Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Interoil Exploration and Production

Interoil Exploration and Production

2026 Q1-rapport
21 dager siden

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
1--
184--
200--
58--
77--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
31. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
3. juni
2025 Q4-rapport
27. feb.
2025 Q3-rapport
28. nov. 2025
2025 Q2-rapport
29. aug. 2025
2025 Q1-rapport
16. juni 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 19. juni
    Pump og dump
    for 1 døgn siden
    Hva blir igjen av børsen om man ikke pumper og dumper i alle aksjer? Hele konsepter bygger på en variert grad av pump og dump, styrt av den enkeltes motiv for investering.
  • 19. juni
    ·
    Hva er årsaken til denne oppgangen?
    19. juni
    Det er vel noen som pumper som vanlig i IOX. Vil vel ut av aksjen ! 
  • 19. juni
    Kommer det en brutal oljepris-økning de neste dagene/ukene? Følg med i neste episode av: IOX snart i 20 kroner?
    19. juni
    Min første tanke var at Iran har balletak på Trump. Men så husket jeg at TACO-Trump har dokumentert at han mangler baller, så hvor har Iran da festet sitt grep? USA er i ferd med å gå tom for missiler og bomber. De må spare mye av disse, da Kina har erklært at de skal være klare for krig i 2027. Kina ønsker seg Taiwan mye mer enn Trump ønsker seg Grønland. Så hva er alternativene til TACO-Trump? Hans eneste alternativ er noen få bomber/raketter mot Iran, som en "vennlig" påminnelse om hvem som bestemmer agendaen. Det vil kunne sette hele Midt-Østen i brann. Deretter en ny blokade av Hormuz, med oljepriser som både lett og raskt vil passere 200 dollar. Eller vil han gi nye innrømmelser til Iran, for å få dem på gli? Da må Trump stanse Israels krig mot Libanon og Hizbollah. Det sitter langt inne. Israels krig mot Hizbollah og Hamas er mer hellig enn selveste bibelen. Følg med i neste episode av TACO-Trump vs Iran. Jo Nesbø kan bare gå og legge seg. Spenningen stiger.
  • 16. juni
    Ser kanskje litt mørkt ut i brytningen mellom oljepris og aksjekurs. Dypdykk på gang?
    18. juni
    AlJazeera: Russia’s President Putin praises US-Iran deal Russian President Vladimir Putin has welcomed the US-Iran agreement brokered by Pakistan. ......................... Når ruzzlands president roser avtalen, på tross av at oljeprisen da synker, og ruzzland går konkurs, så er det helt klart ugler i mosen. Store ugler.
  • 12. juni
    Iran driver en bevisst uthalingstaktikk fram mot det amerikanske mellomvalget. De kommer, etter mitt syn, til å sabotere avtalen underveis, for å knekke Trump's makt i begge husene. Da kan de snart rope seier, og kreve toll i Hormuz. Denne horrible story'en er langt fra over. Mange mener at oljeprisen vil få en kraftig oppgang, av mangel på olje ut over sommeren og høsten. Oppgangen er ikke til å unngå lenger. Lagre må fylles før vinteren, med olje som enda ikke finnes å få tak i. Lagerolje tømmes fortsatt ut i markedet for å dempe prisene. Det er en farlig politikk, da man ikke vet når de kan fylles igjen. Enda verre blir det om Kina begynner å presse inn over Taiwan. Kina har uttalte planer om å være klare for krig i 2027. Er et Kina som har trigget hele dette shit-showet, godt skjult i bakgrunnen?
    16. juni
    Til Bamsefar i lia …… du avslører ditt nivå her inne ganske kjapt. Ingen grunn til å begynne med personsjikane beskrivelser bare fordi jeg spør om relevante ting som eks. Innhold om ståa i IOX deres Assets, hvor mye de nå produserer osv. Relevant info om IOX på en IOX tråd. Ikke bare masse om krig og oljepris. Som jeg harsagt er relevant men betyr lite når selve selskapet IOX har store lån, og mangler mye i prod.inntekter for å dekke sine lån ! Skulle forvente litt merfaglig nnhold om et selskap når det selskapet som diskuteres. Ikke bare krig og Trump og overordnet verdensbilde !
