Kvartalsrapport (Q1)
64 dager siden‧48min
1,8178 NOK/aksje
Siste utbytte
10,73 %
Direkteavkastning
Ordredybde
Oslo Børs
Antall
Kjøp
967
Selg
Antall
25
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
306 | - | - | ||
1 829 | - | - | ||
235 | - | - | ||
265 | - | - | ||
306 | - | - |
Høy
191,45VWAP
Lav
186,6OmsetningAntall
109,5 579 718
VWAP
Høy
191,45Lav
186,6OmsetningAntall
109,5 579 718
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 29. aug. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 23. mai | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 28. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 27. nov. 2024 | |
2023 Generalforsamling | 30. sep. 2024 | |
2024 Kvartalsrapport (Q2) | 30. aug. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 11 t sidenfor 11 t sidenFRO er den 5. mest omsatte aksjen på Oslo Børs pr. kl. 15.52.
- for 12 t sidenfor 12 t sidenPrisen på nordsjøoljen brent stiger svakt i spotmarkedet fredag og ligger an til en beskjeden oppgang for uken. Et fat handles nå til rundt 69,4 dollar etter et lite løft torsdag. Det er litt mer optimisme rundt løsninger på handelskonflikter mellom USA og andre land. Lavere tollsatser enn ventet vil isolert bety høyere økonomisk aktivitet enn ventet, som bidrar positivt til oljeetterspørselen. Kilde: https://www.dn.no/investor/
- for 15 t sidenfor 15 t sidenLei denne aksjen - vet jeg kan selge for deg som kommer til å si det.
- for 20 t siden·Tankaksjer går opp og tankaksjer går ned. Det er velkjent, men aksjeanalytiker Jonathan Chappell fra Evercore ISI har funnet ut at mønsteret i det siste har skjedd kvartal for kvartal. Et godt kvartal, etterfulgt av et dårlig kvartal. Og gjentar. Streetwise legger merke til denne trenden når vi forhåndsviser resultatene for andre kvartal for tankskip, skipsfartssektoren med størst interesse fra investormiljøet. Vi sjekket med flere analytikere, inkludert Chappell, som publiserte en større kvartalsoppdatering om sektoren. I et forskningsnotat denne uken fortalte han kundene: «Vi bemerket i midten av 2024 at et mønster med kvartalsvis overavkastning etterfulgt av vesentlig underavkastning hadde dukket opp for tankgruppen, og denne trenden har fortsatt inn i 2025 med en sterk periode med prisstigning på tvers av vårt dekningsunivers siden vår siste rapport i april.» Tanker er de eneste skipsfartsaksjene Chappell dekker i disse dager, ettersom hans ansvarsområde har spredt seg til andre transportsektorer, men han utfører detaljerte analyser. Selskaper under hans dekning har steget med mellom 7,5 % (DHT Holdings) og 25 % (Scorpio Tankers) de siste tre månedene, drevet av geopolitisk konflikt i Ukraina og Rødehavet, selv om de fleste er priset godt under netto andelsverdi. Så er det rimelig å tro at de går mot et svakt tredje kvartal? Chappell tror det. «Med mindre en geopolitisk katalysator – opp eller ned – er svaret sannsynligvis 'Ja'», sa han til kundene. Men hvis du holder tritt med mønsteret, kan det si noe helt annet om hva som skal komme på slutten av 2025. Vi kommer til det, men først en titt på hva noen av de andre analytikerne følger med på. Chris Robertson, Deutsche Bank Deutsche Bank-shippinganalytiker Chris Robertson på Marine Money Week 2025 i New York Deutsche Bank-shippinganalytiker Chris Robertson på Marine Money Week 2025 i New York. Foto: Joe Brady. «Vi er mest interessert i å høre om forventningene til global raffineriproduksjon og raffineringsmarginer frem mot høsten, og forventningene til potensiell oppbygging av råolje- og raffinerte produktlagre i en eller flere store økonomiske regioner», fortalte Robertson oss. «Gitt forventningene til netto flåtevekst neste år, er vi interessert i å høre hvordan eierne tenker på hvordan denne nye forsyningen vil bli absorbert.» Robertson følger nøye med på den diversifiserte tankrederen