Kvartalsrapport (Q1)
59 dager siden‧52min
Ordredybde
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
26,43VWAP
Lav
24,27OmsetningAntall
188,6 13 026 576
VWAP
Høy
26,43Lav
24,27OmsetningAntall
188,6 13 026 576
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Generalforsamling | 11. juni | |
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 7. mai | |
2024 Årsrapport | 21. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 20. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 7. nov. 2024 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 2 døgn siden·https://www.defenseworld.net/2025/07/03/janney-montgomery-scott-llc-buys-15633-shares-of-unity-software-inc-nyseu.html Janney Montgomery Scott LLC mer enn doblet sin posisjon i Unity i løpet av første kvartal, ifølge den siste innleveringen, en økning på 116,2 %. De kjøpte totalt 15 633 aksjer. Janney Montgomery Scott er et amerikansk finansielt tjenestefirma som tilbyr investeringsrådgivning, formuesforvaltning og meglingstjenester til både private og institusjonelle kunder.
- 11. juni·Administrerende direktør Matthew Bromberg forklarte nylig i et intervju hvorfor Unity har en helt spesiell posisjon i spillbransjen. Ifølge ham er det det eneste selskapet i verden som dekker hele spilllivssyklusen – fra tidlig utvikling til live-tjenester og pengeinntjening. Ingen del av den kjeden er enkel, og Unity har slitt med å levere tidligere. Men nå jobber de målrettet med å forbedre hver del – samtidig som de skaper merverdi gjennom integrasjon og synergier mellom. Han understreker at det rette teamet og den rette kulturen er avgjørende. Med det grunnlaget på plass, tror han at resultatene vil komme. Når det gjelder å demokratisere spillutvikling, sier han det veldig tydelig: Hvis det ikke er demokratisk at du kan sitte hjemme i sofaen og bygge et spill som kan nå millioner, hva er det da? Han har et poeng i det – og Unity fortjener stor ros for å ha gjort den visjonen til virkelighet. Hans kjærlighet til Unity kommer også fra hans egne erfaringer. Han ledet Zynga (Farmville, etc.) i seks år. Han har erfart på nært hold hva teknologien kan gjøre, og det har faktisk jeg også. Det kan være vanskelig å forklare, men Unity gjør noe spesielt. Spill er allerede verdens sterkeste medium, og Unity kan ta det enda lenger. Det er imidlertid en vanskelig balansegang å være både det foretrukne verktøyet for spillutvikling og samtidig bygge en bredere RT3D-plattform – og også integrere generativ AI. Det vil være transformativt, men de har en forsiktig tilnærming der det er tydelig at spill kommer først. Lenke til intervjuet: https://www.youtube.com/watch?v=CS9p8C4WNQs
- 4. juni·Unitys annonseplattform når over 2 milliarder enheter hver måned. Når du ser en annonse i et mobilspill, tjener både utvikleren og Unity (i 70 % av tilfellene) penger – og med sin nye AI-algoritme «Vector», mye mer. Men dette er interessant på kort sikt. På lang sikt kan Unity bli fundamentet for alt 3D-innhold i sanntid. Enten det kalles digitale tvillinger, metaverse, AR, VR eller noe annet. «Unity Industry» brukes allerede i alt fra arkitektur og bilindustrien til filmproduksjon og forsvarssimuleringer. Det handler om mye mer enn bare spill. Selskapet gikk på børs på et passende tidspunkt og hentet inn mye penger. Dessverre brente den gamle ledelsen opp alle pengene, på dårlige oppkjøp, samtidig som de vannet ut aksjen og fomlet rundt i den. Heldigvis gjorde de for nesten 2 år siden en sånn feil at de gikk konkurs. Mathew Bloomberg (tidligere Zynga) og Jim Whitehurst (tidligere Redhat) har snudd ting på hodet og effektivisert alt fra produkt til bedriftskultur og strategi. Nå blir det virkelig spennende. Følg med!
