relevante konferanser • oppdaterer markedet innenfor regulatoriske rammer • forbereder basket • holder BD-dialoger åpne Alt dette ville de gjøre uansett om: • Det var konkrete oppkjøpsdialoger • Det var NDA-er • Det er ren eksekvering av deres strategi/pipeline Konferanser kan legitimere, synliggjøre og posisjonere UPAR som den potensielt nye RLT-plattformen - hvilket er en del av deres strategi og nødvendig. Hva betyr de kommende eventene? TD Cowen (mars) Realistisk forventning: • Pipeline-status • Bekreftelse av rekruttering • Strategisk innramming av teranostisk plattform • Understreking av “continued progress” Vi skal ikke forvente: • Konkrete Gy-tall • Varians • Tumor-shrink-data • Basket-detaljer Det er en posisjonerings- og møteplattform – ikke et data-event. -------------------------------------- Generalforsamling Forventninger: • Operasjonell status • Kapitalberedskap • Governance Men ingen kliniske data som viser gjennombrudd. --------------------------------------- SNMMI (mai/juni) Vil bli brukt til å posisjonere uPAR som et seriøst target i RLT-miljøet og vise data til det faglige publikum, samt skape akademisk traction. Det handler om å få uPAR inn i den profesjonelle samtalen på linje med PSMA, SSTR og FAPI. Hvis den skal være en plattform, må den aksepteres i miljøet. __________________________________ SÅ helt iskaldt er vi her med casen: • Fase I kjører • Ingen safety-issues • Target engagement bekreftet • Dosimetri mangler • Reproducerbarhet mangler • Basket (Fase II) ikke startet -> avventer Fase I • Ingen avtaler annonsert -> avventer ovenstående Alt annet er sekundært og spekulasjoner/hype..! ------------------------------------------------------ Ps: ALL kursdrivende informasjon SKAL skje via FBM. Det vil si informasjon som: - Er presis - Ikke offentlig - Direkte eller indirekte vedrører selskapet - Ville ha merkbar kurs-påvirkning ….så er den saken nok avklart 😉
    for 1 døgn siden · Endret
    ·
    for 1 døgn siden · Endret
    ·
    God beskrivelse, er helt enig. Spennende tider vi går i møte.
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Er ikke dette en litt kjedelig usikkerhet, som denne meldingen også er? Korriger meg hvis jeg tar feil: 1) Det KAN ikke være noe forretningsmessig avgjørende. Det skulle vel meldes i markedet og ikke skytes ut planlagt? 2) Selv en truffet Curium-milepæl skal vel meldes ut umiddelbart etter? 3) Partnerskap, mulig oppkjøp, alt det handler om utvidelse av det forretningsmessige kjerneområdet som kunne ha en direkte innvirkning på kursen - det skal vel meldes og man må kunne utlede at det IKKE er en slik ting? 4) En på FB nevnte at det kunne være noe med personale. - og det virker vel i bunn og grunn mer sannsynlig? Eller at man for eksempel flytter hovedkontor, kontor, foretar en omstrukturering eller annet. For det er vel ting som man godt kan slippe unna med å ikke melde ut straks? Virkelig en spennende ute + løse. Jeg kunne godt forestille meg at kursen stikker helt av mandag morgen - i forventningen om et eller annet helt vilt... Men altså.. kan det overhodet være noe vilt i den forstand? Jeg vet det er mange kloke hoder her inne som også har fulgt den i mange år - kanskje noen har en vibe på noe. Men å tro det er noe direkte relatert til oppkjøp, partnerskap, Curium-milepæl eller annet som har en direkte forbindelse med kursen er da mega naivt? Det er i beste fall noe med at man oppretter et US-kontor som per -ett-eller-annet skal fungere som det kommersielle sentrum med en håndfull nyansatte stjerner i spissen for virksomheten. (for det ville vel nettopp være en innledende øvelse til et oppkjøp hvor det nok ikke er utenkelig at makten jo overføres, selv om for eksempel Andreas 'stays on'. Shit, det blir mange, mange dager nå hvor det vil bli spekulert helt vanvittig. Personlig er jeg ikke helt fan av denne meldingen. Jeg synes det er noe som Curasight har gjort godt siden i sommer spesielt. Holdt seg for fine til å 'leke' med markedet. Man har hatt en tidslinje og egentlig bare spist seg gjennom den. Dette er litt et skifte, synes jeg, hva angår den eksterne kommunikasjonen. De vet hvor stort fokus det er akkurat nå på hva for Big Stuff som skal skje når - og så lager man en slik +1 uke lang teaser på noe som vel ikke kan være noe av det man drømte om kunne skje så raskt. Spennende. Wow, det kommer aktivitet alle steder og sikkert både med og uten sølvpapir i hatten.
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Eller hvorfor ikke et listebytte?. Fremtiden får vise, rett og slett, og det føles unødvendig å spekulere. Føles spennende uansett.
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    ja, det tenkte jeg faktisk også. men ja, det er nok mest sannsynlig at det "bare" er litt nytt i fase 1.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

