Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Divio Technologies B

Divio Technologies B

Vi fant ingen data.
2026 Q1-rapport
52 dager siden

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
12. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
4. mai
2025 Q4-rapport
11. mars
2025 Q3-rapport
12. nov. 2025
2025 Q2-rapport
12. aug. 2025
2025 Q1-rapport
13. mai 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 18. mai
    ·
    Gjorde litt oppfølgende lesing om tilstanden til Heroku PAAS. Det virker som Salesforce gjorde en ganske dårlig jobb med å opprettholde appellen etter oppkjøpet. En interessant lesning som beskriver noen ganske klare fallgruver som Divio bør søke å lære av i den lenkede artikkelen. Håper Divio forblir tro mot slagordet sitt "by developers for developers" og prioriterer en "no nonsense, pure function"-strategi for å utvikle og markedsføre plattformen. Det vil definitivt være mange selskaper som leter etter et nytt PAAS-hjem. https://medium.com/tech-stackups/heroku-was-already-dead-a-study-in-bad-ux-51180bc698e2
    21. mai · Endret
    ·
    Upsun (platform.sh) synes å ha blitt sterkt inspirert av Divio (?) 🤔 da de gjennomførte sin rebranding i fjor; samme/lignende sterke lime-/neonfarge og utseende på nettsiden. https://upsun.com/ Det finnes en hel del konkurrenter med finansielle muskler der ute, så det er bra og viktig at Divio har en fokusert og nisjet strategi nå.
  • 15. mai
    ·
    Bra intervju, IMO. Et anstendig første skritt for å gjenvinne troverdigheten. https://open.spotify.com/episode/31jQFyEXoHeGFRKNk9QyCb?si=b4e96e8e3a7b47cf&nd=1&dlsi=d8630e2096e244ec
  • 14. mai
    ·
    Bare en refleksjon over prisspillene som spilles: Hvis noen kunne motvirke konkurranse om tegning av de MANGE MILLIONER aksjene utstedt til 0.62 ved å selge ET FÅTALL MILLIONER aksjer til 0.58, ville det sannsynligvis være en ganske lønnsom idé. D.v.s. selg noen millioner aksjer til 0.58 for å holde andre unna tegningen, og tegn så selv de mange millioner aksjene. Sannsynligvis en stor langsiktig investor som ønsker å snitte ned stort som gjør dette. Det som er klart er at et selskap med en årlig omsetning på 34m SEK og en EPS på -0.01 SEK ikke kan forbli verdsatt til en markedsverdi på 36m SEK etter at denne utvanningen er ferdig, når de også vil ha 15-20m SEK kontant. Dette store prisfallet og utvanningen (aksjekapitaloppblåsing) var på ingen måte det jeg ønsket. J.L. har fortalt løgner med rett ansikt om utsiktene til lønnsomhet i det meste av 2 år, og vi har all rett til å mislike det. Men ingenting av det endrer det faktum at aksjen – gjennom den samme perioden – har (med rette) blitt alvorlig nedpriset på grunn av utvanningsrisiko. Den risikoen er nå borte, og så – må vi anta – vil rabatten også være... Forutsatt at J.L. snakket sant angående en Fidelity-kontraktfornyelse, bør prisstigning helt sikkert følge når denne tegningsperioden avsluttes. Med det i tankene kjøper jeg det jeg kan av disse "prisspillene" og forteller venner at de enten skal gjøre det samme, eller søke tegning for så mange aksjer som mulig. Du gjør som du vil.
    15. mai
    ·
    Flere billige aksjer tilgjengelige gjennom emisjonen enn fra salg i det åpne markedet. Men kjøper der man kan få sitt fyll billigst.
  • 5. mai
    ·
    Divio er plattformen som tar seg av det kjedelige og komplekse bak bedrifters skyinfrastrukturer, slik at bedrifter kan fokusere på å utvikle og tilby spennende webtjenester til kundene sine. Den nye skalerbare salgsmodellen har fått fotfeste. Kombinerer en rettet emisjon med en mindre fortrinnsrettsemisjon. https://nyemissioner.se/sponsrad/divio-driftar-foretagens-moln-infrastruktur-har-momentum-i-forsaljningsmodellen/
  • 23. apr.
    ·
    Hvorfor velge kapitalutvidelse nå ? Tilbakegang i MRR - altså ingen vekst som lovet - hvem tror de vil hoppe på ? Jeg håper de har en god plan før jeg deltar aktivt i denne nye emisjonen. Og jeg gleder meg til å høre om alle deres gode planer den 28. Vel møtt 🤩
    28. apr.
