Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

95,95NOK
−0,52% (−0,50)
Ved stenging
Høy96,85
Lav95,30
Omsetning
21,9 MNOK
95,95NOK
−0,52% (−0,50)
Ved stenging
Høy96,85
Lav95,30
Omsetning
21,9 MNOK

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

95,95NOK
−0,52% (−0,50)
Ved stenging
Høy96,85
Lav95,30
Omsetning
21,9 MNOK
95,95NOK
−0,52% (−0,50)
Ved stenging
Høy96,85
Lav95,30
Omsetning
21,9 MNOK

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

95,95NOK
−0,52% (−0,50)
Ved stenging
Høy96,85
Lav95,30
Omsetning
21,9 MNOK
95,95NOK
−0,52% (−0,50)
Ved stenging
Høy96,85
Lav95,30
Omsetning
21,9 MNOK
2025 Q3-rapport
45 dager siden36min
1,5729 NOK/aksje
Siste utbytte
23,66 %Direkteavkastning

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antall
Kjøp
163
Selg
Antall
120

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
710--
66--
162--
1 072--
118--
Høy
96,85
VWAP
-
Lav
95,3
OmsetningAntall
21,9 228 028
VWAP
-
Høy
96,85
Lav
95,3
OmsetningAntall
21,9 228 028

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
5. feb. 2026
Historisk
2025 Q3-rapport30. okt.
2025 Q2-rapport22. aug.
2025 Q1-rapport25. apr.
2024 Q4-rapport14. feb.
2024 Q3-rapport24. okt. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 18 t siden
    for 18 t siden
    Har noen regnet på hva neste utbytte kan bli?
    for 29 min siden
    for 29 min siden
    Tipper dere 4-5 kroner?
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Tilbakekjøp av egne aksjer + langsiktig insentivplan for ledelsen = tydelig tro på verdiskaping. Når selskapet både styrker aksjonærverdier og sikrer at ledelsen er “all in” for vekst, er det et klart pluss. Kombinert med solid utbytteprofil og gode markedsutsikter. Dette ser lovende ut mot 2026!
    for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Et dårlig tegn at selskapet holder på å kjøpe aksjer til ansatte. De har vel mer enn nok i lønn til å kjøpe aksjer selv.
    for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Det er som tidsmaskinen skriver helt vanlig. De gis noe rabatt ift kursen. Alle større selskap feks innen energi og i banker og forsikringsselskap har dette. Det er heller ikke noe nytt. Jeg hadde dette da jeg var ansatt i Storebrand på slutten av 90-tallet.
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Arctic jekker ned kursmålet på WAWI og kursen faller. Er den gryende optimismen for bil-befraktnings sektoren i ferd med å falme?
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Tror om vi ser tilbake på markedet om 5 år så er alt bare småstein i bassenget. Tipper man tjener gode penger om man bare er en død investor med auto reinvestering på denne ja. Vil selvfølgelig dukke opp andre alternativer man kan holde, men det betyr ikke at denne er "dårlig" eller markedet generelt.
  • for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    🇳🇴 Splitter nytt bilskip 🇳🇴 Vi gratulerer Höegh Autoliners med leveringen av nok et Aurora-klasse-skip fra China Merchants Heavy Industry (Jiangsu) Co. Ltd – «Höegh Starlight»💫 Med sine solide 84 135 bruttotonn og nesten 200 meter lengde er hun et imponerende tilskudd til den norske flåten. Stas at både Oslo og norsk flagg pryder hekken – og takk for fortsatt støtte til flagget 🙏 // 🇳🇴 Brand-new car carrier 🇳🇴 We congratulate Höegh Autoliners on the delivery of yet another Aurora-class vessel from China Merchants Heavy Industry (Jiangsu) Co. Ltd – “Höegh Starlight.”💫 With an impressive 84,135 gross tons and nearly 200 meters in length, she is a remarkable addition to the Norwegian fleet. Great to see both Oslo and the Norwegian flag proudly displayed on the stern – and thank you for your continued support of the flag 🙏 📸 Höegh Autoliners
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Ja det var det jeg spurte for ikke så lenge. økt kapasitet + fallende rater = samme profit. De bør klare 4 ish kr per kvartal
  • 10. des.
    10. des.
    Hei. Bare ett spørsmål? Er det lurt å eie bare en aksje eller flere ?
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Diversifisering - flere ulike aksjer - sies å være eneste gratis lunsj i finans. Det er nok at det/de du kjøper er mindre enn perfekt korrelerte i pris - men enda bedre med lav eller negativ samvariasjon - som ved ulike bransjer - og særlig av ulike klasser av aktiva, altså også noe annet enn aksjer - i tillegg. Å gå «all in» i 1 selskap fører til stor risiko, som man ikke får betalt for å ta. Da bør risikoen vanligvis unngås, hvis du ikke enten vet noe andre ikke vet eller har overlegne evner.
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    si det til alle som går all inn med pensjonen sin i memecoins
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2025 Q3-rapport
45 dager siden36min
1,5729 NOK/aksje
Siste utbytte
23,66 %Direkteavkastning

