Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Lokotech Group

Lokotech Group

Vi fant ingen data.
2025 Q4-rapport
91 dager siden

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 H1-rapport
31. aug.
Historisk
2025 Q4-rapport
26. mars
2025 H2-rapport
26. mars
2025 Q2-rapport
29. aug. 2025
2025 H1-rapport
29. aug. 2025
2024 H2-rapport
31. mars 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 40 min siden
    Masse nyheter, men uten substans. Derfor er kursen som den er. 
    for 14 min siden
    jeg biter meg merke i at kursen siver langsomt nedover igjen...
  • for 4 t siden · Endret
    Tenkte skrive litt om siste børsmelding. LOI-en er svært konkret. Den beskriver strukturen med én amerikansk og én kanadisk partner, at de skal kjøpe en ikke-kontrollerende eierandel i Arctic AI, og at JV-et skal ha base i Norge. Det er mer detaljert enn mange LOI-er. * Partnerne skal bidra med kompetanse og kommersialisering, ikke bare kapital. Det tyder på at partene har brukt tid på å definere rollene. * Tidspunktet passer godt med at Lokotech nylig fullførte tape-out av ASIC-en. Da er det naturlig å hente inn kommersielle partnere før produktet skal ut i markedet. Det jeg synes markedet undervurderer, er at en vellykket JV kan gi en ekstern verdsettelse av Arctic AI. Dersom amerikanske og kanadiske investorer betaler en god pris for en minoritetspost, kan det bli et viktig signal om verdien av AI-delen av Lokotech. Hva er da isåfall verdien på majoritetspost😉 Utifra at LOI virker konkretisert tror jeg virkelig på denne avtalen som kan gi mange bakoversveis. Ingen anbefalning, men tanker om den siste børsmeldinga.
    for 17 min siden
    Å sier du det Ltcblade, jeg trodde alt rosendal skriver kunne betraktes som skrevet i stein jeg...
  • for 9 t siden
    Bullflagg på gang i 1 mnd chartet?! MACD snur snart over i positivt terreng med en liten kursøkning.
  • for 20 t siden · Endret
    At den kommer tape out melding innen meget kort tid er jeg 100 % sikker på. Pluss pluss andre meldinger. av stor verdi. !
    for 16 t siden
    Skulle ikke verdt mulig, snakk om løk 😂
  • for 21 t siden
    Går nedover, ikke bra nei
    for 20 t siden
    -0,27% i dag! Bør vel ikke krisemaksimeres. 😂
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2025 Q4-rapport
91 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 40 min siden
    Masse nyheter, men uten substans. Derfor er kursen som den er. 
    for 14 min siden
    jeg biter meg merke i at kursen siver langsomt nedover igjen...
  • for 4 t siden · Endret
    Tenkte skrive litt om siste børsmelding. LOI-en er svært konkret. Den beskriver strukturen med én amerikansk og én kanadisk partner, at de skal kjøpe en ikke-kontrollerende eierandel i Arctic AI, og at JV-et skal ha base i Norge. Det er mer detaljert enn mange LOI-er. * Partnerne skal bidra med kompetanse og kommersialisering, ikke bare kapital. Det tyder på at partene har brukt tid på å definere rollene. * Tidspunktet passer godt med at Lokotech nylig fullførte tape-out av ASIC-en. Da er det naturlig å hente inn kommersielle partnere før produktet skal ut i markedet. Det jeg synes markedet undervurderer, er at en vellykket JV kan gi en ekstern verdsettelse av Arctic AI. Dersom amerikanske og kanadiske investorer betaler en god pris for en minoritetspost, kan det bli et viktig signal om verdien av AI-delen av Lokotech. Hva er da isåfall verdien på majoritetspost😉 Utifra at LOI virker konkretisert tror jeg virkelig på denne avtalen som kan gi mange bakoversveis. Ingen anbefalning, men tanker om den siste børsmeldinga.
    for 17 min siden
    Å sier du det Ltcblade, jeg trodde alt rosendal skriver kunne betraktes som skrevet i stein jeg...
  • for 9 t siden
    Bullflagg på gang i 1 mnd chartet?! MACD snur snart over i positivt terreng med en liten kursøkning.
  • for 20 t siden · Endret
    At den kommer tape out melding innen meget kort tid er jeg 100 % sikker på. Pluss pluss andre meldinger. av stor verdi. !
    for 16 t siden
    Skulle ikke verdt mulig, snakk om løk 😂
  • for 21 t siden
    Går nedover, ikke bra nei
    for 20 t siden
    -0,27% i dag! Bør vel ikke krisemaksimeres. 😂
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 H1-rapport
31. aug.
Historisk
2025 Q4-rapport
26. mars
2025 H2-rapport
26. mars
2025 Q2-rapport
29. aug. 2025
2025 H1-rapport
29. aug. 2025
2024 H2-rapport
31. mars 2025

Relaterte produkter

2025 Q4-rapport
91 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 H1-rapport
31. aug.
Historisk
2025 Q4-rapport
26. mars
2025 H2-rapport
26. mars
2025 Q2-rapport
29. aug. 2025
2025 H1-rapport
29. aug. 2025
2024 H2-rapport
31. mars 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 40 min siden
    Masse nyheter, men uten substans. Derfor er kursen som den er. 
    for 14 min siden
    jeg biter meg merke i at kursen siver langsomt nedover igjen...
  • for 4 t siden · Endret
    Tenkte skrive litt om siste børsmelding. LOI-en er svært konkret. Den beskriver strukturen med én amerikansk og én kanadisk partner, at de skal kjøpe en ikke-kontrollerende eierandel i Arctic AI, og at JV-et skal ha base i Norge. Det er mer detaljert enn mange LOI-er. * Partnerne skal bidra med kompetanse og kommersialisering, ikke bare kapital. Det tyder på at partene har brukt tid på å definere rollene. * Tidspunktet passer godt med at Lokotech nylig fullførte tape-out av ASIC-en. Da er det naturlig å hente inn kommersielle partnere før produktet skal ut i markedet. Det jeg synes markedet undervurderer, er at en vellykket JV kan gi en ekstern verdsettelse av Arctic AI. Dersom amerikanske og kanadiske investorer betaler en god pris for en minoritetspost, kan det bli et viktig signal om verdien av AI-delen av Lokotech. Hva er da isåfall verdien på majoritetspost😉 Utifra at LOI virker konkretisert tror jeg virkelig på denne avtalen som kan gi mange bakoversveis. Ingen anbefalning, men tanker om den siste børsmeldinga.
    for 17 min siden
    Å sier du det Ltcblade, jeg trodde alt rosendal skriver kunne betraktes som skrevet i stein jeg...
  • for 9 t siden
    Bullflagg på gang i 1 mnd chartet?! MACD snur snart over i positivt terreng med en liten kursøkning.
  • for 20 t siden · Endret
    At den kommer tape out melding innen meget kort tid er jeg 100 % sikker på. Pluss pluss andre meldinger. av stor verdi. !
    for 16 t siden
    Skulle ikke verdt mulig, snakk om løk 😂
  • for 21 t siden
    Går nedover, ikke bra nei
    for 20 t siden
    -0,27% i dag! Bør vel ikke krisemaksimeres. 😂
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data