Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Biosergen

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-

Biosergen

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-

Biosergen

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-
2025 Q4-rapport

Kun PDF

117 dager siden

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
250--
163--
58--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q1-rapport
9. juni

2 dager

Historisk
2025 Q4-rapport
10. feb.
2025 Q3-rapport
19. nov. 2025
2025 Q2-rapport
20. aug. 2025
2025 Q1-rapport
21. mai 2025
2024 Q4-rapport
5. mars 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 6 t siden
    ·
    for 6 t siden
    ·
    9/6 er årsrapport og 30/6 er generalforsamling.
  • 20. mai
    ·
    20. mai
    ·
    Rapport dato flyttet til 6/6-26 for Q1-26 og 2025 årsrapport.
    21. mai
    ·
    21. mai
    ·
    Tror dere de går konkurs hvis de ikke finner nye midler?
    22. mai
    ·
    22. mai
    ·
    De prøver i hvert fall. Vi må håpe de er mer vellykkede i det enn måten de har drevet virksomheten på.
  • 18. mai
    ·
    18. mai
    ·
    Jeg er litt nysgjerrig på hva dere andre tenker om den kommende Q1-rapporten i lys av at utviklingen nå er innstilt. Hva er deres forventninger til ledelsens planer fremover? Hvordan ser dere mulighetene for eventuelle partnerskap eller et oppkjøp?
  • 6. mai
    ·
    6. mai
    ·
    Det har gått en måned nå. Kan man tro på at ledelsen er i dialog med eventuelle interessenter? Eller er en måned ingenting i en lang prosess, og altfor tidlig til å kunne håpe på at noen har meldt seg som interesserte?
    7. mai · Endret
    ·
    7. mai · Endret
    ·
    Med den ledelsen kan man ikke tro på særlig mye - annet enn at det hele er veldig usikkert, hvilket nåværende situasjon bekrefter. De har i stor grad behandlet pengene våre skjødesløst. Jeg forestiller meg at de største aksjonærene føler det på samme måte siden enda en emisjon ikke viste seg å være realistisk. Vi forventer å høre mer innen de kommende månedene. Tiden får vise om de ender som en fiasko eller med stil (situasjonen tatt i betraktning). Jeg vet godt hva jeg satser på, men om tapet er 85% eller 100 kan være likegyldig, så derfor er jeg her fortsatt med et spinkelt håp om å få halvparten av pengene tilbake og hvis en budkrig oppstår kanskje mer 🤞
  • 8. apr.
    ·
    8. apr.
    ·
    Vi må se hva det ender ut i. Ved den nåværende kursen er Biosergen verdt 17 mio dkk eller 25 mio svk. Hvis patentet på BSG005 i dette prisleiet ikke er verdt å samle opp for større legemiddelselskaper, må man gå ut fra at resultatene eller fremtidige inntjeningsmuligheter har vært litt misvisende.
    20. apr.
    ·
    20. apr.
    ·
    Ja, og vi som aksjonærer må virkelig også holde tungen rett i munnen. Misforstå meg ikke her: BIOSERGEN, uansett om det er et godt eller dårlig bud, kan være nødt til å få det frem i mediene, for å presse andre til å være med. Det må vi bare forstå - og så er det opp til oss å tolke om BIOSERGEN mener om det er et godt eller dårlig bud, og om det er noe vi skal handle på, eller om det kommer noe bedre, like rundt hjørnet - man skal ikke bli misfornøyd for fort. BIOSERGEN har prøvd å få utviklet ny e-medisin - dessverre uten hell, og med så spisse albuer som de nå hadde. Dette er noe helt annet. De er, hvilket jeg er fullstendig enig i, i en helt annen situasjon, og de skal nå vise at de kan eksekvere på noe helt annet, nemlig å selge virksomheten, på en annen måte enn før. Jeg er ganske spent på om de kan ivareta den oppgaven. Det er ikke et hot-emne de opererer i, og det er slett ikke det som trender overhodet - men det visste de jo godt fra starten av. Det krever VIRKELIG en selger. Og det stadiet de er i nå, krever VIRKELIG en selger. Jeg tviler på om de kan, og derfor vurderer jeg å selge det resterende jeg har igjen.
    29. apr. · Endret
    ·
    29. apr. · Endret
    ·
    De kunne ikke engang klare å skaffe kapital til en ellers mega spennende case og med stort potensial. Andre selskaper klarer det. Med de store og velpolstrede investorene de hadde om bord burde det være enklere, men de har lukket kassen for ellers hadde vi sett en emisjon. De er skyld i den manglende investortilliten og at det har gått som det har. Lenger er den ikke. Jeg er derfor også veldig i tvil om de kan håndtere denne prosessen hensiktsmessig og med et noenlunde tålelig/tilfredsstillende kompromiss for oss trofaste aksjonærer.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2025 Q4-rapport

