Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.
Aksje
Nasdaq
STNG

Scorpio Tankers

Scorpio Tankers

42,31USD
42,31USD
Aksje
Nasdaq
STNG

Scorpio Tankers

Scorpio Tankers

42,31USD
42,31USD
Aksje
Nasdaq
STNG

Scorpio Tankers

Scorpio Tankers

42,31USD
42,31USD
Kvartalsrapport (Q1)
54 dager siden35min
0,40 USD/aksje
Siste utbytte
3,73 %
Direkteavkastning

Ordredybde

Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
44,21
VWAP
42,7
Lav
41,84
OmsetningAntall
33,5 Mundefined1 372 052
VWAP
42,7
Høy
44,21
Lav
41,84
OmsetningAntall
33,5 Mundefined1 372 052

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
Selskapskalender ikke tilgjengelig
Historisk
2025 Generalforsamling28. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)1. mai
2024 Årsrapport21. mars
2024 Kvartalsrapport (Q4)13. feb.
2024 Kvartalsrapport (Q3)29. okt. 2024
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 6. juni
    ·
    6. juni
    ·
    Det norske Storm Bond Fund begynte å kjøpe Scorpio Tankers' obligasjoner i mai. Fondet, forvaltet av Morten Astrup, kjøpte de usikrede seniorobligasjonene for 2030 utstedt av eieren av produkttankskipet. «Kreditet er støttet av en solid balanse og en belåningsgrad på ~23 %, 1,3 milliarder dollar i likviditet, begrensede investeringsforpliktelser og en flåte av moderne eiendeler. Obligasjonene er anslått å være dekket av historisk lave aktivaverdier», sa fondet i sin rapport for mai. Fondet kjøpte obligasjonene til en gjennomsnittspris på 98,5, tilsvarende en avkastning på 7,9 %. Obligasjonene ble utstedt i januar med en rentemargin på 7,5 %. Scorpio er verdens største eier av produkttankskip med en eid flåte på 99 skip. Markedsverdien er omtrent 2 milliarder dollar på New York Stock Exchange. Storm Bond Fund har 8 % shipping og 4 % industriell shipping i porteføljen. Det har 4 % i kontanter. Obligasjoner fra SFL Corp, Tidewater og Golar LNG er de største beholdningene. «Det nordiske markedet for høyrenteobligasjoner var sterkt i mai, og Storm Bond Fund leverte en månedlig avkastning på +0,8. Resultatet var primært drevet av den attraktive kupongbæringen og noe avkastningskompresjon på tvers av porteføljen», heter det i rapporten. Porteføljen tilbyr en avkastning på 7,8 % i norske kroner. «Vårt fokus er på utstedere med sterk aktivasikkerhet, solide balanser og god gjeldsbetjeningskapasitet. Dette resulterer i en portefølje av høy kvalitet, sektordiversifisert, forankret av robuste nordiske utstedere som er i stand til å motstå endringer i inflasjon og renteforventninger.» Copyright: Tradewinds, rett og slett den beste!
  • 2. mai
    ·
    2. mai
    ·
    Scorpio Tankers tror ikke at de vil bli alvorlig påvirket av Kina-målrettede havneavgifter vedtatt av den amerikanske handelsrepresentanten Jamieson Greer. Ledelsen bagatelliserte effekten av avgiftene i kommentarer til aksjeanalytikere torsdag etter å ha offentliggjort resultater for første kvartal som betydelig bedret forventningene til analytikerne. "Virkningen på produkttankskip forventes å være minimal," sa James Doyle, leder for bedriftsutvikling og investorrelasjoner. For det første er den New York-noterte eierens flåte på nesten 100 produkttankskip i stor grad bygget i Sør-Korea. Og deres MR-er og handymax-tankskip faller under grensen på 55 000 dwt som er fastsatt av Greers kontor for unntak fra avgiftene på kinesiskbygd tonnasje, bemerket Doyle. Selv om unntakene ikke gjelder for Scorpios store stall med LR2-er, er det liten bekymring av andre grunner, sa kommersiell direktør Lars Dencker Nielsen. "LR2-markedet er ubetydelig når det gjelder USA," sa han. «Det blir et større problem med aframaxer. Men med Scorpios flåtestruktur kommer det ikke til å skape et problem for oss.» Selv om det ikke ble nevnt i resultatrapporten, har Scorpio brukt mye av de siste tre årene på å avvikle dyr leasingfinansiering på flåten sin – mye av det gjennom kinesiske kilder – til fordel for konvensjonell bankfinansiering levert av hovedsakelig europeiske långivere. Den relative mangelen på bekymring over den amerikanske handelsrepresentantens restriksjoner betyr ikke at Scorpio ikke er skeptisk til det generelle regulatoriske og geopolitiske landskapet i en turbulent andre periode med president Donald Trump. «Vi har tatt en mer konservativ tilnærming til kapitalallokering på grunn av den ytterligere globale usikkerheten som fortsatt vedvarer», sa administrerende direktør Emanuele Lauro i en kommentar til samtalen. «Vi er godt rustet til å navigere i usikkerhet.» Selv om Lauro ikke nevnte det eksplisitt, valgte Scorpio å allokere lite kapital til tilbakekjøp av aksjer i forrige kvartal, og opprettholdt en