2025 Q3-rapport
44 dager siden48min
2,986 EUR/aksje
Siste utbytte
0,96 %Direkteavkastning
Ordredybde
Xetra
Antall
Kjøp
6
Selg
Antall
70
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Høy
313VWAP
Lav
311,6OmsetningAntall
0,1 392
VWAP
Høy
313Lav
311,6OmsetningAntall
0,1 392
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 29. jan. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 4. nov. | |
| 2025 Q2-rapport | 31. juli | |
| 2025 Q1-rapport | 6. mai | |
| 2024 Q4-rapport | 4. feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 5. nov. 2024 |
Data hentes fra Quartr, FactSet
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 9. okt.9. okt.Føler vi kom borti autovernet her med vår flotte bil på første kjøretur 🙈·23. okt.Et autovern er bedre enn en møtende lastebil.
- 11. sep.11. sep.Spennende nyheter fra Modena: https://teknikensvarld.expressen.se/bildgalleri/ferrari-849-testarossa-bilder/?didomiConfig.notice.enable=false
- ·8. apr.Jeg lurer på hva som vil skje med Ferraris aksjer når robotakser endelig kommer og fyller gatene. Kan utviklingen gå så raskt at «egne» selvkjørende biler ikke en gang vil ha tid til å dukke opp i mellomtiden, eller vil trafikken i utgangspunktet være en blanding av menneskelige sjåfører, privateide selvkjørende biler og roboter fra megataxiselskaper? Jeg antar at det først var slik, men så antar jeg at selveide kjøretøy vil begynne å forsvinne og etter hvert vil folk til og med få kjøreforbud. Er det noen som vil betale prisen på en Ferrari for en bil som du kun kan kjøre på banen eller som du ikke kan kjøre selv, men bare kan kjøre rundt og snurre på et falskt ratt? Hva er den langsiktige fremtiden til dette flotte selskapet og aksjen? Hvis vi i denne utopien går så langt som å si at selve bilkjøringen er en hverdagslig foreteelse.1 stemme AvsluttetBli medlem av Shareville for å se resultateneSelvkjørende biler vil ødelegge selskapet0%Selvkjøring påvirker ikke100%Selvkjørende fordeler0%·6. mai · EndretRobotaksi ligger mange år frem i tid, og det vil ta tid før den går gjennom alle regelverkene og blir lønnsom. Den vil eksistere samtidig som vanlige folk kjører bil i fremtiden. Men hvem vet, om 50–100 år vil kanskje robotaksen dominere. Det er litt som å si, hva skjer hvis elbiler tar over markedet, vil Ferrari gå konkurs da? Så lenge folk kjøper bensinbiler er det ikke et problem for Ferrari, og vi har sett at elbiler har vært på markedet lenge nå, men det tar tid med endringer. Ferrari har også utviklet en elbil som snart skal selges, de holder tritt med endringene som alle bilprodusenter som ønsker å overleve. Hvis robottaksi selger mye bedre i fremtiden, vil Ferrari, i likhet med mange andre bilmerker, sannsynligvis levere robottaksi til kunder enten gjennom samarbeid eller ved å utvikle slike kjøretøy selv.
- ·2. marsFor folk som ikke vet å analysere, en rask guide, nyt. Følg meg hvis du kan:) https://docs.google.com/presentation/d/1bxbKYtM2UUggu8ZyfNsFItAI8RgoUKQFnbgQvkQbFu8/edit?usp=sharing
- ·4. feb.Som jeg har ventet i dag på rapporten og...den som venter på noe godt🥳 Ferrari leverer IGJEN! Flott jobb Et lager som du trygt kan legge i en skuff og fylle på til lave priser
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
2025 Q3-rapport
44 dager siden48min
2,986 EUR/aksje
Siste utbytte
0,96 %Direkteavkastning
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 9. okt.9. okt.Føler vi kom borti autovernet her med vår flotte bil på første kjøretur 🙈·23. okt.Et autovern er bedre enn en møtende lastebil.
- 11. sep.11. sep.Spennende nyheter fra Modena: https://teknikensvarld.expressen.se/bildgalleri/ferrari-849-testarossa-bilder/?didomiConfig.notice.enable=false
- ·8. apr.Jeg lurer på hva som vil skje med Ferraris aksjer når robotakser endelig kommer og fyller gatene. Kan utviklingen gå så raskt at «egne» selvkjørende biler ikke en gang vil ha tid til å dukke opp i mellomtiden, eller vil trafikken i utgangspunktet være en blanding av menneskelige sjåfører, privateide selvkjørende biler og roboter fra megataxiselskaper? Jeg antar at det først var slik, men så antar jeg at selveide kjøretøy vil begynne å forsvinne og etter hvert vil folk til og med få kjøreforbud. Er det noen som vil betale prisen på en Ferrari for en bil som du kun kan kjøre på banen eller som du ikke kan kjøre selv, men bare kan kjøre rundt og snurre på et falskt ratt? Hva er den langsiktige fremtiden til dette flotte selskapet og aksjen? Hvis vi i denne utopien går så langt som å si at selve bilkjøringen er en hverdagslig foreteelse.1 stemme AvsluttetBli medlem av Shareville for å se resultateneSelvkjørende biler vil ødelegge selskapet0%Selvkjøring påvirker ikke100%Selvkjørende fordeler0%·6. mai · EndretRobotaksi ligger mange år frem i tid, og det vil ta tid før den går gjennom alle regelverkene og blir lønnsom. Den vil eksistere samtidig som vanlige folk kjører bil i fremtiden. Men hvem vet, om 50–100 år vil kanskje robotaksen dominere. Det er litt som å si, hva skjer hvis elbiler tar over markedet, vil Ferrari gå konkurs da? Så lenge folk kjøper bensinbiler er det ikke et problem for Ferrari, og vi har sett at elbiler har vært på markedet lenge nå, men det tar tid med endringer. Ferrari har også utviklet en elbil som snart skal selges, de holder tritt med endringene som alle bilprodusenter som ønsker å overleve. Hvis robottaksi selger mye bedre i fremtiden, vil Ferrari, i likhet med mange andre bilmerker, sannsynligvis levere robottaksi til kunder enten gjennom samarbeid eller ved å utvikle slike kjøretøy selv.