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
21 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 19. juni
    Pump og dump
    for 1 døgn siden
    Hva blir igjen av børsen om man ikke pumper og dumper i alle aksjer? Hele konsepter bygger på en variert grad av pump og dump, styrt av den enkeltes motiv for investering.
  • 19. juni
    ·
    Hva er årsaken til denne oppgangen?
    19. juni
    Det er vel noen som pumper som vanlig i IOX. Vil vel ut av aksjen ! 
  • 19. juni
    Kommer det en brutal oljepris-økning de neste dagene/ukene? Følg med i neste episode av: IOX snart i 20 kroner?
    19. juni
    Min første tanke var at Iran har balletak på Trump. Men så husket jeg at TACO-Trump har dokumentert at han mangler baller, så hvor har Iran da festet sitt grep? USA er i ferd med å gå tom for missiler og bomber. De må spare mye av disse, da Kina har erklært at de skal være klare for krig i 2027. Kina ønsker seg Taiwan mye mer enn Trump ønsker seg Grønland. Så hva er alternativene til TACO-Trump? Hans eneste alternativ er noen få bomber/raketter mot Iran, som en "vennlig" påminnelse om hvem som bestemmer agendaen. Det vil kunne sette hele Midt-Østen i brann. Deretter en ny blokade av Hormuz, med oljepriser som både lett og raskt vil passere 200 dollar. Eller vil han gi nye innrømmelser til Iran, for å få dem på gli? Da må Trump stanse Israels krig mot Libanon og Hizbollah. Det sitter langt inne. Israels krig mot Hizbollah og Hamas er mer hellig enn selveste bibelen. Følg med i neste episode av TACO-Trump vs Iran. Jo Nesbø kan bare gå og legge seg. Spenningen stiger.
  • 16. juni
    Ser kanskje litt mørkt ut i brytningen mellom oljepris og aksjekurs. Dypdykk på gang?
    18. juni
    AlJazeera: Russia’s President Putin praises US-Iran deal Russian President Vladimir Putin has welcomed the US-Iran agreement brokered by Pakistan. ......................... Når ruzzlands president roser avtalen, på tross av at oljeprisen da synker, og ruzzland går konkurs, så er det helt klart ugler i mosen. Store ugler.
  • 12. juni
    Iran driver en bevisst uthalingstaktikk fram mot det amerikanske mellomvalget. De kommer, etter mitt syn, til å sabotere avtalen underveis, for å knekke Trump's makt i begge husene. Da kan de snart rope seier, og kreve toll i Hormuz. Denne horrible story'en er langt fra over. Mange mener at oljeprisen vil få en kraftig oppgang, av mangel på olje ut over sommeren og høsten. Oppgangen er ikke til å unngå lenger. Lagre må fylles før vinteren, med olje som enda ikke finnes å få tak i. Lagerolje tømmes fortsatt ut i markedet for å dempe prisene. Det er en farlig politikk, da man ikke vet når de kan fylles igjen. Enda verre blir det om Kina begynner å presse inn over Taiwan. Kina har uttalte planer om å være klare for krig i 2027. Er et Kina som har trigget hele dette shit-showet, godt skjult i bakgrunnen?
    16. juni
    Til Bamsefar i lia …… du avslører ditt nivå her inne ganske kjapt. Ingen grunn til å begynne med personsjikane beskrivelser bare fordi jeg spør om relevante ting som eks. Innhold om ståa i IOX deres Assets, hvor mye de nå produserer osv. Relevant info om IOX på en IOX tråd. Ikke bare masse om krig og oljepris. Som jeg harsagt er relevant men betyr lite når selve selskapet IOX har store lån, og mangler mye i prod.inntekter for å dekke sine lån ! Skulle forvente litt merfaglig nnhold om et selskap når det selskapet som diskuteres. Ikke bare krig og Trump og overordnet verdensbilde !
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
1--
184--
200--
58--
77--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
31. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
3. juni
2025 Q4-rapport
27. feb.
