Kvartalsrapport (Q3)
NY
2 dager siden‧42min
0,42 USD/aksje
Ex-dag 14. nov.
2,72 %
Direkteavkastning
Ordredybde
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Høy
62VWAP
Lav
60,12OmsetningAntall
18,9 1 320 369
VWAP
Høy
62Lav
60,12OmsetningAntall
18,9 1 320 369
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig | |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Kvartalsrapport (Q3) | 30. okt. | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q2) | 30. juli | |
| 2025 Generalforsamling | 28. mai | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q1) | 1. mai | |
| 2024 Årsrapport | 21. mars |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenScorpio Tankers Inc. Announces Financial Results for the Third Quarter of 2025 and an Increase to Its Quarterly Dividend https://finance.yahoo.com/news/scorpio-tankers-inc-announces-financial-104500835.html
- for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenOppsummert av hva nettet kunne fortelle meg... Basert på tilgjengelige markedsdata per 29. oktober 2025, har Scorpio Tankers (STNG) åpnet premarket på rundt $52.00, som tilsvarer et fall på cirka -15.36% fra gårsdagens close på $61. Dette kommer rett før Q3-rapporten som slippes i morgen, 30. oktober, der analytikere forventer en revenue-nedgang på 9.9% YoY til $232.6 millioner, i tråd med en lignende nedgang i shipping-rater. Forventet EPS er $1.10, men markedet ser ut til å prise inn usikkerhet rundt tankermarkedet, inkludert potensielle svakere day-rates og bredere press i energisektoren. Ingen spesifikke nyheter peker direkte på dagens drop, men det kan være en reaksjon på forventninger til rapporten eller generell sektorrotasjon – lignende fall har skjedd tidligere, som et 4.9% drop 7. oktober uten klar orsak. Volumet er foreløpig lavt, så det kan endre seg når markedet åpner.
- 6. juni·Det norske Storm Bond Fund begynte å kjøpe Scorpio Tankers' obligasjoner i mai. Fondet, forvaltet av Morten Astrup, kjøpte de usikrede seniorobligasjonene for 2030 utstedt av eieren av produkttankskipet. «Kreditet er støttet av en solid balanse og en belåningsgrad på ~23 %, 1,3 milliarder dollar i likviditet, begrensede investeringsforpliktelser og en flåte av moderne eiendeler. Obligasjonene er anslått å være dekket av historisk lave aktivaverdier», sa fondet i sin rapport for mai. Fondet kjøpte obligasjonene til en gjennomsnittspris på 98,5, tilsvarende en avkastning på 7,9 %. Obligasjonene ble utstedt i januar med en rentemargin på 7,5 %. Scorpio er verdens største eier av produkttankskip med en eid flåte på 99 skip. Markedsverdien er omtrent 2 milliarder dollar på New York Stock Exchange. Storm Bond Fund har 8 % shipping og 4 % industriell shipping i porteføljen. Det har 4 % i kontanter. Obligasjoner fra SFL Corp, Tidewater og Golar LNG er de største beholdningene. «Det nordiske markedet for høyrenteobligasjoner var sterkt i mai, og Storm Bond Fund leverte en månedlig avkastning på +0,8. Resultatet var primært drevet av den attraktive kupongbæringen og noe avkastningskompresjon på tvers av porteføljen», heter det i rapporten. Porteføljen tilbyr en avkastning på 7,8 % i norske kroner. «Vårt fokus er på utstedere med sterk aktivasikkerhet, solide balanser og god gjeldsbetjeningskapasitet. Dette resulterer i en portefølje av høy kvalitet, sektordiversifisert, forankret av robuste nordiske utstedere som er i stand til å motstå endringer i inflasjon og renteforventninger.» Copyright: Tradewinds, rett og slett den beste!
