2025 Q3-rapport
Kun PDF
36 dager siden
0,145 SEK/aksje
Siste utbytte
4,92 %Direkteavkastning
Ordredybde
Spotlight Stock Market SE
Antall
Kjøp
164
Selg
Antall
805
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 10 | AVA | NON | ||
| 26 | AVA | AVA | ||
| 925 | SSWM | AVA | ||
| 1 000 | AVA | AVA | ||
| 566 | AVA | AVA |
Høy
3VWAP
Lav
2,92OmsetningAntall
0 10 989
VWAP
Høy
3Lav
2,92OmsetningAntall
0 10 989
Meglerstatistikk
Mest nettokjøp
| Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| SSW Market Making GmbH | 3 420 | 0 | +3 420 | 0 |
| Nordnet Bank AB | 330 | 1 658 | −1 328 | 0 |
| Avanza Bank AB | 7 239 | 9 331 | −2 092 | 6 041 |
Mest nettosalg
| Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Avanza Bank AB | 7 239 | 9 331 | −2 092 | 6 041 |
| Nordnet Bank AB | 330 | 1 658 | −1 328 | 0 |
| SSW Market Making GmbH | 3 420 | 0 | +3 420 | 0 |
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 24. feb. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 12. nov. | |
| 2025 Q2-rapport | 20. aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 15. mai | |
| 2024 Q4-rapport | 20. feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 14. nov. 2024 |
Data hentes fra FactSet, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·17. nov.Ikke dårlig. Ved en lav P/E på 8 har aksjen en oppside på hele 58,1% ifølge kalqyl. Tenk om omsetningen eksploderer som rundt pandemien, nå som arbeidsledigheten begynner å skyte i været (og trolig vil bli sjokkerende høy). I tillegg kommer høy relativ direkteavkastning (akkurat nå nærmere 5%),
- ·17. nov.Angler Gaming: Rapportkommentar Q3'25 Nettoomsetningen for Q3’25 utgjorde 7,9 MEURO (9,7), tilsvarende en nedgang på 17,9 % y-o-y. Inntektsnedgangen forklares primært av den nye B2B-modellen samt et lavere Hold-nivå sammenlignet med året før. Bruttomarginen styrket seg til 47,0 % (36,1) som følge av at B2B-partnere fra og med 2025 bærer kostnader for betalingsløsninger og drift. EBIT utgjorde 1,7 MEURO (1,5), tilsvarende en EBIT-margin på 21,4 % (15,0). Resultatet for kvartalet utgjorde 1,2 MEURO (0,7), en økning på 67,3 %. Sterk sekvensiell gjeninnhenting mot Q2’25 Den operasjonelle utviklingen forbedret seg markant sammenlignet med det svake Q2’25. Nettoomsetningen steg 19,4 % q-o-q, bruttomarginen økte med 4,6 prosentpoeng, og bruttofortjenesten utgjorde 3,7 MEURO, tilsvarende en økning på 32,3 % q-o-q. Hold gjeninnhentet seg til 51,0 % fra 47,4 % i Q2’25, og flere kunderelaterte KPI-er oppviste en sekvensiell forbedring til tross for fortsatt svak utvikling y-o-y. Kundeinnskuddene lå imidlertid fortsatt på et høyt nivå og utgjør fortsatt en positiv indikator for fremtidige inntekter. Fortsatte investeringer i plattform og ny AI-satsing Angler fortsetter å investere i den egenutviklede plattformen der fokus ligger på økt automatisering, forbedrede moduler for ansvarlig spilling, CRM, markedsføring og mer attraktivt innhold. I løpet av kvartalet ble også et prediktivt ”churn prevention”-verktøy integrert, og Angler vil fortsatt fokusere på å utvikle plattformen ytterligere. Parallelt fortsetter arbeidet med Marlin Media der lanseringen av marvn.ai, en AI-drevet casinosøkemotor, markerer et viktig skritt i selskapets vekststrategi. Marlin utvider samtidig databaseplattformen som nå inneholder over 300 partnerskap med ledende iGaming-aktører og forbereder flere funksjoner frem mot 2026. Outlook Anglers arbeid med å se over kostnadene har begynt å gi resultater, og i kvartalet så man en tydelig reduksjon av cost of sales og senkede finansielle kostnader. Den nye B2B-modellen innebærer lavere rapporterte inntekter, men en strukturelt sterkere marginprofil og en mer skalerbar forretningsmodell. Trading updaten for Q4’25 viser