Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Norsk Titanium

Norsk Titanium

1,082NOK
−0,37% (−0,004)
Ved stenging
Høy1,090
Lav1,052
Omsetning
2,2 MNOK
1,082NOK
−0,37% (−0,004)
Ved stenging
Høy1,090
Lav1,052
Omsetning
2,2 MNOK

Norsk Titanium

Norsk Titanium

1,082NOK
−0,37% (−0,004)
Ved stenging
Høy1,090
Lav1,052
Omsetning
2,2 MNOK
1,082NOK
−0,37% (−0,004)
Ved stenging
Høy1,090
Lav1,052
Omsetning
2,2 MNOK

Norsk Titanium

Norsk Titanium

1,082NOK
−0,37% (−0,004)
Ved stenging
Høy1,090
Lav1,052
Omsetning
2,2 MNOK
1,082NOK
−0,37% (−0,004)
Ved stenging
Høy1,090
Lav1,052
Omsetning
2,2 MNOK
2025 Q3-rapport
37 dager siden

Ordredybde

NorwayEuronext Growth Oslo
Antall
Kjøp
907
Selg
Antall
16 000

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
8 040--
134--
1 826--
2 265--
2 630--
Høy
1,09
VWAP
-
Lav
1,052
OmsetningAntall
2,2 2 038 594
VWAP
-
Høy
1,09
Lav
1,052
OmsetningAntall
2,2 2 038 594

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
26. feb. 2026
Historisk
2025 Q3-rapport6. nov.
2025 Q2-rapport20. aug.
2025 Q1-rapport8. mai
2024 Q4-rapport4. feb.
2024 Q3-rapport30. okt. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 18 t siden
    ·
    for 18 t siden
    ·
    Tålmodighetsprøve for mange nå, litt stille og stutt her. Men jeg tenker at et selskap som har kommet i gang med produksjon av deler og har fått så mye godkjenninger innen luftfart, olje og gass etc. må være bankers å investere i og at nedsiden her er begrenset etter hvert. Jeg har troen og julegavene til kona og barna blir litt laber i år da jeg ikke orker tanken på å sitte og se aksjen skyte til himmels i løpet av neste år. Selv er jeg litt oppmerksom på at Wave 3 kan bli gradvis priset inn i kursen, er nok ikke det i skrivende stund. Men den stiger nok ikke 200% eller 1000% som mange "amatører" ofte tror i aksjeverdenen at når den endelige nyheten kommer så er det "Sell on news" tendenser. Langsiktig folkens!
    for 12 t siden
    for 12 t siden
    Fin diskusjon her på tampen av veka! God helg folkens!
  • for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    Så finanskalenderen for NTI som ble lagt ut - Q4 den 04.03.26 ?! - pleier de ikke ha det i februar ? Eller kjøper de seg litt tid ? I så fall har de nesten 4 måneder å lande Wave 3 på, det håper jeg de klarer, ellers går det rett vest….
    for 19 t siden
    for 19 t siden
    Det siste året har det kommet lite nyheter fra NTI utom ved q-rapporter. Nesten bare emi nyheter…
  • for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Noen som tror på en julegave fra NTI?
    for 20 t siden
    for 20 t siden
    Har vel ikke vært notert en eneste milepæl de fire siste årene i bedriften så, dream on!
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Kan nokon gi ei innføring i kva Wave3 er? Ser ut som at alle prater om det, men ingen seier kva det er.
    for 2 døgn siden · Endret
    for 2 døgn siden · Endret
