Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Reach Subsea

Reach Subsea

Reach Subsea

2026 Q1-rapport
48 dager siden
0,42 NOK/aksje
Siste utbytte
8,24%Direkteavkastning

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
18. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
5. mai
2025 Q4-rapport
12. feb.
2025 Q3-rapport
18. nov. 2025
2025 Q2-rapport
26. aug. 2025
2025 Q1-rapport
8. mai 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    jeg tar noen stikkprøver innimellom via Marinetraffic og sjekker flåten. For meg virker det som at RR2 og Go Electra har ligget mye til kai siste ukene, mens de øvrige fartøyene virker å være i arbeid hele tiden. Sitter andre med ulik oppfatning?
    for 2 døgn siden · Endret
    for 2 døgn siden · Endret
    Stemmer det. God aktivitet i det store og hele.
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Hvis Remote-satsingen ligger an til å bli en økonomisk suksess, hvorfor er interessen for Reach så laber? Det er mange i bransjen som vil kunne se mulighetene med Remote. Når Reach hittil ikke har klart å selge "suksess-historien" til markedet (også konkurrenter med formidable ressurser), så begynner jeg å tvile på hele historien. Jeg håper selvsagt at Reach lykkes, men tvilen er økende. Svaret kommer nok snart. Jeg håper min tvil blir gjort til skamme.
    for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Dette er 1. Generasjon av den nye teknologien. Den er jo nødvendig, men det er veldig sjelden at 1. generasjon blir en økonomisk suksess. Statistisk sett er det ikke før 3. generasjon at gjennomslaget kommer for alvor. Vi får håpe at 2. generasjonen gjelder denne gangen. I Asia hvor det er plenty med tyfoner og tilhørende høy sjø , blir det vanskelig med disse små fartøyene
    for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Ideen er utvilsomt god, men for "lille" Reach er dette blitt en vesentlig mer krevende oppgave å fullføre enn opprinnelig tenkt. De har ikke økonomi på egen kjøl og MÅ derfor helt eller delvis selge Remote-konseptet. Det er behov for mye langsiktig kapital for å fullfinansiere veksten frem til lønnsomhet. Reach er etter min vurdering i en litt presset situasjon både tidsmessig og økonomisk (resultatutvikling). Det blir spennende å se hva Alendal & co klarer å levere på utskillelsen av Remote-konseptet.
  • 17. juni
    17. juni
    Hva tenker dere spinoff eller carve-out? Er det fremtid i denne aksjen?
    17. juni
    17. juni
    Nei! Ingen fremtid i denne aksjen!
    for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Det spørs om hvordan utskillelsen blir å skje, ikke det verdiene direkte forsvinner men kan bli heftig utvannet. Dersom de skiller ut og jeg får aksjer i remote, så er jeg kjempe happy, er det slik at de bare selger den delen uten at vi får aksjer, så går det jo verdier inn i bedriften, men tviler sterkt på at markedet vil like det, selv om det kommer penger i selskapet, så trur at det aksjen kommer til å falle hardt, jeg tenker 3-4 nok pr aksje. Går Remote på børs da, så må jeg kjøpe aksjer i det i tillegg, det er nok dette (blandt annet) som er grunn til den heftige nedgangen siste månedene. Usikkerheten.. Snakket litt med copilot, fikk et estimat på 80% at vi ikke får aksjer i Remote. Mens Grok sier noe helt annet, og chat-GPT har ende tredje estimat som ikke ligner de 2 andre. Selv AI ikke klarer å bestemme seg hva som er sannsynlig blir å skje. Men min tanke er som så: Selv om Remote blir skilt ut og vi ikke får aksjer, så er core business til Reach er helt ok, og begynnte å bli lønnsom før remote satsingen, og offshore service går ganske greit om dagen, aktiviteten har tatt seg opp etter Q1. Jeg er nede 30 prosent på aksjen, men jeg har god tid og ikke trenger disse pengene idag, så jeg beholder de og ser hva som skjer, er ikke sånn at de holder på å gå konkurs heller, regner med at denne investeringen blir å lønne seg før eller senere, om det ikke blir i år.
  • 11. juni · Endret
    11. juni · Endret
    Som antatt er det én BNP-konto som dumper beholdningen sin. Solgte ~1,5 millioner av ~3 millioner aksjer per nyeste liste, som korresponderer med dagen der kursen ble kjørt ned i 5 blank. Det vil si at dens dumpsalg stod for 70+ (!) prosent av dagsvolumet. Mildt sagt spesielt å selge på den måten, så mistanken om tvangssalg/likvidering består / er styrket.
    12. juni
    12. juni
    Hei h3nk1, hvor finner du disse listene med hvem som har kjøpt/solgt i Reach?
    12. juni
    12. juni
    E24 har lister for abonnenter. Bnp solgte 400k suste listen og hadde da 900k igjen. De kan tømme seg nå før helgen.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
48 dager siden
0,42 NOK/aksje
Siste utbytte
8,24%Direkteavkastning

