Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Zaptec

2026 Q1-rapport
52 dager siden
0,30 NOK/aksje
Siste utbytte
0,00%Direkteavkastning

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
19. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
6. mai
2025 Q4-rapport
18. feb.
2025 Q3-rapport
5. nov. 2025
2025 Q2-rapport
20. aug. 2025
2025 Q1-rapport
7. mai 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 3 t siden
    Zaptec – Er vekstreisen bare i startfasen? ⚡🚗📈 Etter min mening er Zaptec et av de mest spennende teknologiselskapene på Oslo Børs. Selskapet har allerede bevist at de kan levere gode produkter – nå handler det om å fortsette den internasjonale veksten. Dette er triggerne jeg følger: ⚡ Internasjonal ekspansjon Zaptec har etablert seg i flere europeiske markeder. Klarer de å ta markedsandeler i land som Tyskland, Storbritannia og Benelux, kan inntektsveksten bli betydelig. 🔋 Økende elbilandel Selv om salget av elbiler svinger fra kvartal til kvartal, er den langsiktige trenden fortsatt tydelig. Flere elbiler betyr et større behov for smarte og fremtidsrettede ladeløsninger. 🏆 Teknologisk konkurransefortrinn Zaptec har bygget et sterkt omdømme gjennom innovative produkter, programvare og regelmessige oppdateringer. Det kan bli et viktig konkurransefortrinn når markedet modnes. 🤝 Større avtaler Nye kontrakter med boligutbyggere, installatørkjeder eller flåtekunder kan gi betydelige volum og styrke markedsposisjonen. 📈 Bedre marginer og lønnsomhet Dersom salgsvolumet fortsetter å øke samtidig som kostnadene holdes under kontroll, kan lønnsomheten forbedres vesentlig de neste årene. 🌍 Et marked med stort potensial Utbyggingen av ladeinfrastruktur er fortsatt i en tidlig fase i mange europeiske land. Det gir Zaptec et stort marked å vokse i dersom de fortsetter å levere konkurransedyktige løsninger. Det er selvfølgelig risiko. Konkurransen er hard, og markedet påvirkes av renter, byggeaktivitet og utviklingen i elbilsalget. Likevel mener jeg Zaptec har vist at de kan utvikle produkter som markedet etterspør. Jeg sitter langsiktig og tror de neste årene kan bli svært interessante dersom selskapet fortsetter å levere på strategien sin. Ikke et kjøpsråd – bare mine egne tanker som aksjonær. ⚡📈🚗
  • for 2 døgn siden
    Hvor langt skal denne ned da🤨 Ser vi 43 igjen mon tro?
    for 1 døgn siden
    ·
    Venter på at den skal falle under 40 så jeg kan kjøpe mer🤑
  • for 2 døgn siden
    ·
    På tre uker har det allerede kommet ned 10 NOK. Det ser dessverre ut til at hele sommerens retning er nedover, og etter Q2, kanskje/forhåpentligvis stiger vi igjen til mellom 50-60. Det er ganske vanskelig å se priser over 70 i år, hvis ingen form for stabilitet for kursen finnes.
    for 2 døgn siden
    Tenk - hvor tror du at etterspørselen etter varene og tjenestene Zaptec selger er om f.eks. 3 år. Andre land/markeder er så vidt igang. Så ikke bry deg om at folk selger om sommeren for å feriere 😎🏖️
  • for 2 døgn siden
    Citadel Advisors med synlig short: 474 335 aksjer (0,54%) https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010713936
    for 2 døgn siden
    ·
    Citadel tester markedet ved å legge Short-posisjonen like over EUs grense for offentliggjøring (0,50%). De går etter å "skremme" aksjonærer i Zap til å selge! Hvis Citadel hadde vurdert at Zap ville gå en negativ fremtid i møte, ville deres Short-nivå typisk være i området på 1 - 1,5%. Historisk er Citadel veldig kort i sine Short-posisjoner.
  • for 3 døgn siden
    Er ikke bekymret i det hele tatt. Følger handelsmønsteret tett, og det er nesten hver dag noen som kjøper godt mot slutten av handelsdagen. Det ser jeg som et positivt tegn. Jo nærmere vi kommer Q2, desto større tror jeg sannsynligheten er for at markedet begynner å prise inn utviklingen, og da kan kursen snu kraftig opp.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
52 dager siden
0,30 NOK/aksje
Siste utbytte
0,00%Direkteavkastning

