Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.
Aksje
Oslo Børs
OET

Okeanis Eco Tankers

Okeanis Eco Tankers

247,00NOK
−0,20% (−0,50)
Idag
Høy247,50
Lav244,00
Omsetning
10 MNOK
247,00NOK
−0,20% (−0,50)
Idag
Høy247,50
Lav244,00
Omsetning
10 MNOK
Aksje
Oslo Børs
OET

Okeanis Eco Tankers

Okeanis Eco Tankers

247,00NOK
−0,20% (−0,50)
Idag
Høy247,50
Lav244,00
Omsetning
10 MNOK
247,00NOK
−0,20% (−0,50)
Idag
Høy247,50
Lav244,00
Omsetning
10 MNOK
Aksje
Oslo Børs
OET

Okeanis Eco Tankers

Okeanis Eco Tankers

247,00NOK
−0,20% (−0,50)
Idag
Høy247,50
Lav244,00
Omsetning
10 MNOK
247,00NOK
−0,20% (−0,50)
Idag
Høy247,50
Lav244,00
Omsetning
10 MNOK
Kvartalsrapport (Q1)
76 dager siden26min
3,302 NOK/aksje
Siste utbytte
15,87 %
Direkteavkastning

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antall
Kjøp
8
Selg
Antall
398

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
66--
55--
4--
1--
3--
Høy
247,5
VWAP
-
Lav
244
OmsetningAntall
10 40 736
VWAP
-
Høy
247,5
Lav
244
OmsetningAntall
10 40 736

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q2)
12. aug.
Historisk
2024 Generalforsamling30. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)15. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)14. mai
2024 Kvartalsrapport (Q4)20. feb.
2024 Kvartalsrapport (Q4)19. feb.
Data hentes fra Millistream, Quartr

