Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Zenith Energy

Zenith Energy

2026 H2-rapport

Kun PDF

21 dager siden

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
1 294--
200--
2 557--
4 181--
640--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q4-rapport
31. juli
Historisk
2026 H2-rapport
1. juni
2026 Q2-rapport
31. des. 2025
2026 H1-rapport
1. des. 2025
2025 Q4-rapport
22. juli 2025
2025 H2-rapport
21. juli 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • Mindre enn ett minutt siden · Endret
    nok en STERK Zenith dag.. Begynner og bli mange av de nå. Man kan jo lure på om de som ble med på emisjonen på 87 øre er fornøyd
  • for 3 t siden
    Ta gevinst nå eller vente på enda mer?
    Bli medlem av Nordnet Social for å gi din stemme
    16 stemmer 2 dager 20 timer igjen
    for 1 t siden
    du har så lite liv, stakkars mann sitter sikkert på gutterommet og ser på zenit flaut as
  • for 4 t siden
    marnaz og lady of ame er savnet
    for 2 min siden
    Snart 40 øre og tilbake til start
  • for 5 t siden
    Keffor har denne så lav pris nå? Var over 1kr sist æg sjekket! Kæ har skjedd? Er ikkje oppdaterte.
    for 4 t siden
    ·
    Det har ikke skjedd noe særlig negativt utover en mindre emisjon. Blant gode ting har en Rig blitt solgt for mer enn forventet. Uran-delen er skilt ut i et annet selskap som er i ferd med å bli børsnotert, dog har AC og hans sønn begge 25 % av aksjene, noe jeg personlig synes er merkelig og ikke i orden, En ordning er godkjent i Italia, som, hvis Zenith blir godkjent for det, sikrer inntektene for solcelleparkene i 20 år, noe som drastisk forbedrer verdien av disse eiendelene. Man har kommet videre med saken, men det er dog ingen avklaring på den ennå, og det har heller ikke vært mange nyheter. Virker som om man har bygget opp en stor portefølje, med tanke på å motta en del penger, inkludert et mindre oljeselskap i California. Mange forventer at det kommer et forlik, inkludert meg, men det har ikke skjedd noe ennå. Noe som umiddelbart har gjort at flere har fått kalde føtter.
  • for 5 t siden
    Hverdag som går nærmer vi oss nyheter. Feriepengene har blitt brukt godt og satt inn enda mer. At vi fremdeles er på 06 tallet er under med tanke på nyheter og hva som kan komme i nærmeste framtid. Jeg er positiv og fyller. Zenith famile strong togheter💎
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 H2-rapport

Kun PDF

21 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • Mindre enn ett minutt siden · Endret
    nok en STERK Zenith dag.. Begynner og bli mange av de nå. Man kan jo lure på om de som ble med på emisjonen på 87 øre er fornøyd
  • for 3 t siden
    Ta gevinst nå eller vente på enda mer?
    Bli medlem av Nordnet Social for å gi din stemme
    16 stemmer 2 dager 20 timer igjen
    for 1 t siden
    du har så lite liv, stakkars mann sitter sikkert på gutterommet og ser på zenit flaut as
  • for 4 t siden
    marnaz og lady of ame er savnet
    for 2 min siden
    Snart 40 øre og tilbake til start
  • for 5 t siden
    Keffor har denne så lav pris nå? Var over 1kr sist æg sjekket! Kæ har skjedd? Er ikkje oppdaterte.
    for 4 t siden
    ·
    Det har ikke skjedd noe særlig negativt utover en mindre emisjon. Blant gode ting har en Rig blitt solgt for mer enn forventet. Uran-delen er skilt ut i et annet selskap som er i ferd med å bli børsnotert, dog har AC og hans sønn begge 25 % av aksjene, noe jeg personlig synes er merkelig og ikke i orden, En ordning er godkjent i Italia, som, hvis Zenith blir godkjent for det, sikrer inntektene for solcelleparkene i 20 år, noe som drastisk forbedrer verdien av disse eiendelene. Man har kommet videre med saken, men det er dog ingen avklaring på den ennå, og det har heller ikke vært mange nyheter. Virker som om man har bygget opp en stor portefølje, med tanke på å motta en del penger, inkludert et mindre oljeselskap i California. Mange forventer at det kommer et forlik, inkludert meg, men det har ikke skjedd noe ennå. Noe som umiddelbart har gjort at flere har fått kalde føtter.
  • for 5 t siden
    Hverdag som går nærmer vi oss nyheter. Feriepengene har blitt brukt godt og satt inn enda mer. At vi fremdeles er på 06 tallet er under med tanke på nyheter og hva som kan komme i nærmeste framtid. Jeg er positiv og fyller. Zenith famile strong togheter💎
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
1 294--
200--
2 557--
4 181--
640--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q4-rapport
31. juli
Historisk
2026 H2-rapport
1. juni
2026 Q2-rapport
31. des. 2025
2026 H1-rapport
1. des. 2025
2025 Q4-rapport
22. juli 2025
2025 H2-rapport
21. juli 2025

Relaterte produkter

2026 H2-rapport

Kun PDF

21 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q4-rapport
31. juli
Historisk
2026 H2-rapport
1. juni
2026 Q2-rapport
31. des. 2025
2026 H1-rapport
1. des. 2025
2025 Q4-rapport
22. juli 2025
2025 H2-rapport
21. juli 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • Mindre enn ett minutt siden · Endret
    nok en STERK Zenith dag.. Begynner og bli mange av de nå. Man kan jo lure på om de som ble med på emisjonen på 87 øre er fornøyd
  • for 3 t siden
    Ta gevinst nå eller vente på enda mer?
    Bli medlem av Nordnet Social for å gi din stemme
    16 stemmer 2 dager 20 timer igjen
    for 1 t siden
    du har så lite liv, stakkars mann sitter sikkert på gutterommet og ser på zenit flaut as
  • for 4 t siden
    marnaz og lady of ame er savnet
    for 2 min siden
    Snart 40 øre og tilbake til start
  • for 5 t siden
    Keffor har denne så lav pris nå? Var over 1kr sist æg sjekket! Kæ har skjedd? Er ikkje oppdaterte.
    for 4 t siden
    ·
    Det har ikke skjedd noe særlig negativt utover en mindre emisjon. Blant gode ting har en Rig blitt solgt for mer enn forventet. Uran-delen er skilt ut i et annet selskap som er i ferd med å bli børsnotert, dog har AC og hans sønn begge 25 % av aksjene, noe jeg personlig synes er merkelig og ikke i orden, En ordning er godkjent i Italia, som, hvis Zenith blir godkjent for det, sikrer inntektene for solcelleparkene i 20 år, noe som drastisk forbedrer verdien av disse eiendelene. Man har kommet videre med saken, men det er dog ingen avklaring på den ennå, og det har heller ikke vært mange nyheter. Virker som om man har bygget opp en stor portefølje, med tanke på å motta en del penger, inkludert et mindre oljeselskap i California. Mange forventer at det kommer et forlik, inkludert meg, men det har ikke skjedd noe ennå. Noe som umiddelbart har gjort at flere har fått kalde føtter.
  • for 5 t siden
    Hverdag som går nærmer vi oss nyheter. Feriepengene har blitt brukt godt og satt inn enda mer. At vi fremdeles er på 06 tallet er under med tanke på nyheter og hva som kan komme i nærmeste framtid. Jeg er positiv og fyller. Zenith famile strong togheter💎
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
1 294--
200--
2 557--
4 181--
640--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data