Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Terranor Group

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-

Terranor Group

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-

Terranor Group

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-
2026 Q1-rapport
25 dager siden
1,50 SEK/aksje
Siste utbytte
4,81%Direkteavkastning

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
34--
1--
14--
30--
73--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
25. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
12. mai
2025 Q4-rapport
17. feb.
2025 Q3-rapport
11. nov. 2025
2025 Q2-rapport
26. aug. 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Her kan dere lese den tidligere nevnte analysen i sin helhet. https://www.placera.se/analys/terranor-marginalresan-avgor-2026-06-02 Betryggende at at de gjør samme tolkning av Mutares' handlinger som jeg selv. De trengte å få inn pengene, og derfor ble det en IPO med dårlig timing. "Allerede ved IPO-en syntes vi salget virket forserte (blant annet på grunn av høye noteringskostnader og lav verdsettelse av selskapet). Vi ser tegn på at salget var tvunget fordi Mutares raskt trengte likvide midler. Det sterkeste beviset er at Mutares brøt et vilkår i sine egne obligasjonslån. Ifølge 2025-tallene klarte selskapet ikke den kvoten mellom konsernets nettogjeld og egenkapital som er angitt i vilkårene for deres obligasjoner."
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Merk skrivefeilen på resultat per aksje for 2025. 12,93 kr! Det hadde jo vært digg med 20% utbytte allerede nå 😂
  • for 3 døgn siden · Endret
    for 3 døgn siden · Endret
    Det er i dag publisert ny liste for topp 10 største eiere. Over 30% av aksjene ligger i nominee-kontoer, noe som betyr at det er mange underliggende investorer representert på topp 10-listen. Terranor Group – Eieroversikt per 2. juni - PARETO SECURITIES AS – 10,68% - ARTA HOLDING AS – 7,25% - WHITEROCK CAPITAL AS – 7,25% - UBS AG LONDON BRANCH – 5,54% - CACEIS BANK, LUXEMBOURG – 4,60% - NORDNET LIVSFORSIKRING AS – 3,83% - FORMICA CAPITAL AB – 3,69% - NORDNET PENSIONSFÖRSÄKRING AB – 3,20% - STEN A OLSSONS PENSIONSSTIFTELSE – 3,00% - CACEIS BANK, GERMANY – 2,51% Sum direkte eiere: 21,19% Sum nominee: 30,36% Kilde: https://terranorgroup.com/investor-relations/agarstruktur/
    for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    ·
    Interessant at det er så høy andel norsk eierskap. 25% kun i topp tre :D
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Ja, det er sikkert en sammenheng med mye publisitet blant norske «finfluensere». Men jeg tror Pareto som nominee-konto dekker mer enn bare nordmenn
  • for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Kan godt kjøle seg litt nå.
  • 1. juni · Endret
    ·
    1. juni · Endret
    ·
    Første kjøpsanbefaling fra svenske børsanalytikere: STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Terranor, en aktør innen veivedlikehold i Norden, vokser raskt, men har lenge hatt for lave marginer. En lav verdsettelse, en konkret prognose frem til 2028, en ordrebok som dekker omsetningen flere år fremover, og statlige veibudsjetter som økes kraftig, gjør likevel aksjen interessant. Dette skriver Affärsvärlden i en analyse som munner ut i en kjøpsanbefaling. Avisen viser til at Terranor på sin kapitalmarkedsdag den 26. mai satte tydeligere mål for 2026 og 2028. Målene innebærer blant annet at en justert ebita-margin på 5 prosent, som ved børsnoteringen lå "tre til fem år" unna, nå settes til 2028, skriver AFV. "Vår prognose er tilstrekkelig for en helt grei avkastning på et par års sikt. Nås de finansielle målene, er oppsiden flere ganger så stor. Vi gir aksjen en positiv vurdering," heter det i analysen. https://www.placera.se/telegram/terranor-tydligare-vag-mot-marginalmal-kop-afv-20260601
  • 29. mai
    29. mai