tilbakekjøpsautorisasjon omtrent lik beløpet 12. februar. Dette til tross for et fall i aksjekursen på mer enn 28 % siden begynnelsen av Trumps periode, var det det største av de 25 rederiene etterfulgt av investeringsbanken Jefferies, og en betydelig handelsrabatt i forhold til netto andelsverdi. Skipsfinansiering er en gåte bransjens aktører må løse for å overleve i en kapitalintensiv virksomhet. I det siste nyhetsbrevet fra TradeWinds' finanskorrespondent Joe Brady hjelper deg med å avdekke mysteriene. Selskapet hadde kjøpt tilbake aksjer verdt 39 millioner dollar i fjerde kvartal, og 339 millioner dollar i løpet av 2024. Scorpio opprettholdt sitt kvartalsvise utbytte på 0,40 dollar per aksje. Det har bygget en kontantbeholdning på 397 millioner dollar og en total likviditet på 1,36 milliarder dollar, inkludert investeringsandelen i den New York-noterte VLCC-spesialisten DHT Holdings. Netto belåningsgrad er bare 10 %, ifølge Jefferies-analytiker Omar Nokta. Finansdirektør Chris Avella sa: «Vi er omgitt av usikkerhet. Fokuset vårt har vært på hva vi kan kontrollere, snarere enn hva som er utenfor vår kontroll.» Opphavsrett: Tradewnds, rett og slett den beste!
  • 5. apr.
    ·
    5. apr.
    ·
    Fra i fjor sommer 83 ned til 31. Hvis du har tro på dette selskapet må det vel være et skrikende kjøp i denne panikken? Ikke før Nedgangen har stanset, selvfølgelig.
  • 29. okt. 2024
    ·
    29. okt. 2024
    ·
    Scorpio Tankers har tatt en eierandel på 89 millioner dollar i den New York-noterte VLCC-spesialisten DHT Holdings i en krafterklæring om tro på et gjenoppstått marked for de største råoljetankskipene. Investeringen i 4,9% av DHTs utestående aksjer ble beskrevet som "passiv" av Scorpio på tirsdag da den annonserte inntjening for tredje kvartal. Det er Scorpio Tankers første direkte investering utenfor produkttankere på mer enn et tiår, da de satte penger i en serie nybyggende LPG-skip som senere ble solgt til Dorian LPG, og VLCC-er som til slutt ble solgt til Peter Georgiopoulos General Maritime. Skorpionens overraskende DHT-investering var høydepunktet i en rapport som så at den slo konsensusanalytikeres forventninger til inntjeningen. Scorpio rapporterte en justert nettoinntekt på 87,7 millioner dollar, som utgjør 1,83 dollar basis av 1,75 dollar utvannet resultat per aksje. Resultatet toppet det utvannede tallet på $1,66 som forventet i et Bloomberg-gjennomsnitt av aksjeforskere. Resultatet var imidlertid ned fra tredje kvartal i fjor, da Scorpio rapporterte en nettoinntekt på 99,2 millioner dollar, som ble oversatt til 1,99 dollar grunnleggende eller 1,91 dollar utvannet resultat per aksje. Justert Ebitda på 166 millioner dollar slår analytikerestimatene på 153 millioner dollar, ifølge et forskningsnotat fra Jefferies’ Omar Nokta. Fartøysinntektene på 268 millioner dollar falt fra 291,2 millioner dollar i kvartalet året før. Timecharter-ekvivalente inntekter falt til 258,2 millioner dollar fra 289,2 millioner dollar, hovedsakelig på grunn av færre fartøyer i drift. Dette fallet ble nesten fullstendig oppveid av Skorpionens innsats for å redusere belåningen, ettersom rentekostnadene falt med 29 millioner dollar, fortalte Nokta kunder. Scorpio ledet også til inntjening i fjerde kvartal som til dags dato har vært sekvensielt lavere enn den tjente på tvers av sine tre fartøysklasser i det siste kvartalet. Scorpio driver 102 produkttankskip med en gjennomsnittsalder på 8,5 år. LR2-er tjente spotpriser på $31 600 per dag, ned fra 38 011, mens MR-er tjente $20 800 fra $25 146, begge med 35 % av tilgjengelige dager bestilt. Handysizes har returnert $13.000, fra $19.605, med 34% av dagene faste. "Spotrentene er for øyeblikket under disse tallene, selv om vi forventer høyere raffineringsaktivitet i de kommende ukene for å støtte priser på høyere nivåer," sa Nokta om Scorpio-veiledningen. Scorpio sa at den har opprettholdt sitt faste kvartalsvise utbytte på $0,40. Den Emanuele Lauro-ledede eieren avslørte også at de hadde brukt 246,6 millioner dollar på tilbakekjøp av aksjer i kvartalet, og kjøpte tilbake 3,36 millioner enheter til en gjennomsnittspris på 73,34 dollar per aksje. Det etterlater $208,9 millioner tilgjengelig under en tilbakekjøpsautorisasjon på $400 millioner som ble etterfylt og økt i løpet av kvartalet. Skipsfinansiering er en gåte bransjeaktører må løse for å overleve i en kapitalintensiv virksomhet. I det siste nyhetsbrevet fra TradeWinds hjelper finanskorrespondent Joe Brady deg med å løse mysteriene Når vi går inn i resultatrapporten, var det forventet at analytikerspørsmål ville fokusere på inventar for fjerde kvartal og eventuelle tegn på at eieren