Kvartalsrapport (Q1)
28 dager siden‧38min
Ordredybde
Euronext Growth Oslo
Antall
Kjøp
60
Selg
Antall
1 973
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
-VWAP
Lav
-Omsetning ()
VWAP
Høy
-Lav
-Omsetning ()
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 28. nov. |
Historisk | ||
---|---|---|
2024 Generalforsamling | 17. sep. | |
2026 Kvartalsrapport (Q1) | 29. aug. | |
2025 Kvartalsrapport (Q4) | 3. juni | |
2025 Kvartalsrapport (Q4) | 30. mai | |
2025 Kvartalsrapport (Q3) | 4. mars |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kunder besøkte også
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 15. sep.15. sep.Bra intervju med Volvo Trucks, DHL og ein utbyggar av el-lading der dei snakkar om "The future of sustainable HGV fuels" i UK. 4 år gammalt, men framleis relevant: https://www.youtube.com/watch?v=mze6JhcJ4SI Virkar som dei fleste ser på elektriske lastebilar som framtida, men at Gas trucks er ein "stepping stone".
- 10. sep.10. sep.Daimler sin CEO blir intervjua av Nikolai Tangen i podcasten "in good company" (link under). Dei snakkar blant anna om alternative drivstoff og då blir el og hydrogen nevnt, men ikkje naturgass. Om naturgass er så bra som eg trur det er burde vel ein stor aktør som Daimler ha begynt å produsere CNG lastebilar allerede? Eller er det rein og skjær uvitenheit? https://podcasts.apple.com/se/podcast/daimler-truck-ceo-electric-transition-autonomous-vehicles/id1614211565?i=100072581916510. sep.10. sep.Ser dei har skreve litt om det i denne artikkelen frå 2018: https://www.daimlertruck.com/en/newsroom/pressrelease/mercedes-benz-has-been-advancing-the-development-of-innovative-electric-hydrogen-and-gas-drives-for-some-time-which-drive-and-fuel-options-have-which-advantages-and-which-hurdles-must-be-overcome-40609927
- 2. sep.2. sep.Refuels – the story Den siste veka har eg brukt eindel tid på å lese meg opp om det britiske selskapet Refuels NV. Selskapet vart notert på Euronext Growth i 2023, og av ein eller annan grunn er det pr. 1. september 2025 kun 22 investorar på Nordnet som er investert i selskapet. Er det låga antallet investorar eit resultat av eit dårleg selskap? eller kan dette vere ei skjult perle? Eg trur sistnevnte, og har derfor bestemt meg for å sjå nærmare på selskapet. Refuels blei starta av nordmannen Philip Fjeld i 2014. Selskapets mål er å dekarbonisere tungtransporten i Europa, og det skal dei gjere ved å bygge ut eit nett av gasstasjonar der lastebilar kan fylle på compressed natural gas (CNG). CNG’en som Refuels kjøper og selger er av typen Biometan, dvs. gass frå matavfall, gjødsel, i utgangspunktet det meste av organisk materiale. For dei som vil høyre meir om biometan og kvifor det kan vere foretrukne drivstoffet dei neste 10-15 åra anbefaler eg å høyre denne podcasten der CEO Fjeld blir intervjua: Transforming Transport with CN…–Energy Transition Solutions – Apple Podcasts Frå den spede begynnelse i 2014 med eit ikkje eksisterande marknad har Refuels bygd seg gradvis opp. I dag er selskapet deleigar i 16 gasstasjonar i Storbritania, det er over 2000 lastebilar som brukar stasjonane, og dei har over 170 kundar på kundelista, blant dei store navn som Amazon, DHL, og TESCO. Du la kanskje merke til at eg skreiv deleigar. Det stemmer, Refuels har hatt ein litt kronglete eigarstruktur. Dei har hatt eit selskap som har drifta stasjonenane (CNG Fuels), eit selskap som har kjøpt og solgt gass (RTFS), og dei har «leigd» stasjonane av eit fond som heiter Foreseight. I mars 2024 blei strukturen endra slik at stasjonane no er eigd av CNG Fuels, mot at Foreseight har fått ein eigarandel på 60% av CNG Fuels, mens Refuels eig dei resterande 40%. Leiinga i selskapet har sagt at alternativet var å utstede nye aksjar, men at dei meiner at dette var den beste avtalen for aksjonærar (CEO og CFO er grundarane av selskapet og eig neste 50%, så eg trur dei har ein aksjonærvennleg