    ·
    Jeg avventer hva de sier her om en times tid. Og så tar jeg stilling til hvorvidt de skal få mer penger herfra.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
52 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 18. mai
    ·
    Gjorde litt oppfølgende lesing om tilstanden til Heroku PAAS. Det virker som Salesforce gjorde en ganske dårlig jobb med å opprettholde appellen etter oppkjøpet. En interessant lesning som beskriver noen ganske klare fallgruver som Divio bør søke å lære av i den lenkede artikkelen. Håper Divio forblir tro mot slagordet sitt "by developers for developers" og prioriterer en "no nonsense, pure function"-strategi for å utvikle og markedsføre plattformen. Det vil definitivt være mange selskaper som leter etter et nytt PAAS-hjem. https://medium.com/tech-stackups/heroku-was-already-dead-a-study-in-bad-ux-51180bc698e2
    21. mai · Endret
    ·
    Upsun (platform.sh) synes å ha blitt sterkt inspirert av Divio (?) 🤔 da de gjennomførte sin rebranding i fjor; samme/lignende sterke lime-/neonfarge og utseende på nettsiden. https://upsun.com/ Det finnes en hel del konkurrenter med finansielle muskler der ute, så det er bra og viktig at Divio har en fokusert og nisjet strategi nå.
  • 15. mai
    ·
    Bra intervju, IMO. Et anstendig første skritt for å gjenvinne troverdigheten. https://open.spotify.com/episode/31jQFyEXoHeGFRKNk9QyCb?si=b4e96e8e3a7b47cf&nd=1&dlsi=d8630e2096e244ec
  • 14. mai
    ·
    Bare en refleksjon over prisspillene som spilles: Hvis noen kunne motvirke konkurranse om tegning av de MANGE MILLIONER aksjene utstedt til 0.62 ved å selge ET FÅTALL MILLIONER aksjer til 0.58, ville det sannsynligvis være en ganske lønnsom idé. D.v.s. selg noen millioner aksjer til 0.58 for å holde andre unna tegningen, og tegn så selv de mange millioner aksjene. Sannsynligvis en stor langsiktig investor som ønsker å snitte ned stort som gjør dette. Det som er klart er at et selskap med en årlig omsetning på 34m SEK og en EPS på -0.01 SEK ikke kan forbli verdsatt til en markedsverdi på 36m SEK etter at denne utvanningen er ferdig, når de også vil ha 15-20m SEK kontant. Dette store prisfallet og utvanningen (aksjekapitaloppblåsing) var på ingen måte det jeg ønsket. J.L. har fortalt løgner med rett ansikt om utsiktene til lønnsomhet i det meste av 2 år, og vi har all rett til å mislike det. Men ingenting av det endrer det faktum at aksjen – gjennom den samme perioden – har (med rette) blitt alvorlig nedpriset på grunn av utvanningsrisiko. Den risikoen er nå borte, og så – må vi anta – vil rabatten også være... Forutsatt at J.L. snakket sant angående en Fidelity-kontraktfornyelse, bør prisstigning helt sikkert følge når denne tegningsperioden avsluttes. Med det i tankene kjøper jeg det jeg kan av disse "prisspillene" og forteller venner at de enten skal gjøre det samme, eller søke tegning for så mange aksjer som mulig. Du gjør som du vil.
    15. mai
    ·
    Flere billige aksjer tilgjengelige gjennom emisjonen enn fra salg i det åpne markedet. Men kjøper der man kan få sitt fyll billigst.
  • 5. mai
    ·
    Divio er plattformen som tar seg av det kjedelige og komplekse bak bedrifters skyinfrastrukturer, slik at bedrifter kan fokusere på å utvikle og tilby spennende webtjenester til kundene sine. Den nye skalerbare salgsmodellen har fått fotfeste. Kombinerer en rettet emisjon med en mindre fortrinnsrettsemisjon. https://nyemissioner.se/sponsrad/divio-driftar-foretagens-moln-infrastruktur-har-momentum-i-forsaljningsmodellen/
  • 23. apr.
    ·
    Hvorfor velge kapitalutvidelse nå ? Tilbakegang i MRR - altså ingen vekst som lovet - hvem tror de vil hoppe på ? Jeg håper de har en god plan før jeg deltar aktivt i denne nye emisjonen. Og jeg gleder meg til å høre om alle deres gode planer den 28. Vel møtt 🤩
    28. apr.
