Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.
Aksje
Xetra
VOW

Volkswagen AG

Volkswagen AG

92,40EUR
−1,60% (−1,50)
Ved stenging
Høy94,10
Lav92,30
Omsetning
4,9 MEUR
92,40EUR
−1,60% (−1,50)
Ved stenging
Høy94,10
Lav92,30
Omsetning
4,9 MEUR
Aksje
Xetra
VOW

Volkswagen AG

Volkswagen AG

92,40EUR
−1,60% (−1,50)
Ved stenging
Høy94,10
Lav92,30
Omsetning
4,9 MEUR
92,40EUR
−1,60% (−1,50)
Ved stenging
Høy94,10
Lav92,30
Omsetning
4,9 MEUR
Aksje
Xetra
VOW

Volkswagen AG

Volkswagen AG

92,40EUR
−1,60% (−1,50)
Ved stenging
Høy94,10
Lav92,30
Omsetning
4,9 MEUR
92,40EUR
−1,60% (−1,50)
Ved stenging
Høy94,10
Lav92,30
Omsetning
4,9 MEUR
Kvartalsrapport (Q1)
67 dager siden1t 56min
6,30 EUR/aksje
Siste utbytte
6,81 %
Direkteavkastning

Ordredybde

GermanyXetra
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
94,1
VWAP
92,59
Lav
92,3
OmsetningAntall
4,9 52 753
VWAP
92,59
Høy
94,1
Lav
92,3
OmsetningAntall
4,9 52 753

