Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Investtech Invest B

+1.17%22. juni
+5.85%1 year
Total pris1,29%
Morningstar Rating
4 stars
Bærekraft

6

Siste NAV-kurs (22. juni)164,54 NOK

Generell informasjon

Risiko
?
Middels: 4 av 7

Det er viktig at du er klar over at sparepengene dine kan øke og minke i verdi. Selv om sparing i fond historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nøkkeltall
  • Total pris
    1,29%
  • Aktiva klasse
    Aksje
  • Kategori
    Norden
  • Basis-valuta
    NOK
  • Belåningsgrad
    80%
  • Nøkkelinformasjon
Sammendrag
Investtech.com AS har siden 1997 utviklet avanserte analysemodeller innen kvantitativ finans og teknisk analyse for å finne aksjer med signaler og egenskaper som statistisk forventes å gi en mer- og mindreavkastning mot aksjemarkedet over tid. Tilnærmingen er hovedsakelig kvantitativ, i den forstand at det investeres i aksjer der direkte målbare forhold statistisk sett tilsier kommende meravkastning. Investtech Invest har som strategi å utnytte disse signalene til å oppnå god avkastning. Fondet investerer i børsnoterte selskaper på de nordiske børsene hvor avanserte algoritmebaserte modeller anvendes for å ta investeringsbeslutninger i selskaper med en forventet meravkastning. Fondet har ingen begrensninger for eksponering mot forskjellige typer utstedere. Fondet kan dermed eksponere seg mot forskjellige typer sektorer og ulike selskapsstørrelser.

Eksponering

Oppdatert 31.5.2026

Fordeling

  • Aksjer99%
  • Kontanter1%

Kunder besøkte også

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 12. juni
    må si jeg blir mer å mer imponert av Investtech sine analytiker og deres TA, handlet på disse anbefalinger og de tar aldrig feil, og jeg ligger myyyye i + og min % peker oppover etter jeg lyssna på disse flinke gutta og billige er de også 🍷🍾
    Hei, inbestor. Det er bra du minner oss på at vi ikke alltid har rett. 😊Investtech analyserer daglig rundt 20.000 selskaper verden over, så det er naturlig at noen av disse ikke utvikler seg i riktig retning. Det som er viktig, er å kutte tapene tidlig og bli sittende med de gode investeringene over tid. Hvis man i tillegg klarer å ha rett litt oftere enn man tar feil, vil det gi gode resultater på sikt. Det er også viktig å ikke forveksle matematikk og statistikk med magi. Ingen analysemetode kan forutsi fremtiden med sikkerhet, men den kan bidra til å øke sannsynligheten for gode investeringsbeslutninger over tid.
  • 5. juni
    Jeg var så heldig å bli invitert til Pengepodden hos Nordnet for å snakke om hvordan Investtech bruker innsideraktivitet som en viktig del av analysearbeidet. Vi diskuterte hva innsidekjøp og -salg kan fortelle oss, hvordan vi tolker signalene, og hvilken rolle de spiller i investeringsprosessen. Du kan høre hele episoden her: https://www.youtube.com/watch?v=YfZ9zL-TmVM
  • 5. juni
    herlig folkens, her ser vi at Sveen Harto sier 31:18 inn på YouTube at det koster fra et par hundrelapper til 1500 kr for Professional om ÅRET, ikke per mnd 😎 da kan man slå til til den prisen 😂 https://www.youtube.com/watch?v=YfZ9zL-TmVM
    Takk for faktasjekken 😎 Det skulle selvfølgelig være 1500 kr i måneden. Jeg ser nå at jeg ved et uhell skapte forventninger som markedsavdelingen neppe hadde satt pris på.
  • 4. juni · Endret
    Spennende Intervju på #pengepodden (i dag) med Christian Sveen Harto, litt for mye "salg" og litt lite ærlighet om det siste året :) Spennende å se om dette kommer opp igjen.
    5. juni
    Ja det er jo lett å være etterpåklok (begge veier), og ser man på grafen så varierer jo performance ettersom man tar 1 år, 3 år eller 5 år. Jeg sliter med å forstå hvorfor du sier 2010... siden det på siden deres står: "Investtech Invest er et nordisk fond som ble startet 25. januar 2021." Jeg har ikke så stor tro på TA (av graf), men definitivt tro på insider kjøp/salg, så det blir spennende å følge med. Jeg har valgt å prioritere fond med lavere forvaltningskostnader, da avgifter over tid kan ha en betydelig effekt på den samlede avkastningen
  • 2. juni
    Dette er et veldig skuffende fond. De driver utelukkende med TA, men tydeligvis er de ikke flinke nok etter min mening. Minus 0.5% pr. 2. juni er ræva ....hallo..... Vurderer å selge og heller investere i enkeltselskaper innenfor sjømat på Oslo Børs.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Generell informasjon

