Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Thor Medical

Thor Medical

Thor Medical

2025 H2-rapport
116 dager siden

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
2 000--
2 200--
2 215--
3 305--
908--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 H1-rapport
28. aug.
Historisk
2025 H2-rapport
26. feb.
2025 Q4-rapport
26. feb.
2025 H1-rapport
29. aug. 2025
2025 Q2-rapport
29. aug. 2025
2024 H2-rapport
26. feb. 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • for 6 min siden
    for 6 min siden
    Kan nok være noen som er redde for å ikke være med inn i ferien som kommer. Er jo ikke alltid like lett å holde seg oppdatert da. Vi har jo ingen aning om når det kommer mld om at fabrikk er klar til produksjon. Eneste som er sikkert er at det nærmer seg 😉
    Mindre enn ett minutt siden
    Mindre enn ett minutt siden
    Glad jeg er inne, mest spennende aksje på børsen
  • for 18 t siden
    for 18 t siden
    Starter oppgangen i morra🎉
    for 16 t siden
    for 16 t siden
    Med bakgrunn i..?
    for 14 t siden
    for 14 t siden
    Snart 3.kvartal
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Lead-212-feltet fortsetter å modne – enda et positivt signal for Thor Medical. AdvanCell har nettopp hentet inn to svært erfarne toppledere. Den ene kommer fra Eli Lillys satsing på radioligandterapi, den andre fra rollen som forskningsdirektør i et ledende biotekselskap. Det interessante er ikke bare ansettelsene i seg selv, men hvor selskapet befinner seg. AdvanCell utvikler kreftbehandling basert på Lead-212, og deres hovedkandidat er allerede i fase I/II. Samtidig uttaler de at de nå forbereder seg på fase III og kommersiell skalering. For oss som følger Thor Medical er dette interessant fordi selskapet bygger produksjonskapasitet for råmaterialet som trengs for å fremstille Pb-212. Jo flere selskaper som lykkes med Lead-212-terapier, desto større blir behovet for en sikker og stabil leverandørkjede. Dette er selvfølgelig ikke en garanti for noe, men det viser at: Flere selskaper investerer tungt i Lead-212. Bransjen beveger seg fra forskning til industrialisering. Erfarne ledere fra Big Pharma ser et kommersielt potensial i teknologien. For meg er dette enda en bekreftelse på at Thor Medical opererer i et marked som er i sterk utvikling. De store verdiene kommer først når behandlingene lykkes klinisk, men alle disse små brikkene peker i samme retning. Det er nettopp derfor jeg er langsiktig i Thor Medical.
    for 21 t siden
    for 21 t siden
    Bare en liten presisering til innlegget ditt, Supertrikker, siden det fremstår litt uklart: Thor Medical har allerede en kontrakt med AdvanCell for levering av Th‑228, som er råmaterialet AdvanCell bruker i sine generatorer for å fremstille Pb‑212. Thor leverer altså grunnstoffet, mens AdvanCell produserer selve Pb‑212 videre i verdikjeden. Det betyr at utviklingen du beskriver hos AdvanCell – nye ledere, forberedelser til fase III og kommersiell skalering – ikke bare er et generelt positivt signal for Lead‑212‑feltet, men også direkte relevant for Thor, siden AdvanCell er en faktisk kunde. De var også nylig på besøk i Thors nye fabrikk nettopp for å se på produksjonskapasiteten. Så bildet er egentlig enda tydeligere: Når AdvanCell rigger seg for større kliniske og kommersielle volumer, øker behovet for Th‑228 – og dermed for leveranser fra Thor Medical.
  • for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Tror det store flertallet bare venter. Men ikke for sent å hive seg på 😊
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Ja, ja, , ingen på perrongen! Halv pris idag.
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Er tydeligvis buss for tog 👍
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Med så lav omsetning tror jeg vi er mer på taxi for tog
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2025 H2-rapport
116 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • for 6 min siden
    for 6 min siden
    Kan nok være noen som er redde for å ikke være med inn i ferien som kommer. Er jo ikke alltid like lett å holde seg oppdatert da. Vi har jo ingen aning om når det kommer mld om at fabrikk er klar til produksjon. Eneste som er sikkert er at det nærmer seg 😉
    Mindre enn ett minutt siden
    Mindre enn ett minutt siden
    Glad jeg er inne, mest spennende aksje på børsen
  • for 18 t siden
    for 18 t siden
    Starter oppgangen i morra🎉
    for 16 t siden
    for 16 t siden
    Med bakgrunn i..?
    for 14 t siden
    for 14 t siden
    Snart 3.kvartal
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Lead-212-feltet fortsetter å modne – enda et positivt signal for Thor Medical. AdvanCell har nettopp hentet inn to svært erfarne toppledere. Den ene kommer fra Eli Lillys satsing på radioligandterapi, den andre fra rollen som forskningsdirektør i et ledende biotekselskap. Det interessante er ikke bare ansettelsene i seg selv, men hvor selskapet befinner seg. AdvanCell utvikler kreftbehandling basert på Lead-212, og deres hovedkandidat er allerede i fase I/II. Samtidig uttaler de at de nå forbereder seg på fase III og kommersiell skalering. For oss som følger Thor Medical er dette interessant fordi selskapet bygger produksjonskapasitet for råmaterialet som trengs for å fremstille Pb-212. Jo flere selskaper som lykkes med Lead-212-terapier, desto større blir behovet for en sikker og stabil leverandørkjede. Dette er selvfølgelig ikke en garanti for noe, men det viser at: Flere selskaper investerer tungt i Lead-212. Bransjen beveger seg fra forskning til industrialisering. Erfarne ledere fra Big Pharma ser et kommersielt potensial i teknologien. For meg er dette enda en bekreftelse på at Thor Medical opererer i et marked som er i sterk utvikling. De store verdiene kommer først når behandlingene lykkes klinisk, men alle disse små brikkene peker i samme retning. Det er nettopp derfor jeg er langsiktig i Thor Medical.
    for 21 t siden
    for 21 t siden
    Bare en liten presisering til innlegget ditt, Supertrikker, siden det fremstår litt uklart: Thor Medical har allerede en kontrakt med AdvanCell for levering av Th‑228, som er råmaterialet AdvanCell bruker i sine generatorer for å fremstille Pb‑212. Thor leverer altså grunnstoffet, mens AdvanCell produserer selve Pb‑212 videre i verdikjeden. Det betyr at utviklingen du beskriver hos AdvanCell – nye ledere, forberedelser til fase III og kommersiell skalering – ikke bare er et generelt positivt signal for Lead‑212‑feltet, men også direkte relevant for Thor, siden AdvanCell er en faktisk kunde. De var også nylig på besøk i Thors nye fabrikk nettopp for å se på produksjonskapasiteten. Så bildet er egentlig enda tydeligere: Når AdvanCell rigger seg for større kliniske og kommersielle volumer, øker behovet for Th‑228 – og dermed for leveranser fra Thor Medical.
  • for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Tror det store flertallet bare venter. Men ikke for sent å hive seg på 😊
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Ja, ja, , ingen på perrongen! Halv pris idag.
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Er tydeligvis buss for tog 👍
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Med så lav omsetning tror jeg vi er mer på taxi for tog
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
2 000--
2 200--
2 215--
3 305--
908--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 H1-rapport
28. aug.
Historisk
2025 H2-rapport
26. feb.
2025 Q4-rapport
26. feb.
2025 H1-rapport
29. aug. 2025
2025 Q2-rapport
29. aug. 2025
2024 H2-rapport
26. feb. 2025

