Kvartalsrapport (Q2)
34 dager siden‧15min
1,9974 NOK/aksje
Ex-dag 16. sep.
27,03 %
Direkteavkastning
Ordredybde
Oslo Børs
Antall
Kjøp
100
Selg
Antall
299
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
75 | - | - | ||
152 | - | - | ||
135 | - | - | ||
3 | - | - | ||
150 | - | - |
Høy
147,5VWAP
Lav
142,9OmsetningAntall
15,1 103 595
VWAP
Høy
147,5Lav
142,9OmsetningAntall
15,1 103 595
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q3) | 12. nov. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 13. aug. | |
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 7. mai | |
2024 Generalforsamling | 6. mai | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 12. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 13. nov. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 1 t siden · Endretfor 1 t siden · EndretNår det gjelder flåte og tørrbulk: -2025-2026: gode år, men fortsatt brukbat kapasitet på tørrbulk skip. -2027-2028: strammere, skipene eldes og skrapes, nesten ingen nybygg. -2029-2030: trolig de beste årene innen tørrbulk, liten flåte, potensiell supercycle. Etterspørsel, valutakurser osv vanskelig å si noe om, så det er bare risiko man er nødt til å ta. Rederiene bestiller nesten ingen skip nå, historisk lavt. Usikkerhet rundt neste drivstoff: lng? Ammonniakk? Metanol?. Rederier nøler med å bestille nye skip. Himalaya og 2020 bulkers med bransjens beste breakeven og topp moderne scrubbere kan regelrett printe penger. 2029-2030 kan virkelig bli en sweet spot. Mine tanker.
- for 15 t siden·Fortsatt tonndagsvekst og sunn kinesisk etterspørsel etter jernmalm forventes å øke capesize-markedet så lenge jernmalmprisene holder seg lave. «Kineserne har økt kjøpet av jernmalm de siste månedene, og det ser ut til at dette er drevet av lageroppbygging ettersom jernmalmprisene har vært ganske lave og har brutt under 100 dollar/tonn, nær de laveste nivåene det siste tiåret», sa Banchero Costa-analytiker Ralph Leszczynski til TradeWinds. Denne uttalelsen støttes også av fraktdataleverandøren Signal Ocean. Dette bryter med den tidligere omtalte, mye omtalte, bearish nedadgående trendprognosen for i år, ettersom markedsobservatører forventet at den kinesiske etterspørselen etter jernmalm ville falle på grunn av den avtagende økonomien. «Samlet sett er importen av jernmalm til Kina under fjorårets nivåer, selv om gapet minker ettersom volumene absolutt har økt siden mai», sa Leszczynski. Data fra Signal Ocean viste at tonndagsveksten økte i september 2025 og overgikk nivåene sett i 2024 og 2023. Tonndag måler gjennomsnittlig antall tonn sendt over 30 dager. Mens juli 2025 så et fall i tonndagsveksten, begynte målingen i august å slå oddsen for en nedadgående trend ettersom den kinesiske etterspørselen etter jernmalm økte, drevet av en høyere daglig produksjon av varmt metall. Gjennomsnittlig daglig produksjon av varmt metall i august hadde økt med 5 % fra år til år til 2,41 millioner tonn, og hadde holdt seg stabil fra juli, ifølge MySteel-data sitert av Signal Ocean. Kinesiske stålverk foretok sannsynligvis også forebyggende lageroppfylling ved å importere mer jernmalm i august, i påvente av en sesongmessig økning i september, sa Signal Ocean. Likevel sa Banchero Costas Leszczynski at økningen ikke kom som noen overraskelse, ettersom høstperioden i september og oktober generelt anses som "en sesongmessig topp etterspørselsperiode i Kina". Andre faktorer, som en økning i ståletterspørselen, ble også nevnt. «Eksporten av stålprodukter fra Kina økte med 25 % fra år til år i første halvdel av 2025, og dette er tredje året på rad at de ser en vekst på over 20 % i ståleksporten», sa Leszczynski. Han mener Kina har vært ganske vellykket med sin ståleksport til Sør-Korea; sørøstasiatiske land, som Vietnam, Indonesia, Malaysia og Filippinene; og Midtøsten, som omfatter De