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 18 t siden
    for 18 t siden
    Har noen regnet på hva neste utbytte kan bli?
    for 29 min siden
    for 29 min siden
    Tipper dere 4-5 kroner?
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Tilbakekjøp av egne aksjer + langsiktig insentivplan for ledelsen = tydelig tro på verdiskaping. Når selskapet både styrker aksjonærverdier og sikrer at ledelsen er “all in” for vekst, er det et klart pluss. Kombinert med solid utbytteprofil og gode markedsutsikter. Dette ser lovende ut mot 2026!
    for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Et dårlig tegn at selskapet holder på å kjøpe aksjer til ansatte. De har vel mer enn nok i lønn til å kjøpe aksjer selv.
    for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Det er som tidsmaskinen skriver helt vanlig. De gis noe rabatt ift kursen. Alle større selskap feks innen energi og i banker og forsikringsselskap har dette. Det er heller ikke noe nytt. Jeg hadde dette da jeg var ansatt i Storebrand på slutten av 90-tallet.
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Arctic jekker ned kursmålet på WAWI og kursen faller. Er den gryende optimismen for bil-befraktnings sektoren i ferd med å falme?
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Tror om vi ser tilbake på markedet om 5 år så er alt bare småstein i bassenget. Tipper man tjener gode penger om man bare er en død investor med auto reinvestering på denne ja. Vil selvfølgelig dukke opp andre alternativer man kan holde, men det betyr ikke at denne er "dårlig" eller markedet generelt.
  • for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    🇳🇴 Splitter nytt bilskip 🇳🇴 Vi gratulerer Höegh Autoliners med leveringen av nok et Aurora-klasse-skip fra China Merchants Heavy Industry (Jiangsu) Co. Ltd – «Höegh Starlight»💫 Med sine solide 84 135 bruttotonn og nesten 200 meter lengde er hun et imponerende tilskudd til den norske flåten. Stas at både Oslo og norsk flagg pryder hekken – og takk for fortsatt støtte til flagget 🙏 // 🇳🇴 Brand-new car carrier 🇳🇴 We congratulate Höegh Autoliners on the delivery of yet another Aurora-class vessel from China Merchants Heavy Industry (Jiangsu) Co. Ltd – “Höegh Starlight.”💫 With an impressive 84,135 gross tons and nearly 200 meters in length, she is a remarkable addition to the Norwegian fleet. Great to see both Oslo and the Norwegian flag proudly displayed on the stern – and thank you for your continued support of the flag 🙏 📸 Höegh Autoliners
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Ja det var det jeg spurte for ikke så lenge. økt kapasitet + fallende rater = samme profit. De bør klare 4 ish kr per kvartal
  • 10. des.
    10. des.
    Hei. Bare ett spørsmål? Er det lurt å eie bare en aksje eller flere ?
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Diversifisering - flere ulike aksjer - sies å være eneste gratis lunsj i finans. Det er nok at det/de du kjøper er mindre enn perfekt korrelerte i pris - men enda bedre med lav eller negativ samvariasjon - som ved ulike bransjer - og særlig av ulike klasser av aktiva, altså også noe annet enn aksjer - i tillegg. Å gå «all in» i 1 selskap fører til stor risiko, som man ikke får betalt for å ta. Da bør risikoen vanligvis unngås, hvis du ikke enten vet noe andre ikke vet eller har overlegne evner.
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    si det til alle som går all inn med pensjonen sin i memecoins
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antall
Kjøp
163
Selg
Antall
120

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
710--
66--
162--
1 072--
118--
Høy
96,85
VWAP
-
Lav
95,3
OmsetningAntall
21,9 228 028
VWAP
-
Høy
96,85
Lav
95,3
OmsetningAntall
21,9 228 028

