Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Norsk Titanium

Norsk Titanium

1,000NOK
+0,70% (+0,007)
Ved stenging
Høy1,030
Lav0,989
Omsetning
1,7 MNOK
1,000NOK
+0,70% (+0,007)
Ved stenging
Høy1,030
Lav0,989
Omsetning
1,7 MNOK

Norsk Titanium

Norsk Titanium

1,000NOK
+0,70% (+0,007)
Ved stenging
Høy1,030
Lav0,989
Omsetning
1,7 MNOK
1,000NOK
+0,70% (+0,007)
Ved stenging
Høy1,030
Lav0,989
Omsetning
1,7 MNOK

Norsk Titanium

Norsk Titanium

1,000NOK
+0,70% (+0,007)
Ved stenging
Høy1,030
Lav0,989
Omsetning
1,7 MNOK
1,000NOK
+0,70% (+0,007)
Ved stenging
Høy1,030
Lav0,989
Omsetning
1,7 MNOK
Kvartalsrapport (Q3)
13 dager siden49min

Ordredybde

NorwayEuronext Growth Oslo
Antall
Kjøp
4 000
Selg
Antall
296 836

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
10 090--
10 655--
23 300--
10 000--
3 141--
Høy
1,03
VWAP
-
Lav
0,989
OmsetningAntall
1,7 1 685 665
VWAP
-
Høy
1,03
Lav
0,989
OmsetningAntall
1,7 1 685 665

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
Selskapskalender ikke tilgjengelig
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q3)6. nov.
2025 Kvartalsrapport (Q2)20. aug.
2025 Kvartalsrapport (Q1)8. mai
2024 Generalforsamling6. mai
2024 Kvartalsrapport (Q4)10. apr.
Data hentes fra Millistream, Quartr

