Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Salmon Evolution

Salmon Evolution

Vi fant ingen data.
2026 Q1-rapport

Kun PDF

79 dager siden

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
18. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
8. apr.
2025 Q4-rapport
8. jan.
2025 Q3-rapport
6. okt. 2025
2025 Q2-rapport
8. juli 2025
2025 Q1-rapport
7. apr. 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 6 t siden
    Det er spennende å sjekke kursen her hver morgen. Alle er spente på om dette er bunnen eller ikke
    for 5 t siden
    Ikkje feil med tilbud heller, blir påfyll om den detter ned til 4👌
  • for 22 t siden
    Dårlige nyheter til de mener en opptur først kommer når den siste oksen har dødd. Jeg kommer aldri til å selge SALME før jeg har en ROE som slår OSEFX i samme tidsperioden. Nå er OSEFX opp ca 70% de siste fem årene, så det begynner å haste litt med å få en 2 eller 3x i SALME🤞
    for 6 t siden · Endret
    Det er mer på folkemunne en sier slik, noen ganger er det ok med litt "håp" enn en bastant mening. Ingen vet noe, ting tar tid. Om man skal ha lavere risiko kan en kjøpe andre aksjer antakelig. Det blir et spill om success eller ei, mtp lønnsomhet
  • for 1 døgn siden
    Dette er 6 gang jeg går inn i SALME. Grunnen er at jeg har troen på selskapet. Lave laksepriser og et oversvømmet laksemarked skaper utfordringer. Ekstremt høy gjeld vil gjerne trigge en emisjon (kunne være sundt med 20% mer aksje) og litt fuel på kapitalen. Det skal være stabil produksjon i mange år fremover. Ingen grunnrenteskatt, ikke risiko for miljø hensyn sammenlignet med fjordbruk, og Havbruk er for optimistisk på kost siden. Vis SALME får redusert gjelden sin og sikrer stabil produksjon (som de har forutsetninger til å gjøre) burde denne aksjen være gull fin. Selv om lakse prisen ikke er helt på stell.
    for 22 t siden · Endret
    Flott at du blir med på å binde deg til masten du og, velkommen skal du være Jeg har stått her siden de gikk på børs. Beina begynner å bli litt stive, men her skal jeg stå til jeg er greit i penga. På disse nivåene mener jeg det allerede er så mye negativt priset inn at jeg heller kjøper mer enn å selge. Allikevel er det to momenter jeg er litt skeptisk til, og som jeg håper de får kontroll på. 1) Kostnadene. Når selveste Mowi går breakeven på dagens laksepriser, hva da med Salme? 2) Størrelsen på laksen. Størrelsen på laksen ser ut til å stange i taket på 3 kg-tallet. Det er litt synd og bekymringsfullt, da jeg antar at 1 kg økning tar kortere tid fra 3 til 4 enn fra 1 til 2 kg. Får de orden på disse to tingene, kommer aksjen til å få bein å gå på👊
  • for 1 døgn siden
    Er det virkelig håp?….
    for 1 døgn siden · Endret
    Nei. Dette er og forblir et tapsprosjekt. Har vært det siden de gikk på børs. Er som å tråkke i kvikksand dette
  • for 2 døgn siden
    Ikke så positivt da beklageligvis Fra FA Med en laksepris som nærmer seg 60 kroner pr. kilo, tjener ikke Mowi penger – og nesten ikke Salmar heller. Nordea-analytiker Herman Aleksander Dahl slår alarm.
    for 22 t siden · Endret
    Ja, det ser ikke så lovende ut. Jeg er også skeptisk til om Salme klarer å få denne premien de har skrytt av i lang tid. Med økt kostnadsfokus i HORECA ser jeg ingen grunn til at innkjøpsansvarlig skal strekke hånden i været på budsjettmøtet og forslå å betale 5-7 kr i premie per kg fordi det er laks fra basseng på land utenfor Molde.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport

Kun PDF

79 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 6 t siden
    Det er spennende å sjekke kursen her hver morgen. Alle er spente på om dette er bunnen eller ikke
    for 5 t siden
    Ikkje feil med tilbud heller, blir påfyll om den detter ned til 4👌
  • for 22 t siden
    Dårlige nyheter til de mener en opptur først kommer når den siste oksen har dødd. Jeg kommer aldri til å selge SALME før jeg har en ROE som slår OSEFX i samme tidsperioden. Nå er OSEFX opp ca 70% de siste fem årene, så det begynner å haste litt med å få en 2 eller 3x i SALME🤞
    for 6 t siden · Endret
    Det er mer på folkemunne en sier slik, noen ganger er det ok med litt "håp" enn en bastant mening. Ingen vet noe, ting tar tid. Om man skal ha lavere risiko kan en kjøpe andre aksjer antakelig. Det blir et spill om success eller ei, mtp lønnsomhet
  • for 1 døgn siden
    Dette er 6 gang jeg går inn i SALME. Grunnen er at jeg har troen på selskapet. Lave laksepriser og et oversvømmet laksemarked skaper utfordringer. Ekstremt høy gjeld vil gjerne trigge en emisjon (kunne være sundt med 20% mer aksje) og litt fuel på kapitalen. Det skal være stabil produksjon i mange år fremover. Ingen grunnrenteskatt, ikke risiko for miljø hensyn sammenlignet med fjordbruk, og Havbruk er for optimistisk på kost siden. Vis SALME får redusert gjelden sin og sikrer stabil produksjon (som de har forutsetninger til å gjøre) burde denne aksjen være gull fin. Selv om lakse prisen ikke er helt på stell.
    for 22 t siden · Endret
    Flott at du blir med på å binde deg til masten du og, velkommen skal du være Jeg har stått her siden de gikk på børs. Beina begynner å bli litt stive, men her skal jeg stå til jeg er greit i penga. På disse nivåene mener jeg det allerede er så mye negativt priset inn at jeg heller kjøper mer enn å selge. Allikevel er det to momenter jeg er litt skeptisk til, og som jeg håper de får kontroll på. 1) Kostnadene. Når selveste Mowi går breakeven på dagens laksepriser, hva da med Salme? 2) Størrelsen på laksen. Størrelsen på laksen ser ut til å stange i taket på 3 kg-tallet. Det er litt synd og bekymringsfullt, da jeg antar at 1 kg økning tar kortere tid fra 3 til 4 enn fra 1 til 2 kg. Får de orden på disse to tingene, kommer aksjen til å få bein å gå på👊
  • for 1 døgn siden
    Er det virkelig håp?….
    for 1 døgn siden · Endret
    Nei. Dette er og forblir et tapsprosjekt. Har vært det siden de gikk på børs. Er som å tråkke i kvikksand dette
  • for 2 døgn siden
    Ikke så positivt da beklageligvis Fra FA Med en laksepris som nærmer seg 60 kroner pr. kilo, tjener ikke Mowi penger – og nesten ikke Salmar heller. Nordea-analytiker Herman Aleksander Dahl slår alarm.
    for 22 t siden · Endret
    Ja, det ser ikke så lovende ut. Jeg er også skeptisk til om Salme klarer å få denne premien de har skrytt av i lang tid. Med økt kostnadsfokus i HORECA ser jeg ingen grunn til at innkjøpsansvarlig skal strekke hånden i været på budsjettmøtet og forslå å betale 5-7 kr i premie per kg fordi det er laks fra basseng på land utenfor Molde.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
18. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
8. apr.
2025 Q4-rapport
8. jan.
2025 Q3-rapport
6. okt. 2025
2025 Q2-rapport
8. juli 2025
2025 Q1-rapport
7. apr. 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport

Kun PDF

79 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
18. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
8. apr.
2025 Q4-rapport
8. jan.
2025 Q3-rapport
6. okt. 2025
2025 Q2-rapport
8. juli 2025
2025 Q1-rapport
7. apr. 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 6 t siden
    Det er spennende å sjekke kursen her hver morgen. Alle er spente på om dette er bunnen eller ikke
    for 5 t siden
    Ikkje feil med tilbud heller, blir påfyll om den detter ned til 4👌
  • for 22 t siden
    Dårlige nyheter til de mener en opptur først kommer når den siste oksen har dødd. Jeg kommer aldri til å selge SALME før jeg har en ROE som slår OSEFX i samme tidsperioden. Nå er OSEFX opp ca 70% de siste fem årene, så det begynner å haste litt med å få en 2 eller 3x i SALME🤞
    for 6 t siden · Endret
    Det er mer på folkemunne en sier slik, noen ganger er det ok med litt "håp" enn en bastant mening. Ingen vet noe, ting tar tid. Om man skal ha lavere risiko kan en kjøpe andre aksjer antakelig. Det blir et spill om success eller ei, mtp lønnsomhet
  • for 1 døgn siden
    Dette er 6 gang jeg går inn i SALME. Grunnen er at jeg har troen på selskapet. Lave laksepriser og et oversvømmet laksemarked skaper utfordringer. Ekstremt høy gjeld vil gjerne trigge en emisjon (kunne være sundt med 20% mer aksje) og litt fuel på kapitalen. Det skal være stabil produksjon i mange år fremover. Ingen grunnrenteskatt, ikke risiko for miljø hensyn sammenlignet med fjordbruk, og Havbruk er for optimistisk på kost siden. Vis SALME får redusert gjelden sin og sikrer stabil produksjon (som de har forutsetninger til å gjøre) burde denne aksjen være gull fin. Selv om lakse prisen ikke er helt på stell.
    for 22 t siden · Endret
    Flott at du blir med på å binde deg til masten du og, velkommen skal du være Jeg har stått her siden de gikk på børs. Beina begynner å bli litt stive, men her skal jeg stå til jeg er greit i penga. På disse nivåene mener jeg det allerede er så mye negativt priset inn at jeg heller kjøper mer enn å selge. Allikevel er det to momenter jeg er litt skeptisk til, og som jeg håper de får kontroll på. 1) Kostnadene. Når selveste Mowi går breakeven på dagens laksepriser, hva da med Salme? 2) Størrelsen på laksen. Størrelsen på laksen ser ut til å stange i taket på 3 kg-tallet. Det er litt synd og bekymringsfullt, da jeg antar at 1 kg økning tar kortere tid fra 3 til 4 enn fra 1 til 2 kg. Får de orden på disse to tingene, kommer aksjen til å få bein å gå på👊
  • for 1 døgn siden
    Er det virkelig håp?….
    for 1 døgn siden · Endret
    Nei. Dette er og forblir et tapsprosjekt. Har vært det siden de gikk på børs. Er som å tråkke i kvikksand dette
  • for 2 døgn siden
    Ikke så positivt da beklageligvis Fra FA Med en laksepris som nærmer seg 60 kroner pr. kilo, tjener ikke Mowi penger – og nesten ikke Salmar heller. Nordea-analytiker Herman Aleksander Dahl slår alarm.
    for 22 t siden · Endret
    Ja, det ser ikke så lovende ut. Jeg er også skeptisk til om Salme klarer å få denne premien de har skrytt av i lang tid. Med økt kostnadsfokus i HORECA ser jeg ingen grunn til at innkjøpsansvarlig skal strekke hånden i været på budsjettmøtet og forslå å betale 5-7 kr i premie per kg fordi det er laks fra basseng på land utenfor Molde.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data