    Oppsummering ved hjelp av NotebookLM: Hovedårsaken til forsinkelsen i Wave 3-programmet (den tredje produksjonsordren fra Airbus) er knyttet til de strenge kvalifiserings- og reguleringsprosessene i luftfartsindustrien, spesielt fordi de aktuelle delene er mer kritiske enn tidligere leveranser,. Dette innebærer flere spesifikke utfordringer: 1. Kritikaliteten til delene: Delene som er inkludert i Wave 3-ordren er vurdert som mer kritiske enn de Norsk Titanium har levert tidligere. 2. Regulatorisk godkjenning: Det økte antallet kritiske deler har tvunget Airbus til å bruke mer tid sammen med reguleringsmyndighetene for å sikre at de er komfortable med hele pakken og anvendelsen. Denne prosessen er komplisert og tar lengre tid enn forventet, noe som gjenspeiler de strenge regulerings-, ingeniør- og testprosessene i luftfarts- og forsvarsindustrien. 3. Behov for nye standarder: Selv om den fundamentale godkjenningen er på plass, er det en utfordring å fortsette å godkjenne additivt produserte deler basert på tradisjonelle metoder ("forging legacy"). Diskusjonene pågår derfor med Airbus og reguleringsmyndighetene (FAA og ESA) for å strømlinjeforme prosesser og definere en tilnærming basert på additive manufacturing fremover. 4. Administrative flaskehalser: Tidspunktet for godkjenningene har også blitt påvirket av at papirarbeidet må fullføres. Det ble blant annet nevnt at en "government shutdown" i USA midlertidig påvirket fremdriften i godkjennelsesprosessen, da dette stanset arbeidet med å få FAA og ESA til å samarbeide og bli enige. Den tregere overgangen av deler i kommersiell luftfart, inkludert forsinkelsen i Wave 3-programmet, førte til at Norsk Titanium måtte nedjustere sine omsetningsprognoser for 2026,,. Selskapet jobber nå med å akselerere kommersiell leveranse for å redusere tiden det tar å få deler fra utvikling til serieproduksjon.
    for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    Selskapet har hatt ganske bra Q rapporter med gaiding, men det har vært lidt vanskelig å følge prosessen da det har vært mye teknisk med alle godkjenninger. Selskapet har fått en del kritikk fordi dem har gaidet for positivt og bommet på tidslinjen, dette skyldes nok mye at prosessen til godkjenninger og sertifikater har tatt lenger tid en hva selskapet beregnet, den siste tiden har Aierbus og NTI samarbeidet og en del av informasjon har også kommet fra Aierbus som også var med på Q3 fremleggelsen til NTI noe som gir troverdighet på informasjonsflyten, for øvrig syntes jeg ny CEO virker dyktig og nøktern, men vi har ikke hørt så mye fra han enda. Tydelighet er viktig spesielt for at nye investorer skal føle seg sikre på hva dem investerer i, her er det mange selskaper som har forbedrings potensiale også NTI.
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Mulig jeg tar feil, men dette er vel en typisk aksje hvor mange realiserer tap før nyttår for å få fradrag på skatten, for deretter å kjøpe seg raskt inn igjen 1.–2. januar – forhåpentligvis til omtrent samme kurs – slik at man både får utnyttet fradraget og ender opp med samme aksjebeholdning?
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Da ble det robot-kjøp -og salg igjen
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2025 Q3-rapport
37 dager siden