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 5 t siden
    for 5 t siden
    Hvordan er teknologien deres sammenlignet med andre aktører/konkurrenter? Litt merkelig at ingen potensielle kunder eller større aktører har kjøpt seg inn.
    for 4 t siden · Endret
    for 4 t siden · Endret
    Konkurrenter godkjent i samme aerospace-marked som NTI p.t. er "forging houses" som bruker gammel energi-ineffektiv, kapital-intensiv teknologi. NTI bruker 75% mindre energi og har en intern tilbakebetalingstid på ca. ett år ved framtidig kapasitetsutvidelse (nye maskiner). Eksisterende marked er så stort at selv hvis andre DED-firmaer skulle nå samme kvalitet og sertifiseringer om noen år som NTI, vil det ta lang tid for DED-leverandørene å fullt ut erstatte "forging houses", før de deretter går mer i direkte konkurranse med hverandre. Airbus sa det samme selv i mars i år (Airbus ønsker "gjøre kaken større før vi starter dele den" mellom DED-firmaer, og Airbus har også en uttalt egeninteresse av å lage et robust DED-økosystem siden de i framtidige flydesign ønsker utnytte geometrimulighetene som kun DED kan levere effektivt). De store langsiktige eierne i NTI eier over halvparten av selskapet, og totalt under utvikling- og kvalifiseringsløpet er det det investert ca. fem ganger nåværende MCAP. Mellomstore og små kunder som vil ha en eierpost av betydning vil trolig måtte betale mye for en teknologi som via NTI kan brukes av mange kunder, for deretter begrense den til seg selv (tror det regnestykket vanskelig går opp). Store aktører som Airbus ønsker konkurranse i leverandørleddet, og ikke eie alt selv.
    for 9 min siden · Endret
    for 9 min siden · Endret
    NTI leverer kritiske komponenter mtp. fly-sikkerhet, men den setningen du referer til tolker jeg mer som at Spirit leverer kritiske komponenter også i en supply-chain-sammenheng. Spirit Aerosystems er såvidt jeg vet alene om å lage bl.a. de store fly-kropp-seksjonene til A350, hvor ingen andre leverandører kan hoppe inn og erstatte Spirit Aerosystems. Komponentene som NTI leverer i dag og de neste årene derimot kan derimot eksisterende "forging houses" ta over igjen skulle noe skje med NTI, alternativt at Airbus maskinerer ut fra blokk som de har gjort på noen av komponentene tradisjonelt (riktignok til en vesentlig høyere pris for Airbus enn det NTI kan tilby dem, men Airbus har i hvertfall noe i backup som fysisk kan framstille delene). Blir som du sier spekulasjoner, og ikke uenig i at det finnes scenarioer hvor det kan skje, men ser på det som lite sannsynlig p.t. Det Airbus selv sa på scenen i mars var i hvertfall at de nå går opp løypen sammen med NTI, og at de på sikt ønsker at det er en håndfull DED-leverandører slik at de kan flytte produksjon av ca. alle deler på alle flyplattformer over til DED (tilsvarende som at det i dag er flere leverandører av tradisjonelt smidde deler).
  • for 7 t siden
    for 7 t siden
    Låner på huset og kjøper meg opp i nti. Dette blir tidenes genistrek eller tabbe. Måtte høyere makter være med meg.......amen
    for 6 t siden · Endret
    for 6 t siden · Endret
    er jo bare noen skarve kroner opp til nye høyder.. her kan det gå faderlig fort når nyheter som er like rundt hjørnet kommer. for nyheter kommer, de har også produksjon i USA..
  • for 7 t siden · Endret
    for 7 t siden · Endret
    denne bør ta av så støvskya står, makan til prising er jo helt latterlig. UNDER EMI også, hva skjer med folk??Hvorfor selge rett før den hyler avgårde?
