Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Curasight

2026 Q1-rapport
25 dager siden

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
92NONNON
287DDBNON
500NONNON
108NONNON
605NONNON

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
27. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
29. mai
2025 Q4-rapport
26. feb.
2025 Q3-rapport
1. des. 2025
2025 Q2-rapport
28. aug. 2025
2025 Q1-rapport
25. apr. 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 4 t siden
    ·
    Hvorfor skulle kursen falle, det har kommet 20 millioner mer inn i selskapet, dvs. selskapet er styrket/står sterkere. Jeg ser kun et fall hvis de nye aksjonærene vil selge aksjene de nettopp har kjøpt. Kursen faller vel bare hvis flere vil selge enn kjøpe... Så hvorfor skulle den falle? Tror dere de nye storaksjonærene allerede vil selge aksjene sine?
  • for 4 t siden · Endret
    ·
    Spennende PM her i kveld! Curasight henter DKK 20 mio. med en utvanning på bare 2,27 % og forlenger samtidig Fenja-lånet til juni 2027. Det interessante er hva pengene skal brukes til: • FDA IND-søknad i GBM • Forberedelse av fase 1b/2 eller ekspansjonskohorter • Neste generasjons peptid til basket-studien Det skjer vel å merke FØR vi har fått de endelige uTREAT fase I topline-resultatene - det ser veldig bra ut nå! Samtidig er det fortsatt ingen: • nye studier annonsert i H2 2026 • tegn på at de bygger en stor selvstendig organisasjon Det ligner ikke et selskap som er presset. Det ligner snarere et selskap som kjøper seg tid og muligheter frem mot de(t) neste avgjørende datapunkt(ene). Hvis planen er å finansiere større fase II-programmer alene, hvorfor henter man da bare DKK 20 mio.? Og hvordan henger det sammen med Ulrichs tidligere uttalelser om at nye studier skal ha en avtale bak seg? Det passer i min optikk med at det er et salg (eller en partneravtale) på vei.
    for 5 t siden
    ·
    Det synes jeg du skal spørre ham om!
  • for 6 t siden
    ·
    Hva sier vi til 17,80kr?
    for 4 t siden · Endret
    ·
    Jeg tror den blir eller stiger....
  • for 10 t siden
    ·
    Spennende med rettet emisjon i kveld. Jeg gjetter på en kurs 19,50-20,00 og så er den usikkerheten om kapital(utvidelse) manet til jorden for en god stund. At kursen har ligget temmelig solidt i 21-22 de siste 10 dagene gir nå veldig god mening....
    for 7 t siden
    ·
    Det er riktig at de vil stå mye sterkere i fremtidige forhandlinger og jo lenger de selv kan klare seg, jo dyrere blir de å få tak i. Spennende!
  • for 10 t siden · Endret
    ·
    ——Curasight A/S kunngjør sin intensjon om å gjennomføre en rettet emisjon av aksjer---- Curasight A/S ("Curasight" eller "Selskapet" – TICKER: CURAS) kunngjør herved sin intensjon om å gjennomføre en rettet emisjon av aksjer på minimum cirka DKK 18 millioner gjennom en akselerert book-building-prosedyre (den ”Rettede Emisjonen”). Curasight rapporterte nylig oppmuntrende interimsdata fra sin Fase I uTREAT®-studie. Etter disse resultatene har Selskapet til hensikt å gjennomføre den Rettede Emisjonen for å styrke sin arbeidskapital og støtte den fortsatte kliniske utviklingen av uTRACE® og uTREAT® frem til slutten av H1 2027. I forbindelse med den Rettede Emisjonen har Selskapet også til hensikt å reforhandle det utestående lånet fra Fenja Capital II A/S ("Fenja Capital", "Långiveren"). https://news.cision.com/curasight/r/curasight-a-s-announces-its-intention-to-carry-out-a-directed-issue-of-shares,c4366350
