Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Volkswagen AG

Volkswagen AG

91,35EUR
−0,16% (−0,15)
Ved stenging
Høy92,50
Lav91,15
Omsetning
6,7 MEUR
91,35EUR
−0,16% (−0,15)
Ved stenging
Høy92,50
Lav91,15
Omsetning
6,7 MEUR

Volkswagen AG

Volkswagen AG

91,35EUR
−0,16% (−0,15)
Ved stenging
Høy92,50
Lav91,15
Omsetning
6,7 MEUR
91,35EUR
−0,16% (−0,15)
Ved stenging
Høy92,50
Lav91,15
Omsetning
6,7 MEUR

Volkswagen AG

Volkswagen AG

91,35EUR
−0,16% (−0,15)
Ved stenging
Høy92,50
Lav91,15
Omsetning
6,7 MEUR
91,35EUR
−0,16% (−0,15)
Ved stenging
Høy92,50
Lav91,15
Omsetning
6,7 MEUR
Kvartalsrapport (Q3)
NY
2 dager siden1t 38min
6,30 EUR/aksje
Siste utbytte
6,87 %
Direkteavkastning

Ordredybde

GermanyXetra
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
92,5
VWAP
91,61
Lav
91,15
OmsetningAntall
6,7 72 720
VWAP
91,61
Høy
92,5
Lav
91,15
OmsetningAntall
6,7 72 720

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
Selskapskalender ikke tilgjengelig
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q3)30. okt.
2025 Kvartalsrapport (Q2)25. juli
2025 Generalforsamling16. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)30. apr.
Kvartalsrapport (Q4)11. mars
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 29. sep.
    Er dette en veldig underpriset aksje, eller har de inntektproblemer som holder aksjen nede?
    23. okt.
    ·
    23. okt.
    ·
    De har tydeligvis ikke kontroll over forsyningskjeden. Lagrene deres av brikker er i ferd med å bli lave, og på grunn av handelsbarrierer kan de ikke få tak i nye brikker som brukes til å produsere nye biler.
  • 23. sep.
    ·
    23. sep.
    ·
    Når blir neste shortsqueeze?
    26. sep.
    26. sep.
    Er nesten ingen som tørr å shorte denne lenger, folk shorter heller volvo 😂
  • 9. okt.
    9. okt.
    Innlegget er slettet.
    23. sep.
    23. sep.
    Vw er ikke helt Nokia. De skal ha for forsøket. De lager gode biler. Id7, cupra og Skoda er gode biler. De treffes av supply problem, toll, sjeldne metaller, batteri kapasitet utfordringer, Andre sliter på samme måte. F.eks. Mercedes, Ford, Volvo. Nå sliter også Nissan som var dominerende med leaf. Det er en bransje i stor endring. Skal du tjene penger må man ha færre deler og raskere sammenstilling, få variasjoner, 4wd og appellerende design. Det handler mye om å få frem den bestselger modellen. Går det mer ned nå så vurderer jeg å kjøpe meg inn igjen.
    23. sep.
    ·
    23. sep.
    ·
    GL HF
  • 22. sep.
    ·
    22. sep.
    ·
    Utfordringen for de gamle etablerte bilprodusentene er at teknologien utvikler seg raskt, mange nye merker kommer inn på markedet, politisk usikkerhet med tollsatser og mer. Det er for tiden mange spørsmålstegn og få svar på hvor det hele peker hen. Selv ønsker jeg ikke å kjøpe en elbil fordi de koster for mye for min smak, og jeg kjører for lite. Hvilken bilprodusent vil overleve utfordringene fremover? Ingen vet, og derav spørsmålstegnene. Jeg venter på investeringer i bilindustrien til jeg vet tydelig hvor det peker hen.
  • 22. sep.
    Er så lei denne aksjen.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q3)
NY
2 dager siden1t 38min
6,30 EUR/aksje
Siste utbytte
6,87 %
Direkteavkastning

