Gå til hovedinnhold
Nettleseren du benytter deg av, støttes ikke lenger av Nordnet. Klikk her for å se hvilke nettlesere vi støtter og anbefaler at du bruker.

MPC Container Ships

MPC Container Ships

17,070NOK
+0,50% (+0,085)
Ved stenging
Høy17,095
Lav16,830
Omsetning
26,1 MNOK
17,070NOK
+0,50% (+0,085)
Ved stenging
Høy17,095
Lav16,830
Omsetning
26,1 MNOK

MPC Container Ships

MPC Container Ships

17,070NOK
+0,50% (+0,085)
Ved stenging
Høy17,095
Lav16,830
Omsetning
26,1 MNOK
17,070NOK
+0,50% (+0,085)
Ved stenging
Høy17,095
Lav16,830
Omsetning
26,1 MNOK

MPC Container Ships

MPC Container Ships

17,070NOK
+0,50% (+0,085)
Ved stenging
Høy17,095
Lav16,830
Omsetning
26,1 MNOK
17,070NOK
+0,50% (+0,085)
Ved stenging
Høy17,095
Lav16,830
Omsetning
26,1 MNOK
2025 Q3-rapport
31 dager siden50min
0,5067 NOK/aksje
Siste utbytte
19,68 %Direkteavkastning

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antall
Kjøp
2 850
Selg
Antall
1 565

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
17,095
VWAP
-
Lav
16,83
OmsetningAntall
26,1 1 536 824
VWAP
-
Høy
17,095
Lav
16,83
OmsetningAntall
26,1 1 536 824