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 18 t siden
    ·
    for 18 t siden
    ·
    Tålmodighetsprøve for mange nå, litt stille og stutt her. Men jeg tenker at et selskap som har kommet i gang med produksjon av deler og har fått så mye godkjenninger innen luftfart, olje og gass etc. må være bankers å investere i og at nedsiden her er begrenset etter hvert. Jeg har troen og julegavene til kona og barna blir litt laber i år da jeg ikke orker tanken på å sitte og se aksjen skyte til himmels i løpet av neste år. Selv er jeg litt oppmerksom på at Wave 3 kan bli gradvis priset inn i kursen, er nok ikke det i skrivende stund. Men den stiger nok ikke 200% eller 1000% som mange "amatører" ofte tror i aksjeverdenen at når den endelige nyheten kommer så er det "Sell on news" tendenser. Langsiktig folkens!
    for 12 t siden
    for 12 t siden
    Fin diskusjon her på tampen av veka! God helg folkens!
  • for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    Så finanskalenderen for NTI som ble lagt ut - Q4 den 04.03.26 ?! - pleier de ikke ha det i februar ? Eller kjøper de seg litt tid ? I så fall har de nesten 4 måneder å lande Wave 3 på, det håper jeg de klarer, ellers går det rett vest….
    for 19 t siden
    for 19 t siden
    Det siste året har det kommet lite nyheter fra NTI utom ved q-rapporter. Nesten bare emi nyheter…
  • for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Noen som tror på en julegave fra NTI?
    for 20 t siden
    for 20 t siden
    Har vel ikke vært notert en eneste milepæl de fire siste årene i bedriften så, dream on!
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Kan nokon gi ei innføring i kva Wave3 er? Ser ut som at alle prater om det, men ingen seier kva det er.
    for 2 døgn siden · Endret
    for 2 døgn siden · Endret
    Oppsummering ved hjelp av NotebookLM: Hovedårsaken til forsinkelsen i Wave 3-programmet (den tredje produksjonsordren fra Airbus) er knyttet til de strenge kvalifiserings- og reguleringsprosessene i luftfartsindustrien, spesielt fordi de aktuelle delene er mer kritiske enn tidligere leveranser,. Dette innebærer flere spesifikke utfordringer: 1. Kritikaliteten til delene: Delene som er inkludert i Wave 3-ordren er vurdert som mer kritiske enn de Norsk Titanium har levert tidligere. 2. Regulatorisk godkjenning: Det økte antallet kritiske deler har tvunget Airbus til å bruke mer tid sammen med reguleringsmyndighetene for å sikre at de er komfortable med hele pakken og anvendelsen. Denne prosessen er komplisert og tar lengre tid enn forventet, noe som gjenspeiler de strenge regulerings-, ingeniør- og testprosessene i luftfarts- og forsvarsindustrien. 3. Behov for nye standarder: Selv om den fundamentale godkjenningen er på plass, er det en utfordring å fortsette å godkjenne additivt produserte deler basert på tradisjonelle metoder ("forging legacy"). Diskusjonene pågår derfor med Airbus og reguleringsmyndighetene (FAA og ESA) for å strømlinjeforme prosesser og definere en tilnærming basert på additive manufacturing fremover. 4. Administrative flaskehalser: Tidspunktet for godkjenningene har også blitt påvirket av at papirarbeidet må fullføres. Det ble blant annet nevnt at en "government shutdown" i USA midlertidig påvirket fremdriften i godkjennelsesprosessen, da dette stanset arbeidet med å få FAA og ESA til å samarbeide og bli enige. Den tregere overgangen av deler i kommersiell luftfart, inkludert forsinkelsen i Wave 3-programmet, førte til at Norsk Titanium måtte nedjustere sine omsetningsprognoser for 2026,,. Selskapet jobber nå med å akselerere kommersiell leveranse for å redusere tiden det tar å få deler fra utvikling til serieproduksjon.
    for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    Selskapet har hatt ganske bra Q rapporter med gaiding, men det har vært lidt vanskelig å følge prosessen da det har vært mye teknisk med alle godkjenninger. Selskapet har fått en del kritikk fordi dem har gaidet for positivt og bommet på tidslinjen, dette skyldes nok mye at prosessen til godkjenninger og sertifikater har tatt lenger tid en hva selskapet beregnet, den siste tiden har Aierbus og NTI samarbeidet og en del av informasjon har også kommet fra Aierbus som også var med på Q3 fremleggelsen til NTI noe som gir troverdighet på informasjonsflyten, for øvrig syntes jeg ny CEO virker dyktig og nøktern, men vi har ikke hørt så mye fra han enda. Tydelighet er viktig spesielt for at nye investorer skal føle seg sikre på hva dem investerer i, her er det mange selskaper som har forbedrings potensiale også NTI.
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Mulig jeg tar feil, men dette er vel en typisk aksje hvor mange realiserer tap før nyttår for å få fradrag på skatten, for deretter å kjøpe seg raskt inn igjen 1.–2. januar – forhåpentligvis til omtrent samme kurs – slik at man både får utnyttet fradraget og ender opp med samme aksjebeholdning?
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Da ble det robot-kjøp -og salg igjen
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