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q2)
25. juli
Historisk
2025 Generalforsamling16. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)30. apr.
Kvartalsrapport (Q4)11. mars
2024 Årsrapport11. mars
2024 Kvartalsrapport (Q3)30. okt. 2024
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 27. juni
    Tesla har ~20 ganger høyere markedsverdi enn Volkswagen, men Volkswagen selger ~5 ganger flere biler enn Tesla. • Tesla: ~1 050 mrd USD verdi, ~1,8 mill biler solgt • Volkswagen: ~50 mrd USD verdi, ~9 mill biler solgt
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Hvis de betaler utbytte uten å tjene penger vil de drenere selskapet som gir de færre muligheter til å utvikle seg - og aksjekursen vil falle.
  • 25. juni
    Interessant.
    26. juni · Endret
    ·
    26. juni · Endret
    ·
    De har mange forskjellige prosjekter på gang, så på den måten er det interessant. Men dessverre også veldig sakte. Jeg tror det er best i det lange løp.
  • 3. juni
    3. juni
    03.06.25 15:03:03 OPPSUMMERING: Innstramminger - 20 000 VW-ansatte gir opp jobben WOLFSBURG (dpa-AFX) - Europas største bilprodusent Volkswagen DE0007664039 utvikler seg raskere enn forventet med sine planlagte jobbkutt. "Rundt 20 000 avganger fra selskapet innen 2030 er allerede kontraktsmessig fastsatt," sa personaldirektør Gunnar Kilian på et arbeidsmøte i Wolfsburg, ifølge en uttalelse. Dette betyr at mer enn halvparten av de 35 000 jobbkuttene som er planlagt innen 2030 allerede er godt vedtatt. Etter en lang kamp hadde selskapet og fagforeningen i desember blitt enige om et restruktureringsprogram for VW-kjernemerket. Innen 2030 skal nesten en fjerdedel av de 130 000 jobbene i Tyskland gå tapt. Tvungne oppsigelser ble utelukket, reduksjonen skal i hovedsak skje gjennom førtidspensjon og sluttvederlag. For dette formål har selskapet nok en gang utvidet delpensjon og tilbyr også sluttvederlag til yngre ansatte som slutter frivillig. Konsernet ser seg selv på rett spor med besparelser "De første tiltakene i 'Future Volkswagen'-avtalen trer i kraft, og vi er i rute," sa Kilian. «Vi akselererer transformasjonen vår med målbar fremgang i fabrikkkostnadene i Wolfsburg og de sosialt ansvarlige nedskjæringene bare ved Volkswagen AGs seks tyske anlegg.» Målet med innstrammingskursen er ennå ikke nådd, la merkevarens finansdirektør David Powels til: "Men vi har fortsatt mye arbeid foran oss for fremtiden." Målet er å gjøre Volkswagen konkurransedyktig og bærekraftig egnet for fremtiden innen 2029. Med innstrammingskursen ønsker VW å redusere overkapasiteten og øke fortjenestemarginen til kjernemerket med lav avkastning. «Vi må jobbe med våre strukturelle problemer,» sa Powels. VW, for eksempel, investerer for mye og tjener for lite på elbilene sine. I tillegg tar det for lang tid før en ny modell går i balanse. «Vår mulighet ligger nå i å rette opp denne ubalansen sammen og drive lønnsomt igjen.» Høye kostnader og svakhet i elbiler tynger Det Wolfsburg-baserte kjernemerket har lidd av høye kostnader og overkapasitet i anleggene sine i årevis. Spesielt de rent elektriske anleggene i Zwickau og Emden har nylig følt effekten av svak etterspørsel etter elbiler og har måttet kutte ned produksjonen. I tillegg taper konsernet salg og fortjeneste i sitt viktigste marked Kina fordi innenlandske konkurrenter som BYD går forbi. På hovedanlegget i Wolfsburg, hvor bare forbrenningsmotorer som Golf og Tiguan bygges, måtte gruppen nylig til og med planlegge ekstra skift. For i motsetning til e-biler, selger VW forbrenningsmotorer for tiden godt. Men det vil ikke forbli slik, advarte bedriftsrådsleder Daniela Cavallo. Salget av Golf vil fortsette å falle, sa hun, ifølge en rapport på intranettet, som er tilgjengelig for det tyske pressebyrået. «Trenden er ubønnhørlig nedadgående.» Cavallo advarer om firedagers uke i Wolfsburg Samtidig advarte hun om at det kan bli problemer med kapasitetsutnyttelsen fra 2027. Golf skal deretter flyttes til Mexico, og hovedanlegget skal deretter konverteres til en planlagt e-Golf, men produksjonen starter ikke før senere. "Fra 2027 og utover er den midlertidige firedagersuken ikke et langt søkt scenario her," sa Cavallo, ifølge deltakerne. Det må tas forholdsregler for dette nå. Ifølge deltakerne deltok også konsernsjef Oliver Blume og merkevaresjef Thomas Schäfer på arbeidsmøtet. I motsetning til på tidligere stabsmøter, gikk imidlertid ingen av dem opp på talerstolen denne gangen. https://www.boerse-frankfurt.de/nachrichten/ROUNDUP-Sparkurs---20000-VW-Mitarbeiter-verzichten-auf-Jobs-12a20f30-38cd-4658-91ec-2ac20b38d2bf
    27. juni
    ·
    27. juni
    ·
    Kanskje senere i år. Hvor mye senere, egentlig. De gjør faktisk mye som virker riktig. Og de er veldig ambisiøse for å bli verdensledende. Men jeg ville holdt et øye med lanseringen av id.2, som er den første bilen i det nye designspråket. Alle elbiler vil komme i versjoner med nytt design i løpet av 2026–2028. Så er det den nye plattformen SSP, som sannsynligvis først vil dukke opp i Audi i 2028 og den nye Golf GTI i 2029. De jobber mye med sine egne batterifabrikker. Også med ny solid-state-teknologi i samarbeid med QuantumScape i USA. Og til slutt er det deres selvkjørende strategi med id.buzz, som skjer i samarbeid med Mobileye. Ved første øyekast virker deres tilnærming til selvkjørende biler mye mer ingeniørmessig «solid» og realistisk enn Teslas – «beveg deg raskt og ødelegg ting» – Silicon Valley-tilnærming. P.S. Jeg eier ikke aksjer i VW for øyeblikket, men jeg følger ganske godt med på hva som skjer.
  • 29. mai
    29. mai
    Denne aksje virker ekstremt undervurdert med en p/b på 0,25 og lav p/e. Hva tenker folk om denne?
    10. juni
    ·
    10. juni
    ·
    Det har vært spekulasjoner om bilfabrikker som våpenprodusenter. Bare av den grunn virker prisingen mer enn rettferdig.
  • 22. mai
    22. mai
    ❓❓
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