    https://x.com/krisragn/status/2060327876910608576?s=46&t=yYIIHZwS8Q-7AUOSaRCTpw I august kom jeg over et lite svensk selskap som heter Terranor. $TERNOR Terranor kom på børs 30. juni 2025 til SEK 20 per aksje. Kort fortalt: et carve-out fra NCC, bygget opp av Mutares, og nå notert som en ren nordisk road O&M-spiller. Altså drift og vedlikehold av veier i Sverige, Danmark og Finland. Og her var det veldig mye interessant: lange offentlige kontrakter, lav kredittrisiko, asset-light modell og et finansielt mål om 5 % margin som gjorde aksjen ekstremt billig hvis de faktisk leverte. Men i starten var det også mye som gjorde caset krevende å tro på. De hadde nesten ingen børshistorikk. Mutares var en stor eier som åpenbart skulle ut. Finland hadde gamle problemkontrakter. Danmark hadde svak lønnsomhet. Og hele caset krevde at Sverige faktisk kunne skalere kraftig uten å ødelegge marginene. Det var egentlig et typisk «ser billig ut, men må bevises»-case. Etter CMD-en på tirsdag synes jeg det bildet har endret seg ganske mye: Overhenget fra Mutares er borte. Backloggen er rekordhøy. Sverige ser ut som en mye sterkere motor enn det jeg trodde i starten. Danmark virker som en reell margin-recovery. Finland er fortsatt vanskelig, men risikoen virker mer isolert enn jeg først trodde. Og kanskje viktigst: ledelsen fremstår ikke bare trygge på 2028-guidingen. De virker nesten mer opptatt av å forklare hvorfor de kan levere enda bedre enn det de initielt trodde. På dagens kurs, hvis de leverer på CMD-planen, snakker vi om under 2x EV/EBITA ex leases, 3.3x P/E og ca. 32% FCFE-yield på 2028-tall. Under har jeg laget en liten tråd på hvorfor jeg liker caset.
    30. mai · Endret
    ·
    30. mai · Endret
    ·
    Veldig interessant at man guider høyere enn Carnegie. Det er nok mange som ser guidingen og tenker "visst, man kan vel få drømme". Men har litt vanskelig for å se hvorfor man skulle guide med risiko for et mageplask. Langsiktig tillit bør være A&O i både bransjen og i aksjen. Og med Ukraina i bakspeilet og Hormuz-inflasjon i frontruten ville det være merkelig om de sikter mot stjernene uten å ha god kontroll på indekseringer og underleverandører mm. Litt off topic spørsmål: hvorfor er aksjen så populær blant nordmenn sammenlignet med svensker? Er i hvert fall min observasjon fra forum/sosiale medier. Er dere bedre på value investing? :D
    30. mai
    30. mai
    Noen norske spareprofiler har skrevet om aksjen på X. Blant annet Ulf Huse som er en dyktig investor på vei opp. Det virker også som om flere og flere nordmenn investerer hovedsakelig i Sverige, personlig liker jeg meg best i Norge men tester vannet litt med evolution og terranor.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
25 dager siden
1,50 SEK/aksje
Siste utbytte
4,81%Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Her kan dere lese den tidligere nevnte analysen i sin helhet. https://www.placera.se/analys/terranor-marginalresan-avgor-2026-06-02 Betryggende at at de gjør samme tolkning av Mutares' handlinger som jeg selv. De trengte å få inn pengene, og derfor ble det en IPO med dårlig timing. "Allerede ved IPO-en syntes vi salget virket forserte (blant annet på grunn av høye noteringskostnader og lav verdsettelse av selskapet). Vi ser tegn på at salget var tvunget fordi Mutares raskt trengte likvide midler. Det sterkeste beviset er at Mutares brøt et vilkår i sine egne obligasjonslån. Ifølge 2025-tallene klarte selskapet ikke den kvoten mellom konsernets nettogjeld og egenkapital som er angitt i vilkårene for deres obligasjoner."
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Merk skrivefeilen på resultat per aksje for 2025. 12,93 kr! Det hadde jo vært digg med 20% utbytte allerede nå 😂
  • for 3 døgn siden · Endret
    for 3 døgn siden · Endret
    Det er i dag publisert ny liste for topp 10 største eiere. Over 30% av aksjene ligger i nominee-kontoer, noe som betyr at det er mange underliggende investorer representert på topp 10-listen. Terranor Group – Eieroversikt per 2. juni - PARETO SECURITIES AS – 10,68% - ARTA HOLDING AS – 7,25% - WHITEROCK CAPITAL AS – 7,25% - UBS AG LONDON BRANCH – 5,54% - CACEIS BANK, LUXEMBOURG – 4,60% - NORDNET LIVSFORSIKRING AS – 3,83% - FORMICA CAPITAL AB – 3,69% - NORDNET PENSIONSFÖRSÄKRING AB – 3,20% - STEN A OLSSONS PENSIONSSTIFTELSE – 3,00% - CACEIS BANK, GERMANY – 2,51% Sum direkte eiere: 21,19% Sum nominee: 30,36% Kilde: https://terranorgroup.com/investor-relations/agarstruktur/
    for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    ·
    Interessant at det er så høy andel norsk eierskap. 25% kun i topp tre :D
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Ja, det er sikkert en sammenheng med mye publisitet blant norske «finfluensere». Men jeg tror Pareto som nominee-konto dekker mer enn bare nordmenn
  • for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Kan godt kjøle seg litt nå.
