Kvartalsrapport (Q1)
43 dager siden‧45min
2,986 EUR/aksje
Siste utbytte
0,74 %
Direkteavkastning
Ordredybde
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
402,9VWAP
Lav
399,6OmsetningAntall
0,2 Mundefined454
VWAP
Høy
402,9Lav
399,6OmsetningAntall
0,2 Mundefined454
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 31. juli |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 6. mai | |
2024 Generalforsamling | 16. apr. | |
2024 Årsrapport | 21. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 4. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 5. nov. 2024 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 8. apr.·Jeg lurer på hva som vil skje med Ferraris aksjer når robotakser endelig kommer og fyller gatene. Kan utviklingen gå så raskt at «egne» selvkjørende biler ikke en gang vil ha tid til å dukke opp i mellomtiden, eller vil trafikken i utgangspunktet være en blanding av menneskelige sjåfører, privateide selvkjørende biler og roboter fra megataxiselskaper? Jeg antar at det først var slik, men så antar jeg at selveide kjøretøy vil begynne å forsvinne og etter hvert vil folk til og med få kjøreforbud. Er det noen som vil betale prisen på en Ferrari for en bil som du kun kan kjøre på banen eller som du ikke kan kjøre selv, men bare kan kjøre rundt og snurre på et falskt ratt? Hva er den langsiktige fremtiden til dette flotte selskapet og aksjen? Hvis vi i denne utopien går så langt som å si at selve bilkjøringen er en hverdagslig foreteelse.1 stemme AvsluttetBli medlem av Shareville for å se resultateneSelvkjørende biler vil ødelegge selskapet0%Selvkjøring påvirker ikke100%Selvkjørende fordeler0%6. mai · Endret·Robotaksi ligger mange år frem i tid, og det vil ta tid før den går gjennom alle regelverkene og blir lønnsom. Den vil eksistere samtidig som vanlige folk kjører bil i fremtiden. Men hvem vet, om 50–100 år vil kanskje robotaksen dominere. Det er litt som å si, hva skjer hvis elbiler tar over markedet, vil Ferrari gå konkurs da? Så lenge folk kjøper bensinbiler er det ikke et problem for Ferrari, og vi har sett at elbiler har vært på markedet lenge nå, men det tar tid med endringer. Ferrari har også utviklet en elbil som snart skal selges, de holder tritt med endringene som alle bilprodusenter som ønsker å overleve. Hvis robottaksi selger mye bedre i fremtiden, vil Ferrari, i likhet med mange andre bilmerker, sannsynligvis levere robottaksi til kunder enten gjennom samarbeid eller ved å utvikle slike kjøretøy selv.
- 2. mars·For folk som ikke vet å analysere, en rask guide, nyt. Følg meg hvis du kan:) https://docs.google.com/presentation/d/1bxbKYtM2UUggu8ZyfNsFItAI8RgoUKQFnbgQvkQbFu8/edit?usp=sharing
- 4. feb.·Som jeg har ventet i dag på rapporten og...den som venter på noe godt🥳 Ferrari leverer IGJEN! Flott jobb Et lager som du trygt kan legge i en skuff og fylle på til lave priser
- 3. jan.·Jeg synes det har vært veldig dårlige nyheter de siste månedene, og det ser ut til at prisen har falt med jevne mellomrom uten noen direkte grunner, ikke når det gjelder nyheter Er det noen av dere med kunnskap innen teknisk analyse som har en følelse om prisen i det hele tatt er på vei under 400 i nærmeste fremtid?
- 11. nov. 2024·Begynte å tenke på å kjøpe Ferrari (aksjer da og ikke bilen :) . Hva er forskjellen mellom å kjøpe den på NYSE og på den tyske børsen? Hvilken bør du velge og hvorfor?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q1)
43 dager siden‧45min
2,986 EUR/aksje
Siste utbytte
0,74 %
Direkteavkastning
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 8. apr.·Jeg lurer på hva som vil skje med Ferraris aksjer når robotakser endelig kommer og fyller gatene. Kan utviklingen gå så raskt at «egne» selvkjørende biler ikke en gang vil ha tid til å dukke opp i mellomtiden, eller vil trafikken i utgangspunktet være en blanding av menneskelige sjåfører, privateide selvkjørende biler og roboter fra megataxiselskaper? Jeg antar at det først var slik, men så antar jeg at selveide kjøretøy vil begynne å forsvinne og etter hvert vil folk til og med få kjøreforbud. Er det noen som vil betale prisen på en Ferrari for en bil som du kun kan kjøre på banen eller som du ikke kan kjøre selv, men bare kan kjøre rundt og snurre på et falskt ratt? Hva er den langsiktige fremtiden til dette flotte selskapet og aksjen? Hvis vi i denne utopien går så langt som å si at selve bilkjøringen er en hverdagslig foreteelse.1 stemme AvsluttetBli medlem av Shareville for å se resultateneSelvkjørende biler vil ødelegge selskapet0%Selvkjøring påvirker ikke100%Selvkjørende fordeler0%6. mai · Endret·Robotaksi ligger mange år frem i tid, og det vil ta tid før den går gjennom alle regelverkene og blir lønnsom. Den vil eksistere samtidig som vanlige folk kjører bil i fremtiden. Men hvem vet, om 50–100 år vil kanskje robotaksen dominere. Det er litt som å si, hva skjer hvis elbiler tar over markedet, vil Ferrari gå konkurs da? Så lenge folk kjøper bensinbiler er det ikke et problem for Ferrari, og vi har sett at elbiler har vært på markedet lenge nå, men det tar tid med endringer. Ferrari har også utviklet en elbil som snart skal selges, de holder tritt med endringene som alle bilprodusenter som ønsker å overleve. Hvis robottaksi selger mye bedre i fremtiden, vil Ferrari, i likhet med mange andre bilmerker, sannsynligvis levere robottaksi til kunder enten gjennom samarbeid eller ved å utvikle slike kjøretøy selv.