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 3 t siden
    Zaptec – Er vekstreisen bare i startfasen? ⚡🚗📈 Etter min mening er Zaptec et av de mest spennende teknologiselskapene på Oslo Børs. Selskapet har allerede bevist at de kan levere gode produkter – nå handler det om å fortsette den internasjonale veksten. Dette er triggerne jeg følger: ⚡ Internasjonal ekspansjon Zaptec har etablert seg i flere europeiske markeder. Klarer de å ta markedsandeler i land som Tyskland, Storbritannia og Benelux, kan inntektsveksten bli betydelig. 🔋 Økende elbilandel Selv om salget av elbiler svinger fra kvartal til kvartal, er den langsiktige trenden fortsatt tydelig. Flere elbiler betyr et større behov for smarte og fremtidsrettede ladeløsninger. 🏆 Teknologisk konkurransefortrinn Zaptec har bygget et sterkt omdømme gjennom innovative produkter, programvare og regelmessige oppdateringer. Det kan bli et viktig konkurransefortrinn når markedet modnes. 🤝 Større avtaler Nye kontrakter med boligutbyggere, installatørkjeder eller flåtekunder kan gi betydelige volum og styrke markedsposisjonen. 📈 Bedre marginer og lønnsomhet Dersom salgsvolumet fortsetter å øke samtidig som kostnadene holdes under kontroll, kan lønnsomheten forbedres vesentlig de neste årene. 🌍 Et marked med stort potensial Utbyggingen av ladeinfrastruktur er fortsatt i en tidlig fase i mange europeiske land. Det gir Zaptec et stort marked å vokse i dersom de fortsetter å levere konkurransedyktige løsninger. Det er selvfølgelig risiko. Konkurransen er hard, og markedet påvirkes av renter, byggeaktivitet og utviklingen i elbilsalget. Likevel mener jeg Zaptec har vist at de kan utvikle produkter som markedet etterspør. Jeg sitter langsiktig og tror de neste årene kan bli svært interessante dersom selskapet fortsetter å levere på strategien sin. Ikke et kjøpsråd – bare mine egne tanker som aksjonær. ⚡📈🚗
  • for 2 døgn siden
    Hvor langt skal denne ned da🤨 Ser vi 43 igjen mon tro?
    for 1 døgn siden
    ·
    Venter på at den skal falle under 40 så jeg kan kjøpe mer🤑
  • for 2 døgn siden
    ·
    På tre uker har det allerede kommet ned 10 NOK. Det ser dessverre ut til at hele sommerens retning er nedover, og etter Q2, kanskje/forhåpentligvis stiger vi igjen til mellom 50-60. Det er ganske vanskelig å se priser over 70 i år, hvis ingen form for stabilitet for kursen finnes.
    for 2 døgn siden
    Tenk - hvor tror du at etterspørselen etter varene og tjenestene Zaptec selger er om f.eks. 3 år. Andre land/markeder er så vidt igang. Så ikke bry deg om at folk selger om sommeren for å feriere 😎🏖️
  • for 2 døgn siden
    Citadel Advisors med synlig short: 474 335 aksjer (0,54%) https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010713936
    for 2 døgn siden
    ·
    Citadel tester markedet ved å legge Short-posisjonen like over EUs grense for offentliggjøring (0,50%). De går etter å "skremme" aksjonærer i Zap til å selge! Hvis Citadel hadde vurdert at Zap ville gå en negativ fremtid i møte, ville deres Short-nivå typisk være i området på 1 - 1,5%. Historisk er Citadel veldig kort i sine Short-posisjoner.
  • for 3 døgn siden
    Er ikke bekymret i det hele tatt. Følger handelsmønsteret tett, og det er nesten hver dag noen som kjøper godt mot slutten av handelsdagen. Det ser jeg som et positivt tegn. Jo nærmere vi kommer Q2, desto større tror jeg sannsynligheten er for at markedet begynner å prise inn utviklingen, og da kan kursen snu kraftig opp.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
19. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
6. mai
2025 Q4-rapport
18. feb.
2025 Q3-rapport
5. nov. 2025
2025 Q2-rapport
20. aug. 2025
2025 Q1-rapport
7. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
52 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
19. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
6. mai
2025 Q4-rapport
18. feb.
2025 Q3-rapport
5. nov. 2025
2025 Q2-rapport
20. aug. 2025
2025 Q1-rapport
7. mai 2025

