Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Coloplast B

Coloplast B

2026 Q2-rapport
42 dager siden
5,00 DKK/aksje
Siste utbytte
6,14%Direkteavkastning

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
261--
2 428--
993--
33--
1--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym388 622388 62200

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym388 622388 62200

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q3-rapport
18. aug.
Historisk
2026 Q2-rapport
12. mai
2026 Q1-rapport
6. feb.
Årlig generalforsamling 2025
4. des. 2025
2025 Q4-rapport
4. nov. 2025
2025 Q3-rapport
19. aug. 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 22 t siden
    ·
    Alt er som det pleier, den store indeksen opp 1% Colorteplast ned 1% og det er null reaksjon fra ledelsen, forstår ikke at storaksjonærfamilien ikke snart banker i bordet
    for 7 t siden
    ·
    Coloplast reviderer de finansielle forventningene til organisk vekst og EBIT-vekst i faste valutakurser før spesielle poster for regnskapsåret 2025/26, noe som gjenspeiler en langsommere markedsgjenoppretting innen ambulant huderstatningsbehandling og derav følgende lavere vekstutsikter for Kerecis. Konsernets organiske vekst forventes nå å være 5-6% fra tidligere rundt 7%. EBIT-veksten i faste valutakurser før spesielle poster forventes nå å være rundt 5% fra tidligere rundt 7%. Avkastningen på investert kapital etter skatt før spesielle poster forventes nå å være rundt 15%. ………………den er utrolig billig selv om den er rammet av TRUMPś sløyfende tilskudd til produktene.
  • for 1 døgn siden
    ·
    Kjøpte meg inn ved kurs 400, tenkte det var et greit tidspunkt. Har nettopp solgt dritten for 374. Faen for en treg aksje, som bare faller stille og rolig. Selg dritten før den treffer kurs 300
    for 1 døgn siden
    ·
    Jeg har minus med dette også. Hvem ellers?
  • for 1 døgn siden
    ·
    Hvis de ikke snart melder noe ut går den i 300😂
    for 1 døgn siden
    ·
    Hva skal de melde, når de endelig melder noe ut er det som regel drittnyheter, og så faller kursen enda mer.
  • for 2 døgn siden
    ·
    Kan man forvente at Coloplast kan opprettholde utbyttet fremover?
    for 1 døgn siden
    ·
    Kan ikke se forskjellen hvis de dropper utbytte på 23 kr og aksjen i gjengjeld stiger 23 kr. Man vil fortsatt bli beskattet av fortjeneste ved salg.
  • for 3 døgn siden
    ·
    Den har prestert ganske dårlig det siste året. De fleste småinvestorer ville ha tjent mer ved å sette pengene på en Rasmus Klump-konto.
    for 5 t siden
    ·
    Hehe, og hold deg på sidelinjen og vent til okt.. med å kikke inn til aksjene..
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q2-rapport
42 dager siden
5,00 DKK/aksje
Siste utbytte
6,14%Direkteavkastning

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 22 t siden
    ·
    Alt er som det pleier, den store indeksen opp 1% Colorteplast ned 1% og det er null reaksjon fra ledelsen, forstår ikke at storaksjonærfamilien ikke snart banker i bordet
    for 7 t siden
    ·
    Coloplast reviderer de finansielle forventningene til organisk vekst og EBIT-vekst i faste valutakurser før spesielle poster for regnskapsåret 2025/26, noe som gjenspeiler en langsommere markedsgjenoppretting innen ambulant huderstatningsbehandling og derav følgende lavere vekstutsikter for Kerecis. Konsernets organiske vekst forventes nå å være 5-6% fra tidligere rundt 7%. EBIT-veksten i faste valutakurser før spesielle poster forventes nå å være rundt 5% fra tidligere rundt 7%. Avkastningen på investert kapital etter skatt før spesielle poster forventes nå å være rundt 15%. ………………den er utrolig billig selv om den er rammet av TRUMPś sløyfende tilskudd til produktene.
  • for 1 døgn siden
    ·
    Kjøpte meg inn ved kurs 400, tenkte det var et greit tidspunkt. Har nettopp solgt dritten for 374. Faen for en treg aksje, som bare faller stille og rolig. Selg dritten før den treffer kurs 300
    for 1 døgn siden
    ·
    Jeg har minus med dette også. Hvem ellers?
  • for 1 døgn siden
    ·
    Hvis de ikke snart melder noe ut går den i 300😂
    for 1 døgn siden
    ·
    Hva skal de melde, når de endelig melder noe ut er det som regel drittnyheter, og så faller kursen enda mer.
  • for 2 døgn siden
    ·
    Kan man forvente at Coloplast kan opprettholde utbyttet fremover?
    for 1 døgn siden
    ·
    Kan ikke se forskjellen hvis de dropper utbytte på 23 kr og aksjen i gjengjeld stiger 23 kr. Man vil fortsatt bli beskattet av fortjeneste ved salg.
  • for 3 døgn siden
    ·
    Den har prestert ganske dårlig det siste året. De fleste småinvestorer ville ha tjent mer ved å sette pengene på en Rasmus Klump-konto.
    for 5 t siden
    ·
    Hehe, og hold deg på sidelinjen og vent til okt.. med å kikke inn til aksjene..
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
261--
2 428--
993--
33--
1--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym388 622388 62200

