Kvartalsrapport (Q3)
16 dager siden‧13min
Ordredybde
Oslo Børs
Antall
Kjøp
170
Selg
Antall
800
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 1 | - | - | ||
| 500 | - | - | ||
| 354 | - | - | ||
| 428 | - | - | ||
| 1 433 | - | - |
Høy
23,85VWAP
Lav
23,45OmsetningAntall
8,9 377 513
VWAP
Høy
23,85Lav
23,45OmsetningAntall
8,9 377 513
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Kvartalsrapport (Q4) | 18. feb. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Kvartalsrapport (Q3) | 5. nov. | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q2) | 20. aug. | |
| 2024 Generalforsamling | 11. juni | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q1) | 7. mai | |
| 2024 Kvartalsrapport (Q4) | 19. feb. |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·for 19 t siden·for 19 t sidenV2G begynner å trenge inn i daglig samtale. Det er bra. Det burde det. Sammen med Polestar har vi brukt tid og ressurser på å forklare potensialet i denne teknologien, og nå føles det som om startlinjen endelig kommer til syne. Og det er nettopp det det er — en startlinje. I de kommende årene vil vehicle-to-grid ikke være en "god idé". Det vil endre hvordan vi driver strømsystemet, hva vi betaler for elektrisitet, og hvor mye vi skal stole på fossil backup. Forestil deg et veldig enkelt scenario: Bilen din lader når strømmen er billig og ren. Når prisene stiger, eller nettet er under press, kan bilen din levere strøm tilbake til hjemmet ditt eller strømnettet. Samme batteri. Samme bil. Veldig annerledes rolle. Det er det vi forbereder oss på. Zaptec Go 2 er utviklet med denne fremtiden for øye. I samarbeid med Polestar fortsetter vi å utvikle toveisteknologi. Kompatibel med Polestar 3 muliggjør denne laderen toveis lading når funksjonen blir tilgjengelig for bilen i fremtiden. Mer fra Polestar i deres siste pressemelding: https://lnkd.in/dgdAB5C4
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenTrenger børs nyhet snart
- ·for 1 døgn siden
- ·for 2 døgn siden · EndretMan kunne godt mistenke Pareto Securities for å hjelpe "noen" med salg av aksjer. De hever kursmål 8 dager før Q3. Aksjen stiger litt deretter ... dagen etter Q3 blir kursen systematisk handlet ned - Zap er nede med 30% de siste 10 handelsdagene. Jeg har over tid bemerket at aksjen reagerer motsatt de kursmål som Pareto melder ut. Nå må vi se om de setter kursmål ned igjen for å hjelpe "noen" med å kjøpe opp ... Sist de satte kursmål ned, ble det kjøpt stort opp. Vi er enig om at Q3 ikke var et dårlig resultat. Det er styr på butikken - bl.a. reduksjon av varelager og voksende likviditet. Ja, vi kunne godt ha forventet mer av det tyske markedet. Zap står sterkt i EU med bl.a. nye produkter og har det siste året etablert seg i nye markeder. Vi får se hva som skjer.for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenJa, de fleste meglerhusene har forbindelser og "Kunder" osv. så du kan ikke være 100% sikker på at aksjeanalysene er helt nøytrale...
- ·for 2 døgn siden·for 2 døgn sidenPolestar har tatt et viktig skritt mot en smartere og mer robust energifremtid med lanseringen av vårt første toveis lade-tilbud for Polestar 3-kunder i California. Ved å muliggjøre vehicle-to-home-kapasitet redefinerer vi forholdet mellom førere, deres biler og deres hjem. Toveis lading gjør bilen til en fleksibel mobil kraftenhet. Eiere kan lagre, administrere og returnere energi for å senke sine totale eierkostnader, bruke mer fornybar energi og oppnå et ekstra lag med beskyttelse under strømbrudd. I samarbeid med dcbel og dets hjemmeenergisystem kan Polestar 3-sjåfører i California optimalisere ladekostnadene og til og med forsyne hjemmene sine direkte fra bilen når det er nødvendig. Utenfor USA har vi, sammen med vår partner Zaptec, introdusert en toveis-klar AC-hjemmelader i Tyskland: Zaptec Go2. Med flere europeiske markeder på vei fortsetter vi å utvide vår ladekapasitet og planlegger å tilby kundene et bredere tilbud i fremtiden. "Toveis lading er en game changer, ikke bare for bilindustrien, men også for hjemmeenergiøkosystemet. Siden det senker dine totale eierkostnader og får bilen din til å fungere for deg selv når den er parkert, gjør det valget om å kjøre en Polestar enda mer attraktivt," sier Michael Lohscheller, administrerende direktør for Polestar.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q3)