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
24. feb. 2026
Historisk
2025 Q3-rapport27. nov.
2025 Q2-rapport26. aug.
2025 Q1-rapport22. mai
2024 Q4-rapport25. feb.
2024 Q3-rapport26. nov. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 2 døgn siden · Endret
    for 2 døgn siden · Endret
    NEW CONTEX indeksen sin utvikling i 2025 (minus en oppdatering til). Ja folkens , da regner jeg med at ribbe og pinnekjøtt er fordøyd.(mulig restemiddag idag.) Da tenkte jeg å vise hvordan rateutviklingen har vært i dollar/day i de 14 klassene vi har fulgt i 2025. Og det beskrives vel bare med ordet fantastiskt. Imotsetningen til det alle norske shippinganalytikere spådde for året 2025. Jeg tar en oppdatering på indeksen for alle nye. Indeksen hadde i 2025 6 klasser i indeksen og 8 klasser som tilleggsinformasjon.=14 stk. Dette har nå blitt forandret til 6 klasser i indeksen og 10 klasser som tillegginformasjon=16 klasser. Og 1700 TEU er byttet til 1800 TEUklassen. Indeksen viser TC rater på 6-12-24 mnd.er. MPCC skriver gjerne kontrakter ned lengre varighet,så ratene er ikke direkte "overførbare" til MPCC sine båter. MPCC sine kontrakter er gjerne litt lengre ,og da med litt lavere rater enn indeksen viser . Men indeksen blir garantert benyttet som "mal" under forhandlinger /reforhandlinger av kontrakter. Så desto høyere indeks desto bedre forhandlingskort for MPCC.. Men nå hopper vi over til oppsettet .. Oppsettet er slik . BåttypeTEU - Lengde kontrakt i mnd er- rate dollar /day ved årets start på 1398 poeng rate idag på 1485 poeng. - forandring angitt ved pluss eller minus . 1100-6 14.832 d/d. -16.807 = + 1.975 d/d 1700-6. 24.841. - 28.243 = + 3.402 d/d 2500-12. 30.727. - 33.686 = +2.959 d/d. 2700-12. 33.875. -35.745= +1.870 d/d 3500-12. 41.050. - 41.855= + 805 d/d 4250-12. 52.745. - 51.150= - 1.595 d/d 2500-24 25.795. - 27.382 = +1.587 d/d. 2700-24 27.900. -28.818 = + 918 d/d 3500-24. 33.530. - 33.575.= + 45 d/d. 4250-24 41.610. - 41.305= - 305 d/d 5700-12. 60.444. -59.822 = - 622 d/d. 6500-12. 67.489. - 66.656 = - 833 d/d. 1100-12. 14.002. -16.009 = + 2.007 d/d 1700-12. 21.736. - 26.025 = 4.289. d/d. Ja folkens denne utviklingen av ratene i 2025 er til å få tårer I øynene av. Og det er gledestårer. Det er når vi ser denne utviklingen av ratene i 2025 vi tar opp utklippsboken og ser på uttalelsene i av alle norske shippinganalytikere I 2024. Om hvor groteske dårlig 2025 ville bli for MPCC. Jeg har fortsatt lappen på veggen ved utgangsdøra med navnet til han som sa at det var sjangser for null utbytter fra MPCC I 2025. Ja hvordan ble det ,var det ca.2,75 kr som ble svaret. Tror den lappen skal få henge litt til. Liker å starte dagen med et smil,når jeg ser på veggen og ser navnet på lappen. Da starter dagen med et smil på leppene. Så kommer noen egne tanker om indeksens utvikling 1. halvår 2026. Tror vi starter med å fortsette den sigende trenden nedover. som startet 11-9-25. Dette p.g.a . 