Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Bayerische Motoren Werke AG

Bayerische Motoren Werke AG

82,76EUR
+1,87% (+1,52)
Idag
Høy83,32
Lav81,98
Omsetning
30,9 MEUR
82,76EUR
+1,87% (+1,52)
Idag
Høy83,32
Lav81,98
Omsetning
30,9 MEUR

Bayerische Motoren Werke AG

Bayerische Motoren Werke AG

82,76EUR
+1,87% (+1,52)
Idag
Høy83,32
Lav81,98
Omsetning
30,9 MEUR
82,76EUR
+1,87% (+1,52)
Idag
Høy83,32
Lav81,98
Omsetning
30,9 MEUR

Bayerische Motoren Werke AG

Bayerische Motoren Werke AG

82,76EUR
+1,87% (+1,52)
Idag
Høy83,32
Lav81,98
Omsetning
30,9 MEUR
82,76EUR
+1,87% (+1,52)
Idag
Høy83,32
Lav81,98
Omsetning
30,9 MEUR
Kvartalsrapport (Q2)
90 dager siden31min
4,30 EUR/aksje
Siste utbytte
5,25 %
Direkteavkastning

Ordredybde

GermanyXetra
Antall
Kjøp
19
Selg
Antall
676

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
83,32
VWAP
82,75
Lav
81,98
OmsetningAntall
30,9 373 358
VWAP
82,75
Høy
83,32
Lav
81,98
OmsetningAntall
30,9 373 358

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q3)
5. nov.
7 dager
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q2)31. juli
2025 Generalforsamling14. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)7. mai
2024 Årsrapport20. mars
2024 Kvartalsrapport (Q4)14. mars
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 8. okt.
    8. okt.
    Hva sker der med den her idag?😩
    9. okt.
    ·
    9. okt.
    ·
    Det er rett og slett bra gjort i Kina.
    9. okt.
    ·
    9. okt.
    ·
    De rapporterte en nedgang i salget på grunn av situasjonen i Kina.
  • 8. okt.
    ·
    8. okt.
    ·
    Hold fast i en nyre
  • 2. okt.
    ·
    2. okt.
    ·
    🚗 Inne i BMWs hovedkvarter: Neue Klasse og elbil-rampen Tilbrakte tid på BMWs hovedkvarter i dag. Her er hva som skilte seg ut fra dyptgående dykk i strategien og teknologiplanen deres: ⚡ Neue Klasse (2026): neste generasjons elbilplattform med sylindriske Gen6-batterier: lengre rekkevidde, raskere lading, lavere kostnader. Fem nye batterimonteringsanlegg under bygging. 📈 Salgsrampe: Elbiler utgjør allerede 26,4 % av salget (1. halvår 2025, +15,7 %). Mål: >50 % av det globale salget innen 2030. Tempoet avhenger sterkt av regulering og regionale skattefradrag. 🔋 Batteriøkonomi: batteripakker = ~40 % av bilkostnaden; celler = 80 % av pakken; råvarer = 80 % av cellekostnaden. Marginparitet forventes når Gen6 er fullt rampet, men ingen tidsplan ennå for produksjonskostnadsparitet. 🌍 Forsyningskjedeutfordring: «lokalt for lokalt» fungerer for biler, ikke for batterier. Stor avhengighet av kinesiske leverandører er fortsatt en strukturell risiko. 🛠️ «Makten av valg»: BMW fortsetter å levere forbrenningsmotorer, hybridbiler og elbiler, og vil legge til hydrogenbrenselceller (2028). Problem: infrastrukturforsinkelser. 🧠 Digital strategi med tre søyler: ultimat brukeropplevelse, perfekt assistanse, alltid tilkoblet. Største OTA-kompatible flåte i verden: over 10 millioner biler. 🕹️ Kjøring og cockpit: Nytt panoramavindu fra søyle til søyle + 3D HUD. iDrive borte; multifunksjonsratt i stedet («hendene på rattet, øynene på veien»). 🤖 Selvkjørende: Nivå 2 opptil 130 km/t, nivå 3 kommer. Partnere: Mobileye (nåværende), Qualcomm (Neue Klasse), Momenta (Kina). Europa henger etter med godkjenninger. 💡 Sonearkitektur: Neue Klasse introduserer fire «superhjerner», som reduserer kablingen med 600 m, og kutter kostnader og vekt. ⚔️ Konkurransepress: Kinesiske elbiler beveger seg oppover i markedet. BMW sjonglerer tariffer, energikostnader, reguleringer og fagforeningsdynamikk for å holde seg i forkant. BMWs satsing er klar: Neue Klasse + Gen6-batterier som omdreiningspunkt. Utførelsesrisiko ligger i råvarekostnader, eksponering i forsyningskjeden og hastigheten på forbruker-/regulatorisk adopsjon.
    3. okt.
    ·
    3. okt.
    ·
    Takk for en detaljert rapport, interessant lesning.
  • 18. sep.
    ·
    18. sep.
    ·
    Solgte Nordics og ombord på This Car
  • 17. sep.
    17. sep.
    Fikk sett neue klasse i virkeligheten. Så virkelig bra ut. Fin balanse innvendig og ut. Her må det gå oppover i tiden framover. :-) Min neste bil. :-) Så også på nye Mercedes GLC og det så ikke så bra ut. Den så 10 år gammel ut utvendig, og alt for mye skjerm innvendig.
    2. okt.
    ·
    2. okt.
    ·
    Har du fått en smakebit på BMW-aksjer?
    2. okt.
    ·
    2. okt.
    ·
    Jepp. Kjøpte en litt liten posisjon.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q2)
90 dager siden31min
4,30 EUR/aksje
Siste utbytte
5,25 %
Direkteavkastning