16 dager siden‧13min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·for 19 t siden·for 19 t sidenV2G begynner å trenge inn i daglig samtale. Det er bra. Det burde det. Sammen med Polestar har vi brukt tid og ressurser på å forklare potensialet i denne teknologien, og nå føles det som om startlinjen endelig kommer til syne. Og det er nettopp det det er — en startlinje. I de kommende årene vil vehicle-to-grid ikke være en "god idé". Det vil endre hvordan vi driver strømsystemet, hva vi betaler for elektrisitet, og hvor mye vi skal stole på fossil backup. Forestil deg et veldig enkelt scenario: Bilen din lader når strømmen er billig og ren. Når prisene stiger, eller nettet er under press, kan bilen din levere strøm tilbake til hjemmet ditt eller strømnettet. Samme batteri. Samme bil. Veldig annerledes rolle. Det er det vi forbereder oss på. Zaptec Go 2 er utviklet med denne fremtiden for øye. I samarbeid med Polestar fortsetter vi å utvikle toveisteknologi. Kompatibel med Polestar 3 muliggjør denne laderen toveis lading når funksjonen blir tilgjengelig for bilen i fremtiden. Mer fra Polestar i deres siste pressemelding: https://lnkd.in/dgdAB5C4
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenTrenger børs nyhet snart
- ·for 1 døgn siden
- ·for 2 døgn siden · EndretMan kunne godt mistenke Pareto Securities for å hjelpe "noen" med salg av aksjer. De hever kursmål 8 dager før Q3. Aksjen stiger litt deretter ... dagen etter Q3 blir kursen systematisk handlet ned - Zap er nede med 30% de siste 10 handelsdagene. Jeg har over tid bemerket at aksjen reagerer motsatt de kursmål som Pareto melder ut. Nå må vi se om de setter kursmål ned igjen for å hjelpe "noen" med å kjøpe opp ... Sist de satte kursmål ned, ble det kjøpt stort opp. Vi er enig om at Q3 ikke var et dårlig resultat. Det er styr på butikken - bl.a. reduksjon av varelager og voksende likviditet. Ja, vi kunne godt ha forventet mer av det tyske markedet. Zap står sterkt i EU med bl.a. nye produkter og har det siste året etablert seg i nye markeder. Vi får se hva som skjer.for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenJa, de fleste meglerhusene har forbindelser og "Kunder" osv. så du kan ikke være 100% sikker på at aksjeanalysene er helt nøytrale...
- ·for 2 døgn siden·for 2 døgn sidenPolestar har tatt et viktig skritt mot en smartere og mer robust energifremtid med lanseringen av vårt første toveis lade-tilbud for Polestar 3-kunder i California. Ved å muliggjøre vehicle-to-home-kapasitet redefinerer vi forholdet mellom førere, deres biler og deres hjem. Toveis lading gjør bilen til en fleksibel mobil kraftenhet. Eiere kan lagre, administrere og returnere energi for å senke sine totale eierkostnader, bruke mer fornybar energi og oppnå et ekstra lag med beskyttelse under strømbrudd. I samarbeid med dcbel og dets hjemmeenergisystem kan Polestar 3-sjåfører i California optimalisere ladekostnadene og til og med forsyne hjemmene sine direkte fra bilen når det er nødvendig. Utenfor USA har vi, sammen med vår partner Zaptec, introdusert en toveis-klar AC-hjemmelader i Tyskland: Zaptec Go2. Med flere europeiske markeder på vei fortsetter vi å utvide vår ladekapasitet og planlegger å tilby kundene et bredere tilbud i fremtiden. "Toveis lading er en game changer, ikke bare for bilindustrien, men også for hjemmeenergiøkosystemet. Siden det senker dine totale eierkostnader og får bilen din til å fungere for deg selv når den er parkert, gjør det valget om å kjøre en Polestar enda mer attraktivt," sier Michael Lohscheller, administrerende direktør for Polestar.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Oslo Børs
Antall
Kjøp
170
Selg
Antall
800
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 1 | - | - | ||
| 500 | - | - | ||
| 354 | - | - | ||
| 428 | - | - | ||
| 1 433 | - | - |
Høy
23,85VWAP
Lav
23,45OmsetningAntall
8,9 377 513
VWAP
Høy
23,85Lav
23,45OmsetningAntall
8,9 377 513
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Kvartalsrapport (Q4) | 18. feb. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Kvartalsrapport (Q3) | 5. nov. | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q2) | 20. aug. | |
| 2024 Generalforsamling | 11. juni | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q1) | 7. mai | |
| 2024 Kvartalsrapport (Q4) | 19. feb. |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kvartalsrapport (Q3)