    for 7 t siden
    for 7 t siden
    Enig. Aksjen er p.t. "utbombet". Støtten rundt 1 krone er testet flere ganger nå og virker å være solid. Det er jo positivt og viser oppside potensiale i denne aksjen er tilstede og nedsiden tatt ut. Det må nok nyheter til for at denne skal stige betydelig nå. Når det er sagt så tror jeg dette snart kan komme. Airbus kontrakten kan i prinsippet komme når som helst etter flere tidligere utsettelser her. De nevner "strong traction in defense" som ikke usannsynlig kan gi nye ordre snart. ICAM funding for utvikling fra USA Forsvarsdepartement er nevnt i Q3 presentasjonen. Og naturligvis også ordre innen Industri/Energi. Boyd Adams har jo jobbet med salg en stund nå som CCO og noe mer bør materialisere seg fra den kanten snart. Funding ett år frem i tid gir også mer ro rundt den siden av saken.
  • for 18 t siden
    for 18 t siden
    Det renner inn med milliard kontrakter frå både Kina og Emiratene til Airbus eg vil tru det kommer noen telefoner fra Airbus til Nti om levering av komponenter .🤞
    for 7 t siden
    for 7 t siden
    Flyproduksjonsbransjen er jo i fyr å flammer på ordrer for tida!!
  • for 21 t siden · Endret
    for 21 t siden · Endret
    I påvente av «everything is done, we need to complete the paperwork» ift. Airbus/FAA/EASA: Synes denne pressemeldingen fra General Atomics var interessant ( https://www.ga-asi.com/ga-asi-completes-full-scale-fatigue-test-on-mq-9b ): «General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI) completed its “third lifetime” of full-scale fatigue (FSF) testing for the MQ-9B Remotely Piloted Aircraft (RPA). […] The testing verifies the airframe structural integrity in support of certification to the NATO STANAG 4671 standard. […] Testing was conducted from December 13, 2022, through October 31, 2025, at Wichita State University’s National Institute for Aviation Research in Wichita, Kansas. The airframe tested was a production airframe purpose-built to support the test campaign.» Steven Fournier (Sr. manager additive manufacturing i General Atomics) gratulerer kollega William Townsend (Director Airframe Integrity General Atomics) på LinkedIn med den langvarige og fullførte flight- og fatigue-testen: «colossal effort from you and the GA-ASI and partner team… Thanks for your dedication and expertise leadership» Steven F. er samme personen som sommeren 2024 ble intervjuet både på det lange samarbeidet med Norsk Titanium generelt, og mot akkurat MQ-9-plattformen til General Atomics spesifikt ( https://youtu.be/f1IaI6ztGuQ ), hvor det da ble sagt at «this component is not in production yet. […] The production process is proven, but as we’ve said, this is a particularly critical component of the aircraft.[…] the part is currently undergoing flight testing as a final step to validate it.» Forøvrig er illustrasjonsbildet på slide 7 i siste NTI-presentasjon av akkurat MQ-9-plattformen til General Atomics…
    for 19 t siden · Endret
    for 19 t siden · Endret
    Apropos forsvar-relaterte anvendelser: Litt artig at Danske Bank har tatt med Norsk Titanium på deres «Nordic Defense Tech Report 2025» som de offentliggjorde nå (slide 16, under kategori «Advanced Materials & manufacturing»): https://danskebankgrowth.com/-/media/danske-bank-com/pdf/growth/nordic-defence-tech-report-2025.pdf
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q3)
13 dager siden49min