tankegang.)2. sep.2. sep.Ser ein på det økonomiske omsatte CNG Fuels for 134 mill Pund i 2025 (eit regnskapsår for dei er frå sommar til sommar). Gjer vi dette om til NOK blir det ca 1,75 milliardar. Legg vi til grunn at refuels eig 40% blir deira del av omsetninga ca 700 mill. Refuels består i dag av ca 60 mill aksjar og aksjekursen står i 15 kr. Dvs at marknadsverdien er 900 mill NOK, noko som gjev ein pris/aksje (P/S) på ca 1,3. Ikkje kjempebilleg, men med den veksten eg trur selskapet kan ha framover er det heller ikkje hakkande gale. Om vi ser framover skriv CEO Fjeld følgjande i 2025 årsrapporten: «Today, CNG Fuels is EBITDA-positive with highly scalable economics as the UK truck fleet expands. Assuming a conservative growth rate to 8 000 Bio-CNG HGVs operating across the station network in 2030 and that the RTFC price remains at current levels, CNG Fuels has the potential to generate an annualised EBITDA of over GBP 100 million by the end of 2030.” Om han får rett I sine spådommar vil Refuels sin andel av dette bli 520 mill NOK i EBITDA i 2030. Om vi legg til grunn at Refuels blir prisa til 10 x EBITDA vil selskapet ha ein marknadsverdi på 5,2 milliardar NOK, dvs. at aksjen kan 6 doble seg i løpet av dei neste fem åra. Kva likar eg med Refuels: • Boimetan verkar å bli meir og meir populært blant dei som kjøper lastebilar. Antallet lastebilar har gått frå 7 i 2014 til 2100 i dag. Totalt er det ca 141 000 lastebilar i UK. Refuels trur sjølv dei kan ha 8000 lastebilar på kundelista i 2030, dvs ein firedobling på 5 år. • Grunderane (CEO og CFO) virkar dyktige og eig ca 50% av selskapet • Uoppdaga aksje. Kun 22 eigarar på Nordnet, og ingen fond er investert -> potensielt bli stor etterspørsel på aksjen • Inntrykk av at selskapet har ei dynamisk tilnærming til foretningsmodellen. Målet er å dekarbonisere tungtransporten. Om det viser seg at elektriske lastebilar er vegen å gå seier Refuels at dei vil tilpasse seg dette. Kva likar eg ikkje: • Lite likvid aksje. Kva skal til for at den blir meir likvid og meir ettertrakta? • Skulle gjerne sett at Refuels eigde 100% av CNG Fuels. Burde kanskje ha venta med børsnoteringa og henta nok EK slik at dei kunne kjøpt ut Foresight • Framtidig vekst er begrensa av kor lett det er å få tak i eigedommar å bygge på. Dette er også litt positivt då det gjer det vanskeleg for andre aktørar å etablere seg • Kan aksjen bli delista frå Euronext Growth og relista i London? Kva inneberer dette for meg som anskjonær? Eg har kjøpt ein liten post og følgjer utviklinga nøye.
- 18. aug.18. aug.Spennande selskap med kun 21 investorar på Nordnet. Eg har kjøpt meg inn med ein lyttepost og skal bruke dei neste dagene/vekene på å lese meg opp om selskapet. Foreløbig syns eg desse punkta gjer ReFuels interessant: - CEO og grunder Philip Fjell virkar dyktig og eig saman med CFO mykje aksjar: https://www.youtube.com/watch?v=31wX7xN5vZM - Uoppdaga selskap, både blant privatinvestorar og fond -Bra vekst i ein bransje eg trur kan vokse i ei god stund framover - Selskapet begynner å gå mot lønnsom drift Kva liker eg ikkje med selskapet: -Usikkert kva som blir det foretrukke driftsoffet for lastebilar i framtida -Eigarstrukturen saman med Foresight virkar ein smule komplisert For meir info om selskapet, sjå video under: https://www.youtube.com/watch?v=pj0uePF3UwA
- 28. des. 202328. des. 2023Hva skjer? Ingen meldinger. Noen som bare dumper aksjer?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Kvartalsrapport (Q1)
28 dager siden‧38min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 15. sep.15. sep.Bra intervju med Volvo Trucks, DHL og ein utbyggar av el-lading der dei snakkar om "The future of sustainable HGV fuels" i UK. 4 år gammalt, men framleis relevant: https://www.youtube.com/watch?v=mze6JhcJ4SI Virkar som dei fleste ser på elektriske lastebilar som framtida, men at Gas trucks er ein "stepping stone".