forente arabiske emirater og Saudi-Arabia. Mens tollsatser og antidumpingtiltak var forventet å svekke kinesisk ståleksport til disse landene, hadde stålverkene vendt seg til eksport av halvfabrikata, noe som ikke ville bli påvirket, rapporterte TradeWinds tidligere. «Det viktigste vekstområdet for ståletterspørsel er nå maskiner», sa Leszczynski. «Trenden i økonomien nå er automatisering og robotisering av jobber som tidligere ble gjort manuelt, som i landbruk og produksjon.» Kina begynte også å importere mer jernmalm fra Brasil, bemerket Signal Ocean. År etter år oversteg den brasilianske eksporten av jernmalm nivåene fra august 2024 med omtrent 3 millioner tonn, mens månedlige forsendelser økte med 7 %, noe som gjorde august 2025 til den høyeste månedlige totalen for 2025. «Jernet kommer hovedsakelig fra Brasil fordi det er der produksjonen har økt i år, og spesielt Vale har økt produksjonskapasiteten kraftig», sa Leszczynski. «Vale produserte 80,6 millioner tonn jernmalm i andre kvartal 2025, som var en økning på 3,7 % fra samme kvartal i 2024.» På den annen side har Australia eksportert nøyaktig de samme totale volumene de siste tre årene, fortalte Leszczynski til TradeWinds. Kinesisk etterspørsel etter jernmalm holdt også fraktratene sterke, sett på C3- og C5-rutene, med rater på 24 dollar/tonn for Brasil–Kina og nesten 11 dollar/tonn for Australia–Kina tidlig i september, sa Signal Ocean. De la til: «Denne positive stemningen ser ut til å være drevet av etterspørsel, ettersom det daglige lastevolumet på C5-ruten har oversteget etterspørselsgrensen på 2 millioner tonn betydelig, mens C3-ruten er rett over 1 million tonn.» Avslutningsvis sa Signal Ocean at den nylige oppadgående trenden i import av jernmalm allerede kunne sees i veksten av capesize-jernmalmdager. Leszczynski var enig og sa at kinesisk etterspørsel etter jernmalm hadde «startet veldig dårlig i første kvartal i år», men nå hadde brutt trenden «etter å ha kommet seg til i hovedsak fjorårets nivåer». Begge analysehusene var skeptiske til en ytterligere vekstbølge. Leszczynski sa: «Jeg tror ikke det kan bli mye bedre enn det, ettersom boligbyggingssektoren fortsatt er ganske deprimert, og myndighetene ikke har de økonomiske midlene til å øke utgiftene til infrastruktur mye mer enn det de gjør nå.» Signal Ocean sa at priser og havnelagre ville avgjøre om importen av kinesisk jernmalm forble over 100 millioner tonn per måned. Copyright: TradeWinds, rett og slett den beste!
- for 22 t sidenfor 22 t sidenGå oppfor 21 t sidenfor 21 t sidenTror du kursen går opp på kommando?
- for 3 døgn sidenfor 3 døgn sidenHar vi troen på at utbyttet for september ( utbetaling i oktober) også blir USD 0,2? Kan det bli høyere? Litt tidlig, men hva tror dere?for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenUt året vil vi nok ha utbytter på 1.8 - 2.2 kr omtrent hvis man skal følge futures. Er veldig godt fornøyd med dette.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q2)
34 dager siden‧15min
1,9974 NOK/aksje
Ex-dag 16. sep.
27,03 %
Direkteavkastning
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 1 t siden · Endretfor 1 t siden · EndretNår det gjelder flåte og tørrbulk: -2025-2026: gode år, men fortsatt brukbat kapasitet på tørrbulk skip. -2027-2028: strammere, skipene eldes og skrapes, nesten ingen nybygg. -2029-2030: trolig de beste årene innen tørrbulk, liten flåte, potensiell supercycle. Etterspørsel, valutakurser osv vanskelig å si noe om, så det er bare risiko man er nødt til å ta. Rederiene bestiller nesten ingen skip nå, historisk lavt. Usikkerhet rundt neste drivstoff: lng? Ammonniakk? Metanol?. Rederier nøler med å bestille nye skip. Himalaya og 2020 bulkers med bransjens beste breakeven og topp moderne scrubbere kan regelrett printe penger. 2029-2030 kan virkelig bli en sweet spot. Mine tanker.