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 5 t siden
    for 5 t siden
    Hvordan er teknologien deres sammenlignet med andre aktører/konkurrenter? Litt merkelig at ingen potensielle kunder eller større aktører har kjøpt seg inn.
    for 4 t siden · Endret
    for 4 t siden · Endret
    Konkurrenter godkjent i samme aerospace-marked som NTI p.t. er "forging houses" som bruker gammel energi-ineffektiv, kapital-intensiv teknologi. NTI bruker 75% mindre energi og har en intern tilbakebetalingstid på ca. ett år ved framtidig kapasitetsutvidelse (nye maskiner). Eksisterende marked er så stort at selv hvis andre DED-firmaer skulle nå samme kvalitet og sertifiseringer om noen år som NTI, vil det ta lang tid for DED-leverandørene å fullt ut erstatte "forging houses", før de deretter går mer i direkte konkurranse med hverandre. Airbus sa det samme selv i mars i år (Airbus ønsker "gjøre kaken større før vi starter dele den" mellom DED-firmaer, og Airbus har også en uttalt egeninteresse av å lage et robust DED-økosystem siden de i framtidige flydesign ønsker utnytte geometrimulighetene som kun DED kan levere effektivt). De store langsiktige eierne i NTI eier over halvparten av selskapet, og totalt under utvikling- og kvalifiseringsløpet er det det investert ca. fem ganger nåværende MCAP. Mellomstore og små kunder som vil ha en eierpost av betydning vil trolig måtte betale mye for en teknologi som via NTI kan brukes av mange kunder, for deretter begrense den til seg selv (tror det regnestykket vanskelig går opp). Store aktører som Airbus ønsker konkurranse i leverandørleddet, og ikke eie alt selv.
    for 9 min siden · Endret
    for 9 min siden · Endret
    NTI leverer kritiske komponenter mtp. fly-sikkerhet, men den setningen du referer til tolker jeg mer som at Spirit leverer kritiske komponenter også i en supply-chain-sammenheng. Spirit Aerosystems er såvidt jeg vet alene om å lage bl.a. de store fly-kropp-seksjonene til A350, hvor ingen andre leverandører kan hoppe inn og erstatte Spirit Aerosystems. Komponentene som NTI leverer i dag og de neste årene derimot kan derimot eksisterende "forging houses" ta over igjen skulle noe skje med NTI, alternativt at Airbus maskinerer ut fra blokk som de har gjort på noen av komponentene tradisjonelt (riktignok til en vesentlig høyere pris for Airbus enn det NTI kan tilby dem, men Airbus har i hvertfall noe i backup som fysisk kan framstille delene). Blir som du sier spekulasjoner, og ikke uenig i at det finnes scenarioer hvor det kan skje, men ser på det som lite sannsynlig p.t. Det Airbus selv sa på scenen i mars var i hvertfall at de nå går opp løypen sammen med NTI, og at de på sikt ønsker at det er en håndfull DED-leverandører slik at de kan flytte produksjon av ca. alle deler på alle flyplattformer over til DED (tilsvarende som at det i dag er flere leverandører av tradisjonelt smidde deler).
  • for 7 t siden
    for 7 t siden
    Låner på huset og kjøper meg opp i nti. Dette blir tidenes genistrek eller tabbe. Måtte høyere makter være med meg.......amen
    for 6 t siden · Endret
    for 6 t siden · Endret
    er jo bare noen skarve kroner opp til nye høyder.. her kan det gå faderlig fort når nyheter som er like rundt hjørnet kommer. for nyheter kommer, de har også produksjon i USA..
  • for 7 t siden · Endret
    for 7 t siden · Endret
    denne bør ta av så støvskya står, makan til prising er jo helt latterlig. UNDER EMI også, hva skjer med folk??Hvorfor selge rett før den hyler avgårde?
    for 7 t siden
    for 7 t siden
    Enig. Aksjen er p.t. "utbombet". Støtten rundt 1 krone er testet flere ganger nå og virker å være solid. Det er jo positivt og viser oppside potensiale i denne aksjen er tilstede og nedsiden tatt ut. Det må nok nyheter til for at denne skal stige betydelig nå. Når det er sagt så tror jeg dette snart kan komme. Airbus kontrakten kan i prinsippet komme når som helst etter flere tidligere utsettelser her. De nevner "strong traction in defense" som ikke usannsynlig kan gi nye ordre snart. ICAM funding for utvikling fra USA Forsvarsdepartement er nevnt i Q3 presentasjonen. Og naturligvis også ordre innen Industri/Energi. Boyd Adams har jo jobbet med salg en stund nå som CCO og noe mer bør materialisere seg fra den kanten snart. Funding ett år frem i tid gir også mer ro rundt den siden av saken.
  • for 18 t siden
    for 18 t siden
    Det renner inn med milliard kontrakter frå både Kina og Emiratene til Airbus eg vil tru det kommer noen telefoner fra Airbus til Nti om levering av komponenter .🤞
    for 7 t siden
    for 7 t siden
    Flyproduksjonsbransjen er jo i fyr å flammer på ordrer for tida!!
  • for 21 t siden · Endret
    for 21 t siden · Endret
    I påvente av «everything is done, we need to complete the paperwork» ift. Airbus/FAA/EASA: Synes denne pressemeldingen fra General Atomics var interessant ( https://www.ga-asi.com/ga-asi-completes-full-scale-fatigue-test-on-mq-9b ): «General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI) completed its “third lifetime” of full-scale fatigue (FSF) testing for the MQ-9B Remotely Piloted Aircraft (RPA). […] The testing verifies the airframe structural integrity in support of certification to the NATO STANAG 4671 standard. […] Testing was conducted from December 13, 2022, through October 31, 2025, at Wichita State University’s National Institute for Aviation Research in Wichita, Kansas. The airframe tested was a production airframe purpose-built to support the test campaign.» Steven Fournier (Sr. manager additive manufacturing i General Atomics) gratulerer kollega William Townsend (Director Airframe Integrity General Atomics) på LinkedIn med den langvarige og fullførte flight- og fatigue-testen: «colossal effort from you and the GA-ASI and partner team… Thanks for your dedication and expertise leadership» Steven F. er samme personen som sommeren 2024 ble intervjuet både på det lange samarbeidet med Norsk Titanium generelt, og mot akkurat MQ-9-plattformen til General Atomics spesifikt ( https://youtu.be/f1IaI6ztGuQ ), hvor det da ble sagt at «this component is not in production yet. […] The production process is proven, but as we’ve said, this is a particularly critical component of the aircraft.[…] the part is currently undergoing flight testing as a final step to validate it.» Forøvrig er illustrasjonsbildet på slide 7 i siste NTI-presentasjon av akkurat MQ-9-plattformen til General Atomics…
    for 19 t siden · Endret
    for 19 t siden · Endret
    Apropos forsvar-relaterte anvendelser: Litt artig at Danske Bank har tatt med Norsk Titanium på deres «Nordic Defense Tech Report 2025» som de offentliggjorde nå (slide 16, under kategori «Advanced Materials & manufacturing»): https://danskebankgrowth.com/-/media/danske-bank-com/pdf/growth/nordic-defence-tech-report-2025.pdf
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

