Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.
Germany
Xetra
22:00:43
Risiko
5 av 7
Morningstar Rating
5 stars
Bærekraft

8

VanEck Space Innovators UCITS ETF

79,52EUR
79,52EUR
Kjøp77,92
Selg78,42
Spread %0,64%
Omsetning (EUR)12 590 303
Årlig avgift0,55%
ETFGermanyXetra
Risiko
5 av 7
Morningstar Rating
5 stars
Bærekraft

8

22:00:43

VanEck Space Innovators UCITS ETF

79,52EUR
79,52EUR
Kjøp77,92
Selg78,42
Spread %0,64%
Omsetning (EUR)12 590 303
Årlig avgift0,55%

Ordredybde

Ingen data funnet

Generell informasjon

Risiko
?
Middels: 5 av 7

Det er viktig at du er klar over at sparepengene dine kan øke og minke i verdi. Selv om sparing i fond historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nøkkeltall
  • Total pris
    0,55%
  • Aktiva klasse
    Aksje
  • Kategori
    Bransjefond, Materialer
  • Basis-valuta
    EUR
  • Utbyttepolicy
    Akkumulert
  • Nøkkelinformasjon
Sammendrag
The Fund’s investment objective is to replicate the price and the performance, before fees and expenses, of an index that provides exposure to the performance of companies involved in the global space exploration, equipment and communications industries.

Eksponering

Oppdatert 23.6.2026

Fordeling

  • Aksjer99,8%
  • Kontanter0,2%

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 12 t siden · Endret
    ·
    Jeg kjøpte den som et langsiktig innehav og sitter rolig igjen i båten. Min filosofi er å gi denne minst 2-3 år før jeg gjør noe. Tanken er å beholde den som et mindre krydder i porteføljen og la tiden gjøre jobben. 🚀📈
  • for 14 t siden · Endret
    ·
    Gikk ut i går på 82 med 9% tap på et lite beløp med stop loss etter 2 uker. Jeg trodde at JEDI skulle gå tilbake til MA50, men det gjør den ikke. Synd det ble dårlig timing, men jeg vil ikke risikere mer i øyeblikket, og den fortsetter å synke. Jeg tror det fortsatt handler om SPCX post-IPO proxy effekten, det vil ta lengre tid å normalisere seg. Skal følge RKLB, og vi får se om den snur opp igjen.
  • for 14 t siden
    ·
    Hmm. Jeg er redd for at denne etf-en ikke går opp lenger.
  • for 14 t siden
    ·
    🗝🏦⚡⚡⚡ la oss gå til 60$ . bra å kjøpe
    for 13 t siden
    ·
    Nix
  • for 1 døgn siden
    ·
    Meningsløs ETF, alle disse inkluderte selskapene er sterkt overvurdert og alle er sterkt spekulative, non-profit små selskaper. Hypen rundt rommet er reell. SpaceX vil synke dypere og trekke alle de andre med seg ned. Romboblen sprakk hardt !
    for 11 t siden
    ·
    Rommet ble ikke utvidet på én dag
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Generell informasjon

Risiko
?
Middels: 5 av 7

Det er viktig at du er klar over at sparepengene dine kan øke og minke i verdi. Selv om sparing i fond historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nøkkeltall
  • Total pris
    0,55%
  • Aktiva klasse
    Aksje
  • Kategori
    Bransjefond, Materialer
  • Basis-valuta
    EUR
  • Utbyttepolicy
    Akkumulert
  • Nøkkelinformasjon
Sammendrag
The Fund’s investment objective is to replicate the price and the performance, before fees and expenses, of an index that provides exposure to the performance of companies involved in the global space exploration, equipment and communications industries.

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Ordredybde

Ingen data funnet

Eksponering

Oppdatert 23.6.2026

Fordeling

  • Aksjer99,8%
  • Kontanter0,2%

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 12 t siden · Endret
    ·
    Jeg kjøpte den som et langsiktig innehav og sitter rolig igjen i båten. Min filosofi er å gi denne minst 2-3 år før jeg gjør noe. Tanken er å beholde den som et mindre krydder i porteføljen og la tiden gjøre jobben. 🚀📈
  • for 14 t siden · Endret
    ·
    Gikk ut i går på 82 med 9% tap på et lite beløp med stop loss etter 2 uker. Jeg trodde at JEDI skulle gå tilbake til MA50, men det gjør den ikke. Synd det ble dårlig timing, men jeg vil ikke risikere mer i øyeblikket, og den fortsetter å synke. Jeg tror det fortsatt handler om SPCX post-IPO proxy effekten, det vil ta lengre tid å normalisere seg. Skal følge RKLB, og vi får se om den snur opp igjen.
  • for 14 t siden
    ·
    Hmm. Jeg er redd for at denne etf-en ikke går opp lenger.
  • for 14 t siden
    ·
    🗝🏦⚡⚡⚡ la oss gå til 60$ . bra å kjøpe
    for 13 t siden
    ·
    Nix
  • for 1 døgn siden
    ·
    Meningsløs ETF, alle disse inkluderte selskapene er sterkt overvurdert og alle er sterkt spekulative, non-profit små selskaper. Hypen rundt rommet er reell. SpaceX vil synke dypere og trekke alle de andre med seg ned. Romboblen sprakk hardt !
    for 11 t siden
    ·
    Rommet ble ikke utvidet på én dag
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Generell informasjon

Risiko
?
Middels: 5 av 7

Det er viktig at du er klar over at sparepengene dine kan øke og minke i verdi. Selv om sparing i fond historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.
Nøkkeltall
  • Total pris
    0,55%
  • Aktiva klasse
    Aksje
  • Kategori
    Bransjefond, Materialer
  • Basis-valuta
    EUR
  • Utbyttepolicy
    Akkumulert
  • Nøkkelinformasjon
Sammendrag
The Fund’s investment objective is to replicate the price and the performance, before fees and expenses, of an index that provides exposure to the performance of companies involved in the global space exploration, equipment and communications industries.

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 12 t siden · Endret
    ·
    Jeg kjøpte den som et langsiktig innehav og sitter rolig igjen i båten. Min filosofi er å gi denne minst 2-3 år før jeg gjør noe. Tanken er å beholde den som et mindre krydder i porteføljen og la tiden gjøre jobben. 🚀📈
  • for 14 t siden · Endret
    ·
    Gikk ut i går på 82 med 9% tap på et lite beløp med stop loss etter 2 uker. Jeg trodde at JEDI skulle gå tilbake til MA50, men det gjør den ikke. Synd det ble dårlig timing, men jeg vil ikke risikere mer i øyeblikket, og den fortsetter å synke. Jeg tror det fortsatt handler om SPCX post-IPO proxy effekten, det vil ta lengre tid å normalisere seg. Skal følge RKLB, og vi får se om den snur opp igjen.
  • for 14 t siden
    ·
    Hmm. Jeg er redd for at denne etf-en ikke går opp lenger.
  • for 14 t siden
    ·
    🗝🏦⚡⚡⚡ la oss gå til 60$ . bra å kjøpe
    for 13 t siden
    ·
    Nix
  • for 1 døgn siden
    ·
    Meningsløs ETF, alle disse inkluderte selskapene er sterkt overvurdert og alle er sterkt spekulative, non-profit små selskaper. Hypen rundt rommet er reell. SpaceX vil synke dypere og trekke alle de andre med seg ned. Romboblen sprakk hardt !
    for 11 t siden
    ·
    Rommet ble ikke utvidet på én dag
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Eksponering

Oppdatert 23.6.2026

Fordeling

  • Aksjer99,8%
  • Kontanter0,2%