Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

Sea ADR A

Sea ADR A

Høy-
Lav-
Omsetning-
Høy-
Lav-
Omsetning-
2026 Q1-rapport
46 dager siden

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
11. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
12. mai
2025 Q4-rapport
3. mars
2025 Q3-rapport
11. nov. 2025
2025 Q2-rapport
12. aug. 2025
2025 Q1-rapport
13. mai 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 18. juni
    Nå er ventingen over. All inn, så tror jeg den kommer seg skikkelig etter hvert. Tenker det er en veldig god inngang her :-)
    18. juni
    ·
    Ja jeg er også nødt til å være med, den virker helt opplagt.
  • 4. juni
    ·
    Jeg kan ikke se noe håp her😭😭
    4. juni
    ·
    Den skal nok komme. Gode tall og solid vekst kommer alltid til slutt. Det skal bare litt fokus på aksjen igjen, så kommer rykkket som vi tidligere har sett 2 ganger før!!! Det bør være minimum en dobler i denne aksjen 💪🏽
  • 1. juni
    ·
    Ses på toppen gutter og jenter 💪🏻
  • 12. mai
    ·
    Mine herrer og øvrige spekulanter i verdipapirer 📈🧐💼 Som bl.a. tidligere elektriker 🔌, Siriusmann ❄️, gymnasielærer og foredragsholder 🎤 har jeg prøvd litt av hvert her i livet… Men intet… og jeg mener INTET — har mentalt forberedt meg på å være aksjonær i SE de siste 6-7 månedene 📉🥴 Etter måneders økonomisk juling 💸, mental nedsliting 🫠 samt lange forklaringer til familien om at ‘det er langsiktig’ 🤡📊, kan man omsider skimte sivilisasjonen igjen 🌅🙏 SE har i skrivende stund hevet seg fra kjelleretasjen med hele 11% 🚀, og porteføljen på beskjedne 53.741.332 DKK 💰 ligner nå mindre og mindre en tragedie og mer en dårlig investering med potensial (ironi kan forekomme😊) Det har vært så ille at jeg flere kvelder har sittet i stillhet med Robert 🐕 og stirret tomt ut i luften, mens jeg vurderte om Fernet 🥃 teknisk sett er brennevin… eller bare følelsesmessig førstehjelp til langsiktige investorer🥳 På et tidspunkt begynte Robert til og med å forlate haciendaen, hver gang Nordnet sendte notifikasjoner .📱⚰️ Den firbeinte kunne simpelthen merke volatilitet i atmosfæren. Jeg skal naturligvis ikke si at vi er tilbake… 😏 men jeg HAR igjen tillatt meg å kikke på både sommerferier 🌴🍹, merkevarer i Netto 🛒💎 og brennevinshyllen uten å få flashbacks. Siden 1987 har markedet lært meg én ting: Man overlever ikke på talent alene.. Man overlever på stahet, koffein og et moderat overforbruk av bittert brennevin 🥃📈 Jeg ønsker dere alle en utmerket tirsdag ettermiddag. Følg gjerne med😊
    13. mai
    ·
    Jeg hadde aksjen tilbake i 2020 fra kurs 24 og solgte det siste etter toppen i kurs 200, så har jeg sakte, men sikkert bygget opp en posisjon igjen, nå som de har snudd skuta og bevist at de kan tjene penger igjen,
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
46 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 18. juni
    Nå er ventingen over. All inn, så tror jeg den kommer seg skikkelig etter hvert. Tenker det er en veldig god inngang her :-)
    18. juni
    ·
    Ja jeg er også nødt til å være med, den virker helt opplagt.
  • 4. juni
    ·
    Jeg kan ikke se noe håp her😭😭
    4. juni
    ·
    Den skal nok komme. Gode tall og solid vekst kommer alltid til slutt. Det skal bare litt fokus på aksjen igjen, så kommer rykkket som vi tidligere har sett 2 ganger før!!! Det bør være minimum en dobler i denne aksjen 💪🏽
  • 1. juni
    ·
    Ses på toppen gutter og jenter 💪🏻
  • 12. mai
    ·
    Mine herrer og øvrige spekulanter i verdipapirer 📈🧐💼 Som bl.a. tidligere elektriker 🔌, Siriusmann ❄️, gymnasielærer og foredragsholder 🎤 har jeg prøvd litt av hvert her i livet… Men intet… og jeg mener INTET — har mentalt forberedt meg på å være aksjonær i SE de siste 6-7 månedene 📉🥴 Etter måneders økonomisk juling 💸, mental nedsliting 🫠 samt lange forklaringer til familien om at ‘det er langsiktig’ 🤡📊, kan man omsider skimte sivilisasjonen igjen 🌅🙏 SE har i skrivende stund hevet seg fra kjelleretasjen med hele 11% 🚀, og porteføljen på beskjedne 53.741.332 DKK 💰 ligner nå mindre og mindre en tragedie og mer en dårlig investering med potensial (ironi kan forekomme😊) Det har vært så ille at jeg flere kvelder har sittet i stillhet med Robert 🐕 og stirret tomt ut i luften, mens jeg vurderte om Fernet 🥃 teknisk sett er brennevin… eller bare følelsesmessig førstehjelp til langsiktige investorer🥳 På et tidspunkt begynte Robert til og med å forlate haciendaen, hver gang Nordnet sendte notifikasjoner .📱⚰️ Den firbeinte kunne simpelthen merke volatilitet i atmosfæren. Jeg skal naturligvis ikke si at vi er tilbake… 😏 men jeg HAR igjen tillatt meg å kikke på både sommerferier 🌴🍹, merkevarer i Netto 🛒💎 og brennevinshyllen uten å få flashbacks. Siden 1987 har markedet lært meg én ting: Man overlever ikke på talent alene.. Man overlever på stahet, koffein og et moderat overforbruk av bittert brennevin 🥃📈 Jeg ønsker dere alle en utmerket tirsdag ettermiddag. Følg gjerne med😊
    13. mai
    ·
    Jeg hadde aksjen tilbake i 2020 fra kurs 24 og solgte det siste etter toppen i kurs 200, så har jeg sakte, men sikkert bygget opp en posisjon igjen, nå som de har snudd skuta og bevist at de kan tjene penger igjen,
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
11. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
12. mai
2025 Q4-rapport
3. mars
2025 Q3-rapport
11. nov. 2025
2025 Q2-rapport
12. aug. 2025
2025 Q1-rapport
13. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
46 dager siden

