Gå til hovedinnhold

NorwayNorwayHOEGH AUTOLINERS ASA
(HAUTO)

· Oslo Børs
· Valuta i NOK
Oslo Børs
Siste
96,85
I dag %
−0,36%
I dag +/-
−0,35
Kjøp
96,85
Selg
97,00
Høy
97,50
Lav
95,20
Omsetning (Volum)
270 134
· Oslo Børs
· Valuta i NOK
Oslo Børs
· Oslo Børs · Valuta i NOK
· Valuta i NOK
Oslo Børs
Siste
96,85
Utvikling i dag
−0,36%
−0,35
Kjøp
96,85
Selg
97,00
Høy
97,50
Lav
95,20
Omsetning (Volum)
270 134
Kvartalsrapport (Q4)
40 dager siden34min
19,92 NOK/aksje
Siste utbytte
31,99 %
Direkteavkastning

Ordredybde

Åpent
Antall
Kjøp
1 235
Selg
Antall
1 423

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
186--
3 439--
3 583--
3--
10--
Omsetning (NOK)
26 044 560

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2024 Kvartalsrapport (Q1)
24. apr.
Historisk
2023 Kvartalsrapport (Q4)8. feb.
2023 Kvartalsrapport (Q3)26. okt. 2023
2023 Kvartalsrapport (Q2)17. aug. 2023
2023 Kvartalsrapport (Q1)4. mai 2023
2022 Generalforsamling25. apr. 2023
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterte produkter

Ingen Nordnet Markets -sertifikater er tilgjengelig med det underliggende verdipapiret. Vis andre -sertifikater

Kunder besøkte også

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q4)
40 dager siden34min

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
2024 Kvartalsrapport (Q1)
24. apr.
Historisk
2023 Kvartalsrapport (Q4)8. feb.
2023 Kvartalsrapport (Q3)26. okt. 2023
2023 Kvartalsrapport (Q2)17. aug. 2023
2023 Kvartalsrapport (Q1)4. mai 2023
2022 Generalforsamling25. apr. 2023
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterte produkter

Ingen Nordnet Markets -sertifikater er tilgjengelig med det underliggende verdipapiret. Vis andre -sertifikater

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 1 t siden
    for 1 t siden
    What’s up with us price ?
    for 1 t siden
    for 1 t siden
    500 shares sold OTC yesterday. Can not consider it to be any sort of meaningful info.
  • for 12 t siden
    for 12 t siden
    Stengte over 102 i USA :-)
    for 4 t siden
    for 4 t siden
    med en omsetning på 500 aksjer , så vidt jeg kan se
    for 3 t siden
    for 3 t siden
    Det er riktig, og ved OTC handel, og så lite, så får man neppe "rett" prissetting i handel.
  • for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Noen som har siste tekniske analyse?
    for 3 t siden
    for 3 t siden
    Stemmer det Xlan, men Hauto er vel ikke akkurat aksjen mange satser på med et 6-ukers perspektiv, eller?
  • for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Hva skjedde i sluttauksjonen? En meget stor block skiftet hender?
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Takk! Der lærte jeg noe nytt i dag og. Du kommer med mye bra info, SmellOfNonSense. God helg.
  • 15. mars
    Fant denne via en link SmellOfNonSense la inn her, og synes denne er veldig nyttig, fra Kaymar Capital, som søker å belyse EU's mulige tiltak, og potensielle konsekvenser for bilskipsflåten: https://x.com/Kaymar_Capital/status/1767869447849627780?s=20
    for 3 døgn siden · Endret
    for 3 døgn siden · Endret
    Virkelig bra fanget opp, lilleulv! Her settes ordentlig' fingern' på det faktum at sjøveis frakt av biler handler om MYE MER enn "Kina og kinesiske el-biler..." og at toll på EVs fra Kina vil sette EUs bilindustri i stor fare. Synes lilleulv våkenhet fortjener et sammendrag (uten figurer): * EU-politikere alarmeres - sannsynligvis - av at importtrenden av biler fra Kina til EU som vokser år/år med 37% (€3,5 mrd.) mens eksporten av biler til Kina faller med -18%, sannsynligvis påvirket av lokal økonomi. * 2022: Kinesiske merker sto for 1,3 % av bilsalget i EU * 2022: Europeiske merker sto for 24% av bilsalget i Kina * 560 000 kjøretøy ble importert til EU fra Kina: 63% eller ~350 000 var EVs ...men ikke alle disse er kinesiske merker. da feks Tesla eksporterer biler fra Kinafabrikken sin * Mulig tollbarrie ser bare på EVs: Kinesiske merker sto i 2022 for 3,7% av det totale EV-salget i EU (sannsynligvis høyere i 2023) * 1/3 av Mercedes-Benz biler selges i Kina * Volkswagen har en enda høyere andel, med 40% bilsalg i Kina (Selv om totale markedsandel (2023) sank med 0,6% sist år, vokste Volkswagen's EV leveringer til Kina med 23.2% til 191,800 EVs (VW totalt salg alle biler vokste med +1.6% til 3.2 millioner biler [denne fra https://tinyurl.com/vw-kina]) * 2023: Totalt antall biler fraktet sjøveien = 23,7 mill.enheter * 2023: Andel kinesiske EVs til EU fraktet sjøveien= 2,1% * 2023: Kina eksporterte 5 millioner biler hvor omtrent 10% av disse var EVs til Europa * Over 3 år (2021>2023) har Kina stått for 45% av økningen i sjøveis bilhandel -:)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Kvartalsrapport (Q4)
40 dager siden34min
19,92 NOK/aksje
Siste utbytte
31,99 %
Direkteavkastning