2025 Q3-rapport
28. nov. 2025
2025 Q2-rapport
29. aug. 2025
2025 Q1-rapport
16. juni 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
21 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
31. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
3. juni
2025 Q4-rapport
27. feb.
2025 Q3-rapport
28. nov. 2025
2025 Q2-rapport
29. aug. 2025
2025 Q1-rapport
16. juni 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 19. juni
    Pump og dump
    for 1 døgn siden
    Hva blir igjen av børsen om man ikke pumper og dumper i alle aksjer? Hele konsepter bygger på en variert grad av pump og dump, styrt av den enkeltes motiv for investering.
  • 19. juni
    ·
    Hva er årsaken til denne oppgangen?
    19. juni
    Det er vel noen som pumper som vanlig i IOX. Vil vel ut av aksjen ! 
  • 19. juni
    Kommer det en brutal oljepris-økning de neste dagene/ukene? Følg med i neste episode av: IOX snart i 20 kroner?
    19. juni
    Min første tanke var at Iran har balletak på Trump. Men så husket jeg at TACO-Trump har dokumentert at han mangler baller, så hvor har Iran da festet sitt grep? USA er i ferd med å gå tom for missiler og bomber. De må spare mye av disse, da Kina har erklært at de skal være klare for krig i 2027. Kina ønsker seg Taiwan mye mer enn Trump ønsker seg Grønland. Så hva er alternativene til TACO-Trump? Hans eneste alternativ er noen få bomber/raketter mot Iran, som en "vennlig" påminnelse om hvem som bestemmer agendaen. Det vil kunne sette hele Midt-Østen i brann. Deretter en ny blokade av Hormuz, med oljepriser som både lett og raskt vil passere 200 dollar. Eller vil han gi nye innrømmelser til Iran, for å få dem på gli? Da må Trump stanse Israels krig mot Libanon og Hizbollah. Det sitter langt inne. Israels krig mot Hizbollah og Hamas er mer hellig enn selveste bibelen. Følg med i neste episode av TACO-Trump vs Iran. Jo Nesbø kan bare gå og legge seg. Spenningen stiger.
  • 16. juni
    Ser kanskje litt mørkt ut i brytningen mellom oljepris og aksjekurs. Dypdykk på gang?
    18. juni
    AlJazeera: Russia’s President Putin praises US-Iran deal Russian President Vladimir Putin has welcomed the US-Iran agreement brokered by Pakistan. ......................... Når ruzzlands president roser avtalen, på tross av at oljeprisen da synker, og ruzzland går konkurs, så er det helt klart ugler i mosen. Store ugler.
  • 12. juni
    Iran driver en bevisst uthalingstaktikk fram mot det amerikanske mellomvalget. De kommer, etter mitt syn, til å sabotere avtalen underveis, for å knekke Trump's makt i begge husene. Da kan de snart rope seier, og kreve toll i Hormuz. Denne horrible story'en er langt fra over. Mange mener at oljeprisen vil få en kraftig oppgang, av mangel på olje ut over sommeren og høsten. Oppgangen er ikke til å unngå lenger. Lagre må fylles før vinteren, med olje som enda ikke finnes å få tak i. Lagerolje tømmes fortsatt ut i markedet for å dempe prisene. Det er en farlig politikk, da man ikke vet når de kan fylles igjen. Enda verre blir det om Kina begynner å presse inn over Taiwan. Kina har uttalte planer om å være klare for krig i 2027. Er et Kina som har trigget hele dette shit-showet, godt skjult i bakgrunnen?
    16. juni
    Til Bamsefar i lia …… du avslører ditt nivå her inne ganske kjapt. Ingen grunn til å begynne med personsjikane beskrivelser bare fordi jeg spør om relevante ting som eks. Innhold om ståa i IOX deres Assets, hvor mye de nå produserer osv. Relevant info om IOX på en IOX tråd. Ikke bare masse om krig og oljepris. Som jeg harsagt er relevant men betyr lite når selve selskapet IOX har store lån, og mangler mye i prod.inntekter for å dekke sine lån ! Skulle forvente litt merfaglig nnhold om et selskap når det selskapet som diskuteres. Ikke bare krig og Trump og overordnet verdensbilde !
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
1--
184--
200--
58--
77--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data