Xetra
09:24:38
Risiko
5 av 7
Morningstar Rating
5 stars
Bærekraft
8

VanEck Space Innovators UCITS ETF
74,83EUR
74,83EUR
Kjøp74,83
Selg74,89
Spread %0,08%
Omsetning (EUR)1 486 228
Årlig avgift0,55%
Vi fant ingen data.
Ordredybde
Ingen data funnet
Generell informasjon
Risiko
?
Middels: 5 av 7
Det er viktig at du er klar over at sparepengene dine kan øke og minke i verdi. Selv om sparing i fond historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nøkkeltall
- Total pris0,55%
- Aktiva klasseAksje
- KategoriBransjefond, Materialer
- Basis-valutaEUR
- UtbyttepolicyAkkumulert
- Nøkkelinformasjon
Sammendrag
The Fund’s investment objective is to replicate the price and the performance, before fees and expenses, of an index that provides exposure to the performance of companies involved in the global space exploration, equipment and communications industries.
Relaterte ETFer
Eksponering
Oppdatert 23.6.2026
Fordeling
- Aksjer99,8%
- Kontanter0,2%
Kunder besøkte også
Forum
Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
- for 12 t sidenTraff rett på spådommen min fra noen uker tilbake her om at denne skulle ned sammen med space x … men bommet på timing. Tenkte jeg hadde en uke ekstra eller fire på å komme ut, men når får man bare gnage seg fast. Farlige ord, men hvor mye værre kan det gå? 😅
- ·for 1 døgn sidenDet er over, PissX kom og ødela hele greia
- ·for 1 døgn siden · EndretJeg kjøpte den som et langsiktig innehav og sitter rolig igjen i båten. Min filosofi er å gi denne minst 2-3 år før jeg gjør noe. Tanken er å beholde den som et mindre krydder i porteføljen og la tiden gjøre jobben. 🚀📈Er selv ganske gira på denne ETF-en. Flere selskaper som er opplagte hvis EU kaster milliarder etter sin egen satellittkommunikasjon😊 Venter bare på at spacex slipper mer - hvis det er denne ETF-en jeg skal fylle på med🤔
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter
Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Generell informasjon
Risiko
?
Middels: 5 av 7
Det er viktig at du er klar over at sparepengene dine kan øke og minke i verdi. Selv om sparing i fond historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nøkkeltall
- Total pris0,55%
- Aktiva klasseAksje
- KategoriBransjefond, Materialer
- Basis-valutaEUR
- UtbyttepolicyAkkumulert
- Nøkkelinformasjon
Sammendrag
The Fund’s investment objective is to replicate the price and the performance, before fees and expenses, of an index that provides exposure to the performance of companies involved in the global space exploration, equipment and communications industries.
Relaterte ETFer
Nyheter
Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Ordredybde
Ingen data funnet
Eksponering
Oppdatert 23.6.2026
Fordeling
- Aksjer99,8%
- Kontanter0,2%
Kunder besøkte også
Forum
Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
- for 12 t sidenTraff rett på spådommen min fra noen uker tilbake her om at denne skulle ned sammen med space x … men bommet på timing. Tenkte jeg hadde en uke ekstra eller fire på å komme ut, men når får man bare gnage seg fast. Farlige ord, men hvor mye værre kan det gå? 😅
- ·for 1 døgn sidenDet er over, PissX kom og ødela hele greia
- ·for 1 døgn siden · EndretJeg kjøpte den som et langsiktig innehav og sitter rolig igjen i båten. Min filosofi er å gi denne minst 2-3 år før jeg gjør noe. Tanken er å beholde den som et mindre krydder i porteføljen og la tiden gjøre jobben. 🚀📈Er selv ganske gira på denne ETF-en. Flere selskaper som er opplagte hvis EU kaster milliarder etter sin egen satellittkommunikasjon😊 Venter bare på at spacex slipper mer - hvis det er denne ETF-en jeg skal fylle på med🤔
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Generell informasjon
Risiko
?
Middels: 5 av 7
Det er viktig at du er klar over at sparepengene dine kan øke og minke i verdi. Selv om sparing i fond historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nøkkeltall
- Total pris0,55%
- Aktiva klasseAksje
- KategoriBransjefond, Materialer
- Basis-valutaEUR
- UtbyttepolicyAkkumulert
- Nøkkelinformasjon
Sammendrag
The Fund’s investment objective is to replicate the price and the performance, before fees and expenses, of an index that provides exposure to the performance of companies involved in the global space exploration, equipment and communications industries.
Relaterte ETFer
Nyheter
Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Forum
Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
- for 12 t sidenTraff rett på spådommen min fra noen uker tilbake her om at denne skulle ned sammen med space x … men bommet på timing. Tenkte jeg hadde en uke ekstra eller fire på å komme ut, men når får man bare gnage seg fast. Farlige ord, men hvor mye værre kan det gå? 😅
- ·for 1 døgn sidenDet er over, PissX kom og ødela hele greia
- ·for 1 døgn siden · EndretJeg kjøpte den som et langsiktig innehav og sitter rolig igjen i båten. Min filosofi er å gi denne minst 2-3 år før jeg gjør noe. Tanken er å beholde den som et mindre krydder i porteføljen og la tiden gjøre jobben. 🚀📈Er selv ganske gira på denne ETF-en. Flere selskaper som er opplagte hvis EU kaster milliarder etter sin egen satellittkommunikasjon😊 Venter bare på at spacex slipper mer - hvis det er denne ETF-en jeg skal fylle på med🤔
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Ingen data funnet
Eksponering
Oppdatert 23.6.2026
Fordeling
- Aksjer99,8%
- Kontanter0,2%





