Kvartalsrapport (Q3)
NY
2 dager siden‧1t 38min
6,30 EUR/aksje
Siste utbytte
6,87 %
Direkteavkastning
Ordredybde
Xetra
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Høy
92,5VWAP
Lav
91,15OmsetningAntall
6,7 72 720
VWAP
Høy
92,5Lav
91,15OmsetningAntall
6,7 72 720
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig | |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Kvartalsrapport (Q3) | 30. okt. | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q2) | 25. juli | |
| 2025 Generalforsamling | 16. mai | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q1) | 30. apr. | |
| Kvartalsrapport (Q4) | 11. mars |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 29. sep.29. sep.Er dette en veldig underpriset aksje, eller har de inntektproblemer som holder aksjen nede?
- 9. okt.9. okt.Innlegget er slettet.23. sep.23. sep.Vw er ikke helt Nokia. De skal ha for forsøket. De lager gode biler. Id7, cupra og Skoda er gode biler. De treffes av supply problem, toll, sjeldne metaller, batteri kapasitet utfordringer, Andre sliter på samme måte. F.eks. Mercedes, Ford, Volvo. Nå sliter også Nissan som var dominerende med leaf. Det er en bransje i stor endring. Skal du tjene penger må man ha færre deler og raskere sammenstilling, få variasjoner, 4wd og appellerende design. Det handler mye om å få frem den bestselger modellen. Går det mer ned nå så vurderer jeg å kjøpe meg inn igjen.
- 22. sep.·Utfordringen for de gamle etablerte bilprodusentene er at teknologien utvikler seg raskt, mange nye merker kommer inn på markedet, politisk usikkerhet med tollsatser og mer. Det er for tiden mange spørsmålstegn og få svar på hvor det hele peker hen. Selv ønsker jeg ikke å kjøpe en elbil fordi de koster for mye for min smak, og jeg kjører for lite. Hvilken bilprodusent vil overleve utfordringene fremover? Ingen vet, og derav spørsmålstegnene. Jeg venter på investeringer i bilindustrien til jeg vet tydelig hvor det peker hen.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q3)
NY
2 dager siden‧1t 38min
6,30 EUR/aksje
Siste utbytte
6,87 %
Direkteavkastning
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 29. sep.29. sep.Er dette en veldig underpriset aksje, eller har de inntektproblemer som holder aksjen nede?
- 9. okt.9. okt.Innlegget er slettet.23. sep.23. sep.Vw er ikke helt Nokia. De skal ha for forsøket. De lager gode biler. Id7, cupra og Skoda er gode biler. De treffes av supply problem, toll, sjeldne metaller, batteri kapasitet utfordringer, Andre sliter på samme måte. F.eks. Mercedes, Ford, Volvo. Nå sliter også Nissan som var dominerende med leaf. Det er en bransje i stor endring. Skal du tjene penger må man ha færre deler og raskere sammenstilling, få variasjoner, 4wd og appellerende design. Det handler mye om å få frem den bestselger modellen. Går det mer ned nå så vurderer jeg å kjøpe meg inn igjen.
- 22. sep.·Utfordringen for de gamle etablerte bilprodusentene er at teknologien utvikler seg raskt, mange nye merker kommer inn på markedet, politisk usikkerhet med tollsatser og mer. Det er for tiden mange spørsmålstegn og få svar på hvor det hele peker hen. Selv ønsker jeg ikke å kjøpe en elbil fordi de koster for mye for min smak, og jeg kjører for lite. Hvilken bilprodusent vil overleve utfordringene fremover? Ingen vet, og derav spørsmålstegnene. Jeg venter på investeringer i bilindustrien til jeg vet tydelig hvor det peker hen.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Xetra
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Høy
92,5VWAP
Lav
91,15OmsetningAntall
6,7 72 720
VWAP
Høy
92,5Lav
91,15OmsetningAntall
6,7 72 720
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig | |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Kvartalsrapport (Q3) | 30. okt. | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q2) | 25. juli | |
| 2025 Generalforsamling | 16. mai | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q1) | 30. apr. | |
| Kvartalsrapport (Q4) | 11. mars |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Kvartalsrapport (Q3)
NY
2 dager siden‧1t 38min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig | |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Kvartalsrapport (Q3) | 30. okt. | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q2) | 25. juli | |
| 2025 Generalforsamling | 16. mai | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q1) | 30. apr. | |
| Kvartalsrapport (Q4) | 11. mars |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
6,30 EUR/aksje
Siste utbytte
6,87 %
Direkteavkastning
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 29. sep.29. sep.Er dette en veldig underpriset aksje, eller har de inntektproblemer som holder aksjen nede?
- 9. okt.9. okt.Innlegget er slettet.23. sep.23. sep.Vw er ikke helt Nokia. De skal ha for forsøket. De lager gode biler. Id7, cupra og Skoda er gode biler. De treffes av supply problem, toll, sjeldne metaller, batteri kapasitet utfordringer, Andre sliter på samme måte. F.eks. Mercedes, Ford, Volvo. Nå sliter også Nissan som var dominerende med leaf. Det er en bransje i stor endring. Skal du tjene penger må man ha færre deler og raskere sammenstilling, få variasjoner, 4wd og appellerende design. Det handler mye om å få frem den bestselger modellen. Går det mer ned nå så vurderer jeg å kjøpe meg inn igjen.
- 22. sep.·Utfordringen for de gamle etablerte bilprodusentene er at teknologien utvikler seg raskt, mange nye merker kommer inn på markedet, politisk usikkerhet med tollsatser og mer. Det er for tiden mange spørsmålstegn og få svar på hvor det hele peker hen. Selv ønsker jeg ikke å kjøpe en elbil fordi de koster for mye for min smak, og jeg kjører for lite. Hvilken bilprodusent vil overleve utfordringene fremover? Ingen vet, og derav spørsmålstegnene. Jeg venter på investeringer i bilindustrien til jeg vet tydelig hvor det peker hen.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Xetra
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Høy
92,5VWAP
Lav
91,15OmsetningAntall
6,7 72 720
VWAP
Høy
92,5Lav
91,15OmsetningAntall
6,7 72 720
Meglerstatistikk
Fant ingen data