Relaterte produkter

0,30 NOK/aksje
Siste utbytte
0,00%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 3 t siden
    Zaptec – Er vekstreisen bare i startfasen? ⚡🚗📈 Etter min mening er Zaptec et av de mest spennende teknologiselskapene på Oslo Børs. Selskapet har allerede bevist at de kan levere gode produkter – nå handler det om å fortsette den internasjonale veksten. Dette er triggerne jeg følger: ⚡ Internasjonal ekspansjon Zaptec har etablert seg i flere europeiske markeder. Klarer de å ta markedsandeler i land som Tyskland, Storbritannia og Benelux, kan inntektsveksten bli betydelig. 🔋 Økende elbilandel Selv om salget av elbiler svinger fra kvartal til kvartal, er den langsiktige trenden fortsatt tydelig. Flere elbiler betyr et større behov for smarte og fremtidsrettede ladeløsninger. 🏆 Teknologisk konkurransefortrinn Zaptec har bygget et sterkt omdømme gjennom innovative produkter, programvare og regelmessige oppdateringer. Det kan bli et viktig konkurransefortrinn når markedet modnes. 🤝 Større avtaler Nye kontrakter med boligutbyggere, installatørkjeder eller flåtekunder kan gi betydelige volum og styrke markedsposisjonen. 📈 Bedre marginer og lønnsomhet Dersom salgsvolumet fortsetter å øke samtidig som kostnadene holdes under kontroll, kan lønnsomheten forbedres vesentlig de neste årene. 🌍 Et marked med stort potensial Utbyggingen av ladeinfrastruktur er fortsatt i en tidlig fase i mange europeiske land. Det gir Zaptec et stort marked å vokse i dersom de fortsetter å levere konkurransedyktige løsninger. Det er selvfølgelig risiko. Konkurransen er hard, og markedet påvirkes av renter, byggeaktivitet og utviklingen i elbilsalget. Likevel mener jeg Zaptec har vist at de kan utvikle produkter som markedet etterspør. Jeg sitter langsiktig og tror de neste årene kan bli svært interessante dersom selskapet fortsetter å levere på strategien sin. Ikke et kjøpsråd – bare mine egne tanker som aksjonær. ⚡📈🚗
  • for 2 døgn siden
    Hvor langt skal denne ned da🤨 Ser vi 43 igjen mon tro?
    for 1 døgn siden
    ·
    Venter på at den skal falle under 40 så jeg kan kjøpe mer🤑
  • for 2 døgn siden
    ·
    På tre uker har det allerede kommet ned 10 NOK. Det ser dessverre ut til at hele sommerens retning er nedover, og etter Q2, kanskje/forhåpentligvis stiger vi igjen til mellom 50-60. Det er ganske vanskelig å se priser over 70 i år, hvis ingen form for stabilitet for kursen finnes.
    for 2 døgn siden
    Tenk - hvor tror du at etterspørselen etter varene og tjenestene Zaptec selger er om f.eks. 3 år. Andre land/markeder er så vidt igang. Så ikke bry deg om at folk selger om sommeren for å feriere 😎🏖️
  • for 2 døgn siden
    Citadel Advisors med synlig short: 474 335 aksjer (0,54%) https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010713936
    for 2 døgn siden
    ·
    Citadel tester markedet ved å legge Short-posisjonen like over EUs grense for offentliggjøring (0,50%). De går etter å "skremme" aksjonærer i Zap til å selge! Hvis Citadel hadde vurdert at Zap ville gå en negativ fremtid i møte, ville deres Short-nivå typisk være i området på 1 - 1,5%. Historisk er Citadel veldig kort i sine Short-posisjoner.
  • for 3 døgn siden
    Er ikke bekymret i det hele tatt. Følger handelsmønsteret tett, og det er nesten hver dag noen som kjøper godt mot slutten av handelsdagen. Det ser jeg som et positivt tegn. Jo nærmere vi kommer Q2, desto større tror jeg sannsynligheten er for at markedet begynner å prise inn utviklingen, og da kan kursen snu kraftig opp.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data