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 23. juli
    ·
    23. juli
    ·
    Jefferies gir Okeanis Eco Tankers en «kjøp»-vurdering før de akselererer Opec-produksjonen. I starten av dekningen onsdag sa analytiker Omar Nokta at tankrederiet, som er notert på New York, «presterer godt over sin vektklasse» og tjener markedsledende rater til tross for sin lille flåte på seks VLCC-er og åtte Suezmax-skip. Han sa at selskapets flåteprofil og kommersielle plattform, som støttes av Alafouzos-familien, gjør det godt posisjonert til å kapitalisere på den kommende økningen i olje fra Midtøsten tilgjengelig for eksport. Jefferies tror på tankskip og spår markedsstyrke for å avslutte året. «Opec+ har gått med på å returnere 1,8 millioner fat per dag av sine frivillige kutt siden april, selv om mye av disse volumene har blitt værende i Midtøsten for toppforbruket om sommeren», sa Nokta. Han bemerket regionale etterspørselssvingninger på mer enn 1 million fat per dag i tredje kvartal. «Vi forventer et vesentlig sterkere VLCC- og tankmarked generelt etter hvert som disse volumene finner veien inn i eksportmarkedene.» Nokta ga Okeanis Eco Tankers-aksjene et kursmål på 29 dollar. Tirsdag stengte aksjene på 22,67 dollar i New York. Han sa at gjennomsnittsalderen på selskapets skip var 5,7 år mot et globalt gjennomsnitt på 12,8 år for VLCC-er og suezmax-skip, noe som bidro til at selskapet oppnådde VLCC-rater på 50 500 dollar per dag mot gjennomsnitt for konkurrenter på 40 000 dollar per dag. For suezmax-skipene var disse tallene 53 700 dollar per dag for flåten, sammenlignet med 39 800 dollar per dag for konkurrenter. Nokta proklamerte at Okeanis Eco Tankers betalte ut så mye som 95 % av justert inntjening i utbytte. I første kvartal rapporterte selskapet et overskudd på 12,6 millioner dollar, ned fra 41,6 millioner dollar året før, men i tråd med analytikernes forventninger. Oppdatering om handelsopplegget til DHT Holdings gir næring til håp i tankmarkedet Flåten deres tjente 38 500 dollar per dag i tidscharterekvivalent inntjening, men så forbedring i forward bookinger, med 72 % av tilgjengelige spotdager booket til 46 700 dollar per dag da de rapporterte inntjeningen i mai. Inntjeningen for andre kvartal skal etter planen kunngjøres 12. august. Nokta har vært konsekvent i sin tro på at tankratene vil vende opp sent i tredje kvartal, ettersom den akselererte Opec-produksjonsøkningen øker og den innenlandske etterspørselen avtar i Midtøsten. Tidligere denne måneden argumenterte han for at andre halvdel av 2025 ikke ville bli en gjentakelse av 2024, da ratene skuffet på grunn av avtagende kinesisk etterspørsel. Denne gangen er raffineringsmarginene bedre, i tillegg til de ekstra Opec-fatene, sa han. Copyright; TradeWinds, rett og slett det beste!
  • 21. juli
    21. juli
    Trenden er nedadgående virker det som. Ser samtidig at det er 0 % registrert i short registeret. Hva tenker dere om veien videre?
    24. juli
    24. juli
    Sitter rolig og tror på gode tider lenge i råoljefrakt. Opp og nedturer må dog påregnes.
    for 2 t siden
    for 2 t siden
    tenk i syv-års-sykluser
  • 16. juli
    ·
    16. juli
    ·
    Nissos Donoussa (2019 - Modern Scrubber) Fullt reparert (Estimert reise CII: B 🟢) Equinor Kyklades Maritime (TCE: RV USD 51K @ 102 dager) https://app.tankersinternational.com/fixtures/id/120882 Dette burde være en BH.
  • 9. juli
    ·
    9. juli
    ·
    Jeg har selv nylig kjøpt aksjen, i håp om at en ny trend kan startes av for eksempel en artikkel som den fra finansavisen (Newstrading) – etter det må virkeligheten tilpasse seg... De har 14 tankskip (8 VLCC og 6 Suezmax) – de er moderne økobåter med en gjennomsnittsalder på omtrent 6 år, tror jeg – De er pålitelige og i stand til å tjene fine økopremier når tiden er inne. De har en ganske høy gjeldsgrad (rundt 150 %), men det er normalt nok innen shipping, og de er sikret av moderne skipsverdier. Men det betyr selvfølgelig at de er mer sårbare for større eller mer langsiktige rentefall. Men jeg forstår at de er fokusert på å holde gjelds- og likviditetssituasjonen under streng kontroll. Så det jeg venter på er at: vi ser økende renter, og det over en lengre periode, slik at det kan forplante seg til vakre regnskaper og utbytter. Vi ser en trend i økning i resultat per aksje og økende marginer, slik at de ikke er så sårbare for rentefall. Den geopolitiske situasjonen er vanskelig å ta med i betraktningen, verken på den positive eller negative siden. Men jeg tror vi vil se problemer i lang tid fremover. Hvis du er interessert i teknisk analyse, tror jeg det er der (i stedet for de fundamentale faktorene) vi vil se de første prisdriverne opp mot kursen 300, hvor den siste toppen var i februar 2025. Grafene/indikatorene gjenspeiler optimismen, og i mange tilfeller har jeg en tendens til å akseptere det og ikke prøve å forutsi for mye på den fundamentale siden.
    10. juli
    10. juli
    Skal ha rimelig god tro på teknisk analyse for å mene at det er mer avgjørende enn fraktrater for om selskapets verdi øker med 30 % 😎
    13. juli
    13. juli
    TA er en vits. Som bl a ikke tar hensyn til utbytter. Patetisk.
  • 7. juli
    7. juli
    Det har vært påstått at prisen er lav, men det holder seg allikevel ganske så stabilt. Bør man holde, selge eller kjøpe tenker dere?
    14. juli
    14. juli
    Fra Russland! Falt ut i mitt tidligere spørsmål
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

Ingen Nordnet Markets -sertifikater er tilgjengelig med det underliggende verdipapiret. Vis andre -sertifikater
Kvartalsrapport (Q1)
76 dager siden26min
3,302 NOK/aksje
Siste utbytte
15,87 %
Direkteavkastning

