Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Rheinmetall

Vi fant ingen data.
2026 Q1-rapport
50 dager siden
11,50 EUR/aksje
Siste utbytte
1,21%Direkteavkastning

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
6. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 Q4-rapport
11. mars
2025 Q3-rapport
6. nov. 2025
2025 Q2-rapport
7. aug. 2025
2025 Q1-rapport
8. mai 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • deaktivert
    for 39 min siden
    ·
    Har tenkt på denne ukens 13 mrd forhåndsavtales kansellering. Selskapet har, så vidt jeg vet, ikke kommentert saken på noen måte? Er det arroganse der man tenker: Vel, den var jo ikke engang signert ennå? Det får meg bare til å lure på om mye av den ordreboken er avtalt "sånn cirka" på samme måte? Noen analytikere har overfladisk behandlet dette og har endret kursmålene litt eller ikke i det hele tatt. Neste uke kan det komme "mer offisielle" hilsener fra dem. Jeg ser kanskje på dem og bestemmer om jeg hopper på igjen. Aksjekursen har falt 50% på et år, det frister, men hvis ordrer begynner å kanselleres eller om mange ordrer bare er "muntlige avtaler" ordrer. Vel, dette er bare fredagsgrubling.
    for 22 min siden
    ·
    Det er jo regler om at børsnoterte selskaper skal offentliggjøre nyheter som i vesentlig grad påvirker deres økonomiske forhold. Det er vel nærmest positivt at de ikke har sendt ut noe?
  • for 2 t siden · Endret
    ·
    Hvor mye lenger ned tror dere den kommer?
  • for 15 t siden
    ·
    Øv utvikling, har solgt godt unna fortløpende, tror våpen skal ut av min portefølje og skifte til mer tech,,
    for 38 min siden
    ·
    Ja, om du venter litt til, nå når tech-frossen er her, er det et klokt valg. I sommermånedene vil det sikkert finnes kuppmuligheter i den sektoren.
  • for 15 t siden
    Forsvar. Det interessante er ofte avkasting 3-5 år. Bestemte for å gå inn nå nylig fordi nivåene er gode. Nå enda bedre etter korreksjonen pga av avtalen rundt fregattene. Under 1000 så kjøper jeg. Hele neste måned. Europa er i krig. Datamaskinene skjønner nok ikke det helt enda eller så bommer man helt. Så får vi se neste månedene. Selvsagt alltid spennende å se hvor mye vekst som er priset inn. Men noe sier meg at forsvarssektoren får en bedre høst enn vår.
  • for 19 t siden
    ·
    Den er dyrt priset - 73 ganger overskuddet. 10 ganger egenkapitalen. Til gjengjeld håp om kontrakter mange år fremover, men den trengte nok en korreksjon.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
50 dager siden
11,50 EUR/aksje
Siste utbytte
1,21%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • deaktivert
    for 39 min siden
    ·
    Har tenkt på denne ukens 13 mrd forhåndsavtales kansellering. Selskapet har, så vidt jeg vet, ikke kommentert saken på noen måte? Er det arroganse der man tenker: Vel, den var jo ikke engang signert ennå? Det får meg bare til å lure på om mye av den ordreboken er avtalt "sånn cirka" på samme måte? Noen analytikere har overfladisk behandlet dette og har endret kursmålene litt eller ikke i det hele tatt. Neste uke kan det komme "mer offisielle" hilsener fra dem. Jeg ser kanskje på dem og bestemmer om jeg hopper på igjen. Aksjekursen har falt 50% på et år, det frister, men hvis ordrer begynner å kanselleres eller om mange ordrer bare er "muntlige avtaler" ordrer. Vel, dette er bare fredagsgrubling.
    for 22 min siden
    ·
    Det er jo regler om at børsnoterte selskaper skal offentliggjøre nyheter som i vesentlig grad påvirker deres økonomiske forhold. Det er vel nærmest positivt at de ikke har sendt ut noe?
  • for 2 t siden · Endret
    ·
    Hvor mye lenger ned tror dere den kommer?
  • for 15 t siden
    ·
    Øv utvikling, har solgt godt unna fortløpende, tror våpen skal ut av min portefølje og skifte til mer tech,,
    for 38 min siden
    ·
    Ja, om du venter litt til, nå når tech-frossen er her, er det et klokt valg. I sommermånedene vil det sikkert finnes kuppmuligheter i den sektoren.
  • for 15 t siden
    Forsvar. Det interessante er ofte avkasting 3-5 år. Bestemte for å gå inn nå nylig fordi nivåene er gode. Nå enda bedre etter korreksjonen pga av avtalen rundt fregattene. Under 1000 så kjøper jeg. Hele neste måned. Europa er i krig. Datamaskinene skjønner nok ikke det helt enda eller så bommer man helt. Så får vi se neste månedene. Selvsagt alltid spennende å se hvor mye vekst som er priset inn. Men noe sier meg at forsvarssektoren får en bedre høst enn vår.
  • for 19 t siden
    ·
    Den er dyrt priset - 73 ganger overskuddet. 10 ganger egenkapitalen. Til gjengjeld håp om kontrakter mange år fremover, men den trengte nok en korreksjon.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
6. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 Q4-rapport
11. mars
2025 Q3-rapport
6. nov. 2025
2025 Q2-rapport
7. aug. 2025
2025 Q1-rapport
8. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
50 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
6. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 Q4-rapport
11. mars
2025 Q3-rapport
6. nov. 2025
2025 Q2-rapport
7. aug. 2025
2025 Q1-rapport
8. mai 2025