DenmarkSpotlight Stock Market DK
Antall
Kjøp
1 778
Selg
Antall
1 423

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
4 000NRDNRD
1 000NRDNON
1 000NRDNON
862DDBNRD
138DDBNON
Høy
16,85
VWAP
16,65
Lav
16,55
OmsetningAntall
0,3 19 030
VWAP
16,65
Høy
16,85
Lav
16,55
OmsetningAntall
0,3 19 030

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Nordnet Bank AB14 3769 808+4 5685 426
SSW Market Making GmbH817677+1400
Danske Bank A/S1 5941 500+940
Nordea Bank Abp7 7398 776−1 0374 598
Skandinaviska Enskilda Banken AB1151 926−1 81181
Avanza Bank AB542 008−1 9540

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Avanza Bank AB542 008−1 9540
Skandinaviska Enskilda Banken AB1151 926−1 81181
Nordea Bank Abp7 7398 776−1 0374 598
Danske Bank A/S1 5941 500+940
SSW Market Making GmbH817677+1400
Nordnet Bank AB14 3769 808+4 5685 426

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2025 Q4-rapport
26. feb.

2 dager

Historisk
2025 Q3-rapport
1. des. 2025
2025 Q2-rapport
28. aug. 2025
2025 Q1-rapport
25. apr. 2025
2024 Q4-rapport
27. feb. 2025
2024 Q3-rapport
21. nov. 2024

Relaterte produkter

2025 Q3-rapport
85 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2025 Q4-rapport
26. feb.

2 dager

Historisk
2025 Q3-rapport
1. des. 2025
2025 Q2-rapport
28. aug. 2025
2025 Q1-rapport
25. apr. 2025
2024 Q4-rapport
27. feb. 2025
2024 Q3-rapport
21. nov. 2024