Ingen Nordnet Markets -sertifikater er tilgjengelig med det underliggende verdipapiret. Vis andre -sertifikater
Kvartalsrapport (Q1)
67 dager siden1t 56min
6,30 EUR/aksje
Siste utbytte
6,81 %
Direkteavkastning

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 27. juni
    Tesla har ~20 ganger høyere markedsverdi enn Volkswagen, men Volkswagen selger ~5 ganger flere biler enn Tesla. • Tesla: ~1 050 mrd USD verdi, ~1,8 mill biler solgt • Volkswagen: ~50 mrd USD verdi, ~9 mill biler solgt
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Hvis de betaler utbytte uten å tjene penger vil de drenere selskapet som gir de færre muligheter til å utvikle seg - og aksjekursen vil falle.
  • 25. juni
    Interessant.
    26. juni · Endret
    ·
    26. juni · Endret
    ·
    De har mange forskjellige prosjekter på gang, så på den måten er det interessant. Men dessverre også veldig sakte. Jeg tror det er best i det lange løp.
  • 3. juni
    3. juni
    03.06.25 15:03:03 OPPSUMMERING: Innstramminger - 20 000 VW-ansatte gir opp jobben WOLFSBURG (dpa-AFX) - Europas største bilprodusent Volkswagen DE0007664039 utvikler seg raskere enn forventet med sine planlagte jobbkutt. "Rundt 20 000 avganger fra selskapet innen 2030 er allerede kontraktsmessig fastsatt," sa personaldirektør Gunnar Kilian på et arbeidsmøte i Wolfsburg, ifølge en uttalelse. Dette betyr at mer enn halvparten av de 35 000 jobbkuttene som er planlagt innen 2030 allerede er godt vedtatt. Etter en lang kamp hadde selskapet og fagforeningen i desember blitt enige om et restruktureringsprogram for VW-kjernemerket. Innen 2030 skal nesten en fjerdedel av de 130 000 jobbene i Tyskland gå tapt. Tvungne oppsigelser ble utelukket, reduksjonen skal i hovedsak skje gjennom førtidspensjon og sluttvederlag. For dette formål har selskapet nok en gang utvidet delpensjon og tilbyr også sluttvederlag til yngre ansatte som slutter frivillig. Konsernet ser seg selv på rett spor med besparelser "De første tiltakene i 'Future Volkswagen'-avtalen trer i kraft, og vi er i rute," sa Kilian. «Vi akselererer transformasjonen vår med målbar fremgang i fabrikkkostnadene i Wolfsburg og de sosialt ansvarlige nedskjæringene bare ved Volkswagen AGs seks tyske anlegg.» Målet med innstrammingskursen er ennå ikke nådd, la merkevarens finansdirektør David Powels til: "Men vi har fortsatt mye arbeid foran oss for fremtiden." Målet er å gjøre Volkswagen konkurransedyktig og bærekraftig egnet for fremtiden innen 2029. Med innstrammingskursen ønsker VW å redusere overkapasiteten og øke fortjenestemarginen til kjernemerket med lav avkastning. «Vi må jobbe med våre strukturelle problemer,» sa Powels. VW, for eksempel, investerer for mye og tjener for lite på elbilene sine. I tillegg tar det for lang tid før en ny modell går i balanse. «Vår mulighet ligger nå i å rette opp denne ubalansen sammen og drive lønnsomt igjen.» Høye kostnader og svakhet i elbiler tynger Det Wolfsburg-baserte kjernemerket har lidd av høye kostnader og overkapasitet i anleggene sine i årevis. Spesielt