Kvartalsrapport (Q1)
61 dager siden‧44min
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antall
Kjøp
4 980
Selg
Antall
3 775
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
322 | - | - | ||
70 | - | - | ||
44 | - | - | ||
108 | - | - | ||
70 | - | - |
Høy
215VWAP
Lav
208OmsetningAntall
6,9 32 692
VWAP
Høy
215Lav
208OmsetningAntall
6,9 32 692
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 11. aug. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 13. mai | |
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 12. mai | |
2024 Generalforsamling | 28. mars | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 7. mars | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 6. mars |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 3 døgn siden · Endret·Prisen på containerfrakt faller for fjerde uke på rad, rart hvis containere hoper seg opp, så burde prisen gå opp, ikke sant?
- 8. juli8. juliVed ikke om folk hørte ceo fra århus havn i går.containerne hober sig op lige nu,og snart kommer julevare.jeg ser det som en svært gunstig situation for NTG.9. juli · Endret·Helt enig i den generelle betraktningen angående containere.. Men.. man bør selvsagt være på vakt mot at det kan være Maersk som får best betalt ved en eventuell opphopning/forsinkelse av containere, snarere enn NTG, hvis inntekter kommer fra stykkgods/palltransport rundt i Europa - og dermed ikke opptrer som den store aktøren i "Asia-Europa"-forsyningskjeden... (Asia, hvor nesten alle julegaver kommer fra..). Om hele transportbransjen tjener på det, sannsynligvis. Spesifikt NTG? Jeg har mine tvil. Men det burde ikke gi opphav til nedadgående piler når bransjekollegaer får oppadgående piler. Men, Aarhus blir plutselig en liten "yachthavn med noen få containere" i forhold til andre forhold. Og en opphopning - så har vi flere containerhavner i Danmark, hvor man sannsynligvis kunne vurdere å se på destinasjon/lasting hvis det endelig er der. Var historien rettet mot containertransitt i Antwerpen og ikke Aarhus - det er noe annet. "Neppe" gunstig situasjon for NTG? Jeg tviler på om "neppe" er det rette ordet å bruke her. For veitransport kan Q4 være mer betydelig enn her i juli. Men la oss se.
- 8. juli·Vakkert. Neste stopp 220 🚀🚀8. juli·Ja, «dessverre» kjøpte jeg bare 50, ettersom jeg begynte å kjøpe mange små posisjoner i stedet for én stor. Jeg tror jeg bare holder meg her en stund og ser hva som skjer. Det nye kursmålet er ganske positivt.
- 4. juli·Den mistet smokken helt i dag.7. juli·Den forrige bunnen på 31,3 var 226,5, så jeg tror det gapet må lukkes først, og det er derfor jeg nevner 230 som et område der en ny bunn må dannes før den eventuelt går høyere.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q1)
61 dager siden‧44min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 3 døgn siden · Endret·Prisen på containerfrakt faller for fjerde uke på rad, rart hvis containere hoper seg opp, så burde prisen gå opp, ikke sant?
- 8. juli8. juliVed ikke om folk hørte ceo fra århus havn i går.containerne hober sig op lige nu,og snart kommer julevare.jeg ser det som en svært gunstig situation for NTG.9. juli · Endret·Helt enig i den generelle betraktningen angående containere.. Men.. man bør selvsagt være på vakt mot at det kan være Maersk som får best betalt ved en eventuell opphopning/forsinkelse av containere, snarere enn NTG, hvis inntekter kommer fra stykkgods/palltransport rundt i Europa - og dermed ikke opptrer som den store aktøren i "Asia-Europa"-forsyningskjeden... (Asia, hvor nesten alle julegaver kommer fra..). Om hele transportbransjen tjener på det, sannsynligvis. Spesifikt NTG? Jeg har mine tvil. Men det burde ikke gi opphav til nedadgående piler når bransjekollegaer får oppadgående piler. Men, Aarhus blir plutselig en liten "yachthavn med noen få containere" i forhold til andre forhold. Og en opphopning - så har vi flere containerhavner i Danmark, hvor man sannsynligvis kunne vurdere å se på destinasjon/lasting hvis det endelig er der. Var historien rettet mot containertransitt i Antwerpen og ikke Aarhus - det er noe annet. "Neppe" gunstig situasjon for NTG? Jeg tviler på om "neppe" er det rette ordet å bruke her. For veitransport kan Q4 være mer betydelig enn her i juli. Men la oss se.