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    jeg tar noen stikkprøver innimellom via Marinetraffic og sjekker flåten. For meg virker det som at RR2 og Go Electra har ligget mye til kai siste ukene, mens de øvrige fartøyene virker å være i arbeid hele tiden. Sitter andre med ulik oppfatning?
    for 2 døgn siden · Endret
    for 2 døgn siden · Endret
    Stemmer det. God aktivitet i det store og hele.
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Hvis Remote-satsingen ligger an til å bli en økonomisk suksess, hvorfor er interessen for Reach så laber? Det er mange i bransjen som vil kunne se mulighetene med Remote. Når Reach hittil ikke har klart å selge "suksess-historien" til markedet (også konkurrenter med formidable ressurser), så begynner jeg å tvile på hele historien. Jeg håper selvsagt at Reach lykkes, men tvilen er økende. Svaret kommer nok snart. Jeg håper min tvil blir gjort til skamme.
    for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Dette er 1. Generasjon av den nye teknologien. Den er jo nødvendig, men det er veldig sjelden at 1. generasjon blir en økonomisk suksess. Statistisk sett er det ikke før 3. generasjon at gjennomslaget kommer for alvor. Vi får håpe at 2. generasjonen gjelder denne gangen. I Asia hvor det er plenty med tyfoner og tilhørende høy sjø , blir det vanskelig med disse små fartøyene
    for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Ideen er utvilsomt god, men for "lille" Reach er dette blitt en vesentlig mer krevende oppgave å fullføre enn opprinnelig tenkt. De har ikke økonomi på egen kjøl og MÅ derfor helt eller delvis selge Remote-konseptet. Det er behov for mye langsiktig kapital for å fullfinansiere veksten frem til lønnsomhet. Reach er etter min vurdering i en litt presset situasjon både tidsmessig og økonomisk (resultatutvikling). Det blir spennende å se hva Alendal & co klarer å levere på utskillelsen av Remote-konseptet.
  • 17. juni
    17. juni
    Hva tenker dere spinoff eller carve-out? Er det fremtid i denne aksjen?
    17. juni
    17. juni
    Nei! Ingen fremtid i denne aksjen!
    for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Det spørs om hvordan utskillelsen blir å skje, ikke det verdiene direkte forsvinner men kan bli heftig utvannet. Dersom de skiller ut og jeg får aksjer i remote, så er jeg kjempe happy, er det slik at de bare selger den delen uten at vi får aksjer, så går det jo verdier inn i bedriften, men tviler sterkt på at markedet vil like det, selv om det kommer penger i selskapet, så trur at det aksjen kommer til å falle hardt, jeg tenker 3-4 nok pr aksje. Går Remote på børs da, så må jeg kjøpe aksjer i det i tillegg, det er nok dette (blandt annet) som er grunn til den heftige nedgangen siste månedene. Usikkerheten.. Snakket litt med copilot, fikk et estimat på 80% at vi ikke får aksjer i Remote. Mens Grok sier noe helt annet, og chat-GPT har ende tredje estimat som ikke ligner de 2 andre. Selv AI ikke klarer å bestemme seg hva som er sannsynlig blir å skje. Men min tanke er som så: Selv om Remote blir skilt ut og vi ikke får aksjer, så er core business til Reach er helt ok, og begynnte å bli lønnsom før remote satsingen, og offshore service går ganske greit om dagen, aktiviteten har tatt seg opp etter Q1. Jeg er nede 30 prosent på aksjen, men jeg har god tid og ikke trenger disse pengene idag, så jeg beholder de og ser hva som skjer, er ikke sånn at de holder på å gå konkurs heller, regner med at denne investeringen blir å lønne seg før eller senere, om det ikke blir i år.
  • 11. juni · Endret
    11. juni · Endret
    Som antatt er det én BNP-konto som dumper beholdningen sin. Solgte ~1,5 millioner av ~3 millioner aksjer per nyeste liste, som korresponderer med dagen der kursen ble kjørt ned i 5 blank. Det vil si at dens dumpsalg stod for 70+ (!) prosent av dagsvolumet. Mildt sagt spesielt å selge på den måten, så mistanken om tvangssalg/likvidering består / er styrket.
    12. juni
    12. juni
    Hei h3nk1, hvor finner du disse listene med hvem som har kjøpt/solgt i Reach?
    12. juni
    12. juni
    E24 har lister for abonnenter. Bnp solgte 400k suste listen og hadde da 900k igjen. De kan tømme seg nå før helgen.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
18. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
5. mai
2025 Q4-rapport
12. feb.
2025 Q3-rapport
18. nov. 2025
2025 Q2-rapport
26. aug. 2025
2025 Q1-rapport
8. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
48 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
18. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
5. mai
2025 Q4-rapport
12. feb.
2025 Q3-rapport
18. nov. 2025
2025 Q2-rapport
26. aug. 2025
2025 Q1-rapport
8. mai 2025

