Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Archer Aviation A

Archer Aviation A

11,18USD
+0,31% (+0,04)
Ved stenging
Høy11,49
Lav10,86
Omsetning
413,8 MUSD
11,18USD
+0,31% (+0,04)
Ved stenging
Høy11,49
Lav10,86
Omsetning
413,8 MUSD

Archer Aviation A

Archer Aviation A

11,18USD
+0,31% (+0,04)
Ved stenging
Høy11,49
Lav10,86
Omsetning
413,8 MUSD
11,18USD
+0,31% (+0,04)
Ved stenging
Høy11,49
Lav10,86
Omsetning
413,8 MUSD

Archer Aviation A

Archer Aviation A

11,18USD
+0,31% (+0,04)
Ved stenging
Høy11,49
Lav10,86
Omsetning
413,8 MUSD
11,18USD
+0,31% (+0,04)
Ved stenging
Høy11,49
Lav10,86
Omsetning
413,8 MUSD
Kvartalsrapport (Q2)
80 dager siden54min

Ordredybde

Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
11,49
VWAP
11,27
Lav
10,86
OmsetningAntall
413,8 50 114 123
VWAP
11,27
Høy
11,49
Lav
10,86
OmsetningAntall
413,8 50 114 123

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q3)
6. nov.
7 dager
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q2)11. aug.
2025 Generalforsamling27. juni
2025 Kvartalsrapport (Q1)12. mai
2024 Årsrapport28. feb.
2024 Kvartalsrapport (Q4)27. feb.
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    ·
    Archer Aviation (ACHR) – hva blir det neste? Resultater for 3. kvartal (uke 45): Flere kalendere peker mot 6. november 2025 (etter stenging) som neste rapport. Dette er den nærmeste binære katalysatoren (veiledning, kontantstrøm, sertifiseringsfremdrift). Avtale med Korean Air: Ny eksklusiv partner i Korea med potensial for kjøp av opptil 100 Midnight-fly. Forvent oppfølgingsdetaljer (tidslinje, søknader, mulig regulatorisk fotavtrykk i Korea). Sertifisering og testing: Selskapet sier at de nærmer seg slutten av selskapets testing og forventer FAA-sertifiseringsflyvninger i 2026. Eventuelle TIA/«for-credit»-oppdateringer vil være prisdrivere. Produksjon: De rapporterer seks fly i produksjon i Silicon Valley/Georgia og fortsatt arbeid mot produksjonssertifikat – enhver milepæl her (leverandør/linje/inspeksjon) er verdt å følge med på.
  • 22. okt.
    22. okt.
    Tanker om å gå inn her nå? Eller ha litt mer is i magen og se om vi skal lengre ned?
    22. okt.
    ·
    22. okt.
    ·
    Ser ut som dette er slutten på den tredje oppgangen (siden mai). De store kanonene vil hoppe inn når prisen er ganske under gjennomsnittet, og deretter kommer den fjerde oppgangen, som sannsynligvis blir den siste i år. Det kan også bli den siste hvis FAA-sertifikatet er fullført. Rett meg hvis jeg tar feil, jeg er ikke ekspert, bare tanker. Hvis jeg kunne, ville jeg definitivt kjøpt mer nå.
    23. okt.
    ·
    23. okt.
    ·
    Rettelse – sannsynligvis innenfor den tredje oppstigningen (starter 24. november), og den siste oppstigningen ser ut til å være samarbeidet med Korean Air Lines. Så ja, den går opp igjen veldig snart. Igjen, rett meg hvis du tar feil eller har et veldig feilaktig synspunkt....
  • 21. okt.
    21. okt.
    Når skal vi begynne å klatre igjen
  • 15. okt.
    17. okt.
    ·
    17. okt.
    ·
    Og dagens (riktig hvis feil) nedgang er rett og slett at omsatt volum er veldig lavt sammenlignet med de to siste ukene.
    18. okt.
    ·
    18. okt.
    ·
    Enig i poenget om volum. Dagens tilbakegang skjer med betydelig lavere volum enn de to foregående ukene, dvs. mer konsolidering enn distribusjon. Så lenge vi holder området 11,0–11,1 (daglig bunn/ca. VWAP ~11,3), er den kortsiktige strukturen intakt. På oppsiden ser jeg på 11,8–12,0 som det første bruddet; over det åpner 12,8–13,5. Under 11,0 vil vi sannsynligvis få en rask utfylling av gapet mot 10,5–10,0.
  • 15. okt.
    15. okt.
    Hva tenker dere om denne aksjen?
    15. okt.
    ·
    15. okt.
    ·
    Spennende case innen eVTOL med tydelig momentum og voksende IP/partnerskap. Potensialet er stort dersom sertifisering og tidlig kommersialisering lykkes. Men risikoen er også betydelig: lang vei til stabil inntjening, regulatoriske hindringer og mulig utvanning. For meg er det en stilling med høy risiko og høyt potensial – ikke kjerneposisjon, men et veddemål hvis du kan tolerere svingninger.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter og Analyser

