Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Microsoft

Microsoft

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-
2026 Q3-rapport
54 dager siden
0,91 USD/aksje
Ex-dag 20. aug.
0,94%Direkteavkastning

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q4-rapport
30. juli
Historisk
2026 Q3-rapport
29. apr.
2026 Q2-rapport
28. jan.
Årlig generalforsamling 2025
5. des. 2025
2026 Q1-rapport
29. okt. 2025
2025 Q4-rapport
30. juli 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 57 min siden
    ·
    Den nyheten om gassdrevet DC er en kjempefordel for oss som investorer. Du kan ikke bygge en energikilde raskere og arealeffektivt som det som presenteres i nyheten i dag, og det gir mikrosoft en super tidsmessig edge i forhold til konkurrentene. Jeg er selv med som konsulent innenfor civils work ved DC-bygg i Skandinavia, og på byggherresiden er det som typisk utfordrer oss mest hvor vi skal få tilstrekkelig med strøm fra, og behandlingen av søknader og ventetid på prosess kan ta årevis. Her ordnes det sammen med byggetillatelsen, og det kan lett styres uten ekstreme sikkerhetstiltak som ved A-kraft. Alene derfor fylte vi på for noen hundre tusen mer under dagens dip - strategisk er det her som kan skyve planene i riktig retning både i relasjon til tid og økonomi, og ikke minst for å kunne tøyle den ekstreme etterspørselen som hersker i markedet hvor mikrosoft må leie kapasitet hos andre for å tøyle etterspørselen - snart skyter vi fart opp 🤷🏻‍♂️😊
  • for 6 t siden
    ·
    Ingenting er galt med dette selskapet! Men kjøpernes sentiment er svakt! 🤷🏻‍♀️😈 Hva kan du/vi gjøre? Volumet ser ut til å indikere at dette kan gå ned under 370. Hvis det gjør det, vil det teste 360-nivåene igjen…Jeg venter og er bunnen 😆🫦 eller kjøper når momentum er tilbake🌈😘🙏
    for 3 t siden
    ·
    @Jon333 hvilke er de topp 3 best presterende gull- og sølvinvesteringene i din portefølje i dag?
  • for 7 t siden
    ·
    Fundamentalene er sterke, prisen ned. Vær grådig når andre er redde!
    for 6 t siden
    ·
    Trenden er negativ, og referansen du bruker fra Warren Buffet refererer til markedet som helhet, ikke et enkelt selskap.
  • for 8 t siden
    ·
    Bør jeg kjøpe mer? hva tenker dere?
    for 2 t siden
    ·
    Jeg kjøpte i dag og la også inn en ordre på 354 hvis den fortsetter ned
  • deaktivert
    for 3 døgn siden
    ·
    Kjøper på 200usd, forhåpentligvis går den ikke så lavt siden jeg egentlig ikke vil ha dette søppelet.
    for 1 døgn siden
    ·
    Psykisk syk
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q3-rapport
54 dager siden
0,91 USD/aksje
Ex-dag 20. aug.
0,94%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 57 min siden
    ·
    Den nyheten om gassdrevet DC er en kjempefordel for oss som investorer. Du kan ikke bygge en energikilde raskere og arealeffektivt som det som presenteres i nyheten i dag, og det gir mikrosoft en super tidsmessig edge i forhold til konkurrentene. Jeg er selv med som konsulent innenfor civils work ved DC-bygg i Skandinavia, og på byggherresiden er det som typisk utfordrer oss mest hvor vi skal få tilstrekkelig med strøm fra, og behandlingen av søknader og ventetid på prosess kan ta årevis. Her ordnes det sammen med byggetillatelsen, og det kan lett styres uten ekstreme sikkerhetstiltak som ved A-kraft. Alene derfor fylte vi på for noen hundre tusen mer under dagens dip - strategisk er det her som kan skyve planene i riktig retning både i relasjon til tid og økonomi, og ikke minst for å kunne tøyle den ekstreme etterspørselen som hersker i markedet hvor mikrosoft må leie kapasitet hos andre for å tøyle etterspørselen - snart skyter vi fart opp 🤷🏻‍♂️😊
  • for 6 t siden
    ·
    Ingenting er galt med dette selskapet! Men kjøpernes sentiment er svakt! 🤷🏻‍♀️😈 Hva kan du/vi gjøre? Volumet ser ut til å indikere at dette kan gå ned under 370. Hvis det gjør det, vil det teste 360-nivåene igjen…Jeg venter og er bunnen 😆🫦 eller kjøper når momentum er tilbake🌈😘🙏
    for 3 t siden
    ·
    @Jon333 hvilke er de topp 3 best presterende gull- og sølvinvesteringene i din portefølje i dag?
  • for 7 t siden
    ·
    Fundamentalene er sterke, prisen ned. Vær grådig når andre er redde!
    for 6 t siden
    ·
    Trenden er negativ, og referansen du bruker fra Warren Buffet refererer til markedet som helhet, ikke et enkelt selskap.
  • for 8 t siden
    ·
    Bør jeg kjøpe mer? hva tenker dere?
    for 2 t siden
    ·
    Jeg kjøpte i dag og la også inn en ordre på 354 hvis den fortsetter ned
  • deaktivert
    for 3 døgn siden
    ·
    Kjøper på 200usd, forhåpentligvis går den ikke så lavt siden jeg egentlig ikke vil ha dette søppelet.
    for 1 døgn siden
    ·
    Psykisk syk
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q4-rapport
30. juli
Historisk
2026 Q3-rapport
29. apr.
2026 Q2-rapport
28. jan.
Årlig generalforsamling 2025
5. des. 2025
2026 Q1-rapport
29. okt. 2025
2025 Q4-rapport
30. juli 2025