- 2. mai·Scorpio Tankers tror ikke at de vil bli alvorlig påvirket av Kina-målrettede havneavgifter vedtatt av den amerikanske handelsrepresentanten Jamieson Greer. Ledelsen bagatelliserte effekten av avgiftene i kommentarer til aksjeanalytikere torsdag etter å ha offentliggjort resultater for første kvartal som betydelig bedret forventningene til analytikerne. "Virkningen på produkttankskip forventes å være minimal," sa James Doyle, leder for bedriftsutvikling og investorrelasjoner. For det første er den New York-noterte eierens flåte på nesten 100 produkttankskip i stor grad bygget i Sør-Korea. Og deres MR-er og handymax-tankskip faller under grensen på 55 000 dwt som er fastsatt av Greers kontor for unntak fra avgiftene på kinesiskbygd tonnasje, bemerket Doyle. Selv om unntakene ikke gjelder for Scorpios store stall med LR2-er, er det liten bekymring av andre grunner, sa kommersiell direktør Lars Dencker Nielsen. "LR2-markedet er ubetydelig når det gjelder USA," sa han. «Det blir et større problem med aframaxer. Men med Scorpios flåtestruktur kommer det ikke til å skape et problem for oss.» Selv om det ikke ble nevnt i resultatrapporten, har Scorpio brukt mye av de siste tre årene på å avvikle dyr leasingfinansiering på flåten sin – mye av det gjennom kinesiske kilder – til fordel for konvensjonell bankfinansiering levert av hovedsakelig europeiske långivere. Den relative mangelen på bekymring over den amerikanske handelsrepresentantens restriksjoner betyr ikke at Scorpio ikke er skeptisk til det generelle regulatoriske og geopolitiske landskapet i en turbulent andre periode med president Donald Trump. «Vi har tatt en mer konservativ tilnærming til kapitalallokering på grunn av den ytterligere globale usikkerheten som fortsatt vedvarer», sa administrerende direktør Emanuele Lauro i en kommentar til samtalen. «Vi er godt rustet til å navigere i usikkerhet.» Selv om Lauro ikke nevnte det eksplisitt, valgte Scorpio å allokere lite kapital til tilbakekjøp av aksjer i forrige kvartal, og opprettholdt en tilbakekjøpsautorisasjon omtrent lik beløpet 12. februar. Dette til tross for et fall i aksjekursen på mer enn 28 % siden begynnelsen av Trumps periode, var det det største av de 25 rederiene etterfulgt av investeringsbanken Jefferies, og en betydelig handelsrabatt i forhold til netto andelsverdi. Skipsfinansiering er en gåte bransjens aktører må løse for å overleve i en kapitalintensiv virksomhet. I det siste nyhetsbrevet fra TradeWinds' finanskorrespondent Joe Brady hjelper deg med å avdekke mysteriene. Selskapet hadde kjøpt tilbake aksjer verdt 39 millioner dollar i fjerde kvartal, og 339 millioner dollar i løpet av 2024. Scorpio opprettholdt sitt kvartalsvise utbytte på 0,40 dollar per aksje. Det har bygget en kontantbeholdning på 397 millioner dollar og en total likviditet på 1,36 milliarder dollar, inkludert investeringsandelen i den New York-noterte VLCC-spesialisten DHT Holdings. Netto belåningsgrad er bare 10 %, ifølge Jefferies-analytiker Omar Nokta. Finansdirektør Chris Avella sa: «Vi er omgitt av usikkerhet. Fokuset vårt har vært på hva vi kan kontrollere, snarere enn hva som er utenfor vår kontroll.» Opphavsrett: Tradewnds, rett og slett den beste!
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q3)
NY
2 dager siden‧42min
0,42 USD/aksje
Ex-dag 14. nov.
2,72 %
Direkteavkastning
Nyheter og Analyser
Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenScorpio Tankers Inc. Announces Financial Results for the Third Quarter of 2025 and an Increase to Its Quarterly Dividend https://finance.yahoo.com/news/scorpio-tankers-inc-announces-financial-104500835.html
- for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenOppsummert av hva nettet kunne fortelle meg... Basert på tilgjengelige markedsdata per 29. oktober 2025, har Scorpio Tankers (STNG) åpnet premarket på rundt $52.00, som tilsvarer et fall på cirka -15.36% fra gårsdagens close på $61. Dette kommer rett før Q3-rapporten som slippes i morgen, 30. oktober, der analytikere forventer en revenue-nedgang på 9.9% YoY til $232.6 millioner, i tråd med en lignende nedgang i shipping-rater. Forventet EPS er $1.10, men markedet ser ut til å prise inn usikkerhet rundt tankermarkedet, inkludert potensielle svakere day-rates og bredere press i energisektoren. Ingen spesifikke nyheter peker direkte på dagens drop, men det kan være en reaksjon på forventninger til rapporten eller generell sektorrotasjon – lignende fall har skjedd tidligere, som et 4.9% drop 7. oktober uten klar orsak. Volumet er foreløpig lavt, så det kan endre seg når markedet åpner.