    ·
    Jeg avventer hva de sier her om en times tid. Og så tar jeg stilling til hvorvidt de skal få mer penger herfra.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
12. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
4. mai
2025 Q4-rapport
11. mars
2025 Q3-rapport
12. nov. 2025
2025 Q2-rapport
12. aug. 2025
2025 Q1-rapport
13. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
52 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
12. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
4. mai
2025 Q4-rapport
11. mars
2025 Q3-rapport
12. nov. 2025
2025 Q2-rapport
12. aug. 2025
2025 Q1-rapport
13. mai 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 18. mai
    ·
    Gjorde litt oppfølgende lesing om tilstanden til Heroku PAAS. Det virker som Salesforce gjorde en ganske dårlig jobb med å opprettholde appellen etter oppkjøpet. En interessant lesning som beskriver noen ganske klare fallgruver som Divio bør søke å lære av i den lenkede artikkelen. Håper Divio forblir tro mot slagordet sitt "by developers for developers" og prioriterer en "no nonsense, pure function"-strategi for å utvikle og markedsføre plattformen. Det vil definitivt være mange selskaper som leter etter et nytt PAAS-hjem. https://medium.com/tech-stackups/heroku-was-already-dead-a-study-in-bad-ux-51180bc698e2
    21. mai · Endret
    ·
    Upsun (platform.sh) synes å ha blitt sterkt inspirert av Divio (?) 🤔 da de gjennomførte sin rebranding i fjor; samme/lignende sterke lime-/neonfarge og utseende på nettsiden. https://upsun.com/ Det finnes en hel del konkurrenter med finansielle muskler der ute, så det er bra og viktig at Divio har en fokusert og nisjet strategi nå.
  • 15. mai
    ·
    Bra intervju, IMO. Et anstendig første skritt for å gjenvinne troverdigheten. https://open.spotify.com/episode/31jQFyEXoHeGFRKNk9QyCb?si=b4e96e8e3a7b47cf&nd=1&dlsi=d8630e2096e244ec
  • 14. mai
    ·
    Bare en refleksjon over prisspillene som spilles: Hvis noen kunne motvirke konkurranse om tegning av de MANGE MILLIONER aksjene utstedt til 0.62 ved å selge ET FÅTALL MILLIONER aksjer til 0.58, ville det sannsynligvis være en ganske lønnsom idé. D.v.s. selg noen millioner aksjer til 0.58 for å holde andre unna tegningen, og tegn så selv de mange millioner aksjene. Sannsynligvis en stor langsiktig investor som ønsker å snitte ned stort som gjør dette. Det som er klart er at et selskap med en årlig omsetning på 34m SEK og en EPS på -0.01 SEK ikke kan forbli verdsatt til en markedsverdi på 36m SEK etter at denne utvanningen er ferdig, når de også vil ha 15-20m SEK kontant. Dette store prisfallet og utvanningen (aksjekapitaloppblåsing) var på ingen måte det jeg ønsket. J.L. har fortalt løgner med rett ansikt om utsiktene til lønnsomhet i det meste av 2 år, og vi har all rett til å mislike det. Men ingenting av det endrer det faktum at aksjen – gjennom den samme perioden – har (med rette) blitt alvorlig nedpriset på grunn av utvanningsrisiko. Den risikoen er nå borte, og så – må vi anta – vil rabatten også være... Forutsatt at J.L. snakket sant angående en Fidelity-kontraktfornyelse, bør prisstigning helt sikkert følge når denne tegningsperioden avsluttes. Med det i tankene kjøper jeg det jeg kan av disse "prisspillene" og forteller venner at de enten skal gjøre det samme, eller søke tegning for så mange aksjer som mulig. Du gjør som du vil.
    15. mai
    ·
    Flere billige aksjer tilgjengelige gjennom emisjonen enn fra salg i det åpne markedet. Men kjøper der man kan få sitt fyll billigst.
  • 5. mai
    ·
    Divio er plattformen som tar seg av det kjedelige og komplekse bak bedrifters skyinfrastrukturer, slik at bedrifter kan fokusere på å utvikle og tilby spennende webtjenester til kundene sine. Den nye skalerbare salgsmodellen har fått fotfeste. Kombinerer en rettet emisjon med en mindre fortrinnsrettsemisjon. https://nyemissioner.se/sponsrad/divio-driftar-foretagens-moln-infrastruktur-har-momentum-i-forsaljningsmodellen/
  • 23. apr.
    ·
    Hvorfor velge kapitalutvidelse nå ? Tilbakegang i MRR - altså ingen vekst som lovet - hvem tror de vil hoppe på ? Jeg håper de har en god plan før jeg deltar aktivt i denne nye emisjonen. Og jeg gleder meg til å høre om alle deres gode planer den 28. Vel møtt 🤩
    28. apr.
    ·
    Jeg avventer hva de sier her om en times tid. Og så tar jeg stilling til hvorvidt de skal få mer penger herfra.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data