Relaterte produkter

11,50 EUR/aksje
Siste utbytte
1,21%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • deaktivert
    for 39 min siden
    ·
    Har tenkt på denne ukens 13 mrd forhåndsavtales kansellering. Selskapet har, så vidt jeg vet, ikke kommentert saken på noen måte? Er det arroganse der man tenker: Vel, den var jo ikke engang signert ennå? Det får meg bare til å lure på om mye av den ordreboken er avtalt "sånn cirka" på samme måte? Noen analytikere har overfladisk behandlet dette og har endret kursmålene litt eller ikke i det hele tatt. Neste uke kan det komme "mer offisielle" hilsener fra dem. Jeg ser kanskje på dem og bestemmer om jeg hopper på igjen. Aksjekursen har falt 50% på et år, det frister, men hvis ordrer begynner å kanselleres eller om mange ordrer bare er "muntlige avtaler" ordrer. Vel, dette er bare fredagsgrubling.
    for 22 min siden
    ·
    Det er jo regler om at børsnoterte selskaper skal offentliggjøre nyheter som i vesentlig grad påvirker deres økonomiske forhold. Det er vel nærmest positivt at de ikke har sendt ut noe?
  • for 2 t siden · Endret
    ·
    Hvor mye lenger ned tror dere den kommer?
  • for 15 t siden
    ·
    Øv utvikling, har solgt godt unna fortløpende, tror våpen skal ut av min portefølje og skifte til mer tech,,
    for 38 min siden
    ·
    Ja, om du venter litt til, nå når tech-frossen er her, er det et klokt valg. I sommermånedene vil det sikkert finnes kuppmuligheter i den sektoren.
  • for 15 t siden
    Forsvar. Det interessante er ofte avkasting 3-5 år. Bestemte for å gå inn nå nylig fordi nivåene er gode. Nå enda bedre etter korreksjonen pga av avtalen rundt fregattene. Under 1000 så kjøper jeg. Hele neste måned. Europa er i krig. Datamaskinene skjønner nok ikke det helt enda eller så bommer man helt. Så får vi se neste månedene. Selvsagt alltid spennende å se hvor mye vekst som er priset inn. Men noe sier meg at forsvarssektoren får en bedre høst enn vår.
  • for 19 t siden
    ·
    Den er dyrt priset - 73 ganger overskuddet. 10 ganger egenkapitalen. Til gjengjeld håp om kontrakter mange år fremover, men den trengte nok en korreksjon.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data