- 28. mai·Stor oppgang i dag, rett mot markedet. Interessant om noen vet noe :)
- 22. mai·Kanskje en interessant mulighet. Spill er en stor industri. Det er bare to U-er som hovedmotorer. Unreal og Unity. Aksjer gjør det dårlig, men spill kommer ingen vei.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q1)
59 dager siden‧52min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 2 døgn siden·https://www.defenseworld.net/2025/07/03/janney-montgomery-scott-llc-buys-15633-shares-of-unity-software-inc-nyseu.html Janney Montgomery Scott LLC mer enn doblet sin posisjon i Unity i løpet av første kvartal, ifølge den siste innleveringen, en økning på 116,2 %. De kjøpte totalt 15 633 aksjer. Janney Montgomery Scott er et amerikansk finansielt tjenestefirma som tilbyr investeringsrådgivning, formuesforvaltning og meglingstjenester til både private og institusjonelle kunder.
- 11. juni·Administrerende direktør Matthew Bromberg forklarte nylig i et intervju hvorfor Unity har en helt spesiell posisjon i spillbransjen. Ifølge ham er det det eneste selskapet i verden som dekker hele spilllivssyklusen – fra tidlig utvikling til live-tjenester og pengeinntjening. Ingen del av den kjeden er enkel, og Unity har slitt med å levere tidligere. Men nå jobber de målrettet med å forbedre hver del – samtidig som de skaper merverdi gjennom integrasjon og synergier mellom. Han understreker at det rette teamet og den rette kulturen er avgjørende. Med det grunnlaget på plass, tror han at resultatene vil komme. Når det gjelder å demokratisere spillutvikling, sier han det veldig tydelig: Hvis det ikke er demokratisk at du kan sitte hjemme i sofaen og bygge et spill som kan nå millioner, hva er det da? Han har et poeng i det – og Unity fortjener stor ros for å ha gjort den visjonen til virkelighet. Hans kjærlighet til Unity kommer også fra hans egne erfaringer. Han ledet Zynga (Farmville, etc.) i seks år. Han har erfart på nært hold hva teknologien kan gjøre, og det har faktisk jeg også. Det kan være vanskelig å forklare, men Unity gjør noe spesielt. Spill er allerede verdens sterkeste medium, og Unity kan ta det enda lenger. Det er imidlertid en vanskelig balansegang å være både det foretrukne verktøyet for spillutvikling og samtidig bygge en bredere RT3D-plattform – og også integrere generativ AI. Det vil være transformativt, men de har en forsiktig tilnærming der det er tydelig at spill kommer først. Lenke til intervjuet: https://www.youtube.com/watch?v=CS9p8C4WNQs
- 4. juni·Unitys annonseplattform når over 2 milliarder enheter hver måned. Når du ser en annonse i et mobilspill, tjener både utvikleren og Unity (i 70 % av tilfellene) penger – og med sin nye AI-algoritme «Vector», mye mer. Men dette er interessant på kort sikt. På lang sikt kan Unity bli fundamentet for alt 3D-innhold i sanntid. Enten det kalles digitale tvillinger, metaverse, AR, VR eller noe annet. «Unity Industry» brukes allerede i alt fra arkitektur og bilindustrien til filmproduksjon og forsvarssimuleringer. Det handler om mye mer enn bare spill. Selskapet gikk på børs på et passende tidspunkt og hentet inn mye penger. Dessverre brente den gamle ledelsen opp alle pengene, på dårlige oppkjøp, samtidig som de vannet ut aksjen og fomlet rundt i den. Heldigvis gjorde de for nesten 2 år siden en sånn feil at de gikk konkurs. Mathew Bloomberg (tidligere Zynga) og Jim Whitehurst (tidligere Redhat) har snudd ting på hodet og effektivisert alt fra produkt til bedriftskultur og strategi. Nå blir det virkelig spennende. Følg med!