International Seaways i New York og produkttankgiganten Scorpio Tankers. Liam Burke, B Riley Securities «Bortsett fra økningen i spotrater for produkttankere på grunn av uroen i Midtøsten, forblir de grunnleggende forholdene sterke, med høye raffinerimarginer og lave lagre», sa Burke. «Bortsett fra geopolitiske forstyrrelser, er de underliggende etterspørselsmålingene nok til å støtte ratene på lengre sikt for produkttankoperatøren Scorpio Tankers i andre halvdel av 2025?» Burke følger også med på International Seaways, ledet av Lois Zabrocky. «Hvordan vil økningen i den globale råoljeforsyningen være til fordel for VLCC-er kontra suezmax-tankere, eller kan begge være til fordel?» spurte han om sin interesse for Seaways-kommentaren. Jonathan Chappell, Evercore ISI OK, tilbake til de alternerende kvartalene. Chappell tror det er noen gode nyheter i vente, men sannsynligvis ikke før i fjerde kvartal, når han ser en tilbakevending til tradisjonell sesongvariasjon. «Resultatene for andre kvartal bør generelt være 'fine', lønnsomme, om enn fortsatt betydelig lavere enn samme periode året før», sa han. «Og oppdateringer hittil i tredje kvartal i løpet av de kommende ukene vil sannsynligvis skjevvride seg positivt, selv om ratemomentumet forblir uinspirerende.» Etter en pause på flere år forventer han at to viktige trender vil komme tilbake: de sterkeste ratene i fjerde kvartal; og at VLCC-er vil komme tilbake som kongene av tankrater «midt i akselerert Opec-produksjon og eksportøkning og den mest dempete ordreboken av alle aktivaklasser». Er det da på tide å kjøpe inn? Ikke nødvendigvis, råder Chappell, i hvert fall ikke ennå. «Alt i alt ville vi sannsynligvis vente til september med å bygge ytterligere posisjoner, og vi ville foretrukket det større aktivaklassemomentet DHT og Frontline», sa han om de to VLCC-gigantene. Til tross for at tankaksjene har steget de siste 90 dagene, ser det ikke ut til at investorene banker på dørene for å kjøpe inn – i hvert fall ikke så langt det har blitt reflektert i aksjekursene mot selskapenes NAV. «Det er ikke én tankaksje under vår dekning som handles til paritet med NAV», skrev Chappell. Frontlines administrerende direktør Lars Barstad på TradeWinds Shipowners Forum, Nor-Shipping 2025. Foto: Aksel Lian/TradeWinds Events. «I tidligere perioder med evig lønnsomme ratebakgrunner ble de fleste aksjer handlet til premie i forhold til nåværende aktivaverdier, og vi tror at en tilbakevending til år-til-år-vekst [rate-inntjening] – som starter i 4. kvartal – kan begynne å bøte på noe av denne vedvarende pessimismen på de kortsiktige utsiktene for rater og verdier.» Når det gjelder de nåværende handelsnivåene, kommer VLCC-rendyrkede DHT nærmest å møte NAV på 97 %. Frontline, med sin store flåte av VLCC-er, kommer deretter med 90 %. C: TradeWinds, rett og slett best! 1/2for 16 t siden·Alle vet at andre og fjerde kvartal er gode kvartaler, og at første og tredje kvartal er mindre gode. Vi har visst dette de siste 30 årene eller så.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q1)
64 dager siden‧48min
1,8178 NOK/aksje
Siste utbytte
10,73 %
Direkteavkastning
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 11 t sidenfor 11 t sidenFRO er den 5. mest omsatte aksjen på Oslo Børs pr. kl. 15.52.
- for 12 t sidenfor 12 t sidenPrisen på nordsjøoljen brent stiger svakt i spotmarkedet fredag og ligger an til en beskjeden oppgang for uken. Et fat handles nå til rundt 69,4 dollar etter et lite løft torsdag. Det er litt mer optimisme rundt løsninger på handelskonflikter mellom USA og andre land. Lavere tollsatser enn ventet vil isolert bety høyere økonomisk aktivitet enn ventet, som bidrar positivt til oljeetterspørselen. Kilde: https://www.dn.no/investor/
- for 15 t sidenfor 15 t sidenLei denne aksjen - vet jeg kan selge for deg som kommer til å si det.