Relaterte produkter

2025 H2-rapport
116 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 H1-rapport
28. aug.
Historisk
2025 H2-rapport
26. feb.
2025 Q4-rapport
26. feb.
2025 H1-rapport
29. aug. 2025
2025 Q2-rapport
29. aug. 2025
2024 H2-rapport
26. feb. 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • for 6 min siden
    for 6 min siden
    Kan nok være noen som er redde for å ikke være med inn i ferien som kommer. Er jo ikke alltid like lett å holde seg oppdatert da. Vi har jo ingen aning om når det kommer mld om at fabrikk er klar til produksjon. Eneste som er sikkert er at det nærmer seg 😉
    Mindre enn ett minutt siden
    Mindre enn ett minutt siden
    Glad jeg er inne, mest spennende aksje på børsen
  • for 18 t siden
    for 18 t siden
    Starter oppgangen i morra🎉
    for 16 t siden
    for 16 t siden
    Med bakgrunn i..?
    for 14 t siden
    for 14 t siden
    Snart 3.kvartal
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Lead-212-feltet fortsetter å modne – enda et positivt signal for Thor Medical. AdvanCell har nettopp hentet inn to svært erfarne toppledere. Den ene kommer fra Eli Lillys satsing på radioligandterapi, den andre fra rollen som forskningsdirektør i et ledende biotekselskap. Det interessante er ikke bare ansettelsene i seg selv, men hvor selskapet befinner seg. AdvanCell utvikler kreftbehandling basert på Lead-212, og deres hovedkandidat er allerede i fase I/II. Samtidig uttaler de at de nå forbereder seg på fase III og kommersiell skalering. For oss som følger Thor Medical er dette interessant fordi selskapet bygger produksjonskapasitet for råmaterialet som trengs for å fremstille Pb-212. Jo flere selskaper som lykkes med Lead-212-terapier, desto større blir behovet for en sikker og stabil leverandørkjede. Dette er selvfølgelig ikke en garanti for noe, men det viser at: Flere selskaper investerer tungt i Lead-212. Bransjen beveger seg fra forskning til industrialisering. Erfarne ledere fra Big Pharma ser et kommersielt potensial i teknologien. For meg er dette enda en bekreftelse på at Thor Medical opererer i et marked som er i sterk utvikling. De store verdiene kommer først når behandlingene lykkes klinisk, men alle disse små brikkene peker i samme retning. Det er nettopp derfor jeg er langsiktig i Thor Medical.
    for 21 t siden
    for 21 t siden
    Bare en liten presisering til innlegget ditt, Supertrikker, siden det fremstår litt uklart: Thor Medical har allerede en kontrakt med AdvanCell for levering av Th‑228, som er råmaterialet AdvanCell bruker i sine generatorer for å fremstille Pb‑212. Thor leverer altså grunnstoffet, mens AdvanCell produserer selve Pb‑212 videre i verdikjeden. Det betyr at utviklingen du beskriver hos AdvanCell – nye ledere, forberedelser til fase III og kommersiell skalering – ikke bare er et generelt positivt signal for Lead‑212‑feltet, men også direkte relevant for Thor, siden AdvanCell er en faktisk kunde. De var også nylig på besøk i Thors nye fabrikk nettopp for å se på produksjonskapasiteten. Så bildet er egentlig enda tydeligere: Når AdvanCell rigger seg for større kliniske og kommersielle volumer, øker behovet for Th‑228 – og dermed for leveranser fra Thor Medical.
  • for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    ·
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Tror det store flertallet bare venter. Men ikke for sent å hive seg på 😊
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Ja, ja, , ingen på perrongen! Halv pris idag.
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Er tydeligvis buss for tog 👍
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Med så lav omsetning tror jeg vi er mer på taxi for tog
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
2 000--
2 200--
2 215--
3 305--
908--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data