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 29. sep.
    Er dette en veldig underpriset aksje, eller har de inntektproblemer som holder aksjen nede?
    23. okt.
    ·
    23. okt.
    ·
    De har tydeligvis ikke kontroll over forsyningskjeden. Lagrene deres av brikker er i ferd med å bli lave, og på grunn av handelsbarrierer kan de ikke få tak i nye brikker som brukes til å produsere nye biler.
  • 23. sep.
    ·
    23. sep.
    ·
    Når blir neste shortsqueeze?
    26. sep.
    26. sep.
    Er nesten ingen som tørr å shorte denne lenger, folk shorter heller volvo 😂
  • 9. okt.
    9. okt.
    Innlegget er slettet.
    23. sep.
    23. sep.
    Vw er ikke helt Nokia. De skal ha for forsøket. De lager gode biler. Id7, cupra og Skoda er gode biler. De treffes av supply problem, toll, sjeldne metaller, batteri kapasitet utfordringer, Andre sliter på samme måte. F.eks. Mercedes, Ford, Volvo. Nå sliter også Nissan som var dominerende med leaf. Det er en bransje i stor endring. Skal du tjene penger må man ha færre deler og raskere sammenstilling, få variasjoner, 4wd og appellerende design. Det handler mye om å få frem den bestselger modellen. Går det mer ned nå så vurderer jeg å kjøpe meg inn igjen.
    23. sep.
    ·
    23. sep.
    ·
    GL HF
  • 22. sep.
    ·
    22. sep.
    ·
    Utfordringen for de gamle etablerte bilprodusentene er at teknologien utvikler seg raskt, mange nye merker kommer inn på markedet, politisk usikkerhet med tollsatser og mer. Det er for tiden mange spørsmålstegn og få svar på hvor det hele peker hen. Selv ønsker jeg ikke å kjøpe en elbil fordi de koster for mye for min smak, og jeg kjører for lite. Hvilken bilprodusent vil overleve utfordringene fremover? Ingen vet, og derav spørsmålstegnene. Jeg venter på investeringer i bilindustrien til jeg vet tydelig hvor det peker hen.
  • 22. sep.
    Er så lei denne aksjen.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

GermanyXetra
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
92,5
VWAP
91,61
Lav
91,15
OmsetningAntall
6,7 72 720
VWAP
91,61
Høy
92,5
Lav
91,15
OmsetningAntall
6,7 72 720

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
Selskapskalender ikke tilgjengelig
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q3)30. okt.
2025 Kvartalsrapport (Q2)25. juli
2025 Generalforsamling16. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)30. apr.
Kvartalsrapport (Q4)11. mars
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q3)
NY
2 dager siden1t 38min

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
Selskapskalender ikke tilgjengelig
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q3)30. okt.
2025 Kvartalsrapport (Q2)25. juli
2025 Generalforsamling16. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)30. apr.
Kvartalsrapport (Q4)11. mars
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterte produkter

6,30 EUR/aksje
Siste utbytte
6,87 %
Direkteavkastning

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 29. sep.
    Er dette en veldig underpriset aksje, eller har de inntektproblemer som holder aksjen nede?
    23. okt.
    ·
    23. okt.
    ·
    De har tydeligvis ikke kontroll over forsyningskjeden. Lagrene deres av brikker er i ferd med å bli lave, og på grunn av handelsbarrierer kan de ikke få tak i nye brikker som brukes til å produsere nye biler.
  • 23. sep.
    ·
    23. sep.
    ·
    Når blir neste shortsqueeze?
    26. sep.
    26. sep.
    Er nesten ingen som tørr å shorte denne lenger, folk shorter heller volvo 😂
  • 9. okt.
    9. okt.
    Innlegget er slettet.
    23. sep.
    23. sep.
    Vw er ikke helt Nokia. De skal ha for forsøket. De lager gode biler. Id7, cupra og Skoda er gode biler. De treffes av supply problem, toll, sjeldne metaller, batteri kapasitet utfordringer, Andre sliter på samme måte. F.eks. Mercedes, Ford, Volvo. Nå sliter også Nissan som var dominerende med leaf. Det er en bransje i stor endring. Skal du tjene penger må man ha færre deler og raskere sammenstilling, få variasjoner, 4wd og appellerende design. Det handler mye om å få frem den bestselger modellen. Går det mer ned nå så vurderer jeg å kjøpe meg inn igjen.
    23. sep.
    ·
    23. sep.
    ·
    GL HF
  • 22. sep.
    ·
    22. sep.
    ·
    Utfordringen for de gamle etablerte bilprodusentene er at teknologien utvikler seg raskt, mange nye merker kommer inn på markedet, politisk usikkerhet med tollsatser og mer. Det er for tiden mange spørsmålstegn og få svar på hvor det hele peker hen. Selv ønsker jeg ikke å kjøpe en elbil fordi de koster for mye for min smak, og jeg kjører for lite. Hvilken bilprodusent vil overleve utfordringene fremover? Ingen vet, og derav spørsmålstegnene. Jeg venter på investeringer i bilindustrien til jeg vet tydelig hvor det peker hen.
  • 22. sep.
    Er så lei denne aksjen.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

GermanyXetra
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
92,5
VWAP
91,61
Lav
91,15
OmsetningAntall
6,7 72 720
VWAP
91,61
Høy
92,5
Lav
91,15
OmsetningAntall
6,7 72 720

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data