1 Delvis åpning for seiling gjennom Suez -kanalen ,de første containerskipene av en hvis størrelse har akkurat "testet ruten" . MÆRSK og ZIM... 2.Skraping av feeder båter I 2025 ,var vel på ALL TIME LOW. Jeg klarte å oppdage 12 stk. Det er et ekstremt lavt tall, dette p.g.a. de flotte ratene vi har idag. 3.Det vil etterhvert komme nye båter på vannet, ikke så mange i 2026 ,men i 2027 så blir det endel. Men som de fleste her vet ,så begynner det å bli veldig mange feeder båter over 20 og 25 år. Så skrapingen den kommer,det er ingen vei utenom det. Da tror jeg dette rekker som ,jule lesestoff. Da er det klart for en spasertur i det fine været. Ha en fortsatt god jul alle som en.
    for 3 t siden
    for 3 t siden
    Vi er mange som er takknemlige for at du orker å holde på @New contex. Please, aldri slutt med det♥
  • for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    ·
    Må MPC ha god stabil vekst de neste par årene, God jul og godt nyttår!
  • 24. des.
    ·
    24. des.
    ·
    God jul og gode ønsker for et godt seilas neste år..
    24. des.
    ·
    24. des.
    ·
    Takk det samme🎅🏼
  • 23. des. · Endret
    23. des. · Endret
    Da folkens ,må jeg desverre komme med en dårlig nyhet.. New Contex indeksen ble ikke oppdatert idag. Og jeg går utifra at den ikke blir oppdatert 1.juledag heller. Så da er det bare tirsdag 30 desember som er siste sjangse for oppdatering før året 2025 er ferdig seilt. Og shortergjengen satt på hendene og gjorde ingen ting igår (tmandag) heller.. Det er den 10. børsdagen uten aktivitet fra den gjengen,så det ser ut som at de har tatt juleferie allerede.. Ha en god jul alle som en.
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    God jul, gleder meg til og følge gjengen her utover i 2026
  • 23. des. · Endret
    23. des. · Endret
    Da får dere p.g.a at New Contex indeksen blir forandret i TEU klassene . En oppsummering av hva som har skjedd i klassen 1700 TEU i 6 mnd og 12 mnd.ers ratene..i 2025 Da denne klassen blir byttet ut med 1800 TEU isteden. For å sette dette litt I perspektiv. Vi startet året 2025 på 1398 poeng , og vi avslutter 1700 TEU klassen den 16-12-25. på 1485 poeng. Da har vi hatt en økning på 87 poeng . Nå skal vi se hva det utgjør i rateforandring dollar /day . Vi tar 1700 TEU/6 MND. først . Vi startet på 24.841 d/d. og økte til 28.243 d/d En formidabel økning på 3.402 dollar/day. Så tar vi 1700TEU /12 MND. Vi startet året på 21.736 d/d og har øket til 26.025 dollar , En ennå større økning på 4.289 dollar/day. Dette underbygger vel akkurat hva de norske shippinganalytikerene sa i 2024 at ville skje??? Eller hvordan var det nå igjen. ? Ha en strålende dag alle som en.
    23. des.
    23. des.
    God jul, alle mann alle!🎄
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Relaterte produkter

