Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

NVIDIA

NVIDIA

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-
2027 Q1-rapport
38 dager siden
0,25 USD/aksje
Siste utbytte
0,02%Direkteavkastning

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2027 Q2-rapport
26. aug.
Historisk
Årlig generalforsamling 2026
24. juni
2027 Q1-rapport
20. mai
2026 Q4-rapport
25. feb.
2026 Q3-rapport
19. nov. 2025
2026 Q2-rapport
27. aug. 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 21 t siden
    ·
    Hvordan kan dette fortsatt være en fornuftig aksje? Gradvis bare en nedgang. Mange her sverger til dette på lang sikt, men det ser ikke helt slik ut nå, selv om jeg vet at nedturer kommer, men nå ser det ut til at konkurrenter har dukket opp. Hva synes dere andre?
    for 2 t siden · Endret
    Vel. Nvda marked cap er nå 8% av S&P. Det er msssivt, men det er ikke problemet i seg selv. De fleste store og mellomstore institusjoner (fond etc) (de som kjøper mest aksjer i markedet) har regler at en holding hr et tak hva de kan eie om den er større enn 6% av S&P ... Og når du da er e så stor marked cap aksje så klarer ikke mindre institusjoner og små investorer å bevege den noe særlig. Dette bør folk vite… det man må håpe på er at disse institusjonene endrer reglene sine når det nå er så konsentrert som det er, men dette handler alt om risiko managment for disse selskapene. De må være diversifiert og følge de reglene da de håndterer som regel andre sine penger. Så dette er bare aksjen har blitt litt stor for sit eget beste.. Aksjen blir hemmet primært av regler og policyer hos the big boys,. Ikke noe magi i det. Men du har enda marked makerne som kan drive aksjen gjennom options markedet, men akkurat nå er det andre aksjer som har tatt over de volumene, nvda var i et par år den aksjen med mest options volum, nå er den knapt nr 4-5, som sier mye siden deres cap er så mye større enn de andre som har tatt over (derfor de andre aksjene skvises så). Dette er verdens største float av aksjer, det krever mye å bevege den.
  • for 22 t siden
    ·
    Frem og tilbake med kursen 😊
    for 24 min siden
    ·
    Jeg er slett ikke overrasket over de små svingningene, jeg synes at det er et spennende oppkjøp og jeg kjøper nok mer i den kommende uken 😊
  • for 1 døgn siden
    ·
    Siden vi allerede er vant til rødt, gjør selskapets logo rød også , la oss alle bli gale sammen.
    for 1 døgn siden
    ·
    Ha litt tro.. langsiktig investering vil bære frukter.
  • for 1 døgn siden
    Nvidias dommedag🫪
    for 1 døgn siden
    ·
    Det samme var min tanke 😊
  • for 1 døgn siden
    ·
    Lik innlegget, hvis dere er her for the long run. Personlig vil jeg først vurdere å selge meg ut når vi når 2030. Kan også være jeg strekker den til 2040, hvem vet.
    for 6 t siden
    ·
    Neste uke jeg vil mest sannsynlig selge halvparten av min posisjon den er bare for stor i min portefølje akkurat nå men planlegger å beholde noen aksjer på lang sikt
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2027 Q1-rapport
38 dager siden
0,25 USD/aksje
Siste utbytte
0,02%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 21 t siden
    ·
    Hvordan kan dette fortsatt være en fornuftig aksje? Gradvis bare en nedgang. Mange her sverger til dette på lang sikt, men det ser ikke helt slik ut nå, selv om jeg vet at nedturer kommer, men nå ser det ut til at konkurrenter har dukket opp. Hva synes dere andre?
    for 2 t siden · Endret
    Vel. Nvda marked cap er nå 8% av S&P. Det er msssivt, men det er ikke problemet i seg selv. De fleste store og mellomstore institusjoner (fond etc) (de som kjøper mest aksjer i markedet) har regler at en holding hr et tak hva de kan eie om den er større enn 6% av S&P ... Og når du da er e så stor marked cap aksje så klarer ikke mindre institusjoner og små investorer å bevege den noe særlig. Dette bør folk vite… det man må håpe på er at disse institusjonene endrer reglene sine når det nå er så konsentrert som det er, men dette handler alt om risiko managment for disse selskapene. De må være diversifiert og følge de reglene da de håndterer som regel andre sine penger. Så dette er bare aksjen har blitt litt stor for sit eget beste.. Aksjen blir hemmet primært av regler og policyer hos the big boys,. Ikke noe magi i det. Men du har enda marked makerne som kan drive aksjen gjennom options markedet, men akkurat nå er det andre aksjer som har tatt over de volumene, nvda var i et par år den aksjen med mest options volum, nå er den knapt nr 4-5, som sier mye siden deres cap er så mye større enn de andre som har tatt over (derfor de andre aksjene skvises så). Dette er verdens største float av aksjer, det krever mye å bevege den.
  • for 22 t siden
    ·
    Frem og tilbake med kursen 😊
    for 24 min siden
    ·
    Jeg er slett ikke overrasket over de små svingningene, jeg synes at det er et spennende oppkjøp og jeg kjøper nok mer i den kommende uken 😊
  • for 1 døgn siden
    ·
    Siden vi allerede er vant til rødt, gjør selskapets logo rød også , la oss alle bli gale sammen.
    for 1 døgn siden
    ·
    Ha litt tro.. langsiktig investering vil bære frukter.
  • for 1 døgn siden
    Nvidias dommedag🫪
    for 1 døgn siden
    ·
    Det samme var min tanke 😊
  • for 1 døgn siden
    ·
    Lik innlegget, hvis dere er her for the long run. Personlig vil jeg først vurdere å selge meg ut når vi når 2030. Kan også være jeg strekker den til 2040, hvem vet.
    for 6 t siden
    ·
    Neste uke jeg vil mest sannsynlig selge halvparten av min posisjon den er bare for stor i min portefølje akkurat nå men planlegger å beholde noen aksjer på lang sikt
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2027 Q2-rapport
26. aug.
Historisk
Årlig generalforsamling 2026
24. juni
2027 Q1-rapport
20. mai
2026 Q4-rapport
25. feb.
2026 Q3-rapport
19. nov. 2025
2026 Q2-rapport
27. aug. 2025

