Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Nordic Financials

Nordic Financials

Nordic Financials

2026 Q1-rapport

Kun PDF

18 dager siden
0,5155 NOK/aksje
Siste utbytte
0,00%Direkteavkastning

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
2 732--
1--
47 366--
3 000--
11 277--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
28. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
28. mai
2025 Q4-rapport
27. feb.
2025 Q3-rapport
28. nov. 2025
2025 Q2-rapport
29. aug. 2025
2025 Q1-rapport
28. mai 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    Gold Road lanserte ny nettside før helgen! www.goldroadplc.com Veldig interessant at selskapet har flere eiendeler enn gullgruven og aksjer i Chancery Royalty. Svein Harald Øygard er største aksjonær. Songa Capital v/ Arne Blystad ser vi på eiersiden. I Q1-rapporten står det mye interessant. Her er det greit å være klar over at balansen ikke gjenspeiler alle underliggende verdier. Gruven alene er for eksempel verdt USD 80-100 million. Selskapet er nesten gjeldsfritt. De har to aksjonærlån som blir innfridd når selskapet går på børs. Selskapet sagt at de vil hente et mindre beløp, jeg antar rundt NOK 20-50 million. Likviditeten er stram så det løses her sammen med salg av gull og sølv. Det ble produsert 17,3 kg gull i april til verdi USD 2,3 million. Se innlegget mitt 29.05 for mer info om dette. For mai tror jeg produksjonen ble på samme nivå eller litt høyere. Punkt 10 i Q1-rapporten ble skrevet 28.05 så denne informasjonen er utdatert. Siste nytt er at flyttingen av skattemessig hovedkvarter til Malta ble fullført for en uke siden. Dette tok lenger tid enn planlagt og var årsaken til at tidslinjen forskyvet seg. Det jobbes med selve noteringen på Euronext Growth. Melding om opptak til handel er nok rett rundt hjørnet.
    for 13 t siden · Endret
    for 13 t siden · Endret
    Spennende: Guven alene er verdt 760 mill-950 mill Nkr Dvs, Nofin eierandel i gruven = 23-29 mill Legger man da til Bank investeringen + warranter som trolig er godt i pengene, kan man si at de 2 langsiktige investeringene Nofin til nå har gjort forsvarer dagens Dagens Mcap. De gjenværende 15 mill kontanter Nofin har, er rabatten på aksjen, ikke en ubetydelig rabatt på en aksje med Mcap 35mill Trolig er Nofin et av de beste brettene man kan ta på børsen pdd. Gold Road skal bli et dividende case, blir nok godt motat på børs, tipper utbetalingene starter 2027 Kan bli en melke ku for Nofin på sikt
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Vurderer å fylle på litt på mandagen. Håper bare virkelig at NOFIN ledelsen kan få fingen ut å presse ut noen børsmeldinger som gjeder gull eller andre investeringer. Har alltid ønsket å øke posisjonen min og nå føler jeg tiden er inne snart 👌
    for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    Ja, det er flere som tror og mener at timingen her er perfekt. Tenk å få kjøpt seg inn i et helt nytt gjelds fritt selskap på kontant nivå , det er ganske spesielt egentlig. Noen som husker Saga Pure i 2020? Hvordan Spetalen fikk inn mer kontanter, det samme kan skje her Kommer Nofin med en melding som trigger markedet eksploderer denne aksjen.