2025 Q3-rapport
31 dager siden50min
0,5067 NOK/aksje
Siste utbytte
19,68 %Direkteavkastning

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 2 døgn siden · Endret
    for 2 døgn siden · Endret
    NEW CONTEX indeksen sin utvikling i 2025 (minus en oppdatering til). Ja folkens , da regner jeg med at ribbe og pinnekjøtt er fordøyd.(mulig restemiddag idag.) Da tenkte jeg å vise hvordan rateutviklingen har vært i dollar/day i de 14 klassene vi har fulgt i 2025. Og det beskrives vel bare med ordet fantastiskt. Imotsetningen til det alle norske shippinganalytikere spådde for året 2025. Jeg tar en oppdatering på indeksen for alle nye. Indeksen hadde i 2025 6 klasser i indeksen og 8 klasser som tilleggsinformasjon.=14 stk. Dette har nå blitt forandret til 6 klasser i indeksen og 10 klasser som tillegginformasjon=16 klasser. Og 1700 TEU er byttet til 1800 TEUklassen. Indeksen viser TC rater på 6-12-24 mnd.er. MPCC skriver gjerne kontrakter ned lengre varighet,så ratene er ikke direkte "overførbare" til MPCC sine båter. MPCC sine kontrakter er gjerne litt lengre ,og da med litt lavere rater enn indeksen viser . Men indeksen blir garantert benyttet som "mal" under forhandlinger /reforhandlinger av kontrakter. Så desto høyere indeks desto bedre forhandlingskort for MPCC.. Men nå hopper vi over til oppsettet .. Oppsettet er slik . BåttypeTEU - Lengde kontrakt i mnd er- rate dollar /day ved årets start på 1398 poeng rate idag på 1485 poeng. - forandring angitt ved pluss eller minus . 1100-6 14.832 d/d. -16.807 = + 1.975 d/d 1700-6. 24.841. - 28.243 = + 3.402 d/d 2500-12. 30.727. - 33.686 = +2.959 d/d. 2700-12. 33.875. -35.745= +1.870 d/d 3500-12. 41.050. - 41.855= + 805 d/d 4250-12. 52.745. - 51.150= - 1.595 d/d 2500-24 25.795. - 27.382 = +1.587 d/d. 2700-24 27.900. -28.818 = + 918 d/d 3500-24. 33.530. - 33.575.= + 45 d/d. 4250-24 41.610. - 41.305= - 305 d/d 5700-12. 60.444. -59.822 = - 622 d/d. 6500-12. 67.489. - 66.656 = - 833 d/d. 1100-12. 14.002. -16.009 = + 2.007 d/d 1700-12. 21.736. - 26.025 = 4.289. d/d. Ja folkens denne utviklingen av ratene i 2025 er til å få tårer I øynene av. Og det er gledestårer. Det er når vi ser denne utviklingen av ratene i 2025 vi tar opp utklippsboken og ser på uttalelsene i av alle norske shippinganalytikere I 2024. Om hvor groteske dårlig 2025 ville bli for MPCC. Jeg har fortsatt lappen på veggen ved utgangsdøra med navnet til han som sa at det var sjangser for null utbytter fra MPCC I 2025. Ja hvordan ble det ,var det ca.2,75 kr som ble svaret. Tror den lappen skal få henge litt til. Liker å starte dagen med et smil,når jeg ser på veggen og ser navnet på lappen. Da starter dagen med et smil på leppene. Så kommer noen egne tanker om indeksens utvikling 1. halvår 2026. Tror vi starter med å fortsette den sigende trenden nedover. som startet 11-9-25. Dette p.g.a . 1 Delvis åpning for seiling gjennom Suez -kanalen ,de første containerskipene av en hvis størrelse har akkurat "testet ruten" . MÆRSK og ZIM... 2.Skraping av feeder båter I 2025 ,var vel på ALL TIME LOW. Jeg klarte å oppdage 12 stk. Det er et ekstremt lavt tall, dette p.g.a. de flotte ratene vi har idag. 3.Det vil etterhvert komme nye båter på vannet, ikke så mange i 2026 ,men i 2027 så blir det endel. Men som de fleste her vet ,så begynner det å bli veldig mange feeder båter over 20 og 25 år. Så skrapingen den kommer,det er ingen vei utenom det. Da tror jeg dette rekker som ,jule lesestoff. Da er det klart for en spasertur i det fine været. Ha en fortsatt god jul alle som en.
    for 3 t siden
    for 3 t siden
    Vi er mange som er takknemlige for at du orker å holde på @New contex. Please, aldri slutt med det♥
  • for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    ·
    Må MPC ha god stabil vekst de neste par årene, God jul og godt nyttår!
  • 24. des.
    ·
    24. des.
    ·
    God jul og gode ønsker for et godt seilas neste år..
    24. des.
    ·
    24. des.
    ·
    Takk det samme🎅🏼
  • 23. des. · Endret
    23. des. · Endret
    Da folkens ,må jeg desverre komme med en dårlig nyhet.. New Contex indeksen ble ikke oppdatert idag. Og jeg går utifra at den ikke blir oppdatert 1.juledag heller. Så da er det bare tirsdag 30 desember som er siste sjangse for oppdatering før året 2025 er ferdig seilt. Og shortergjengen satt på hendene og gjorde ingen ting igår (tmandag) heller.. Det er den 10. børsdagen uten aktivitet fra den gjengen,så det ser ut som at de har tatt juleferie allerede.. Ha en god jul alle som en.
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    God jul, gleder meg til og følge gjengen her utover i 2026
  • 23. des. · Endret
    23. des. · Endret
    Da får dere p.g.a at New Contex indeksen blir forandret i TEU klassene . En oppsummering av hva som har skjedd i klassen 1700 TEU i 6 mnd og 12 mnd.ers ratene..i 2025 Da denne klassen blir byttet ut med 1800 TEU isteden. For å sette dette litt I perspektiv. Vi startet året 2025 på 1398 poeng , og vi avslutter 1700 TEU klassen den 16-12-25. på 1485 poeng. Da har vi hatt en økning på 87 poeng . Nå skal vi se hva det utgjør i rateforandring dollar /day . Vi tar 1700 TEU/6 MND. først . Vi startet på 24.841 d/d. og økte til 28.243 d/d En formidabel økning på 3.402 dollar/day. Så tar vi 1700TEU /12 MND. Vi startet året på 21.736 d/d og har øket til 26.025 dollar , En ennå større økning på 4.289 dollar/day. Dette underbygger vel akkurat hva de norske shippinganalytikerene sa i 2024 at ville skje??? Eller hvordan var det nå igjen. ? Ha en strålende dag alle som en.
    23. des.
    23. des.
    God jul, alle mann alle!🎄
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antall
Kjøp
2 850
Selg
Antall
1 565