- 6. juni·Det norske Storm Bond Fund begynte å kjøpe Scorpio Tankers' obligasjoner i mai. Fondet, forvaltet av Morten Astrup, kjøpte de usikrede seniorobligasjonene for 2030 utstedt av eieren av produkttankskipet. «Kreditet er støttet av en solid balanse og en belåningsgrad på ~23 %, 1,3 milliarder dollar i likviditet, begrensede investeringsforpliktelser og en flåte av moderne eiendeler. Obligasjonene er anslått å være dekket av historisk lave aktivaverdier», sa fondet i sin rapport for mai. Fondet kjøpte obligasjonene til en gjennomsnittspris på 98,5, tilsvarende en avkastning på 7,9 %. Obligasjonene ble utstedt i januar med en rentemargin på 7,5 %. Scorpio er verdens største eier av produkttankskip med en eid flåte på 99 skip. Markedsverdien er omtrent 2 milliarder dollar på New York Stock Exchange. Storm Bond Fund har 8 % shipping og 4 % industriell shipping i porteføljen. Det har 4 % i kontanter. Obligasjoner fra SFL Corp, Tidewater og Golar LNG er de største beholdningene. «Det nordiske markedet for høyrenteobligasjoner var sterkt i mai, og Storm Bond Fund leverte en månedlig avkastning på +0,8. Resultatet var primært drevet av den attraktive kupongbæringen og noe avkastningskompresjon på tvers av porteføljen», heter det i rapporten. Porteføljen tilbyr en avkastning på 7,8 % i norske kroner. «Vårt fokus er på utstedere med sterk aktivasikkerhet, solide balanser og god gjeldsbetjeningskapasitet. Dette resulterer i en portefølje av høy kvalitet, sektordiversifisert, forankret av robuste nordiske utstedere som er i stand til å motstå endringer i inflasjon og renteforventninger.» Copyright: Tradewinds, rett og slett den beste!
- 2. mai·Scorpio Tankers tror ikke at de vil bli alvorlig påvirket av Kina-målrettede havneavgifter vedtatt av den amerikanske handelsrepresentanten Jamieson Greer. Ledelsen bagatelliserte effekten av avgiftene i kommentarer til aksjeanalytikere torsdag etter å ha offentliggjort resultater for første kvartal som betydelig bedret forventningene til analytikerne. "Virkningen på produkttankskip forventes å være minimal," sa James Doyle, leder for bedriftsutvikling og investorrelasjoner. For det første er den New York-noterte eierens flåte på nesten 100 produkttankskip i stor grad bygget i Sør-Korea. Og deres MR-er og handymax-tankskip faller under grensen på 55 000 dwt som er fastsatt av Greers kontor for unntak fra avgiftene på kinesiskbygd tonnasje, bemerket Doyle. Selv om unntakene ikke gjelder for Scorpios store stall med LR2-er, er det liten bekymring av andre grunner, sa kommersiell direktør Lars Dencker Nielsen. "LR2-markedet er ubetydelig når det gjelder USA," sa han. «Det blir et større problem med aframaxer. Men med Scorpios flåtestruktur kommer det ikke til å skape et problem for oss.» Selv om det ikke ble nevnt i resultatrapporten, har Scorpio brukt mye av de siste tre årene på å avvikle dyr leasingfinansiering på flåten sin – mye av det gjennom kinesiske kilder – til fordel for konvensjonell bankfinansiering levert av hovedsakelig europeiske långivere. Den relative mangelen på bekymring over den amerikanske handelsrepresentantens restriksjoner betyr ikke at Scorpio ikke er skeptisk til det generelle regulatoriske og geopolitiske landskapet i en turbulent andre periode med president Donald Trump. «Vi har tatt en mer konservativ tilnærming til kapitalallokering på grunn av den ytterligere globale usikkerheten som fortsatt vedvarer», sa administrerende direktør Emanuele Lauro i en kommentar til samtalen. «Vi er godt rustet til å navigere i usikkerhet.» Selv om Lauro ikke nevnte det eksplisitt, valgte Scorpio å allokere lite kapital til tilbakekjøp av aksjer i forrige kvartal, og opprettholdt en tilbakekjøpsautorisasjon omtrent lik beløpet 12. februar. Dette til tross for et fall i aksjekursen på mer enn 28 % siden begynnelsen av Trumps periode, var det det største av de 25 rederiene etterfulgt av investeringsbanken Jefferies, og en betydelig handelsrabatt i forhold til netto andelsverdi. Skipsfinansiering er en gåte bransjens aktører må løse for å overleve i en kapitalintensiv virksomhet. I det siste nyhetsbrevet fra TradeWinds' finanskorrespondent Joe Brady hjelper deg med å avdekke mysteriene. Selskapet hadde kjøpt tilbake aksjer verdt 39 millioner dollar i fjerde kvartal, og 339 millioner dollar i løpet av 2024. Scorpio opprettholdt sitt kvartalsvise utbytte på 0,40 dollar per aksje. Det har bygget en kontantbeholdning på 397 millioner dollar og en total likviditet på 1,36 milliarder dollar, inkludert investeringsandelen i den New York-noterte VLCC-spesialisten DHT Holdings. Netto belåningsgrad er bare 10 %, ifølge Jefferies-analytiker Omar Nokta. Finansdirektør Chris Avella sa: «Vi er omgitt av usikkerhet. Fokuset vårt har vært på hva vi kan kontrollere, snarere enn hva som er utenfor vår kontroll.» Opphavsrett: Tradewnds, rett og slett den beste!
