2025 Q3-rapport
47 dager siden36min
1,5729 NOK/aksje
Siste utbytte
23,61 %Direkteavkastning
Ordredybde
Oslo Børs
Antall
Kjøp
370
Selg
Antall
178
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 24 | - | - | ||
| 6 | - | - | ||
| 100 | - | - | ||
| 320 | - | - | ||
| 86 | - | - |
Høy
97,1VWAP
Lav
95,65OmsetningAntall
14,6 150 870
VWAP
Høy
97,1Lav
95,65OmsetningAntall
14,6 150 870
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 5. feb. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 30. okt. | |
| 2025 Q2-rapport | 22. aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 25. apr. | |
| 2024 Q4-rapport | 14. feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 24. okt. 2024 |
Data hentes fra Quartr, FactSet
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenHar vært vekke fra shipping en stund og lurte på å gå inn igjen, begynner med 100k, hva mener folket her 100k i wawi eller hauto? Eller 50/50
- for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenHar noen regnet på hva neste utbytte kan bli?for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenTipper dere 4-5 kroner?for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenJeg har 4 som min low. Tror noe over det, basert på kontrakter og spot.
- 12. des.12. des.Tilbakekjøp av egne aksjer + langsiktig insentivplan for ledelsen = tydelig tro på verdiskaping. Når selskapet både styrker aksjonærverdier og sikrer at ledelsen er “all in” for vekst, er det et klart pluss. Kombinert med solid utbytteprofil og gode markedsutsikter. Dette ser lovende ut mot 2026!for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenEt dårlig tegn at selskapet holder på å kjøpe aksjer til ansatte. De har vel mer enn nok i lønn til å kjøpe aksjer selv.for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenDet er som tidsmaskinen skriver helt vanlig. De gis noe rabatt ift kursen. Alle større selskap feks innen energi og i banker og forsikringsselskap har dette. Det er heller ikke noe nytt. Jeg hadde dette da jeg var ansatt i Storebrand på slutten av 90-tallet.
- 12. des.12. des.Arctic jekker ned kursmålet på WAWI og kursen faller. Er den gryende optimismen for bil-befraktnings sektoren i ferd med å falme?12. des.12. des.Tror om vi ser tilbake på markedet om 5 år så er alt bare småstein i bassenget. Tipper man tjener gode penger om man bare er en død investor med auto reinvestering på denne ja. Vil selvfølgelig dukke opp andre alternativer man kan holde, men det betyr ikke at denne er "dårlig" eller markedet generelt.
- 11. des.11. des.🇳🇴 Splitter nytt bilskip 🇳🇴 Vi gratulerer Höegh Autoliners med leveringen av nok et Aurora-klasse-skip fra China Merchants Heavy Industry (Jiangsu) Co. Ltd – «Höegh Starlight»💫 Med sine solide 84 135 bruttotonn og nesten 200 meter lengde er hun et imponerende tilskudd til den norske flåten. Stas at både Oslo og norsk flagg pryder hekken – og takk for fortsatt støtte til flagget 🙏 // 🇳🇴 Brand-new car carrier 🇳🇴 We congratulate Höegh Autoliners on the delivery of yet another Aurora-class vessel from China Merchants Heavy Industry (Jiangsu) Co. Ltd – “Höegh Starlight.”💫 With an impressive 84,135 gross tons and nearly 200 meters in length, she is a remarkable addition to the Norwegian fleet. Great to see both Oslo and the Norwegian flag proudly displayed on the stern – and thank you for your continued support of the flag 🙏 📸 Höegh Autoliners
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
2025 Q3-rapport
47 dager siden36min
1,5729 NOK/aksje
Siste utbytte
23,61 %Direkteavkastning
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenHar vært vekke fra shipping en stund og lurte på å gå inn igjen, begynner med 100k, hva mener folket her 100k i wawi eller hauto? Eller 50/50
- for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenHar noen regnet på hva neste utbytte kan bli?for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenTipper dere 4-5 kroner?for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenJeg har 4 som min low. Tror noe over det, basert på kontrakter og spot.
- 12. des.12. des.Tilbakekjøp av egne aksjer + langsiktig insentivplan for ledelsen = tydelig tro på verdiskaping. Når selskapet både styrker aksjonærverdier og sikrer at ledelsen er “all in” for vekst, er det et klart pluss. Kombinert med solid utbytteprofil og gode markedsutsikter. Dette ser lovende ut mot 2026!for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenEt dårlig tegn at selskapet holder på å kjøpe aksjer til ansatte. De har vel mer enn nok i lønn til å kjøpe aksjer selv.for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenDet er som tidsmaskinen skriver helt vanlig. De gis noe rabatt ift kursen. Alle større selskap feks innen energi og i banker og forsikringsselskap har dette. Det er heller ikke noe nytt. Jeg hadde dette da jeg var ansatt i Storebrand på slutten av 90-tallet.
- 12. des.12. des.Arctic jekker ned kursmålet på WAWI og kursen faller. Er den gryende optimismen for bil-befraktnings sektoren i ferd med å falme?12. des.12. des.Tror om vi ser tilbake på markedet om 5 år så er alt bare småstein i bassenget. Tipper man tjener gode penger om man bare er en død investor med auto reinvestering på denne ja. Vil selvfølgelig dukke opp andre alternativer man kan holde, men det betyr ikke at denne er "dårlig" eller markedet generelt.