ser starten på fordelene fra den tradisjonelle vintervarmesesongen. Selv om det fortsatt er et område å se på, vil Skorpionens DHT-investering sannsynligvis stjele mye av tordenen. Analytikere har sagt at dynamikken er på plass for at de store råoljetankskipene kan brøle tilbake fra tall som har vært lønnsomme, men uspennende i store deler av 2024, spesielt ettersom Opec+-kartellet slapper av produksjonsbegrensninger. Mens Scorpio ser ut til å satse på den samme trenden, vil den sannsynligvis også fremstille DHT-investeringen som et uttrykk for tro på LR2-ene, som sannsynligvis vil se en fordel med VLCC-styrken. DHT eier og driver en flåte på 28 VLCC-er og er notert på New York Stock Exchange. Den nåværende markedsverdien er litt over 1,7 milliarder dollar. Copyright: Tradewinds, rett og slett det beste!
    11. nov. 2024
    ·
    11. nov. 2024
    ·
    Ja, jeg ble også overrasket over det trekket. De kunne ha kjøpt tilbake flere av sine egne aksjer i stedet. Eller økte yielden, som du sier, de henger etter Torm og Hafnia i det området. Vel, ledelsen i Skorpionen har alltid vært litt tvilsom og noen ganger med litt dårlige beslutninger, som da de solgte hele bulkflåten noen måneder før den store bulk-utvinningen i 22 og bestilte vindinstallasjonsskip i stedet, som tilsynelatende ikke har gjort det. kom på vannet ennå. Var det ikke noe med en investering i et norsk flyselskap som gikk helt galt for Scorpio-gruppen nylig.
  • 30. juli 2024
    ·
    30. juli 2024
    ·
    Scorpio Tankers har utvidet sitt aksjetilbakekjøpsprogram til $400 millioner etter å ha slått analytikernes inntjeningsforventninger det siste kvartalet. Den New York-noterte produkttankgiganten har gjort tilbakekjøp av aksjer til toppprioritet i kapitalallokering og sendt et sterkt signal til markedet ved å øke et fond som tidligere ikke har vært større enn 250 millioner dollar. Samtidig rapporterte Scorpio justert nettoinntekt på 188,4 millioner dollar og 3,77 dollar per basisaksje, eller 3,60 dollar per utvannet aksje. Dette toppet konsensusen på $3,58 per aksje forventet av aksjeanalytikere. Det Emanuele Lauro-ledede antrekket rapporterte en justert Ebitda på 259 millioner dollar, noe som fulgte analytikerkonsensus på 263 millioner dollar. Fartøysinntektene på 380,66 millioner dollar toppet de 329,3 millioner dollar som ble rapportert i andre kvartal 2023. Ytelsen forbedret seg fra tallene for andre kvartal 2023, da Scorpios nettoinntekt på $1,33 millioner ble oversatt til $2,51 per basisaksje og $2,41 per utvannet aksje. Scorpio var aktiv med tilbakekjøp av aksjer det siste kvartalet, selv om det meste er tidligere rapportert. Det sprutet ut rundt 109 millioner dollar, og tok inn 1,4 millioner aksjer til en gjennomsnittspris på 78,16 dollar. Selskapet beskrev også det tidligere avslørte salget av fem av sine eldre MR-er for 179,1 millioner dollar, uten nedbetaling av gjeld på fartøyene. Scorpio har rapportert sesongmessige svekkelser av timecharter-ekvivalente tall på tvers av sine tre fartøysklasser i inneværende kvartal sammenlignet med inntjeningen de siste tre månedene. LR2-er er i gjennomsnitt $44 000 per dag med 43 % av dagene fastsatt mot $52 807 i andre kvartal. MR-er returnerer $34 000 per dag med 35 % av dagene forpliktet sammenlignet med $37,019 i de foregående tre månedene. Handymaxes har i gjennomsnitt vært $25.000 per dag sammenlignet med $28.011 i det siste kvartalet. Men som et resultat av aggressive gjeldsnedbetalinger, har Scorpio fortsatt å redusere sine driftskostnader for flåten til et tidligere sitert mål på $12 500 per dag, med et enda lavere mål i sikte. "Selskapets balanse- og kontantstrømgenereringspotensiale fortsetter å forbedre seg. I andre kvartal tilbakebetalte vi 399 millioner dollar i gjeld og reduserte våre daglige cash breakevens til 12 500 dollar, sa administrerende direktør Lauro i resultatregnskapet. Scorpio brakte nettogjelden ned til 758 millioner dollar fra 1 milliard dollar ved utgangen av kvartalet. Den hadde en kontantposisjon på 279,5 millioner dollar ved 29. juni med 288,2 millioner dollar tilgjengelig under sin rullerende kredittfasilitet. «I tillegg har vi blitt enige om å konvertere vår 2023-kredittfasilitet på $225 millioner til en rullerende kredittfasilitet og forpliktet oss til å forskuddsbetale vår kredittfasilitet på $64 millioner med BNP Paribas og Sinosure. Disse initiativene kan potensielt redusere våre daglige cash breakeven-rater med over $1000.» Scorpio-aksjer skjøt opp mer enn 2% til $76 i handel før åpningen av markedene i New York. Copyright: Rett og slett den beste!
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter og Analyser

