Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Steppe Gold Ltd

Steppe Gold Ltd

2026 Q1-rapport

Kun PDF

42 dager siden

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
13. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
14. mai
2025 Q4-rapport
31. mars
2025 Q3-rapport
14. nov. 2025
2025 Q2-rapport
13. aug. 2025
2025 Q1-rapport
15. mai 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 13. mai
    ·
    Utvidet mitt beholdning i Steppe Gold med en faktor 5. Selskapet har en fantastisk resultatutvikling. Gittvis litt risikabelt med et land klemt mellom Russland og Kina og turbulens i selskapets ledelse. Jeg håper på en god rapport på mandag og at Nordnets 1 års prognose slår inn med kursen 5.69 CAD om ett år.
    15. mai · Endret
    ·
    Hvis feasibility study for ATO-2 kommer med lovende utfall under H2, så kan en slik kurs absolutt oppnås. Ellers sannsynligvis slett ikke. Men det finnes jo flere prosjekter likevel.
  • 10. apr. · Endret
    ·
    Jeg tror markedet ikke forstår denne aksjen. En positiv Q4-rapport bekrefter 120k ozs per år med en AISC på 1044 WOW. Ved å bruke EBIDTA får jeg en 1.50 EPS og en PE under 1 ved 4200 gull. Når markedet forstår det og ompriser Steppe til en normal 5 - 12 PE, er det minst 7.50 per aksje herfra, og det kommer. Så å akkumulere her virker som en selvfølge, om ikke en fantastisk mulighet fremover med disse prisene ved 4200 + gull. Det er bare profitt herfra, og med selskapene jeg følger, er dette det billigste langt på vei. Si aldri aldri, men hvis Mongolia oppfører seg, hvordan kan denne aksjen noensinne handles under 1 dollar igjen over 2500 gullpris. Jeg vil anbefale at du gjør din due diligence og tar en liten posisjon her. GL
    13. apr.
    ·
    Hvor har du fått 120 unser for 2026 fra? Jeg har ikke sett dette, vanlige prognoser ligger på 65000-70000 uten fast-2. Heller ikke AISC på 1044. Hvor har du fått det fra?
  • 19. mars · Endret
    ·
    Jeg la til her etter en 50+prosent korreksjon, bekreftet høyere inntekter fremover, og aksjen handles på 3100 gullnivåer med gull 4500+. Jeg vil legge til mer ved svakhet. Denne aksjen har bekreftet at den er sterkt eksponert mot gullprisen, og jeg tror gull vil handles mye høyere i fremtiden. Dessuten, opptrapping i produksjonen som overgår forventningene. Ser ut som en vinner herfra med tiden. GL
    20. mars
    haussende. Takk. Lykke til videre.
  • 13. mars
    mer nedgang, er noe kraftig galt, eller er det en kjøpsmulighet?
    19. mars
    ·
    Det er, hva jeg kan finne, for lite info om selskapet til å si noe sikkert. CFOens avgang og meldingen om en ekstern finansiell gjennomgang i kombinasjon med fallende gullpris har gjort at bunnen har gått ut av kursen. Viser revisjonen ingen problemer, og gullprisen snur opp igjen, så vil kursen sannsynligvis ta fart.
  • 10. mars
    ·
    Er det mon tro nok ro på igjen..? Vil gjerne samle litt opp..
    11. mars
    ·
    Hva har skjedd med Steppe?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport

Kun PDF

42 dager siden

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 13. mai
    ·
    Utvidet mitt beholdning i Steppe Gold med en faktor 5. Selskapet har en fantastisk resultatutvikling. Gittvis litt risikabelt med et land klemt mellom Russland og Kina og turbulens i selskapets ledelse. Jeg håper på en god rapport på mandag og at Nordnets 1 års prognose slår inn med kursen 5.69 CAD om ett år.
    15. mai · Endret
    ·
    Hvis feasibility study for ATO-2 kommer med lovende utfall under H2, så kan en slik kurs absolutt oppnås. Ellers sannsynligvis slett ikke. Men det finnes jo flere prosjekter likevel.
  • 10. apr. · Endret
    ·
    Jeg tror markedet ikke forstår denne aksjen. En positiv Q4-rapport bekrefter 120k ozs per år med en AISC på 1044 WOW. Ved å bruke EBIDTA får jeg en 1.50 EPS og en PE under 1 ved 4200 gull. Når markedet forstår det og ompriser Steppe til en normal 5 - 12 PE, er det minst 7.50 per aksje herfra, og det kommer. Så å akkumulere her virker som en selvfølge, om ikke en fantastisk mulighet fremover med disse prisene ved 4200 + gull. Det er bare profitt herfra, og med selskapene jeg følger, er dette det billigste langt på vei. Si aldri aldri, men hvis Mongolia oppfører seg, hvordan kan denne aksjen noensinne handles under 1 dollar igjen over 2500 gullpris. Jeg vil anbefale at du gjør din due diligence og tar en liten posisjon her. GL
    13. apr.
    ·
    Hvor har du fått 120 unser for 2026 fra? Jeg har ikke sett dette, vanlige prognoser ligger på 65000-70000 uten fast-2. Heller ikke AISC på 1044. Hvor har du fått det fra?
  • 19. mars · Endret
    ·
    Jeg la til her etter en 50+prosent korreksjon, bekreftet høyere inntekter fremover, og aksjen handles på 3100 gullnivåer med gull 4500+. Jeg vil legge til mer ved svakhet. Denne aksjen har bekreftet at den er sterkt eksponert mot gullprisen, og jeg tror gull vil handles mye høyere i fremtiden. Dessuten, opptrapping i produksjonen som overgår forventningene. Ser ut som en vinner herfra med tiden. GL
    20. mars
    haussende. Takk. Lykke til videre.
  • 13. mars
    mer nedgang, er noe kraftig galt, eller er det en kjøpsmulighet?
    19. mars
    ·
    Det er, hva jeg kan finne, for lite info om selskapet til å si noe sikkert. CFOens avgang og meldingen om en ekstern finansiell gjennomgang i kombinasjon med fallende gullpris har gjort at bunnen har gått ut av kursen. Viser revisjonen ingen problemer, og gullprisen snur opp igjen, så vil kursen sannsynligvis ta fart.
  • 10. mars
    ·
    Er det mon tro nok ro på igjen..? Vil gjerne samle litt opp..
    11. mars
    ·
    Hva har skjedd med Steppe?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
13. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
14. mai
2025 Q4-rapport
31. mars
2025 Q3-rapport
14. nov. 2025
2025 Q2-rapport
13. aug. 2025
2025 Q1-rapport
15. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport

Kun PDF

42 dager siden

Nyheter

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
13. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
14. mai
2025 Q4-rapport
31. mars
2025 Q3-rapport
14. nov. 2025
2025 Q2-rapport
13. aug. 2025
2025 Q1-rapport
15. mai 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 13. mai
    ·
    Utvidet mitt beholdning i Steppe Gold med en faktor 5. Selskapet har en fantastisk resultatutvikling. Gittvis litt risikabelt med et land klemt mellom Russland og Kina og turbulens i selskapets ledelse. Jeg håper på en god rapport på mandag og at Nordnets 1 års prognose slår inn med kursen 5.69 CAD om ett år.
    15. mai · Endret
    ·
    Hvis feasibility study for ATO-2 kommer med lovende utfall under H2, så kan en slik kurs absolutt oppnås. Ellers sannsynligvis slett ikke. Men det finnes jo flere prosjekter likevel.
  • 10. apr. · Endret
    ·
    Jeg tror markedet ikke forstår denne aksjen. En positiv Q4-rapport bekrefter 120k ozs per år med en AISC på 1044 WOW. Ved å bruke EBIDTA får jeg en 1.50 EPS og en PE under 1 ved 4200 gull. Når markedet forstår det og ompriser Steppe til en normal 5 - 12 PE, er det minst 7.50 per aksje herfra, og det kommer. Så å akkumulere her virker som en selvfølge, om ikke en fantastisk mulighet fremover med disse prisene ved 4200 + gull. Det er bare profitt herfra, og med selskapene jeg følger, er dette det billigste langt på vei. Si aldri aldri, men hvis Mongolia oppfører seg, hvordan kan denne aksjen noensinne handles under 1 dollar igjen over 2500 gullpris. Jeg vil anbefale at du gjør din due diligence og tar en liten posisjon her. GL
    13. apr.
    ·
    Hvor har du fått 120 unser for 2026 fra? Jeg har ikke sett dette, vanlige prognoser ligger på 65000-70000 uten fast-2. Heller ikke AISC på 1044. Hvor har du fått det fra?
  • 19. mars · Endret
    ·
    Jeg la til her etter en 50+prosent korreksjon, bekreftet høyere inntekter fremover, og aksjen handles på 3100 gullnivåer med gull 4500+. Jeg vil legge til mer ved svakhet. Denne aksjen har bekreftet at den er sterkt eksponert mot gullprisen, og jeg tror gull vil handles mye høyere i fremtiden. Dessuten, opptrapping i produksjonen som overgår forventningene. Ser ut som en vinner herfra med tiden. GL
    20. mars
    haussende. Takk. Lykke til videre.
  • 13. mars
    mer nedgang, er noe kraftig galt, eller er det en kjøpsmulighet?
    19. mars
    ·
    Det er, hva jeg kan finne, for lite info om selskapet til å si noe sikkert. CFOens avgang og meldingen om en ekstern finansiell gjennomgang i kombinasjon med fallende gullpris har gjort at bunnen har gått ut av kursen. Viser revisjonen ingen problemer, og gullprisen snur opp igjen, så vil kursen sannsynligvis ta fart.
  • 10. mars
    ·
    Er det mon tro nok ro på igjen..? Vil gjerne samle litt opp..
    11. mars
    ·
    Hva har skjedd med Steppe?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data