Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Norsk Titanium

Norsk Titanium

2026 Q1-rapport

Kun PDF

51 dager siden

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
19. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 H2-rapport
16. apr.
2025 Q4-rapport
25. feb.
2025 Q3-rapport
6. nov. 2025
2025 H1-rapport
20. aug. 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 5 t siden
    Norsk Titanium – Er markedet i ferd med å våkne? ✈️⚙️🚀 Jeg synes Norsk Titanium er et av de mest spennende industricasene på Oslo Børs. Etter mange år med teknologiutvikling ser det endelig ut til at selskapet er på vei inn i en fase der kommersialisering kan ta fart. Triggerne jeg følger: ✈️ Flere kontrakter med Airbus og Boeing Selskapet har allerede tatt viktige steg inn i luftfartsindustrien. Nye produksjonskontrakter vil være en sterk bekreftelse på at teknologien blir tatt i bruk i større skala. 🛡️ Forsvarsmarkedet Behovet for rask produksjon av avanserte titankomponenter øker. Samarbeid innen forsvar kan bli et stort vekstområde de neste årene. 🏭 Økt produksjonskapasitet Når produksjonen skaleres opp og fabrikkene utnyttes bedre, kan både omsetning og marginer forbedres betydelig. 📈 Veien mot lønnsomhet Det viktigste blir å vise jevn inntektsvekst og stadig bedre kontantstrøm. Markedet pleier å belønne selskaper som går fra utvikling til kommersiell drift. 🌍 Et voksende marked Additiv produksjon av titan kan redusere materialsvinn, kostnader og leveringstid. Det gjør teknologien attraktiv både i luftfart, forsvar og andre høyteknologiske industrier. 🤝 Nye industrielle samarbeid Flere strategiske partnerskap kan gi økt troverdighet og åpne døren til nye kunder og markeder. Det er fortsatt risiko. Norsk Titanium må vise at de kan omsette teknologien til stabile inntekter og lønnsom vekst. Men dersom de lykkes med dette, tror jeg dagens verdsettelse kan se helt annerledes ut om noen år. Jeg velger å være tålmodig. Jeg tror additiv produksjon av titan har et stort langsiktig potensial, og Norsk Titanium kan være godt posisjonert dersom utviklingen fortsetter i riktig retning. Ikke et kjøpsråd – bare mine egne tanker som aksjonær. ✈️📈🚀
    for 56 min siden
    Alle som leser dette, skjønner at dette er ikke «dine tanker». Men takk for du kopierte teksten til assisten din, den har mye rett, og R/R burde være attraktiv.
  • for 8 t siden
    Med en så lav kurs som nå(konsensus her på forumet),hvorfor,eller når vil noen prøve kjøpe hele selskapet og tvangsinnløse oss småsparere?
    for 1 t siden
    Konsensus på forumet? Ikke bry deg om emisjonspris som nettopp har vært. Men forumet sitt konsensus, bra valg. -Hvorfor? Det er et retorisk spørsmål, da svaret må være innlysende. Alle som kjøper noe for penger har har lyst på produktet eller tjenesten for gitt grunn. -Når?😝 Du må tulle nå. Noen vil prøve kjøpe dem 03.10.2026 Kl.12.25, rett etter lunch. Ikke arrester meg hvis jeg tar feil. Jeg blir helt satt ut måten folk tenker på. Nivået av spekulasjon når nye høyder hele tiden. Dette er 100% spørsmål noe en aldri kan få svar på. Men likevell elsker noen la tankene sirkulere rundt oppe i sitt store intet, og håpe selskapet kanskje blir kjøpt opp for 100% av nåværende pris. Bra strategi for en aksjeinvestor. Jeg blir skremt og fascinert på samme tiden.
  • for 3 døgn siden
    Hva tenker dere medaksjonærer om en evt. Rep emisjon? Tegne seg for det man kan,eller har dere nok aksjer her? Selv er jeg litt i stuss her...
    for 1 døgn siden
    Hvem selger for under krona ? Er det med overlegg for å avlyse rep, emisjon ?
  • for 3 døgn siden
    ·
    Kan noen kort oversette hva han sier fra 8:15 Folk ser også ut til å måtte ha tro på dette selskapet? https://tv.finansavisen.no/nb/watch/7666?zephr_sso_ott=5pr1pV
    for 3 døgn siden
    Mye prat om Airbus og Boeing, men også litt om forsvarsindustrien og semiconductors. De har nok kapasitet til å motta nye ordre, og regner med cash break even i 2028.
  • for 3 døgn siden
    Enda en general forsamling - 2. juli
    for 3 døgn siden
    Det er ikke akkurat noen nyhet da. Men Tranche 2 skal godkjennes, (en vil burde kunne regne med det). I tillegg skal det vedtas om reparasjonsemisjonen skal gjennomføres eller kanselleres. (Håper Kvarken er stolt over grammatikken)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport

Kun PDF

51 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 5 t siden
    Norsk Titanium – Er markedet i ferd med å våkne? ✈️⚙️🚀 Jeg synes Norsk Titanium er et av de mest spennende industricasene på Oslo Børs. Etter mange år med teknologiutvikling ser det endelig ut til at selskapet er på vei inn i en fase der kommersialisering kan ta fart. Triggerne jeg følger: ✈️ Flere kontrakter med Airbus og Boeing Selskapet har allerede tatt viktige steg inn i luftfartsindustrien. Nye produksjonskontrakter vil være en sterk bekreftelse på at teknologien blir tatt i bruk i større skala. 🛡️ Forsvarsmarkedet Behovet for rask produksjon av avanserte titankomponenter øker. Samarbeid innen forsvar kan bli et stort vekstområde de neste årene. 🏭 Økt produksjonskapasitet Når produksjonen skaleres opp og fabrikkene utnyttes bedre, kan både omsetning og marginer forbedres betydelig. 📈 Veien mot lønnsomhet Det viktigste blir å vise jevn inntektsvekst og stadig bedre kontantstrøm. Markedet pleier å belønne selskaper som går fra utvikling til kommersiell drift. 🌍 Et voksende marked Additiv produksjon av titan kan redusere materialsvinn, kostnader og leveringstid. Det gjør teknologien attraktiv både i luftfart, forsvar og andre høyteknologiske industrier. 🤝 Nye industrielle samarbeid Flere strategiske partnerskap kan gi økt troverdighet og åpne døren til nye kunder og markeder. Det er fortsatt risiko. Norsk Titanium må vise at de kan omsette teknologien til stabile inntekter og lønnsom vekst. Men dersom de lykkes med dette, tror jeg dagens verdsettelse kan se helt annerledes ut om noen år. Jeg velger å være tålmodig. Jeg tror additiv produksjon av titan har et stort langsiktig potensial, og Norsk Titanium kan være godt posisjonert dersom utviklingen fortsetter i riktig retning. Ikke et kjøpsråd – bare mine egne tanker som aksjonær. ✈️📈🚀
    for 56 min siden
    Alle som leser dette, skjønner at dette er ikke «dine tanker». Men takk for du kopierte teksten til assisten din, den har mye rett, og R/R burde være attraktiv.
  • for 8 t siden
    Med en så lav kurs som nå(konsensus her på forumet),hvorfor,eller når vil noen prøve kjøpe hele selskapet og tvangsinnløse oss småsparere?
    for 1 t siden
    Konsensus på forumet? Ikke bry deg om emisjonspris som nettopp har vært. Men forumet sitt konsensus, bra valg. -Hvorfor? Det er et retorisk spørsmål, da svaret må være innlysende. Alle som kjøper noe for penger har har lyst på produktet eller tjenesten for gitt grunn. -Når?😝 Du må tulle nå. Noen vil prøve kjøpe dem 03.10.2026 Kl.12.25, rett etter lunch. Ikke arrester meg hvis jeg tar feil. Jeg blir helt satt ut måten folk tenker på. Nivået av spekulasjon når nye høyder hele tiden. Dette er 100% spørsmål noe en aldri kan få svar på. Men likevell elsker noen la tankene sirkulere rundt oppe i sitt store intet, og håpe selskapet kanskje blir kjøpt opp for 100% av nåværende pris. Bra strategi for en aksjeinvestor. Jeg blir skremt og fascinert på samme tiden.
  • for 3 døgn siden
    Hva tenker dere medaksjonærer om en evt. Rep emisjon? Tegne seg for det man kan,eller har dere nok aksjer her? Selv er jeg litt i stuss her...
    for 1 døgn siden
    Hvem selger for under krona ? Er det med overlegg for å avlyse rep, emisjon ?
  • for 3 døgn siden
    ·
    Kan noen kort oversette hva han sier fra 8:15 Folk ser også ut til å måtte ha tro på dette selskapet? https://tv.finansavisen.no/nb/watch/7666?zephr_sso_ott=5pr1pV
    for 3 døgn siden
    Mye prat om Airbus og Boeing, men også litt om forsvarsindustrien og semiconductors. De har nok kapasitet til å motta nye ordre, og regner med cash break even i 2028.
  • for 3 døgn siden
    Enda en general forsamling - 2. juli
    for 3 døgn siden
    Det er ikke akkurat noen nyhet da. Men Tranche 2 skal godkjennes, (en vil burde kunne regne med det). I tillegg skal det vedtas om reparasjonsemisjonen skal gjennomføres eller kanselleres. (Håper Kvarken er stolt over grammatikken)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
19. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 H2-rapport
16. apr.
2025 Q4-rapport
25. feb.
2025 Q3-rapport
6. nov. 2025
2025 H1-rapport
20. aug. 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport

Kun PDF

51 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
19. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
7. mai
2025 H2-rapport
16. apr.
2025 Q4-rapport
25. feb.
2025 Q3-rapport
6. nov. 2025
2025 H1-rapport
20. aug. 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 5 t siden
    Norsk Titanium – Er markedet i ferd med å våkne? ✈️⚙️🚀 Jeg synes Norsk Titanium er et av de mest spennende industricasene på Oslo Børs. Etter mange år med teknologiutvikling ser det endelig ut til at selskapet er på vei inn i en fase der kommersialisering kan ta fart. Triggerne jeg følger: ✈️ Flere kontrakter med Airbus og Boeing Selskapet har allerede tatt viktige steg inn i luftfartsindustrien. Nye produksjonskontrakter vil være en sterk bekreftelse på at teknologien blir tatt i bruk i større skala. 🛡️ Forsvarsmarkedet Behovet for rask produksjon av avanserte titankomponenter øker. Samarbeid innen forsvar kan bli et stort vekstområde de neste årene. 🏭 Økt produksjonskapasitet Når produksjonen skaleres opp og fabrikkene utnyttes bedre, kan både omsetning og marginer forbedres betydelig. 📈 Veien mot lønnsomhet Det viktigste blir å vise jevn inntektsvekst og stadig bedre kontantstrøm. Markedet pleier å belønne selskaper som går fra utvikling til kommersiell drift. 🌍 Et voksende marked Additiv produksjon av titan kan redusere materialsvinn, kostnader og leveringstid. Det gjør teknologien attraktiv både i luftfart, forsvar og andre høyteknologiske industrier. 🤝 Nye industrielle samarbeid Flere strategiske partnerskap kan gi økt troverdighet og åpne døren til nye kunder og markeder. Det er fortsatt risiko. Norsk Titanium må vise at de kan omsette teknologien til stabile inntekter og lønnsom vekst. Men dersom de lykkes med dette, tror jeg dagens verdsettelse kan se helt annerledes ut om noen år. Jeg velger å være tålmodig. Jeg tror additiv produksjon av titan har et stort langsiktig potensial, og Norsk Titanium kan være godt posisjonert dersom utviklingen fortsetter i riktig retning. Ikke et kjøpsråd – bare mine egne tanker som aksjonær. ✈️📈🚀
    for 56 min siden
    Alle som leser dette, skjønner at dette er ikke «dine tanker». Men takk for du kopierte teksten til assisten din, den har mye rett, og R/R burde være attraktiv.
  • for 8 t siden
    Med en så lav kurs som nå(konsensus her på forumet),hvorfor,eller når vil noen prøve kjøpe hele selskapet og tvangsinnløse oss småsparere?
    for 1 t siden
    Konsensus på forumet? Ikke bry deg om emisjonspris som nettopp har vært. Men forumet sitt konsensus, bra valg. -Hvorfor? Det er et retorisk spørsmål, da svaret må være innlysende. Alle som kjøper noe for penger har har lyst på produktet eller tjenesten for gitt grunn. -Når?😝 Du må tulle nå. Noen vil prøve kjøpe dem 03.10.2026 Kl.12.25, rett etter lunch. Ikke arrester meg hvis jeg tar feil. Jeg blir helt satt ut måten folk tenker på. Nivået av spekulasjon når nye høyder hele tiden. Dette er 100% spørsmål noe en aldri kan få svar på. Men likevell elsker noen la tankene sirkulere rundt oppe i sitt store intet, og håpe selskapet kanskje blir kjøpt opp for 100% av nåværende pris. Bra strategi for en aksjeinvestor. Jeg blir skremt og fascinert på samme tiden.
  • for 3 døgn siden
    Hva tenker dere medaksjonærer om en evt. Rep emisjon? Tegne seg for det man kan,eller har dere nok aksjer her? Selv er jeg litt i stuss her...
    for 1 døgn siden
    Hvem selger for under krona ? Er det med overlegg for å avlyse rep, emisjon ?
  • for 3 døgn siden
    ·
    Kan noen kort oversette hva han sier fra 8:15 Folk ser også ut til å måtte ha tro på dette selskapet? https://tv.finansavisen.no/nb/watch/7666?zephr_sso_ott=5pr1pV
    for 3 døgn siden
    Mye prat om Airbus og Boeing, men også litt om forsvarsindustrien og semiconductors. De har nok kapasitet til å motta nye ordre, og regner med cash break even i 2028.
  • for 3 døgn siden
    Enda en general forsamling - 2. juli
    for 3 døgn siden
    Det er ikke akkurat noen nyhet da. Men Tranche 2 skal godkjennes, (en vil burde kunne regne med det). I tillegg skal det vedtas om reparasjonsemisjonen skal gjennomføres eller kanselleres. (Håper Kvarken er stolt over grammatikken)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data