  • for 3 døgn siden · Endret
    for 3 døgn siden · Endret
    I april kjøpte NOFIN 450.000 aksjer i Heder Bank. De betalte NOK 7,00 per aksje som priset banken til NOK 143 million før penger. Det ble hentet NOK 220 million. NOFIN fikk også 450.000 warrents til kurs NOK 7,70 som utløper i april 2027. Opprinnelig ønsket banken å hente penger til NOK 13, så NOFIN kan ha fått en attraktiv inngang. Hvem er Heder Bank? Det er en norsk bank i Bergen som satser på boliglånskunder med god økonomi. Gjennomsnittlig belåningsgrad på boliglån er 40%. Banken er svært opptatt av å ha de beste vilkårene på lån og innskudd uten skjulte gebyrer. Brutto utlån per 31.03.26 er NOK 1,2 milliarder. Målet innen 2030 er NOK 57 milliarder av et totalmarked på NOK 4.000 milliarder. Banken trenger 15-20.000 nye kunder for å nå målet. Dette har skjedd etter NOFIN kom på eiersiden: ✅I slutten av april leverte banken inn søknad til Finanstilsynet for å endre Pilar 2-kapitalkravet fra 6,60% til 2,50%. ✅Inngått samarbeid med Forbrukerorganisasjonen Huseierne med 300.000 medlemmer der disse får ekstra gode betingelser. ✅Lansert Sparekonto 31 dager med 4,65% rente. ✅Utvidet boliglån med belåningsgrad fra 55% til 60%. Vil økes ytterligere til 75% for medlemmer i Huseierne. ✅Til høsten kommer brukskonto med «god» rente. ✅Planlegger børsnotering i Q4 2026 for å hente mer vekstkapital. Norges Bank satt opp styringsrenten i mai og kommer antagelig til å gjøre det samme igjen i juni. Dette får flere til å shoppe rundt etter bedre rentebetingelser. Jeg tror dette er bra for veksten til Heder Bank som valgte å ikke øke renten. Hvis vi ser for oss at banken går på børs til NOK 13 der NOFIN benytter seg av warrents har selskapet en urealisert gevinst på NOK 5,1 million tilsvarende 15% av dagens markedsverdi. Jeg skal være litt konservativ og si at det er nok i det øvre sjiktet, og at NOK 10 kanskje er mer sannsynlig. Likevel en spennende investering som jeg har stor tro på.
  • 8. juni
    ·
    8. juni
    ·
    -44% i år hittil, blir det -50% til snart? Aksjegrafen ser ut som en skibakke nedover. Unngå!
    for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Ser ut som det er rett før nå ja Share Information Listing: Under listing on Euronext Growth Oslo Ticker: Coming soon ISIN: MT0003060101 View euronext.com
  • 6. juni
    6. juni
    Urealistisk med 2kr på mandag?
    7. juni
    Nei. Men hvorfor skal den stige til 2 kr i morgen? Regner med du spør fordi du kjøpte da kursen var over 2 kr nylig og håper du kommer deg ut igjen uten tap. Eller?
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Hva skjer her baretap? Må vel ha penger igjen til emisjon? Min eksponering i aksjemarked vil øke siden jeg skal delta i så mange emisjoner.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport

Kun PDF

18 dager siden
0,5155 NOK/aksje
Siste utbytte
0,00%Direkteavkastning

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    Gold Road lanserte ny nettside før helgen! www.goldroadplc.com Veldig interessant at selskapet har flere eiendeler enn gullgruven og aksjer i Chancery Royalty. Svein Harald Øygard er største aksjonær. Songa Capital v/ Arne Blystad ser vi på eiersiden. I Q1-rapporten står det mye interessant. Her er det greit å være klar over at balansen ikke gjenspeiler alle underliggende verdier. Gruven alene er for eksempel verdt USD 80-100 million. Selskapet er nesten gjeldsfritt. De har to aksjonærlån som blir innfridd når selskapet går på børs. Selskapet sagt at de vil hente et mindre beløp, jeg antar rundt NOK 20-50 million. Likviditeten er stram så det løses her sammen med salg av gull og sølv. Det ble produsert 17,3 kg gull i april til verdi USD 2,3 million. Se innlegget mitt 29.05 for mer info om dette. For mai tror jeg produksjonen ble på samme nivå eller litt høyere. Punkt 10 i Q1-rapporten ble skrevet 28.05 så denne informasjonen er utdatert. Siste nytt er at flyttingen av skattemessig hovedkvarter til Malta ble fullført for en uke siden. Dette tok lenger tid enn planlagt og var årsaken til at tidslinjen forskyvet seg. Det jobbes med selve noteringen på Euronext Growth. Melding om opptak til handel er nok rett rundt hjørnet.
    for 13 t siden · Endret
    for 13 t siden · Endret
    Spennende: Guven alene er verdt 760 mill-950 mill Nkr Dvs, Nofin eierandel i gruven = 23-29 mill Legger man da til Bank investeringen + warranter som trolig er godt i pengene, kan man si at de 2 langsiktige investeringene Nofin til nå har gjort forsvarer dagens Dagens Mcap. De gjenværende 15 mill kontanter Nofin har, er rabatten på aksjen, ikke en ubetydelig rabatt på en aksje med Mcap 35mill Trolig er Nofin et av de beste brettene man kan ta på børsen pdd. Gold Road skal bli et dividende case, blir nok godt motat på børs, tipper utbetalingene starter 2027 Kan bli en melke ku for Nofin på sikt
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Vurderer å fylle på litt på mandagen. Håper bare virkelig at NOFIN ledelsen kan få fingen ut å presse ut noen børsmeldinger som gjeder gull eller andre investeringer. Har alltid ønsket å øke posisjonen min og nå føler jeg tiden er inne snart 👌
    for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    Ja, det er flere som tror og mener at timingen her er perfekt. Tenk å få kjøpt seg inn i et helt nytt gjelds fritt selskap på kontant nivå , det er ganske spesielt egentlig. Noen som husker Saga Pure i 2020? Hvordan Spetalen fikk inn mer kontanter, det samme kan skje her Kommer Nofin med en melding som trigger markedet eksploderer denne aksjen.
  • for 3 døgn siden · Endret
    for 3 døgn siden · Endret
    I april kjøpte NOFIN 450.000 aksjer i Heder Bank. De betalte NOK 7,00 per aksje som priset banken til NOK 143 million før penger. Det ble hentet NOK 220 million. NOFIN fikk også 450.000 warrents til kurs NOK 7,70 som utløper i april 2027. Opprinnelig ønsket banken å hente penger til NOK 13, så NOFIN kan ha fått en attraktiv inngang. Hvem er Heder Bank? Det er en norsk bank i Bergen som satser på boliglånskunder med god økonomi. Gjennomsnittlig belåningsgrad på boliglån er 40%. Banken er svært opptatt av å ha de beste vilkårene på lån og innskudd uten skjulte gebyrer. Brutto utlån per 31.03.26 er NOK 1,2 milliarder. Målet innen 2030 er NOK 57 milliarder av et totalmarked på NOK 4.000 milliarder. Banken trenger 15-20.000 nye kunder for å nå målet. Dette har skjedd etter NOFIN kom på eiersiden: ✅I slutten av april leverte banken inn søknad til Finanstilsynet for å endre Pilar 2-kapitalkravet fra 6,60% til 2,50%. ✅Inngått samarbeid med Forbrukerorganisasjonen Huseierne med 300.000 medlemmer der disse får ekstra gode betingelser. ✅Lansert Sparekonto 31 dager med 4,65% rente. ✅Utvidet boliglån med belåningsgrad fra 55% til 60%. Vil økes ytterligere til 75% for medlemmer i Huseierne. ✅Til høsten kommer brukskonto med «god» rente. ✅Planlegger børsnotering i Q4 2026 for å hente mer vekstkapital. Norges Bank satt opp styringsrenten i mai og kommer antagelig til å gjøre det samme igjen i juni. Dette får flere til å shoppe rundt etter bedre rentebetingelser. Jeg tror dette er bra for veksten til Heder Bank som valgte å ikke øke renten. Hvis vi ser for oss at banken går på børs til NOK 13 der NOFIN benytter seg av warrents har selskapet en urealisert gevinst på NOK 5,1 million tilsvarende 15% av dagens markedsverdi. Jeg skal være litt konservativ og si at det er nok i det øvre sjiktet, og at NOK 10 kanskje er mer sannsynlig. Likevel en spennende investering som jeg har stor tro på.
  • 8. juni
    ·
    8. juni
    ·
    -44% i år hittil, blir det -50% til snart? Aksjegrafen ser ut som en skibakke nedover. Unngå!
    for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Ser ut som det er rett før nå ja Share Information Listing: Under listing on Euronext Growth Oslo Ticker: Coming soon ISIN: MT0003060101 View euronext.com
  • 6. juni
    6. juni
    Urealistisk med 2kr på mandag?
    7. juni
    Nei. Men hvorfor skal den stige til 2 kr i morgen? Regner med du spør fordi du kjøpte da kursen var over 2 kr nylig og håper du kommer deg ut igjen uten tap. Eller?
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Hva skjer her baretap? Må vel ha penger igjen til emisjon? Min eksponering i aksjemarked vil øke siden jeg skal delta i så mange emisjoner.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
2 732--
1--
47 366--
3 000--
11 277--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
28. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
28. mai
2025 Q4-rapport
27. feb.
2025 Q3-rapport
28. nov. 2025
2025 Q2-rapport
29. aug. 2025
2025 Q1-rapport
28. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport

Kun PDF

18 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
28. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
28. mai
2025 Q4-rapport
27. feb.
2025 Q3-rapport
28. nov. 2025
2025 Q2-rapport
29. aug. 2025
2025 Q1-rapport
28. mai 2025

Relaterte produkter

0,5155 NOK/aksje
Siste utbytte
0,00%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    Gold Road lanserte ny nettside før helgen! www.goldroadplc.com Veldig interessant at selskapet har flere eiendeler enn gullgruven og aksjer i Chancery Royalty. Svein Harald Øygard er største aksjonær. Songa Capital v/ Arne Blystad ser vi på eiersiden. I Q1-rapporten står det mye interessant. Her er det greit å være klar over at balansen ikke gjenspeiler alle underliggende verdier. Gruven alene er for eksempel verdt USD 80-100 million. Selskapet er nesten gjeldsfritt. De har to aksjonærlån som blir innfridd når selskapet går på børs. Selskapet sagt at de vil hente et mindre beløp, jeg antar rundt NOK 20-50 million. Likviditeten er stram så det løses her sammen med salg av gull og sølv. Det ble produsert 17,3 kg gull i april til verdi USD 2,3 million. Se innlegget mitt 29.05 for mer info om dette. For mai tror jeg produksjonen ble på samme nivå eller litt høyere. Punkt 10 i Q1-rapporten ble skrevet 28.05 så denne informasjonen er utdatert. Siste nytt er at flyttingen av skattemessig hovedkvarter til Malta ble fullført for en uke siden. Dette tok lenger tid enn planlagt og var årsaken til at tidslinjen forskyvet seg. Det jobbes med selve noteringen på Euronext Growth. Melding om opptak til handel er nok rett rundt hjørnet.
    for 13 t siden · Endret
    for 13 t siden · Endret
    Spennende: Guven alene er verdt 760 mill-950 mill Nkr Dvs, Nofin eierandel i gruven = 23-29 mill Legger man da til Bank investeringen + warranter som trolig er godt i pengene, kan man si at de 2 langsiktige investeringene Nofin til nå har gjort forsvarer dagens Dagens Mcap. De gjenværende 15 mill kontanter Nofin har, er rabatten på aksjen, ikke en ubetydelig rabatt på en aksje med Mcap 35mill Trolig er Nofin et av de beste brettene man kan ta på børsen pdd. Gold Road skal bli et dividende case, blir nok godt motat på børs, tipper utbetalingene starter 2027 Kan bli en melke ku for Nofin på sikt
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Vurderer å fylle på litt på mandagen. Håper bare virkelig at NOFIN ledelsen kan få fingen ut å presse ut noen børsmeldinger som gjeder gull eller andre investeringer. Har alltid ønsket å øke posisjonen min og nå føler jeg tiden er inne snart 👌
    for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    Ja, det er flere som tror og mener at timingen her er perfekt. Tenk å få kjøpt seg inn i et helt nytt gjelds fritt selskap på kontant nivå , det er ganske spesielt egentlig. Noen som husker Saga Pure i 2020? Hvordan Spetalen fikk inn mer kontanter, det samme kan skje her Kommer Nofin med en melding som trigger markedet eksploderer denne aksjen.