Relaterte produkter

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 3 t siden
    ·
    for 3 t siden
    ·
    Det kommer nok til å ta hele dagen eller mer å få solgt de aksjene til 16,70. Sjelden lav omsetning i dag ...
    for 6 min siden
    ·
    for 6 min siden
    ·
    Så fikk jeg lagt til 4000 til beholdningen. Så er jeg på 30k totalt og nok også i ferd med å nå min grense... :)
    for 3 min siden
    ·
    for 3 min siden
    ·
    Av 😎👌
  • for 18 t siden
    ·
    for 18 t siden
    ·
    Spennende!
    for 4 t siden
    ·
    for 4 t siden
    ·
    På møtet på torsdag, kl. 15:00, er det mulighet for å sende inn spørsmål til Q&A. Gode data fra Fase I er en deal-breaker for hele casen. Uten gode data for uTREAT, så er det reelt ingen plattform m.m. Jeg vil derfor oppfordre at andre (i tillegg til meg selv) stiller spørsmål vedrørende de helt avgjørende emnene i forbindelse med Fase I. Andreas og Ulrich vil jo gjerne fortelle hvor godt det går (forhåpentligvis), men de må IKKE nevne data og direkte resultater. Så vi skal gi dem noen spørsmål som de har mulighet til å besvare uten å komme i problemer med Finanstilsynet. Det dreier seg om emnene: Tumoropptak/Dosenivå Reproducerbarhet Varians/Heterogenitet Nedenfor litt inspirasjon 😎 "Hvordan vurderer dere at de absorberte tumordosene hittil forholder seg til det nivået man normalt anser som relevant for å oppnå en biologisk effekt?" "Hva vurderer dere aktuelt kan bli den mest sannsynlige begrensende faktoren i den videre doseøkningen?" "Har tumoropptak og dosimetri hittil vist seg å være ensartet mellom pasientene?" "Hvor komfortable er dere aktuelt med sikkerhetsmarginen i forhold til de mest strålefølsomme organene?" "Når dere ser på doseøkningen hittil, beveger dere dere da i det tempoet og på det nivået som dere opprinnelig hadde planlagt?"
    for 4 t siden
    ·
    for 4 t siden
    ·
    Jeg sendte i går følgende spørsmål som jeg håper på svar på: 1️⃣ Reproducerbarhet – uTREAT Uten å gå i detaljer med upubliserte data – kan dere bekrefte om det farmakokinetiske og dosimetriske bildet fra den første pasienten i fase 1-studien med uTREAT ser ut til å være konsistent med det dere har observert i etterfølgende pasienter? 2️⃣ Terapeutisk vindu – uTREAT Basert på den første pasientens dosimetri i fase 1-studien med uTREAT – vurderer dere fortsatt at det er et terapeutisk vindu hvor dosen potensielt kan optimaliseres eller skaleres, uten å kompromittere sikkerheten? 3️⃣ Tidlige biologiske signaler – uTREAT Har de første pasientene i fase 1-forløpet med uTREAT gitt dere økt biologisk eller radiologisk selvtillit i forhold til det terapeutiske potensialet, selv om studiet primært er designet som et sikkerhetsstudie? 4️⃣ Strategisk interesse – uTREAT-plattformen Har offentliggjørelsen av de første kliniske dataene fra uTREAT medført en merkbar endring i dialogen eller interessen fra potensielle industrielle eller strategiske partnere?
  • for 20 t siden · Endret
    ·
    for 20 t siden · Endret
    ·
    for 15 t siden
    ·
    for 15 t siden
    ·
    En 5-600... Mindre kan vel ikke gjøre det😁
  • for 1 døgn siden · Endret
    ·
    for 1 døgn siden · Endret
    ·
    Hvor er Curasight-casen akkurat nå? Den er i en klassisk klinisk overgangsfase: • Kjører business-as-usual • Posisjonerer Upar • Utvider internasjonale relasjoner • Holder investormiljøet varmt De avgjørende triggerne er i Fase I (uTREAT) og er fortsatt ikke offentliggjort: • Reproducerbar dosimetri • Interpasient-varians • Komfortabel organ-margin opptak Q2-topline readout er det første reelle datapunktet som kan endre casen for alvor og sende den markant i været, da det er avgjørende for hele den teranostiske plattformens tankegang. Inntil da kjører Curasight business-as-usual. Det betyr at de: • følger sin kliniske plan • deltar i relevante konferanser • oppdaterer markedet innenfor regulatoriske rammer • forbereder basket • holder BD-dialoger åpne Alt dette ville de gjøre uansett om: • Det var konkrete oppkjøpsdialoger • Det var NDA-er • Det er ren eksekvering av deres strategi/pipeline Konferanser kan legitimere, synliggjøre og posisjonere UPAR som den potensielt nye RLT-plattformen - hvilket er en del av deres strategi og nødvendig. Hva betyr de kommende eventene? TD Cowen (mars) Realistisk forventning: • Pipeline-status • Bekreftelse av rekruttering • Strategisk innramming av teranostisk plattform • Understreking av “continued progress” Vi skal ikke forvente: • Konkrete Gy-tall • Varians • Tumor-shrink-data • Basket-detaljer Det er en posisjonerings- og møteplattform – ikke et data-event. -------------------------------------- Generalforsamling Forventninger: • Operasjonell status • Kapitalberedskap • Governance Men