2025 Q3-rapport
52 dager siden31min
0,83 SEK/aksje
Siste utbytte
Ordredybde
Nasdaq Stockholm
Antall
Kjøp
11 809
Selg
Antall
11 928
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 35 | - | - | ||
| 72 | - | - | ||
| 29 | - | - | ||
| 61 | - | - | ||
| 108 | - | - |
Høy
113,8VWAP
Lav
103,8OmsetningAntall
27,2 250 662
VWAP
Høy
113,8Lav
103,8OmsetningAntall
27,2 250 662
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 10. feb. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 23. okt. | |
| 2025 Q2-rapport | 15. juli | |
| 2025 Q1-rapport | 24. apr. | |
| 2024 Q4-rapport | 6. feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 25. okt. 2024 |
Data hentes fra FactSet, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·for 2 døgn sidenDet går bra for Nelly! Fra Ehandel.se: Svensk pakke-rekord – Nelly og Lyko raser: ”Ekstrem digital modenhet” Én million flere pakker. Eksporten til Norge fortsetter å øke kraftig for svenske e-handlere. Nye tall fra logistikkselskapet Helthjem viser en volumøkning på 18 prosent hittil i år, der aktører som Nelly og Lyko driver utviklingen. Den norske logistikkaktøren Helthjem, som årlig leverer over 20 millioner pakker, rapporterer om en markant oppgang for innkommende volumer fra Sverige i 2025. Sammenlignet med perioden januar til november foregående år har det svenske markedet hos transportøren vokst med 18 prosent. Ifølge Helthjem tilsvarer økningen nærmere én million flere pakker enn foregående år. Det er fremfor alt kategoriene mote og skjønnhet som står for veksten. På få år har flere svenske nettbutikker fått like mange norske kunder som de bruker år på å bygge opp på hjemmebane, sier Sebastian Wagner Larsen, salgsdirektør for Norden i Helthjem. Tresifret vekst for Nelly To aktører som pekes ut spesifikt i statistikken er Lyko og Nelly. I november måned økte Lyko sin volum med 30 prosent sammenlignet med samme periode i fjor, hvilket innebar en fordobling av deres normale volum. For Nelly var økningen i november 150 prosent. Sett til helåret har moteaktøren en samlet vekst på 40 prosent i leveranser via Helthjem. Norge er "den store muligheten" fordi du får en kundegruppe med høy kjøpekraft, høye snittordrer og ekstrem digital modenhet. Med rett pris, rett budskap og rett fraktløsning kan en svensk nettbutikk skape enorm vekst på veldig kort tid, sier Sebastian Wagner Larsen. Han mener at barrieren for å selge til Norge, som tidligere har blitt opplevd som komplisert, i prinsippet er borte. ANNONSE: Returer er ikke bare en kostnad, de er din e-handels vekstmotor Influencere driver Black Week-volumer Totalt under Black Week håndterte Helthjem over én million pakker, med et snitt på 100 000 pakker daglig. Cyber Monday ble notert som den enkelt største dagen. En tydelig trend i dataen er fremveksten av såkalt "creator commerce". Volumet fra nettbutikker drevet av influencere økte med 190 prosent sammenlignet med foregående år. Denne typen handel, ofte drevet via plattformer som Snapchat og TikTok, skaper høye men uforutsigbare volumtopper. Daniel Kongstvedt, e-handelssjef i Helthjem, kommenterer utviklingen i en pressemelding: Når en kampanje treffer rett forflyttes store volumer på bare noen minutter. Influencere som driver egne butikker har skapt en helt ny dynamikk og står for flere av de største individuelle toppene vi har målt i løpet av høsten. Vekst utenfor storbyene Geografisk sett er det de nordligste delene av Norge – Finnmark, Troms og Nordland – som står for den største prosentvise økningen sammenlignet med i fjor, selv om storbyregionene fortsatt bestiller
- ·for 2 døgn sidenHvordan kan det ha seg at aksjen stiger 5% i dag?·for 2 døgn siden · EndretSpørsmålet er feil stilt. Snarere, hvorfor har aksjen vært så nedtrykt etter den fine Q3 rapporten? Antakelig var det gevinstsikring, og det var bare et spørsmål om tid før det rettet seg.·for 2 døgn sidenEkstremt bra fortsatt trend. Høy volum på oppgangsdager og lav volum på nedgangsdager.