  • for 3 døgn siden · Endret
    for 3 døgn siden · Endret
    I april kjøpte NOFIN 450.000 aksjer i Heder Bank. De betalte NOK 7,00 per aksje som priset banken til NOK 143 million før penger. Det ble hentet NOK 220 million. NOFIN fikk også 450.000 warrents til kurs NOK 7,70 som utløper i april 2027. Opprinnelig ønsket banken å hente penger til NOK 13, så NOFIN kan ha fått en attraktiv inngang. Hvem er Heder Bank? Det er en norsk bank i Bergen som satser på boliglånskunder med god økonomi. Gjennomsnittlig belåningsgrad på boliglån er 40%. Banken er svært opptatt av å ha de beste vilkårene på lån og innskudd uten skjulte gebyrer. Brutto utlån per 31.03.26 er NOK 1,2 milliarder. Målet innen 2030 er NOK 57 milliarder av et totalmarked på NOK 4.000 milliarder. Banken trenger 15-20.000 nye kunder for å nå målet. Dette har skjedd etter NOFIN kom på eiersiden: ✅I slutten av april leverte banken inn søknad til Finanstilsynet for å endre Pilar 2-kapitalkravet fra 6,60% til 2,50%. ✅Inngått samarbeid med Forbrukerorganisasjonen Huseierne med 300.000 medlemmer der disse får ekstra gode betingelser. ✅Lansert Sparekonto 31 dager med 4,65% rente. ✅Utvidet boliglån med belåningsgrad fra 55% til 60%. Vil økes ytterligere til 75% for medlemmer i Huseierne. ✅Til høsten kommer brukskonto med «god» rente. ✅Planlegger børsnotering i Q4 2026 for å hente mer vekstkapital. Norges Bank satt opp styringsrenten i mai og kommer antagelig til å gjøre det samme igjen i juni. Dette får flere til å shoppe rundt etter bedre rentebetingelser. Jeg tror dette er bra for veksten til Heder Bank som valgte å ikke øke renten. Hvis vi ser for oss at banken går på børs til NOK 13 der NOFIN benytter seg av warrents har selskapet en urealisert gevinst på NOK 5,1 million tilsvarende 15% av dagens markedsverdi. Jeg skal være litt konservativ og si at det er nok i det øvre sjiktet, og at NOK 10 kanskje er mer sannsynlig. Likevel en spennende investering som jeg har stor tro på.
  • 8. juni
    ·
    8. juni
    ·
    -44% i år hittil, blir det -50% til snart? Aksjegrafen ser ut som en skibakke nedover. Unngå!
    for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Ser ut som det er rett før nå ja Share Information Listing: Under listing on Euronext Growth Oslo Ticker: Coming soon ISIN: MT0003060101 View euronext.com
  • 6. juni
    6. juni
    Urealistisk med 2kr på mandag?
    7. juni
    Nei. Men hvorfor skal den stige til 2 kr i morgen? Regner med du spør fordi du kjøpte da kursen var over 2 kr nylig og håper du kommer deg ut igjen uten tap. Eller?
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Hva skjer her baretap? Må vel ha penger igjen til emisjon? Min eksponering i aksjemarked vil øke siden jeg skal delta i så mange emisjoner.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
2 732--
1--
47 366--
3 000--
11 277--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data