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
5. feb. 2026
Historisk
2025 Q3-rapport30. okt.
2025 Q2-rapport22. aug.
2025 Q1-rapport25. apr.
2024 Q4-rapport14. feb.
2024 Q3-rapport24. okt. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr

Relaterte produkter

2025 Q3-rapport
45 dager siden36min

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
5. feb. 2026
Historisk
2025 Q3-rapport30. okt.
2025 Q2-rapport22. aug.
2025 Q1-rapport25. apr.
2024 Q4-rapport14. feb.
2024 Q3-rapport24. okt. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr

Relaterte produkter

1,5729 NOK/aksje
Siste utbytte
23,66 %Direkteavkastning

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 18 t siden
    for 18 t siden
    Har noen regnet på hva neste utbytte kan bli?
    for 29 min siden
    for 29 min siden
    Tipper dere 4-5 kroner?
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Tilbakekjøp av egne aksjer + langsiktig insentivplan for ledelsen = tydelig tro på verdiskaping. Når selskapet både styrker aksjonærverdier og sikrer at ledelsen er “all in” for vekst, er det et klart pluss. Kombinert med solid utbytteprofil og gode markedsutsikter. Dette ser lovende ut mot 2026!
    for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Et dårlig tegn at selskapet holder på å kjøpe aksjer til ansatte. De har vel mer enn nok i lønn til å kjøpe aksjer selv.
    for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Det er som tidsmaskinen skriver helt vanlig. De gis noe rabatt ift kursen. Alle større selskap feks innen energi og i banker og forsikringsselskap har dette. Det er heller ikke noe nytt. Jeg hadde dette da jeg var ansatt i Storebrand på slutten av 90-tallet.
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Arctic jekker ned kursmålet på WAWI og kursen faller. Er den gryende optimismen for bil-befraktnings sektoren i ferd med å falme?
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Tror om vi ser tilbake på markedet om 5 år så er alt bare småstein i bassenget. Tipper man tjener gode penger om man bare er en død investor med auto reinvestering på denne ja. Vil selvfølgelig dukke opp andre alternativer man kan holde, men det betyr ikke at denne er "dårlig" eller markedet generelt.
  • for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    🇳🇴 Splitter nytt bilskip 🇳🇴 Vi gratulerer Höegh Autoliners med leveringen av nok et Aurora-klasse-skip fra China Merchants Heavy Industry (Jiangsu) Co. Ltd – «Höegh Starlight»💫 Med sine solide 84 135 bruttotonn og nesten 200 meter lengde er hun et imponerende tilskudd til den norske flåten. Stas at både Oslo og norsk flagg pryder hekken – og takk for fortsatt støtte til flagget 🙏 // 🇳🇴 Brand-new car carrier 🇳🇴 We congratulate Höegh Autoliners on the delivery of yet another Aurora-class vessel from China Merchants Heavy Industry (Jiangsu) Co. Ltd – “Höegh Starlight.”💫 With an impressive 84,135 gross tons and nearly 200 meters in length, she is a remarkable addition to the Norwegian fleet. Great to see both Oslo and the Norwegian flag proudly displayed on the stern – and thank you for your continued support of the flag 🙏 📸 Höegh Autoliners
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Ja det var det jeg spurte for ikke så lenge. økt kapasitet + fallende rater = samme profit. De bør klare 4 ish kr per kvartal
  • 10. des.
    10. des.
    Hei. Bare ett spørsmål? Er det lurt å eie bare en aksje eller flere ?
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Diversifisering - flere ulike aksjer - sies å være eneste gratis lunsj i finans. Det er nok at det/de du kjøper er mindre enn perfekt korrelerte i pris - men enda bedre med lav eller negativ samvariasjon - som ved ulike bransjer - og særlig av ulike klasser av aktiva, altså også noe annet enn aksjer - i tillegg. Å gå «all in» i 1 selskap fører til stor risiko, som man ikke får betalt for å ta. Da bør risikoen vanligvis unngås, hvis du ikke enten vet noe andre ikke vet eller har overlegne evner.
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    si det til alle som går all inn med pensjonen sin i memecoins
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antall
Kjøp
163
Selg
Antall
120

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
710--
66--
162--
1 072--
118--
Høy
96,85
VWAP
-
Lav
95,3
OmsetningAntall
21,9 228 028
VWAP
-
Høy
96,85
Lav
95,3
OmsetningAntall
21,9 228 028

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data