- 26. nov.26. nov.Hvorfor er det ingen analytikere som har vurdert Nelly? Ut i fra regnskapet og veksten til Nelly vil jeg si dette er en god vinner, med potensial til og nå høge tall, heller ingen gjeld. Undervurdert i mine øyner.for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenFaen, jeg solgte meg ut på 99 og kjøpte Otello istedenfor… 105 er nice for dere som sitter fremdeles👍
- ·24. nov.Q4 blir nok bra med tanke på sterkere svensk forbruker og økt netthandel, de kan kanskje ikke øke marginene like mye som de har gjort det siste året, men det er nå omsetningen kommer, Jentene er gale etter Nelly akkurat nå·25. nov.Har du hørt noe om hvorfor Nelly gjør det bra i den målgruppen akkurat nå?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
2025 Q3-rapport
52 dager siden31min
0,83 SEK/aksje
Siste utbytte
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·for 2 døgn sidenDet går bra for Nelly! Fra Ehandel.se: Svensk pakke-rekord – Nelly og Lyko raser: ”Ekstrem digital modenhet” Én million flere pakker. Eksporten til Norge fortsetter å øke kraftig for svenske e-handlere. Nye tall fra logistikkselskapet Helthjem viser en volumøkning på 18 prosent hittil i år, der aktører som Nelly og Lyko driver utviklingen. Den norske logistikkaktøren Helthjem, som årlig leverer over 20 millioner pakker, rapporterer om en markant oppgang for innkommende volumer fra Sverige i 2025. Sammenlignet med perioden januar til november foregående år har det svenske markedet hos transportøren vokst med 18 prosent. Ifølge Helthjem tilsvarer økningen nærmere én million flere pakker enn foregående år. Det er fremfor alt kategoriene mote og skjønnhet som står for veksten. På få år har flere svenske nettbutikker fått like mange norske kunder som de bruker år på å bygge opp på hjemmebane, sier Sebastian Wagner Larsen, salgsdirektør for Norden i Helthjem. Tresifret vekst for Nelly To aktører som pekes ut spesifikt i statistikken er Lyko og Nelly. I november måned økte Lyko sin volum med 30 prosent sammenlignet med samme periode i fjor, hvilket innebar en fordobling av deres normale volum. For Nelly var økningen i november 150 prosent. Sett til helåret har moteaktøren en samlet vekst på 40 prosent i leveranser via Helthjem. Norge er "den store muligheten" fordi du får en kundegruppe med høy kjøpekraft, høye snittordrer og ekstrem digital modenhet. Med rett pris, rett budskap og rett fraktløsning kan en svensk nettbutikk skape enorm vekst på veldig kort tid, sier Sebastian Wagner Larsen. Han mener at barrieren for å selge til Norge, som tidligere har blitt opplevd som komplisert, i prinsippet er borte. ANNONSE: Returer er ikke bare en kostnad, de er din e-handels vekstmotor Influencere driver Black Week-volumer Totalt under Black Week håndterte Helthjem over én million pakker, med et snitt på 100 000 pakker daglig. Cyber Monday ble notert som den enkelt største dagen. En tydelig trend i dataen er fremveksten av såkalt "creator commerce". Volumet fra nettbutikker drevet av influencere økte med 190 prosent sammenlignet med foregående år. Denne typen handel, ofte drevet via plattformer som Snapchat og TikTok, skaper høye men uforutsigbare volumtopper. Daniel Kongstvedt, e-handelssjef i Helthjem, kommenterer utviklingen i en pressemelding: Når en kampanje treffer rett forflyttes store volumer på bare noen minutter. Influencere som driver egne butikker har skapt en helt ny dynamikk og står for flere av de største individuelle toppene vi har målt i løpet av høsten. Vekst utenfor storbyene Geografisk sett er det de nordligste delene av Norge – Finnmark, Troms og Nordland – som står for den største prosentvise økningen sammenlignet med i fjor, selv om storbyregionene fortsatt bestiller
- ·for 2 døgn sidenHvordan kan det ha seg at aksjen stiger 5% i dag?·for 2 døgn siden · EndretSpørsmålet er feil stilt. Snarere, hvorfor har aksjen vært så nedtrykt etter den fine Q3 rapporten? Antakelig var det gevinstsikring, og det var bare et spørsmål om tid før det rettet seg.·for 2 døgn sidenEkstremt bra fortsatt trend. Høy volum på oppgangsdager og lav volum på nedgangsdager.