Relaterte produkter

0,42 NOK/aksje
Siste utbytte
8,24%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    jeg tar noen stikkprøver innimellom via Marinetraffic og sjekker flåten. For meg virker det som at RR2 og Go Electra har ligget mye til kai siste ukene, mens de øvrige fartøyene virker å være i arbeid hele tiden. Sitter andre med ulik oppfatning?
    for 2 døgn siden · Endret
    for 2 døgn siden · Endret
    Stemmer det. God aktivitet i det store og hele.
  • for 2 døgn siden
    for 2 døgn siden
    Hvis Remote-satsingen ligger an til å bli en økonomisk suksess, hvorfor er interessen for Reach så laber? Det er mange i bransjen som vil kunne se mulighetene med Remote. Når Reach hittil ikke har klart å selge "suksess-historien" til markedet (også konkurrenter med formidable ressurser), så begynner jeg å tvile på hele historien. Jeg håper selvsagt at Reach lykkes, men tvilen er økende. Svaret kommer nok snart. Jeg håper min tvil blir gjort til skamme.
    for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Dette er 1. Generasjon av den nye teknologien. Den er jo nødvendig, men det er veldig sjelden at 1. generasjon blir en økonomisk suksess. Statistisk sett er det ikke før 3. generasjon at gjennomslaget kommer for alvor. Vi får håpe at 2. generasjonen gjelder denne gangen. I Asia hvor det er plenty med tyfoner og tilhørende høy sjø , blir det vanskelig med disse små fartøyene
    for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Ideen er utvilsomt god, men for "lille" Reach er dette blitt en vesentlig mer krevende oppgave å fullføre enn opprinnelig tenkt. De har ikke økonomi på egen kjøl og MÅ derfor helt eller delvis selge Remote-konseptet. Det er behov for mye langsiktig kapital for å fullfinansiere veksten frem til lønnsomhet. Reach er etter min vurdering i en litt presset situasjon både tidsmessig og økonomisk (resultatutvikling). Det blir spennende å se hva Alendal & co klarer å levere på utskillelsen av Remote-konseptet.
  • 17. juni
    17. juni
    Hva tenker dere spinoff eller carve-out? Er det fremtid i denne aksjen?
    17. juni
    17. juni
    Nei! Ingen fremtid i denne aksjen!
    for 1 døgn siden
    for 1 døgn siden
    Det spørs om hvordan utskillelsen blir å skje, ikke det verdiene direkte forsvinner men kan bli heftig utvannet. Dersom de skiller ut og jeg får aksjer i remote, så er jeg kjempe happy, er det slik at de bare selger den delen uten at vi får aksjer, så går det jo verdier inn i bedriften, men tviler sterkt på at markedet vil like det, selv om det kommer penger i selskapet, så trur at det aksjen kommer til å falle hardt, jeg tenker 3-4 nok pr aksje. Går Remote på børs da, så må jeg kjøpe aksjer i det i tillegg, det er nok dette (blandt annet) som er grunn til den heftige nedgangen siste månedene. Usikkerheten.. Snakket litt med copilot, fikk et estimat på 80% at vi ikke får aksjer i Remote. Mens Grok sier noe helt annet, og chat-GPT har ende tredje estimat som ikke ligner de 2 andre. Selv AI ikke klarer å bestemme seg hva som er sannsynlig blir å skje. Men min tanke er som så: Selv om Remote blir skilt ut og vi ikke får aksjer, så er core business til Reach er helt ok, og begynnte å bli lønnsom før remote satsingen, og offshore service går ganske greit om dagen, aktiviteten har tatt seg opp etter Q1. Jeg er nede 30 prosent på aksjen, men jeg har god tid og ikke trenger disse pengene idag, så jeg beholder de og ser hva som skjer, er ikke sånn at de holder på å gå konkurs heller, regner med at denne investeringen blir å lønne seg før eller senere, om det ikke blir i år.
  • 11. juni · Endret
    11. juni · Endret
    Som antatt er det én BNP-konto som dumper beholdningen sin. Solgte ~1,5 millioner av ~3 millioner aksjer per nyeste liste, som korresponderer med dagen der kursen ble kjørt ned i 5 blank. Det vil si at dens dumpsalg stod for 70+ (!) prosent av dagsvolumet. Mildt sagt spesielt å selge på den måten, så mistanken om tvangssalg/likvidering består / er styrket.
    12. juni
    12. juni
    Hei h3nk1, hvor finner du disse listene med hvem som har kjøpt/solgt i Reach?
    12. juni
    12. juni
    E24 har lister for abonnenter. Bnp solgte 400k suste listen og hadde da 900k igjen. De kan tømme seg nå før helgen.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data