Kvartalsrapport (Q1)
73 dager siden‧43min
Ordredybde
Nasdaq Stockholm
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
-VWAP
Lav
-Omsetning ()
VWAP
Høy
-Lav
-Omsetning ()
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 17. juli 6 dager |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 29. apr. | |
2024 Generalforsamling | 3. apr. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 6. feb. | |
2025 Ekstraordinær generalforsamling | 6. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 23. okt. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 17 t siden · Endret·Volvo Car b; Motstanden rundt 18,60 ble tatt med kraft, prisen trenger å hvile litt, vi kan se en nedgang mot 18,65 for å fortsette opp igjen, så en sunn oppgang er et sunt tegn!! Så kan en liten vag motstand rundt 20,75 SEK forårsake det, men det vil være kortvarig.
- for 17 t siden·Salgsbølge i 2. kvartal 2025: Polestars kjøretøyleveranser økte med 38 % fra år til år og nådde 18 049 biler sammenlignet med samme kvartal i fjor (13 072 biler). Dette følger en økning på 47 % i 1. kvartal 2025, noe som indikerer robust vekstmomentum. Resultater for 1. halvår 2025: I første halvdel av 2025 solgte Polestar 30 319 biler, en økning på 51 % fra året før (20 047 biler), noe som viser vedvarende etterspørsel. Som minoritetsinteressent drar Volvo Cars indirekte nytte av Polestars suksess.
- for 1 døgn siden·Volvo Cars må tilby sluttpakker til 3000 ansatte (unntatt konsulenter) som slutter. Hvis denne restruktureringskostnaden bokføres i andre kvartal, vil det bli en betydelig engangskostnad i resultatregnskapet. Den positive effekten av disse oppsigelsene bør være synlig fra tredje kvartal i form av lavere personalkostnader. Noen tanker?for 21 t sidenfor 21 t sidenKommentaren er slettet.
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenEuropeisk bilindustri, det er et mareritt. Konkurranse fra Kina, Et EU som er mer opptatt av klimareligion enn å sørge for gode betingelser for industri og næringsliv. Jeg kunne godt tenkt meg å ha kjøpt aksjer i europeisk bilindustri, men jeg tror EU har det samme problemet som Norge, politikere, elite, som bare ikke klarer å forstå at hvis man skal ha et godt næringsliv, så må folk få lov til å være grådige og få lov til å gjøre ting på eget vis. De skal liksom gjennomregulere alt. Hvis man skal investere i bilindustri så må det være bedre å investere i USA eller Japan. Kom gjerne med innvendinger knytt til dette.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q1)
73 dager siden‧43min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 17 t siden · Endret·Volvo Car b; Motstanden rundt 18,60 ble tatt med kraft, prisen trenger å hvile litt, vi kan se en nedgang mot 18,65 for å fortsette opp igjen, så en sunn oppgang er et sunt tegn!! Så kan en liten vag motstand rundt 20,75 SEK forårsake det, men det vil være kortvarig.
- for 17 t siden·Salgsbølge i 2. kvartal 2025: Polestars kjøretøyleveranser økte med 38 % fra år til år og nådde 18 049 biler sammenlignet med samme kvartal i fjor (13 072 biler). Dette følger en økning på 47 % i 1. kvartal 2025, noe som indikerer robust vekstmomentum. Resultater for 1. halvår 2025: I første halvdel av 2025 solgte Polestar 30 319 biler, en økning på 51 % fra året før (20 047 biler), noe som viser vedvarende etterspørsel. Som minoritetsinteressent drar Volvo Cars indirekte nytte av Polestars suksess.
- for 1 døgn siden·Volvo Cars må tilby sluttpakker til 3000 ansatte (unntatt konsulenter) som slutter. Hvis denne restruktureringskostnaden bokføres i andre kvartal, vil det bli en betydelig engangskostnad i resultatregnskapet. Den positive effekten av disse oppsigelsene bør være synlig fra tredje kvartal i form av lavere personalkostnader. Noen tanker?for 21 t sidenfor 21 t sidenKommentaren er slettet.