- for 20 t siden·Tankaksjer går opp og tankaksjer går ned. Det er velkjent, men aksjeanalytiker Jonathan Chappell fra Evercore ISI har funnet ut at mønsteret i det siste har skjedd kvartal for kvartal. Et godt kvartal, etterfulgt av et dårlig kvartal. Og gjentar. Streetwise legger merke til denne trenden når vi forhåndsviser resultatene for andre kvartal for tankskip, skipsfartssektoren med størst interesse fra investormiljøet. Vi sjekket med flere analytikere, inkludert Chappell, som publiserte en større kvartalsoppdatering om sektoren. I et forskningsnotat denne uken fortalte han kundene: «Vi bemerket i midten av 2024 at et mønster med kvartalsvis overavkastning etterfulgt av vesentlig underavkastning hadde dukket opp for tankgruppen, og denne trenden har fortsatt inn i 2025 med en sterk periode med prisstigning på tvers av vårt dekningsunivers siden vår siste rapport i april.» Tanker er de eneste skipsfartsaksjene Chappell dekker i disse dager, ettersom hans ansvarsområde har spredt seg til andre transportsektorer, men han utfører detaljerte analyser. Selskaper under hans dekning har steget med mellom 7,5 % (DHT Holdings) og 25 % (Scorpio Tankers) de siste tre månedene, drevet av geopolitisk konflikt i Ukraina og Rødehavet, selv om de fleste er priset godt under netto andelsverdi. Så er det rimelig å tro at de går mot et svakt tredje kvartal? Chappell tror det. «Med mindre en geopolitisk katalysator – opp eller ned – er svaret sannsynligvis 'Ja'», sa han til kundene. Men hvis du holder tritt med mønsteret, kan det si noe helt annet om hva som skal komme på slutten av 2025. Vi kommer til det, men først en titt på hva noen av de andre analytikerne følger med på. Chris Robertson, Deutsche Bank Deutsche Bank-shippinganalytiker Chris Robertson på Marine Money Week 2025 i New York Deutsche Bank-shippinganalytiker Chris Robertson på Marine Money Week 2025 i New York. Foto: Joe Brady. «Vi er mest interessert i å høre om forventningene til global raffineriproduksjon og raffineringsmarginer frem mot høsten, og forventningene til potensiell oppbygging av råolje- og raffinerte produktlagre i en eller flere store økonomiske regioner», fortalte Robertson oss. «Gitt forventningene til netto flåtevekst neste år, er vi interessert i å høre hvordan eierne tenker på hvordan denne nye forsyningen vil bli absorbert.» Robertson følger nøye med på den diversifiserte tankrederen International Seaways i New York og produkttankgiganten Scorpio Tankers. Liam Burke, B Riley Securities «Bortsett fra økningen i spotrater for produkttankere på grunn av uroen i Midtøsten, forblir de grunnleggende forholdene sterke, med høye raffinerimarginer og lave lagre», sa Burke. «Bortsett fra geopolitiske forstyrrelser, er de underliggende etterspørselsmålingene nok til å støtte ratene på lengre sikt for produkttankoperatøren Scorpio Tankers i andre halvdel av 2025?» Burke følger også med på International Seaways, ledet av Lois Zabrocky. «Hvordan vil økningen i den globale råoljeforsyningen være til fordel for VLCC-er kontra suezmax-tankere, eller kan begge være til fordel?» spurte han om sin interesse for Seaways-kommentaren. Jonathan Chappell, Evercore ISI OK, tilbake til de alternerende kvartalene. Chappell tror det er noen gode nyheter i vente, men sannsynligvis ikke før i fjerde kvartal, når han ser en tilbakevending til tradisjonell sesongvariasjon. «Resultatene for andre kvartal bør generelt være 'fine', lønnsomme, om enn fortsatt betydelig lavere enn samme periode året før», sa han. «Og oppdateringer hittil i tredje kvartal i løpet av de kommende ukene vil sannsynligvis skjevvride seg positivt, selv om ratemomentumet forblir uinspirerende.» Etter en pause på flere år forventer han at to viktige trender vil komme tilbake: de sterkeste ratene i fjerde kvartal; og at VLCC-er vil komme tilbake som kongene av tankrater «midt i akselerert Opec-produksjon og eksportøkning og den mest dempete ordreboken av alle aktivaklasser». Er det da på tide å kjøpe inn? Ikke nødvendigvis, råder Chappell, i hvert fall ikke ennå. «Alt i alt ville vi sannsynligvis vente til september med å bygge ytterligere posisjoner, og vi ville foretrukket det større aktivaklassemomentet DHT og Frontline», sa han om de to VLCC-gigantene. Til tross for at tankaksjene har steget de siste 90 dagene, ser det ikke ut til at investorene banker på dørene for å