Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Lokotech Group

Lokotech Group

Vi fant ingen data.
2025 Q4-rapport
92 dager siden

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 H1-rapport
31. aug.
Historisk
2025 Q4-rapport
26. mars
2025 H2-rapport
26. mars
2025 Q2-rapport
29. aug. 2025
2025 H1-rapport
29. aug. 2025
2024 H2-rapport
31. mars 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 43 min siden · Endret
    Lokotech admin @JorgenA74 og @Yasin Unal selger Bevegelser registrert fra 18. juni til siste oppdatering. Gratulerer til alle de har prøvd å lure inn for å selge selv🤣 #godmoral
    for 56 min siden
    Hvilke selskap selger de gjennom?
  • for 4 t siden
    Yamarulu! Selger du i dag??
  • for 5 t siden
    ·
    Bare et spørsmål. Hvor tror folk denne ender og når har dere bestemt dere for å cashe ut :)
    for 1 t siden
    Sitter til det jeg tror kommer til å ende med et oppkjøp. Klarer ikke se andre utfall gitt ta denne chippen faktisk leverer det de forventer. Tror riktignok større selskaper ønsker å se at det faktisk er tilfelle før de vurderer noe endelig bud. Godt eksempel på hvorfor større selskaper venter er jo at man ikke kan kjøpe opp alle selskaper som kommer med tall før produktet er ferdig, ref f.eks Opticom for de som husker den.
  • for 7 t siden
    Er det 1 ting en bør gjøre nå så er det å tviholde på aksjene. Her kommer det masse store verdi triggere fremover 💪💪💰
    for 5 t siden · Endret
    Jeg heier på Loko og er investert og har vært det ganske lenge, men selv jeg blir ganske lei av at du spammer med tull her når jeg er ute etter å se om noen har noe informasjon å bidra med. Kan du ikke holde deg til informative innlegg og slutte å hause opp uten noe ny informasjon HVER DAG? Takk. - Hilsen de aller fleste her å forumet
  • for 19 t siden
    Dagens ettermiddagshandel gjør meg bare mer overbevist på at her vil det gå fort på gode meldinger. Salgssiveren avtar og det tyder for meg på at flere har inntatt plassene og er klare for ferden videre. 🛶 Det gir selvsagt ingen garanti for godt nytt, men øker forventningene på oppgang mens man venter på nyheter, som igjen gjør det interessant å øke eksponeringen her 🤞
    for 5 t siden
    bare ett spørsmål om tid før det tar av nå rosendal:-)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2025 Q4-rapport
92 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 43 min siden · Endret
    Lokotech admin @JorgenA74 og @Yasin Unal selger Bevegelser registrert fra 18. juni til siste oppdatering. Gratulerer til alle de har prøvd å lure inn for å selge selv🤣 #godmoral
    for 56 min siden
    Hvilke selskap selger de gjennom?
  • for 4 t siden
    Yamarulu! Selger du i dag??
  • for 5 t siden
    ·
    Bare et spørsmål. Hvor tror folk denne ender og når har dere bestemt dere for å cashe ut :)
    for 1 t siden
    Sitter til det jeg tror kommer til å ende med et oppkjøp. Klarer ikke se andre utfall gitt ta denne chippen faktisk leverer det de forventer. Tror riktignok større selskaper ønsker å se at det faktisk er tilfelle før de vurderer noe endelig bud. Godt eksempel på hvorfor større selskaper venter er jo at man ikke kan kjøpe opp alle selskaper som kommer med tall før produktet er ferdig, ref f.eks Opticom for de som husker den.
  • for 7 t siden
    Er det 1 ting en bør gjøre nå så er det å tviholde på aksjene. Her kommer det masse store verdi triggere fremover 💪💪💰
    for 5 t siden · Endret
    Jeg heier på Loko og er investert og har vært det ganske lenge, men selv jeg blir ganske lei av at du spammer med tull her når jeg er ute etter å se om noen har noe informasjon å bidra med. Kan du ikke holde deg til informative innlegg og slutte å hause opp uten noe ny informasjon HVER DAG? Takk. - Hilsen de aller fleste her å forumet
  • for 19 t siden
    Dagens ettermiddagshandel gjør meg bare mer overbevist på at her vil det gå fort på gode meldinger. Salgssiveren avtar og det tyder for meg på at flere har inntatt plassene og er klare for ferden videre. 🛶 Det gir selvsagt ingen garanti for godt nytt, men øker forventningene på oppgang mens man venter på nyheter, som igjen gjør det interessant å øke eksponeringen her 🤞
    for 5 t siden
    bare ett spørsmål om tid før det tar av nå rosendal:-)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 H1-rapport
31. aug.
Historisk
2025 Q4-rapport
26. mars
2025 H2-rapport
26. mars
2025 Q2-rapport
29. aug. 2025
2025 H1-rapport
29. aug. 2025
2024 H2-rapport
31. mars 2025

Relaterte produkter

2025 Q4-rapport
92 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 H1-rapport
31. aug.
Historisk
2025 Q4-rapport
26. mars
2025 H2-rapport
26. mars
2025 Q2-rapport
29. aug. 2025
2025 H1-rapport
29. aug. 2025
2024 H2-rapport
31. mars 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 43 min siden · Endret
    Lokotech admin @JorgenA74 og @Yasin Unal selger Bevegelser registrert fra 18. juni til siste oppdatering. Gratulerer til alle de har prøvd å lure inn for å selge selv🤣 #godmoral
    for 56 min siden
    Hvilke selskap selger de gjennom?
  • for 4 t siden
    Yamarulu! Selger du i dag??
  • for 5 t siden
    ·
    Bare et spørsmål. Hvor tror folk denne ender og når har dere bestemt dere for å cashe ut :)
    for 1 t siden
    Sitter til det jeg tror kommer til å ende med et oppkjøp. Klarer ikke se andre utfall gitt ta denne chippen faktisk leverer det de forventer. Tror riktignok større selskaper ønsker å se at det faktisk er tilfelle før de vurderer noe endelig bud. Godt eksempel på hvorfor større selskaper venter er jo at man ikke kan kjøpe opp alle selskaper som kommer med tall før produktet er ferdig, ref f.eks Opticom for de som husker den.
  • for 7 t siden
    Er det 1 ting en bør gjøre nå så er det å tviholde på aksjene. Her kommer det masse store verdi triggere fremover 💪💪💰
    for 5 t siden · Endret
    Jeg heier på Loko og er investert og har vært det ganske lenge, men selv jeg blir ganske lei av at du spammer med tull her når jeg er ute etter å se om noen har noe informasjon å bidra med. Kan du ikke holde deg til informative innlegg og slutte å hause opp uten noe ny informasjon HVER DAG? Takk. - Hilsen de aller fleste her å forumet
  • for 19 t siden
    Dagens ettermiddagshandel gjør meg bare mer overbevist på at her vil det gå fort på gode meldinger. Salgssiveren avtar og det tyder for meg på at flere har inntatt plassene og er klare for ferden videre. 🛶 Det gir selvsagt ingen garanti for godt nytt, men øker forventningene på oppgang mens man venter på nyheter, som igjen gjør det interessant å øke eksponeringen her 🤞
    for 5 t siden
    bare ett spørsmål om tid før det tar av nå rosendal:-)
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data