2026 Q1-rapport
Kun PDF
46 dager siden
Ordredybde
Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 9 930 | - | - | ||
| 20 000 | - | - | ||
| 380 000 | - | - | ||
| 20 000 | - | - | ||
| 380 000 | - | - |
Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Data hentes fra FactSet, Quartr| Kommende | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 19. aug. |
| Historisk | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 7. mai | ||
2025 H2-rapport 16. apr. | ||
2025 Q4-rapport 25. feb. | ||
2025 Q3-rapport 6. nov. 2025 | ||
2025 H1-rapport 20. aug. 2025 |
Kunder besøkte også
Forum
Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
- for 8 min sidenDa tok jeg en del aksjer på 1 kr nettopp. Tror det er jeg som kjøpte det meste. Noen gikk på stopp lose. Er fornøyd jeg. Tenker aksjen går opp til 1,20-1,30 når salg presset er ferdig.for 6 min siden · EndretKjøpte en pott på 0,998 nå. Bedre enn evt rep-emi. Har ståltro, er tungt inne. Har mer tålmodighet :-)
- for 2 t sidenTar fyr endelig nåfor 1 t siden? Slik det ser ut p.t. må de muligens kansellere reparasjons emisjonen og 45 MNOK inn i kassen. Umulig å spå, kan jo komme positive kursdrivende nyheter som de er svært avhengige av nå for kunne å fylle kassen ytterligere.
- for 1 døgn sidenDet er helt sikkert folk som har fått med seg podkasten allerede (den ble lagt ut 18. juni), men tipser om den uansett: https://open.spotify.com/episode/2OOyoZEWjbgsVuv5lUJBPX?si=m8q46sLWSqeRjXD_xIoSRQ Det er ikke voldsomt mye ny informasjon jeg fikk ut av den, men han bekrefter at de nå printer deler på minst 60 kg (han vil ikke utdype om de driver med større ting, men får litt inntrykk av det).for 23 t sidenMye spennende, hvordan går det med denne 3d printmaskinen som ble montert på fabrikken til AB i Tyskland ?
- for 2 døgn sidenRart at aksjen reagerer negativt på at de har sikret driftsmidler. Det er en myte at kursen vil holde seg rundt emisjonskursen Men det behøver slett bety ikke at det skjer her Og det er langt fra sikkert at en får en rep. emisjonfor 1 døgn siden · EndretDen har reagert positivt, ikke negativt. Såfremst en klarer se det i rett kontekst. «En myte…»🤭 Den er fin. Si ifra hvis du har lyst å lære hvorfor kurs som regel vandrer rundt pris hvor en rettet emisjon blir satt👍🏽
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
2026 Q1-rapport
Kun PDF
46 dager siden
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Forum
Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
- for 8 min sidenDa tok jeg en del aksjer på 1 kr nettopp. Tror det er jeg som kjøpte det meste. Noen gikk på stopp lose. Er fornøyd jeg. Tenker aksjen går opp til 1,20-1,30 når salg presset er ferdig.for 6 min siden · EndretKjøpte en pott på 0,998 nå. Bedre enn evt rep-emi. Har ståltro, er tungt inne. Har mer tålmodighet :-)
- for 2 t sidenTar fyr endelig nåfor 1 t siden? Slik det ser ut p.t. må de muligens kansellere reparasjons emisjonen og 45 MNOK inn i kassen. Umulig å spå, kan jo komme positive kursdrivende nyheter som de er svært avhengige av nå for kunne å fylle kassen ytterligere.
- for 1 døgn sidenDet er helt sikkert folk som har fått med seg podkasten allerede (den ble lagt ut 18. juni), men tipser om den uansett: https://open.spotify.com/episode/2OOyoZEWjbgsVuv5lUJBPX?si=m8q46sLWSqeRjXD_xIoSRQ Det er ikke voldsomt mye ny informasjon jeg fikk ut av den, men han bekrefter at de nå printer deler på minst 60 kg (han vil ikke utdype om de driver med større ting, men får litt inntrykk av det).for 23 t sidenMye spennende, hvordan går det med denne 3d printmaskinen som ble montert på fabrikken til AB i Tyskland ?