at den gjennomsnittlige daglige NGR for Q4’25 frem til og med 10. november var 2,0 % lavere enn hele Q4’24, men 1,0 % høyere enn gjennomsnittet for Q3’25. Det taler for at Q2’25 var et svakere kvartal snarere enn begynnelsen på en negativ trend. Vi justerer opp våre estimater for både nettoomsetning og lønnsomhet sammenlignet med tidligere vurdering, da Q3’25 kom inn tydelig over våre prognoser. På kort sikt vurderer vi at B2B-segmentet, i kombinasjon med en stabil kostnadsbase og fortsatt plattformutvikling, er den viktigste drivkraften for gjeninnhentet vekst. PremierGaming forblir en mindre del av konsernet og sees primært som en opsjon på fremtidig vekst, mens Marlin Media kan utvikles til et mer betydelig bidrag fra og med 2026 om blant annet marvn.ai skalerer i henhold til plan. På lengre sikt bygger caset på en kombinasjon av fortsatt høy bruttomargin, gradvis vekst innen B2B, B2C og affiliate samt opprettholdt kostnadsdisiplin. Med en motivert verdsettelse rundt P/E 10 basert på våre estimater for 2026E ser vi en oppside på 97,6 %, og ved en multippel på P/E 8 utgjør oppsiden 58,1 %.
- ·12. nov.Kanskje på tide med gjeninnførte massive utbytter fremover? =)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
2025 Q3-rapport
Kun PDF
36 dager siden
0,145 SEK/aksje
Siste utbytte
4,92 %Direkteavkastning
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·17. nov.Ikke dårlig. Ved en lav P/E på 8 har aksjen en oppside på hele 58,1% ifølge kalqyl. Tenk om omsetningen eksploderer som rundt pandemien, nå som arbeidsledigheten begynner å skyte i været (og trolig vil bli sjokkerende høy). I tillegg kommer høy relativ direkteavkastning (akkurat nå nærmere 5%),
- ·17. nov.Angler Gaming: Rapportkommentar Q3'25 Nettoomsetningen for Q3’25 utgjorde 7,9 MEURO (9,7), tilsvarende en nedgang på 17,9 % y-o-y. Inntektsnedgangen forklares primært av den nye B2B-modellen samt et lavere Hold-nivå sammenlignet med året før. Bruttomarginen styrket seg til 47,0 % (36,1) som følge av at B2B-partnere fra og med 2025 bærer kostnader for betalingsløsninger og drift. EBIT utgjorde 1,7 MEURO (1,5), tilsvarende en EBIT-margin på 21,4 % (15,0). Resultatet for kvartalet utgjorde 1,2 MEURO (0,7), en økning på 67,3 %. Sterk sekvensiell gjeninnhenting mot Q2’25 Den operasjonelle utviklingen forbedret seg markant sammenlignet med det svake Q2’25. Nettoomsetningen steg 19,4 % q-o-q, bruttomarginen økte med 4,6 prosentpoeng, og bruttofortjenesten utgjorde 3,7 MEURO, tilsvarende en økning på 32,3 % q-o-q. Hold gjeninnhentet seg til 51,0 % fra 47,4 % i Q2’25, og flere kunderelaterte KPI-er oppviste en sekvensiell forbedring til tross for fortsatt svak utvikling y-o-y. Kundeinnskuddene lå imidlertid fortsatt på et høyt nivå og utgjør fortsatt en positiv indikator for fremtidige inntekter. Fortsatte investeringer i plattform og ny AI-satsing Angler fortsetter å investere i den egenutviklede plattformen der fokus ligger på økt automatisering, forbedrede moduler for ansvarlig spilling, CRM, markedsføring og mer attraktivt innhold. I løpet av kvartalet ble også et prediktivt ”churn prevention”-verktøy integrert, og Angler vil fortsatt fokusere på å utvikle plattformen ytterligere. Parallelt fortsetter arbeidet med Marlin Media der lanseringen av marvn.ai, en AI-drevet casinosøkemotor, markerer et viktig skritt i selskapets vekststrategi. Marlin utvider samtidig databaseplattformen som nå inneholder over 300 partnerskap med ledende iGaming-aktører og forbereder flere funksjoner frem mot 2026. Outlook Anglers arbeid med å se over kostnadene har begynt å gi resultater, og i kvartalet så man en tydelig reduksjon av cost of sales og senkede finansielle kostnader. Den nye B2B-modellen innebærer lavere rapporterte