Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Curasight

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-

Curasight

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-

Curasight

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-
2026 Q1-rapport
8 dager siden

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
27. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
29. mai
2025 Q4-rapport
26. feb.
2025 Q3-rapport
1. des. 2025
2025 Q2-rapport
28. aug. 2025
2025 Q1-rapport
25. apr. 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 2 t siden
    ·
    for 2 t siden
    ·
    Hvordan kan det være at de fleste håper på at curasight blir kjøpt opp i år, istedenfor å inngå en ny lisensavtale eller partneravtale, eller utvide partneravtalen med curium? Hvis de gjør det og selv kan klare seg økonomisk på bakgrunn av det og dermed først bli slukt av big pharma i 2027 ved fase 2/3, så vil kursen jo treffe et langt langt langt høyere nivå i forhold til å bli kjøpt opp på bakgrunn av positive preliminære data, bare en tanke.
  • for 23 t siden
    for 23 t siden
    Er denne børsen stengt i dag? Finner ikke noe info om det noe sted.
    for 23 t siden
    ·
    for 23 t siden
    ·
    Ja, det er Grunnlovsdagen i Danmark så det meste av landet er stengt ned.
    for 23 t siden
    for 23 t siden
    Aha, gratulerer kjære naboer!
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Nå kommer det snart data. Hvilke parametere er de viktigste og hvor høye må tallene være før de ikke skuffer?
    for 21 t siden · Endret
    ·
    for 21 t siden · Endret
    ·
    @milf_hunter69 Takk for utfyllende svar. Det gir mening at dosen er liten fra start. Jeg vil anta at data senere på året i høyere grad vil vise effekten på påvirkningen av svulsten. Er det korrekt antatt? Og er det en grense for hva man vil kunne kalle gode data i %? La oss anta at vi treffer 90% av svulster, og samtidig 10% omkringliggende vev? Vil det være godkjent i deres øyne? Grunnen til at jeg spør er at det er fint på forhånd å høre folks forhåpninger for ellers er det lett etterpå bare å si, jammen de dataene er supergode.
    for 14 t siden · Endret
    ·
    for 14 t siden · Endret
    ·
    Jeg endte opp med å se meg litt mer rundt, og en TBR på 2 ser ut til å være minimumsverdien vi bør håpe på. Hvis den er over 3, da burde den få litt oppmerksomhet fra de store farmasøytiske selskapene. Hvis den er over 5, da burde vi se oppkjøpet vi alle drømmer om.
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Vet godt det er umulig å spå om, og flere her inne skriver at den vil kunne komme helt opp mot 500 hvis alt klaffer i Curasight, men hva vil en realistisk pris være i slutten av året hvis alt fortsatt går som planlagt🤗
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Vel, nå må man også være litt oppmerksom på psykologien. Et gammelt kinesisk ordspråk lyder: "Ha litt og motta mye. Ha mye og bli forvirret." Det ser imidlertid ut til at ordspråket er blitt kortsluttet hva angår mange investorer - for alene gjennom forventningene om å motta mye virker de uttalt forvirrede.
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Det er vel langhelg snart, angående Curas? Spennende mange dager hvor det ikke er mulighet for å handle, men nyheter kan vel fortsatt komme....selv om det regner hele helgen og det ikke akkurat er vær for shorts...😆
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    har du pexa også allani?
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Nei takk.....hopper ikke med på flere rallyer...😆
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
8 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 2 t siden
    ·
    for 2 t siden
    ·
    Hvordan kan det være at de fleste håper på at curasight blir kjøpt opp i år, istedenfor å inngå en ny lisensavtale eller partneravtale, eller utvide partneravtalen med curium? Hvis de gjør det og selv kan klare seg økonomisk på bakgrunn av det og dermed først bli slukt av big pharma i 2027 ved fase 2/3, så vil kursen jo treffe et langt langt langt høyere nivå i forhold til å bli kjøpt opp på bakgrunn av positive preliminære data, bare en tanke.
  • for 23 t siden
    for 23 t siden
    Er denne børsen stengt i dag? Finner ikke noe info om det noe sted.
    for 23 t siden
    ·
    for 23 t siden
    ·
    Ja, det er Grunnlovsdagen i Danmark så det meste av landet er stengt ned.
    for 23 t siden
    for 23 t siden
    Aha, gratulerer kjære naboer!
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Nå kommer det snart data. Hvilke parametere er de viktigste og hvor høye må tallene være før de ikke skuffer?
    for 21 t siden · Endret
    ·
    for 21 t siden · Endret
    ·
    @milf_hunter69 Takk for utfyllende svar. Det gir mening at dosen er liten fra start. Jeg vil anta at data senere på året i høyere grad vil vise effekten på påvirkningen av svulsten. Er det korrekt antatt? Og er det en grense for hva man vil kunne kalle gode data i %? La oss anta at vi treffer 90% av svulster, og samtidig 10% omkringliggende vev? Vil det være godkjent i deres øyne? Grunnen til at jeg spør er at det er fint på forhånd å høre folks forhåpninger for ellers er det lett etterpå bare å si, jammen de dataene er supergode.