kjøpe inn – i hvert fall ikke så langt det har blitt reflektert i aksjekursene mot selskapenes NAV. «Det er ikke én tankaksje under vår dekning som handles til paritet med NAV», skrev Chappell. Frontlines administrerende direktør Lars Barstad på TradeWinds Shipowners Forum, Nor-Shipping 2025. Foto: Aksel Lian/TradeWinds Events. «I tidligere perioder med evig lønnsomme ratebakgrunner ble de fleste aksjer handlet til premie i forhold til nåværende aktivaverdier, og vi tror at en tilbakevending til år-til-år-vekst [rate-inntjening] – som starter i 4. kvartal – kan begynne å bøte på noe av denne vedvarende pessimismen på de kortsiktige utsiktene for rater og verdier.» Når det gjelder de nåværende handelsnivåene, kommer VLCC-rendyrkede DHT nærmest å møte NAV på 97 %. Frontline, med sin store flåte av VLCC-er, kommer deretter med 90 %. C: TradeWinds, rett og slett best! 1/2for 16 t siden·Alle vet at andre og fjerde kvartal er gode kvartaler, og at første og tredje kvartal er mindre gode. Vi har visst dette de siste 30 årene eller så.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Oslo Børs
Antall
Kjøp
967
Selg
Antall
25
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
306 | - | - | ||
1 829 | - | - | ||
235 | - | - | ||
265 | - | - | ||
306 | - | - |
Høy
191,45VWAP
Lav
186,6OmsetningAntall
109,5 579 718
VWAP
Høy
191,45Lav
186,6OmsetningAntall
109,5 579 718
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 29. aug. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 23. mai | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 28. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 27. nov. 2024 | |
2023 Generalforsamling | 30. sep. 2024 | |
2024 Kvartalsrapport (Q2) | 30. aug. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kvartalsrapport (Q1)
64 dager siden‧48min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 29. aug. |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 23. mai | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 28. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 27. nov. 2024 | |
2023 Generalforsamling | 30. sep. 2024 | |
2024 Kvartalsrapport (Q2) | 30. aug. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
1,8178 NOK/aksje
Siste utbytte
10,73 %
Direkteavkastning
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 11 t sidenfor 11 t sidenFRO er den 5. mest omsatte aksjen på Oslo Børs pr. kl. 15.52.
- for 12 t sidenfor 12 t sidenPrisen på nordsjøoljen brent stiger svakt i spotmarkedet fredag og ligger an til en beskjeden oppgang for uken. Et fat handles nå til rundt 69,4 dollar etter et lite løft torsdag. Det er litt mer optimisme rundt løsninger på handelskonflikter mellom USA og andre land. Lavere tollsatser enn ventet vil isolert bety høyere økonomisk aktivitet enn ventet, som bidrar positivt til oljeetterspørselen. Kilde: https://www.dn.no/investor/
- for 15 t sidenfor 15 t sidenLei denne aksjen - vet jeg kan selge for deg som kommer til å si det.
- for 20 t siden·Tankaksjer går opp og tankaksjer går ned. Det er velkjent, men aksjeanalytiker Jonathan Chappell fra Evercore ISI har funnet ut at mønsteret i det siste har skjedd kvartal for kvartal. Et godt kvartal, etterfulgt av et dårlig kvartal. Og gjentar. Streetwise legger merke til denne trenden når vi forhåndsviser resultatene for andre kvartal for tankskip, skipsfartssektoren med størst interesse fra investormiljøet. Vi sjekket med flere analytikere, inkludert Chappell, som publiserte en større kvartalsoppdatering om sektoren. I et forskningsnotat denne uken fortalte han kundene: «Vi bemerket i midten av 2024 at et mønster med kvartalsvis overavkastning etterfulgt av vesentlig underavkastning hadde dukket opp for tankgruppen, og denne trenden har fortsatt inn i 2025 med en sterk periode med prisstigning på tvers av vårt dekningsunivers siden vår siste rapport i april.» Tanker er de eneste skipsfartsaksjene Chappell dekker i disse dager, ettersom hans ansvarsområde har spredt seg til andre transportsektorer, men han utfører detaljerte analyser. Selskaper under hans dekning har steget med mellom 7,5 % (DHT Holdings) og 25 % (Scorpio Tankers) de siste tre månedene, drevet av geopolitisk konflikt i Ukraina og Rødehavet, selv om de fleste er priset godt under netto andelsverdi. Så er det rimelig å tro at de går mot et svakt tredje kvartal? Chappell tror det. «Med mindre en geopolitisk