Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

NVIDIA

NVIDIA

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-
2027 Q1-rapport
35 dager siden
0,25 USD/aksje
Siste utbytte
0,02%Direkteavkastning

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2027 Q2-rapport
26. aug.
Historisk
Årlig generalforsamling 2026
24. juni
2027 Q1-rapport
20. mai
2026 Q4-rapport
25. feb.
2026 Q3-rapport
19. nov. 2025
2026 Q2-rapport
27. aug. 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 3 t siden
    ·
    Min 100% nøyaktighet i å forutsi Nvidia-bevegelser sier at vi i dag ser horisontal bevegelse, 198-207 er området, topp i begynnelsen og deretter 10:30-12:30 dagens laveste fall. Jeg ser også at dette området vil være gyldig til det beveger seg til +210-230-området i nær fremtid. Ansvarsfraskrivelse: Dette er ikke investeringsråd. Informasjonen er kun gitt for generelle informasjonsformål og utgjør ikke en anbefaling om å kjøpe, selge eller holde noe finansielt instrument. Investering innebærer risiko, og du bør konsultere en kvalifisert finansiell rådgiver før du tar investeringsbeslutninger. Tidligere resultater garanterer ikke fremtidige resultater.
    for 2 t siden
    ·
    Dette er ganske kjedelig å følge, som en såpeopera, hvis du går glipp av 1 måned, gikk jeg ikke glipp av noe.
  • for 6 t siden
    ·
    Hva tenker dere om nvidia, vurderer å kjøpe denne aksjen, er 14 år.
    for 4 t siden
    Kjøp i aksjer. Lær og les om ulike firmaer/ aksjeselskaper. Deretter velg ut et firma du synes er bra og ikke bruk mere penger enn du har råd til å tape. Da vil du følge med jevnlig på kurs og lære deg mer og mer om selskapet. Deretter fyller du på eller kjøper neste aksjer i annet selskap. Det viktigste er å spare litt hver mnd og få de over i aksjer og fond. Mye mer spennende og interessant å kjøpe aksjer enn fond. Da må tenke selv. Du bestemmer. Lykke til.
  • for 22 t siden
    ·
    Hvilken analytiker har satt kursmål på 740 innen 1 år. 😂 helt borte
    for 2 t siden
    ·
    Enig, tror NVIDIA vil ligge flatt den neste lange tiden, nesten ingenting kan få den til å stige lenger, med mindre markedet faller da ryker den med, det har vært tendensen, oktober i fjor kurs 202 $
  • for 1 døgn siden
    God kjøpsmulighet i dag
    for 7 t siden
    Tror egentlig det bare vil gå en vei fremover
  • for 1 døgn siden
    ·
    Hva skjer når micron rapporterer i morgen?
    for 21 t siden
    ·
    Rapporten for Micron blir offentlig etter stengetid, sykt høye forventninger, mye fokus på hvordan det ser ut i 2027, aksjen pleier alltid å gå ned til tross for en god rapport, legg til at inflasjonstallene også rapporteres, risiko/sjanse for at den går ned ytterligere.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2027 Q1-rapport
35 dager siden
0,25 USD/aksje
Siste utbytte
0,02%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 3 t siden
    ·
    Min 100% nøyaktighet i å forutsi Nvidia-bevegelser sier at vi i dag ser horisontal bevegelse, 198-207 er området, topp i begynnelsen og deretter 10:30-12:30 dagens laveste fall. Jeg ser også at dette området vil være gyldig til det beveger seg til +210-230-området i nær fremtid. Ansvarsfraskrivelse: Dette er ikke investeringsråd. Informasjonen er kun gitt for generelle informasjonsformål og utgjør ikke en anbefaling om å kjøpe, selge eller holde noe finansielt instrument. Investering innebærer risiko, og du bør konsultere en kvalifisert finansiell rådgiver før du tar investeringsbeslutninger. Tidligere resultater garanterer ikke fremtidige resultater.
    for 2 t siden
    ·
    Dette er ganske kjedelig å følge, som en såpeopera, hvis du går glipp av 1 måned, gikk jeg ikke glipp av noe.
  • for 6 t siden
    ·
    Hva tenker dere om nvidia, vurderer å kjøpe denne aksjen, er 14 år.
    for 4 t siden
    Kjøp i aksjer. Lær og les om ulike firmaer/ aksjeselskaper. Deretter velg ut et firma du synes er bra og ikke bruk mere penger enn du har råd til å tape. Da vil du følge med jevnlig på kurs og lære deg mer og mer om selskapet. Deretter fyller du på eller kjøper neste aksjer i annet selskap. Det viktigste er å spare litt hver mnd og få de over i aksjer og fond. Mye mer spennende og interessant å kjøpe aksjer enn fond. Da må tenke selv. Du bestemmer. Lykke til.
  • for 22 t siden
    ·
    Hvilken analytiker har satt kursmål på 740 innen 1 år. 😂 helt borte
    for 2 t siden
    ·
    Enig, tror NVIDIA vil ligge flatt den neste lange tiden, nesten ingenting kan få den til å stige lenger, med mindre markedet faller da ryker den med, det har vært tendensen, oktober i fjor kurs 202 $
  • for 1 døgn siden
    God kjøpsmulighet i dag
    for 7 t siden
    Tror egentlig det bare vil gå en vei fremover
  • for 1 døgn siden
    ·
    Hva skjer når micron rapporterer i morgen?
    for 21 t siden
    ·
    Rapporten for Micron blir offentlig etter stengetid, sykt høye forventninger, mye fokus på hvordan det ser ut i 2027, aksjen pleier alltid å gå ned til tross for en god rapport, legg til at inflasjonstallene også rapporteres, risiko/sjanse for at den går ned ytterligere.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2027 Q2-rapport
26. aug.
Historisk
Årlig generalforsamling 2026
24. juni
2027 Q1-rapport
20. mai
2026 Q4-rapport
25. feb.
2026 Q3-rapport
19. nov. 2025
2026 Q2-rapport
27. aug. 2025