- for 15 t siden·Fortsatt tonndagsvekst og sunn kinesisk etterspørsel etter jernmalm forventes å øke capesize-markedet så lenge jernmalmprisene holder seg lave. «Kineserne har økt kjøpet av jernmalm de siste månedene, og det ser ut til at dette er drevet av lageroppbygging ettersom jernmalmprisene har vært ganske lave og har brutt under 100 dollar/tonn, nær de laveste nivåene det siste tiåret», sa Banchero Costa-analytiker Ralph Leszczynski til TradeWinds. Denne uttalelsen støttes også av fraktdataleverandøren Signal Ocean. Dette bryter med den tidligere omtalte, mye omtalte, bearish nedadgående trendprognosen for i år, ettersom markedsobservatører forventet at den kinesiske etterspørselen etter jernmalm ville falle på grunn av den avtagende økonomien. «Samlet sett er importen av jernmalm til Kina under fjorårets nivåer, selv om gapet minker ettersom volumene absolutt har økt siden mai», sa Leszczynski. Data fra Signal Ocean viste at tonndagsveksten økte i september 2025 og overgikk nivåene sett i 2024 og 2023. Tonndag måler gjennomsnittlig antall tonn sendt over 30 dager. Mens juli 2025 så et fall i tonndagsveksten, begynte målingen i august å slå oddsen for en nedadgående trend ettersom den kinesiske etterspørselen etter jernmalm økte, drevet av en høyere daglig produksjon av varmt metall. Gjennomsnittlig daglig produksjon av varmt metall i august hadde økt med 5 % fra år til år til 2,41 millioner tonn, og hadde holdt seg stabil fra juli, ifølge MySteel-data sitert av Signal Ocean. Kinesiske stålverk foretok sannsynligvis også forebyggende lageroppfylling ved å importere mer jernmalm i august, i påvente av en sesongmessig økning i september, sa Signal Ocean. Likevel sa Banchero Costas Leszczynski at økningen ikke kom som noen overraskelse, ettersom høstperioden i september og oktober generelt anses som "en sesongmessig topp etterspørselsperiode i Kina". Andre faktorer, som en økning i ståletterspørselen, ble også nevnt. «Eksporten av stålprodukter fra Kina økte med 25 % fra år til år i første halvdel av 2025, og dette er tredje året på rad at de ser en vekst på over 20 % i ståleksporten», sa Leszczynski. Han mener Kina har vært ganske vellykket med sin ståleksport til Sør-Korea; sørøstasiatiske land, som Vietnam, Indonesia, Malaysia og Filippinene; og Midtøsten, som omfatter De forente arabiske emirater og Saudi-Arabia. Mens tollsatser og antidumpingtiltak var forventet å svekke kinesisk ståleksport til disse landene, hadde stålverkene vendt seg til eksport av halvfabrikata, noe som ikke ville bli påvirket, rapporterte TradeWinds tidligere. «Det viktigste vekstområdet for ståletterspørsel er nå maskiner», sa Leszczynski. «Trenden i økonomien nå er automatisering og robotisering av jobber som tidligere ble gjort manuelt, som i landbruk og produksjon.» Kina begynte også å importere mer jernmalm fra Brasil, bemerket Signal Ocean. År etter år oversteg den brasilianske eksporten av jernmalm nivåene fra august 2024 med omtrent 3 millioner tonn, mens månedlige forsendelser økte med 7 %, noe som gjorde august 2025 til den høyeste månedlige totalen for 2025. «Jernet kommer hovedsakelig fra Brasil fordi det er der produksjonen har økt i år, og spesielt Vale har økt produksjonskapasiteten kraftig», sa Leszczynski. «Vale produserte 80,6 millioner tonn jernmalm i andre kvartal 2025, som var en økning på 3,7 % fra samme kvartal i 2024.» På den annen side har Australia eksportert nøyaktig de samme totale volumene de siste tre årene, fortalte Leszczynski til TradeWinds. Kinesisk etterspørsel etter jernmalm holdt også fraktratene sterke, sett på C3- og C5-rutene, med rater på 24 dollar/tonn for Brasil–Kina og nesten 11 dollar/tonn for Australia–Kina tidlig i september, sa Signal Ocean. De la til: «Denne positive stemningen ser ut til å være drevet av etterspørsel, ettersom det daglige lastevolumet på C5-ruten har oversteget etterspørselsgrensen på 2 millioner tonn betydelig, mens C3-ruten er rett over 1 million tonn.» Avslutningsvis sa Signal Ocean at den nylige oppadgående trenden i import av jernmalm allerede kunne sees i veksten av capesize-jernmalmdager. Leszczynski var enig og sa at kinesisk etterspørsel etter jernmalm hadde «startet veldig dårlig i første kvartal i år», men nå hadde brutt trenden «etter å ha kommet seg til i hovedsak fjorårets nivåer». Begge analysehusene var skeptiske til en ytterligere vekstbølge. Leszczynski sa: «Jeg tror ikke det kan bli mye bedre enn det, ettersom boligbyggingssektoren fortsatt er ganske deprimert, og myndighetene ikke har de økonomiske midlene til å øke utgiftene til infrastruktur mye mer enn det de gjør nå.» Signal Ocean sa at priser og havnelagre ville avgjøre om importen av kinesisk jernmalm forble over 100 millioner tonn per måned. Copyright: TradeWinds, rett og slett den beste!