- 8. juli·Vakkert. Neste stopp 220 🚀🚀8. juli·Ja, «dessverre» kjøpte jeg bare 50, ettersom jeg begynte å kjøpe mange små posisjoner i stedet for én stor. Jeg tror jeg bare holder meg her en stund og ser hva som skjer. Det nye kursmålet er ganske positivt.
- 4. juli·Den mistet smokken helt i dag.7. juli·Den forrige bunnen på 31,3 var 226,5, så jeg tror det gapet må lukkes først, og det er derfor jeg nevner 230 som et område der en ny bunn må dannes før den eventuelt går høyere.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antall
Kjøp
4 980
Selg
Antall
3 775
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
322 | - | - | ||
70 | - | - | ||
44 | - | - | ||
108 | - | - | ||
70 | - | - |
Høy
215VWAP
Lav
208OmsetningAntall
6,9 32 692
VWAP
Høy
215Lav
208OmsetningAntall
6,9 32 692
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 11. aug. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 13. mai | |
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 12. mai | |
2024 Generalforsamling | 28. mars | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 7. mars | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 6. mars |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kvartalsrapport (Q1)
61 dager siden‧44min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 11. aug. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 13. mai | |
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 12. mai | |
2024 Generalforsamling | 28. mars | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 7. mars | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 6. mars |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 3 døgn siden · Endret·Prisen på containerfrakt faller for fjerde uke på rad, rart hvis containere hoper seg opp, så burde prisen gå opp, ikke sant?
- 8. juli8. juliVed ikke om folk hørte ceo fra århus havn i går.containerne hober sig op lige nu,og snart kommer julevare.jeg ser det som en svært gunstig situation for NTG.9. juli · Endret·Helt enig i den generelle betraktningen angående containere.. Men.. man bør selvsagt være på vakt mot at det kan være Maersk som får best betalt ved en eventuell opphopning/forsinkelse av containere, snarere enn NTG, hvis inntekter kommer fra stykkgods/palltransport rundt i Europa - og dermed ikke opptrer som den store aktøren i "Asia-Europa"-forsyningskjeden... (Asia, hvor nesten alle julegaver kommer fra..). Om hele transportbransjen tjener på det, sannsynligvis. Spesifikt NTG? Jeg har mine tvil. Men det burde ikke gi opphav til nedadgående piler når bransjekollegaer får oppadgående piler. Men, Aarhus blir plutselig en liten "yachthavn med noen få containere" i forhold til andre forhold. Og en opphopning - så har vi flere containerhavner i Danmark, hvor man sannsynligvis kunne vurdere å se på destinasjon/lasting hvis det endelig er der. Var historien rettet mot containertransitt i Antwerpen og ikke Aarhus - det er noe annet. "Neppe" gunstig situasjon for NTG? Jeg tviler på om "neppe" er det rette ordet å bruke her. For veitransport kan Q4 være mer betydelig enn her i juli. Men la oss se.
- 8. juli·Vakkert. Neste stopp 220 🚀🚀8. juli·Ja, «dessverre» kjøpte jeg bare 50, ettersom jeg begynte å kjøpe mange små posisjoner i stedet for én stor. Jeg tror jeg bare holder meg her en stund og ser hva som skjer. Det nye kursmålet er ganske positivt.
- 4. juli·Den mistet smokken helt i dag.7. juli·Den forrige bunnen på 31,3 var 226,5, så jeg tror det gapet må lukkes først, og det er derfor jeg nevner 230 som et område der en ny bunn må dannes før den eventuelt går høyere.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Nasdaq Copenhagen
Antall
Kjøp
4 980
Selg
Antall
3 775
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
322 | - | - | ||
70 | - | - | ||
44 | - | - | ||
108 | - | - | ||
70 | - | - |
Høy
215VWAP
Lav
208OmsetningAntall
6,9 32 692
VWAP
Høy
215Lav
208OmsetningAntall
6,9 32 692
Meglerstatistikk
Fant ingen data