Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Storebrand

2026 Q1-rapport
46 dager siden
5,40 NOK/aksje
Siste utbytte
3,12%Direkteavkastning

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
23 121--
5 480--
2 520--
1--
35--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
15. juli
Historisk
2026 Q1-rapport
29. apr.
2025 Q4-rapport
11. feb.
2025 Q3-rapport
22. okt. 2025
2025 Q2-rapport
11. juli 2025
2025 Q1-rapport
7. mai 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    Jeg vil ha en norsk utbytteaksje, hva tenker dere om Storebrand? Jeg ser veldig god avkastning over de siste 10 årene, samt med OK utbytte prosent. Finnes det en annen, bedre aksje som jeg burde se på?
    for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Storebrand er dørge kjedelig, men solid. En fin og trygg aksje. Jeg har også gått inn i SED som jeg har stor tro på fremover
    for 12 t siden
    for 12 t siden
    Forstår deg helt, og vet hva du mener, tusen takk for svarene dine!
  • for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Oslo (Infront TDN Direkt): Storebrand har forhandlet frem en avtale om kjøp av inntil 100 prosent av aksjene i Knif Trygghet Forsikring, et norsk skadeforsikringsselskap rettet mot ideell og frivillig sektor.
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Markedet bryr seg lite… Går litt trått for aksjen om dagen uten at jeg vet årsaken.
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Går generelt trått over hele oslo børs, med unntak av oljerelaterte aksjer.
  • for 3 døgn siden · Endret
    for 3 døgn siden · Endret
    https://newsweb.oslobors.no/message/675916 Det vises til Storebrands børsmelding 29. januar 2026 om inngåelsen av en intensjonsavtale med Knif AS («Knif») og Knif Trygghet Forsikring AS («Knif Trygghet»). Storebrand ASA har fremforhandlet en avtale om kjøp av inntil 100 prosent av aksjene i Knif Trygghet, et norsk skadeforsikringsselskap som betjener ideell og frivillig sektor, samt en partneravtale med Knif om å tilby forsikring, pensjon og kapitalforvaltningsprodukter til markedet for ideelle og kristne organisasjoner. Vederlaget for 100 prosent av aksjene i Knif Trygghet utgjør 560 millioner kroner og gjøres i sin helhet opp i nyutstedte aksjer i Storebrand ASA. Endelig antall vederlagsaksjer fastsettes på gjennomføringstidspunktet. Eierne bak Knif Trygghet er om lag 50 ideelle og frivillige organisasjoner, med Knif AS som største eier. Knif Trygghet vil bli fusjonert med Storebrand Forsikring AS i etterkant av gjennomføringen av transaksjonen. Fusjonen styrker Storebrands posisjon innen skadeforsikring i det norske bedrifts- og personmarkedet. Transaksjonen forventes ikke å ha vesentlig effekt på Storebrands finansielle stilling eller resultat.
  • 4. juni
    4. juni
    Hva er det jeg ikke har fått med meg? "Alt" faller, de siste tre dagene?
    5. juni
    5. juni
    Min teori er at mange frigjør kapital i påvente av Space X
    9. juni
    9. juni
    nei, feil
  • 3. juni
    ·
    3. juni
    ·
    6 måneder med 0,35% gevinst..😊
    3. juni
    3. juni
    Aksjen er opp over 100% de siste 3 årene og er relativt overpriset, personlig så venter jeg på at den skal falle. Ser ingen spesifikk grunn til å overbetale for denne. Aksjen har fått mye drahjelp av at det har vært mye kjøp av osebx indeks.
    3. juni
    3. juni
    Ja, Storebrand gjør det godt om dagen og estimatene er lovende for fremtiden. Personlig så tror jeg at prisen skal korrigeres ned litt og at det kommer muligheter for å kjøpe seg inn lavere.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
46 dager siden
5,40 NOK/aksje
Siste utbytte
3,12%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    Jeg vil ha en norsk utbytteaksje, hva tenker dere om Storebrand? Jeg ser veldig god avkastning over de siste 10 årene, samt med OK utbytte prosent. Finnes det en annen, bedre aksje som jeg burde se på?
    for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Storebrand er dørge kjedelig, men solid. En fin og trygg aksje. Jeg har også gått inn i SED som jeg har stor tro på fremover
    for 12 t siden
    for 12 t siden
    Forstår deg helt, og vet hva du mener, tusen takk for svarene dine!
  • for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Oslo (Infront TDN Direkt): Storebrand har forhandlet frem en avtale om kjøp av inntil 100 prosent av aksjene i Knif Trygghet Forsikring, et norsk skadeforsikringsselskap rettet mot ideell og frivillig sektor.
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Markedet bryr seg lite… Går litt trått for aksjen om dagen uten at jeg vet årsaken.
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Går generelt trått over hele oslo børs, med unntak av oljerelaterte aksjer.
  • for 3 døgn siden · Endret
    for 3 døgn siden · Endret
    https://newsweb.oslobors.no/message/675916 Det vises til Storebrands børsmelding 29. januar 2026 om inngåelsen av en intensjonsavtale med Knif AS («Knif») og Knif Trygghet Forsikring AS («Knif Trygghet»). Storebrand ASA har fremforhandlet en avtale om kjøp av inntil 100 prosent av aksjene i Knif Trygghet, et norsk skadeforsikringsselskap som betjener ideell og frivillig sektor, samt en partneravtale med Knif om å tilby forsikring, pensjon og kapitalforvaltningsprodukter til markedet for ideelle og kristne organisasjoner. Vederlaget for 100 prosent av aksjene i Knif Trygghet utgjør 560 millioner kroner og gjøres i sin helhet opp i nyutstedte aksjer i Storebrand ASA. Endelig antall vederlagsaksjer fastsettes på gjennomføringstidspunktet. Eierne bak Knif Trygghet er om lag 50 ideelle og frivillige organisasjoner, med Knif AS som største eier. Knif Trygghet vil bli fusjonert med Storebrand Forsikring AS i etterkant av gjennomføringen av transaksjonen. Fusjonen styrker Storebrands posisjon innen skadeforsikring i det norske bedrifts- og personmarkedet. Transaksjonen forventes ikke å ha vesentlig effekt på Storebrands finansielle stilling eller resultat.
  • 4. juni
    4. juni
    Hva er det jeg ikke har fått med meg? "Alt" faller, de siste tre dagene?
    5. juni
    5. juni
    Min teori er at mange frigjør kapital i påvente av Space X
    9. juni
    9. juni
    nei, feil
  • 3. juni
    ·
    3. juni
    ·
    6 måneder med 0,35% gevinst..😊
    3. juni
    3. juni
    Aksjen er opp over 100% de siste 3 årene og er relativt overpriset, personlig så venter jeg på at den skal falle. Ser ingen spesifikk grunn til å overbetale for denne. Aksjen har fått mye drahjelp av at det har vært mye kjøp av osebx indeks.
    3. juni
    3. juni
    Ja, Storebrand gjør det godt om dagen og estimatene er lovende for fremtiden. Personlig så tror jeg at prisen skal korrigeres ned litt og at det kommer muligheter for å kjøpe seg inn lavere.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
23 121--
5 480--
2 520--
1--
35--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
15. juli
Historisk
2026 Q1-rapport
29. apr.
2025 Q4-rapport
11. feb.
2025 Q3-rapport
22. okt. 2025
2025 Q2-rapport
11. juli 2025
2025 Q1-rapport
7. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
46 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
15. juli
Historisk
2026 Q1-rapport
29. apr.
2025 Q4-rapport
11. feb.
2025 Q3-rapport
22. okt. 2025
2025 Q2-rapport
11. juli 2025
2025 Q1-rapport
7. mai 2025