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

Ingen Nordnet Markets -sertifikater er tilgjengelig med det underliggende verdipapiret. Vis andre -sertifikater
Kvartalsrapport (Q1)
54 dager siden35min
0,40 USD/aksje
Siste utbytte
3,73 %
Direkteavkastning

Nyheter og Analyser

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 6. juni
    ·
    6. juni
    ·
    Det norske Storm Bond Fund begynte å kjøpe Scorpio Tankers' obligasjoner i mai. Fondet, forvaltet av Morten Astrup, kjøpte de usikrede seniorobligasjonene for 2030 utstedt av eieren av produkttankskipet. «Kreditet er støttet av en solid balanse og en belåningsgrad på ~23 %, 1,3 milliarder dollar i likviditet, begrensede investeringsforpliktelser og en flåte av moderne eiendeler. Obligasjonene er anslått å være dekket av historisk lave aktivaverdier», sa fondet i sin rapport for mai. Fondet kjøpte obligasjonene til en gjennomsnittspris på 98,5, tilsvarende en avkastning på 7,9 %. Obligasjonene ble utstedt i januar med en rentemargin på 7,5 %. Scorpio er verdens største eier av produkttankskip med en eid flåte på 99 skip. Markedsverdien er omtrent 2 milliarder dollar på New York Stock Exchange. Storm Bond Fund har 8 % shipping og 4 % industriell shipping i porteføljen. Det har 4 % i kontanter. Obligasjoner fra SFL Corp, Tidewater og Golar LNG er de største beholdningene. «Det nordiske markedet for høyrenteobligasjoner var sterkt i mai, og Storm Bond Fund leverte en månedlig avkastning på +0,8. Resultatet var primært drevet av den attraktive kupongbæringen og noe avkastningskompresjon på tvers av porteføljen», heter det i rapporten. Porteføljen tilbyr en avkastning på 7,8 % i norske kroner. «Vårt fokus er på utstedere med sterk aktivasikkerhet, solide balanser og god gjeldsbetjeningskapasitet. Dette resulterer i en portefølje av høy kvalitet, sektordiversifisert, forankret av robuste nordiske utstedere som er i stand til å motstå endringer i inflasjon og renteforventninger.» Copyright: Tradewinds, rett og slett den beste!
  • 2. mai
    ·
    2. mai
    ·
    Scorpio Tankers tror ikke at de vil bli alvorlig påvirket av Kina-målrettede havneavgifter vedtatt av den amerikanske handelsrepresentanten Jamieson Greer. Ledelsen bagatelliserte effekten av avgiftene i kommentarer til aksjeanalytikere torsdag etter å ha offentliggjort resultater for første kvartal som betydelig bedret forventningene til analytikerne. "Virkningen på produkttankskip forventes å være minimal," sa James Doyle, leder for bedriftsutvikling og investorrelasjoner. For det første er den New York-noterte eierens flåte på nesten 100 produkttankskip i stor grad bygget i Sør-Korea. Og deres MR-er og handymax-tankskip faller under grensen på 55 000 dwt som er fastsatt av Greers kontor for unntak fra avgiftene på kinesiskbygd tonnasje, bemerket Doyle. Selv om unntakene ikke gjelder for Scorpios store stall med LR2-er, er det liten bekymring av andre grunner, sa kommersiell direktør Lars Dencker Nielsen. "LR2-markedet er ubetydelig når det gjelder USA," sa han. «Det blir et større problem med aframaxer. Men med Scorpios flåtestruktur kommer det ikke til å skape et problem for oss.» Selv om det ikke ble nevnt i resultatrapporten, har Scorpio brukt mye av de siste tre årene på å avvikle dyr leasingfinansiering på flåten sin – mye av det gjennom kinesiske kilder – til fordel for konvensjonell bankfinansiering levert av hovedsakelig europeiske långivere. Den relative mangelen på bekymring over den amerikanske handelsrepresentantens restriksjoner betyr ikke at Scorpio ikke er skeptisk til det generelle regulatoriske og geopolitiske landskapet i en turbulent andre periode med president Donald Trump. «Vi har tatt en mer konservativ tilnærming til kapitalallokering på grunn av den ytterligere globale usikkerheten som fortsatt vedvarer», sa administrerende direktør Emanuele Lauro i en kommentar til samtalen. «Vi er godt rustet til å navigere i usikkerhet.» Selv om Lauro ikke nevnte det eksplisitt, valgte Scorpio å allokere lite kapital til tilbakekjøp av aksjer i forrige kvartal, og opprettholdt en tilbakekjøpsautorisasjon omtrent lik beløpet 12. februar. Dette til tross for et fall i aksjekursen på mer enn 28 % siden begynnelsen av Trumps periode, var det det største av de 25 rederiene etterfulgt av investeringsbanken Jefferies, og en betydelig handelsrabatt i forhold til netto andelsverdi. Skipsfinansiering er en gåte bransjens aktører må løse for å overleve i en kapitalintensiv virksomhet. I det siste nyhetsbrevet fra TradeWinds' finanskorrespondent Joe Brady hjelper deg med å avdekke mysteriene. Selskapet hadde kjøpt tilbake aksjer verdt 39 millioner dollar i fjerde kvartal, og 339 millioner dollar i løpet av 2024. Scorpio opprettholdt sitt kvartalsvise utbytte på 0,40 dollar per aksje. Det har bygget en kontantbeholdning på 397 millioner dollar og en total likviditet på 1,36 milliarder dollar, inkludert investeringsandelen i den New York-noterte VLCC-spesialisten DHT Holdings. Netto belåningsgrad er bare 10 %, ifølge Jefferies-analytiker Omar Nokta. Finansdirektør Chris Avella sa: «Vi er omgitt av usikkerhet. Fokuset vårt har vært på hva vi kan kontrollere, snarere enn hva som er utenfor vår kontroll.» Opphavsrett: Tradewnds, rett og slett den beste!
  • 5. apr.
    ·
    5. apr.
    ·
    Fra i fjor sommer 83 ned til 31. Hvis du har tro på dette selskapet må det vel være et skrikende kjøp i denne panikken? Ikke før Nedgangen har stanset, selvfølgelig.
  • 29. okt. 2024
    ·
    29. okt. 2024
    ·
    Scorpio Tankers har tatt en eierandel på 89 millioner dollar i den New York-noterte VLCC-spesialisten DHT Holdings i en krafterklæring om tro på et gjenoppstått marked for de største råoljetankskipene. Investeringen i 4,9% av DHTs utestående aksjer ble beskrevet som "passiv" av Scorpio på tirsdag da den annonserte inntjening for tredje kvartal. Det er Scorpio Tankers første direkte investering utenfor produkttankere på mer enn et tiår, da de satte penger i en serie nybyggende LPG-skip som senere ble solgt til Dorian LPG, og VLCC-er som til slutt ble solgt til Peter Georgiopoulos General Maritime. Skorpionens overraskende DHT-investering var høydepunktet i en rapport som så at den slo konsensusanalytikeres forventninger til inntjeningen. Scorpio rapporterte en justert nettoinntekt på 87,7 millioner dollar, som utgjør 1,83 dollar basis av 1,75 dollar utvannet resultat per aksje. Resultatet toppet det utvannede tallet på $1,66 som forventet i et Bloomberg-gjennomsnitt av aksjeforskere. Resultatet var imidlertid ned fra tredje kvartal i fjor, da Scorpio rapporterte en nettoinntekt på 99,2 millioner dollar, som ble oversatt til 1,99 dollar grunnleggende eller 1,91 dollar utvannet resultat per aksje. Justert Ebitda på 166 