Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Telenor

2026 Q1-rapport
58 dager siden
4,70 NOK/aksje
Ex-dag 15. okt.
6,68%Direkteavkastning

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
16. juli
Historisk
Årlig generalforsamling 2026
19. mai
2026 Q1-rapport
28. apr.
2025 Q4-rapport
6. feb.
2025 Q3-rapport
29. okt. 2025
2025 Q2-rapport
18. juli 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    Flott at Telenor får et så billig tilbakekjøp på sine aksjer😀.
    for 1 døgn siden
    Enig, det kan hende denne skal litt til ned, men er ikke snakk om mange kr denne kommer nedover.
  • for 1 døgn siden
    Neida, joda, er jo gøy dette... Trygg stabil aksje? Hmm
    for 18 t siden
    Aksjekursen er ikke stabile, men utbyttene er relativt stabile 😉
  • 20. juni
    Ser at det er noen som roser starlink. Jeg som har prøvd starlink flere steder mener det er noe overpriset dritt. Til informasjon så brukte jeg starlink på Sotra og Askøy på vestlandet. Klar sikt til himmelen, fulgte alle instruksjoner. Endte med at jeg ga opp det greiene der, utrolig dårlig hastighet ifht hva man betaler for. Dette var for 1 år siden. Ja telenor er dyrt, de skviser ut alt de kan fra folk. Det ser jeg på som en stor negativ med Telenor. De er basically DNB, men i telekom. Men ifht starlink så er starlink boss. Iallefall på nåværende stadie. Jeg tror på at fokuset på norden nå vil skape mer stabile kontantstrømmer og marginer enn man kunne forvente seg fra asia/midtøsten. Ja det er dyrere å kjøpe opp her til lands og dyrere å drifte, men man får ett mye mer stabilt konsern. Det største problemet til Telenor er at de ikke vokser noe særlig, vi får håpe disse oppkjøpene leder til økt eps. Ser om og om igjen at selskaper som har sidegående eps som regel ender med å falle betydelig, fordi de fleste investorer vil investere i "opp og til høyre" grafer. Prisen på aksjen er jeg usikker på, Pe sier den er greit priset, PS sier den er litt dyr ifht historiske normaler.
    for 2 døgn siden
    Starlink er liten trussel i mine øyne. Det er ikke direct to cell. ASTS derimot er direct to cell, og kan bli en fremtidig tjeneste brukt i norden. Jeg tror dog Telenor vil inngå avtale med slike tjenester dersom nødvendig, slik andre telecom selskaper har gjort. Spørsmålet er dog om Europa bør bruke amerikansk teknologi, spesielt om det er MAGA styrt.
  • 19. juni
    Glad at jeg solgte meg ut her ass selvom jeg solgte meg ut på et lite tap, værden kjedeligste aksje og et grådig selskap
    for 1 døgn siden
    ·
    Kanskje ikke kjøp stabile utbytteaksjer hvis du ønsker kortsiktig volatilitet 🧐🤔
  • 19. juni
    Tja, spørsmålet er vel om man skal sitte videre for utbytte eller vri på ordet og bytte ut aksjen....?
    20. juni
    ·
    Definitivt selg, behold, eller kjøp.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
58 dager siden
4,70 NOK/aksje
Ex-dag 15. okt.
6,68%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    Flott at Telenor får et så billig tilbakekjøp på sine aksjer😀.
    for 1 døgn siden
    Enig, det kan hende denne skal litt til ned, men er ikke snakk om mange kr denne kommer nedover.
  • for 1 døgn siden
    Neida, joda, er jo gøy dette... Trygg stabil aksje? Hmm
    for 18 t siden
    Aksjekursen er ikke stabile, men utbyttene er relativt stabile 😉
  • 20. juni
    Ser at det er noen som roser starlink. Jeg som har prøvd starlink flere steder mener det er noe overpriset dritt. Til informasjon så brukte jeg starlink på Sotra og Askøy på vestlandet. Klar sikt til himmelen, fulgte alle instruksjoner. Endte med at jeg ga opp det greiene der, utrolig dårlig hastighet ifht hva man betaler for. Dette var for 1 år siden. Ja telenor er dyrt, de skviser ut alt de kan fra folk. Det ser jeg på som en stor negativ med Telenor. De er basically DNB, men i telekom. Men ifht starlink så er starlink boss. Iallefall på nåværende stadie. Jeg tror på at fokuset på norden nå vil skape mer stabile kontantstrømmer og marginer enn man kunne forvente seg fra asia/midtøsten. Ja det er dyrere å kjøpe opp her til lands og dyrere å drifte, men man får ett mye mer stabilt konsern. Det største problemet til Telenor er at de ikke vokser noe særlig, vi får håpe disse oppkjøpene leder til økt eps. Ser om og om igjen at selskaper som har sidegående eps som regel ender med å falle betydelig, fordi de fleste investorer vil investere i "opp og til høyre" grafer. Prisen på aksjen er jeg usikker på, Pe sier den er greit priset, PS sier den er litt dyr ifht historiske normaler.
    for 2 døgn siden
    Starlink er liten trussel i mine øyne. Det er ikke direct to cell. ASTS derimot er direct to cell, og kan bli en fremtidig tjeneste brukt i norden. Jeg tror dog Telenor vil inngå avtale med slike tjenester dersom nødvendig, slik andre telecom selskaper har gjort. Spørsmålet er dog om Europa bør bruke amerikansk teknologi, spesielt om det er MAGA styrt.
  • 19. juni
    Glad at jeg solgte meg ut her ass selvom jeg solgte meg ut på et lite tap, værden kjedeligste aksje og et grådig selskap
    for 1 døgn siden
    ·
    Kanskje ikke kjøp stabile utbytteaksjer hvis du ønsker kortsiktig volatilitet 🧐🤔
  • 19. juni
    Tja, spørsmålet er vel om man skal sitte videre for utbytte eller vri på ordet og bytte ut aksjen....?
    20. juni
    ·
    Definitivt selg, behold, eller kjøp.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
16. juli
Historisk
Årlig generalforsamling 2026
19. mai
2026 Q1-rapport
28. apr.
2025 Q4-rapport
6. feb.
2025 Q3-rapport
29. okt. 2025
2025 Q2-rapport
18. juli 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
58 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
16. juli
Historisk
Årlig generalforsamling 2026
19. mai
2026 Q1-rapport
28. apr.
2025 Q4-rapport
6. feb.
2025 Q3-rapport
29. okt. 2025
2025 Q2-rapport
18. juli 2025