katalysator – opp eller ned – er svaret sannsynligvis 'Ja'», sa han til kundene. Men hvis du holder tritt med mønsteret, kan det si noe helt annet om hva som skal komme på slutten av 2025. Vi kommer til det, men først en titt på hva noen av de andre analytikerne følger med på. Chris Robertson, Deutsche Bank Deutsche Bank-shippinganalytiker Chris Robertson på Marine Money Week 2025 i New York Deutsche Bank-shippinganalytiker Chris Robertson på Marine Money Week 2025 i New York. Foto: Joe Brady. «Vi er mest interessert i å høre om forventningene til global raffineriproduksjon og raffineringsmarginer frem mot høsten, og forventningene til potensiell oppbygging av råolje- og raffinerte produktlagre i en eller flere store økonomiske regioner», fortalte Robertson oss. «Gitt forventningene til netto flåtevekst neste år, er vi interessert i å høre hvordan eierne tenker på hvordan denne nye forsyningen vil bli absorbert.» Robertson følger nøye med på den diversifiserte tankrederen International Seaways i New York og produkttankgiganten Scorpio Tankers. Liam Burke, B Riley Securities «Bortsett fra økningen i spotrater for produkttankere på grunn av uroen i Midtøsten, forblir de grunnleggende forholdene sterke, med høye raffinerimarginer og lave lagre», sa Burke. «Bortsett fra geopolitiske forstyrrelser, er de underliggende etterspørselsmålingene nok til å støtte ratene på lengre sikt for produkttankoperatøren Scorpio Tankers i andre halvdel av 2025?» Burke følger også med på International Seaways, ledet av Lois Zabrocky. «Hvordan vil økningen i den globale råoljeforsyningen være til fordel for VLCC-er kontra suezmax-tankere, eller kan begge være til fordel?» spurte han om sin interesse for Seaways-kommentaren. Jonathan Chappell, Evercore ISI OK, tilbake til de alternerende kvartalene. Chappell tror det er noen gode nyheter i vente, men sannsynligvis ikke før i fjerde kvartal, når han ser en tilbakevending til tradisjonell sesongvariasjon. «Resultatene for andre kvartal bør generelt være 'fine', lønnsomme, om enn fortsatt betydelig lavere enn samme periode året før», sa han. «Og oppdateringer hittil i tredje kvartal i løpet av de kommende ukene vil sannsynligvis skjevvride seg positivt, selv om ratemomentumet forblir uinspirerende.» Etter en pause på flere år forventer han at to viktige trender vil komme tilbake: de sterkeste ratene i fjerde kvartal; og at VLCC-er vil komme tilbake som kongene av tankrater «midt i akselerert Opec-produksjon og eksportøkning og den mest dempete ordreboken av alle aktivaklasser». Er det da på tide å kjøpe inn? Ikke nødvendigvis, råder Chappell, i hvert fall ikke ennå. «Alt i alt ville vi sannsynligvis vente til september med å bygge ytterligere posisjoner, og vi ville foretrukket det større aktivaklassemomentet DHT og Frontline», sa han om de to VLCC-gigantene. Til tross for at tankaksjene har steget de siste 90 dagene, ser det ikke ut til at investorene banker på dørene for å kjøpe inn – i hvert fall ikke så langt det har blitt reflektert i aksjekursene mot selskapenes NAV. «Det er ikke én tankaksje under vår dekning som handles til paritet med NAV», skrev Chappell. Frontlines administrerende direktør Lars Barstad på TradeWinds Shipowners Forum, Nor-Shipping 2025. Foto: Aksel Lian/TradeWinds Events. «I tidligere perioder med evig lønnsomme ratebakgrunner ble de fleste aksjer handlet til premie i forhold til nåværende aktivaverdier, og vi tror at en tilbakevending til år-til-år-vekst [rate-inntjening] – som starter i 4. kvartal – kan begynne å bøte på noe av denne vedvarende pessimismen på de kortsiktige utsiktene for rater og verdier.» Når det gjelder de nåværende handelsnivåene, kommer VLCC-rendyrkede DHT nærmest å møte NAV på 97 %. Frontline, med sin store flåte av VLCC-er, kommer deretter med 90 %. C: TradeWinds, rett og slett best! 1/2for 16 t siden·Alle vet at andre og fjerde kvartal er gode kvartaler, og at første og tredje kvartal er mindre gode. Vi har visst dette de siste 30 årene eller så.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Oslo Børs
Antall
Kjøp
967
Selg
Antall
25
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
306 | - | - | ||
1 829 | - | - | ||
235 | - | - | ||
265 | - | - | ||
306 | - | - |
Høy
191,45VWAP
Lav
186,6OmsetningAntall
109,5 579 718
VWAP
Høy
191,45Lav
186,6OmsetningAntall
109,5 579 718
Meglerstatistikk
Fant ingen data