- 28. mai·Stor oppgang i dag, rett mot markedet. Interessant om noen vet noe :)
- 22. mai·Kanskje en interessant mulighet. Spill er en stor industri. Det er bare to U-er som hovedmotorer. Unreal og Unity. Aksjer gjør det dårlig, men spill kommer ingen vei.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
26,43VWAP
Lav
24,27OmsetningAntall
188,6 13 026 576
VWAP
Høy
26,43Lav
24,27OmsetningAntall
188,6 13 026 576
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Generalforsamling | 11. juni | |
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 7. mai | |
2024 Årsrapport | 21. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 20. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 7. nov. 2024 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Kvartalsrapport (Q1)
59 dager siden‧52min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Generalforsamling | 11. juni | |
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 7. mai | |
2024 Årsrapport | 21. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 20. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 7. nov. 2024 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 2 døgn siden·https://www.defenseworld.net/2025/07/03/janney-montgomery-scott-llc-buys-15633-shares-of-unity-software-inc-nyseu.html Janney Montgomery Scott LLC mer enn doblet sin posisjon i Unity i løpet av første kvartal, ifølge den siste innleveringen, en økning på 116,2 %. De kjøpte totalt 15 633 aksjer. Janney Montgomery Scott er et amerikansk finansielt tjenestefirma som tilbyr investeringsrådgivning, formuesforvaltning og meglingstjenester til både private og institusjonelle kunder.
- 11. juni·Administrerende direktør Matthew Bromberg forklarte nylig i et intervju hvorfor Unity har en helt spesiell posisjon i spillbransjen. Ifølge ham er det det eneste selskapet i verden som dekker hele spilllivssyklusen – fra tidlig utvikling til live-tjenester og pengeinntjening. Ingen del av den kjeden er enkel, og Unity har slitt med å levere tidligere. Men nå jobber de målrettet med å forbedre hver del – samtidig som de skaper merverdi gjennom integrasjon og synergier mellom. Han understreker at det rette teamet og den rette kulturen er avgjørende. Med det grunnlaget på plass, tror han at resultatene vil komme. Når det gjelder å demokratisere spillutvikling, sier han det veldig tydelig: Hvis det ikke er demokratisk at du kan sitte hjemme i sofaen og bygge et spill som kan nå millioner, hva er det da? Han har et poeng i det – og Unity fortjener stor ros for å ha gjort den visjonen til virkelighet. Hans kjærlighet til Unity kommer også fra hans egne erfaringer. Han ledet Zynga (Farmville, etc.) i seks år. Han har erfart på nært hold hva teknologien kan gjøre, og det har faktisk jeg også. Det kan være vanskelig å forklare, men Unity gjør noe spesielt. Spill er allerede verdens sterkeste medium, og Unity kan ta det enda lenger. Det er imidlertid en vanskelig balansegang å være både det foretrukne verktøyet for spillutvikling og samtidig bygge en bredere RT3D-plattform – og også integrere generativ AI. Det vil være transformativt, men de har en forsiktig tilnærming der det er tydelig at spill kommer først. Lenke til intervjuet: https://www.youtube.com/watch?v=CS9p8C4WNQs
- 4. juni·Unitys annonseplattform når over 2 milliarder enheter hver måned. Når du ser en annonse i et mobilspill, tjener både utvikleren og Unity (i 70 % av tilfellene) penger – og med sin nye AI-algoritme «Vector», mye mer. Men dette er interessant på kort sikt. På lang sikt kan Unity bli fundamentet for alt 3D-innhold i sanntid. Enten det kalles digitale tvillinger, metaverse, AR, VR eller noe annet. «Unity Industry» brukes allerede i alt fra arkitektur og bilindustrien til filmproduksjon og forsvarssimuleringer. Det handler om mye mer enn bare spill. Selskapet gikk på børs på et passende tidspunkt og hentet inn mye penger. Dessverre brente den gamle ledelsen opp alle pengene, på dårlige oppkjøp, samtidig som de vannet ut aksjen og fomlet rundt i den. Heldigvis gjorde de for nesten 2 år siden en sånn feil at de gikk konkurs. Mathew Bloomberg (tidligere Zynga) og Jim Whitehurst (tidligere Redhat) har snudd ting på hodet og effektivisert alt fra produkt til bedriftskultur og strategi. Nå blir det virkelig spennende. Følg med!
- 28. mai·Stor oppgang i dag, rett mot markedet. Interessant om noen vet noe :)
- 22. mai·Kanskje en interessant mulighet. Spill er en stor industri. Det er bare to U-er som hovedmotorer. Unreal og Unity. Aksjer gjør det dårlig, men spill kommer ingen vei.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
26,43VWAP
Lav
24,27OmsetningAntall
188,6 13 026 576
VWAP
Høy
26,43Lav
24,27OmsetningAntall
188,6 13 026 576
Meglerstatistikk
Fant ingen data