millioner dollar slår analytikerestimatene på 153 millioner dollar, ifølge et forskningsnotat fra Jefferies’ Omar Nokta. Fartøysinntektene på 268 millioner dollar falt fra 291,2 millioner dollar i kvartalet året før. Timecharter-ekvivalente inntekter falt til 258,2 millioner dollar fra 289,2 millioner dollar, hovedsakelig på grunn av færre fartøyer i drift. Dette fallet ble nesten fullstendig oppveid av Skorpionens innsats for å redusere belåningen, ettersom rentekostnadene falt med 29 millioner dollar, fortalte Nokta kunder. Scorpio ledet også til inntjening i fjerde kvartal som til dags dato har vært sekvensielt lavere enn den tjente på tvers av sine tre fartøysklasser i det siste kvartalet. Scorpio driver 102 produkttankskip med en gjennomsnittsalder på 8,5 år. LR2-er tjente spotpriser på $31 600 per dag, ned fra 38 011, mens MR-er tjente $20 800 fra $25 146, begge med 35 % av tilgjengelige dager bestilt. Handysizes har returnert $13.000, fra $19.605, med 34% av dagene faste. "Spotrentene er for øyeblikket under disse tallene, selv om vi forventer høyere raffineringsaktivitet i de kommende ukene for å støtte priser på høyere nivåer," sa Nokta om Scorpio-veiledningen. Scorpio sa at den har opprettholdt sitt faste kvartalsvise utbytte på $0,40. Den Emanuele Lauro-ledede eieren avslørte også at de hadde brukt 246,6 millioner dollar på tilbakekjøp av aksjer i kvartalet, og kjøpte tilbake 3,36 millioner enheter til en gjennomsnittspris på 73,34 dollar per aksje. Det etterlater $208,9 millioner tilgjengelig under en tilbakekjøpsautorisasjon på $400 millioner som ble etterfylt og økt i løpet av kvartalet. Skipsfinansiering er en gåte bransjeaktører må løse for å overleve i en kapitalintensiv virksomhet. I det siste nyhetsbrevet fra TradeWinds hjelper finanskorrespondent Joe Brady deg med å løse mysteriene Når vi går inn i resultatrapporten, var det forventet at analytikerspørsmål ville fokusere på inventar for fjerde kvartal og eventuelle tegn på at eieren ser starten på fordelene fra den tradisjonelle vintervarmesesongen. Selv om det fortsatt er et område å se på, vil Skorpionens DHT-investering sannsynligvis stjele mye av tordenen. Analytikere har sagt at dynamikken er på plass for at de store råoljetankskipene kan brøle tilbake fra tall som har vært lønnsomme, men uspennende i store deler av 2024, spesielt ettersom Opec+-kartellet slapper av produksjonsbegrensninger. Mens Scorpio ser ut til å satse på den samme trenden, vil den sannsynligvis også fremstille DHT-investeringen som et uttrykk for tro på LR2-ene, som sannsynligvis vil se en fordel med VLCC-styrken. DHT eier og driver en flåte på 28 VLCC-er og er notert på New York Stock Exchange. Den nåværende markedsverdien er litt over 1,7 milliarder dollar. Copyright: Tradewinds, rett og slett det beste!
    11. nov. 2024
    ·
    11. nov. 2024
    ·
    Ja, jeg ble også overrasket over det trekket. De kunne ha kjøpt tilbake flere av sine egne aksjer i stedet. Eller økte yielden, som du sier, de henger etter Torm og Hafnia i det området. Vel, ledelsen i Skorpionen har alltid vært litt tvilsom og noen ganger med litt dårlige beslutninger, som da de solgte hele bulkflåten noen måneder før den store bulk-utvinningen i 22 og bestilte vindinstallasjonsskip i stedet, som tilsynelatende ikke har gjort det. kom på vannet ennå. Var det ikke noe med en investering i et norsk flyselskap som gikk helt galt for Scorpio-gruppen nylig.
  • 30. juli 2024
    ·
    30. juli 2024
    ·
    Scorpio Tankers har utvidet sitt aksjetilbakekjøpsprogram til $400 millioner etter å ha slått analytikernes inntjeningsforventninger det siste kvartalet. Den New York-noterte produkttankgiganten har gjort tilbakekjøp av aksjer til toppprioritet i kapitalallokering og sendt et sterkt signal til markedet ved å øke et fond som tidligere ikke har vært større enn 250 millioner dollar. Samtidig rapporterte Scorpio justert nettoinntekt på 188,4 millioner dollar og 3,77 dollar per basisaksje, eller 3,60 dollar per utvannet aksje. Dette toppet konsensusen på $3,58 per aksje forventet av aksjeanalytikere. Det Emanuele Lauro-ledede antrekket rapporterte en justert Ebitda på 259 millioner dollar, noe som fulgte analytikerkonsensus på 263 millioner dollar. Fartøysinntektene på 380,66 millioner dollar toppet de 329,3 millioner dollar som ble rapportert i andre kvartal 2023. Ytelsen forbedret seg fra tallene for andre kvartal 2023, da Scorpios nettoinntekt på $1,33 millioner ble oversatt til $2,51 per basisaksje og $2,41 per utvannet aksje. Scorpio var aktiv med tilbakekjøp av aksjer det siste kvartalet, selv om det meste er tidligere rapportert. Det sprutet ut rundt 109 millioner dollar, og tok inn 1,4 millioner aksjer til en gjennomsnittspris på 78,16 dollar. Selskapet beskrev også det tidligere avslørte salget av fem av sine eldre MR-er for 179,1 millioner dollar, uten nedbetaling av gjeld på fartøyene. Scorpio har rapportert sesongmessige svekkelser av timecharter-ekvivalente tall på tvers av sine tre fartøysklasser i inneværende kvartal sammenlignet med inntjeningen de siste tre månedene. LR2-er er i gjennomsnitt $44 000 per dag med 43 % av dagene fastsatt mot $52 807 i andre kvartal. MR-er returnerer $34 000 per dag med 35 % av dagene forpliktet sammenlignet med $37,019 i de foregående tre månedene. Handymaxes har i gjennomsnitt vært $25.000 per dag sammenlignet med $28.011 i det siste kvartalet. Men som et resultat av aggressive gjeldsnedbetalinger, har Scorpio fortsatt å redusere sine driftskostnader for flåten til et tidligere sitert mål på $12 500 per dag, med et enda lavere mål i sikte. "Selskapets balanse- og kontantstrømgenereringspotensiale fortsetter å forbedre seg. I andre kvartal tilbakebetalte vi 399 millioner dollar i gjeld og reduserte våre daglige cash breakevens til 12 500 dollar, sa administrerende direktør Lauro i resultatregnskapet. Scorpio brakte nettogjelden ned til 758 millioner dollar fra 1 milliard dollar ved utgangen av kvartalet. Den hadde en kontantposisjon på 279,5 millioner dollar ved 29. juni med 288,2 millioner dollar tilgjengelig under sin rullerende kredittfasilitet. «I tillegg har vi blitt enige om å konvertere vår 2023-kredittfasilitet på $225 millioner til en rullerende kredittfasilitet og forpliktet oss til å forskuddsbetale vår kredittfasilitet på $64 millioner med BNP Paribas og Sinosure. Disse initiativene kan potensielt redusere våre daglige cash breakeven-rater med over $1000.» Scorpio-aksjer skjøt opp mer enn 2% til $76 i handel før åpningen av markedene i New York. Copyright: Rett og slett den beste!
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
44,21
VWAP
42,7
Lav
41,84
OmsetningAntall
33,5 Mundefined1 372 052
VWAP
42,7
Høy
44,21
Lav
41,84
OmsetningAntall
33,5 Mundefined1 372 052