  • 1. juni · Endret
    ·
    1. juni · Endret
    ·
    Første kjøpsanbefaling fra svenske børsanalytikere: STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Terranor, en aktør innen veivedlikehold i Norden, vokser raskt, men har lenge hatt for lave marginer. En lav verdsettelse, en konkret prognose frem til 2028, en ordrebok som dekker omsetningen flere år fremover, og statlige veibudsjetter som økes kraftig, gjør likevel aksjen interessant. Dette skriver Affärsvärlden i en analyse som munner ut i en kjøpsanbefaling. Avisen viser til at Terranor på sin kapitalmarkedsdag den 26. mai satte tydeligere mål for 2026 og 2028. Målene innebærer blant annet at en justert ebita-margin på 5 prosent, som ved børsnoteringen lå "tre til fem år" unna, nå settes til 2028, skriver AFV. "Vår prognose er tilstrekkelig for en helt grei avkastning på et par års sikt. Nås de finansielle målene, er oppsiden flere ganger så stor. Vi gir aksjen en positiv vurdering," heter det i analysen. https://www.placera.se/telegram/terranor-tydligare-vag-mot-marginalmal-kop-afv-20260601
  • 29. mai
    29. mai
    https://x.com/krisragn/status/2060327876910608576?s=46&t=yYIIHZwS8Q-7AUOSaRCTpw I august kom jeg over et lite svensk selskap som heter Terranor. $TERNOR Terranor kom på børs 30. juni 2025 til SEK 20 per aksje. Kort fortalt: et carve-out fra NCC, bygget opp av Mutares, og nå notert som en ren nordisk road O&M-spiller. Altså drift og vedlikehold av veier i Sverige, Danmark og Finland. Og her var det veldig mye interessant: lange offentlige kontrakter, lav kredittrisiko, asset-light modell og et finansielt mål om 5 % margin som gjorde aksjen ekstremt billig hvis de faktisk leverte. Men i starten var det også mye som gjorde caset krevende å tro på. De hadde nesten ingen børshistorikk. Mutares var en stor eier som åpenbart skulle ut. Finland hadde gamle problemkontrakter. Danmark hadde svak lønnsomhet. Og hele caset krevde at Sverige faktisk kunne skalere kraftig uten å ødelegge marginene. Det var egentlig et typisk «ser billig ut, men må bevises»-case. Etter CMD-en på tirsdag synes jeg det bildet har endret seg ganske mye: Overhenget fra Mutares er borte. Backloggen er rekordhøy. Sverige ser ut som en mye sterkere motor enn det jeg trodde i starten. Danmark virker som en reell margin-recovery. Finland er fortsatt vanskelig, men risikoen virker mer isolert enn jeg først trodde. Og kanskje viktigst: ledelsen fremstår ikke bare trygge på 2028-guidingen. De virker nesten mer opptatt av å forklare hvorfor de kan levere enda bedre enn det de initielt trodde. På dagens kurs, hvis de leverer på CMD-planen, snakker vi om under 2x EV/EBITA ex leases, 3.3x P/E og ca. 32% FCFE-yield på 2028-tall. Under har jeg laget en liten tråd på hvorfor jeg liker caset.
    30. mai · Endret
    ·
    30. mai · Endret
    ·
    Veldig interessant at man guider høyere enn Carnegie. Det er nok mange som ser guidingen og tenker "visst, man kan vel få drømme". Men har litt vanskelig for å se hvorfor man skulle guide med risiko for et mageplask. Langsiktig tillit bør være A&O i både bransjen og i aksjen. Og med Ukraina i bakspeilet og Hormuz-inflasjon i frontruten ville det være merkelig om de sikter mot stjernene uten å ha god kontroll på indekseringer og underleverandører mm. Litt off topic spørsmål: hvorfor er aksjen så populær blant nordmenn sammenlignet med svensker? Er i hvert fall min observasjon fra forum/sosiale medier. Er dere bedre på value investing? :D
    30. mai
    30. mai
    Noen norske spareprofiler har skrevet om aksjen på X. Blant annet Ulf Huse som er en dyktig investor på vei opp. Det virker også som om flere og flere nordmenn investerer hovedsakelig i Sverige, personlig liker jeg meg best i Norge men tester vannet litt med evolution og terranor.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
34--
1--
14--
30--
73--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
25. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
12. mai
2025 Q4-rapport
17. feb.
2025 Q3-rapport
11. nov. 2025
2025 Q2-rapport
26. aug. 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
25 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
25. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
12. mai
2025 Q4-rapport
17. feb.
2025 Q3-rapport
11. nov. 2025
2025 Q2-rapport
26. aug. 2025