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 23. juli
    ·
    23. juli
    ·
    Jefferies gir Okeanis Eco Tankers en «kjøp»-vurdering før de akselererer Opec-produksjonen. I starten av dekningen onsdag sa analytiker Omar Nokta at tankrederiet, som er notert på New York, «presterer godt over sin vektklasse» og tjener markedsledende rater til tross for sin lille flåte på seks VLCC-er og åtte Suezmax-skip. Han sa at selskapets flåteprofil og kommersielle plattform, som støttes av Alafouzos-familien, gjør det godt posisjonert til å kapitalisere på den kommende økningen i olje fra Midtøsten tilgjengelig for eksport. Jefferies tror på tankskip og spår markedsstyrke for å avslutte året. «Opec+ har gått med på å returnere 1,8 millioner fat per dag av sine frivillige kutt siden april, selv om mye av disse volumene har blitt værende i Midtøsten for toppforbruket om sommeren», sa Nokta. Han bemerket regionale etterspørselssvingninger på mer enn 1 million fat per dag i tredje kvartal. «Vi forventer et vesentlig sterkere VLCC- og tankmarked generelt etter hvert som disse volumene finner veien inn i eksportmarkedene.» Nokta ga Okeanis Eco Tankers-aksjene et kursmål på 29 dollar. Tirsdag stengte aksjene på 22,67 dollar i New York. Han sa at gjennomsnittsalderen på selskapets skip var 5,7 år mot et globalt gjennomsnitt på 12,8 år for VLCC-er og suezmax-skip, noe som bidro til at selskapet oppnådde VLCC-rater på 50 500 dollar per dag mot gjennomsnitt for konkurrenter på 40 000 dollar per dag. For suezmax-skipene var disse tallene 53 700 dollar per dag for flåten, sammenlignet med 39 800 dollar per dag for konkurrenter. Nokta proklamerte at Okeanis Eco Tankers betalte ut så mye som 95 % av justert inntjening i utbytte. I første kvartal rapporterte selskapet et overskudd på 12,6 millioner dollar, ned fra 41,6 millioner dollar året før, men i tråd med analytikernes forventninger. Oppdatering om handelsopplegget til DHT Holdings gir næring til håp i tankmarkedet Flåten deres tjente 38 500 dollar per dag i tidscharterekvivalent inntjening, men så forbedring i forward bookinger, med 72 % av tilgjengelige spotdager booket til 46 700 dollar per dag da de rapporterte inntjeningen i mai. Inntjeningen for andre kvartal skal etter planen kunngjøres 12. august. Nokta har vært konsekvent i sin tro på at tankratene vil vende opp sent i tredje kvartal, ettersom den akselererte Opec-produksjonsøkningen øker og den innenlandske etterspørselen avtar i Midtøsten. Tidligere denne måneden argumenterte han for at andre halvdel av 2025 ikke ville bli en gjentakelse av 2024, da ratene skuffet på grunn av avtagende kinesisk etterspørsel. Denne gangen er raffineringsmarginene bedre, i tillegg til de ekstra Opec-fatene, sa han. Copyright; TradeWinds, rett og slett det beste!
  • 21. juli
    21. juli
    Trenden er nedadgående virker det som. Ser samtidig at det er 0 % registrert i short registeret. Hva tenker dere om veien videre?
    24. juli
    24. juli
    Sitter rolig og tror på gode tider lenge i råoljefrakt. Opp og nedturer må dog påregnes.
    for 2 t siden
    for 2 t siden
    tenk i syv-års-sykluser
  • 16. juli
    ·
    16. juli
    ·
    Nissos Donoussa (2019 - Modern Scrubber) Fullt reparert (Estimert reise CII: B 🟢) Equinor Kyklades Maritime (TCE: RV USD 51K @ 102 dager) https://app.tankersinternational.com/fixtures/id/120882 Dette burde være en BH.
  • 9. juli
    ·
    9. juli
    ·
    Jeg har selv nylig kjøpt aksjen, i håp om at en ny trend kan startes av for eksempel en artikkel som den fra finansavisen (Newstrading) – etter det må virkeligheten tilpasse seg... De har 14 tankskip (8 VLCC og 6 Suezmax) – de er moderne økobåter med en gjennomsnittsalder på omtrent 6 år, tror jeg – De er pålitelige og i stand til å tjene fine økopremier når tiden er inne. De har en ganske høy gjeldsgrad (rundt 150 %), men det er normalt nok innen shipping, og de er sikret av moderne skipsverdier. Men det betyr selvfølgelig at de er mer sårbare for større eller mer langsiktige rentefall. Men jeg forstår at de er fokusert på å holde gjelds- og likviditetssituasjonen under streng kontroll. Så det jeg venter på er at: vi ser økende renter, og det over en lengre periode, slik at det kan forplante seg til vakre regnskaper og utbytter. Vi ser en trend i økning i resultat per aksje og økende marginer, slik at de ikke er så sårbare for rentefall. Den geopolitiske situasjonen er vanskelig å ta med i betraktningen, verken på den positive eller negative siden. Men jeg tror vi vil se problemer i lang tid fremover. Hvis du er interessert i teknisk analyse, tror jeg det er der (i stedet for de fundamentale faktorene) vi vil se de første prisdriverne opp mot kursen 300, hvor den siste toppen var i februar 2025. Grafene/indikatorene gjenspeiler optimismen, og i mange tilfeller har jeg en tendens til å akseptere det og ikke prøve å forutsi for mye på den fundamentale siden.
    10. juli
    10. juli
    Skal ha rimelig god tro på teknisk analyse for å mene at det er mer avgjørende enn fraktrater for om selskapets verdi øker med 30 % 😎
    13. juli
    13. juli
    TA er en vits. Som bl a ikke tar hensyn til utbytter. Patetisk.
  • 7. juli
    7. juli
    Det har vært påstått at prisen er lav, men det holder seg allikevel ganske så stabilt. Bør man holde, selge eller kjøpe tenker dere?
    14. juli
    14. juli
    Fra Russland! Falt ut i mitt tidligere spørsmål
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antall
Kjøp
8
Selg
Antall
398