- 10. sep.10. sep.Daimler sin CEO blir intervjua av Nikolai Tangen i podcasten "in good company" (link under). Dei snakkar blant anna om alternative drivstoff og då blir el og hydrogen nevnt, men ikkje naturgass. Om naturgass er så bra som eg trur det er burde vel ein stor aktør som Daimler ha begynt å produsere CNG lastebilar allerede? Eller er det rein og skjær uvitenheit? https://podcasts.apple.com/se/podcast/daimler-truck-ceo-electric-transition-autonomous-vehicles/id1614211565?i=100072581916510. sep.10. sep.Ser dei har skreve litt om det i denne artikkelen frå 2018: https://www.daimlertruck.com/en/newsroom/pressrelease/mercedes-benz-has-been-advancing-the-development-of-innovative-electric-hydrogen-and-gas-drives-for-some-time-which-drive-and-fuel-options-have-which-advantages-and-which-hurdles-must-be-overcome-40609927
- 2. sep.2. sep.Refuels – the story Den siste veka har eg brukt eindel tid på å lese meg opp om det britiske selskapet Refuels NV. Selskapet vart notert på Euronext Growth i 2023, og av ein eller annan grunn er det pr. 1. september 2025 kun 22 investorar på Nordnet som er investert i selskapet. Er det låga antallet investorar eit resultat av eit dårleg selskap? eller kan dette vere ei skjult perle? Eg trur sistnevnte, og har derfor bestemt meg for å sjå nærmare på selskapet. Refuels blei starta av nordmannen Philip Fjeld i 2014. Selskapets mål er å dekarbonisere tungtransporten i Europa, og det skal dei gjere ved å bygge ut eit nett av gasstasjonar der lastebilar kan fylle på compressed natural gas (CNG). CNG’en som Refuels kjøper og selger er av typen Biometan, dvs. gass frå matavfall, gjødsel, i utgangspunktet det meste av organisk materiale. For dei som vil høyre meir om biometan og kvifor det kan vere foretrukne drivstoffet dei neste 10-15 åra anbefaler eg å høyre denne podcasten der CEO Fjeld blir intervjua: Transforming Transport with CN…–Energy Transition Solutions – Apple Podcasts Frå den spede begynnelse i 2014 med eit ikkje eksisterande marknad har Refuels bygd seg gradvis opp. I dag er selskapet deleigar i 16 gasstasjonar i Storbritania, det er over 2000 lastebilar som brukar stasjonane, og dei har over 170 kundar på kundelista, blant dei store navn som Amazon, DHL, og TESCO. Du la kanskje merke til at eg skreiv deleigar. Det stemmer, Refuels har hatt ein litt kronglete eigarstruktur. Dei har hatt eit selskap som har drifta stasjonenane (CNG Fuels), eit selskap som har kjøpt og solgt gass (RTFS), og dei har «leigd» stasjonane av eit fond som heiter Foreseight. I mars 2024 blei strukturen endra slik at stasjonane no er eigd av CNG Fuels, mot at Foreseight har fått ein eigarandel på 60% av CNG Fuels, mens Refuels eig dei resterande 40%. Leiinga i selskapet har sagt at alternativet var å utstede nye aksjar, men at dei meiner at dette var den beste avtalen for aksjonærar (CEO og CFO er grundarane av selskapet og eig neste 50%, så eg trur dei har ein aksjonærvennleg tankegang.)2. sep.2. sep.Ser ein på det økonomiske omsatte CNG Fuels for 134 mill Pund i 2025 (eit regnskapsår for dei er frå sommar til sommar). Gjer vi dette om til NOK blir det ca 1,75 milliardar. Legg vi til grunn at refuels eig 40% blir deira del av omsetninga ca 700 mill. Refuels består i dag av ca 60 mill aksjar og aksjekursen står i 15 kr. Dvs at marknadsverdien er 900 mill NOK, noko som gjev ein pris/aksje (P/S) på ca 1,3. Ikkje kjempebilleg, men med den veksten eg trur selskapet kan ha framover er det heller ikkje hakkande gale. Om vi ser framover skriv CEO Fjeld følgjande i 2025 