inntekter, men en strukturelt sterkere marginprofil og en mer skalerbar forretningsmodell. Trading updaten for Q4’25 viser at den gjennomsnittlige daglige NGR for Q4’25 frem til og med 10. november var 2,0 % lavere enn hele Q4’24, men 1,0 % høyere enn gjennomsnittet for Q3’25. Det taler for at Q2’25 var et svakere kvartal snarere enn begynnelsen på en negativ trend. Vi justerer opp våre estimater for både nettoomsetning og lønnsomhet sammenlignet med tidligere vurdering, da Q3’25 kom inn tydelig over våre prognoser. På kort sikt vurderer vi at B2B-segmentet, i kombinasjon med en stabil kostnadsbase og fortsatt plattformutvikling, er den viktigste drivkraften for gjeninnhentet vekst. PremierGaming forblir en mindre del av konsernet og sees primært som en opsjon på fremtidig vekst, mens Marlin Media kan utvikles til et mer betydelig bidrag fra og med 2026 om blant annet marvn.ai skalerer i henhold til plan. På lengre sikt bygger caset på en kombinasjon av fortsatt høy bruttomargin, gradvis vekst innen B2B, B2C og affiliate samt opprettholdt kostnadsdisiplin. Med en motivert verdsettelse rundt P/E 10 basert på våre estimater for 2026E ser vi en oppside på 97,6 %, og ved en multippel på P/E 8 utgjør oppsiden 58,1 %.
- ·12. nov.Kanskje på tide med gjeninnførte massive utbytter fremover? =)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Spotlight Stock Market SE
Antall
Kjøp
164
Selg
Antall
805
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 10 | AVA | NON | ||
| 26 | AVA | AVA | ||
| 925 | SSWM | AVA | ||
| 1 000 | AVA | AVA | ||
| 566 | AVA | AVA |
Høy
3VWAP
Lav
2,92OmsetningAntall
0 10 989
VWAP
Høy
3Lav
2,92OmsetningAntall
0 10 989
Meglerstatistikk
Mest nettokjøp
| Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| SSW Market Making GmbH | 3 420 | 0 | +3 420 | 0 |
| Nordnet Bank AB | 330 | 1 658 | −1 328 | 0 |
| Avanza Bank AB | 7 239 | 9 331 | −2 092 | 6 041 |
Mest nettosalg
| Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Avanza Bank AB | 7 239 | 9 331 | −2 092 | 6 041 |
| Nordnet Bank AB | 330 | 1 658 | −1 328 | 0 |
| SSW Market Making GmbH | 3 420 | 0 | +3 420 | 0 |
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 24. feb. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 12. nov. | |
| 2025 Q2-rapport | 20. aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 15. mai | |
| 2024 Q4-rapport | 20. feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 14. nov. 2024 |
Data hentes fra FactSet, Quartr
2025 Q3-rapport
Kun PDF
36 dager siden
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 24. feb. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 12. nov. | |
| 2025 Q2-rapport | 20. aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 15. mai | |
| 2024 Q4-rapport | 20. feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 14. nov. 2024 |
Data hentes fra FactSet, Quartr
0,145 SEK/aksje
Siste utbytte
4,92 %Direkteavkastning
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·17. nov.Ikke dårlig. Ved en lav P/E på 8 har aksjen en oppside på hele 58,1% ifølge kalqyl. Tenk om omsetningen eksploderer som rundt pandemien, nå som arbeidsledigheten begynner å skyte i været (og trolig vil bli sjokkerende høy). I tillegg kommer høy relativ direkteavkastning (akkurat nå nærmere 5%),
