2025 Q3-rapport
36 dager siden49min
Ordredybde
Euronext Growth Oslo
Antall
Kjøp
36 860
Selg
Antall
15 536
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 5 504 | - | - | ||
| 647 | - | - | ||
| 280 | - | - | ||
| 6 | - | - | ||
| 500 | - | - |
Høy
1,084VWAP
Lav
1,052OmsetningAntall
0,5 451 332
VWAP
Høy
1,084Lav
1,052OmsetningAntall
0,5 451 332
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 26. feb. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 6. nov. | |
| 2025 Q2-rapport | 20. aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 8. mai | |
| 2024 Q4-rapport | 4. feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 30. okt. 2024 |
Data hentes fra Quartr, FactSet
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 12 t siden · Endretfor 12 t siden · EndretSå finanskalenderen for NTI som ble lagt ut - Q4 den 04.03.26 ?! - pleier de ikke ha det i februar ? Eller kjøper de seg litt tid ? I så fall har de nesten 4 måneder å lande Wave 3 på, det håper jeg de klarer, ellers går det rett vest….
- for 18 t sidenfor 18 t sidenNoen som tror på en julegave fra NTI?for 1 t sidenfor 1 t sidenHar vel ikke vært notert en eneste milepæl de fire siste årene i bedriften så, dream on!
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenKan nokon gi ei innføring i kva Wave3 er? Ser ut som at alle prater om det, men ingen seier kva det er.for 1 døgn siden · Endretfor 1 døgn siden · EndretOppsummering ved hjelp av NotebookLM: Hovedårsaken til forsinkelsen i Wave 3-programmet (den tredje produksjonsordren fra Airbus) er knyttet til de strenge kvalifiserings- og reguleringsprosessene i luftfartsindustrien, spesielt fordi de aktuelle delene er mer kritiske enn tidligere leveranser,. Dette innebærer flere spesifikke utfordringer: 1. Kritikaliteten til delene: Delene som er inkludert i Wave 3-ordren er vurdert som mer kritiske enn de Norsk Titanium har levert tidligere. 2. Regulatorisk godkjenning: Det økte antallet kritiske deler har tvunget Airbus til å bruke mer tid sammen med reguleringsmyndighetene for å sikre at de er komfortable med hele pakken og anvendelsen. Denne prosessen er komplisert og tar lengre tid enn forventet, noe som gjenspeiler de strenge regulerings-, ingeniør- og testprosessene i luftfarts- og forsvarsindustrien. 3. Behov for nye standarder: Selv om den fundamentale godkjenningen er på plass, er det en utfordring å fortsette å godkjenne additivt produserte deler basert på tradisjonelle metoder ("forging legacy"). Diskusjonene pågår derfor med Airbus og reguleringsmyndighetene (FAA og ESA) for å strømlinjeforme prosesser og definere en tilnærming basert på additive manufacturing fremover. 4. Administrative flaskehalser: Tidspunktet for godkjenningene har også blitt påvirket av at papirarbeidet må fullføres. Det ble blant annet nevnt at en "government shutdown" i USA midlertidig påvirket fremdriften i godkjennelsesprosessen, da dette stanset arbeidet med å få FAA og ESA til å samarbeide og bli enige. Den tregere overgangen av deler i kommersiell luftfart, inkludert forsinkelsen i Wave 3-programmet, førte til at Norsk Titanium måtte nedjustere sine omsetningsprognoser for 2026,,. Selskapet jobber nå med å akselerere kommersiell leveranse for å redusere tiden det tar å få deler fra utvikling til serieproduksjon.for 1 døgn siden · Endretfor 1 døgn siden · EndretSelskapet har hatt ganske bra Q rapporter med gaiding, men det har vært lidt vanskelig å følge prosessen da det har vært mye teknisk med alle godkjenninger. Selskapet har fått en del kritikk fordi dem har gaidet for positivt og bommet på tidslinjen, dette skyldes nok mye at prosessen til godkjenninger og sertifikater har tatt lenger tid en hva selskapet beregnet, den siste tiden har Aierbus og NTI samarbeidet og en del av informasjon har også kommet fra Aierbus som også var med på Q3 fremleggelsen til NTI noe som gir troverdighet på informasjonsflyten, for øvrig syntes jeg ny CEO virker dyktig og nøktern, men vi har ikke hørt så mye fra han enda. Tydelighet er viktig spesielt for at nye investorer skal føle seg sikre på hva dem investerer i, her er det mange selskaper som har forbedrings potensiale også NTI.