årsrapporten: «Today, CNG Fuels is EBITDA-positive with highly scalable economics as the UK truck fleet expands. Assuming a conservative growth rate to 8 000 Bio-CNG HGVs operating across the station network in 2030 and that the RTFC price remains at current levels, CNG Fuels has the potential to generate an annualised EBITDA of over GBP 100 million by the end of 2030.” Om han får rett I sine spådommar vil Refuels sin andel av dette bli 520 mill NOK i EBITDA i 2030. Om vi legg til grunn at Refuels blir prisa til 10 x EBITDA vil selskapet ha ein marknadsverdi på 5,2 milliardar NOK, dvs. at aksjen kan 6 doble seg i løpet av dei neste fem åra. Kva likar eg med Refuels: • Boimetan verkar å bli meir og meir populært blant dei som kjøper lastebilar. Antallet lastebilar har gått frå 7 i 2014 til 2100 i dag. Totalt er det ca 141 000 lastebilar i UK. Refuels trur sjølv dei kan ha 8000 lastebilar på kundelista i 2030, dvs ein firedobling på 5 år. • Grunderane (CEO og CFO) virkar dyktige og eig ca 50% av selskapet • Uoppdaga aksje. Kun 22 eigarar på Nordnet, og ingen fond er investert -> potensielt bli stor etterspørsel på aksjen • Inntrykk av at selskapet har ei dynamisk tilnærming til foretningsmodellen. Målet er å dekarbonisere tungtransporten. Om det viser seg at elektriske lastebilar er vegen å gå seier Refuels at dei vil tilpasse seg dette. Kva likar eg ikkje: • Lite likvid aksje. Kva skal til for at den blir meir likvid og meir ettertrakta? • Skulle gjerne sett at Refuels eigde 100% av CNG Fuels. Burde kanskje ha venta med børsnoteringa og henta nok EK slik at dei kunne kjøpt ut Foresight • Framtidig vekst er begrensa av kor lett det er å få tak i eigedommar å bygge på. Dette er også litt positivt då det gjer det vanskeleg for andre aktørar å etablere seg • Kan aksjen bli delista frå Euronext Growth og relista i London? Kva inneberer dette for meg som anskjonær? Eg har kjøpt ein liten post og følgjer utviklinga nøye.
- 18. aug.18. aug.Spennande selskap med kun 21 investorar på Nordnet. Eg har kjøpt meg inn med ein lyttepost og skal bruke dei neste dagene/vekene på å lese meg opp om selskapet. Foreløbig syns eg desse punkta gjer ReFuels interessant: - CEO og grunder Philip Fjell virkar dyktig og eig saman med CFO mykje aksjar: https://www.youtube.com/watch?v=31wX7xN5vZM - Uoppdaga selskap, både blant privatinvestorar og fond -Bra vekst i ein bransje eg trur kan vokse i ei god stund framover - Selskapet begynner å gå mot lønnsom drift Kva liker eg ikkje med selskapet: -Usikkert kva som blir det foretrukke driftsoffet for lastebilar i framtida -Eigarstrukturen saman med Foresight virkar ein smule komplisert For meir info om selskapet, sjå video under: https://www.youtube.com/watch?v=pj0uePF3UwA
- 28. des. 202328. des. 2023Hva skjer? Ingen meldinger. Noen som bare dumper aksjer?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Euronext Growth Oslo
Antall
Kjøp
60
Selg
Antall
1 973
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
-VWAP
Lav
-Omsetning ()
VWAP
Høy
-Lav
-Omsetning ()
Meglerstatistikk
Fant ingen data
Kunder besøkte også
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 28. nov. |
Historisk | ||
---|---|---|
2024 Generalforsamling | 17. sep. | |
2026 Kvartalsrapport (Q1) | 29. aug. | |
2025 Kvartalsrapport (Q4) | 3. juni | |
2025 Kvartalsrapport (Q4) | 30. mai | |
2025 Kvartalsrapport (Q3) | 4. mars |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Kvartalsrapport (Q1)
28 dager siden‧38min
Nyheter og Analyser
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.