Relaterte produkter

4,70 NOK/aksje
Ex-dag 15. okt.
6,68%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    Flott at Telenor får et så billig tilbakekjøp på sine aksjer😀.
    for 1 døgn siden
    Enig, det kan hende denne skal litt til ned, men er ikke snakk om mange kr denne kommer nedover.
  • for 1 døgn siden
    Neida, joda, er jo gøy dette... Trygg stabil aksje? Hmm
    for 18 t siden
    Aksjekursen er ikke stabile, men utbyttene er relativt stabile 😉
  • 20. juni
    Ser at det er noen som roser starlink. Jeg som har prøvd starlink flere steder mener det er noe overpriset dritt. Til informasjon så brukte jeg starlink på Sotra og Askøy på vestlandet. Klar sikt til himmelen, fulgte alle instruksjoner. Endte med at jeg ga opp det greiene der, utrolig dårlig hastighet ifht hva man betaler for. Dette var for 1 år siden. Ja telenor er dyrt, de skviser ut alt de kan fra folk. Det ser jeg på som en stor negativ med Telenor. De er basically DNB, men i telekom. Men ifht starlink så er starlink boss. Iallefall på nåværende stadie. Jeg tror på at fokuset på norden nå vil skape mer stabile kontantstrømmer og marginer enn man kunne forvente seg fra asia/midtøsten. Ja det er dyrere å kjøpe opp her til lands og dyrere å drifte, men man får ett mye mer stabilt konsern. Det største problemet til Telenor er at de ikke vokser noe særlig, vi får håpe disse oppkjøpene leder til økt eps. Ser om og om igjen at selskaper som har sidegående eps som regel ender med å falle betydelig, fordi de fleste investorer vil investere i "opp og til høyre" grafer. Prisen på aksjen er jeg usikker på, Pe sier den er greit priset, PS sier den er litt dyr ifht historiske normaler.
    for 2 døgn siden
    Starlink er liten trussel i mine øyne. Det er ikke direct to cell. ASTS derimot er direct to cell, og kan bli en fremtidig tjeneste brukt i norden. Jeg tror dog Telenor vil inngå avtale med slike tjenester dersom nødvendig, slik andre telecom selskaper har gjort. Spørsmålet er dog om Europa bør bruke amerikansk teknologi, spesielt om det er MAGA styrt.
  • 19. juni
    Glad at jeg solgte meg ut her ass selvom jeg solgte meg ut på et lite tap, værden kjedeligste aksje og et grådig selskap
    for 1 døgn siden
    ·
    Kanskje ikke kjøp stabile utbytteaksjer hvis du ønsker kortsiktig volatilitet 🧐🤔
  • 19. juni
    Tja, spørsmålet er vel om man skal sitte videre for utbytte eller vri på ordet og bytte ut aksjen....?
    20. juni
    ·
    Definitivt selg, behold, eller kjøp.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data