    for 7 t siden
    ·
    Ja, det må man da håpe på. Med det de legger opp til, så skal den ikke under 22.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
25 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 4 t siden
    ·
    Hvorfor skulle kursen falle, det har kommet 20 millioner mer inn i selskapet, dvs. selskapet er styrket/står sterkere. Jeg ser kun et fall hvis de nye aksjonærene vil selge aksjene de nettopp har kjøpt. Kursen faller vel bare hvis flere vil selge enn kjøpe... Så hvorfor skulle den falle? Tror dere de nye storaksjonærene allerede vil selge aksjene sine?
  • for 4 t siden · Endret
    ·
    Spennende PM her i kveld! Curasight henter DKK 20 mio. med en utvanning på bare 2,27 % og forlenger samtidig Fenja-lånet til juni 2027. Det interessante er hva pengene skal brukes til: • FDA IND-søknad i GBM • Forberedelse av fase 1b/2 eller ekspansjonskohorter • Neste generasjons peptid til basket-studien Det skjer vel å merke FØR vi har fått de endelige uTREAT fase I topline-resultatene - det ser veldig bra ut nå! Samtidig er det fortsatt ingen: • nye studier annonsert i H2 2026 • tegn på at de bygger en stor selvstendig organisasjon Det ligner ikke et selskap som er presset. Det ligner snarere et selskap som kjøper seg tid og muligheter frem mot de(t) neste avgjørende datapunkt(ene). Hvis planen er å finansiere større fase II-programmer alene, hvorfor henter man da bare DKK 20 mio.? Og hvordan henger det sammen med Ulrichs tidligere uttalelser om at nye studier skal ha en avtale bak seg? Det passer i min optikk med at det er et salg (eller en partneravtale) på vei.
    for 5 t siden
    ·
    Det synes jeg du skal spørre ham om!
  • for 6 t siden
    ·
    Hva sier vi til 17,80kr?
    for 4 t siden · Endret
    ·
    Jeg tror den blir eller stiger....
  • for 10 t siden
    ·
    Spennende med rettet emisjon i kveld. Jeg gjetter på en kurs 19,50-20,00 og så er den usikkerheten om kapital(utvidelse) manet til jorden for en god stund. At kursen har ligget temmelig solidt i 21-22 de siste 10 dagene gir nå veldig god mening....
    for 7 t siden
    ·
    Det er riktig at de vil stå mye sterkere i fremtidige forhandlinger og jo lenger de selv kan klare seg, jo dyrere blir de å få tak i. Spennende!
  • for 10 t siden · Endret
    ·
    ——Curasight A/S kunngjør sin intensjon om å gjennomføre en rettet emisjon av aksjer---- Curasight A/S ("Curasight" eller "Selskapet" – TICKER: CURAS) kunngjør herved sin intensjon om å gjennomføre en rettet emisjon av aksjer på minimum cirka DKK 18 millioner gjennom en akselerert book-building-prosedyre (den ”Rettede Emisjonen”). Curasight rapporterte nylig oppmuntrende interimsdata fra sin Fase I uTREAT®-studie. Etter disse resultatene har Selskapet til hensikt å gjennomføre den Rettede Emisjonen for å styrke sin arbeidskapital og støtte den fortsatte kliniske utviklingen av uTRACE® og uTREAT® frem til slutten av H1 2027. I forbindelse med den Rettede Emisjonen har Selskapet også til hensikt å reforhandle det utestående lånet fra Fenja Capital II A/S ("Fenja Capital", "Långiveren"). https://news.cision.com/curasight/r/curasight-a-s-announces-its-intention-to-carry-out-a-directed-issue-of-shares,c4366350
    for 7 t siden
    ·
    Ja, det må man da håpe på. Med det de legger opp til, så skal den ikke under 22.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
92NONNON
287DDBNON
500NONNON
108NONNON
605NONNON

