Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

HAV Group

2026 Q1-rapport
17 dager siden

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
322--
18--
1--
3 787--
1 161--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
27. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
28. mai
2025 Q4-rapport
13. mars
2025 Q3-rapport
21. nov. 2025
2025 Q2-rapport
27. aug. 2025
2025 Q1-rapport
28. mai 2025

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Ser ut som Ulf Huse benytter muligheten for å selge seg ut, nå har han kun 200k av den originale posten på 900k aksjer
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Ja tipper den ikke er underpriset nok for han lenger. Om de får en strategisk kjøper for NES er caset fantastisk, men tipper Ulf har bedre caser han jakter. Helt fair det
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Jeg er veldig bull på HAV, men om jeg også kunne dratt opp likviditeten og doblet prisen hver gang jeg gikk inn i et deep value case ville jeg heller brukt tiden og pengene mine på det… om han setter pengene i cash blir jeg litt bekymret, men ellers ikke noe å tenke på
  • 10. juni
    10. juni
    Tipper det kommer flere innsidekjøp fra Kamato snart. Aksjen har tatt en «pause» fra den bratte stigningen i påvente av melding om salg/annet. Samtidig, dersom det ikke kommer flere kjøp på disse nivåene så kan vi kanskje tolke det som at noe er på vei…
    10. juni
    ·
    10. juni
    ·
    Med andre ord, hvis han kjøper mer er det positivt og hvis han ikke kjøper mer er det positivt?
    10. juni
    10. juni
    Hahah jeg syns hvertfall det er rart hvis han ikke kjøper mer på disse nivåene
  • 9. juni · Endret
    9. juni · Endret
    Ref konsernssjef i Kongsberg Maritime intervju på finansavisen idag. - Store vekstambisjoner blant annet M&A. HAV bør være en perfekt oppkjøpskandidat for KMAR. 🥳 https://open.spotify.com/episode/25lnY8lloXPkp8EPqR9ZSJ?si=OGs9ZkLdTe-YbwwArsa5ow
  • 8. juni
    8. juni
    Nå er inngangen svært attrakti selv om det virker som noen mister tålmodigheten! Melding om strategisk prosess, bud eller annet kan komme når som helst
    9. juni
    9. juni
    Flere innsidekjøp og et kjøp fra Barmen hadde vært svært positivt! Kursen hadde nok gått da
    9. juni
    9. juni
    Med innsidekjøp fra styremedlem i går, mest sannsynlig ikke en avklaring rundt salg før om litt… da tar jeg gjerne noen flere innsidekjøp nå
  • 2. juni
    2. juni
    Hva skjedde?
    3. juni
    3. juni
    Synes det er et godt spørsmål. Hva skjedde med de som snakket denne opp i skyene, og videre? Det har vært stille fra den kanten på laaaaaang tid. Nå tror jeg, og håper, at denne ikke skal veldig langt ned, men at den for en periode vil holde seg på dette nivået. Men hva vet vel jeg? Har du, så hold. Kjøpe, vil jeg nok ikke gjort. Går du da glipp av en mulig oppgang, så får det bare være. Det finnes nok av muligheter i markedet.
    5. juni
    5. juni
    Tror du bare må innse at det er du som dreit deg litt ut her, Marsin. Det har skjedd mye, så at det har vært stille er som påpekt over her, feil. Hvis du forventer oppdateringer og nyheter hver uke, da er du i feil aksje.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
17 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Ser ut som Ulf Huse benytter muligheten for å selge seg ut, nå har han kun 200k av den originale posten på 900k aksjer
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Ja tipper den ikke er underpriset nok for han lenger. Om de får en strategisk kjøper for NES er caset fantastisk, men tipper Ulf har bedre caser han jakter. Helt fair det
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Jeg er veldig bull på HAV, men om jeg også kunne dratt opp likviditeten og doblet prisen hver gang jeg gikk inn i et deep value case ville jeg heller brukt tiden og pengene mine på det… om han setter pengene i cash blir jeg litt bekymret, men ellers ikke noe å tenke på
  • 10. juni
    10. juni
    Tipper det kommer flere innsidekjøp fra Kamato snart. Aksjen har tatt en «pause» fra den bratte stigningen i påvente av melding om salg/annet. Samtidig, dersom det ikke kommer flere kjøp på disse nivåene så kan vi kanskje tolke det som at noe er på vei…
    10. juni
    ·
    10. juni
    ·
    Med andre ord, hvis han kjøper mer er det positivt og hvis han ikke kjøper mer er det positivt?
    10. juni
    10. juni
    Hahah jeg syns hvertfall det er rart hvis han ikke kjøper mer på disse nivåene
  • 9. juni · Endret
    9. juni · Endret
    Ref konsernssjef i Kongsberg Maritime intervju på finansavisen idag. - Store vekstambisjoner blant annet M&A. HAV bør være en perfekt oppkjøpskandidat for KMAR. 🥳 https://open.spotify.com/episode/25lnY8lloXPkp8EPqR9ZSJ?si=OGs9ZkLdTe-YbwwArsa5ow
  • 8. juni
    8. juni
    Nå er inngangen svært attrakti selv om det virker som noen mister tålmodigheten! Melding om strategisk prosess, bud eller annet kan komme når som helst
    9. juni
    9. juni
    Flere innsidekjøp og et kjøp fra Barmen hadde vært svært positivt! Kursen hadde nok gått da
    9. juni
    9. juni
    Med innsidekjøp fra styremedlem i går, mest sannsynlig ikke en avklaring rundt salg før om litt… da tar jeg gjerne noen flere innsidekjøp nå
  • 2. juni
    2. juni
    Hva skjedde?
    3. juni
    3. juni
    Synes det er et godt spørsmål. Hva skjedde med de som snakket denne opp i skyene, og videre? Det har vært stille fra den kanten på laaaaaang tid. Nå tror jeg, og håper, at denne ikke skal veldig langt ned, men at den for en periode vil holde seg på dette nivået. Men hva vet vel jeg? Har du, så hold. Kjøpe, vil jeg nok ikke gjort. Går du da glipp av en mulig oppgang, så får det bare være. Det finnes nok av muligheter i markedet.
    5. juni
    5. juni
    Tror du bare må innse at det er du som dreit deg litt ut her, Marsin. Det har skjedd mye, så at det har vært stille er som påpekt over her, feil. Hvis du forventer oppdateringer og nyheter hver uke, da er du i feil aksje.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
322--
18--
1--
3 787--
1 161--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
27. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
28. mai
2025 Q4-rapport
13. mars
2025 Q3-rapport
21. nov. 2025
2025 Q2-rapport
27. aug. 2025
2025 Q1-rapport
28. mai 2025