- ·17. nov.Angler Gaming: Rapportkommentar Q3'25 Nettoomsetningen for Q3’25 utgjorde 7,9 MEURO (9,7), tilsvarende en nedgang på 17,9 % y-o-y. Inntektsnedgangen forklares primært av den nye B2B-modellen samt et lavere Hold-nivå sammenlignet med året før. Bruttomarginen styrket seg til 47,0 % (36,1) som følge av at B2B-partnere fra og med 2025 bærer kostnader for betalingsløsninger og drift. EBIT utgjorde 1,7 MEURO (1,5), tilsvarende en EBIT-margin på 21,4 % (15,0). Resultatet for kvartalet utgjorde 1,2 MEURO (0,7), en økning på 67,3 %. Sterk sekvensiell gjeninnhenting mot Q2’25 Den operasjonelle utviklingen forbedret seg markant sammenlignet med det svake Q2’25. Nettoomsetningen steg 19,4 % q-o-q, bruttomarginen økte med 4,6 prosentpoeng, og bruttofortjenesten utgjorde 3,7 MEURO, tilsvarende en økning på 32,3 % q-o-q. Hold gjeninnhentet seg til 51,0 % fra 47,4 % i Q2’25, og flere kunderelaterte KPI-er oppviste en sekvensiell forbedring til tross for fortsatt svak utvikling y-o-y. Kundeinnskuddene lå imidlertid fortsatt på et høyt nivå og utgjør fortsatt en positiv indikator for fremtidige inntekter. Fortsatte investeringer i plattform og ny AI-satsing Angler fortsetter å investere i den egenutviklede plattformen der fokus ligger på økt automatisering, forbedrede moduler for ansvarlig spilling, CRM, markedsføring og mer attraktivt innhold. I løpet av kvartalet ble også et prediktivt ”churn prevention”-verktøy integrert, og Angler vil fortsatt fokusere på å utvikle plattformen ytterligere. Parallelt fortsetter arbeidet med Marlin Media der lanseringen av marvn.ai, en AI-drevet casinosøkemotor, markerer et viktig skritt i selskapets vekststrategi. Marlin utvider samtidig databaseplattformen som nå inneholder over 300 partnerskap med ledende iGaming-aktører og forbereder flere funksjoner frem mot 2026. Outlook Anglers arbeid med å se over kostnadene har begynt å gi resultater, og i kvartalet så man en tydelig reduksjon av cost of sales og senkede finansielle kostnader. Den nye B2B-modellen innebærer lavere rapporterte inntekter, men en strukturelt sterkere marginprofil og en mer skalerbar forretningsmodell. Trading updaten for Q4’25 viser at den gjennomsnittlige daglige NGR for Q4’25 frem til og med 10. november var 2,0 % lavere enn hele Q4’24, men 1,0 % høyere enn gjennomsnittet for Q3’25. Det taler for at Q2’25 var et svakere kvartal snarere enn begynnelsen på en negativ trend. Vi justerer opp våre estimater for både nettoomsetning og lønnsomhet sammenlignet med tidligere vurdering, da Q3’25 kom inn tydelig over våre prognoser. På kort sikt vurderer vi at B2B-segmentet, i kombinasjon med en stabil kostnadsbase og fortsatt plattformutvikling, er den viktigste drivkraften for gjeninnhentet vekst. PremierGaming forblir en mindre del av konsernet og sees primært som en opsjon på fremtidig vekst, mens Marlin Media kan utvikles til et mer betydelig bidrag fra og med 2026 om blant annet marvn.ai skalerer i henhold til plan. På lengre sikt bygger caset på en kombinasjon av fortsatt høy bruttomargin, gradvis vekst innen B2B, B2C og affiliate samt opprettholdt kostnadsdisiplin. Med en motivert verdsettelse rundt P/E 10 basert på våre estimater for 2026E ser vi en oppside på 97,6 %, og ved en multippel på P/E 8 utgjør oppsiden 58,1 %.
- ·12. nov.Kanskje på tide med gjeninnførte massive utbytter fremover? =)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Spotlight Stock Market SE
Antall
Kjøp
164
Selg
Antall
805
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 10 | AVA | NON | ||
| 26 | AVA | AVA | ||
| 925 | SSWM | AVA | ||
| 1 000 | AVA | AVA | ||
| 566 | AVA | AVA |
Høy
3VWAP
Lav
2,92OmsetningAntall
0 10 989
VWAP
Høy
3Lav
2,92OmsetningAntall
0 10 989
Meglerstatistikk
Mest nettokjøp
| Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| SSW Market Making GmbH | 3 420 | 0 | +3 420 | 0 |
| Nordnet Bank AB | 330 | 1 658 | −1 328 | 0 |
| Avanza Bank AB | 7 239 | 9 331 | −2 092 | 6 041 |
Mest nettosalg
| Megler | Kjøpt | Solgt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Avanza Bank AB | 7 239 | 9 331 | −2 092 | 6 041 |
| Nordnet Bank AB | 330 | 1 658 | −1 328 | 0 |
| SSW Market Making GmbH | 3 420 | 0 | +3 420 | 0 |