Selskapshendelser
Kommende | |
---|---|
2025 Kvartalsrapport (Q2) | 28. nov. |
Historisk | ||
---|---|---|
2024 Generalforsamling | 17. sep. | |
2026 Kvartalsrapport (Q1) | 29. aug. | |
2025 Kvartalsrapport (Q4) | 3. juni | |
2025 Kvartalsrapport (Q4) | 30. mai | |
2025 Kvartalsrapport (Q3) | 4. mars |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Shareville
Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
- 15. sep.15. sep.Bra intervju med Volvo Trucks, DHL og ein utbyggar av el-lading der dei snakkar om "The future of sustainable HGV fuels" i UK. 4 år gammalt, men framleis relevant: https://www.youtube.com/watch?v=mze6JhcJ4SI Virkar som dei fleste ser på elektriske lastebilar som framtida, men at Gas trucks er ein "stepping stone".
- 10. sep.10. sep.Daimler sin CEO blir intervjua av Nikolai Tangen i podcasten "in good company" (link under). Dei snakkar blant anna om alternative drivstoff og då blir el og hydrogen nevnt, men ikkje naturgass. Om naturgass er så bra som eg trur det er burde vel ein stor aktør som Daimler ha begynt å produsere CNG lastebilar allerede? Eller er det rein og skjær uvitenheit? https://podcasts.apple.com/se/podcast/daimler-truck-ceo-electric-transition-autonomous-vehicles/id1614211565?i=100072581916510. sep.10. sep.Ser dei har skreve litt om det i denne artikkelen frå 2018: https://www.daimlertruck.com/en/newsroom/pressrelease/mercedes-benz-has-been-advancing-the-development-of-innovative-electric-hydrogen-and-gas-drives-for-some-time-which-drive-and-fuel-options-have-which-advantages-and-which-hurdles-must-be-overcome-40609927
- 2. sep.2. sep.Refuels – the story Den siste veka har eg brukt eindel tid på å lese meg opp om det britiske selskapet Refuels NV. Selskapet vart notert på Euronext Growth i 2023, og av ein eller annan grunn er det pr. 1. september 2025 kun 22 investorar på Nordnet som er investert i selskapet. Er det låga antallet investorar eit resultat av eit dårleg selskap? eller kan dette vere ei skjult perle? Eg trur sistnevnte, og har derfor bestemt meg for å sjå nærmare på selskapet. Refuels blei starta av nordmannen Philip Fjeld i 2014. Selskapets mål er å dekarbonisere tungtransporten i Europa, og det skal dei gjere ved å bygge ut eit nett av gasstasjonar der lastebilar kan fylle på compressed natural gas (CNG). CNG’en som Refuels kjøper og selger er av typen Biometan, dvs. gass frå matavfall, gjødsel, i utgangspunktet det meste av organisk materiale. For dei som vil høyre meir om biometan og kvifor det kan vere foretrukne drivstoffet dei neste 10-15 åra anbefaler eg å høyre denne podcasten der CEO Fjeld blir intervjua: Transforming Transport with CN…–Energy Transition Solutions – Apple Podcasts Frå den spede begynnelse i 2014 med eit ikkje eksisterande marknad har Refuels bygd seg gradvis opp. I dag er selskapet deleigar i 16 gasstasjonar i Storbritania, det er over 2000 lastebilar som brukar stasjonane, og dei har over 170 kundar på kundelista, blant dei store navn som Amazon, DHL, og TESCO. Du la kanskje merke til at eg skreiv deleigar. Det stemmer, Refuels har hatt ein litt kronglete eigarstruktur. Dei har hatt eit selskap som har drifta stasjonenane (CNG Fuels), eit selskap som har kjøpt og solgt gass (RTFS), og dei har «leigd» stasjonane av eit fond som heiter Foreseight. I mars 2024 blei strukturen endra slik at stasjonane no er eigd av CNG Fuels, mot at Foreseight har fått ein eigarandel på 60% av CNG Fuels, mens Refuels eig dei resterande 40%. Leiinga i selskapet har sagt at alternativet var å utstede nye aksjar, men at dei meiner at dette var den beste avtalen for aksjonærar (CEO og CFO er grundarane av selskapet og eig neste 50%, så eg trur dei har ein aksjonærvennleg tankegang.)2. sep.2. sep.Ser