Relaterte produkter

2026 Q1-rapport
17 dager siden

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Data hentes fra FactSet, Quartr
Kommende
2026 Q2-rapport
27. aug.
Historisk
2026 Q1-rapport
28. mai
2025 Q4-rapport
13. mars
2025 Q3-rapport
21. nov. 2025
2025 Q2-rapport
27. aug. 2025
2025 Q1-rapport
28. mai 2025

Relaterte produkter

Forum

Bli med i samtalen på Nordnet Social
  • for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Ser ut som Ulf Huse benytter muligheten for å selge seg ut, nå har han kun 200k av den originale posten på 900k aksjer
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Ja tipper den ikke er underpriset nok for han lenger. Om de får en strategisk kjøper for NES er caset fantastisk, men tipper Ulf har bedre caser han jakter. Helt fair det
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    Jeg er veldig bull på HAV, men om jeg også kunne dratt opp likviditeten og doblet prisen hver gang jeg gikk inn i et deep value case ville jeg heller brukt tiden og pengene mine på det… om han setter pengene i cash blir jeg litt bekymret, men ellers ikke noe å tenke på
  • 10. juni
    10. juni
    Tipper det kommer flere innsidekjøp fra Kamato snart. Aksjen har tatt en «pause» fra den bratte stigningen i påvente av melding om salg/annet. Samtidig, dersom det ikke kommer flere kjøp på disse nivåene så kan vi kanskje tolke det som at noe er på vei…
    10. juni
    ·
    10. juni
    ·
    Med andre ord, hvis han kjøper mer er det positivt og hvis han ikke kjøper mer er det positivt?
    10. juni
    10. juni
    Hahah jeg syns hvertfall det er rart hvis han ikke kjøper mer på disse nivåene
  • 9. juni · Endret
    9. juni · Endret
    Ref konsernssjef i Kongsberg Maritime intervju på finansavisen idag. - Store vekstambisjoner blant annet M&A. HAV bør være en perfekt oppkjøpskandidat for KMAR. 🥳 https://open.spotify.com/episode/25lnY8lloXPkp8EPqR9ZSJ?si=OGs9ZkLdTe-YbwwArsa5ow
  • 8. juni
    8. juni
    Nå er inngangen svært attrakti selv om det virker som noen mister tålmodigheten! Melding om strategisk prosess, bud eller annet kan komme når som helst
    9. juni
    9. juni
    Flere innsidekjøp og et kjøp fra Barmen hadde vært svært positivt! Kursen hadde nok gått da
    9. juni
    9. juni
    Med innsidekjøp fra styremedlem i går, mest sannsynlig ikke en avklaring rundt salg før om litt… da tar jeg gjerne noen flere innsidekjøp nå
  • 2. juni
    2. juni
    Hva skjedde?
    3. juni
    3. juni
    Synes det er et godt spørsmål. Hva skjedde med de som snakket denne opp i skyene, og videre? Det har vært stille fra den kanten på laaaaaang tid. Nå tror jeg, og håper, at denne ikke skal veldig langt ned, men at den for en periode vil holde seg på dette nivået. Men hva vet vel jeg? Har du, så hold. Kjøpe, vil jeg nok ikke gjort. Går du da glipp av en mulig oppgang, så får det bare være. Det finnes nok av muligheter i markedet.
    5. juni
    5. juni
    Tror du bare må innse at det er du som dreit deg litt ut her, Marsin. Det har skjedd mye, så at det har vært stille er som påpekt over her, feil. Hvis du forventer oppdateringer og nyheter hver uke, da er du i feil aksje.
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Nordnet Social og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

Antall
Kjøp
-
Selg
Antall
-

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
322--
18--
1--
3 787--
1 161--

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data