NorwayEuronext Growth Oslo
Antall
Kjøp
4 000
Selg
Antall
296 836

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
10 090--
10 655--
23 300--
10 000--
3 141--
Høy
1,03
VWAP
-
Lav
0,989
OmsetningAntall
1,7 1 685 665
VWAP
-
Høy
1,03
Lav
0,989
OmsetningAntall
1,7 1 685 665

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
Selskapskalender ikke tilgjengelig
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q3)6. nov.
2025 Kvartalsrapport (Q2)20. aug.
2025 Kvartalsrapport (Q1)8. mai
2024 Generalforsamling6. mai
2024 Kvartalsrapport (Q4)10. apr.
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q3)
13 dager siden49min

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
Selskapskalender ikke tilgjengelig
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q3)6. nov.
2025 Kvartalsrapport (Q2)20. aug.
2025 Kvartalsrapport (Q1)8. mai
2024 Generalforsamling6. mai
2024 Kvartalsrapport (Q4)10. apr.
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterte produkter

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 5 t siden
    for 5 t siden
    Hvordan er teknologien deres sammenlignet med andre aktører/konkurrenter? Litt merkelig at ingen potensielle kunder eller større aktører har kjøpt seg inn.
    for 4 t siden · Endret
    for 4 t siden · Endret
    Konkurrenter godkjent i samme aerospace-marked som NTI p.t. er "forging houses" som bruker gammel energi-ineffektiv, kapital-intensiv teknologi. NTI bruker 75% mindre energi og har en intern tilbakebetalingstid på ca. ett år ved framtidig kapasitetsutvidelse (nye maskiner). Eksisterende marked er så stort at selv hvis andre DED-firmaer skulle nå samme kvalitet og sertifiseringer om noen år som NTI, vil det ta lang tid for DED-leverandørene å fullt ut erstatte "forging houses", før de deretter går mer i direkte konkurranse med hverandre. Airbus sa det samme selv i mars i år (Airbus ønsker "gjøre kaken større før vi starter dele den" mellom DED-firmaer, og Airbus har også en uttalt egeninteresse av å lage et robust DED-økosystem siden de i framtidige flydesign ønsker utnytte geometrimulighetene som kun DED kan levere effektivt). De store langsiktige eierne i NTI eier over halvparten av selskapet, og totalt under utvikling- og kvalifiseringsløpet er det det investert ca. fem ganger nåværende MCAP. Mellomstore og små kunder som vil ha en eierpost av betydning vil trolig måtte betale mye for en teknologi som via NTI kan brukes av mange kunder, for deretter begrense den til seg selv (tror det regnestykket vanskelig går opp). Store aktører som Airbus ønsker konkurranse i leverandørleddet, og ikke eie alt selv.
    for 9 min siden · Endret
    for 9 min siden · Endret
    NTI leverer kritiske komponenter mtp. fly-sikkerhet, men den setningen du referer til tolker jeg mer som at Spirit leverer kritiske komponenter også i en supply-chain-sammenheng. Spirit Aerosystems er såvidt jeg vet alene om å lage bl.a. de store fly-kropp-seksjonene til A350, hvor ingen andre leverandører kan hoppe inn og erstatte Spirit Aerosystems. Komponentene som NTI leverer i dag og de neste årene derimot kan derimot eksisterende "forging houses" ta over igjen skulle noe skje med NTI, alternativt at Airbus maskinerer ut fra blokk som de har gjort på noen av komponentene tradisjonelt (riktignok til en vesentlig høyere pris for Airbus enn det NTI kan tilby dem, men Airbus har i hvertfall noe i backup som fysisk kan framstille delene). Blir som du sier spekulasjoner, og ikke uenig i at det finnes scenarioer hvor det kan skje, men ser på det som lite sannsynlig p.t. Det Airbus selv sa på scenen i mars var i hvertfall at de nå går opp løypen sammen med NTI, og at de på sikt ønsker at det er en håndfull DED-leverandører slik at de kan flytte produksjon av ca. alle deler på alle flyplattformer over til DED (tilsvarende som at det i dag er flere leverandører av tradisjonelt smidde deler).
  • for 7 t siden
    for 7 t siden
    Låner på huset og kjøper meg opp i nti. Dette blir tidenes genistrek eller tabbe. Måtte høyere makter være med meg.......amen
    for 6 t siden · Endret
    for 6 t siden · Endret