Nyheter

Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
11. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
12. mai
2025 Q4-rapport
3. mars
2025 Q3-rapport
11. nov. 2025
2025 Q2-rapport
12. aug. 2025
2025 Q1-rapport
13. mai 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
Logg inn
  • 18. juni
    Nå er ventingen over. All inn, så tror jeg den kommer seg skikkelig etter hvert. Tenker det er en veldig god inngang her :-)
    18. juni
    ·
    Ja jeg er også nødt til å være med, den virker helt opplagt.
  • 4. juni
    ·
    Jeg kan ikke se noe håp her😭😭
    4. juni
    ·
    Den skal nok komme. Gode tall og solid vekst kommer alltid til slutt. Det skal bare litt fokus på aksjen igjen, så kommer rykkket som vi tidligere har sett 2 ganger før!!! Det bør være minimum en dobler i denne aksjen 💪🏽
  • 1. juni
    ·
    Ses på toppen gutter og jenter 💪🏻
  • 12. mai
    ·
    Mine herrer og øvrige spekulanter i verdipapirer 📈🧐💼 Som bl.a. tidligere elektriker 🔌, Siriusmann ❄️, gymnasielærer og foredragsholder 🎤 har jeg prøvd litt av hvert her i livet… Men intet… og jeg mener INTET — har mentalt forberedt meg på å være aksjonær i SE de siste 6-7 månedene 📉🥴 Etter måneders økonomisk juling 💸, mental nedsliting 🫠 samt lange forklaringer til familien om at ‘det er langsiktig’ 🤡📊, kan man omsider skimte sivilisasjonen igjen 🌅🙏 SE har i skrivende stund hevet seg fra kjelleretasjen med hele 11% 🚀, og porteføljen på beskjedne 53.741.332 DKK 💰 ligner nå mindre og mindre en tragedie og mer en dårlig investering med potensial (ironi kan forekomme😊) Det har vært så ille at jeg flere kvelder har sittet i stillhet med Robert 🐕 og stirret tomt ut i luften, mens jeg vurderte om Fernet 🥃 teknisk sett er brennevin… eller bare følelsesmessig førstehjelp til langsiktige investorer🥳 På et tidspunkt begynte Robert til og med å forlate haciendaen, hver gang Nordnet sendte notifikasjoner .📱⚰️ Den firbeinte kunne simpelthen merke volatilitet i atmosfæren. Jeg skal naturligvis ikke si at vi er tilbake… 😏 men jeg HAR igjen tillatt meg å kikke på både sommerferier 🌴🍹, merkevarer i Netto 🛒💎 og brennevinshyllen uten å få flashbacks. Siden 1987 har markedet lært meg én ting: Man overlever ikke på talent alene.. Man overlever på stahet, koffein og et moderat overforbruk av bittert brennevin 🥃📈 Jeg ønsker dere alle en utmerket tirsdag ettermiddag. Følg gjerne med😊
    13. mai
    ·
    Jeg hadde aksjen tilbake i 2020 fra kurs 24 og solgte det siste etter toppen i kurs 200, så har jeg sakte, men sikkert bygget opp en posisjon igjen, nå som de har snudd skuta og bevist at de kan tjene penger igjen,
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Ingen data funnet

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data