Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Lokotech Group

Lokotech Group

Vi fant ingen data.
2025 Q4-rapport
92 dager siden

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 H1-rapport
31. aug.
Historisk
2025 Q4-rapport
26. mars
2025 H2-rapport
26. mars
2025 Q2-rapport
29. aug. 2025
2025 H1-rapport
29. aug. 2025
2024 H2-rapport
31. mars 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 6 t siden
    Dagens ettermiddagshandel gjør meg bare mer overbevist på at her vil det gå fort på gode meldinger. Salgssiveren avtar og det tyder for meg på at flere har inntatt plassene og er klare for ferden videre. 🛶 Det gir selvsagt ingen garanti for godt nytt, men øker forventningene på oppgang mens man venter på nyheter, som igjen gjør det interessant å øke eksponeringen her 🤞
    for 4 t siden
    Jeg tror det er lenge til den store nyheten om at chippen med ai funksjon og super hash-rate er klar.. (jeg har mest tro på endeløse respins og tilhørende katastrofe..) I mellomtiden dropper loko nyheter, miner park i Kauto og LOI om samarbeid.. begge nyheter krever jo at chippen fungerer.. her har de altså solgt skinnet før bjørnen er skutt, sånnn kan de holde på i måneder og år fremover.. hvor lenge skal dere loko fans henge med?? Mange ler av 0,4 om dagen.. men det spørs om de samme personene skulle ønske de hadde solgt på 0,4 når vi kommer dit..
  • for 12 t siden
    Initiativet retter seg mot det raskt voksende markedet for AI-inferens, inkludert kant-AI-akseleratorer og nye agentiske AI-arbeidsbelastninger som krever vedvarende, lav-latens og høyeffektiv databehandling på kanten. Kombinerte bransjeestimater anslår at det adresserbare markedet vil overstige 250 milliarder USD innen 2030, med kant- og neste generasjons agentisk AI som representerer noen av de raskest voksende segmentene.
    for 4 t siden
    Kant?? Dette innlegget var på kanten😂😍
  • for 12 t siden
    Fremoverlent selskap🚀 The planned implementation structure for the JV is that the Company will sell parts of Lokotech Groups wholly owned subsidiary, Arctic AI AS ("Arctic AI"), to one American party and one Canadian party to combine forces with Lokotech to develop, mature and commercialize the AI functionality of Lokotech's ASIC into a world leading AI Edge inferencing solution. The total ownership stake in Arctic AI
  • for 12 t siden
    Vinnerne her er de som hauser opp kursen. Antall eiere i Nordnet stiger mer enn kursen 🤣
    for 9 t siden
    Eller er det fordi småsparere posisjonerer seg forhåpentligvis produksjonsstart? 😅
  • for 12 t siden
    ·
    laste opp for 1.0
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2025 Q4-rapport
92 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 6 t siden
    Dagens ettermiddagshandel gjør meg bare mer overbevist på at her vil det gå fort på gode meldinger. Salgssiveren avtar og det tyder for meg på at flere har inntatt plassene og er klare for ferden videre. 🛶 Det gir selvsagt ingen garanti for godt nytt, men øker forventningene på oppgang mens man venter på nyheter, som igjen gjør det interessant å øke eksponeringen her 🤞
    for 4 t siden
    Jeg tror det er lenge til den store nyheten om at chippen med ai funksjon og super hash-rate er klar.. (jeg har mest tro på endeløse respins og tilhørende katastrofe..) I mellomtiden dropper loko nyheter, miner park i Kauto og LOI om samarbeid.. begge nyheter krever jo at chippen fungerer.. her har de altså solgt skinnet før bjørnen er skutt, sånnn kan de holde på i måneder og år fremover.. hvor lenge skal dere loko fans henge med?? Mange ler av 0,4 om dagen.. men det spørs om de samme personene skulle ønske de hadde solgt på 0,4 når vi kommer dit..
  • for 12 t siden
    Initiativet retter seg mot det raskt voksende markedet for AI-inferens, inkludert kant-AI-akseleratorer og nye agentiske AI-arbeidsbelastninger som krever vedvarende, lav-latens og høyeffektiv databehandling på kanten. Kombinerte bransjeestimater anslår at det adresserbare markedet vil overstige 250 milliarder USD innen 2030, med kant- og neste generasjons agentisk AI som representerer noen av de raskest voksende segmentene.
    for 4 t siden
    Kant?? Dette innlegget var på kanten😂😍
  • for 12 t siden
    Fremoverlent selskap🚀 The planned implementation structure for the JV is that the Company will sell parts of Lokotech Groups wholly owned subsidiary, Arctic AI AS ("Arctic AI"), to one American party and one Canadian party to combine forces with Lokotech to develop, mature and commercialize the AI functionality of Lokotech's ASIC into a world leading AI Edge inferencing solution. The total ownership stake in Arctic AI
  • for 12 t siden
    Vinnerne her er de som hauser opp kursen. Antall eiere i Nordnet stiger mer enn kursen 🤣
    for 9 t siden
    Eller er det fordi småsparere posisjonerer seg forhåpentligvis produksjonsstart? 😅
  • for 12 t siden
    ·
    laste opp for 1.0
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 H1-rapport
31. aug.
Historisk
2025 Q4-rapport
26. mars
2025 H2-rapport
26. mars
2025 Q2-rapport
29. aug. 2025
2025 H1-rapport
29. aug. 2025
2024 H2-rapport
31. mars 2025