Kun PDF

117 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 6 t siden
    ·
    for 6 t siden
    ·
    9/6 er årsrapport og 30/6 er generalforsamling.
  • 20. mai
    ·
    20. mai
    ·
    Rapport dato flyttet til 6/6-26 for Q1-26 og 2025 årsrapport.
    21. mai
    ·
    21. mai
    ·
    Tror dere de går konkurs hvis de ikke finner nye midler?
    22. mai
    ·
    22. mai
    ·
    De prøver i hvert fall. Vi må håpe de er mer vellykkede i det enn måten de har drevet virksomheten på.
  • 18. mai
    ·
    18. mai
    ·
    Jeg er litt nysgjerrig på hva dere andre tenker om den kommende Q1-rapporten i lys av at utviklingen nå er innstilt. Hva er deres forventninger til ledelsens planer fremover? Hvordan ser dere mulighetene for eventuelle partnerskap eller et oppkjøp?
  • 6. mai
    ·
    6. mai
    ·
    Det har gått en måned nå. Kan man tro på at ledelsen er i dialog med eventuelle interessenter? Eller er en måned ingenting i en lang prosess, og altfor tidlig til å kunne håpe på at noen har meldt seg som interesserte?
    7. mai · Endret
    ·
    7. mai · Endret
    ·
    Med den ledelsen kan man ikke tro på særlig mye - annet enn at det hele er veldig usikkert, hvilket nåværende situasjon bekrefter. De har i stor grad behandlet pengene våre skjødesløst. Jeg forestiller meg at de største aksjonærene føler det på samme måte siden enda en emisjon ikke viste seg å være realistisk. Vi forventer å høre mer innen de kommende månedene. Tiden får vise om de ender som en fiasko eller med stil (situasjonen tatt i betraktning). Jeg vet godt hva jeg satser på, men om tapet er 85% eller 100 kan være likegyldig, så derfor er jeg her fortsatt med et spinkelt håp om å få halvparten av pengene tilbake og hvis en budkrig oppstår kanskje mer 🤞
  • 8. apr.
    ·
    8. apr.
    ·
    Vi må se hva det ender ut i. Ved den nåværende kursen er Biosergen verdt 17 mio dkk eller 25 mio svk. Hvis patentet på BSG005 i dette prisleiet ikke er verdt å samle opp for større legemiddelselskaper, må man gå ut fra at resultatene eller fremtidige inntjeningsmuligheter har vært litt misvisende.
    20. apr.
    ·
    20. apr.
    ·
    Ja, og vi som aksjonærer må virkelig også holde tungen rett i munnen. Misforstå meg ikke her: BIOSERGEN, uansett om det er et godt eller dårlig bud, kan være nødt til å få det frem i mediene, for å presse andre til å være med. Det må vi bare forstå - og så er det opp til oss å tolke om BIOSERGEN mener om det er et godt eller dårlig bud, og om det er noe vi skal handle på, eller om det kommer noe bedre, like rundt hjørnet - man skal ikke bli misfornøyd for fort. BIOSERGEN har prøvd å få utviklet ny e-medisin - dessverre uten hell, og med så spisse albuer som de nå hadde. Dette er noe helt annet. De er, hvilket jeg er fullstendig enig i, i en helt annen situasjon, og de skal nå vise at de kan eksekvere på noe helt annet, nemlig å selge virksomheten, på en annen måte enn før. Jeg er ganske spent på om de kan ivareta den oppgaven. Det er ikke et hot-emne de opererer i, og det er slett ikke det som trender overhodet - men det visste de jo godt fra starten av. Det krever VIRKELIG en selger. Og det stadiet de er i nå, krever VIRKELIG en selger. Jeg tviler på om de kan, og derfor vurderer jeg å selge det resterende jeg har igjen.
    29. apr. · Endret
    ·
    29. apr. · Endret
    ·
    De kunne ikke engang klare å skaffe kapital til en ellers mega spennende case og med stort potensial. Andre selskaper klarer det. Med de store og velpolstrede investorene de hadde om bord burde det være enklere, men de har lukket kassen for ellers hadde vi sett en emisjon. De er skyld i den manglende investortilliten og at det har gått som det har. Lenger er den ikke. Jeg er derfor også veldig i tvil om de kan håndtere denne prosessen hensiktsmessig og med et noenlunde tålelig/tilfredsstillende kompromiss for oss trofaste aksjonærer.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
250--
163--
58--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q1-rapport
9. juni

2 dager

Historisk
2025 Q4-rapport
10. feb.
2025 Q3-rapport
19. nov. 2025
2025 Q2-rapport
20. aug. 2025
2025 Q1-rapport
21. mai 2025
2024 Q4-rapport
5. mars 2025