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym388 622388 62200

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q3-rapport
18. aug.
Historisk
2026 Q2-rapport
12. mai
2026 Q1-rapport
6. feb.
Årlig generalforsamling 2025
4. des. 2025
2025 Q4-rapport
4. nov. 2025
2025 Q3-rapport
19. aug. 2025

Relaterte produkter

2026 Q2-rapport
42 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q3-rapport
18. aug.
Historisk
2026 Q2-rapport
12. mai
2026 Q1-rapport
6. feb.
Årlig generalforsamling 2025
4. des. 2025
2025 Q4-rapport
4. nov. 2025
2025 Q3-rapport
19. aug. 2025

Relaterte produkter

5,00 DKK/aksje
Siste utbytte
6,14%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 22 t siden
    ·
    Alt er som det pleier, den store indeksen opp 1% Colorteplast ned 1% og det er null reaksjon fra ledelsen, forstår ikke at storaksjonærfamilien ikke snart banker i bordet
    for 7 t siden
    ·
    Coloplast reviderer de finansielle forventningene til organisk vekst og EBIT-vekst i faste valutakurser før spesielle poster for regnskapsåret 2025/26, noe som gjenspeiler en langsommere markedsgjenoppretting innen ambulant huderstatningsbehandling og derav følgende lavere vekstutsikter for Kerecis. Konsernets organiske vekst forventes nå å være 5-6% fra tidligere rundt 7%. EBIT-veksten i faste valutakurser før spesielle poster forventes nå å være rundt 5% fra tidligere rundt 7%. Avkastningen på investert kapital etter skatt før spesielle poster forventes nå å være rundt 15%. ………………den er utrolig billig selv om den er rammet av TRUMPś sløyfende tilskudd til produktene.
  • for 1 døgn siden
    ·
    Kjøpte meg inn ved kurs 400, tenkte det var et greit tidspunkt. Har nettopp solgt dritten for 374. Faen for en treg aksje, som bare faller stille og rolig. Selg dritten før den treffer kurs 300
    for 1 døgn siden
    ·
    Jeg har minus med dette også. Hvem ellers?
  • for 1 døgn siden
    ·
    Hvis de ikke snart melder noe ut går den i 300😂
    for 1 døgn siden
    ·
    Hva skal de melde, når de endelig melder noe ut er det som regel drittnyheter, og så faller kursen enda mer.
  • for 2 døgn siden
    ·
    Kan man forvente at Coloplast kan opprettholde utbyttet fremover?
    for 1 døgn siden
    ·
    Kan ikke se forskjellen hvis de dropper utbytte på 23 kr og aksjen i gjengjeld stiger 23 kr. Man vil fortsatt bli beskattet av fortjeneste ved salg.
  • for 3 døgn siden
    ·
    Den har prestert ganske dårlig det siste året. De fleste småinvestorer ville ha tjent mer ved å sette pengene på en Rasmus Klump-konto.
    for 5 t siden
    ·
    Hehe, og hold deg på sidelinjen og vent til okt.. med å kikke inn til aksjene..
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
261--
2 428--
993--
33--
1--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Mest nettokjøp

Mest nettokjøp
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym388 622388 62200

Mest nettosalg

Mest nettosalg
MeglerKjøptSolgtNettoInternt
Anonym388 622388 62200