Relaterte produkter

2025 Q4-rapport
92 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 H1-rapport
31. aug.
Historisk
2025 Q4-rapport
26. mars
2025 H2-rapport
26. mars
2025 Q2-rapport
29. aug. 2025
2025 H1-rapport
29. aug. 2025
2024 H2-rapport
31. mars 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 6 t siden
    Dagens ettermiddagshandel gjør meg bare mer overbevist på at her vil det gå fort på gode meldinger. Salgssiveren avtar og det tyder for meg på at flere har inntatt plassene og er klare for ferden videre. 🛶 Det gir selvsagt ingen garanti for godt nytt, men øker forventningene på oppgang mens man venter på nyheter, som igjen gjør det interessant å øke eksponeringen her 🤞
    for 4 t siden
    Jeg tror det er lenge til den store nyheten om at chippen med ai funksjon og super hash-rate er klar.. (jeg har mest tro på endeløse respins og tilhørende katastrofe..) I mellomtiden dropper loko nyheter, miner park i Kauto og LOI om samarbeid.. begge nyheter krever jo at chippen fungerer.. her har de altså solgt skinnet før bjørnen er skutt, sånnn kan de holde på i måneder og år fremover.. hvor lenge skal dere loko fans henge med?? Mange ler av 0,4 om dagen.. men det spørs om de samme personene skulle ønske de hadde solgt på 0,4 når vi kommer dit..
  • for 12 t siden
    Initiativet retter seg mot det raskt voksende markedet for AI-inferens, inkludert kant-AI-akseleratorer og nye agentiske AI-arbeidsbelastninger som krever vedvarende, lav-latens og høyeffektiv databehandling på kanten. Kombinerte bransjeestimater anslår at det adresserbare markedet vil overstige 250 milliarder USD innen 2030, med kant- og neste generasjons agentisk AI som representerer noen av de raskest voksende segmentene.
    for 4 t siden
    Kant?? Dette innlegget var på kanten😂😍
  • for 12 t siden
    Fremoverlent selskap🚀 The planned implementation structure for the JV is that the Company will sell parts of Lokotech Groups wholly owned subsidiary, Arctic AI AS ("Arctic AI"), to one American party and one Canadian party to combine forces with Lokotech to develop, mature and commercialize the AI functionality of Lokotech's ASIC into a world leading AI Edge inferencing solution. The total ownership stake in Arctic AI
  • for 12 t siden
    Vinnerne her er de som hauser opp kursen. Antall eiere i Nordnet stiger mer enn kursen 🤣
    for 9 t siden
    Eller er det fordi småsparere posisjonerer seg forhåpentligvis produksjonsstart? 😅
  • for 12 t siden
    ·
    laste opp for 1.0
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data