Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Norsk Titanium

Norsk Titanium

2026 Q1-rapport

Kun PDF

46 dager siden

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
1--
73 883--
3 000--
1 884--
233--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
19. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 H2-rapport
16. apr.
2025 Q4-rapport
25. feb.
2025 Q3-rapport
6. nov. 2025
2025 H1-rapport
20. aug. 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 12 t siden
    Da kursen stod rundt 1,2kr og jeg mente denne skulle ned, var det mange som var sterkt uenige. I dag har kursen bikket under emisjonskursen på 1kr og det er ingen ende i sikte. Når jeg tidligere mente det ville komme en emisjon avfeide mange dette og viste til avtaler, kommende inntekter som ville fjerne behov for emisjon og forventninger om at kursen skulle kraftig opp. Emisjonen kom. Kursen falt, og bunnen er fortsatt ikke nådd..
    for 7 t siden · Endret
    #Hatch av og til må man innrømme og gi andre kred for å ha riktig, ref thenordic. "Konkurs worst case", ja til en vis grad. Spørs bare når du slår selskaper konkurs eller hvor lenge du skal emittere. Ref morrow. " Så kanskje alle hadde tapt mindre om Nti gikk konkurs i 2023, istedenfor i 2028"? Så hva er worst case? Nå tror jeg Nti er over kneika, men de er uansett alt for dårlige til i selge inn, siste måneders nyheter. Ja, det rammer alle både kortsiktig (med flere aksjer enn nødvendig) og langsiktig. Konklusjon er selvfølgelig en dårlig og for lav gjennomført emisjon. Her må styret/største aksjonærer ta skylda. Om da ikke store aksjonærer, er fornøyde med å berike seg med flere aksjer til lav kurs??? Ja, jeg mener emisjonen på 1 kr, var dårlig satt og gjenspeiler ikke hvor langt Nti har kommet. I motsatt fall blir aksjonærene holdt for narr. Vi sees ved neste nyhet/melding.
  • for 12 t siden
    Dette var jo også en kjekk nyhet, selv om det ikke er i direkte sammenheng med NTI. Men da kan vi i allefall ha akjene våres på en ASK konto, passer jo fint når kursen skal oppover etter hvert: Regjeringen foreslår å utvide ordningen med aksjesparekonto Regjeringen foreslår å utvide spareordningen aksjesparekonto (ASK) til å omfatte aksjer og egenkapitalbevis som omsettes på Euronext Growth. Det er en markedsplass for mindre selskaper på Oslo Børs. I dag må aksjer og egenkapitalbevis være børsnotert for å kunne eies gjennom aksjesparekonto. Det fremkommer av et forslag fra finansdepartementet, som i dag sendes på høring. Målet er ifølge regjeringen å gjøre ASK-ordningen mer fleksibel, og vil i større grad legge til rette for økt kapitaltilgang for mindre nystartede selskaper. Fordelen med å spare innenfor ordningen er at skatt på gevinster ikke må betales før gevinsten tas ut av kontoen. Høringsfrist er 3. august, mens den utvidede ordningen foreslås å gjelde fra 1. januar neste år. Departementet utreder også om ordningen med aksjesparekonto kan utvides til også å omfatte investeringer i obligasjoner, rentefond og kombinasjonsfond, men har ikke konkludert.
    for 10 t siden
    "Fordelen med å spare innenfor ordningen er at skatt på gevinster ikke må betales før gevinsten tas ut av kontoen." Det er jo en vakker tanke med skatteutsettelse så lenge man har skattbar gevinst. Viktig å merke seg at en slik form for binding med skatteutsettelse som belønning (og lavere skatteprosent som gulrot), bygger på tanken at man får gevinst - at det "skal" gå opp. Hvis det kommer et krasj eller en langvarig nedgang (og flertallet av småsparere taper penger), innebærer skatteutsettelsen at man heller ikke får trukket fra tapet før det realiseres.
  • for 13 t siden
    Ser i alle fall ut som man får fylt på til en fin kurs når feriepengene kommer. Blir muligens siste sjanse nå.
    for 13 t siden
    Jeg håper du har rett men, den har vi vel kanskje hørt et par ganger før
  • for 13 t siden
    Da tok jeg en del aksjer på 1 kr nettopp. Tror det er jeg som kjøpte det meste. Noen gikk på stopp lose. Er fornøyd jeg. Tenker aksjen går opp til 1,20-1,30 når salg presset er ferdig.
    for 13 t siden
    Gratulerer til dere som har midler til overs og får kjøpt på 1 kr
  • for 16 t siden
    Tar fyr endelig nå
    for 13 t siden
    Gå og legg deg hvis du ikke vil lese, det er du som pirker på absolutt ingenting. Men du har rett i ordboken, Hein Ecken og meg selv burde virkelig brukt dine ordvalg. Men hvis du ikke forsto hva vi mente, er det virkelig deg det er noe galt med. Saken vår går ut på nøyaktig det samme.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport

Kun PDF

46 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 12 t siden
    Da kursen stod rundt 1,2kr og jeg mente denne skulle ned, var det mange som var sterkt uenige. I dag har kursen bikket under emisjonskursen på 1kr og det er ingen ende i sikte. Når jeg tidligere mente det ville komme en emisjon avfeide mange dette og viste til avtaler, kommende inntekter som ville fjerne behov for emisjon og forventninger om at kursen skulle kraftig opp. Emisjonen kom. Kursen falt, og bunnen er fortsatt ikke nådd..
    for 7 t siden · Endret
    #Hatch av og til må man innrømme og gi andre kred for å ha riktig, ref thenordic. "Konkurs worst case", ja til en vis grad. Spørs bare når du slår selskaper konkurs eller hvor lenge du skal emittere. Ref morrow. " Så kanskje alle hadde tapt mindre om Nti gikk konkurs i 2023, istedenfor i 2028"? Så hva er worst case? Nå tror jeg Nti er over kneika, men de er uansett alt for dårlige til i selge inn, siste måneders nyheter. Ja, det rammer alle både kortsiktig (med flere aksjer enn nødvendig) og langsiktig. Konklusjon er selvfølgelig en dårlig og for lav gjennomført emisjon. Her må styret/største aksjonærer ta skylda. Om da ikke store aksjonærer, er fornøyde med å berike seg med flere aksjer til lav kurs??? Ja, jeg mener emisjonen på 1 kr, var dårlig satt og gjenspeiler ikke hvor langt Nti har kommet. I motsatt fall blir aksjonærene holdt for narr. Vi sees ved neste nyhet/melding.
  • for 12 t siden
    Dette var jo også en kjekk nyhet, selv om det ikke er i direkte sammenheng med NTI. Men da kan vi i allefall ha akjene våres på en ASK konto, passer jo fint når kursen skal oppover etter hvert: Regjeringen foreslår å utvide ordningen med aksjesparekonto Regjeringen foreslår å utvide spareordningen aksjesparekonto (ASK) til å omfatte aksjer og egenkapitalbevis som omsettes på Euronext Growth. Det er en markedsplass for mindre selskaper på Oslo Børs. I dag må aksjer og egenkapitalbevis være børsnotert for å kunne eies gjennom aksjesparekonto. Det fremkommer av et forslag fra finansdepartementet, som i dag sendes på høring. Målet er ifølge regjeringen å gjøre ASK-ordningen mer fleksibel, og vil i større grad legge til rette for økt kapitaltilgang for mindre nystartede selskaper. Fordelen med å spare innenfor ordningen er at skatt på gevinster ikke må betales før gevinsten tas ut av kontoen. Høringsfrist er 3. august, mens den utvidede ordningen foreslås å gjelde fra 1. januar neste år. Departementet utreder også om ordningen med aksjesparekonto kan utvides til også å omfatte investeringer i obligasjoner, rentefond og kombinasjonsfond, men har ikke konkludert.
    for 10 t siden
    "Fordelen med å spare innenfor ordningen er at skatt på gevinster ikke må betales før gevinsten tas ut av kontoen." Det er jo en vakker tanke med skatteutsettelse så lenge man har skattbar gevinst. Viktig å merke seg at en slik form for binding med skatteutsettelse som belønning (og lavere skatteprosent som gulrot), bygger på tanken at man får gevinst - at det "skal" gå opp. Hvis det kommer et krasj eller en langvarig nedgang (og flertallet av småsparere taper penger), innebærer skatteutsettelsen at man heller ikke får trukket fra tapet før det realiseres.
  • for 13 t siden
    Ser i alle fall ut som man får fylt på til en fin kurs når feriepengene kommer. Blir muligens siste sjanse nå.
    for 13 t siden
    Jeg håper du har rett men, den har vi vel kanskje hørt et par ganger før
  • for 13 t siden
    Da tok jeg en del aksjer på 1 kr nettopp. Tror det er jeg som kjøpte det meste. Noen gikk på stopp lose. Er fornøyd jeg. Tenker aksjen går opp til 1,20-1,30 når salg presset er ferdig.
    for 13 t siden
    Gratulerer til dere som har midler til overs og får kjøpt på 1 kr
  • for 16 t siden
    Tar fyr endelig nå
    for 13 t siden
    Gå og legg deg hvis du ikke vil lese, det er du som pirker på absolutt ingenting. Men du har rett i ordboken, Hein Ecken og meg selv burde virkelig brukt dine ordvalg. Men hvis du ikke forsto hva vi mente, er det virkelig deg det er noe galt med. Saken vår går ut på nøyaktig det samme.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
1--
73 883--
3 000--
1 884--
233--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
19. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 H2-rapport
16. apr.
2025 Q4-rapport
25. feb.
2025 Q3-rapport
6. nov. 2025
2025 H1-rapport
20. aug. 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport

Kun PDF

46 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
19. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 H2-rapport
16. apr.
2025 Q4-rapport
25. feb.
2025 Q3-rapport
6. nov. 2025
2025 H1-rapport
20. aug. 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 12 t siden
    Da kursen stod rundt 1,2kr og jeg mente denne skulle ned, var det mange som var sterkt uenige. I dag har kursen bikket under emisjonskursen på 1kr og det er ingen ende i sikte. Når jeg tidligere mente det ville komme en emisjon avfeide mange dette og viste til avtaler, kommende inntekter som ville fjerne behov for emisjon og forventninger om at kursen skulle kraftig opp. Emisjonen kom. Kursen falt, og bunnen er fortsatt ikke nådd..
    for 7 t siden · Endret
    #Hatch av og til må man innrømme og gi andre kred for å ha riktig, ref thenordic. "Konkurs worst case", ja til en vis grad. Spørs bare når du slår selskaper konkurs eller hvor lenge du skal emittere. Ref morrow. " Så kanskje alle hadde tapt mindre om Nti gikk konkurs i 2023, istedenfor i 2028"? Så hva er worst case? Nå tror jeg Nti er over kneika, men de er uansett alt for dårlige til i selge inn, siste måneders nyheter. Ja, det rammer alle både kortsiktig (med flere aksjer enn nødvendig) og langsiktig. Konklusjon er selvfølgelig en dårlig og for lav gjennomført emisjon. Her må styret/største aksjonærer ta skylda. Om da ikke store aksjonærer, er fornøyde med å berike seg med flere aksjer til lav kurs??? Ja, jeg mener emisjonen på 1 kr, var dårlig satt og gjenspeiler ikke hvor langt Nti har kommet. I motsatt fall blir aksjonærene holdt for narr. Vi sees ved neste nyhet/melding.
  • for 12 t siden
    Dette var jo også en kjekk nyhet, selv om det ikke er i direkte sammenheng med NTI. Men da kan vi i allefall ha akjene våres på en ASK konto, passer jo fint når kursen skal oppover etter hvert: Regjeringen foreslår å utvide ordningen med aksjesparekonto Regjeringen foreslår å utvide spareordningen aksjesparekonto (ASK) til å omfatte aksjer og egenkapitalbevis som omsettes på Euronext Growth. Det er en markedsplass for mindre selskaper på Oslo Børs. I dag må aksjer og egenkapitalbevis være børsnotert for å kunne eies gjennom aksjesparekonto. Det fremkommer av et forslag fra finansdepartementet, som i dag sendes på høring. Målet er ifølge regjeringen å gjøre ASK-ordningen mer fleksibel, og vil i større grad legge til rette for økt kapitaltilgang for mindre nystartede selskaper. Fordelen med å spare innenfor ordningen er at skatt på gevinster ikke må betales før gevinsten tas ut av kontoen. Høringsfrist er 3. august, mens den utvidede ordningen foreslås å gjelde fra 1. januar neste år. Departementet utreder også om ordningen med aksjesparekonto kan utvides til også å omfatte investeringer i obligasjoner, rentefond og kombinasjonsfond, men har ikke konkludert.
    for 10 t siden
    "Fordelen med å spare innenfor ordningen er at skatt på gevinster ikke må betales før gevinsten tas ut av kontoen." Det er jo en vakker tanke med skatteutsettelse så lenge man har skattbar gevinst. Viktig å merke seg at en slik form for binding med skatteutsettelse som belønning (og lavere skatteprosent som gulrot), bygger på tanken at man får gevinst - at det "skal" gå opp. Hvis det kommer et krasj eller en langvarig nedgang (og flertallet av småsparere taper penger), innebærer skatteutsettelsen at man heller ikke får trukket fra tapet før det realiseres.
  • for 13 t siden
    Ser i alle fall ut som man får fylt på til en fin kurs når feriepengene kommer. Blir muligens siste sjanse nå.
    for 13 t siden
    Jeg håper du har rett men, den har vi vel kanskje hørt et par ganger før
  • for 13 t siden
    Da tok jeg en del aksjer på 1 kr nettopp. Tror det er jeg som kjøpte det meste. Noen gikk på stopp lose. Er fornøyd jeg. Tenker aksjen går opp til 1,20-1,30 når salg presset er ferdig.
    for 13 t siden
    Gratulerer til dere som har midler til overs og får kjøpt på 1 kr
  • for 16 t siden
    Tar fyr endelig nå
    for 13 t siden
    Gå og legg deg hvis du ikke vil lese, det er du som pirker på absolutt ingenting. Men du har rett i ordboken, Hein Ecken og meg selv burde virkelig brukt dine ordvalg. Men hvis du ikke forsto hva vi mente, er det virkelig deg det er noe galt med. Saken vår går ut på nøyaktig det samme.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
1--
73 883--
3 000--
1 884--
233--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data