de rent elektriske anleggene i Zwickau og Emden har nylig følt effekten av svak etterspørsel etter elbiler og har måttet kutte ned produksjonen. I tillegg taper konsernet salg og fortjeneste i sitt viktigste marked Kina fordi innenlandske konkurrenter som BYD går forbi. På hovedanlegget i Wolfsburg, hvor bare forbrenningsmotorer som Golf og Tiguan bygges, måtte gruppen nylig til og med planlegge ekstra skift. For i motsetning til e-biler, selger VW forbrenningsmotorer for tiden godt. Men det vil ikke forbli slik, advarte bedriftsrådsleder Daniela Cavallo. Salget av Golf vil fortsette å falle, sa hun, ifølge en rapport på intranettet, som er tilgjengelig for det tyske pressebyrået. «Trenden er ubønnhørlig nedadgående.» Cavallo advarer om firedagers uke i Wolfsburg Samtidig advarte hun om at det kan bli problemer med kapasitetsutnyttelsen fra 2027. Golf skal deretter flyttes til Mexico, og hovedanlegget skal deretter konverteres til en planlagt e-Golf, men produksjonen starter ikke før senere. "Fra 2027 og utover er den midlertidige firedagersuken ikke et langt søkt scenario her," sa Cavallo, ifølge deltakerne. Det må tas forholdsregler for dette nå. Ifølge deltakerne deltok også konsernsjef Oliver Blume og merkevaresjef Thomas Schäfer på arbeidsmøtet. I motsetning til på tidligere stabsmøter, gikk imidlertid ingen av dem opp på talerstolen denne gangen. https://www.boerse-frankfurt.de/nachrichten/ROUNDUP-Sparkurs---20000-VW-Mitarbeiter-verzichten-auf-Jobs-12a20f30-38cd-4658-91ec-2ac20b38d2bf
    27. juni
    ·
    27. juni
    ·
    Kanskje senere i år. Hvor mye senere, egentlig. De gjør faktisk mye som virker riktig. Og de er veldig ambisiøse for å bli verdensledende. Men jeg ville holdt et øye med lanseringen av id.2, som er den første bilen i det nye designspråket. Alle elbiler vil komme i versjoner med nytt design i løpet av 2026–2028. Så er det den nye plattformen SSP, som sannsynligvis først vil dukke opp i Audi i 2028 og den nye Golf GTI i 2029. De jobber mye med sine egne batterifabrikker. Også med ny solid-state-teknologi i samarbeid med QuantumScape i USA. Og til slutt er det deres selvkjørende strategi med id.buzz, som skjer i samarbeid med Mobileye. Ved første øyekast virker deres tilnærming til selvkjørende biler mye mer ingeniørmessig «solid» og realistisk enn Teslas – «beveg deg raskt og ødelegg ting» – Silicon Valley-tilnærming. P.S. Jeg eier ikke aksjer i VW for øyeblikket, men jeg følger ganske godt med på hva som skjer.
  • 29. mai
    29. mai
    Denne aksje virker ekstremt undervurdert med en p/b på 0,25 og lav p/e. Hva tenker folk om denne?
    10. juni
    ·
    10. juni
    ·
    Det har vært spekulasjoner om bilfabrikker som våpenprodusenter. Bare av den grunn virker prisingen mer enn rettferdig.
  • 22. mai
    22. mai
    ❓❓
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

GermanyXetra
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
94,1
VWAP
92,59
Lav
92,3
OmsetningAntall
4,9 52 753
VWAP
92,59
Høy
94,1
Lav
92,3
OmsetningAntall
4,9 52 753