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Høy
62VWAP
Lav
60,12OmsetningAntall
18,9 1 320 369
VWAP
Høy
62Lav
60,12OmsetningAntall
18,9 1 320 369
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig | |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Kvartalsrapport (Q3) | 30. okt. | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q2) | 30. juli | |
| 2025 Generalforsamling | 28. mai | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q1) | 1. mai | |
| 2024 Årsrapport | 21. mars |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Kvartalsrapport (Q3)
NY
2 dager siden‧42min
Nyheter og Analyser
Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
| Kommende | |
|---|---|
Selskapskalender ikke tilgjengelig | |
| Historisk | ||
|---|---|---|
| 2025 Kvartalsrapport (Q3) | 30. okt. | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q2) | 30. juli | |
| 2025 Generalforsamling | 28. mai | |
| 2025 Kvartalsrapport (Q1) | 1. mai | |
| 2024 Årsrapport | 21. mars |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
0,42 USD/aksje
Ex-dag 14. nov.
2,72 %
Direkteavkastning
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- for 1 døgn sidenfor 1 døgn sidenScorpio Tankers Inc. Announces Financial Results for the Third Quarter of 2025 and an Increase to Its Quarterly Dividend https://finance.yahoo.com/news/scorpio-tankers-inc-announces-financial-104500835.html
- for 2 døgn sidenfor 2 døgn sidenOppsummert av hva nettet kunne fortelle meg... Basert på tilgjengelige markedsdata per 29. oktober 2025, har Scorpio Tankers (STNG) åpnet premarket på rundt $52.00, som tilsvarer et fall på cirka -15.36% fra gårsdagens close på $61. Dette kommer rett før Q3-rapporten som slippes i morgen, 30. oktober, der analytikere forventer en revenue-nedgang på 9.9% YoY til $232.6 millioner, i tråd med en lignende nedgang i shipping-rater. Forventet EPS er $1.10, men markedet ser ut til å prise inn usikkerhet rundt tankermarkedet, inkludert potensielle svakere day-rates og bredere press i energisektoren. Ingen spesifikke nyheter peker direkte på dagens drop, men det kan være en reaksjon på forventninger til rapporten eller generell sektorrotasjon – lignende fall har skjedd tidligere, som et 4.9% drop 7. oktober uten klar orsak. Volumet er foreløpig lavt, så det kan endre seg når markedet åpner.
- 6. juni·Det norske Storm Bond Fund begynte å kjøpe Scorpio Tankers' obligasjoner i mai. Fondet, forvaltet av Morten Astrup, kjøpte de usikrede seniorobligasjonene for 2030 utstedt av eieren av produkttankskipet. «Kreditet er støttet av en solid balanse og en belåningsgrad på ~23 %, 1,3 milliarder dollar i likviditet, begrensede investeringsforpliktelser og en flåte av moderne eiendeler. Obligasjonene er anslått å være dekket av historisk lave aktivaverdier», sa fondet i sin rapport for mai. Fondet kjøpte obligasjonene til en gjennomsnittspris på 98,5, tilsvarende en avkastning på 7,9 %. Obligasjonene ble utstedt i januar med en rentemargin på 7,5 %. Scorpio er verdens største eier av produkttankskip med en eid flåte på 99 skip. Markedsverdien er omtrent 2 milliarder dollar på New York Stock Exchange. Storm Bond Fund har 8 % shipping og 4 % industriell shipping i porteføljen. Det har 4 % i kontanter. Obligasjoner fra SFL Corp, Tidewater og Golar LNG er de største beholdningene. «Det nordiske markedet for høyrenteobligasjoner var sterkt i mai, og Storm Bond Fund leverte en månedlig avkastning på +0,8. Resultatet var primært drevet av den attraktive kupongbæringen og noe avkastningskompresjon på tvers av porteføljen», heter det i rapporten. Porteføljen tilbyr en avkastning på 7,8 % i norske kroner. «Vårt fokus er på utstedere med sterk aktivasikkerhet, solide balanser og god gjeldsbetjeningskapasitet. Dette resulterer i en portefølje av høy kvalitet, sektordiversifisert, forankret av robuste nordiske utstedere som er i stand til å motstå endringer i inflasjon og renteforventninger.» Copyright: Tradewinds, rett og slett den beste!