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
Selskapskalender ikke tilgjengelig
Historisk
2025 Generalforsamling28. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)1. mai
2024 Årsrapport21. mars
2024 Kvartalsrapport (Q4)13. feb.
2024 Kvartalsrapport (Q3)29. okt. 2024
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterte produkter

Ingen Nordnet Markets -sertifikater er tilgjengelig med det underliggende verdipapiret. Vis andre -sertifikater
Kvartalsrapport (Q1)
54 dager siden35min

Nyheter og Analyser

Det er for øyeblikket ingen nyheter
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
Selskapskalender ikke tilgjengelig
Historisk
2025 Generalforsamling28. mai
2025 Kvartalsrapport (Q1)1. mai
2024 Årsrapport21. mars
2024 Kvartalsrapport (Q4)13. feb.
2024 Kvartalsrapport (Q3)29. okt. 2024
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterte produkter

Ingen Nordnet Markets -sertifikater er tilgjengelig med det underliggende verdipapiret. Vis andre -sertifikater
0,40 USD/aksje
Siste utbytte
3,73 %
Direkteavkastning

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • 6. juni
    ·
    6. juni
    ·
    Det norske Storm Bond Fund begynte å kjøpe Scorpio Tankers' obligasjoner i mai. Fondet, forvaltet av Morten Astrup, kjøpte de usikrede seniorobligasjonene for 2030 utstedt av eieren av produkttankskipet. «Kreditet er støttet av en solid balanse og en belåningsgrad på ~23 %, 1,3 milliarder dollar i likviditet, begrensede investeringsforpliktelser og en flåte av moderne eiendeler. Obligasjonene er anslått å være dekket av historisk lave aktivaverdier», sa fondet i sin rapport for mai. Fondet kjøpte obligasjonene til en gjennomsnittspris på 98,5, tilsvarende en avkastning på 7,9 %. Obligasjonene ble utstedt i januar med en rentemargin på 7,5 %. Scorpio er verdens største eier av produkttankskip med en eid flåte på 99 skip. Markedsverdien er omtrent 2 milliarder dollar på New York Stock Exchange. Storm Bond Fund har 8 % shipping og 4 % industriell shipping i porteføljen. Det har 4 % i kontanter. Obligasjoner fra SFL Corp, Tidewater og Golar LNG er de største beholdningene. «Det nordiske markedet for høyrenteobligasjoner var sterkt i mai, og Storm Bond Fund leverte en månedlig avkastning på +0,8. Resultatet var primært drevet av den attraktive kupongbæringen og noe avkastningskompresjon på tvers av porteføljen», heter det i rapporten. Porteføljen tilbyr en avkastning på 7,8 % i norske kroner. «Vårt fokus er på utstedere med sterk aktivasikkerhet, solide balanser og god gjeldsbetjeningskapasitet. Dette resulterer i en portefølje av høy kvalitet, sektordiversifisert, forankret av robuste nordiske utstedere som er i stand til å motstå endringer i inflasjon og renteforventninger.» Copyright: Tradewinds, rett og slett den beste!
  • 2. mai
    ·
    2. mai
    ·
    Scorpio Tankers tror ikke at de vil bli alvorlig påvirket av Kina-målrettede havneavgifter vedtatt av den amerikanske handelsrepresentanten Jamieson Greer. Ledelsen bagatelliserte effekten av avgiftene i kommentarer til aksjeanalytikere torsdag etter å ha offentliggjort resultater for første kvartal som betydelig bedret forventningene til analytikerne. "Virkningen på produkttankskip forventes å være minimal," sa James Doyle, leder for bedriftsutvikling og investorrelasjoner. For det første er den New York-noterte eierens flåte på nesten 100 produkttankskip i stor grad bygget i Sør-Korea. Og deres MR-er og handymax-tankskip faller under grensen på 55 000 dwt som er fastsatt av Greers kontor for unntak fra avgiftene på kinesiskbygd tonnasje, bemerket Doyle. Selv om unntakene ikke gjelder for Scorpios store stall med LR2-er, er det liten bekymring av andre grunner, sa kommersiell direktør Lars Dencker Nielsen. "LR2-markedet er ubetydelig når det gjelder USA," sa han. «Det blir et større problem med aframaxer. Men med Scorpios flåtestruktur kommer det ikke til å skape et problem for oss.» Selv om det ikke ble nevnt i resultatrapporten, har Scorpio brukt mye av de siste tre årene på å avvikle dyr leasingfinansiering på flåten sin – mye av det gjennom kinesiske kilder – til fordel for konvensjonell bankfinansiering levert av hovedsakelig europeiske långivere. Den relative mangelen på bekymring over den amerikanske handelsrepresentantens restriksjoner betyr ikke at Scorpio ikke er skeptisk til det generelle regulatoriske og geopolitiske landskapet i en turbulent andre periode med president Donald Trump. «Vi har tatt en mer konservativ tilnærming til kapitalallokering på grunn av den ytterligere globale usikkerheten som fortsatt vedvarer», sa administrerende direktør Emanuele Lauro i en kommentar til samtalen. «Vi er godt rustet til å navigere i usikkerhet.» Selv om Lauro ikke nevnte det eksplisitt, valgte Scorpio å allokere lite kapital til tilbakekjøp