    er jo bare noen skarve kroner opp til nye høyder.. her kan det gå faderlig fort når nyheter som er like rundt hjørnet kommer. for nyheter kommer, de har også produksjon i USA..
  • for 7 t siden · Endret
    for 7 t siden · Endret
    denne bør ta av så støvskya står, makan til prising er jo helt latterlig. UNDER EMI også, hva skjer med folk??Hvorfor selge rett før den hyler avgårde?
    for 7 t siden
    for 7 t siden
    Enig. Aksjen er p.t. "utbombet". Støtten rundt 1 krone er testet flere ganger nå og virker å være solid. Det er jo positivt og viser oppside potensiale i denne aksjen er tilstede og nedsiden tatt ut. Det må nok nyheter til for at denne skal stige betydelig nå. Når det er sagt så tror jeg dette snart kan komme. Airbus kontrakten kan i prinsippet komme når som helst etter flere tidligere utsettelser her. De nevner "strong traction in defense" som ikke usannsynlig kan gi nye ordre snart. ICAM funding for utvikling fra USA Forsvarsdepartement er nevnt i Q3 presentasjonen. Og naturligvis også ordre innen Industri/Energi. Boyd Adams har jo jobbet med salg en stund nå som CCO og noe mer bør materialisere seg fra den kanten snart. Funding ett år frem i tid gir også mer ro rundt den siden av saken.
  • for 18 t siden
    for 18 t siden
    Det renner inn med milliard kontrakter frå både Kina og Emiratene til Airbus eg vil tru det kommer noen telefoner fra Airbus til Nti om levering av komponenter .🤞
    for 7 t siden
    for 7 t siden
    Flyproduksjonsbransjen er jo i fyr å flammer på ordrer for tida!!
  • for 21 t siden · Endret
    for 21 t siden · Endret
    I påvente av «everything is done, we need to complete the paperwork» ift. Airbus/FAA/EASA: Synes denne pressemeldingen fra General Atomics var interessant ( https://www.ga-asi.com/ga-asi-completes-full-scale-fatigue-test-on-mq-9b ): «General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI) completed its “third lifetime” of full-scale fatigue (FSF) testing for the MQ-9B Remotely Piloted Aircraft (RPA). […] The testing verifies the airframe structural integrity in support of certification to the NATO STANAG 4671 standard. […] Testing was conducted from December 13, 2022, through October 31, 2025, at Wichita State University’s National Institute for Aviation Research in Wichita, Kansas. The airframe tested was a production airframe purpose-built to support the test campaign.» Steven Fournier (Sr. manager additive manufacturing i General Atomics) gratulerer kollega William Townsend (Director Airframe Integrity General Atomics) på LinkedIn med den langvarige og fullførte flight- og fatigue-testen: «colossal effort from you and the GA-ASI and partner team… Thanks for your dedication and expertise leadership» Steven F. er samme personen som sommeren 2024 ble intervjuet både på det lange samarbeidet med Norsk Titanium generelt, og mot akkurat MQ-9-plattformen til General Atomics spesifikt ( https://youtu.be/f1IaI6ztGuQ ), hvor det da ble sagt at «this component is not in production yet. […] The production process is proven, but as we’ve said, this is a particularly critical component of the aircraft.[…] the part is currently undergoing flight testing as a final step to validate it.» Forøvrig er illustrasjonsbildet på slide 7 i siste NTI-presentasjon av akkurat MQ-9-plattformen til General Atomics…
    for 19 t siden · Endret
    for 19 t siden · Endret
    Apropos forsvar-relaterte anvendelser: Litt artig at Danske Bank har tatt med Norsk Titanium på deres «Nordic Defense Tech Report 2025» som de offentliggjorde nå (slide 16, under kategori «Advanced Materials & manufacturing»): https://danskebankgrowth.com/-/media/danske-bank-com/pdf/growth/nordic-defence-tech-report-2025.pdf
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

NorwayEuronext Growth Oslo
Antall
Kjøp
4 000
Selg
Antall
296 836

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
10 090--
10 655--
23 300--
10 000--
3 141--
Høy
1,03
VWAP
-
Lav
0,989
OmsetningAntall
1,7 1 685 665
VWAP
-
Høy
1,03
Lav
0,989
OmsetningAntall
1,7 1 685 665

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data