Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Norsk Titanium

Norsk Titanium

Norsk Titanium

2026 Q1-rapport

Kun PDF

46 dager siden

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
9 930--
20 000--
380 000--
20 000--
380 000--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
19. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 H2-rapport
16. apr.
2025 Q4-rapport
25. feb.
2025 Q3-rapport
6. nov. 2025
2025 H1-rapport
20. aug. 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 5 min siden
    Ser i alle fall ut som man får fylt på til en fin kurs når feriepengene kommer. Blir muligens siste sjanse nå.
    Mindre enn ett minutt siden
    Tja, blir ikke 1 taket og ikke bunnen? Tror denne siver enda mer ned.
  • for 8 min siden
    Da tok jeg en del aksjer på 1 kr nettopp. Tror det er jeg som kjøpte det meste. Noen gikk på stopp lose. Er fornøyd jeg. Tenker aksjen går opp til 1,20-1,30 når salg presset er ferdig.
    for 6 min siden · Endret
    Kjøpte en pott på 0,998 nå. Bedre enn evt rep-emi. Har ståltro, er tungt inne. Har mer tålmodighet :-)
  • for 2 t siden
    Tar fyr endelig nå
    for 1 t siden
    ? Slik det ser ut p.t. må de muligens kansellere reparasjons emisjonen og 45 MNOK inn i kassen. Umulig å spå, kan jo komme positive kursdrivende nyheter som de er svært avhengige av nå for kunne å fylle kassen ytterligere.
  • for 1 døgn siden
    Det er helt sikkert folk som har fått med seg podkasten allerede (den ble lagt ut 18. juni), men tipser om den uansett: https://open.spotify.com/episode/2OOyoZEWjbgsVuv5lUJBPX?si=m8q46sLWSqeRjXD_xIoSRQ Det er ikke voldsomt mye ny informasjon jeg fikk ut av den, men han bekrefter at de nå printer deler på minst 60 kg (han vil ikke utdype om de driver med større ting, men får litt inntrykk av det).
    for 23 t siden
    Mye spennende, hvordan går det med denne 3d printmaskinen som ble montert på fabrikken til AB i Tyskland ?
  • for 2 døgn siden
    Rart at aksjen reagerer negativt på at de har sikret driftsmidler. Det er en myte at kursen vil holde seg rundt emisjonskursen Men det behøver slett bety ikke at det skjer her Og det er langt fra sikkert at en får en rep. emisjon
    for 1 døgn siden · Endret
    Den har reagert positivt, ikke negativt. Såfremst en klarer se det i rett kontekst. «En myte…»🤭 Den er fin. Si ifra hvis du har lyst å lære hvorfor kurs som regel vandrer rundt pris hvor en rettet emisjon blir satt👍🏽
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport

Kun PDF

46 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 5 min siden
    Ser i alle fall ut som man får fylt på til en fin kurs når feriepengene kommer. Blir muligens siste sjanse nå.
    Mindre enn ett minutt siden
    Tja, blir ikke 1 taket og ikke bunnen? Tror denne siver enda mer ned.
  • for 8 min siden
    Da tok jeg en del aksjer på 1 kr nettopp. Tror det er jeg som kjøpte det meste. Noen gikk på stopp lose. Er fornøyd jeg. Tenker aksjen går opp til 1,20-1,30 når salg presset er ferdig.
    for 6 min siden · Endret
    Kjøpte en pott på 0,998 nå. Bedre enn evt rep-emi. Har ståltro, er tungt inne. Har mer tålmodighet :-)
  • for 2 t siden
    Tar fyr endelig nå
    for 1 t siden
    ? Slik det ser ut p.t. må de muligens kansellere reparasjons emisjonen og 45 MNOK inn i kassen. Umulig å spå, kan jo komme positive kursdrivende nyheter som de er svært avhengige av nå for kunne å fylle kassen ytterligere.
  • for 1 døgn siden
    Det er helt sikkert folk som har fått med seg podkasten allerede (den ble lagt ut 18. juni), men tipser om den uansett: https://open.spotify.com/episode/2OOyoZEWjbgsVuv5lUJBPX?si=m8q46sLWSqeRjXD_xIoSRQ Det er ikke voldsomt mye ny informasjon jeg fikk ut av den, men han bekrefter at de nå printer deler på minst 60 kg (han vil ikke utdype om de driver med større ting, men får litt inntrykk av det).
    for 23 t siden
    Mye spennende, hvordan går det med denne 3d printmaskinen som ble montert på fabrikken til AB i Tyskland ?
  • for 2 døgn siden
    Rart at aksjen reagerer negativt på at de har sikret driftsmidler. Det er en myte at kursen vil holde seg rundt emisjonskursen Men det behøver slett bety ikke at det skjer her Og det er langt fra sikkert at en får en rep. emisjon
    for 1 døgn siden · Endret
    Den har reagert positivt, ikke negativt. Såfremst en klarer se det i rett kontekst. «En myte…»🤭 Den er fin. Si ifra hvis du har lyst å lære hvorfor kurs som regel vandrer rundt pris hvor en rettet emisjon blir satt👍🏽
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
9 930--
20 000--
380 000--
20 000--
380 000--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
19. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 H2-rapport
16. apr.
2025 Q4-rapport
25. feb.
2025 Q3-rapport
6. nov. 2025
2025 H1-rapport
20. aug. 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport

Kun PDF

46 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
19. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 H2-rapport
16. apr.
2025 Q4-rapport
25. feb.
2025 Q3-rapport
6. nov. 2025
2025 H1-rapport
20. aug. 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 5 min siden
    Ser i alle fall ut som man får fylt på til en fin kurs når feriepengene kommer. Blir muligens siste sjanse nå.
    Mindre enn ett minutt siden
    Tja, blir ikke 1 taket og ikke bunnen? Tror denne siver enda mer ned.
  • for 8 min siden
    Da tok jeg en del aksjer på 1 kr nettopp. Tror det er jeg som kjøpte det meste. Noen gikk på stopp lose. Er fornøyd jeg. Tenker aksjen går opp til 1,20-1,30 når salg presset er ferdig.
    for 6 min siden · Endret
    Kjøpte en pott på 0,998 nå. Bedre enn evt rep-emi. Har ståltro, er tungt inne. Har mer tålmodighet :-)
  • for 2 t siden
    Tar fyr endelig nå
    for 1 t siden
    ? Slik det ser ut p.t. må de muligens kansellere reparasjons emisjonen og 45 MNOK inn i kassen. Umulig å spå, kan jo komme positive kursdrivende nyheter som de er svært avhengige av nå for kunne å fylle kassen ytterligere.
  • for 1 døgn siden
    Det er helt sikkert folk som har fått med seg podkasten allerede (den ble lagt ut 18. juni), men tipser om den uansett: https://open.spotify.com/episode/2OOyoZEWjbgsVuv5lUJBPX?si=m8q46sLWSqeRjXD_xIoSRQ Det er ikke voldsomt mye ny informasjon jeg fikk ut av den, men han bekrefter at de nå printer deler på minst 60 kg (han vil ikke utdype om de driver med større ting, men får litt inntrykk av det).
    for 23 t siden
    Mye spennende, hvordan går det med denne 3d printmaskinen som ble montert på fabrikken til AB i Tyskland ?
  • for 2 døgn siden
    Rart at aksjen reagerer negativt på at de har sikret driftsmidler. Det er en myte at kursen vil holde seg rundt emisjonskursen Men det behøver slett bety ikke at det skjer her Og det er langt fra sikkert at en får en rep. emisjon
    for 1 døgn siden · Endret
    Den har reagert positivt, ikke negativt. Såfremst en klarer se det i rett kontekst. «En myte…»🤭 Den er fin. Si ifra hvis du har lyst å lære hvorfor kurs som regel vandrer rundt pris hvor en rettet emisjon blir satt👍🏽
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
9 930--
20 000--
380 000--
20 000--
380 000--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data