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 8. okt.
    8. okt.
    Hva sker der med den her idag?😩
    9. okt.
    ·
    9. okt.
    ·
    Det er rett og slett bra gjort i Kina.
    9. okt.
    ·
    9. okt.
    ·
    De rapporterte en nedgang i salget på grunn av situasjonen i Kina.
  • 8. okt.
    ·
    8. okt.
    ·
    Hold fast i en nyre
  • 2. okt.
    ·
    2. okt.
    ·
    🚗 Inne i BMWs hovedkvarter: Neue Klasse og elbil-rampen Tilbrakte tid på BMWs hovedkvarter i dag. Her er hva som skilte seg ut fra dyptgående dykk i strategien og teknologiplanen deres: ⚡ Neue Klasse (2026): neste generasjons elbilplattform med sylindriske Gen6-batterier: lengre rekkevidde, raskere lading, lavere kostnader. Fem nye batterimonteringsanlegg under bygging. 📈 Salgsrampe: Elbiler utgjør allerede 26,4 % av salget (1. halvår 2025, +15,7 %). Mål: >50 % av det globale salget innen 2030. Tempoet avhenger sterkt av regulering og regionale skattefradrag. 🔋 Batteriøkonomi: batteripakker = ~40 % av bilkostnaden; celler = 80 % av pakken; råvarer = 80 % av cellekostnaden. Marginparitet forventes når Gen6 er fullt rampet, men ingen tidsplan ennå for produksjonskostnadsparitet. 🌍 Forsyningskjedeutfordring: «lokalt for lokalt» fungerer for biler, ikke for batterier. Stor avhengighet av kinesiske leverandører er fortsatt en strukturell risiko. 🛠️ «Makten av valg»: BMW fortsetter å levere forbrenningsmotorer, hybridbiler og elbiler, og vil legge til hydrogenbrenselceller (2028). Problem: infrastrukturforsinkelser. 🧠 Digital strategi med tre søyler: ultimat brukeropplevelse, perfekt assistanse, alltid tilkoblet. Største OTA-kompatible flåte i verden: over 10 millioner biler. 🕹️ Kjøring og cockpit: Nytt panoramavindu fra søyle til søyle + 3D HUD. iDrive borte; multifunksjonsratt i stedet («hendene på rattet, øynene på veien»). 🤖 Selvkjørende: Nivå 2 opptil 130 km/t, nivå 3 kommer. Partnere: Mobileye (nåværende), Qualcomm (Neue Klasse), Momenta (Kina). Europa henger etter med godkjenninger. 💡 Sonearkitektur: Neue Klasse introduserer fire «superhjerner», som reduserer kablingen med 600 m, og kutter kostnader og vekt. ⚔️ Konkurransepress: Kinesiske elbiler beveger seg oppover i markedet. BMW sjonglerer tariffer, energikostnader, reguleringer og fagforeningsdynamikk for å holde seg i forkant. BMWs satsing er klar: Neue Klasse + Gen6-batterier som omdreiningspunkt. Utførelsesrisiko ligger i råvarekostnader, eksponering i forsyningskjeden og hastigheten på forbruker-/regulatorisk adopsjon.
    3. okt.
    ·
    3. okt.
    ·
    Takk for en detaljert rapport, interessant lesning.
  • 18. sep.
    ·
    18. sep.
    ·
    Solgte Nordics og ombord på This Car
  • 17. sep.
    17. sep.
    Fikk sett neue klasse i virkeligheten. Så virkelig bra ut. Fin balanse innvendig og ut. Her må det gå oppover i tiden framover. :-) Min neste bil. :-) Så også på nye Mercedes GLC og det så ikke så bra ut. Den så 10 år gammel ut utvendig, og alt for mye skjerm innvendig.
    2. okt.
    ·
    2. okt.
    ·
    Har du fått en smakebit på BMW-aksjer?
    2. okt.
    ·
    2. okt.
    ·
    Jepp. Kjøpte en litt liten posisjon.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

GermanyXetra
Antall
Kjøp
19
Selg
Antall
676

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
83,32
VWAP
82,75
Lav
81,98
OmsetningAntall
30,9 373 358
VWAP
82,75
Høy
83,32
Lav
81,98
OmsetningAntall
30,9 373 358