av aksjer i forrige kvartal, og opprettholdt en tilbakekjøpsautorisasjon omtrent lik beløpet 12. februar. Dette til tross for et fall i aksjekursen på mer enn 28 % siden begynnelsen av Trumps periode, var det det største av de 25 rederiene etterfulgt av investeringsbanken Jefferies, og en betydelig handelsrabatt i forhold til netto andelsverdi. Skipsfinansiering er en gåte bransjens aktører må løse for å overleve i en kapitalintensiv virksomhet. I det siste nyhetsbrevet fra TradeWinds' finanskorrespondent Joe Brady hjelper deg med å avdekke mysteriene. Selskapet hadde kjøpt tilbake aksjer verdt 39 millioner dollar i fjerde kvartal, og 339 millioner dollar i løpet av 2024. Scorpio opprettholdt sitt kvartalsvise utbytte på 0,40 dollar per aksje. Det har bygget en kontantbeholdning på 397 millioner dollar og en total likviditet på 1,36 milliarder dollar, inkludert investeringsandelen i den New York-noterte VLCC-spesialisten DHT Holdings. Netto belåningsgrad er bare 10 %, ifølge Jefferies-analytiker Omar Nokta. Finansdirektør Chris Avella sa: «Vi er omgitt av usikkerhet. Fokuset vårt har vært på hva vi kan kontrollere, snarere enn hva som er utenfor vår kontroll.» Opphavsrett: Tradewnds, rett og slett den beste!
  • 5. apr.
    ·
    5. apr.
    ·
    Fra i fjor sommer 83 ned til 31. Hvis du har tro på dette selskapet må det vel være et skrikende kjøp i denne panikken? Ikke før Nedgangen har stanset, selvfølgelig.
  • 29. okt. 2024
    ·
    29. okt. 2024
    ·
    Scorpio Tankers har tatt en eierandel på 89 millioner dollar i den New York-noterte VLCC-spesialisten DHT Holdings i en krafterklæring om tro på et gjenoppstått marked for de største råoljetankskipene. Investeringen i 4,9% av DHTs utestående aksjer ble beskrevet som "passiv" av Scorpio på tirsdag da den annonserte inntjening for tredje kvartal. Det er Scorpio Tankers første direkte investering utenfor produkttankere på mer enn et tiår, da de satte penger i en serie nybyggende LPG-skip som senere ble solgt til Dorian LPG, og VLCC-er som til slutt ble solgt til Peter Georgiopoulos General Maritime. Skorpionens overraskende DHT-investering var høydepunktet i en rapport som så at den slo konsensusanalytikeres forventninger til inntjeningen. Scorpio rapporterte en justert nettoinntekt på 87,7 millioner dollar, som utgjør 1,83 dollar basis av 1,75 dollar utvannet resultat per aksje. Resultatet toppet det utvannede tallet på $1,66 som forventet i et Bloomberg-gjennomsnitt av aksjeforskere. Resultatet var imidlertid ned fra tredje kvartal i fjor, da Scorpio rapporterte en nettoinntekt på 99,2 millioner dollar, som ble oversatt til 1,99 dollar grunnleggende eller 1,91 dollar utvannet resultat per aksje. Justert Ebitda på 166 millioner dollar slår analytikerestimatene på 153 millioner dollar, ifølge et forskningsnotat fra Jefferies’ Omar Nokta. Fartøysinntektene på 268 millioner dollar falt fra 291,2 millioner dollar i kvartalet året før. Timecharter-ekvivalente inntekter falt til 258,2 millioner dollar fra 289,2 millioner dollar, hovedsakelig på grunn av færre fartøyer i drift. Dette fallet ble nesten fullstendig oppveid av Skorpionens innsats for å redusere belåningen, ettersom rentekostnadene falt med 29 millioner dollar, fortalte Nokta kunder. Scorpio ledet også til inntjening i fjerde kvartal som til dags dato har vært sekvensielt lavere enn den tjente på tvers av sine tre fartøysklasser i det siste kvartalet. Scorpio driver 102 produkttankskip med en gjennomsnittsalder på 8,5 år. LR2-er tjente spotpriser på $31 600 per dag, ned fra 38 011, mens MR-er tjente $20 800 fra $25 146, begge med 35 % av tilgjengelige dager bestilt. Handysizes har returnert $13.000, fra $19.605, med 34% av dagene faste. "Spotrentene er for øyeblikket under disse tallene, selv om vi forventer høyere raffineringsaktivitet i de kommende ukene for å støtte priser på høyere nivåer," sa Nokta om Scorpio-veiledningen. Scorpio sa at den har opprettholdt sitt faste kvartalsvise utbytte på $0,40. Den Emanuele Lauro-ledede eieren avslørte også at de hadde brukt 246,6 millioner dollar på tilbakekjøp av aksjer i kvartalet, og kjøpte tilbake 3,36 millioner enheter til en gjennomsnittspris på 73,34 dollar per aksje. Det etterlater $208,9 millioner tilgjengelig under en tilbakekjøpsautorisasjon på $400 millioner som ble etterfylt og økt i løpet av kvartalet. Skipsfinansiering er en gåte bransjeaktører må løse for å overleve i en kapitalintensiv virksomhet. I det siste nyhetsbrevet fra TradeWinds hjelper finanskorrespondent Joe Brady deg med å løse mysteriene Når vi går inn i resultatrapporten, var det forventet at analytikerspørsmål ville fokusere på inventar for fjerde kvartal og eventuelle tegn på at eieren ser starten på fordelene fra den tradisjonelle vintervarmesesongen. Selv om det fortsatt er et område å se på, vil Skorpionens DHT-investering sannsynligvis stjele mye av tordenen. Analytikere har sagt at dynamikken er på plass for at de store råoljetankskipene kan brøle tilbake fra tall som har vært lønnsomme, men uspennende i store deler av 2024, spesielt ettersom Opec+-kartellet slapper av produksjonsbegrensninger. Mens Scorpio ser ut til å satse på den samme trenden, vil den sannsynligvis også fremstille DHT-investeringen som et uttrykk for tro på LR2-ene, som sannsynligvis vil se en fordel med VLCC-styrken. DHT eier og driver en flåte på 28 VLCC-er og er notert på New York Stock Exchange. Den nåværende markedsverdien er litt over 1,7 milliarder dollar. Copyright: Tradewinds, rett og slett det beste!