Risiko
?
Middels: 4 av 7

Det er viktig at du er klar over at sparepengene dine kan øke og minke i verdi. Selv om sparing i fond historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nøkkeltall
  • Total pris
    1,29%
  • Aktiva klasse
    Aksje
  • Kategori
    Norden
  • Basis-valuta
    NOK
  • Belåningsgrad
    80%
  • Nøkkelinformasjon
Sammendrag
Investtech.com AS har siden 1997 utviklet avanserte analysemodeller innen kvantitativ finans og teknisk analyse for å finne aksjer med signaler og egenskaper som statistisk forventes å gi en mer- og mindreavkastning mot aksjemarkedet over tid. Tilnærmingen er hovedsakelig kvantitativ, i den forstand at det investeres i aksjer der direkte målbare forhold statistisk sett tilsier kommende meravkastning. Investtech Invest har som strategi å utnytte disse signalene til å oppnå god avkastning. Fondet investerer i børsnoterte selskaper på de nordiske børsene hvor avanserte algoritmebaserte modeller anvendes for å ta investeringsbeslutninger i selskaper med en forventet meravkastning. Fondet har ingen begrensninger for eksponering mot forskjellige typer utstedere. Fondet kan dermed eksponere seg mot forskjellige typer sektorer og ulike selskapsstørrelser.

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Eksponering

Oppdatert 31.5.2026

Fordeling

  • Aksjer99%
  • Kontanter1%

Kunder besøkte også

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 12. juni
    må si jeg blir mer å mer imponert av Investtech sine analytiker og deres TA, handlet på disse anbefalinger og de tar aldrig feil, og jeg ligger myyyye i + og min % peker oppover etter jeg lyssna på disse flinke gutta og billige er de også 🍷🍾
    Hei, inbestor. Det er bra du minner oss på at vi ikke alltid har rett. 😊Investtech analyserer daglig rundt 20.000 selskaper verden over, så det er naturlig at noen av disse ikke utvikler seg i riktig retning. Det som er viktig, er å kutte tapene tidlig og bli sittende med de gode investeringene over tid. Hvis man i tillegg klarer å ha rett litt oftere enn man tar feil, vil det gi gode resultater på sikt. Det er også viktig å ikke forveksle matematikk og statistikk med magi. Ingen analysemetode kan forutsi fremtiden med sikkerhet, men den kan bidra til å øke sannsynligheten for gode investeringsbeslutninger over tid.
  • 5. juni
    Jeg var så heldig å bli invitert til Pengepodden hos Nordnet for å snakke om hvordan Investtech bruker innsideraktivitet som en viktig del av analysearbeidet. Vi diskuterte hva innsidekjøp og -salg kan fortelle oss, hvordan vi tolker signalene, og hvilken rolle de spiller i investeringsprosessen. Du kan høre hele episoden her: https://www.youtube.com/watch?v=YfZ9zL-TmVM
  • 5. juni
    herlig folkens, her ser vi at Sveen Harto sier 31:18 inn på YouTube at det koster fra et par hundrelapper til 1500 kr for Professional om ÅRET, ikke per mnd 😎 da kan man slå til til den prisen 😂 https://www.youtube.com/watch?v=YfZ9zL-TmVM
    Takk for faktasjekken 😎 Det skulle selvfølgelig være 1500 kr i måneden. Jeg ser nå at jeg ved et uhell skapte forventninger som markedsavdelingen neppe hadde satt pris på.
  • 4. juni · Endret
    Spennende Intervju på #pengepodden (i dag) med Christian Sveen Harto, litt for mye "salg" og litt lite ærlighet om det siste året :) Spennende å se om dette kommer opp igjen.
    5. juni
    Ja det er jo lett å være etterpåklok (begge veier), og ser man på grafen så varierer jo performance ettersom man tar 1 år, 3 år eller 5 år. Jeg sliter med å forstå hvorfor du sier 2010... siden det på siden deres står: "Investtech Invest er et nordisk fond som ble startet 25. januar 2021." Jeg har ikke så stor tro på TA (av graf), men definitivt tro på insider kjøp/salg, så det blir spennende å følge med. Jeg har valgt å prioritere fond med lavere forvaltningskostnader, da avgifter over tid kan ha en betydelig effekt på den samlede avkastningen
  • 2. juni
    Dette er et veldig skuffende fond. De driver utelukkende med TA, men tydeligvis er de ikke flinke nok etter min mening. Minus 0.5% pr. 2. juni er ræva ....hallo..... Vurderer å selge og heller investere i enkeltselskaper innenfor sjømat på Oslo Børs.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Generell informasjon