ein på det økonomiske omsatte CNG Fuels for 134 mill Pund i 2025 (eit regnskapsår for dei er frå sommar til sommar). Gjer vi dette om til NOK blir det ca 1,75 milliardar. Legg vi til grunn at refuels eig 40% blir deira del av omsetninga ca 700 mill. Refuels består i dag av ca 60 mill aksjar og aksjekursen står i 15 kr. Dvs at marknadsverdien er 900 mill NOK, noko som gjev ein pris/aksje (P/S) på ca 1,3. Ikkje kjempebilleg, men med den veksten eg trur selskapet kan ha framover er det heller ikkje hakkande gale. Om vi ser framover skriv CEO Fjeld følgjande i 2025 årsrapporten: «Today, CNG Fuels is EBITDA-positive with highly scalable economics as the UK truck fleet expands. Assuming a conservative growth rate to 8 000 Bio-CNG HGVs operating across the station network in 2030 and that the RTFC price remains at current levels, CNG Fuels has the potential to generate an annualised EBITDA of over GBP 100 million by the end of 2030.” Om han får rett I sine spådommar vil Refuels sin andel av dette bli 520 mill NOK i EBITDA i 2030. Om vi legg til grunn at Refuels blir prisa til 10 x EBITDA vil selskapet ha ein marknadsverdi på 5,2 milliardar NOK, dvs. at aksjen kan 6 doble seg i løpet av dei neste fem åra. Kva likar eg med Refuels: • Boimetan verkar å bli meir og meir populært blant dei som kjøper lastebilar. Antallet lastebilar har gått frå 7 i 2014 til 2100 i dag. Totalt er det ca 141 000 lastebilar i UK. Refuels trur sjølv dei kan ha 8000 lastebilar på kundelista i 2030, dvs ein firedobling på 5 år. • Grunderane (CEO og CFO) virkar dyktige og eig ca 50% av selskapet • Uoppdaga aksje. Kun 22 eigarar på Nordnet, og ingen fond er investert -> potensielt bli stor etterspørsel på aksjen • Inntrykk av at selskapet har ei dynamisk tilnærming til foretningsmodellen. Målet er å dekarbonisere tungtransporten. Om det viser seg at elektriske lastebilar er vegen å gå seier Refuels at dei vil tilpasse seg dette. Kva likar eg ikkje: • Lite likvid aksje. Kva skal til for at den blir meir likvid og meir ettertrakta? • Skulle gjerne sett at Refuels eigde 100% av CNG Fuels. Burde kanskje ha venta med børsnoteringa og henta nok EK slik at dei kunne kjøpt ut Foresight • Framtidig vekst er begrensa av kor lett det er å få tak i eigedommar å bygge på. Dette er også litt positivt då det gjer det vanskeleg for andre aktørar å etablere seg • Kan aksjen bli delista frå Euronext Growth og relista i London? Kva inneberer dette for meg som anskjonær? Eg har kjøpt ein liten post og følgjer utviklinga nøye.
- 18. aug.18. aug.Spennande selskap med kun 21 investorar på Nordnet. Eg har kjøpt meg inn med ein lyttepost og skal bruke dei neste dagene/vekene på å lese meg opp om selskapet. Foreløbig syns eg desse punkta gjer ReFuels interessant: - CEO og grunder Philip Fjell virkar dyktig og eig saman med CFO mykje aksjar: https://www.youtube.com/watch?v=31wX7xN5vZM - Uoppdaga selskap, både blant privatinvestorar og fond -Bra vekst i ein bransje eg trur kan vokse i ei god stund framover - Selskapet begynner å gå mot lønnsom drift Kva liker eg ikkje med selskapet: -Usikkert kva som blir det foretrukke driftsoffet for lastebilar i framtida -Eigarstrukturen saman med Foresight virkar ein smule komplisert For meir info om selskapet, sjå video under: https://www.youtube.com/watch?v=pj0uePF3UwA
- 28. des. 202328. des. 2023Hva skjer? Ingen meldinger. Noen som bare dumper aksjer?
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.
Ordredybde
Euronext Growth Oslo
Antall
Kjøp
60
Selg
Antall
1 973
Siste handler
Tid | Pris | Antall | Kjøpere | Selger |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Høy
-VWAP
Lav
-Omsetning ()
VWAP
Høy
-Lav
-Omsetning ()
Meglerstatistikk
Fant ingen data