Relaterte produkter

1,50 SEK/aksje
Siste utbytte
4,81%Direkteavkastning

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Her kan dere lese den tidligere nevnte analysen i sin helhet. https://www.placera.se/analys/terranor-marginalresan-avgor-2026-06-02 Betryggende at at de gjør samme tolkning av Mutares' handlinger som jeg selv. De trengte å få inn pengene, og derfor ble det en IPO med dårlig timing. "Allerede ved IPO-en syntes vi salget virket forserte (blant annet på grunn av høye noteringskostnader og lav verdsettelse av selskapet). Vi ser tegn på at salget var tvunget fordi Mutares raskt trengte likvide midler. Det sterkeste beviset er at Mutares brøt et vilkår i sine egne obligasjonslån. Ifølge 2025-tallene klarte selskapet ikke den kvoten mellom konsernets nettogjeld og egenkapital som er angitt i vilkårene for deres obligasjoner."
    for 1 døgn siden
    ·
    for 1 døgn siden
    ·
    Merk skrivefeilen på resultat per aksje for 2025. 12,93 kr! Det hadde jo vært digg med 20% utbytte allerede nå 😂
  • for 3 døgn siden · Endret
    for 3 døgn siden · Endret
    Det er i dag publisert ny liste for topp 10 største eiere. Over 30% av aksjene ligger i nominee-kontoer, noe som betyr at det er mange underliggende investorer representert på topp 10-listen. Terranor Group – Eieroversikt per 2. juni - PARETO SECURITIES AS – 10,68% - ARTA HOLDING AS – 7,25% - WHITEROCK CAPITAL AS – 7,25% - UBS AG LONDON BRANCH – 5,54% - CACEIS BANK, LUXEMBOURG – 4,60% - NORDNET LIVSFORSIKRING AS – 3,83% - FORMICA CAPITAL AB – 3,69% - NORDNET PENSIONSFÖRSÄKRING AB – 3,20% - STEN A OLSSONS PENSIONSSTIFTELSE – 3,00% - CACEIS BANK, GERMANY – 2,51% Sum direkte eiere: 21,19% Sum nominee: 30,36% Kilde: https://terranorgroup.com/investor-relations/agarstruktur/
    for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    ·
    Interessant at det er så høy andel norsk eierskap. 25% kun i topp tre :D
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Ja, det er sikkert en sammenheng med mye publisitet blant norske «finfluensere». Men jeg tror Pareto som nominee-konto dekker mer enn bare nordmenn
  • for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Kan godt kjøle seg litt nå.
  • 1. juni · Endret
    ·
    1. juni · Endret
    ·
    Første kjøpsanbefaling fra svenske børsanalytikere: STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Terranor, en aktør innen veivedlikehold i Norden, vokser raskt, men har lenge hatt for lave marginer. En lav verdsettelse, en konkret prognose frem til 2028, en ordrebok som dekker omsetningen flere år fremover, og statlige veibudsjetter som økes kraftig, gjør likevel aksjen interessant. Dette skriver Affärsvärlden i en analyse som munner ut i en kjøpsanbefaling. Avisen viser til at Terranor på sin kapitalmarkedsdag den 26. mai satte tydeligere mål for 2026 og 2028. Målene innebærer blant annet at en justert ebita-margin på 5 prosent, som ved børsnoteringen lå "tre til fem år" unna, nå settes til 2028, skriver AFV. "Vår prognose er tilstrekkelig for en helt grei avkastning på et par års sikt. Nås de finansielle målene, er oppsiden flere ganger så stor. Vi gir aksjen en positiv vurdering," heter det i analysen. https://www.placera.se/telegram/terranor-tydligare-vag-mot-marginalmal-kop-afv-20260601