Risiko
?
Middels: 4 av 7

Det er viktig at du er klar over at sparepengene dine kan øke og minke i verdi. Selv om sparing i fond historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nøkkeltall
  • Total pris
    1,29%
  • Aktiva klasse
    Aksje
  • Kategori
    Norden
  • Basis-valuta
    NOK
  • Belåningsgrad
    80%
  • Nøkkelinformasjon
Sammendrag
Investtech.com AS har siden 1997 utviklet avanserte analysemodeller innen kvantitativ finans og teknisk analyse for å finne aksjer med signaler og egenskaper som statistisk forventes å gi en mer- og mindreavkastning mot aksjemarkedet over tid. Tilnærmingen er hovedsakelig kvantitativ, i den forstand at det investeres i aksjer der direkte målbare forhold statistisk sett tilsier kommende meravkastning. Investtech Invest har som strategi å utnytte disse signalene til å oppnå god avkastning. Fondet investerer i børsnoterte selskaper på de nordiske børsene hvor avanserte algoritmebaserte modeller anvendes for å ta investeringsbeslutninger i selskaper med en forventet meravkastning. Fondet har ingen begrensninger for eksponering mot forskjellige typer utstedere. Fondet kan dermed eksponere seg mot forskjellige typer sektorer og ulike selskapsstørrelser.

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 12. juni
    må si jeg blir mer å mer imponert av Investtech sine analytiker og deres TA, handlet på disse anbefalinger og de tar aldrig feil, og jeg ligger myyyye i + og min % peker oppover etter jeg lyssna på disse flinke gutta og billige er de også 🍷🍾
    Hei, inbestor. Det er bra du minner oss på at vi ikke alltid har rett. 😊Investtech analyserer daglig rundt 20.000 selskaper verden over, så det er naturlig at noen av disse ikke utvikler seg i riktig retning. Det som er viktig, er å kutte tapene tidlig og bli sittende med de gode investeringene over tid. Hvis man i tillegg klarer å ha rett litt oftere enn man tar feil, vil det gi gode resultater på sikt. Det er også viktig å ikke forveksle matematikk og statistikk med magi. Ingen analysemetode kan forutsi fremtiden med sikkerhet, men den kan bidra til å øke sannsynligheten for gode investeringsbeslutninger over tid.
  • 5. juni
    Jeg var så heldig å bli invitert til Pengepodden hos Nordnet for å snakke om hvordan Investtech bruker innsideraktivitet som en viktig del av analysearbeidet. Vi diskuterte hva innsidekjøp og -salg kan fortelle oss, hvordan vi tolker signalene, og hvilken rolle de spiller i investeringsprosessen. Du kan høre hele episoden her: https://www.youtube.com/watch?v=YfZ9zL-TmVM
  • 5. juni
    herlig folkens, her ser vi at Sveen Harto sier 31:18 inn på YouTube at det koster fra et par hundrelapper til 1500 kr for Professional om ÅRET, ikke per mnd 😎 da kan man slå til til den prisen 😂 https://www.youtube.com/watch?v=YfZ9zL-TmVM
    Takk for faktasjekken 😎 Det skulle selvfølgelig være 1500 kr i måneden. Jeg ser nå at jeg ved et uhell skapte forventninger som markedsavdelingen neppe hadde satt pris på.
  • 4. juni · Endret
    Spennende Intervju på #pengepodden (i dag) med Christian Sveen Harto, litt for mye "salg" og litt lite ærlighet om det siste året :) Spennende å se om dette kommer opp igjen.
    5. juni
    Ja det er jo lett å være etterpåklok (begge veier), og ser man på grafen så varierer jo performance ettersom man tar 1 år, 3 år eller 5 år. Jeg sliter med å forstå hvorfor du sier 2010... siden det på siden deres står: "Investtech Invest er et nordisk fond som ble startet 25. januar 2021." Jeg har ikke så stor tro på TA (av graf), men definitivt tro på insider kjøp/salg, så det blir spennende å følge med. Jeg har valgt å prioritere fond med lavere forvaltningskostnader, da avgifter over tid kan ha en betydelig effekt på den samlede avkastningen
  • 2. juni
    Dette er et veldig skuffende fond. De driver utelukkende med TA, men tydeligvis er de ikke flinke nok etter min mening. Minus 0.5% pr. 2. juni er ræva ....hallo..... Vurderer å selge og heller investere i enkeltselskaper innenfor sjømat på Oslo Børs.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Eksponering

Oppdatert 31.5.2026

Fordeling

  • Aksjer99%
  • Kontanter1%

Kunder besøkte også