Relaterte produkter

2027 Q1-rapport
35 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2027 Q2-rapport
26. aug.
Historisk
Årlig generalforsamling 2026
24. juni
2027 Q1-rapport
20. mai
2026 Q4-rapport
25. feb.
2026 Q3-rapport
19. nov. 2025
2026 Q2-rapport
27. aug. 2025

Relaterte produkter

0,25 USD/aksje
Siste utbytte
0,02%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 3 t siden
    ·
    Min 100% nøyaktighet i å forutsi Nvidia-bevegelser sier at vi i dag ser horisontal bevegelse, 198-207 er området, topp i begynnelsen og deretter 10:30-12:30 dagens laveste fall. Jeg ser også at dette området vil være gyldig til det beveger seg til +210-230-området i nær fremtid. Ansvarsfraskrivelse: Dette er ikke investeringsråd. Informasjonen er kun gitt for generelle informasjonsformål og utgjør ikke en anbefaling om å kjøpe, selge eller holde noe finansielt instrument. Investering innebærer risiko, og du bør konsultere en kvalifisert finansiell rådgiver før du tar investeringsbeslutninger. Tidligere resultater garanterer ikke fremtidige resultater.
    for 2 t siden
    ·
    Dette er ganske kjedelig å følge, som en såpeopera, hvis du går glipp av 1 måned, gikk jeg ikke glipp av noe.
  • for 6 t siden
    ·
    Hva tenker dere om nvidia, vurderer å kjøpe denne aksjen, er 14 år.
    for 4 t siden
    Kjøp i aksjer. Lær og les om ulike firmaer/ aksjeselskaper. Deretter velg ut et firma du synes er bra og ikke bruk mere penger enn du har råd til å tape. Da vil du følge med jevnlig på kurs og lære deg mer og mer om selskapet. Deretter fyller du på eller kjøper neste aksjer i annet selskap. Det viktigste er å spare litt hver mnd og få de over i aksjer og fond. Mye mer spennende og interessant å kjøpe aksjer enn fond. Da må tenke selv. Du bestemmer. Lykke til.
  • for 22 t siden
    ·
    Hvilken analytiker har satt kursmål på 740 innen 1 år. 😂 helt borte
    for 2 t siden
    ·
    Enig, tror NVIDIA vil ligge flatt den neste lange tiden, nesten ingenting kan få den til å stige lenger, med mindre markedet faller da ryker den med, det har vært tendensen, oktober i fjor kurs 202 $
  • for 1 døgn siden
    God kjøpsmulighet i dag
    for 7 t siden
    Tror egentlig det bare vil gå en vei fremover
  • for 1 døgn siden
    ·
    Hva skjer når micron rapporterer i morgen?
    for 21 t siden
    ·
    Rapporten for Micron blir offentlig etter stengetid, sykt høye forventninger, mye fokus på hvordan det ser ut i 2027, aksjen pleier alltid å gå ned til tross for en god rapport, legg til at inflasjonstallene også rapporteres, risiko/sjanse for at den går ned ytterligere.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data