Relaterte produkter

5,40 NOK/aksje
Siste utbytte
3,12%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    Jeg vil ha en norsk utbytteaksje, hva tenker dere om Storebrand? Jeg ser veldig god avkastning over de siste 10 årene, samt med OK utbytte prosent. Finnes det en annen, bedre aksje som jeg burde se på?
    for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Storebrand er dørge kjedelig, men solid. En fin og trygg aksje. Jeg har også gått inn i SED som jeg har stor tro på fremover
    for 12 t siden
    for 12 t siden
    Forstår deg helt, og vet hva du mener, tusen takk for svarene dine!
  • for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Oslo (Infront TDN Direkt): Storebrand har forhandlet frem en avtale om kjøp av inntil 100 prosent av aksjene i Knif Trygghet Forsikring, et norsk skadeforsikringsselskap rettet mot ideell og frivillig sektor.
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Markedet bryr seg lite… Går litt trått for aksjen om dagen uten at jeg vet årsaken.
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Går generelt trått over hele oslo børs, med unntak av oljerelaterte aksjer.
  • for 3 døgn siden · Endret
    for 3 døgn siden · Endret
    https://newsweb.oslobors.no/message/675916 Det vises til Storebrands børsmelding 29. januar 2026 om inngåelsen av en intensjonsavtale med Knif AS («Knif») og Knif Trygghet Forsikring AS («Knif Trygghet»). Storebrand ASA har fremforhandlet en avtale om kjøp av inntil 100 prosent av aksjene i Knif Trygghet, et norsk skadeforsikringsselskap som betjener ideell og frivillig sektor, samt en partneravtale med Knif om å tilby forsikring, pensjon og kapitalforvaltningsprodukter til markedet for ideelle og kristne organisasjoner. Vederlaget for 100 prosent av aksjene i Knif Trygghet utgjør 560 millioner kroner og gjøres i sin helhet opp i nyutstedte aksjer i Storebrand ASA. Endelig antall vederlagsaksjer fastsettes på gjennomføringstidspunktet. Eierne bak Knif Trygghet er om lag 50 ideelle og frivillige organisasjoner, med Knif AS som største eier. Knif Trygghet vil bli fusjonert med Storebrand Forsikring AS i etterkant av gjennomføringen av transaksjonen. Fusjonen styrker Storebrands posisjon innen skadeforsikring i det norske bedrifts- og personmarkedet. Transaksjonen forventes ikke å ha vesentlig effekt på Storebrands finansielle stilling eller resultat.
  • 4. juni
    4. juni
    Hva er det jeg ikke har fått med meg? "Alt" faller, de siste tre dagene?
    5. juni
    5. juni
    Min teori er at mange frigjør kapital i påvente av Space X
    9. juni
    9. juni
    nei, feil
  • 3. juni
    ·
    3. juni
    ·
    6 måneder med 0,35% gevinst..😊
    3. juni
    3. juni
    Aksjen er opp over 100% de siste 3 årene og er relativt overpriset, personlig så venter jeg på at den skal falle. Ser ingen spesifikk grunn til å overbetale for denne. Aksjen har fått mye drahjelp av at det har vært mye kjøp av osebx indeks.
    3. juni
    3. juni
    Ja, Storebrand gjør det godt om dagen og estimatene er lovende for fremtiden. Personlig så tror jeg at prisen skal korrigeres ned litt og at det kommer muligheter for å kjøpe seg inn lavere.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
23 121--
5 480--
2 520--
1--
35--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data