- ·2. marsFor folk som ikke vet å analysere, en rask guide, nyt. Følg meg hvis du kan:) https://docs.google.com/presentation/d/1bxbKYtM2UUggu8ZyfNsFItAI8RgoUKQFnbgQvkQbFu8/edit?usp=sharing
- ·4. feb.Som jeg har ventet i dag på rapporten og...den som venter på noe godt🥳 Ferrari leverer IGJEN! Flott jobb Et lager som du trygt kan legge i en skuff og fylle på til lave priser
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Xetra
Antall
Kjøp
6
Selg
Antall
70
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Høy
313VWAP
Lav
311,6OmsetningAntall
0,1 392
VWAP
Høy
313Lav
311,6OmsetningAntall
0,1 392
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 29. jan. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 4. nov. | |
| 2025 Q2-rapport | 31. juli | |
| 2025 Q1-rapport | 6. mai | |
| 2024 Q4-rapport | 4. feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 5. nov. 2024 |
Data hentes fra Quartr, FactSet
2025 Q3-rapport
44 dager siden48min
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 29. jan. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 4. nov. | |
| 2025 Q2-rapport | 31. juli | |
| 2025 Q1-rapport | 6. mai | |
| 2024 Q4-rapport | 4. feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 5. nov. 2024 |
Data hentes fra Quartr, FactSet
2,986 EUR/aksje
Siste utbytte
0,96 %Direkteavkastning
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 9. okt.9. okt.Føler vi kom borti autovernet her med vår flotte bil på første kjøretur 🙈·23. okt.Et autovern er bedre enn en møtende lastebil.
- 11. sep.11. sep.Spennende nyheter fra Modena: https://teknikensvarld.expressen.se/bildgalleri/ferrari-849-testarossa-bilder/?didomiConfig.notice.enable=false
- ·8. apr.Jeg lurer på hva som vil skje med Ferraris aksjer når robotakser endelig kommer og fyller gatene. Kan utviklingen gå så raskt at «egne» selvkjørende biler ikke en gang vil ha tid til å dukke opp i mellomtiden, eller vil trafikken i utgangspunktet være en blanding av menneskelige sjåfører, privateide selvkjørende biler og roboter fra megataxiselskaper? Jeg antar at det først var slik, men så antar jeg at selveide kjøretøy vil begynne å forsvinne og etter hvert vil folk til og med få kjøreforbud. Er det noen som vil betale prisen på en Ferrari for en bil som du kun kan kjøre på banen eller som du ikke kan kjøre selv, men bare kan kjøre rundt og snurre på et falskt ratt? Hva er den langsiktige fremtiden til dette flotte selskapet og aksjen? Hvis vi i denne utopien går så langt som å si at selve bilkjøringen er en hverdagslig foreteelse.1 stemme AvsluttetBli medlem av Shareville for å se resultateneSelvkjørende biler vil ødelegge selskapet0%Selvkjøring påvirker ikke100%Selvkjørende fordeler0%·6. mai · EndretRobotaksi ligger mange år frem i tid, og det vil ta tid før den går gjennom alle regelverkene og blir lønnsom. Den vil eksistere samtidig som vanlige folk kjører bil i fremtiden. Men hvem vet, om 50–100 år vil kanskje robotaksen dominere. Det er litt som å si, hva skjer hvis elbiler tar over markedet, vil Ferrari gå konkurs da? Så lenge folk kjøper bensinbiler er det ikke et problem for Ferrari, og vi har sett at elbiler har vært på markedet lenge nå, men det tar tid med endringer. Ferrari har også utviklet en elbil som snart skal selges, de holder tritt med endringene som alle bilprodusenter som ønsker å overleve. Hvis robottaksi selger mye bedre i fremtiden, vil Ferrari, i likhet med mange andre bilmerker, sannsynligvis levere robottaksi til kunder enten gjennom samarbeid eller ved å utvikle slike kjøretøy selv.
- ·2. marsFor folk som ikke vet å analysere, en rask guide, nyt. Følg meg hvis du kan:) https://docs.google.com/presentation/d/1bxbKYtM2UUggu8ZyfNsFItAI8RgoUKQFnbgQvkQbFu8/edit?usp=sharing
- ·4. feb.Som jeg har ventet i dag på rapporten og...den som venter på noe godt🥳 Ferrari leverer IGJEN! Flott jobb Et lager som du trygt kan legge i en skuff og fylle på til lave priser
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Xetra
Antall
Kjøp
6
Selg
Antall
70
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Høy
313VWAP
Lav
311,6OmsetningAntall
0,1 392
VWAP
Høy
313Lav
311,6OmsetningAntall
0,1 392
Meglerstatistikk
Fant ingen data