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q2)
25. juli
Historisk
2025 Generalforsamling16. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)30. apr.
Kvartalsrapport (Q4)11. mars
2024 Årsrapport11. mars
2024 Kvartalsrapport (Q3)30. okt. 2024
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterte produkter

Ingen Nordnet Markets -sertifikater er tilgjengelig med det underliggende verdipapiret. Vis andre -sertifikater
Kvartalsrapport (Q1)
67 dager siden1t 56min

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q2)
25. juli
Historisk
2025 Generalforsamling16. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)30. apr.
Kvartalsrapport (Q4)11. mars
2024 Årsrapport11. mars
2024 Kvartalsrapport (Q3)30. okt. 2024
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterte produkter

Ingen Nordnet Markets -sertifikater er tilgjengelig med det underliggende verdipapiret. Vis andre -sertifikater
6,30 EUR/aksje
Siste utbytte
6,81 %
Direkteavkastning

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 27. juni
    Tesla har ~20 ganger høyere markedsverdi enn Volkswagen, men Volkswagen selger ~5 ganger flere biler enn Tesla. • Tesla: ~1 050 mrd USD verdi, ~1,8 mill biler solgt • Volkswagen: ~50 mrd USD verdi, ~9 mill biler solgt
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Hvis de betaler utbytte uten å tjene penger vil de drenere selskapet som gir de færre muligheter til å utvikle seg - og aksjekursen vil falle.
  • 25. juni
    Interessant.
    26. juni · Endret
    ·
    26. juni · Endret
    ·
    De har mange forskjellige prosjekter på gang, så på den måten er det interessant. Men dessverre også veldig sakte. Jeg tror det er best i det lange løp.
  • 3. juni
    3. juni
    03.06.25 15:03:03 OPPSUMMERING: Innstramminger - 20 000 VW-ansatte gir opp jobben WOLFSBURG (dpa-AFX) - Europas største bilprodusent Volkswagen DE0007664039 utvikler seg raskere enn forventet med sine planlagte jobbkutt. "Rundt 20 000 avganger fra selskapet innen 2030 er allerede kontraktsmessig fastsatt," sa personaldirektør Gunnar Kilian på et arbeidsmøte i Wolfsburg, ifølge en uttalelse. Dette betyr at mer enn halvparten av de 35 000 jobbkuttene som er planlagt innen 2030 allerede er godt vedtatt. Etter en lang kamp hadde selskapet og fagforeningen i desember blitt enige om et restruktureringsprogram for VW-kjernemerket. Innen 2030 skal nesten en fjerdedel av de 130 000 jobbene i Tyskland gå tapt. Tvungne oppsigelser ble utelukket, reduksjonen skal i hovedsak skje gjennom førtidspensjon og sluttvederlag. For dette formål har selskapet nok en gang utvidet delpensjon og tilbyr også sluttvederlag til yngre ansatte som slutter frivillig. Konsernet ser seg selv på rett spor med besparelser "De første tiltakene i 'Future Volkswagen'-avtalen trer i kraft, og vi er i rute," sa Kilian. «Vi akselererer transformasjonen vår med målbar fremgang i fabrikkkostnadene i Wolfsburg og de sosialt ansvarlige nedskjæringene bare ved Volkswagen AGs seks tyske anlegg.» Målet med innstrammingskursen er ennå ikke nådd, la merkevarens finansdirektør David Powels til: "Men vi har fortsatt mye arbeid foran oss for fremtiden." Målet er å gjøre Volkswagen konkurransedyktig og bærekraftig egnet for fremtiden innen 2029. Med innstrammingskursen ønsker VW å redusere overkapasiteten og øke fortjenestemarginen til kjernemerket med lav avkastning. «Vi må jobbe med våre strukturelle problemer,» sa Powels. VW, for eksempel, investerer