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
17,095
VWAP
-
Lav
16,83
OmsetningAntall
26,1 1 536 824
VWAP
-
Høy
17,095
Lav
16,83
OmsetningAntall
26,1 1 536 824

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
24. feb. 2026
Historisk
2025 Q3-rapport27. nov.
2025 Q2-rapport26. aug.
2025 Q1-rapport22. mai
2024 Q4-rapport25. feb.
2024 Q3-rapport26. nov. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr

Relaterte produkter

2025 Q3-rapport
31 dager siden50min

Nyheter

AI
Siste
Nyheter og/eller generelle investeringsanbefalinger, eller utdrag av disse på denne siden og øvrige lenker, er produsert og levert av den spesifiserte leverandøren. Nordnet har ikke deltatt i utarbeidelsen, og har ikke gjennomgått eller gjort endringer i materialet. Les mer om investeringsanbefalinger.

Selskapshendelser

Kommende
2025 Q4-rapport
24. feb. 2026
Historisk
2025 Q3-rapport27. nov.
2025 Q2-rapport26. aug.
2025 Q1-rapport22. mai
2024 Q4-rapport25. feb.
2024 Q3-rapport26. nov. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr

Relaterte produkter

0,5067 NOK/aksje
Siste utbytte
19,68 %Direkteavkastning

Shareville

Bli med i samtalen på SharevilleEt fellesskap av investorer som deler innsikt og kunnskap i sine porteføljer.
Logg inn
  • for 2 døgn siden · Endret
    for 2 døgn siden · Endret
    NEW CONTEX indeksen sin utvikling i 2025 (minus en oppdatering til). Ja folkens , da regner jeg med at ribbe og pinnekjøtt er fordøyd.(mulig restemiddag idag.) Da tenkte jeg å vise hvordan rateutviklingen har vært i dollar/day i de 14 klassene vi har fulgt i 2025. Og det beskrives vel bare med ordet fantastiskt. Imotsetningen til det alle norske shippinganalytikere spådde for året 2025. Jeg tar en oppdatering på indeksen for alle nye. Indeksen hadde i 2025 6 klasser i indeksen og 8 klasser som tilleggsinformasjon.=14 stk. Dette har nå blitt forandret til 6 klasser i indeksen og 10 klasser som tillegginformasjon=16 klasser. Og 1700 TEU er byttet til 1800 TEUklassen. Indeksen viser TC rater på 6-12-24 mnd.er. MPCC skriver gjerne kontrakter ned lengre varighet,så ratene er ikke direkte "overførbare" til MPCC sine båter. MPCC sine kontrakter er gjerne litt lengre ,og da med litt lavere rater enn indeksen viser . Men indeksen blir garantert benyttet som "mal" under forhandlinger /reforhandlinger av kontrakter. Så desto høyere indeks desto bedre forhandlingskort for MPCC.. Men nå hopper vi over til oppsettet .. Oppsettet er slik . BåttypeTEU - Lengde kontrakt i mnd er- rate dollar /day ved årets start på 1398 poeng rate idag på 1485 poeng. - forandring angitt ved pluss eller minus . 1100-6 14.832 d/d. -16.807 = + 1.975 d/d 1700-6. 24.841. - 28.243 = + 3.402 d/d 2500-12. 30.727. - 33.686 = +2.959 d/d. 2700-12. 33.875. -35.745= +1.870 d/d 3500-12. 41.050. - 41.855= + 805 d/d 4250-12. 52.745. - 51.150= - 1.595 d/d 2500-24 25.795. - 27.382 = +1.587 d/d. 2700-24 27.900. -28.818 = + 918 d/d 3500-24. 33.530. - 33.575.= + 45 d/d. 4250-24 41.610. - 41.305= - 305 d/d 5700-12. 60.444. -59.822 = - 622 d/d. 6500-12. 67.489. - 66.656 = - 833 d/d. 1100-12. 14.002. -16.009 = + 2.007 d/d 1700-12. 21.736. - 26.025 = 4.289. d/d. Ja folkens denne utviklingen av ratene i 2025 er til å få tårer I øynene av. Og det er gledestårer. Det er når vi ser denne utviklingen av ratene i 2025 vi tar opp utklippsboken og ser på uttalelsene i av alle norske shippinganalytikere I 2024. Om hvor groteske dårlig 2025 ville bli for MPCC. Jeg har fortsatt lappen på veggen ved utgangsdøra med navnet til han som sa at det var sjangser for null utbytter fra MPCC I 2025. Ja hvordan ble det ,var det ca.2,75 kr som ble svaret. Tror den lappen skal få henge litt til. Liker å starte dagen med et smil,når jeg ser på veggen og ser navnet på lappen. Da starter dagen med et smil på leppene. Så kommer noen egne tanker om indeksens utvikling 1. halvår 2026. Tror vi starter med å fortsette den sigende trenden nedover. som startet 11-9-25. Dette p.g.a . 