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
66--
55--
4--
1--
3--
Høy
247,5
VWAP
-
Lav
244
OmsetningAntall
10 40 736
VWAP
-
Høy
247,5
Lav
244
OmsetningAntall
10 40 736

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q2)
12. aug.
Historisk
2024 Generalforsamling30. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)15. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)14. mai
2024 Kvartalsrapport (Q4)20. feb.
2024 Kvartalsrapport (Q4)19. feb.
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterte produkter

Ingen Nordnet Markets -sertifikater er tilgjengelig med det underliggende verdipapiret. Vis andre -sertifikater
Kvartalsrapport (Q1)
76 dager siden26min

Nyheter og Analyser

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q2)
12. aug.
Historisk
2024 Generalforsamling30. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)15. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)14. mai
2024 Kvartalsrapport (Q4)20. feb.
2024 Kvartalsrapport (Q4)19. feb.
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterte produkter

Ingen Nordnet Markets -sertifikater er tilgjengelig med det underliggende verdipapiret. Vis andre -sertifikater
3,302 NOK/aksje
Siste utbytte
15,87 %
Direkteavkastning

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 23. juli
    ·
    23. juli
    ·
    Jefferies gir Okeanis Eco Tankers en «kjøp»-vurdering før de akselererer Opec-produksjonen. I starten av dekningen onsdag sa analytiker Omar Nokta at tankrederiet, som er notert på New York, «presterer godt over sin vektklasse» og tjener markedsledende rater til tross for sin lille flåte på seks VLCC-er og åtte Suezmax-skip. Han sa at selskapets flåteprofil og kommersielle plattform, som støttes av Alafouzos-familien, gjør det godt posisjonert til å kapitalisere på den kommende økningen i olje fra Midtøsten tilgjengelig for eksport. Jefferies tror på tankskip og spår markedsstyrke for å avslutte året. «Opec+ har gått med på å returnere 1,8 millioner fat per dag av sine frivillige kutt siden april, selv om mye av disse volumene har blitt værende i Midtøsten for toppforbruket om sommeren», sa Nokta. Han bemerket regionale etterspørselssvingninger på mer enn 1 million fat per dag i tredje kvartal. «Vi forventer et vesentlig sterkere VLCC- og tankmarked generelt etter hvert som disse volumene finner veien inn i eksportmarkedene.» Nokta ga Okeanis Eco Tankers-aksjene et kursmål på 29 dollar. Tirsdag stengte aksjene på 22,67 dollar i New York. Han sa at gjennomsnittsalderen på selskapets skip var 5,7 år mot et globalt gjennomsnitt på 12,8 år for VLCC-er og suezmax-skip, noe som bidro til at selskapet oppnådde VLCC-rater på 50 500 dollar per dag mot gjennomsnitt for konkurrenter på 40 000 dollar per dag. For suezmax-skipene var disse tallene 53 700 dollar per dag for flåten, sammenlignet med 39 800 dollar per dag for konkurrenter. Nokta proklamerte at Okeanis Eco Tankers betalte ut så mye som 95 % av justert inntjening i utbytte. I første kvartal rapporterte selskapet et overskudd på 12,6 millioner dollar, ned fra 41,6 millioner dollar året før, men i tråd med analytikernes forventninger. Oppdatering om handelsopplegget til DHT Holdings gir næring til håp i tankmarkedet Flåten deres tjente 38 500 dollar per dag i tidscharterekvivalent inntjening, men så forbedring i forward bookinger, med 72 % av tilgjengelige spotdager booket til 46 700 dollar per dag da de rapporterte inntjeningen i mai. Inntjeningen for andre kvartal skal