for mye og tjener for lite på elbilene sine. I tillegg tar det for lang tid før en ny modell går i balanse. «Vår mulighet ligger nå i å rette opp denne ubalansen sammen og drive lønnsomt igjen.» Høye kostnader og svakhet i elbiler tynger Det Wolfsburg-baserte kjernemerket har lidd av høye kostnader og overkapasitet i anleggene sine i årevis. Spesielt de rent elektriske anleggene i Zwickau og Emden har nylig følt effekten av svak etterspørsel etter elbiler og har måttet kutte ned produksjonen. I tillegg taper konsernet salg og fortjeneste i sitt viktigste marked Kina fordi innenlandske konkurrenter som BYD går forbi. På hovedanlegget i Wolfsburg, hvor bare forbrenningsmotorer som Golf og Tiguan bygges, måtte gruppen nylig til og med planlegge ekstra skift. For i motsetning til e-biler, selger VW forbrenningsmotorer for tiden godt. Men det vil ikke forbli slik, advarte bedriftsrådsleder Daniela Cavallo. Salget av Golf vil fortsette å falle, sa hun, ifølge en rapport på intranettet, som er tilgjengelig for det tyske pressebyrået. «Trenden er ubønnhørlig nedadgående.» Cavallo advarer om firedagers uke i Wolfsburg Samtidig advarte hun om at det kan bli problemer med kapasitetsutnyttelsen fra 2027. Golf skal deretter flyttes til Mexico, og hovedanlegget skal deretter konverteres til en planlagt e-Golf, men produksjonen starter ikke før senere. "Fra 2027 og utover er den midlertidige firedagersuken ikke et langt søkt scenario her," sa Cavallo, ifølge deltakerne. Det må tas forholdsregler for dette nå. Ifølge deltakerne deltok også konsernsjef Oliver Blume og merkevaresjef Thomas Schäfer på arbeidsmøtet. I motsetning til på tidligere stabsmøter, gikk imidlertid ingen av dem opp på talerstolen denne gangen. https://www.boerse-frankfurt.de/nachrichten/ROUNDUP-Sparkurs---20000-VW-Mitarbeiter-verzichten-auf-Jobs-12a20f30-38cd-4658-91ec-2ac20b38d2bf
    27. juni
    ·
    27. juni
    ·
    Kanskje senere i år. Hvor mye senere, egentlig. De gjør faktisk mye som virker riktig. Og de er veldig ambisiøse for å bli verdensledende. Men jeg ville holdt et øye med lanseringen av id.2, som er den første bilen i det nye designspråket. Alle elbiler vil komme i versjoner med nytt design i løpet av 2026–2028. Så er det den nye plattformen SSP, som sannsynligvis først vil dukke opp i Audi i 2028 og den nye Golf GTI i 2029. De jobber mye med sine egne batterifabrikker. Også med ny solid-state-teknologi i samarbeid med QuantumScape i USA. Og til slutt er det deres selvkjørende strategi med id.buzz, som skjer i samarbeid med Mobileye. Ved første øyekast virker deres tilnærming til selvkjørende biler mye mer ingeniørmessig «solid» og realistisk enn Teslas – «beveg deg raskt og ødelegg ting» – Silicon Valley-tilnærming. P.S. Jeg eier ikke aksjer i VW for øyeblikket, men jeg følger ganske godt med på hva som skjer.
  • 29. mai
    29. mai
    Denne aksje virker ekstremt undervurdert med en p/b på 0,25 og lav p/e. Hva tenker folk om denne?
    10. juni
    ·
    10. juni
    ·
    Det har vært spekulasjoner om bilfabrikker som våpenprodusenter. Bare av den grunn virker prisingen mer enn rettferdig.
  • 22. mai
    22. mai
    ❓❓
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

GermanyXetra
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
94,1
VWAP
92,59
Lav
92,3
OmsetningAntall
4,9 52 753
VWAP
92,59
Høy
94,1
Lav
92,3
OmsetningAntall
4,9 52 753

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data