Relaterte produkter

2027 Q1-rapport
38 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2027 Q2-rapport
26. aug.
Historisk
Årlig generalforsamling 2026
24. juni
2027 Q1-rapport
20. mai
2026 Q4-rapport
25. feb.
2026 Q3-rapport
19. nov. 2025
2026 Q2-rapport
27. aug. 2025

Relaterte produkter

0,25 USD/aksje
Siste utbytte
0,02%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 21 t siden
    ·
    Hvordan kan dette fortsatt være en fornuftig aksje? Gradvis bare en nedgang. Mange her sverger til dette på lang sikt, men det ser ikke helt slik ut nå, selv om jeg vet at nedturer kommer, men nå ser det ut til at konkurrenter har dukket opp. Hva synes dere andre?
    for 2 t siden · Endret
    Vel. Nvda marked cap er nå 8% av S&P. Det er msssivt, men det er ikke problemet i seg selv. De fleste store og mellomstore institusjoner (fond etc) (de som kjøper mest aksjer i markedet) har regler at en holding hr et tak hva de kan eie om den er større enn 6% av S&P ... Og når du da er e så stor marked cap aksje så klarer ikke mindre institusjoner og små investorer å bevege den noe særlig. Dette bør folk vite… det man må håpe på er at disse institusjonene endrer reglene sine når det nå er så konsentrert som det er, men dette handler alt om risiko managment for disse selskapene. De må være diversifiert og følge de reglene da de håndterer som regel andre sine penger. Så dette er bare aksjen har blitt litt stor for sit eget beste.. Aksjen blir hemmet primært av regler og policyer hos the big boys,. Ikke noe magi i det. Men du har enda marked makerne som kan drive aksjen gjennom options markedet, men akkurat nå er det andre aksjer som har tatt over de volumene, nvda var i et par år den aksjen med mest options volum, nå er den knapt nr 4-5, som sier mye siden deres cap er så mye større enn de andre som har tatt over (derfor de andre aksjene skvises så). Dette er verdens største float av aksjer, det krever mye å bevege den.
  • for 22 t siden
    ·
    Frem og tilbake med kursen 😊
    for 24 min siden
    ·
    Jeg er slett ikke overrasket over de små svingningene, jeg synes at det er et spennende oppkjøp og jeg kjøper nok mer i den kommende uken 😊
  • for 1 døgn siden
    ·
    Siden vi allerede er vant til rødt, gjør selskapets logo rød også , la oss alle bli gale sammen.
    for 1 døgn siden
    ·
    Ha litt tro.. langsiktig investering vil bære frukter.
  • for 1 døgn siden
    Nvidias dommedag🫪
    for 1 døgn siden
    ·
    Det samme var min tanke 😊
  • for 1 døgn siden
    ·
    Lik innlegget, hvis dere er her for the long run. Personlig vil jeg først vurdere å selge meg ut når vi når 2030. Kan også være jeg strekker den til 2040, hvem vet.
    for 6 t siden
    ·
    Neste uke jeg vil mest sannsynlig selge halvparten av min posisjon den er bare for stor i min portefølje akkurat nå men planlegger å beholde noen aksjer på lang sikt
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data