- 11. des.11. des.🇳🇴 Splitter nytt bilskip 🇳🇴 Vi gratulerer Höegh Autoliners med leveringen av nok et Aurora-klasse-skip fra China Merchants Heavy Industry (Jiangsu) Co. Ltd – «Höegh Starlight»💫 Med sine solide 84 135 bruttotonn og nesten 200 meter lengde er hun et imponerende tilskudd til den norske flåten. Stas at både Oslo og norsk flagg pryder hekken – og takk for fortsatt støtte til flagget 🙏 // 🇳🇴 Brand-new car carrier 🇳🇴 We congratulate Höegh Autoliners on the delivery of yet another Aurora-class vessel from China Merchants Heavy Industry (Jiangsu) Co. Ltd – “Höegh Starlight.”💫 With an impressive 84,135 gross tons and nearly 200 meters in length, she is a remarkable addition to the Norwegian fleet. Great to see both Oslo and the Norwegian flag proudly displayed on the stern – and thank you for your continued support of the flag 🙏 📸 Höegh Autoliners
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Oslo Børs
Antall
Kjøp
370
Selg
Antall
178
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 24 | - | - | ||
| 6 | - | - | ||
| 100 | - | - | ||
| 320 | - | - | ||
| 86 | - | - |
Høy
97,1VWAP
Lav
95,65OmsetningAntall
14,6 150 870
VWAP
Høy
97,1Lav
95,65OmsetningAntall
14,6 150 870
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 5. feb. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 30. okt. | |
| 2025 Q2-rapport | 22. aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 25. apr. | |
| 2024 Q4-rapport | 14. feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 24. okt. 2024 |
Data hentes fra Quartr, FactSet
2025 Q3-rapport
47 dager siden36min
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 5. feb. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 30. okt. | |
| 2025 Q2-rapport | 22. aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 25. apr. | |
| 2024 Q4-rapport | 14. feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 24. okt. 2024 |
Data hentes fra Quartr, FactSet
1,5729 NOK/aksje
Siste utbytte
23,61 %Direkteavkastning
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenHar vært vekke fra shipping en stund og lurte på å gå inn igjen, begynner med 100k, hva mener folket her 100k i wawi eller hauto? Eller 50/50
- for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenHar noen regnet på hva neste utbytte kan bli?for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenTipper dere 4-5 kroner?for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenJeg har 4 som min low. Tror noe over det, basert på kontrakter og spot.
- 12. des.12. des.Tilbakekjøp av egne aksjer + langsiktig insentivplan for ledelsen = tydelig tro på verdiskaping. Når selskapet både styrker aksjonærverdier og sikrer at ledelsen er “all in” for vekst, er det et klart pluss. Kombinert med solid utbytteprofil og gode markedsutsikter. Dette ser lovende ut mot 2026!for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenEt dårlig tegn at selskapet holder på å kjøpe aksjer til ansatte. De har vel mer enn nok i lønn til å kjøpe aksjer selv.for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenDet er som tidsmaskinen skriver helt vanlig. De gis noe rabatt ift kursen. Alle større selskap feks innen energi og i banker og forsikringsselskap har dette. Det er heller ikke noe nytt. Jeg hadde dette da jeg var ansatt i Storebrand på slutten av 90-tallet.
- 12. des.12. des.Arctic jekker ned kursmålet på WAWI og kursen faller. Er den gryende optimismen for bil-befraktnings sektoren i ferd med å falme?12. des.12. des.Tror om vi ser tilbake på markedet om 5 år så er alt bare småstein i bassenget. Tipper man tjener gode penger om man bare er en død investor med auto reinvestering på denne ja. Vil selvfølgelig dukke opp andre alternativer man kan holde, men det betyr ikke at denne er "dårlig" eller markedet generelt.
- 11. des.11. des.🇳🇴 Splitter nytt bilskip 🇳🇴 Vi gratulerer Höegh Autoliners med leveringen av nok et Aurora-klasse-skip fra China Merchants Heavy Industry (Jiangsu) Co. Ltd – «Höegh Starlight»💫 Med sine solide 84 135 bruttotonn og nesten 200 meter lengde er hun et imponerende tilskudd til den norske flåten. Stas at både Oslo og norsk flagg pryder hekken – og takk for fortsatt støtte til flagget 🙏 // 🇳🇴 Brand-new car carrier 🇳🇴 We congratulate Höegh Autoliners on the delivery of yet another Aurora-class vessel from China Merchants Heavy Industry (Jiangsu) Co. Ltd – “Höegh Starlight.”💫 With an impressive 84,135 gross tons and nearly 200 meters in length, she is a remarkable addition to the Norwegian fleet. Great to see both Oslo and the Norwegian flag proudly displayed on the stern – and thank you for your continued support of the flag 🙏 📸 Höegh Autoliners
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Oslo Børs
Antall
Kjøp
370
Selg
Antall
178
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 24 | - | - | ||
| 6 | - | - | ||
| 100 | - | - | ||
| 320 | - | - | ||
| 86 | - | - |
Høy
97,1VWAP
Lav
95,65OmsetningAntall
14,6 150 870
VWAP
Høy
97,1Lav
95,65OmsetningAntall
14,6 150 870
Meglerstatistikk
Fant ingen data