- for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenMulig jeg tar feil, men dette er vel en typisk aksje hvor mange realiserer tap før nyttår for å få fradrag på skatten, for deretter å kjøpe seg raskt inn igjen 1.–2. januar – forhåpentligvis til omtrent samme kurs – slik at man både får utnyttet fradraget og ender opp med samme aksjebeholdning?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
2025 Q3-rapport
36 dager siden49min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 12 t siden · Endretfor 12 t siden · EndretSå finanskalenderen for NTI som ble lagt ut - Q4 den 04.03.26 ?! - pleier de ikke ha det i februar ? Eller kjøper de seg litt tid ? I så fall har de nesten 4 måneder å lande Wave 3 på, det håper jeg de klarer, ellers går det rett vest….
- for 18 t sidenfor 18 t sidenNoen som tror på en julegave fra NTI?for 1 t sidenfor 1 t sidenHar vel ikke vært notert en eneste milepæl de fire siste årene i bedriften så, dream on!
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenKan nokon gi ei innføring i kva Wave3 er? Ser ut som at alle prater om det, men ingen seier kva det er.for 1 døgn siden · Endretfor 1 døgn siden · EndretOppsummering ved hjelp av NotebookLM: Hovedårsaken til forsinkelsen i Wave 3-programmet (den tredje produksjonsordren fra Airbus) er knyttet til de strenge kvalifiserings- og reguleringsprosessene i luftfartsindustrien, spesielt fordi de aktuelle delene er mer kritiske enn tidligere leveranser,. Dette innebærer flere spesifikke utfordringer: 1. Kritikaliteten til delene: Delene som er inkludert i Wave 3-ordren er vurdert som mer kritiske enn de Norsk Titanium har levert tidligere. 2. Regulatorisk godkjenning: Det økte antallet kritiske deler har tvunget Airbus til å bruke mer tid sammen med reguleringsmyndighetene for å sikre at de er komfortable med hele pakken og anvendelsen. Denne prosessen er komplisert og tar lengre tid enn forventet, noe som gjenspeiler de strenge regulerings-, ingeniør- og testprosessene i luftfarts- og forsvarsindustrien. 3. Behov for nye standarder: Selv om den fundamentale godkjenningen er på plass, er det en utfordring å fortsette å godkjenne additivt produserte deler basert på tradisjonelle metoder ("forging legacy"). Diskusjonene pågår derfor med Airbus og reguleringsmyndighetene (FAA og ESA) for å strømlinjeforme prosesser og definere en tilnærming basert på additive manufacturing fremover. 4. Administrative flaskehalser: Tidspunktet for godkjenningene har også blitt påvirket av at papirarbeidet må fullføres. Det ble blant annet nevnt at en "government shutdown" i USA midlertidig påvirket fremdriften i godkjennelsesprosessen, da dette stanset arbeidet med å få FAA og ESA til å samarbeide og bli enige. Den tregere overgangen av deler i kommersiell luftfart, inkludert forsinkelsen i Wave 3-programmet, førte til at Norsk Titanium måtte nedjustere sine omsetningsprognoser for 2026,,. Selskapet jobber nå med å akselerere kommersiell leveranse for å redusere tiden det tar å få deler fra utvikling til serieproduksjon.for 1 døgn siden · Endretfor 1 døgn siden · EndretSelskapet har hatt ganske bra Q rapporter med gaiding, men det har vært lidt vanskelig å følge prosessen da det har vært mye teknisk med alle godkjenninger. Selskapet har fått en del kritikk fordi dem har gaidet for positivt og bommet på tidslinjen, dette skyldes nok mye at prosessen til godkjenninger og sertifikater har tatt lenger tid en hva selskapet beregnet, den siste tiden har Aierbus og NTI samarbeidet og en del av informasjon har også kommet fra Aierbus som også var med på Q3 fremleggelsen til NTI noe som gir troverdighet på informasjonsflyten, for øvrig syntes jeg ny CEO virker dyktig og nøktern, men vi har ikke hørt så mye fra han enda. Tydelighet er viktig spesielt for at nye investorer skal føle seg sikre på hva dem investerer i, her er det mange selskaper som har forbedrings potensiale også NTI.
- for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenMulig jeg tar feil, men dette er vel en typisk aksje hvor mange realiserer tap før nyttår for å få fradrag på skatten, for deretter å kjøpe seg raskt inn igjen 1.–2. januar – forhåpentligvis til omtrent samme kurs – slik at man både får utnyttet fradraget og ender opp med samme aksjebeholdning?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Euronext Growth Oslo
Antall
Kjøp
36 860
Selg
Antall
15 536
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 5 504 | - | - | ||
| 647 | - | - | ||
| 280 | - | - | ||
| 6 | - | - | ||
| 500 | - | - |
Høy
1,084VWAP
Lav
1,052OmsetningAntall
0,5 451 332
VWAP
Høy
1,084Lav
1,052OmsetningAntall
0,5 451 332
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 26. feb. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 6. nov. | |
| 2025 Q2-rapport | 20. aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 8. mai | |
| 2024 Q4-rapport | 4. feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 30. okt. 2024 |
Data hentes fra Quartr, FactSet
2025 Q3-rapport
36 dager siden49min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Q4-rapport | 26. feb. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-rapport | 6. nov. | |
| 2025 Q2-rapport | 20. aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 8. mai | |
| 2024 Q4-rapport | 4. feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 30. okt. 2024 |
Data hentes fra Quartr, FactSet
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 12 t siden · Endretfor 12 t siden · EndretSå finanskalenderen for NTI som ble lagt ut - Q4 den 04.03.26 ?! - pleier de ikke ha det i februar ? Eller kjøper de seg litt tid ? I så fall har de nesten 4 måneder å lande Wave 3 på, det håper jeg de klarer, ellers går det rett vest….