NorwayEuronext Growth Oslo
Antall
Kjøp
907
Selg
Antall
16 000

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
8 040--
134--
1 826--
2 265--
2 630--
Høy
1,09
VWAP
-
Lav
1,052
OmsetningAntall
2,2 2 038 594
VWAP
-
Høy
1,09
Lav
1,052
OmsetningAntall
2,2 2 038 594

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
26. feb. 2026
Historisk
2025 Q3-rapport6. nov.
2025 Q2-rapport20. aug.
2025 Q1-rapport8. mai
2024 Q4-rapport4. feb.
2024 Q3-rapport30. okt. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr

Relaterte produkter

2025 Q3-rapport
37 dager siden

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
26. feb. 2026
Historisk
2025 Q3-rapport6. nov.
2025 Q2-rapport20. aug.
2025 Q1-rapport8. mai
2024 Q4-rapport4. feb.
2024 Q3-rapport30. okt. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr

Relaterte produkter

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 18 t siden
    ·
    for 18 t siden
    ·
    Tålmodighetsprøve for mange nå, litt stille og stutt her. Men jeg tenker at et selskap som har kommet i gang med produksjon av deler og har fått så mye godkjenninger innen luftfart, olje og gass etc. må være bankers å investere i og at nedsiden her er begrenset etter hvert. Jeg har troen og julegavene til kona og barna blir litt laber i år da jeg ikke orker tanken på å sitte og se aksjen skyte til himmels i løpet av neste år. Selv er jeg litt oppmerksom på at Wave 3 kan bli gradvis priset inn i kursen, er nok ikke det i skrivende stund. Men den stiger nok ikke 200% eller 1000% som mange "amatører" ofte tror i aksjeverdenen at når den endelige nyheten kommer så er det "Sell on news" tendenser. Langsiktig folkens!
    for 12 t siden
    for 12 t siden
    Fin diskusjon her på tampen av veka! God helg folkens!
  • for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    Så finanskalenderen for NTI som ble lagt ut - Q4 den 04.03.26 ?! - pleier de ikke ha det i februar ? Eller kjøper de seg litt tid ? I så fall har de nesten 4 måneder å lande Wave 3 på, det håper jeg de klarer, ellers går det rett vest….
    for 19 t siden
    for 19 t siden
    Det siste året har det kommet lite nyheter fra NTI utom ved q-rapporter. Nesten bare emi nyheter…
  • for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Noen som tror på en julegave fra NTI?
    for 20 t siden
    for 20 t siden
    Har vel ikke vært notert en eneste milepæl de fire siste årene i bedriften så, dream on!
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Kan nokon gi ei innføring i kva Wave3 er? Ser ut som at alle prater om det, men ingen seier kva det er.
    for 2 døgn siden · Endret
    for 2 døgn siden · Endret
    Oppsummering ved hjelp av NotebookLM: Hovedårsaken til forsinkelsen i Wave 3-programmet (den tredje produksjonsordren fra Airbus) er knyttet til de strenge kvalifiserings- og reguleringsprosessene i luftfartsindustrien, spesielt fordi de aktuelle delene er mer kritiske enn tidligere leveranser,. Dette innebærer flere spesifikke utfordringer: 1. Kritikaliteten til delene: Delene som er inkludert i Wave 3-ordren er vurdert som mer kritiske enn de Norsk Titanium har levert tidligere. 2. Regulatorisk godkjenning: Det økte antallet kritiske deler har tvunget Airbus til å bruke mer tid sammen med reguleringsmyndighetene for å sikre at de er komfortable med hele pakken og anvendelsen. Denne prosessen er komplisert og tar lengre tid enn forventet, noe som gjenspeiler de strenge regulerings-, ingeniør- og testprosessene i luftfarts- og forsvarsindustrien. 3. Behov for nye standarder: Selv om den fundamentale godkjenningen er på plass, er det en utfordring å fortsette å godkjenne additivt produserte deler basert på tradisjonelle metoder ("forging legacy"). Diskusjonene pågår derfor med Airbus og reguleringsmyndighetene (FAA og ESA) for å strømlinjeforme prosesser og definere en tilnærming basert på additive manufacturing fremover. 4. Administrative flaskehalser: Tidspunktet for godkjenningene har også blitt påvirket av at papirarbeidet må fullføres. Det ble blant annet nevnt at en "government shutdown" i USA midlertidig påvirket fremdriften i godkjennelsesprosessen, da dette stanset arbeidet med å få FAA og ESA til å samarbeide og bli enige. Den tregere overgangen av deler i kommersiell luftfart, inkludert forsinkelsen i Wave 3-programmet, førte til at Norsk Titanium måtte nedjustere sine omsetningsprognoser for 2026,,. Selskapet jobber nå med å akselerere kommersiell leveranse for å redusere tiden det tar å få deler fra utvikling til serieproduksjon.
    for 1 døgn siden · Endret
    for 1 døgn siden · Endret
    Selskapet har hatt ganske bra Q rapporter med gaiding, men det har vært lidt vanskelig å følge prosessen da det har vært mye teknisk med alle godkjenninger. Selskapet har fått en del kritikk fordi dem har gaidet for positivt og bommet på tidslinjen, dette skyldes nok mye at prosessen til godkjenninger og sertifikater har tatt lenger tid en hva selskapet beregnet, den siste tiden har Aierbus og NTI samarbeidet og en del av informasjon har også kommet fra Aierbus som også var med på Q3 fremleggelsen til NTI noe som gir troverdighet på informasjonsflyten, for øvrig syntes jeg ny CEO virker dyktig og nøktern, men vi har ikke hørt så mye fra han enda. Tydelighet er viktig spesielt for at nye investorer skal føle seg sikre på hva dem investerer i, her er det mange selskaper som har forbedrings potensiale også NTI.
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Mulig jeg tar feil, men dette er vel en typisk aksje hvor mange realiserer tap før nyttår for å få fradrag på skatten, for deretter å kjøpe seg raskt inn igjen 1.–2. januar – forhåpentligvis til omtrent samme kurs – slik at man både får utnyttet fradraget og ender opp med samme aksjebeholdning?
    for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Da ble det robot-kjøp -og salg igjen
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

NorwayEuronext Growth Oslo
Antall
Kjøp
907
Selg
Antall
16 000

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
8 040--
134--
1 826--
2 265--
2 630--
Høy
1,09
VWAP
-
Lav
1,052
OmsetningAntall
2,2 2 038 594
VWAP
-
Høy
1,09
Lav
1,052
OmsetningAntall
2,2 2 038 594

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data