etter planen kunngjøres 12. august. Nokta har vært konsekvent i sin tro på at tankratene vil vende opp sent i tredje kvartal, ettersom den akselererte Opec-produksjonsøkningen øker og den innenlandske etterspørselen avtar i Midtøsten. Tidligere denne måneden argumenterte han for at andre halvdel av 2025 ikke ville bli en gjentakelse av 2024, da ratene skuffet på grunn av avtagende kinesisk etterspørsel. Denne gangen er raffineringsmarginene bedre, i tillegg til de ekstra Opec-fatene, sa han. Copyright; TradeWinds, rett og slett det beste!
  • 21. juli
    21. juli
    Trenden er nedadgående virker det som. Ser samtidig at det er 0 % registrert i short registeret. Hva tenker dere om veien videre?
    24. juli
    24. juli
    Sitter rolig og tror på gode tider lenge i råoljefrakt. Opp og nedturer må dog påregnes.
    for 2 t siden
    for 2 t siden
    tenk i syv-års-sykluser
  • 16. juli
    ·
    16. juli
    ·
    Nissos Donoussa (2019 - Modern Scrubber) Fullt reparert (Estimert reise CII: B 🟢) Equinor Kyklades Maritime (TCE: RV USD 51K @ 102 dager) https://app.tankersinternational.com/fixtures/id/120882 Dette burde være en BH.
  • 9. juli
    ·
    9. juli
    ·
    Jeg har selv nylig kjøpt aksjen, i håp om at en ny trend kan startes av for eksempel en artikkel som den fra finansavisen (Newstrading) – etter det må virkeligheten tilpasse seg... De har 14 tankskip (8 VLCC og 6 Suezmax) – de er moderne økobåter med en gjennomsnittsalder på omtrent 6 år, tror jeg – De er pålitelige og i stand til å tjene fine økopremier når tiden er inne. De har en ganske høy gjeldsgrad (rundt 150 %), men det er normalt nok innen shipping, og de er sikret av moderne skipsverdier. Men det betyr selvfølgelig at de er mer sårbare for større eller mer langsiktige rentefall. Men jeg forstår at de er fokusert på å holde gjelds- og likviditetssituasjonen under streng kontroll. Så det jeg venter på er at: vi ser økende renter, og det over en lengre periode, slik at det kan forplante seg til vakre regnskaper og utbytter. Vi ser en trend i økning i resultat per aksje og økende marginer, slik at de ikke er så sårbare for rentefall. Den geopolitiske situasjonen er vanskelig å ta med i betraktningen, verken på den positive eller negative siden. Men jeg tror vi vil se problemer i lang tid fremover. Hvis du er interessert i teknisk analyse, tror jeg det er der (i stedet for de fundamentale faktorene) vi vil se de første prisdriverne opp mot kursen 300, hvor den siste toppen var i februar 2025. Grafene/indikatorene gjenspeiler optimismen, og i mange tilfeller har jeg en tendens til å akseptere det og ikke prøve å forutsi for mye på den fundamentale siden.
    10. juli
    10. juli
    Skal ha rimelig god tro på teknisk analyse for å mene at det er mer avgjørende enn fraktrater for om selskapets verdi øker med 30 % 😎
    13. juli
    13. juli
    TA er en vits. Som bl a ikke tar hensyn til utbytter. Patetisk.
  • 7. juli
    7. juli
    Det har vært påstått at prisen er lav, men det holder seg allikevel ganske så stabilt. Bør man holde, selge eller kjøpe tenker dere?
    14. juli
    14. juli
    Fra Russland! Falt ut i mitt tidligere spørsmål
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antall
Kjøp
8
Selg
Antall
398

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
66--
55--
4--
1--
3--
Høy
247,5
VWAP
-
Lav
244
OmsetningAntall
10 40 736
VWAP
-
Høy
247,5
Lav
244
OmsetningAntall
10 40 736

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data