- for 22 t sidenfor 22 t sidenGå oppfor 21 t sidenfor 21 t sidenTror du kursen går opp på kommando?
- for 3 døgn sidenfor 3 døgn sidenHar vi troen på at utbyttet for september ( utbetaling i oktober) også blir USD 0,2? Kan det bli høyere? Litt tidlig, men hva tror dere?for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenUt året vil vi nok ha utbytter på 1.8 - 2.2 kr omtrent hvis man skal følge futures. Er veldig godt fornøyd med dette.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Oslo Børs
Antall
Kjøp
100
Selg
Antall
299
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
75 | - | - | ||
152 | - | - | ||
135 | - | - | ||
3 | - | - | ||
150 | - | - |
Høy
147,5VWAP
Lav
142,9OmsetningAntall
15,1 103 595
VWAP
Høy
147,5Lav
142,9OmsetningAntall
15,1 103 595
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q3) | 12. nov. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 13. aug. | |
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 7. mai | |
2024 Generalforsamling | 6. mai | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 12. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 13. nov. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kvartalsrapport (Q2)
34 dager siden‧15min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q3) | 12. nov. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 13. aug. | |
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 7. mai | |
2024 Generalforsamling | 6. mai | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 12. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 13. nov. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
1,9974 NOK/aksje
Ex-dag 16. sep.
27,03 %
Direkteavkastning
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 1 t siden · Endretfor 1 t siden · EndretNår det gjelder flåte og tørrbulk: -2025-2026: gode år, men fortsatt brukbat kapasitet på tørrbulk skip. -2027-2028: strammere, skipene eldes og skrapes, nesten ingen nybygg. -2029-2030: trolig de beste årene innen tørrbulk, liten flåte, potensiell supercycle. Etterspørsel, valutakurser osv vanskelig å si noe om, så det er bare risiko man er nødt til å ta. Rederiene bestiller nesten ingen skip nå, historisk lavt. Usikkerhet rundt neste drivstoff: lng? Ammonniakk? Metanol?. Rederier nøler med å bestille nye skip. Himalaya og 2020 bulkers med bransjens beste breakeven og topp moderne scrubbere kan regelrett printe penger. 2029-2030 kan virkelig bli en sweet spot. Mine tanker.
- for 15 t siden·Fortsatt tonndagsvekst og sunn kinesisk etterspørsel etter jernmalm forventes å øke capesize-markedet så lenge jernmalmprisene holder seg lave. «Kineserne har økt kjøpet av jernmalm de siste månedene, og det ser ut til at dette er drevet av lageroppbygging ettersom jernmalmprisene har vært ganske lave og har brutt under 100 dollar/tonn, nær de laveste nivåene det siste tiåret», sa Banchero Costa-analytiker Ralph Leszczynski til TradeWinds. Denne uttalelsen støttes også av fraktdataleverandøren Signal Ocean. Dette bryter med den tidligere omtalte, mye omtalte, bearish nedadgående trendprognosen for i år, ettersom markedsobservatører forventet at den kinesiske etterspørselen etter jernmalm ville falle på grunn av den avtagende økonomien. «Samlet sett er importen av jernmalm til Kina under fjorårets nivåer, selv om gapet minker ettersom volumene absolutt har økt siden mai», sa Leszczynski. Data fra Signal Ocean viste at tonndagsveksten økte i september 2025 og overgikk nivåene sett i 2024 og 2023. Tonndag måler gjennomsnittlig antall tonn sendt over 30 dager. Mens juli 2025 så et fall i tonndagsveksten, begynte målingen i august å slå oddsen for en nedadgående trend ettersom den kinesiske etterspørselen etter jernmalm økte, drevet av en høyere daglig produksjon av varmt metall. Gjennomsnittlig daglig produksjon av varmt metall i august hadde økt med 5 % fra år til år til 2,41 millioner tonn, og hadde holdt seg stabil fra juli, ifølge MySteel-data sitert av Signal Ocean. Kinesiske stålverk foretok sannsynligvis også forebyggende