  • 29. mai
    29. mai
    https://x.com/krisragn/status/2060327876910608576?s=46&t=yYIIHZwS8Q-7AUOSaRCTpw I august kom jeg over et lite svensk selskap som heter Terranor. $TERNOR Terranor kom på børs 30. juni 2025 til SEK 20 per aksje. Kort fortalt: et carve-out fra NCC, bygget opp av Mutares, og nå notert som en ren nordisk road O&M-spiller. Altså drift og vedlikehold av veier i Sverige, Danmark og Finland. Og her var det veldig mye interessant: lange offentlige kontrakter, lav kredittrisiko, asset-light modell og et finansielt mål om 5 % margin som gjorde aksjen ekstremt billig hvis de faktisk leverte. Men i starten var det også mye som gjorde caset krevende å tro på. De hadde nesten ingen børshistorikk. Mutares var en stor eier som åpenbart skulle ut. Finland hadde gamle problemkontrakter. Danmark hadde svak lønnsomhet. Og hele caset krevde at Sverige faktisk kunne skalere kraftig uten å ødelegge marginene. Det var egentlig et typisk «ser billig ut, men må bevises»-case. Etter CMD-en på tirsdag synes jeg det bildet har endret seg ganske mye: Overhenget fra Mutares er borte. Backloggen er rekordhøy. Sverige ser ut som en mye sterkere motor enn det jeg trodde i starten. Danmark virker som en reell margin-recovery. Finland er fortsatt vanskelig, men risikoen virker mer isolert enn jeg først trodde. Og kanskje viktigst: ledelsen fremstår ikke bare trygge på 2028-guidingen. De virker nesten mer opptatt av å forklare hvorfor de kan levere enda bedre enn det de initielt trodde. På dagens kurs, hvis de leverer på CMD-planen, snakker vi om under 2x EV/EBITA ex leases, 3.3x P/E og ca. 32% FCFE-yield på 2028-tall. Under har jeg laget en liten tråd på hvorfor jeg liker caset.
    30. mai · Endret
    ·
    30. mai · Endret
    ·
    Veldig interessant at man guider høyere enn Carnegie. Det er nok mange som ser guidingen og tenker "visst, man kan vel få drømme". Men har litt vanskelig for å se hvorfor man skulle guide med risiko for et mageplask. Langsiktig tillit bør være A&O i både bransjen og i aksjen. Og med Ukraina i bakspeilet og Hormuz-inflasjon i frontruten ville det være merkelig om de sikter mot stjernene uten å ha god kontroll på indekseringer og underleverandører mm. Litt off topic spørsmål: hvorfor er aksjen så populær blant nordmenn sammenlignet med svensker? Er i hvert fall min observasjon fra forum/sosiale medier. Er dere bedre på value investing? :D
    30. mai
    30. mai
    Noen norske spareprofiler har skrevet om aksjen på X. Blant annet Ulf Huse som er en dyktig investor på vei opp. Det virker også som om flere og flere nordmenn investerer hovedsakelig i Sverige, personlig liker jeg meg best i Norge men tester vannet litt med evolution og terranor.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
34--
1--
14--
30--
73--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data