- 26. nov.26. nov.Hvorfor er det ingen analytikere som har vurdert Nelly? Ut i fra regnskapet og veksten til Nelly vil jeg si dette er en god vinner, med potensial til og nå høge tall, heller ingen gjeld. Undervurdert i mine øyner.for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenFaen, jeg solgte meg ut på 99 og kjøpte Otello istedenfor… 105 er nice for dere som sitter fremdeles👍
- ·24. nov.Q4 blir nok bra med tanke på sterkere svensk forbruker og økt netthandel, de kan kanskje ikke øke marginene like mye som de har gjort det siste året, men det er nå omsetningen kommer, Jentene er gale etter Nelly akkurat nå·25. nov.Har du hørt noe om hvorfor Nelly gjør det bra i den målgruppen akkurat nå?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Nasdaq Stockholm
Antall
Kjøp
11 809
Selg
Antall
11 928
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 35 | - | - | ||
| 72 | - | - | ||
| 29 | - | - | ||
| 61 | - | - | ||
| 108 | - | - |
Høy
113,8VWAP
Lav
103,8OmsetningAntall
27,2 250 662
VWAP
Høy
113,8Lav
103,8OmsetningAntall
27,2 250 662
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 10. feb. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 23. okt. | |
| 2025 Q2-rapport | 15. juli | |
| 2025 Q1-rapport | 24. apr. | |
| 2024 Q4-rapport | 6. feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 25. okt. 2024 |
Data hentes fra FactSet, Quartr
2025 Q3-rapport
52 dager siden31min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 10. feb. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 23. okt. | |
| 2025 Q2-rapport | 15. juli | |
| 2025 Q1-rapport | 24. apr. | |
| 2024 Q4-rapport | 6. feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 25. okt. 2024 |
Data hentes fra FactSet, Quartr
0,83 SEK/aksje
Siste utbytte
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·for 2 døgn sidenDet går bra for Nelly! Fra Ehandel.se: Svensk pakke-rekord – Nelly og Lyko raser: ”Ekstrem digital modenhet” Én million flere pakker. Eksporten til Norge fortsetter å øke kraftig for svenske e-handlere. Nye tall fra logistikkselskapet Helthjem viser en volumøkning på 18 prosent hittil i år, der aktører som Nelly og Lyko driver utviklingen. Den norske logistikkaktøren Helthjem, som årlig leverer over 20 millioner pakker, rapporterer om en markant oppgang for innkommende volumer fra Sverige i 2025. Sammenlignet med perioden januar til november foregående år har det svenske markedet hos transportøren vokst med 18 prosent. Ifølge Helthjem tilsvarer økningen nærmere én million flere pakker enn foregående år. Det er fremfor alt kategoriene mote og skjønnhet som står for veksten. På få år har flere svenske nettbutikker fått like mange norske kunder som de bruker år på å bygge opp på hjemmebane, sier Sebastian Wagner Larsen, salgsdirektør for Norden i Helthjem. Tresifret vekst for Nelly To aktører som pekes ut spesifikt i statistikken er Lyko og Nelly. I november måned økte Lyko sin volum med 30 prosent sammenlignet med samme periode i fjor, hvilket innebar en fordobling av deres normale volum. For Nelly var økningen i november 