lageroppfylling ved å importere mer jernmalm i august, i påvente av en sesongmessig økning i september, sa Signal Ocean. Likevel sa Banchero Costas Leszczynski at økningen ikke kom som noen overraskelse, ettersom høstperioden i september og oktober generelt anses som "en sesongmessig topp etterspørselsperiode i Kina". Andre faktorer, som en økning i ståletterspørselen, ble også nevnt. «Eksporten av stålprodukter fra Kina økte med 25 % fra år til år i første halvdel av 2025, og dette er tredje året på rad at de ser en vekst på over 20 % i ståleksporten», sa Leszczynski. Han mener Kina har vært ganske vellykket med sin ståleksport til Sør-Korea; sørøstasiatiske land, som Vietnam, Indonesia, Malaysia og Filippinene; og Midtøsten, som omfatter De forente arabiske emirater og Saudi-Arabia. Mens tollsatser og antidumpingtiltak var forventet å svekke kinesisk ståleksport til disse landene, hadde stålverkene vendt seg til eksport av halvfabrikata, noe som ikke ville bli påvirket, rapporterte TradeWinds tidligere. «Det viktigste vekstområdet for ståletterspørsel er nå maskiner», sa Leszczynski. «Trenden i økonomien nå er automatisering og robotisering av jobber som tidligere ble gjort manuelt, som i landbruk og produksjon.» Kina begynte også å importere mer jernmalm fra Brasil, bemerket Signal Ocean. År etter år oversteg den brasilianske eksporten av jernmalm nivåene fra august 2024 med omtrent 3 millioner tonn, mens månedlige forsendelser økte med 7 %, noe som gjorde august 2025 til den høyeste månedlige totalen for 2025. «Jernet kommer hovedsakelig fra Brasil fordi det er der produksjonen har økt i år, og spesielt Vale har økt produksjonskapasiteten kraftig», sa Leszczynski. «Vale produserte 80,6 millioner tonn jernmalm i andre kvartal 2025, som var en økning på 3,7 % fra samme kvartal i 2024.» På den annen side har Australia eksportert nøyaktig de samme totale volumene de siste tre årene, fortalte Leszczynski til TradeWinds. Kinesisk etterspørsel etter jernmalm holdt også fraktratene sterke, sett på C3- og C5-rutene, med rater på 24 dollar/tonn for Brasil–Kina og nesten 11 dollar/tonn for Australia–Kina tidlig i september, sa Signal Ocean. De la til: «Denne positive stemningen ser ut til å være drevet av etterspørsel, ettersom det daglige lastevolumet på C5-ruten har oversteget etterspørselsgrensen på 2 millioner tonn betydelig, mens C3-ruten er rett over 1 million tonn.» Avslutningsvis sa Signal Ocean at den nylige oppadgående trenden i import av jernmalm allerede kunne sees i veksten av capesize-jernmalmdager. Leszczynski var enig og sa at kinesisk etterspørsel etter jernmalm hadde «startet veldig dårlig i første kvartal i år», men nå hadde brutt trenden «etter å ha kommet seg til i hovedsak fjorårets nivåer». Begge analysehusene var skeptiske til en ytterligere vekstbølge. Leszczynski sa: «Jeg tror ikke det kan bli mye bedre enn det, ettersom boligbyggingssektoren fortsatt er ganske deprimert, og myndighetene ikke har de økonomiske midlene til å øke utgiftene til infrastruktur mye mer enn det de gjør nå.» Signal Ocean sa at priser og havnelagre ville avgjøre om importen av kinesisk jernmalm forble over 100 millioner tonn per måned. Copyright: TradeWinds, rett og slett den beste!
- for 22 t sidenfor 22 t sidenGå oppfor 21 t sidenfor 21 t sidenTror du kursen går opp på kommando?
- for 3 døgn sidenfor 3 døgn sidenHar vi troen på at utbyttet for september ( utbetaling i oktober) også blir USD 0,2? Kan det bli høyere? Litt tidlig, men hva tror dere?for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenUt året vil vi nok ha utbytter på 1.8 - 2.2 kr omtrent hvis man skal følge futures. Er veldig godt fornøyd med dette.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Oslo Børs
Antall
Kjøp
100
Selg
Antall
299
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
75 | - | - | ||
152 | - | - | ||
135 | - | - | ||
3 | - | - | ||
150 | - | - |
Høy
147,5VWAP
Lav
142,9OmsetningAntall
15,1 103 595
VWAP
Høy
147,5Lav
142,9OmsetningAntall
15,1 103 595
Meglerstatistikk
Fant ingen data