- for 2 døgn sidenRart at aksjen reagerer negativt på at de har sikret driftsmidler. Det er en myte at kursen vil holde seg rundt emisjonskursen Men det behøver slett bety ikke at det skjer her Og det er langt fra sikkert at en får en rep. emisjonfor 1 døgn siden · EndretDen har reagert positivt, ikke negativt. Såfremst en klarer se det i rett kontekst. «En myte…»🤭 Den er fin. Si ifra hvis du har lyst å lære hvorfor kurs som regel vandrer rundt pris hvor en rettet emisjon blir satt👍🏽
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 9 930 | - | - | ||
| 20 000 | - | - | ||
| 380 000 | - | - | ||
| 20 000 | - | - | ||
| 380 000 | - | - |
Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
Data hentes fra FactSet, Quartr| Kommende | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 19. aug. |
| Historisk | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 7. mai | ||
2025 H2-rapport 16. apr. | ||
2025 Q4-rapport 25. feb. | ||
2025 Q3-rapport 6. nov. 2025 | ||
2025 H1-rapport 20. aug. 2025 |
2026 Q1-rapport
Kun PDF
46 dager siden
Nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Data hentes fra FactSet, Quartr| Kommende | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 19. aug. |
| Historisk | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 7. mai | ||
2025 H2-rapport 16. apr. | ||
2025 Q4-rapport 25. feb. | ||
2025 Q3-rapport 6. nov. 2025 | ||
2025 H1-rapport 20. aug. 2025 |
Forum
Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
- for 8 min sidenDa tok jeg en del aksjer på 1 kr nettopp. Tror det er jeg som kjøpte det meste. Noen gikk på stopp lose. Er fornøyd jeg. Tenker aksjen går opp til 1,20-1,30 når salg presset er ferdig.for 6 min siden · EndretKjøpte en pott på 0,998 nå. Bedre enn evt rep-emi. Har ståltro, er tungt inne. Har mer tålmodighet :-)
- for 2 t sidenTar fyr endelig nåfor 1 t siden? Slik det ser ut p.t. må de muligens kansellere reparasjons emisjonen og 45 MNOK inn i kassen. Umulig å spå, kan jo komme positive kursdrivende nyheter som de er svært avhengige av nå for kunne å fylle kassen ytterligere.
- for 1 døgn sidenDet er helt sikkert folk som har fått med seg podkasten allerede (den ble lagt ut 18. juni), men tipser om den uansett: https://open.spotify.com/episode/2OOyoZEWjbgsVuv5lUJBPX?si=m8q46sLWSqeRjXD_xIoSRQ Det er ikke voldsomt mye ny informasjon jeg fikk ut av den, men han bekrefter at de nå printer deler på minst 60 kg (han vil ikke utdype om de driver med større ting, men får litt inntrykk av det).for 23 t sidenMye spennende, hvordan går det med denne 3d printmaskinen som ble montert på fabrikken til AB i Tyskland ?
- for 2 døgn sidenRart at aksjen reagerer negativt på at de har sikret driftsmidler. Det er en myte at kursen vil holde seg rundt emisjonskursen Men det behøver slett bety ikke at det skjer her Og det er langt fra sikkert at en får en rep. emisjonfor 1 døgn siden · EndretDen har reagert positivt, ikke negativt. Såfremst en klarer se det i rett kontekst. «En myte…»🤭 Den er fin. Si ifra hvis du har lyst å lære hvorfor kurs som regel vandrer rundt pris hvor en rettet emisjon blir satt👍🏽
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 9 930 | - | - | ||
| 20 000 | - | - | ||
| 380 000 | - | - | ||
| 20 000 | - | - | ||
| 380 000 | - | - |
Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Meglerstatistikk
Fant ingen data