ingen kliniske data som viser gjennombrudd. --------------------------------------- SNMMI (mai/juni) Vil bli brukt til å posisjonere uPAR som et seriøst target i RLT-miljøet og vise data til det faglige publikum, samt skape akademisk traction. Det handler om å få uPAR inn i den profesjonelle samtalen på linje med PSMA, SSTR og FAPI. Hvis den skal være en plattform, må den aksepteres i miljøet. __________________________________ SÅ helt iskaldt er vi her med casen: • Fase I kjører • Ingen safety-issues • Target engagement bekreftet • Dosimetri mangler • Reproducerbarhet mangler • Basket (Fase II) ikke startet -> avventer Fase I • Ingen avtaler annonsert -> avventer ovenstående Alt annet er sekundært og spekulasjoner/hype..! ------------------------------------------------------ Ps: ALL kursdrivende informasjon SKAL skje via FBM. Det vil si informasjon som: - Er presis - Ikke offentlig - Direkte eller indirekte vedrører selskapet - Ville ha merkbar kurs-påvirkning ….så er den saken nok avklart 😉
    for 1 døgn siden · Endret
    ·
    for 1 døgn siden · Endret
    ·
    God beskrivelse, er helt enig. Spennende tider vi går i møte.
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Er ikke dette en litt kjedelig usikkerhet, som denne meldingen også er? Korriger meg hvis jeg tar feil: 1) Det KAN ikke være noe forretningsmessig avgjørende. Det skulle vel meldes i markedet og ikke skytes ut planlagt? 2) Selv en truffet Curium-milepæl skal vel meldes ut umiddelbart etter? 3) Partnerskap, mulig oppkjøp, alt det handler om utvidelse av det forretningsmessige kjerneområdet som kunne ha en direkte innvirkning på kursen - det skal vel meldes og man må kunne utlede at det IKKE er en slik ting? 4) En på FB nevnte at det kunne være noe med personale. - og det virker vel i bunn og grunn mer sannsynlig? Eller at man for eksempel flytter hovedkontor, kontor, foretar en omstrukturering eller annet. For det er vel ting som man godt kan slippe unna med å ikke melde ut straks? Virkelig en spennende ute + løse. Jeg kunne godt forestille meg at kursen stikker helt av mandag morgen - i forventningen om et eller annet helt vilt... Men altså.. kan det overhodet være noe vilt i den forstand? Jeg vet det er mange kloke hoder her inne som også har fulgt den i mange år - kanskje noen har en vibe på noe. Men å tro det er noe direkte relatert til oppkjøp, partnerskap, Curium-milepæl eller annet som har en direkte forbindelse med kursen er da mega naivt? Det er i beste fall noe med at man oppretter et US-kontor som per -ett-eller-annet skal fungere som det kommersielle sentrum med en håndfull nyansatte stjerner i spissen for virksomheten. (for det ville vel nettopp være en innledende øvelse til et oppkjøp hvor det nok ikke er utenkelig at makten jo overføres, selv om for eksempel Andreas 'stays on'. Shit, det blir mange, mange dager nå hvor det vil bli spekulert helt vanvittig. Personlig er jeg ikke helt fan av denne meldingen. Jeg synes det er noe som Curasight har gjort godt siden i sommer spesielt. Holdt seg for fine til å 'leke' med markedet. Man har hatt en tidslinje og egentlig bare spist seg gjennom den. Dette er litt et skifte, synes jeg, hva angår den eksterne kommunikasjonen. De vet hvor stort fokus det er akkurat nå på hva for Big Stuff som skal skje når - og så lager man en slik +1 uke lang teaser på noe som vel ikke kan være noe av det man drømte om kunne skje så raskt. Spennende. Wow, det kommer aktivitet alle steder og sikkert både med og uten sølvpapir i hatten.
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Eller hvorfor ikke et listebytte?. Fremtiden får vise, rett og slett, og det føles unødvendig å spekulere. Føles spennende uansett.
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    ja, det tenkte jeg faktisk også. men ja, det er nok mest sannsynlig at det "bare" er litt nytt i fase 1.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

DenmarkSpotlight Stock Market DK
Antall
Kjøp
1 778
Selg
Antall
1 423

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
4 000NRDNRD
1 000NRDNON
1 000NRDNON
862DDBNRD
138DDBNON
Høy
16,85
VWAP
16,65
Lav
16,55
OmsetningAntall
0,3 19 030
VWAP
16,65
Høy
16,85
Lav
16,55
OmsetningAntall
0,3 19 030

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Nordnet Bank AB14 3769 808+4 5685 426
SSW Market Making GmbH817677+1400
Danske Bank A/S1 5941 500+940
Nordea Bank Abp7 7398 776−1 0374 598
Skandinaviska Enskilda Banken AB1151 926−1 81181
Avanza Bank AB542 008−1 9540

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Avanza Bank AB542 008−1 9540
Skandinaviska Enskilda Banken AB1151 926−1 81181
Nordea Bank Abp7 7398 776−1 0374 598
Danske Bank A/S1 5941 500+940
SSW Market Making GmbH817677+1400
Nordnet Bank AB14 3769 808+4 5685 426