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q3)
5. nov.
7 dager
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q2)31. juli
2025 Generalforsamling14. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)7. mai
2024 Årsrapport20. mars
2024 Kvartalsrapport (Q4)14. mars
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q2)
90 dager siden31min

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q3)
5. nov.
7 dager
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q2)31. juli
2025 Generalforsamling14. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)7. mai
2024 Årsrapport20. mars
2024 Kvartalsrapport (Q4)14. mars
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterte produkter

4,30 EUR/aksje
Siste utbytte
5,25 %
Direkteavkastning

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 8. okt.
    8. okt.
    Hva sker der med den her idag?😩
    9. okt.
    ·
    9. okt.
    ·
    Det er rett og slett bra gjort i Kina.
    9. okt.
    ·
    9. okt.
    ·
    De rapporterte en nedgang i salget på grunn av situasjonen i Kina.
  • 8. okt.
    ·
    8. okt.
    ·
    Hold fast i en nyre
  • 2. okt.
    ·
    2. okt.
    ·
    🚗 Inne i BMWs hovedkvarter: Neue Klasse og elbil-rampen Tilbrakte tid på BMWs hovedkvarter i dag. Her er hva som skilte seg ut fra dyptgående dykk i strategien og teknologiplanen deres: ⚡ Neue Klasse (2026): neste generasjons elbilplattform med sylindriske Gen6-batterier: lengre rekkevidde, raskere lading, lavere kostnader. Fem nye batterimonteringsanlegg under bygging. 📈 Salgsrampe: Elbiler utgjør allerede 26,4 % av salget (1. halvår 2025, +15,7 %). Mål: >50 % av det globale salget innen 2030. Tempoet avhenger sterkt av regulering og regionale skattefradrag. 🔋 Batteriøkonomi: batteripakker = ~40 % av bilkostnaden; celler = 80 % av pakken; råvarer = 80 % av cellekostnaden. Marginparitet forventes når Gen6 er fullt rampet, men ingen tidsplan ennå for produksjonskostnadsparitet. 🌍 Forsyningskjedeutfordring: «lokalt for lokalt» fungerer for biler, ikke for batterier. Stor avhengighet av kinesiske leverandører er fortsatt en strukturell risiko. 🛠️ «Makten av valg»: BMW fortsetter å levere forbrenningsmotorer, hybridbiler og elbiler, og vil legge til hydrogenbrenselceller (2028). Problem: infrastrukturforsinkelser. 🧠 Digital strategi med tre søyler: ultimat brukeropplevelse, perfekt assistanse, alltid tilkoblet. Største OTA-kompatible flåte i verden: over 10 millioner biler. 🕹️ Kjøring og cockpit: Nytt panoramavindu fra søyle til søyle + 3D HUD. iDrive borte; multifunksjonsratt i stedet («hendene på rattet, øynene på veien»). 🤖 Selvkjørende: Nivå 2 opptil 130 km/t, nivå 3 kommer. Partnere: Mobileye (nåværende), Qualcomm (Neue Klasse), Momenta (Kina). Europa henger etter med godkjenninger. 💡 Sonearkitektur: Neue Klasse introduserer fire «superhjerner», som reduserer kablingen med 600 m, og kutter kostnader og vekt. ⚔️ Konkurransepress: Kinesiske elbiler beveger seg oppover i markedet. BMW sjonglerer tariffer, energikostnader, reguleringer og fagforeningsdynamikk for å holde seg i forkant. BMWs satsing er klar: Neue Klasse + Gen6-batterier som omdreiningspunkt. Utførelsesrisiko ligger i råvarekostnader, eksponering i forsyningskjeden og hastigheten på forbruker-/regulatorisk adopsjon.
    3. okt.
    ·
    3. okt.
    ·
    Takk for en detaljert rapport, interessant lesning.
  • 18. sep.
    ·
    18. sep.
    ·
    Solgte Nordics og ombord på This Car
  • 17. sep.
    17. sep.
    Fikk sett neue klasse i virkeligheten. Så virkelig bra ut. Fin balanse innvendig og ut. Her må det gå oppover i tiden framover. :-) Min neste bil. :-) Så også på nye Mercedes GLC og det så ikke så bra ut. Den så 10 år gammel ut utvendig, og alt for mye skjerm innvendig.
    2. okt.
    ·
    2. okt.
    ·
    Har du fått en smakebit på BMW-aksjer?
    2. okt.
    ·
    2. okt.
    ·
    Jepp. Kjøpte en litt liten posisjon.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

GermanyXetra
Antall
Kjøp
19
Selg
Antall
676

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
83,32
VWAP
82,75
Lav
81,98
OmsetningAntall
30,9 373 358
VWAP
82,75
Høy
83,32
Lav
81,98
OmsetningAntall
30,9 373 358

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data