    11. nov. 2024
    ·
    11. nov. 2024
    ·
    Ja, jeg ble også overrasket over det trekket. De kunne ha kjøpt tilbake flere av sine egne aksjer i stedet. Eller økte yielden, som du sier, de henger etter Torm og Hafnia i det området. Vel, ledelsen i Skorpionen har alltid vært litt tvilsom og noen ganger med litt dårlige beslutninger, som da de solgte hele bulkflåten noen måneder før den store bulk-utvinningen i 22 og bestilte vindinstallasjonsskip i stedet, som tilsynelatende ikke har gjort det. kom på vannet ennå. Var det ikke noe med en investering i et norsk flyselskap som gikk helt galt for Scorpio-gruppen nylig.
  • 30. juli 2024
    ·
    30. juli 2024
    ·
    Scorpio Tankers har utvidet sitt aksjetilbakekjøpsprogram til $400 millioner etter å ha slått analytikernes inntjeningsforventninger det siste kvartalet. Den New York-noterte produkttankgiganten har gjort tilbakekjøp av aksjer til toppprioritet i kapitalallokering og sendt et sterkt signal til markedet ved å øke et fond som tidligere ikke har vært større enn 250 millioner dollar. Samtidig rapporterte Scorpio justert nettoinntekt på 188,4 millioner dollar og 3,77 dollar per basisaksje, eller 3,60 dollar per utvannet aksje. Dette toppet konsensusen på $3,58 per aksje forventet av aksjeanalytikere. Det Emanuele Lauro-ledede antrekket rapporterte en justert Ebitda på 259 millioner dollar, noe som fulgte analytikerkonsensus på 263 millioner dollar. Fartøysinntektene på 380,66 millioner dollar toppet de 329,3 millioner dollar som ble rapportert i andre kvartal 2023. Ytelsen forbedret seg fra tallene for andre kvartal 2023, da Scorpios nettoinntekt på $1,33 millioner ble oversatt til $2,51 per basisaksje og $2,41 per utvannet aksje. Scorpio var aktiv med tilbakekjøp av aksjer det siste kvartalet, selv om det meste er tidligere rapportert. Det sprutet ut rundt 109 millioner dollar, og tok inn 1,4 millioner aksjer til en gjennomsnittspris på 78,16 dollar. Selskapet beskrev også det tidligere avslørte salget av fem av sine eldre MR-er for 179,1 millioner dollar, uten nedbetaling av gjeld på fartøyene. Scorpio har rapportert sesongmessige svekkelser av timecharter-ekvivalente tall på tvers av sine tre fartøysklasser i inneværende kvartal sammenlignet med inntjeningen de siste tre månedene. LR2-er er i gjennomsnitt $44 000 per dag med 43 % av dagene fastsatt mot $52 807 i andre kvartal. MR-er returnerer $34 000 per dag med 35 % av dagene forpliktet sammenlignet med $37,019 i de foregående tre månedene. Handymaxes har i gjennomsnitt vært $25.000 per dag sammenlignet med $28.011 i det siste kvartalet. Men som et resultat av aggressive gjeldsnedbetalinger, har Scorpio fortsatt å redusere sine driftskostnader for flåten til et tidligere sitert mål på $12 500 per dag, med et enda lavere mål i sikte. "Selskapets balanse- og kontantstrømgenereringspotensiale fortsetter å forbedre seg. I andre kvartal tilbakebetalte vi 399 millioner dollar i gjeld og reduserte våre daglige cash breakevens til 12 500 dollar, sa administrerende direktør Lauro i resultatregnskapet. Scorpio brakte nettogjelden ned til 758 millioner dollar fra 1 milliard dollar ved utgangen av kvartalet. Den hadde en kontantposisjon på 279,5 millioner dollar ved 29. juni med 288,2 millioner dollar tilgjengelig under sin rullerende kredittfasilitet. «I tillegg har vi blitt enige om å konvertere vår 2023-kredittfasilitet på $225 millioner til en rullerende kredittfasilitet og forpliktet oss til å forskuddsbetale vår kredittfasilitet på $64 millioner med BNP Paribas og Sinosure. Disse initiativene kan potensielt redusere våre daglige cash breakeven-rater med over $1000.» Scorpio-aksjer skjøt opp mer enn 2% til $76 i handel før åpningen av markedene i New York. Copyright: Rett og slett den beste!
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
0
Selg
Antall
0

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
44,21
VWAP
42,7
Lav
41,84
OmsetningAntall
33,5 Mundefined1 372 052
VWAP
42,7
Høy
44,21
Lav
41,84
OmsetningAntall
33,5 Mundefined1 372 052

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data