150 prosent. Sett til helåret har moteaktøren en samlet vekst på 40 prosent i leveranser via Helthjem. Norge er "den store muligheten" fordi du får en kundegruppe med høy kjøpekraft, høye snittordrer og ekstrem digital modenhet. Med rett pris, rett budskap og rett fraktløsning kan en svensk nettbutikk skape enorm vekst på veldig kort tid, sier Sebastian Wagner Larsen. Han mener at barrieren for å selge til Norge, som tidligere har blitt opplevd som komplisert, i prinsippet er borte. ANNONSE: Returer er ikke bare en kostnad, de er din e-handels vekstmotor Influencere driver Black Week-volumer Totalt under Black Week håndterte Helthjem over én million pakker, med et snitt på 100 000 pakker daglig. Cyber Monday ble notert som den enkelt største dagen. En tydelig trend i dataen er fremveksten av såkalt "creator commerce". Volumet fra nettbutikker drevet av influencere økte med 190 prosent sammenlignet med foregående år. Denne typen handel, ofte drevet via plattformer som Snapchat og TikTok, skaper høye men uforutsigbare volumtopper. Daniel Kongstvedt, e-handelssjef i Helthjem, kommenterer utviklingen i en pressemelding: Når en kampanje treffer rett forflyttes store volumer på bare noen minutter. Influencere som driver egne butikker har skapt en helt ny dynamikk og står for flere av de største individuelle toppene vi har målt i løpet av høsten. Vekst utenfor storbyene Geografisk sett er det de nordligste delene av Norge – Finnmark, Troms og Nordland – som står for den største prosentvise økningen sammenlignet med i fjor, selv om storbyregionene fortsatt bestiller
- ·for 2 døgn sidenHvordan kan det ha seg at aksjen stiger 5% i dag?·for 2 døgn siden · EndretSpørsmålet er feil stilt. Snarere, hvorfor har aksjen vært så nedtrykt etter den fine Q3 rapporten? Antakelig var det gevinstsikring, og det var bare et spørsmål om tid før det rettet seg.·for 2 døgn sidenEkstremt bra fortsatt trend. Høy volum på oppgangsdager og lav volum på nedgangsdager.
- 26. nov.26. nov.Hvorfor er det ingen analytikere som har vurdert Nelly? Ut i fra regnskapet og veksten til Nelly vil jeg si dette er en god vinner, med potensial til og nå høge tall, heller ingen gjeld. Undervurdert i mine øyner.for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenFaen, jeg solgte meg ut på 99 og kjøpte Otello istedenfor… 105 er nice for dere som sitter fremdeles👍
- ·24. nov.Q4 blir nok bra med tanke på sterkere svensk forbruker og økt netthandel, de kan kanskje ikke øke marginene like mye som de har gjort det siste året, men det er nå omsetningen kommer, Jentene er gale etter Nelly akkurat nå·25. nov.Har du hørt noe om hvorfor Nelly gjør det bra i den målgruppen akkurat nå?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Nasdaq Stockholm
Antall
Kjøp
11 809
Selg
Antall
11 928
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 35 | - | - | ||
| 72 | - | - | ||
| 29 | - | - | ||
| 61 | - | - | ||
| 108 | - | - |
Høy
113,8VWAP
Lav
103,8OmsetningAntall
27,2 250 662
VWAP
Høy
113,8Lav
103,8OmsetningAntall
27,2 250 662
Meglerstatistikk
Fant ingen data