Relaterte produkter

2026 Q3-rapport
54 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q4-rapport
30. juli
Historisk
2026 Q3-rapport
29. apr.
2026 Q2-rapport
28. jan.
Årlig generalforsamling 2025
5. des. 2025
2026 Q1-rapport
29. okt. 2025
2025 Q4-rapport
30. juli 2025

Relaterte produkter

0,91 USD/aksje
Ex-dag 20. aug.
0,94%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 57 min siden
    ·
    Den nyheten om gassdrevet DC er en kjempefordel for oss som investorer. Du kan ikke bygge en energikilde raskere og arealeffektivt som det som presenteres i nyheten i dag, og det gir mikrosoft en super tidsmessig edge i forhold til konkurrentene. Jeg er selv med som konsulent innenfor civils work ved DC-bygg i Skandinavia, og på byggherresiden er det som typisk utfordrer oss mest hvor vi skal få tilstrekkelig med strøm fra, og behandlingen av søknader og ventetid på prosess kan ta årevis. Her ordnes det sammen med byggetillatelsen, og det kan lett styres uten ekstreme sikkerhetstiltak som ved A-kraft. Alene derfor fylte vi på for noen hundre tusen mer under dagens dip - strategisk er det her som kan skyve planene i riktig retning både i relasjon til tid og økonomi, og ikke minst for å kunne tøyle den ekstreme etterspørselen som hersker i markedet hvor mikrosoft må leie kapasitet hos andre for å tøyle etterspørselen - snart skyter vi fart opp 🤷🏻‍♂️😊
  • for 6 t siden
    ·
    Ingenting er galt med dette selskapet! Men kjøpernes sentiment er svakt! 🤷🏻‍♀️😈 Hva kan du/vi gjøre? Volumet ser ut til å indikere at dette kan gå ned under 370. Hvis det gjør det, vil det teste 360-nivåene igjen…Jeg venter og er bunnen 😆🫦 eller kjøper når momentum er tilbake🌈😘🙏
    for 3 t siden
    ·
    @Jon333 hvilke er de topp 3 best presterende gull- og sølvinvesteringene i din portefølje i dag?
  • for 7 t siden
    ·
    Fundamentalene er sterke, prisen ned. Vær grådig når andre er redde!
    for 6 t siden
    ·
    Trenden er negativ, og referansen du bruker fra Warren Buffet refererer til markedet som helhet, ikke et enkelt selskap.
  • for 8 t siden
    ·
    Bør jeg kjøpe mer? hva tenker dere?
    for 2 t siden
    ·
    Jeg kjøpte i dag og la også inn en ordre på 354 hvis den fortsetter ned
  • deaktivert
    for 3 døgn siden
    ·
    Kjøper på 200usd, forhåpentligvis går den ikke så lavt siden jeg egentlig ikke vil ha dette søppelet.
    for 1 døgn siden
    ·
    Psykisk syk
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data