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
27. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
29. mai
2025 Q4-rapport
26. feb.
2025 Q3-rapport
1. des. 2025
2025 Q2-rapport
28. aug. 2025
2025 Q1-rapport
25. apr. 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
25 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
27. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
29. mai
2025 Q4-rapport
26. feb.
2025 Q3-rapport
1. des. 2025
2025 Q2-rapport
28. aug. 2025
2025 Q1-rapport
25. apr. 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 4 t siden
    ·
    Hvorfor skulle kursen falle, det har kommet 20 millioner mer inn i selskapet, dvs. selskapet er styrket/står sterkere. Jeg ser kun et fall hvis de nye aksjonærene vil selge aksjene de nettopp har kjøpt. Kursen faller vel bare hvis flere vil selge enn kjøpe... Så hvorfor skulle den falle? Tror dere de nye storaksjonærene allerede vil selge aksjene sine?
  • for 4 t siden · Endret
    ·
    Spennende PM her i kveld! Curasight henter DKK 20 mio. med en utvanning på bare 2,27 % og forlenger samtidig Fenja-lånet til juni 2027. Det interessante er hva pengene skal brukes til: • FDA IND-søknad i GBM • Forberedelse av fase 1b/2 eller ekspansjonskohorter • Neste generasjons peptid til basket-studien Det skjer vel å merke FØR vi har fått de endelige uTREAT fase I topline-resultatene - det ser veldig bra ut nå! Samtidig er det fortsatt ingen: • nye studier annonsert i H2 2026 • tegn på at de bygger en stor selvstendig organisasjon Det ligner ikke et selskap som er presset. Det ligner snarere et selskap som kjøper seg tid og muligheter frem mot de(t) neste avgjørende datapunkt(ene). Hvis planen er å finansiere større fase II-programmer alene, hvorfor henter man da bare DKK 20 mio.? Og hvordan henger det sammen med Ulrichs tidligere uttalelser om at nye studier skal ha en avtale bak seg? Det passer i min optikk med at det er et salg (eller en partneravtale) på vei.
    for 5 t siden
    ·
    Det synes jeg du skal spørre ham om!
  • for 6 t siden
    ·
    Hva sier vi til 17,80kr?
    for 4 t siden · Endret
    ·
    Jeg tror den blir eller stiger....
  • for 10 t siden
    ·
    Spennende med rettet emisjon i kveld. Jeg gjetter på en kurs 19,50-20,00 og så er den usikkerheten om kapital(utvidelse) manet til jorden for en god stund. At kursen har ligget temmelig solidt i 21-22 de siste 10 dagene gir nå veldig god mening....
    for 7 t siden
    ·
    Det er riktig at de vil stå mye sterkere i fremtidige forhandlinger og jo lenger de selv kan klare seg, jo dyrere blir de å få tak i. Spennende!
  • for 10 t siden · Endret
    ·
    ——Curasight A/S kunngjør sin intensjon om å gjennomføre en rettet emisjon av aksjer---- Curasight A/S ("Curasight" eller "Selskapet" – TICKER: CURAS) kunngjør herved sin intensjon om å gjennomføre en rettet emisjon av aksjer på minimum cirka DKK 18 millioner gjennom en akselerert book-building-prosedyre (den ”Rettede Emisjonen”). Curasight rapporterte nylig oppmuntrende interimsdata fra sin Fase I uTREAT®-studie. Etter disse resultatene har Selskapet til hensikt å gjennomføre den Rettede Emisjonen for å styrke sin arbeidskapital og støtte den fortsatte kliniske utviklingen av uTRACE® og uTREAT® frem til slutten av H1 2027. I forbindelse med den Rettede Emisjonen har Selskapet også til hensikt å reforhandle det utestående lånet fra Fenja Capital II A/S ("Fenja Capital", "Långiveren"). https://news.cision.com/curasight/r/curasight-a-s-announces-its-intention-to-carry-out-a-directed-issue-of-shares,c4366350
    for 7 t siden
    ·
    Ja, det må man da håpe på. Med det de legger opp til, så skal den ikke under 22.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
92NONNON
287DDBNON
500NONNON
108NONNON
605NONNON

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data