16 dager siden‧13min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
| 2025 Kvartalsrapport (Q4) | 18. feb. 2026 |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Kvartalsrapport (Q3) | 5. nov. | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q2) | 20. aug. | |
| 2024 Generalforsamling | 11. juni | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q1) | 7. mai | |
| 2024 Kvartalsrapport (Q4) | 19. feb. |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- ·for 19 t siden·for 19 t sidenV2G begynner å trenge inn i daglig samtale. Det er bra. Det burde det. Sammen med Polestar har vi brukt tid og ressurser på å forklare potensialet i denne teknologien, og nå føles det som om startlinjen endelig kommer til syne. Og det er nettopp det det er — en startlinje. I de kommende årene vil vehicle-to-grid ikke være en "god idé". Det vil endre hvordan vi driver strømsystemet, hva vi betaler for elektrisitet, og hvor mye vi skal stole på fossil backup. Forestil deg et veldig enkelt scenario: Bilen din lader når strømmen er billig og ren. Når prisene stiger, eller nettet er under press, kan bilen din levere strøm tilbake til hjemmet ditt eller strømnettet. Samme batteri. Samme bil. Veldig annerledes rolle. Det er det vi forbereder oss på. Zaptec Go 2 er utviklet med denne fremtiden for øye. I samarbeid med Polestar fortsetter vi å utvikle toveisteknologi. Kompatibel med Polestar 3 muliggjør denne laderen toveis lading når funksjonen blir tilgjengelig for bilen i fremtiden. Mer fra Polestar i deres siste pressemelding: https://lnkd.in/dgdAB5C4
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenTrenger børs nyhet snart
- ·for 1 døgn siden
- ·for 2 døgn siden · EndretMan kunne godt mistenke Pareto Securities for å hjelpe "noen" med salg av aksjer. De hever kursmål 8 dager før Q3. Aksjen stiger litt deretter ... dagen etter Q3 blir kursen systematisk handlet ned - Zap er nede med 30% de siste 10 handelsdagene. Jeg har over tid bemerket at aksjen reagerer motsatt de kursmål som Pareto melder ut. Nå må vi se om de setter kursmål ned igjen for å hjelpe "noen" med å kjøpe opp ... Sist de satte kursmål ned, ble det kjøpt stort opp. Vi er enig om at Q3 ikke var et dårlig resultat. Det er styr på butikken - bl.a. reduksjon av varelager og voksende likviditet. Ja, vi kunne godt ha forventet mer av det tyske markedet. Zap står sterkt i EU med bl.a. nye produkter og har det siste året etablert seg i nye markeder. Vi får se hva som skjer.for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenJa, de fleste meglerhusene har forbindelser og "Kunder" osv. så du kan ikke være 100% sikker på at aksjeanalysene er helt nøytrale...
- ·for 2 døgn siden·for 2 døgn sidenPolestar har tatt et viktig skritt mot en smartere og mer robust energifremtid med lanseringen av vårt første toveis lade-tilbud for Polestar 3-kunder i California. Ved å muliggjøre vehicle-to-home-kapasitet redefinerer vi forholdet mellom førere, deres biler og deres hjem. Toveis lading gjør bilen til en fleksibel mobil kraftenhet. Eiere kan lagre, administrere og returnere energi for å senke sine totale eierkostnader, bruke mer fornybar energi og oppnå et ekstra lag med beskyttelse under strømbrudd. I samarbeid med dcbel og dets hjemmeenergisystem kan Polestar 3-sjåfører i California optimalisere ladekostnadene og til og med forsyne hjemmene sine direkte fra bilen når det er nødvendig. Utenfor USA har vi, sammen med vår partner Zaptec, introdusert en toveis-klar AC-hjemmelader i Tyskland: Zaptec Go2. Med flere europeiske markeder på vei fortsetter vi å utvide vår ladekapasitet og planlegger å tilby kundene et bredere tilbud i fremtiden. "Toveis lading er en game changer, ikke bare for bilindustrien, men også for hjemmeenergiøkosystemet. Siden det senker dine totale eierkostnader og får bilen din til å fungere for deg selv når den er parkert, gjør det valget om å kjøre en Polestar enda mer attraktivt," sier Michael Lohscheller, administrerende direktør for Polestar.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Oslo Børs
Antall
Kjøp
170
Selg
Antall
800
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| 1 | - | - | ||
| 500 | - | - | ||
| 354 | - | - | ||
| 428 | - | - | ||
| 1 433 | - | - |
Høy
23,85VWAP
Lav
23,45OmsetningAntall
8,9 377 513
VWAP
Høy
23,85Lav
23,45OmsetningAntall
8,9 377 513
Meglerstatistikk
Fant ingen data