    for 14 t siden · Endret
    ·
    for 14 t siden · Endret
    ·
    Jeg endte opp med å se meg litt mer rundt, og en TBR på 2 ser ut til å være minimumsverdien vi bør håpe på. Hvis den er over 3, da burde den få litt oppmerksomhet fra de store farmasøytiske selskapene. Hvis den er over 5, da burde vi se oppkjøpet vi alle drømmer om.
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Vet godt det er umulig å spå om, og flere her inne skriver at den vil kunne komme helt opp mot 500 hvis alt klaffer i Curasight, men hva vil en realistisk pris være i slutten av året hvis alt fortsatt går som planlagt🤗
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Vel, nå må man også være litt oppmerksom på psykologien. Et gammelt kinesisk ordspråk lyder: "Ha litt og motta mye. Ha mye og bli forvirret." Det ser imidlertid ut til at ordspråket er blitt kortsluttet hva angår mange investorer - for alene gjennom forventningene om å motta mye virker de uttalt forvirrede.
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Det er vel langhelg snart, angående Curas? Spennende mange dager hvor det ikke er mulighet for å handle, men nyheter kan vel fortsatt komme....selv om det regner hele helgen og det ikke akkurat er vær for shorts...😆
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    har du pexa også allani?
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Nei takk.....hopper ikke med på flere rallyer...😆
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
27. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
29. mai
2025 Q4-rapport
26. feb.
2025 Q3-rapport
1. des. 2025
2025 Q2-rapport
28. aug. 2025
2025 Q1-rapport
25. apr. 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
8 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
27. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
29. mai
2025 Q4-rapport
26. feb.
2025 Q3-rapport
1. des. 2025
2025 Q2-rapport
28. aug. 2025
2025 Q1-rapport
25. apr. 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 2 t siden
    ·
    for 2 t siden
    ·
    Hvordan kan det være at de fleste håper på at curasight blir kjøpt opp i år, istedenfor å inngå en ny lisensavtale eller partneravtale, eller utvide partneravtalen med curium? Hvis de gjør det og selv kan klare seg økonomisk på bakgrunn av det og dermed først bli slukt av big pharma i 2027 ved fase 2/3, så vil kursen jo treffe et langt langt langt høyere nivå i forhold til å bli kjøpt opp på bakgrunn av positive preliminære data, bare en tanke.
  • for 23 t siden
    for 23 t siden
    Er denne børsen stengt i dag? Finner ikke noe info om det noe sted.
    for 23 t siden
    ·
    for 23 t siden
    ·
    Ja, det er Grunnlovsdagen i Danmark så det meste av landet er stengt ned.
    for 23 t siden
    for 23 t siden
    Aha, gratulerer kjære naboer!
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Nå kommer det snart data. Hvilke parametere er de viktigste og hvor høye må tallene være før de ikke skuffer?
    for 21 t siden · Endret
    ·
    for 21 t siden · Endret
    ·
    @milf_hunter69 Takk for utfyllende svar. Det gir mening at dosen er liten fra start. Jeg vil anta at data senere på året i høyere grad vil vise effekten på påvirkningen av svulsten. Er det korrekt antatt? Og er det en grense for hva man vil kunne kalle gode data i %? La oss anta at vi treffer 90% av svulster, og samtidig 10% omkringliggende vev? Vil det være godkjent i deres øyne? Grunnen til at jeg spør er at det er fint på forhånd å høre folks forhåpninger for ellers er det lett etterpå bare å si, jammen de dataene er supergode.
    for 14 t siden · Endret
    ·
    for 14 t siden · Endret
    ·
    Jeg endte opp med å se meg litt mer rundt, og en TBR på 2 ser ut til å være minimumsverdien vi bør håpe på. Hvis den er over 3, da burde den få litt oppmerksomhet fra de store farmasøytiske selskapene. Hvis den er over 5, da burde vi se oppkjøpet vi alle drømmer om.
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Vet godt det er umulig å spå om, og flere her inne skriver at den vil kunne komme helt opp mot 500 hvis alt klaffer i Curasight, men hva vil en realistisk pris være i slutten av året hvis alt fortsatt går som planlagt🤗
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Vel, nå må man også være litt oppmerksom på psykologien. Et gammelt kinesisk ordspråk lyder: "Ha litt og motta mye. Ha mye og bli forvirret." Det ser imidlertid ut til at ordspråket er blitt kortsluttet hva angår mange investorer - for alene gjennom forventningene om å motta mye virker de uttalt forvirrede.
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Det er vel langhelg snart, angående Curas? Spennende mange dager hvor det ikke er mulighet for å handle, men nyheter kan vel fortsatt komme....selv om det regner hele helgen og det ikke akkurat er vær for shorts...😆
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    har du pexa også allani?
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Nei takk.....hopper ikke med på flere rallyer...😆
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data