1 Delvis åpning for seiling gjennom Suez -kanalen ,de første containerskipene av en hvis størrelse har akkurat "testet ruten" . MÆRSK og ZIM... 2.Skraping av feeder båter I 2025 ,var vel på ALL TIME LOW. Jeg klarte å oppdage 12 stk. Det er et ekstremt lavt tall, dette p.g.a. de flotte ratene vi har idag. 3.Det vil etterhvert komme nye båter på vannet, ikke så mange i 2026 ,men i 2027 så blir det endel. Men som de fleste her vet ,så begynner det å bli veldig mange feeder båter over 20 og 25 år. Så skrapingen den kommer,det er ingen vei utenom det. Da tror jeg dette rekker som ,jule lesestoff. Da er det klart for en spasertur i det fine været. Ha en fortsatt god jul alle som en.
    for 3 t siden
    for 3 t siden
    Vi er mange som er takknemlige for at du orker å holde på @New contex. Please, aldri slutt med det♥
  • for 3 døgn siden
    ·
    for 3 døgn siden
    ·
    Må MPC ha god stabil vekst de neste par årene, God jul og godt nyttår!
  • 24. des.
    ·
    24. des.
    ·
    God jul og gode ønsker for et godt seilas neste år..
    24. des.
    ·
    24. des.
    ·
    Takk det samme🎅🏼
  • 23. des. · Endret
    23. des. · Endret
    Da folkens ,må jeg desverre komme med en dårlig nyhet.. New Contex indeksen ble ikke oppdatert idag. Og jeg går utifra at den ikke blir oppdatert 1.juledag heller. Så da er det bare tirsdag 30 desember som er siste sjangse for oppdatering før året 2025 er ferdig seilt. Og shortergjengen satt på hendene og gjorde ingen ting igår (tmandag) heller.. Det er den 10. børsdagen uten aktivitet fra den gjengen,så det ser ut som at de har tatt juleferie allerede.. Ha en god jul alle som en.
    for 3 døgn siden
    for 3 døgn siden
    God jul, gleder meg til og følge gjengen her utover i 2026
  • 23. des. · Endret
    23. des. · Endret
    Da får dere p.g.a at New Contex indeksen blir forandret i TEU klassene . En oppsummering av hva som har skjedd i klassen 1700 TEU i 6 mnd og 12 mnd.ers ratene..i 2025 Da denne klassen blir byttet ut med 1800 TEU isteden. For å sette dette litt I perspektiv. Vi startet året 2025 på 1398 poeng , og vi avslutter 1700 TEU klassen den 16-12-25. på 1485 poeng. Da har vi hatt en økning på 87 poeng . Nå skal vi se hva det utgjør i rateforandring dollar /day . Vi tar 1700 TEU/6 MND. først . Vi startet på 24.841 d/d. og økte til 28.243 d/d En formidabel økning på 3.402 dollar/day. Så tar vi 1700TEU /12 MND. Vi startet året på 21.736 d/d og har øket til 26.025 dollar , En ennå større økning på 4.289 dollar/day. Dette underbygger vel akkurat hva de norske shippinganalytikerene sa i 2024 at ville skje??? Eller hvordan var det nå igjen. ? Ha en strålende dag alle som en.
    23. des.
    23. des.
    God jul, alle mann alle!🎄
Kommentarene ovenfor kommer fra brukere på Nordnets sosiale nettverk Shareville og er verken redigert eller forhåndsvist av Nordnet. De innebærer ikke at Nordnet gir investeringsråd eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtar seg ikke ansvar for kommentarene.

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antall
Kjøp
2 850
Selg
Antall
1 565

Siste handler

TidPrisAntallKjøpereSelger
----
Høy
17,095
VWAP
-
Lav
16,83
OmsetningAntall
26,1 1 536 824
VWAP
-
Høy
17,095
Lav
16,83
OmsetningAntall
26,1 1 536 824

Det er viktig at du er klar over at aksjemarkedet kan både øke og minke i verdi. Selv om sparing i aksjer historisk sett har gitt god avkastning over tid, er det ingen garanti for fremtidig utvikling. Det er alltid en risiko for at du ikke får tilbake pengene du har investert.

Meglerstatistikk

Fant ingen data