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
19,92 NOK/aksje
Siste utbytte
31,99 %
Direkteavkastning

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 1 t siden
    for 1 t siden
    What’s up with us price ?
    for 1 t siden
    for 1 t siden
    500 shares sold OTC yesterday. Can not consider it to be any sort of meaningful info.
  • for 12 t siden
    for 12 t siden
    Stengte over 102 i USA :-)
    for 4 t siden
    for 4 t siden
    med en omsetning på 500 aksjer , så vidt jeg kan se
    for 3 t siden
    for 3 t siden
    Det er riktig, og ved OTC handel, og så lite, så får man neppe "rett" prissetting i handel.
  • for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Noen som har siste tekniske analyse?
    for 3 t siden
    for 3 t siden
    Stemmer det Xlan, men Hauto er vel ikke akkurat aksjen mange satser på med et 6-ukers perspektiv, eller?
  • for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Hva skjedde i sluttauksjonen? En meget stor block skiftet hender?
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Takk! Der lærte jeg noe nytt i dag og. Du kommer med mye bra info, SmellOfNonSense. God helg.
  • 15. mars
    Fant denne via en link SmellOfNonSense la inn her, og synes denne er veldig nyttig, fra Kaymar Capital, som søker å belyse EU's mulige tiltak, og potensielle konsekvenser for bilskipsflåten: https://x.com/Kaymar_Capital/status/1767869447849627780?s=20
    for 3 døgn siden · Endret
    for 3 døgn siden · Endret
    Virkelig bra fanget opp, lilleulv! Her settes ordentlig' fingern' på det faktum at sjøveis frakt av biler handler om MYE MER enn "Kina og kinesiske el-biler..." og at toll på EVs fra Kina vil sette EUs bilindustri i stor fare. Synes lilleulv våkenhet fortjener et sammendrag (uten figurer): * EU-politikere alarmeres - sannsynligvis - av at importtrenden av biler fra Kina til EU som vokser år/år med 37% (€3,5 mrd.) mens eksporten av biler til Kina faller med -18%, sannsynligvis påvirket av lokal økonomi. * 2022: Kinesiske merker sto for 1,3 % av bilsalget i EU * 2022: Europeiske merker sto for 24% av bilsalget i Kina * 560 000 kjøretøy ble importert til EU fra Kina: 63% eller ~350 000 var EVs ...men ikke alle disse er kinesiske merker. da feks Tesla eksporterer biler fra Kinafabrikken sin * Mulig tollbarrie ser bare på EVs: Kinesiske merker sto i 2022 for 3,7% av det totale EV-salget i EU (sannsynligvis høyere i 2023) * 1/3 av Mercedes-Benz biler selges i Kina * Volkswagen har en enda høyere andel, med 40% bilsalg i Kina (Selv om totale markedsandel (2023) sank med 0,6% sist år, vokste Volkswagen's EV leveringer til Kina med 23.2% til 191,800 EVs (VW totalt salg alle biler vokste med +1.6% til 3.2 millioner biler [denne fra https://tinyurl.com/vw-kina]) * 2023: Totalt antall biler fraktet sjøveien = 23,7 mill.enheter * 2023: Andel kinesiske EVs til EU fraktet sjøveien= 2,1% * 2023: Kina eksporterte 5 millioner biler hvor omtrent 10% av disse var EVs til Europa * Over 3 år (2021>2023) har Kina stått for 45% av økningen i sjøveis bilhandel -:)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Åpent
Antall
Kjøp
1 235
Selg
Antall
1 423

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
186--
3 439--
3 583--
3--
10--
Omsetning (NOK)
26 044 560

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Kunder besøkte også

Selskapshendelser

Kommende
2024 Kvartalsrapport (Q1)
24. apr.
Historisk
2023 Kvartalsrapport (Q4)8. feb.
2023 Kvartalsrapport (Q3)26. okt. 2023
2023 Kvartalsrapport (Q2)17. aug. 2023
2023 Kvartalsrapport (Q1)4. mai 2023
2022 Generalforsamling25. apr. 2023
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterte produkter

Ingen Nordnet Markets -sertifikater er tilgjengelig med det underliggende verdipapiret. Vis andre -sertifikater