- 2. mars·For folk som ikke vet å analysere, en rask guide, nyt. Følg meg hvis du kan:) https://docs.google.com/presentation/d/1bxbKYtM2UUggu8ZyfNsFItAI8RgoUKQFnbgQvkQbFu8/edit?usp=sharing
- 4. feb.·Som jeg har ventet i dag på rapporten og...den som venter på noe godt🥳 Ferrari leverer IGJEN! Flott jobb Et lager som du trygt kan legge i en skuff og fylle på til lave priser
- 3. jan.·Jeg synes det har vært veldig dårlige nyheter de siste månedene, og det ser ut til at prisen har falt med jevne mellomrom uten noen direkte grunner, ikke når det gjelder nyheter Er det noen av dere med kunnskap innen teknisk analyse som har en følelse om prisen i det hele tatt er på vei under 400 i nærmeste fremtid?
- 11. nov. 2024·Begynte å tenke på å kjøpe Ferrari (aksjer da og ikke bilen :) . Hva er forskjellen mellom å kjøpe den på NYSE og på den tyske børsen? Hvilken bør du velge og hvorfor?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
402,9VWAP
Lav
399,6OmsetningAntall
0,2 Mundefined454
VWAP
Høy
402,9Lav
399,6OmsetningAntall
0,2 Mundefined454
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 31. juli |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 6. mai | |
2024 Generalforsamling | 16. apr. | |
2024 Årsrapport | 21. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 4. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 5. nov. 2024 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Kvartalsrapport (Q1)
43 dager siden‧45min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 31. juli |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 6. mai | |
2024 Generalforsamling | 16. apr. | |
2024 Årsrapport | 21. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 4. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 5. nov. 2024 |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
2,986 EUR/aksje
Siste utbytte
0,74 %
Direkteavkastning
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 8. apr.·Jeg lurer på hva som vil skje med Ferraris aksjer når robotakser endelig kommer og fyller gatene. Kan utviklingen gå så raskt at «egne» selvkjørende biler ikke en gang vil ha tid til å dukke opp i mellomtiden, eller vil trafikken i utgangspunktet være en blanding av menneskelige sjåfører, privateide selvkjørende biler og roboter fra megataxiselskaper? Jeg antar at det først var slik, men så antar jeg at selveide kjøretøy vil begynne å forsvinne og etter hvert vil folk til og med få kjøreforbud. Er det noen som vil betale prisen på en Ferrari for en bil som du kun kan kjøre på banen eller som du ikke kan kjøre selv, men bare kan kjøre rundt og snurre på et falskt ratt? Hva er den langsiktige fremtiden til dette flotte selskapet og aksjen? Hvis vi i denne utopien går så langt som å si at selve bilkjøringen er en hverdagslig foreteelse.1 stemme AvsluttetBli medlem av Shareville for å se resultateneSelvkjørende biler vil ødelegge selskapet0%Selvkjøring påvirker ikke100%Selvkjørende fordeler0%6. mai · Endret·Robotaksi ligger mange år frem i tid, og det vil ta tid før den går gjennom alle regelverkene og blir lønnsom. Den vil eksistere samtidig som vanlige folk kjører bil i fremtiden. Men hvem vet, om 50–100 år vil kanskje robotaksen dominere. Det er litt som å si, hva skjer hvis elbiler tar over markedet, vil Ferrari gå konkurs da? Så lenge folk kjøper bensinbiler er det ikke et problem for Ferrari, og vi har sett at elbiler har vært på markedet lenge nå, men det tar tid med endringer. Ferrari har også utviklet en elbil som snart skal selges, de holder tritt med endringene som alle bilprodusenter som ønsker å overleve. Hvis robottaksi selger mye bedre i fremtiden, vil Ferrari, i likhet med mange andre bilmerker, sannsynligvis levere robottaksi til kunder enten gjennom samarbeid eller ved å utvikle slike kjøretøy selv.
- 2. mars·For folk som ikke vet å analysere, en rask guide, nyt. Følg meg hvis du kan:) https://docs.google.com/presentation/d/1bxbKYtM2UUggu8ZyfNsFItAI8RgoUKQFnbgQvkQbFu8/edit?usp=sharing
- 4. feb.·Som jeg har ventet i dag på rapporten og...den som venter på noe godt🥳 Ferrari leverer IGJEN! Flott jobb Et lager som du trygt kan legge i en skuff og fylle på til lave priser
- 3. jan.·Jeg synes det har vært veldig dårlige nyheter de siste månedene, og det ser ut til at prisen har falt med jevne mellomrom uten noen direkte grunner, ikke når det gjelder nyheter Er det noen av dere med kunnskap innen teknisk analyse som har en følelse om prisen i det hele tatt er på vei under 400 i nærmeste fremtid?
- 11. nov. 2024·Begynte å tenke på å kjøpe Ferrari (aksjer da og ikke bilen :) . Hva er forskjellen mellom å kjøpe den på NYSE og på den tyske børsen? Hvilken bør du velge og hvorfor?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
402,9VWAP
Lav
399,6OmsetningAntall
0,2 Mundefined454
VWAP
Høy
402,9Lav
399,6OmsetningAntall
0,2 Mundefined454
Meglerstatistikk
Fant ingen data