Relaterte produkter

2025 Q4-rapport

Kun PDF

117 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q1-rapport
9. juni

2 dager

Historisk
2025 Q4-rapport
10. feb.
2025 Q3-rapport
19. nov. 2025
2025 Q2-rapport
20. aug. 2025
2025 Q1-rapport
21. mai 2025
2024 Q4-rapport
5. mars 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 6 t siden
    ·
    for 6 t siden
    ·
    9/6 er årsrapport og 30/6 er generalforsamling.
  • 20. mai
    ·
    20. mai
    ·
    Rapport dato flyttet til 6/6-26 for Q1-26 og 2025 årsrapport.
    21. mai
    ·
    21. mai
    ·
    Tror dere de går konkurs hvis de ikke finner nye midler?
    22. mai
    ·
    22. mai
    ·
    De prøver i hvert fall. Vi må håpe de er mer vellykkede i det enn måten de har drevet virksomheten på.
  • 18. mai
    ·
    18. mai
    ·
    Jeg er litt nysgjerrig på hva dere andre tenker om den kommende Q1-rapporten i lys av at utviklingen nå er innstilt. Hva er deres forventninger til ledelsens planer fremover? Hvordan ser dere mulighetene for eventuelle partnerskap eller et oppkjøp?
  • 6. mai
    ·
    6. mai
    ·
    Det har gått en måned nå. Kan man tro på at ledelsen er i dialog med eventuelle interessenter? Eller er en måned ingenting i en lang prosess, og altfor tidlig til å kunne håpe på at noen har meldt seg som interesserte?
    7. mai · Endret
    ·
    7. mai · Endret
    ·
    Med den ledelsen kan man ikke tro på særlig mye - annet enn at det hele er veldig usikkert, hvilket nåværende situasjon bekrefter. De har i stor grad behandlet pengene våre skjødesløst. Jeg forestiller meg at de største aksjonærene føler det på samme måte siden enda en emisjon ikke viste seg å være realistisk. Vi forventer å høre mer innen de kommende månedene. Tiden får vise om de ender som en fiasko eller med stil (situasjonen tatt i betraktning). Jeg vet godt hva jeg satser på, men om tapet er 85% eller 100 kan være likegyldig, så derfor er jeg her fortsatt med et spinkelt håp om å få halvparten av pengene tilbake og hvis en budkrig oppstår kanskje mer 🤞
  • 8. apr.
    ·
    8. apr.
    ·
    Vi må se hva det ender ut i. Ved den nåværende kursen er Biosergen verdt 17 mio dkk eller 25 mio svk. Hvis patentet på BSG005 i dette prisleiet ikke er verdt å samle opp for større legemiddelselskaper, må man gå ut fra at resultatene eller fremtidige inntjeningsmuligheter har vært litt misvisende.
    20. apr.
    ·
    20. apr.
    ·
    Ja, og vi som aksjonærer må virkelig også holde tungen rett i munnen. Misforstå meg ikke her: BIOSERGEN, uansett om det er et godt eller dårlig bud, kan være nødt til å få det frem i mediene, for å presse andre til å være med. Det må vi bare forstå - og så er det opp til oss å tolke om BIOSERGEN mener om det er et godt eller dårlig bud, og om det er noe vi skal handle på, eller om det kommer noe bedre, like rundt hjørnet - man skal ikke bli misfornøyd for fort. BIOSERGEN har prøvd å få utviklet ny e-medisin - dessverre uten hell, og med så spisse albuer som de nå hadde. Dette er noe helt annet. De er, hvilket jeg er fullstendig enig i, i en helt annen situasjon, og de skal nå vise at de kan eksekvere på noe helt annet, nemlig å selge virksomheten, på en annen måte enn før. Jeg er ganske spent på om de kan ivareta den oppgaven. Det er ikke et hot-emne de opererer i, og det er slett ikke det som trender overhodet - men det visste de jo godt fra starten av. Det krever VIRKELIG en selger. Og det stadiet de er i nå, krever VIRKELIG en selger. Jeg tviler på om de kan, og derfor vurderer jeg å selge det resterende jeg har igjen.
    29. apr. · Endret
    ·
    29. apr. · Endret
    ·
    De kunne ikke engang klare å skaffe kapital til en ellers mega spennende case og med stort potensial. Andre selskaper klarer det. Med de store og velpolstrede investorene de hadde om bord burde det være enklere, men de har lukket kassen for ellers hadde vi sett en emisjon. De er skyld i den manglende investortilliten og at det har gått som det har. Lenger er den ikke. Jeg er derfor også veldig i tvil om de kan håndtere denne prosessen hensiktsmessig og med et noenlunde tålelig/tilfredsstillende kompromiss for oss trofaste aksjonærer.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
250--
163--
58--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data