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q2)
80 dager siden54min

Nyheter og Analyser

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    ·
    Archer Aviation (ACHR) – hva blir det neste? Resultater for 3. kvartal (uke 45): Flere kalendere peker mot 6. november 2025 (etter stenging) som neste rapport. Dette er den nærmeste binære katalysatoren (veiledning, kontantstrøm, sertifiseringsfremdrift). Avtale med Korean Air: Ny eksklusiv partner i Korea med potensial for kjøp av opptil 100 Midnight-fly. Forvent oppfølgingsdetaljer (tidslinje, søknader, mulig regulatorisk fotavtrykk i Korea). Sertifisering og testing: Selskapet sier at de nærmer seg slutten av selskapets testing og forventer FAA-sertifiseringsflyvninger i 2026. Eventuelle TIA/«for-credit»-oppdateringer vil være prisdrivere. Produksjon: De rapporterer seks fly i produksjon i Silicon Valley/Georgia og fortsatt arbeid mot produksjonssertifikat – enhver milepæl her (leverandør/linje/inspeksjon) er verdt å følge med på.
  • 22. okt.
    22. okt.
    Tanker om å gå inn her nå? Eller ha litt mer is i magen og se om vi skal lengre ned?
    22. okt.
    ·
    22. okt.
    ·
    Ser ut som dette er slutten på den tredje oppgangen (siden mai). De store kanonene vil hoppe inn når prisen er ganske under gjennomsnittet, og deretter kommer den fjerde oppgangen, som sannsynligvis blir den siste i år. Det kan også bli den siste hvis FAA-sertifikatet er fullført. Rett meg hvis jeg tar feil, jeg er ikke ekspert, bare tanker. Hvis jeg kunne, ville jeg definitivt kjøpt mer nå.
    23. okt.
    ·
    23. okt.
    ·
    Rettelse – sannsynligvis innenfor den tredje oppstigningen (starter 24. november), og den siste oppstigningen ser ut til å være samarbeidet med Korean Air Lines. Så ja, den går opp igjen veldig snart. Igjen, rett meg hvis du tar feil eller har et veldig feilaktig synspunkt....
  • 21. okt.
    21. okt.
    Når skal vi begynne å klatre igjen
  • 15. okt.
    17. okt.
    ·
    17. okt.
    ·
    Og dagens (riktig hvis feil) nedgang er rett og slett at omsatt volum er veldig lavt sammenlignet med de to siste ukene.
    18. okt.
    ·
    18. okt.
    ·
    Enig i poenget om volum. Dagens tilbakegang skjer med betydelig lavere volum enn de to foregående ukene, dvs. mer konsolidering enn distribusjon. Så lenge vi holder området 11,0–11,1 (daglig bunn/ca. VWAP ~11,3), er den kortsiktige strukturen intakt. På oppsiden ser jeg på 11,8–12,0 som det første bruddet; over det åpner 12,8–13,5. Under 11,0 vil vi sannsynligvis få en rask utfylling av gapet mot 10,5–10,0.
  • 15. okt.
    15. okt.
    Hva tenker dere om denne aksjen?
    15. okt.
    ·
    15. okt.
    ·
    Spennende case innen eVTOL med tydelig momentum og voksende IP/partnerskap. Potensialet er stort dersom sertifisering og tidlig kommersialisering lykkes. Men risikoen er også betydelig: lang vei til stabil inntjening, regulatoriske hindringer og mulig utvanning. For meg er det en stilling med høy risiko og høyt potensial – ikke kjerneposisjon, men et veddemål hvis du kan tolerere svingninger.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
11,49
VWAP
11,27
Lav
10,86
OmsetningAntall
413,8 50 114 123
VWAP
11,27
Høy
11,49
Lav
10,86
OmsetningAntall
413,8 50 114 123

