Xetra
22:00:43
Risiko
5 av 7
Morningstar Rating
5 stars
Bærekraft
8

VanEck Space Innovators UCITS ETF
79,52EUR
79,52EUR
Kjøp77,92
Selg78,42
Spread %0,64%
Omsetning (EUR)12 590 303
Årlig avgift0,55%
Ordredybde
Ingen data funnet
Generell informasjon
Risiko
?
Middels: 5 av 7
Det er viktig at du er klar over at sparepengene dine kan øke og minke i verdi. Selv om sparing i fond historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nøkkeltall
- Total pris0,55%
- Aktiva klasseAksje
- KategoriBransjefond, Materialer
- Basis-valutaEUR
- UtbyttepolicyAkkumulert
- Nøkkelinformasjon
Sammendrag
The Fund’s investment objective is to replicate the price and the performance, before fees and expenses, of an index that provides exposure to the performance of companies involved in the global space exploration, equipment and communications industries.
Relaterte ETFer
Eksponering
Oppdatert 23.6.2026
Fordeling
- Aksjer99,8%
- Kontanter0,2%
Kunder besøkte også
Forum
Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
- ·for 12 t siden · EndretJeg kjøpte den som et langsiktig innehav og sitter rolig igjen i båten. Min filosofi er å gi denne minst 2-3 år før jeg gjør noe. Tanken er å beholde den som et mindre krydder i porteføljen og la tiden gjøre jobben. 🚀📈
- ·for 14 t siden · EndretGikk ut i går på 82 med 9% tap på et lite beløp med stop loss etter 2 uker. Jeg trodde at JEDI skulle gå tilbake til MA50, men det gjør den ikke. Synd det ble dårlig timing, men jeg vil ikke risikere mer i øyeblikket, og den fortsetter å synke. Jeg tror det fortsatt handler om SPCX post-IPO proxy effekten, det vil ta lengre tid å normalisere seg. Skal følge RKLB, og vi får se om den snur opp igjen.
- ·for 1 døgn sidenMeningsløs ETF, alle disse inkluderte selskapene er sterkt overvurdert og alle er sterkt spekulative, non-profit små selskaper. Hypen rundt rommet er reell. SpaceX vil synke dypere og trekke alle de andre med seg ned. Romboblen sprakk hardt !
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter
Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Generell informasjon
Risiko
?
Middels: 5 av 7
Det er viktig at du er klar over at sparepengene dine kan øke og minke i verdi. Selv om sparing i fond historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nøkkeltall
- Total pris0,55%
- Aktiva klasseAksje
- KategoriBransjefond, Materialer
- Basis-valutaEUR
- UtbyttepolicyAkkumulert
- Nøkkelinformasjon
Sammendrag
The Fund’s investment objective is to replicate the price and the performance, before fees and expenses, of an index that provides exposure to the performance of companies involved in the global space exploration, equipment and communications industries.
Relaterte ETFer
Nyheter
Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Ordredybde
Ingen data funnet
Eksponering
Oppdatert 23.6.2026
Fordeling
- Aksjer99,8%
- Kontanter0,2%
Kunder besøkte også
Forum
Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
- ·for 12 t siden · EndretJeg kjøpte den som et langsiktig innehav og sitter rolig igjen i båten. Min filosofi er å gi denne minst 2-3 år før jeg gjør noe. Tanken er å beholde den som et mindre krydder i porteføljen og la tiden gjøre jobben. 🚀📈
- ·for 14 t siden · EndretGikk ut i går på 82 med 9% tap på et lite beløp med stop loss etter 2 uker. Jeg trodde at JEDI skulle gå tilbake til MA50, men det gjør den ikke. Synd det ble dårlig timing, men jeg vil ikke risikere mer i øyeblikket, og den fortsetter å synke. Jeg tror det fortsatt handler om SPCX post-IPO proxy effekten, det vil ta lengre tid å normalisere seg. Skal følge RKLB, og vi får se om den snur opp igjen.
- ·for 1 døgn sidenMeningsløs ETF, alle disse inkluderte selskapene er sterkt overvurdert og alle er sterkt spekulative, non-profit små selskaper. Hypen rundt rommet er reell. SpaceX vil synke dypere og trekke alle de andre med seg ned. Romboblen sprakk hardt !
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Generell informasjon
Risiko
?
Middels: 5 av 7
Det er viktig at du er klar over at sparepengene dine kan øke og minke i verdi. Selv om sparing i fond historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nøkkeltall
- Total pris0,55%
- Aktiva klasseAksje
- KategoriBransjefond, Materialer
- Basis-valutaEUR
- UtbyttepolicyAkkumulert
- Nøkkelinformasjon
Sammendrag
The Fund’s investment objective is to replicate the price and the performance, before fees and expenses, of an index that provides exposure to the performance of companies involved in the global space exploration, equipment and communications industries.
Relaterte ETFer
Nyheter
Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Forum
Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
- ·for 12 t siden · EndretJeg kjøpte den som et langsiktig innehav og sitter rolig igjen i båten. Min filosofi er å gi denne minst 2-3 år før jeg gjør noe. Tanken er å beholde den som et mindre krydder i porteføljen og la tiden gjøre jobben. 🚀📈
- ·for 14 t siden · EndretGikk ut i går på 82 med 9% tap på et lite beløp med stop loss etter 2 uker. Jeg trodde at JEDI skulle gå tilbake til MA50, men det gjør den ikke. Synd det ble dårlig timing, men jeg vil ikke risikere mer i øyeblikket, og den fortsetter å synke. Jeg tror det fortsatt handler om SPCX post-IPO proxy effekten, det vil ta lengre tid å normalisere seg. Skal følge RKLB, og vi får se om den snur opp igjen.
- ·for 1 døgn sidenMeningsløs ETF, alle disse inkluderte selskapene er sterkt overvurdert og alle er sterkt spekulative, non-profit små selskaper. Hypen rundt rommet er reell. SpaceX vil synke dypere og trekke alle de andre med seg ned. Romboblen sprakk hardt !
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Ingen data funnet
Eksponering
Oppdatert 23.6.2026
Fordeling
- Aksjer99,8%
- Kontanter0,2%