- 2. mai·Scorpio Tankers tror ikke at de vil bli alvorlig påvirket av Kina-målrettede havneavgifter vedtatt av den amerikanske handelsrepresentanten Jamieson Greer. Ledelsen bagatelliserte effekten av avgiftene i kommentarer til aksjeanalytikere torsdag etter å ha offentliggjort resultater for første kvartal som betydelig bedret forventningene til analytikerne. "Virkningen på produkttankskip forventes å være minimal," sa James Doyle, leder for bedriftsutvikling og investorrelasjoner. For det første er den New York-noterte eierens flåte på nesten 100 produkttankskip i stor grad bygget i Sør-Korea. Og deres MR-er og handymax-tankskip faller under grensen på 55 000 dwt som er fastsatt av Greers kontor for unntak fra avgiftene på kinesiskbygd tonnasje, bemerket Doyle. Selv om unntakene ikke gjelder for Scorpios store stall med LR2-er, er det liten bekymring av andre grunner, sa kommersiell direktør Lars Dencker Nielsen. "LR2-markedet er ubetydelig når det gjelder USA," sa han. «Det blir et større problem med aframaxer. Men med Scorpios flåtestruktur kommer det ikke til å skape et problem for oss.» Selv om det ikke ble nevnt i resultatrapporten, har Scorpio brukt mye av de siste tre årene på å avvikle dyr leasingfinansiering på flåten sin – mye av det gjennom kinesiske kilder – til fordel for konvensjonell bankfinansiering levert av hovedsakelig europeiske långivere. Den relative mangelen på bekymring over den amerikanske handelsrepresentantens restriksjoner betyr ikke at Scorpio ikke er skeptisk til det generelle regulatoriske og geopolitiske landskapet i en turbulent andre periode med president Donald Trump. «Vi har tatt en mer konservativ tilnærming til kapitalallokering på grunn av den ytterligere globale usikkerheten som fortsatt vedvarer», sa administrerende direktør Emanuele Lauro i en kommentar til samtalen. «Vi er godt rustet til å navigere i usikkerhet.» Selv om Lauro ikke nevnte det eksplisitt, valgte Scorpio å allokere lite kapital til tilbakekjøp av aksjer i forrige kvartal, og opprettholdt en tilbakekjøpsautorisasjon omtrent lik beløpet 12. februar. Dette til tross for et fall i aksjekursen på mer enn 28 % siden begynnelsen av Trumps periode, var det det største av de 25 rederiene etterfulgt av investeringsbanken Jefferies, og en betydelig handelsrabatt i forhold til netto andelsverdi. Skipsfinansiering er en gåte bransjens aktører må løse for å overleve i en kapitalintensiv virksomhet. I det siste nyhetsbrevet fra TradeWinds' finanskorrespondent Joe Brady hjelper deg med å avdekke mysteriene. Selskapet hadde kjøpt tilbake aksjer verdt 39 millioner dollar i fjerde kvartal, og 339 millioner dollar i løpet av 2024. Scorpio opprettholdt sitt kvartalsvise utbytte på 0,40 dollar per aksje. Det har bygget en kontantbeholdning på 397 millioner dollar og en total likviditet på 1,36 milliarder dollar, inkludert investeringsandelen i den New York-noterte VLCC-spesialisten DHT Holdings. Netto belåningsgrad er bare 10 %, ifølge Jefferies-analytiker Omar Nokta. Finansdirektør Chris Avella sa: «Vi er omgitt av usikkerhet. Fokuset vårt har vært på hva vi kan kontrollere, snarere enn hva som er utenfor vår kontroll.» Opphavsrett: Tradewnds, rett og slett den beste!
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0
Siste handler
| Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Høy
62VWAP
Lav
60,12OmsetningAntall
18,9 1 320 369
VWAP
Høy
62Lav
60,12OmsetningAntall
18,9 1 320 369
Meglerstatistikk
Fant ingen data