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenEuropeisk bilindustri, det er et mareritt. Konkurranse fra Kina, Et EU som er mer opptatt av klimareligion enn å sørge for gode betingelser for industri og næringsliv. Jeg kunne godt tenkt meg å ha kjøpt aksjer i europeisk bilindustri, men jeg tror EU har det samme problemet som Norge, politikere, elite, som bare ikke klarer å forstå at hvis man skal ha et godt næringsliv, så må folk få lov til å være grådige og få lov til å gjøre ting på eget vis. De skal liksom gjennomregulere alt. Hvis man skal investere i bilindustri så må det være bedre å investere i USA eller Japan. Kom gjerne med innvendinger knytt til dette.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Nasdaq Stockholm
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
-VWAP
Lav
-Omsetning ()
VWAP
Høy
-Lav
-Omsetning ()
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 17. juli 6 dager |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 29. apr. | |
2024 Generalforsamling | 3. apr. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 6. feb. | |
2025 Ekstraordinær generalforsamling | 6. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 23. okt. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kvartalsrapport (Q1)
73 dager siden‧43min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 17. juli 6 dager |
Historisk | ||
---|---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q1) | 29. apr. | |
2024 Generalforsamling | 3. apr. | |
2024 Kvartalsrapport (Q4) | 6. feb. | |
2025 Ekstraordinær generalforsamling | 6. feb. | |
2024 Kvartalsrapport (Q3) | 23. okt. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 17 t siden · Endret·Volvo Car b; Motstanden rundt 18,60 ble tatt med kraft, prisen trenger å hvile litt, vi kan se en nedgang mot 18,65 for å fortsette opp igjen, så en sunn oppgang er et sunt tegn!! Så kan en liten vag motstand rundt 20,75 SEK forårsake det, men det vil være kortvarig.
- for 17 t siden·Salgsbølge i 2. kvartal 2025: Polestars kjøretøyleveranser økte med 38 % fra år til år og nådde 18 049 biler sammenlignet med samme kvartal i fjor (13 072 biler). Dette følger en økning på 47 % i 1. kvartal 2025, noe som indikerer robust vekstmomentum. Resultater for 1. halvår 2025: I første halvdel av 2025 solgte Polestar 30 319 biler, en økning på 51 % fra året før (20 047 biler), noe som viser vedvarende etterspørsel. Som minoritetsinteressent drar Volvo Cars indirekte nytte av Polestars suksess.
- for 1 døgn siden·Volvo Cars må tilby sluttpakker til 3000 ansatte (unntatt konsulenter) som slutter. Hvis denne restruktureringskostnaden bokføres i andre kvartal, vil det bli en betydelig engangskostnad i resultatregnskapet. Den positive effekten av disse oppsigelsene bør være synlig fra tredje kvartal i form av lavere personalkostnader. Noen tanker?for 21 t sidenfor 21 t sidenKommentaren er slettet.
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenEuropeisk bilindustri, det er et mareritt. Konkurranse fra Kina, Et EU som er mer opptatt av klimareligion enn å sørge for gode betingelser for industri og næringsliv. Jeg kunne godt tenkt meg å ha kjøpt aksjer i europeisk bilindustri, men jeg tror EU har det samme problemet som Norge, politikere, elite, som bare ikke klarer å forstå at hvis man skal ha et godt næringsliv, så må folk få lov til å være grådige og få lov til å gjøre ting på eget vis. De skal liksom gjennomregulere alt. Hvis man skal investere i bilindustri så må det være bedre å investere i USA eller Japan. Kom gjerne med innvendinger knytt til dette.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Nasdaq Stockholm
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
-VWAP
Lav
-Omsetning ()
VWAP
Høy
-Lav
-Omsetning ()
Meglerstatistikk
Fant ingen data