- for 18 t sidenfor 18 t sidenNoen som tror på en julegave fra NTI?for 1 t sidenfor 1 t sidenHar vel ikke vært notert en eneste milepæl de fire siste årene i bedriften så, dream on!
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenKan nokon gi ei innføring i kva Wave3 er? Ser ut som at alle prater om det, men ingen seier kva det er.for 1 døgn siden · Endretfor 1 døgn siden · EndretOppsummering ved hjelp av NotebookLM: Hovedårsaken til forsinkelsen i Wave 3-programmet (den tredje produksjonsordren fra Airbus) er knyttet til de strenge kvalifiserings- og reguleringsprosessene i luftfartsindustrien, spesielt fordi de aktuelle delene er mer kritiske enn tidligere leveranser,. Dette innebærer flere spesifikke utfordringer: 1. Kritikaliteten til delene: Delene som er inkludert i Wave 3-ordren er vurdert som mer kritiske enn de Norsk Titanium har levert tidligere. 2. Regulatorisk godkjenning: Det økte antallet kritiske deler har tvunget Airbus til å bruke mer tid sammen med reguleringsmyndighetene for å sikre at de er komfortable med hele pakken og anvendelsen. Denne prosessen er komplisert og tar lengre tid enn forventet, noe som gjenspeiler de strenge regulerings-, ingeniør- og testprosessene i luftfarts- og forsvarsindustrien. 3. Behov for nye standarder: Selv om den fundamentale godkjenningen er på plass, er det en utfordring å fortsette å godkjenne additivt produserte deler basert på tradisjonelle metoder ("forging legacy"). Diskusjonene pågår derfor med Airbus og reguleringsmyndighetene (FAA og ESA) for å strømlinjeforme prosesser og definere en tilnærming basert på additive manufacturing fremover. 4. Administrative flaskehalser: Tidspunktet for godkjenningene har også blitt påvirket av at papirarbeidet må fullføres. Det ble blant annet nevnt at en "government shutdown" i USA midlertidig påvirket fremdriften i godkjennelsesprosessen, da dette stanset arbeidet med å få FAA og ESA til å samarbeide og bli enige. Den tregere overgangen av deler i kommersiell luftfart, inkludert forsinkelsen i Wave 3-programmet, førte til at Norsk Titanium måtte nedjustere sine omsetningsprognoser for 2026,,. Selskapet jobber nå med å akselerere kommersiell leveranse for å redusere tiden det tar å få deler fra utvikling til serieproduksjon.for 1 døgn siden · Endretfor 1 døgn siden · EndretSelskapet har hatt ganske bra Q rapporter med gaiding, men det har vært lidt vanskelig å følge prosessen da det har vært mye teknisk med alle godkjenninger. Selskapet har fått en del kritikk fordi dem har gaidet for positivt og bommet på tidslinjen, dette skyldes nok mye at prosessen til godkjenninger og sertifikater har tatt lenger tid en hva selskapet beregnet, den siste tiden har Aierbus og NTI samarbeidet og en del av informasjon har også kommet fra Aierbus som også var med på Q3 fremleggelsen til NTI noe som gir troverdighet på informasjonsflyten, for øvrig syntes jeg ny CEO virker dyktig og nøktern, men vi har ikke hørt så mye fra han enda. Tydelighet er viktig spesielt for at nye investorer skal føle seg sikre på hva dem investerer i, her er det mange selskaper som har forbedrings potensiale også NTI.
- for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenMulig jeg tar feil, men dette er vel en typisk aksje hvor mange realiserer tap før nyttår for å få fradrag på skatten, for deretter å kjøpe seg raskt inn igjen 1.–2. januar – forhåpentligvis til omtrent samme kurs – slik at man både får utnyttet fradraget og ender opp med samme aksjebeholdning?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Euronext Growth Oslo
Antall
Kjøp
36 860
Selg
Antall
15 536
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 5 504 | - | - | ||
| 647 | - | - | ||
| 280 | - | - | ||
| 6 | - | - | ||
| 500 | - | - |
Høy
1,084VWAP
Lav
1,052OmsetningAntall
0,5 451 332
VWAP
Høy
1,084Lav
1,052OmsetningAntall
0,5 451 332
Meglerstatistikk
Fant ingen data






