Kvartalsrapport (Q2)
52 dager siden‧2t 7min
6,30 EUR/aksje
Siste utbytte
6,10 %
Direkteavkastning
Ordredybde
Xetra
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
104,3VWAP
Lav
102,4OmsetningAntall
3,1 30 098
VWAP
Høy
104,3Lav
102,4OmsetningAntall
3,1 30 098
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q3) | 30. okt. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 25. juli | |
2025 Generalforsamling | 16. mai | |
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 30. apr. | |
Kvartalsrapport (Q4) | 11. mars | |
2024 Årsrapport | 11. mars |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 8. sep.8. sep.Begynner å bli litt lei denne. Holde eller selge?
- 28. juli·Jeg tror det kan være en etterslep i salget av nye biler både på verdensbasis og spesielt i USA på grunn av tidligere forstyrrelser i forsyningskjeden og deretter tollsatser siden innvielsen. I utgangspunktet har det vært tøft for bilprodusenter de siste årene, med den ene tingen etter den andre. Med disse store handelsavtalene på plass og en reduksjon fra 27,5 % til 15 % (EU - USA) kan vi se det verste over. Selv med disse lavere lønnsomhetsnivåene kan vi se en økning på 100 % i aksjekursen de kommende tre årene, bare fra små forbedringer i utsiktene – siden det er det virkelige problemet, troen på fremtidsutsiktene. Hva er dine tanker?15. aug.·Synes EU burde slå hardt ned på kinesiske biler. VW er tradisjonelt store i Kina, og de innhenter nå at de ikke kan beskytte hjemmemarkedet sitt uten å risikere at Kina ødelegger markedet deres i Kina. EU må handle hvis de vil ha en bilindustri tilbake.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q2)
52 dager siden‧2t 7min
6,30 EUR/aksje
Siste utbytte
6,10 %
Direkteavkastning
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 8. sep.8. sep.Begynner å bli litt lei denne. Holde eller selge?
- 28. juli·Jeg tror det kan være en etterslep i salget av nye biler både på verdensbasis og spesielt i USA på grunn av tidligere forstyrrelser i forsyningskjeden og deretter tollsatser siden innvielsen. I utgangspunktet har det vært tøft for bilprodusenter de siste årene, med den ene tingen etter den andre. Med disse store handelsavtalene på plass og en reduksjon fra 27,5 % til 15 % (EU - USA) kan vi se det verste over. Selv med disse lavere lønnsomhetsnivåene kan vi se en økning på 100 % i aksjekursen de kommende tre årene, bare fra små forbedringer i utsiktene – siden det er det virkelige problemet, troen på fremtidsutsiktene. Hva er dine tanker?15. aug.·Synes EU burde slå hardt ned på kinesiske biler. VW er tradisjonelt store i Kina, og de innhenter nå at de ikke kan beskytte hjemmemarkedet sitt uten å risikere at Kina ødelegger markedet deres i Kina. EU må handle hvis de vil ha en bilindustri tilbake.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Xetra
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
104,3VWAP
Lav
102,4OmsetningAntall
3,1 30 098
VWAP
Høy
104,3Lav
102,4OmsetningAntall
3,1 30 098
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q3) | 30. okt. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 25. juli | |
2025 Generalforsamling | 16. mai | |
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 30. apr. | |
Kvartalsrapport (Q4) | 11. mars | |
2024 Årsrapport | 11. mars |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Kvartalsrapport (Q2)
52 dager siden‧2t 7min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q3) | 30. okt. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 25. juli | |
2025 Generalforsamling | 16. mai | |
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 30. apr. | |
Kvartalsrapport (Q4) | 11. mars | |
2024 Årsrapport | 11. mars |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
6,30 EUR/aksje
Siste utbytte
6,10 %
Direkteavkastning
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 8. sep.8. sep.Begynner å bli litt lei denne. Holde eller selge?
- 28. juli·Jeg tror det kan være en etterslep i salget av nye biler både på verdensbasis og spesielt i USA på grunn av tidligere forstyrrelser i forsyningskjeden og deretter tollsatser siden innvielsen. I utgangspunktet har det vært tøft for bilprodusenter de siste årene, med den ene tingen etter den andre. Med disse store handelsavtalene på plass og en reduksjon fra 27,5 % til 15 % (EU - USA) kan vi se det verste over. Selv med disse lavere lønnsomhetsnivåene kan vi se en økning på 100 % i aksjekursen de kommende tre årene, bare fra små forbedringer i utsiktene – siden det er det virkelige problemet, troen på fremtidsutsiktene. Hva er dine tanker?15. aug.·Synes EU burde slå hardt ned på kinesiske biler. VW er tradisjonelt store i Kina, og de innhenter nå at de ikke kan beskytte hjemmemarkedet sitt uten å risikere at Kina ødelegger markedet deres i Kina. EU må handle hvis de vil ha en bilindustri tilbake.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Xetra
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
104,3VWAP
Lav
102,4OmsetningAntall
3,1 30 098
VWAP
Høy
104,3Lav
102,4OmsetningAntall
3,1 30 098
Meglerstatistikk
Fant ingen data