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q3)
6. nov.
7 dager
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q2)11. aug.
2025 Generalforsamling27. juni
2025 Kvartalsrapport (Q1)12. mai
2024 Årsrapport28. feb.
2024 Kvartalsrapport (Q4)27. feb.
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterte produkter

Kvartalsrapport (Q2)
80 dager siden54min

Nyheter og Analyser

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
2025 Kvartalsrapport (Q3)
6. nov.
7 dager
Historisk
2025 Kvartalsrapport (Q2)11. aug.
2025 Generalforsamling27. juni
2025 Kvartalsrapport (Q1)12. mai
2024 Årsrapport28. feb.
2024 Kvartalsrapport (Q4)27. feb.
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterte produkter

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    ·
    Archer Aviation (ACHR) – hva blir det neste? Resultater for 3. kvartal (uke 45): Flere kalendere peker mot 6. november 2025 (etter stenging) som neste rapport. Dette er den nærmeste binære katalysatoren (veiledning, kontantstrøm, sertifiseringsfremdrift). Avtale med Korean Air: Ny eksklusiv partner i Korea med potensial for kjøp av opptil 100 Midnight-fly. Forvent oppfølgingsdetaljer (tidslinje, søknader, mulig regulatorisk fotavtrykk i Korea). Sertifisering og testing: Selskapet sier at de nærmer seg slutten av selskapets testing og forventer FAA-sertifiseringsflyvninger i 2026. Eventuelle TIA/«for-credit»-oppdateringer vil være prisdrivere. Produksjon: De rapporterer seks fly i produksjon i Silicon Valley/Georgia og fortsatt arbeid mot produksjonssertifikat – enhver milepæl her (leverandør/linje/inspeksjon) er verdt å følge med på.
  • 22. okt.
    22. okt.
    Tanker om å gå inn her nå? Eller ha litt mer is i magen og se om vi skal lengre ned?
    22. okt.
    ·
    22. okt.
    ·
    Ser ut som dette er slutten på den tredje oppgangen (siden mai). De store kanonene vil hoppe inn når prisen er ganske under gjennomsnittet, og deretter kommer den fjerde oppgangen, som sannsynligvis blir den siste i år. Det kan også bli den siste hvis FAA-sertifikatet er fullført. Rett meg hvis jeg tar feil, jeg er ikke ekspert, bare tanker. Hvis jeg kunne, ville jeg definitivt kjøpt mer nå.
    23. okt.
    ·
    23. okt.
    ·
    Rettelse – sannsynligvis innenfor den tredje oppstigningen (starter 24. november), og den siste oppstigningen ser ut til å være samarbeidet med Korean Air Lines. Så ja, den går opp igjen veldig snart. Igjen, rett meg hvis du tar feil eller har et veldig feilaktig synspunkt....
  • 21. okt.
    21. okt.
    Når skal vi begynne å klatre igjen
  • 15. okt.
    17. okt.
    ·
    17. okt.
    ·
    Og dagens (riktig hvis feil) nedgang er rett og slett at omsatt volum er veldig lavt sammenlignet med de to siste ukene.
    18. okt.
    ·
    18. okt.
    ·
    Enig i poenget om volum. Dagens tilbakegang skjer med betydelig lavere volum enn de to foregående ukene, dvs. mer konsolidering enn distribusjon. Så lenge vi holder området 11,0–11,1 (daglig bunn/ca. VWAP ~11,3), er den kortsiktige strukturen intakt. På oppsiden ser jeg på 11,8–12,0 som det første bruddet; over det åpner 12,8–13,5. Under 11,0 vil vi sannsynligvis få en rask utfylling av gapet mot 10,5–10,0.
  • 15. okt.
    15. okt.
    Hva tenker dere om denne aksjen?
    15. okt.
    ·
    15. okt.
    ·
    Spennende case innen eVTOL med tydelig momentum og voksende IP/partnerskap. Potensialet er stort dersom sertifisering og tidlig kommersialisering lykkes. Men risikoen er også betydelig: lang vei til stabil inntjening, regulatoriske hindringer og mulig utvanning. For meg er det en stilling med høy risiko og høyt potensial – ikke kjerneposisjon, men et veddemål hvis du kan tolerere svingninger.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
11,49
VWAP
11,27
Lav
10,86
OmsetningAntall
413,8 50 114 123
VWAP
11,27
Høy
11,49
Lav
10,86
OmsetningAntall
413,8 50 114 123

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data